Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 19:32

Snippertje

Light up your life

Hmm ik heb een raar probleem met Sbsettings, sommige toggles verschijnen niet. Zoals rotation en ssh, best wel irritant, want nu staat mijn ssh dus uit. Iemand een oplossing hiervoor? Opnieuw installeren werkt niet namelijk.

Sbsettingstoggle moest ik dus opnieuw installeren :)

[ Voor 12% gewijzigd door Snippertje op 07-04-2010 21:39 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeemeerman2
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-09 23:12
Er werd gevraagd apps die niet in de beginpost stonden in deze topic te plaatsen. Oké. :)

http://modmyi.com/cydia/package.php?id=6799

TapMania
Als iemand StepMania kent voor Windows, Mac en Linux, dit is dan de iPhone-versie.

Er zijn plannen om TapMania binnenkort te releasen voor de officiële App store, maar voorlopig is het jailbreak-only.

Voor mensen die StepMania niet kennen en niet willen jailbreaken, is er DanceDanceRevolution S van Konami in de App Store.

StepMania is een open-source gratis DanceDanceRevolution-kloon, en TapMania is er een afstammeling van.
Het grote verschil met DDR (S), is dat je niet voorgeïnstalleerde songs hebt, maar op je eigen songs kunt spelen.

TapMania en StepMania hebben een onderling formaat; SWI en SM (komt van StepMania :P ).
Je kunt liedjes afzonderlijk of in pakketten (.zip, .smzip) downloaden op:
- www.bemanistyle.com (gratis registratie vereist)
- www.stepmania.com
- ...

Tenslotte nog even dit:
http://www.tapmania.org/
http://www.youtube.com/watch?v=ZRRdNsRXqZE

Veel speelplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Is iPhone PC Suite nu ook geschikt voor het toevoegen van applicaties, muziek, films op de iPhone vanaf meerdere computers?

[ Voor 8% gewijzigd door chronoz op 10-04-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:13
chronoz schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:37:
Is iPhone PC Suite nu ook geschikt voor het toevoegen van applicaties, muziek, films op de iPhone vanaf meerdere computers?
Als ik je goed begrijp bedoel je het volgende: ik heb 1 iphone, meerdere computers waar spul op staat en waar IPC is geinstalleerd.

Dan ja, je kunt het op elke computer gebruiken en je spul (apps, muziek, etc) toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Laatst online: 09-10-2022
Handig, dat is namelijk niet mogelijk met de iTunes omdat deze steevast is ingesteld op synchronisatie met 1 computer. Daar is het ook echt altijd "synchroniseren" i.p.v. even snel een filmpje, muziekje toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
chronoz schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 16:03:
Handig, dat is namelijk niet mogelijk met de iTunes omdat deze steevast is ingesteld op synchronisatie met 1 computer. Daar is het ook echt altijd "synchroniseren" i.p.v. even snel een filmpje, muziekje toevoegen.
Dat klopt, zo werkt iTunes maar IPC niet, ik gebruik het ook op 2 verschillende computers, en als ik even ergens ben waar ik perse toegang nodig heb tot mijn spul op de iPhone, dan installeer ik even de Apple Mobile Drivers (te vinden in de setup bestand van iTunes.exe) en dan IPC, en dan heb ik toegang tot alles. Inclusief mijn apps en waarnodig zijn deze te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalie85
  • Laatst online: 22-04-2016
MsG schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 01:11:
[...]

Verwar je niet 2 dingen met elkaar?

Je hebt een fotobibliotheek op de iPhone, dat is wat je synchroniseert met een map op de PC en je hebt zoiets als fotorol, dat is wat op de iPhone zelf staat als camera, welke verder niet gescynchroniseerd is met iets.
Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik bedoel dus het eerste. Ik krijg een map niet gesynchroniseert met i-tunes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een probleem.

Mijn iPhone verschijnt niet in deze computer als ik hem via USB aansluit.
Als ik vervolgens iTunes open dan herkent iTunes de telefoon wel, maar de telefoon komt nog steeds niet in Deze Computer te staan. Normaliter startte iTunes al automatisch op als ik de iPhone aansloot.

Ik heb het nu op 4 computers/laptops geprobeerd, en bij één verscheen hij wel bij deze computer. Alleen als ik hem dan opende was die helemaal leeg. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
Maak eens een foto of een printscreen (home+powerbutton) en kijk of ie dan wel gevonden wordt in deze computer. Toevallig Windows 7 of Vista computers waarop je IPhone niet getoond werd, die laten namelijk geen lege usb-devices etc. meer zien.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke cydia applicatie is nodig om een samsung Star en mij ipod touch 2G te pairen?

Ik heb al ibleunova geprobeerd, maar daar lukt het niet mee om bestanden te verzenden/ontvangen. Er komt dan een kruisje voor het bestand te staan iBleutooth loopt telkens vast. Is het sowieso wel mogelijk om een telefoon en een ipod touch te pairen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de nieuwe applicatie offline maps gedownload. Hiermee kan je kaarten van google maps offline gebruiken. Ik snap alleen helemaal niet hoe het werkt! Wie weet het wel?

http://www.iphoneclub.nl/...-iphone-met-maps-offline/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:04:
ik heb de nieuwe applicatie offline maps gedownload. Hiermee kan je kaarten van google maps offline gebruiken. Ik snap alleen helemaal niet hoe het werkt! Wie weet het wel?

http://www.iphoneclub.nl/...-iphone-met-maps-offline/
Om eerlijk te zijn, het is een shit applicatie. Ik heb het destijds voor mijn iPhone 2G geprobeerd, thuis downloadde ik de google maps en ging dan in de auto het gebruiken. Het werkte voor geen meter!

Het download een gedeelte van de map die jij opzoekt, als jij dus Amsterdam intikt, dan download de applicatie het gedeelte tot waar jij hebt gezoomd, daarna kun je het offline gebruiken. Weet alleen niet meer wat de precieze stappen waren, alleen dat wordt volgens mij in de applicatie wel uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:41
Fakecarrier is niet meer te vinden via cydia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:03
Met alle nieuwe jailbroken mensen is het weer tijd voor lijstjes!

Mijn top 5:
1.LockInfo (staat in TS)
2. SBsettings (staat in TS)
3. Activator, met gestures je hele iPhone bedienen! Na wat prutsen met de instellingen is het erg handig.
4. SMShelper (staat in TS)
5. Five Icon Dock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 16:18
Vanx schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:16:
Met alle nieuwe jailbroken mensen is het weer tijd voor lijstjes!

Mijn top 5:
1.LockInfo (staat in TS)
2. SBsettings (staat in TS)
3. Activator, met gestures je hele iPhone bedienen! Na wat prutsen met de instellingen is het erg handig.
4. SMShelper (staat in TS)
5. Five Icon Dock
Thnx ;)

alleen dat lockinfo werkt bij mij tot 17 mei :S

de rest heb ik geinstalleerd :) rlxe progjes ;)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 06:46
make it mine, ook lachen. kan je dat 't-mobile' tekst weghalen door iets anders wat je zelf wilt.
Ik heb schijnbaar ook Activator, alleen wat is het? zie het staan, maar gebruik het niet.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Na een nieuwe jailbreak op 3.1.3 ben ik een tooltje kwijt dat ik graag gebruikte maar waarvan ik de naam niet meer weet. Bij het ingedrukt houden van de Home-button werd een overzicht getoond van alle pagina's, in het klein. Daardoor kon ik direct naar de gewenste pagina gaan zonder 10 keer te moeten swipen. Iemand enig idee?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Alekz87 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:03:
make it mine, ook lachen. kan je dat 't-mobile' tekst weghalen door iets anders wat je zelf wilt.
Ik heb schijnbaar ook Activator, alleen wat is het? zie het staan, maar gebruik het niet.
Heb je Proswitcher geinstalleerd? Activator wordt namelijk automatisch mee geinstalleerd met Proswitcher ;)
posttoast schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:29:
Na een nieuwe jailbreak op 3.1.3 ben ik een tooltje kwijt dat ik graag gebruikte maar waarvan ik de naam niet meer weet. Bij het ingedrukt houden van de Home-button werd een overzicht getoond van alle pagina's, in het klein. Daardoor kon ik direct naar de gewenste pagina gaan zonder 10 keer te moeten swipen. Iemand enig idee?
Bedoel je Overboard?

[ Voor 39% gewijzigd door kronolith op 03-05-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Alstu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purn0
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-06 13:43
Via Rock-app heb ik voor het eerst met een jailbroken iPhone zitten spelen. programma's die ik geinstalleerd heb zijn CyDelete, Fiverows, SBSettings en nog wat.
In rockapp kun je de programma's ook weer verwijderen via de knop manage, maar ik zie daar tussen de programma's een enorme lijst staan met GSC: youtube, GSC: voicecontrol ETC. Ik dacht dat dat bij SBSettings hoorde, maar dat heb ik verwijderd en alle GSC dingen staan er nog. Weet iemand wat ik daarmee kan/moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 16:18
bij mij werkt de phonesuite niet :S

hij zegt ook dat hij niet gejailbreakt is.. terwijl hij dat wel is met Spirit ;)
heb de dll al gekopieerd maar werkt nog steeds niet..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:21

MsG

Forumzwerver

afc2add wel geïnstalleerd op de iPhone? Geen idee of Spirit dat meelevert. Blackra1n namelijk niet.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purn0
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-06 13:43
Ik zie hier dat er is ondervonden dat het idd niet werkt icm de spirit JB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
  • Nu online
Warez bespreken is niet toegestaan.

[ Voor 79% gewijzigd door Hoedje op 05-05-2010 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaBLeGuY
  • Niet online

MrCaBLeGuY

powered by yellow bird

Warez bespreken is niet toegestaan.

[ Voor 103% gewijzigd door Hoedje op 05-05-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
Een aantal berichten zijn naar de prullenbak verplaatst. Het is niet de bedoeling dat dit topic wordt misbruikt om te discussiëren over een repo waar warez wordt aangeboden.

Als je zoiets ziet dan kun je een topic report aanmaken, i.p.v. in het topic te reageren :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abominabilis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-05-2019
Ik heb Per ongeluk via SSH mij Cydia.list verwijderd.
Nu dacht ik dat ik een backup had gemaakt maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Kan iemand mischien zijn Cydia.list ergens uploaden of iets dergelijks?

Ik heb cydia geprobeerd opnieuw te installeren maar dat genereerd geen nieuwe cydia.list.

Wat kan ik doen?

Edit:Laat Maar ik doe wel een Herstel via Itune en doe mijn jailbreak wel opnieuw.

[ Voor 11% gewijzigd door Abominabilis op 06-05-2010 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Abominabilis schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 19:45:
Ik heb Per ongeluk via SSH mij Cydia.list verwijderd.
Nu dacht ik dat ik een backup had gemaakt maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Kan iemand mischien zijn Cydia.list ergens uploaden of iets dergelijks?

Ik heb cydia geprobeerd opnieuw te installeren maar dat genereerd geen nieuwe cydia.list.

Wat kan ik doen?

Edit:Laat Maar ik doe wel een Herstel via Itune en doe mijn jailbreak wel opnieuw.
Als je er nog behoefte aan hebt, geef een gil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
heb zojuist de app BiteSMS ontdekt. zat geruime tijd buiten me bundel te sms bij tmobile...0,25c per sms, belachelijk natuurlijk. nu met bitesms 8c per sms:D dat scheelt enorm! ook handig voor in het buitenland! ff wat inslaan voor vakantie!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Weet iemand hoe je de apt-get terminal commando weer terug krijgt in os 3.1.3 (vanaf 3.0 zit hij er niet meer in).

Heb al van alles geprobeerd maar ik krijg dat commando niet aan de praat. Onderandere Aptitude, Apt HTTP en Erica's Utillities geinstalleerd. Niets werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Zit er bij mij wel bij. Ik heb wat apt-packages geinstalleerd die standaard niet geinstalleerd stonden in Cydia.

Iets van apt http ofzo. Kijk eens in de lijst bij apt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Dat heb ik dus al gedaan, maar hij wil nog steeds niet werken.

Heb ben dus via putty ingelogd op mijn ipod (root - alpine)

Daarna typ ik apt-get remove cydia maar hij zegt constant "command not found"...

Bedoeling is dus om cydia weg te krijgen, ik wel deze opnieuw installeren omdat hij nu blijft hangen bij het laden van packages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

EN-IS schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:54:
Voor de mensen die het makkelijker vinden om Cydia spul op de pc te downloaden, bestaat er Cyder en iPhone PC Suite.

Met Cyder en IPC kun je sources toevoegen zoals die van ModMyI, hierna kun je de package selecteren en downloaden, als je iPhone aangesloten is via de USB, dan wordt de package automatisch geinstalleerd.

iPhone PC Suite _/-\o_ is voor mij nog steeds een omisbaar programma, zonder dat zou de iPhone werkelijk saai worden, het is eigenlijk een gehele vervanging van iTunes, het doet zelfs meer dan iTunes, je kunt zelfs winterboard themes downloaden en direct installeren, ze verschijnen ook gewoon in Cydia op je iPhone!

IPC ondersteunt ook DEB, IPA en PXL bestanden!
Dit klinkt als heel handig! Is er ook zoiets voor Rock Your Phone? Sinds gisteren heb ik het niet zo meer op Cydia, daarmee vernaggel je zelfs je firmware als het moet vanwege een update. ;) Gelukkig heb ik wel kunnen herstellen middels DFU. Met Rock heb ik deze problemen niet, die installeerde dezelfde updates zonder problemen.

EDIT: Gelukkig wel via de DFU modus kunnen herstellen, las via Rock op mijn iPod dat het probleem aan hun kant zou liggen en dat er dus meerderen er door getroffen waren... Schrale troost, baal wel dat ik alles opnieuw moe(s)t instellen.

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 09-05-2010 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
iemand ervaring met backgrounder en de iphone 3G? loopt dit soepel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dat ligt uiteraard helemaal aan welk programma je in het geheugen wil laten. Het geheugen is bij de 3G beperkt, dus tientallen dingen zal het trager maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Denk aan beejive, whatsapp en safari? Moet lukken of zeg je dat is crisis op een 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Alekz87 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 00:16:
Denk aan beejive, whatsapp en safari? Moet lukken of zeg je dat is crisis op een 3G?
Gebruik ik ook, moet lukken en whatsapp gebruikt push dus die hoef je niet perse op de achtergrond te laten draaien... :)

@CptChaos, ja die is er, maar volgens mij mag ik dat hier niet bespreken, ivm illegale aanbod in dat ene applicatie :)

Als je meer wilt weten over iPhone PC Suite, check de openingpost, daar zul je een korte uitleg en handleiding van me zien.

[ Voor 28% gewijzigd door EN-IS op 12-05-2010 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Is het mogelijk om een backup van iPhone PC Suite van een iPhone 3G 16GB te maken en terug te zetten naar een iPhone 3G 8GB? Op de iPhone 16GB is ongeveer 2GB ruimte gebruikt, dus aan de ruimte zou het niet moeten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
barzi schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:13:
Is het mogelijk om een backup van iPhone PC Suite van een iPhone 3G 16GB te maken en terug te zetten naar een iPhone 3G 8GB? Op de iPhone 16GB is ongeveer 2GB ruimte gebruikt, dus aan de ruimte zou het niet moeten liggen.
Ja dat is mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:52
barzi schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:13:
Ja je zal alleen iTunes moeten gebruiken en nie een iPhone PC Suite, het is geen Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
jjbstolk schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:26:
[...]

Ja je zal alleen iTunes moeten gebruiken en nie een iPhone PC Suite, het is geen Nokia.
iPhone PC Suite ondersteunt een gehele backup, maar dan ook alles wordt gebackupped, in iTunes alleen de vooraf gedefienieerde onderdelen, zoals contacten (als je deze niet met een programma synct, dan wordt er geen backup gemaakt), sms, foto's, internet favorieten, apps.

iPhone PC Suite, maakt een gehele backup, door alle mappen langs te lopen die data bevat, zoals apps met de instellingen en bijvoorbeeld high scores, contacten, sms, kalender, etc. IPC duurt misschien langer, maar dan heb je ook alles ook gebackupped.

Ik gebruik iPC niet voor backup, behalve van sms, kalender, contacten, meest belangrijke onderdelen voor mij. De rest in iTunes, dus ook sms, kalender en contacten daarnaast ook foto's, muziek en apps. Zo ben ik er zeker van dat als er ergens iets misgaat, ik nog altijd terug kan keren naar een goed functionerend backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 22:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Wireless Sync staat in Cydia. Apple heeft 't dus niet toegelaten en de dev heeft het nu in Cydia staan. Voor $9,99 is het te koop, maar werkt vooralsnog alleen op Mac OSX 10.5 en 10.6. Er is nog geen Windows client beschikbaar.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PC Suite, PandaDaemon en 91? verwijderen? Ik was ook benieuwd naar PC Suite, maar ik kan er niet mee uit de voeten. Nu wil ik die apps die PC Suite heeft geinstalleerd om mijn Iphone weer verwijderen. Hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Ik denk dat het een .deb is wat er geïnstalelerd wordt, dus het zou via cydelete te verwijderen moeten zijn, en anders even kijken bij Cydia onder Manage > Packages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb twee vraagjes: Heb: Iphone 3gs (3.1.3 Jailbreak)
1. ik heb 'LockInfo' geinstalleerd, maar nu wordt de weather applicatie daarin niet geüpdatet, dwz. ik zit nog steeds met het weer van donderdag op mn lockscreen, na herinstalleren enz, kwam ik ook niet veel verder, ook zag ik het niet tussen de settings staan.

2. Is het op een of andere manier mogelijk om (bijvoorbeeld via Cydia) Mobile Browsing uit te schakelen? Ik heb hier ooit iets over gelezen, maar kan het nu niet meer terug vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Je bedoeld dat je browsed alsof je een desktop bent? Ik gebruik hier de UAFaker toggle voor SBSettings voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 18:46:
Je bedoeld dat je browsed alsof je een desktop bent? Ik gebruik hier de UAFaker toggle voor SBSettings voor.
Dank u, dat werkt, probleem 2 opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Voor je eerste probleem, refresh eens je weather app. Die sync't niet constant namelijk, maar alleen als je 'm start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 18:18:
Hallo, ik heb twee vraagjes: Heb: Iphone 3gs (3.1.3 Jailbreak)
1. ik heb 'LockInfo' geinstalleerd, maar nu wordt de weather applicatie daarin niet geüpdatet, dwz. ik zit nog steeds met het weer van donderdag op mn lockscreen, na herinstalleren enz, kwam ik ook niet veel verder, ook zag ik het niet tussen de settings staan.
Volgens mij heb je voor automatisch updaten WeatherIcon nodig, van dezelfde maker als LockInfo.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Hero Of Time schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:20:
Ik denk dat het een .deb is wat er geïnstalelerd wordt, dus het zou via cydelete te verwijderen moeten zijn, en anders even kijken bij Cydia onder Manage > Packages.
Cydelete.. of gewoon in de applicatie iPhone PC Suite onder de kop Programs :)
ijskonijn schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 20:09:
[...]

Volgens mij heb je voor automatisch updaten WeatherIcon nodig, van dezelfde maker als LockInfo.
'Weathericon' en 'Weathericon Plugin for Lockinfo´, te vinden in Cydia... :)

[ Voor 29% gewijzigd door EN-IS op 15-05-2010 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijskonijn schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 20:09:
[...]

Ik heb idd. WeatherIcon geinstaleerd, maar voorlopig heb ik al drie dagen 7 graden en bewolkt als weer :( wat dus geheel niet zo is

Heb het probleem opgelost :p na lang nadenken kwam ik tot de conclusie om WeatherIcon op Enabled te zetten ipv disabled, dan ververst ie wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Stel, ik zou bijvoorbeeld MyWi installeren op mijn iPod Touch, dan kan ik een ad-hoc Wifi netwerk maken met mijn Sony Ericsson Aino telefoon. Kan ik dan vanaf mijn iPod gewoon internetten, via de UMTS van mijn Aino?

Iemand die met iets vergelijkbaars ervaring heeft?

EDIT: Tot nu toe nog niet aan de gang gekregen, wellicht dat het een instelling is op mijn Aino.

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 23-05-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvs68
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-03-2024
Nee, MyWi werkt precies anders om. Je installeerd MyWi op de telefoon waar je de internet verbinding al hebt. Wanneer je dan MyWi opstart steld dit programma de wifi verbinding beschikbaar van de telefoon, zodat je ipod (of ipad) (zonder jailbreak) een wifi verbinding kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

mvs68 schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 21:28:
Nee, MyWi werkt precies anders om. Je installeerd MyWi op de telefoon waar je de internet verbinding al hebt. Wanneer je dan MyWi opstart steld dit programma de wifi verbinding beschikbaar van de telefoon, zodat je ipod (of ipad) (zonder jailbreak) een wifi verbinding kan maken.
Het gaat mij er om, dat ik een adhoc netwerkje kan bouwen, hetzij op mijn iPod of op mijn Aino. Dan koppel ik die twee aan elkaar en de Aino moet dan gaan dienen als DNS / gateway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
CptChaos schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:13:
[...]
Het gaat mij er om, dat ik een adhoc netwerkje kan bouwen, hetzij op mijn iPod of op mijn Aino. Dan koppel ik die twee aan elkaar en de Aino moet dan gaan dienen als DNS / gateway.
Dat moet je dus doen op je Aino, niet de iPod. Hoe kan het apparaat wat zelf geen internet toegang heeft als 'router' functioneren? Das hetzelfde idee als je internet verbinding laten maken op je PC om het dan via de modem/router door te laten sturen die eigenlijk direct aan je ISP hangt. Gaat ook niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Zal ik een iPad stukje schrijven? Dat is handig om te weten ivm compatibiliteit e.d.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
thijsje66 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:36:
Zal ik een iPad stukje schrijven? Dat is handig om te weten ivm compatibiliteit e.d.
Je kunt deze via DM indienen, gewoon mij en Vanx even als deelnemers toevoegen ;) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 19:12
Werkt de iphonedelivery 3.5 icm 3.1.3 wel bij jullie?

Ik krijg namelijk een foutmelding over Sqlite3 dat die mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Chadi schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:22:

Her installeer het in Cydia, het werkt niet zonder Sqlite3, dat installeert Cydia eigenlijk ook gewoon mee met iPhoneDelivery (ik maak er ook zelf gebruik van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Zojuist een paar apps geïnstalleerd via Cydia, maar eWiFi krijg ik maar niet werkend. Ik krijg het logo wel te zien voor een paar seconden, maar daarna is de app weg en zit ik terug op het springboard. Zelfs een reinstall geen effect.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hero Of Time schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:55:
Dat moet je dus doen op je Aino, niet de iPod.
Ik hoopte dat ik de wifi accespoint (ad hoc) kon maken op de iPod en dat hij dan, als er een verbinding is, elke weg naar het internet zoekt, wat dan dus via de telefoon is, vandaar... Dan moet ik dus even op zoek naar een app die mijn Aino in een accesspoint veranderd, maar zal er niet zijn zijn vrees ik...
Chadi schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:22:

Via Rock your phone geprobeerd? Die checkt volgens mij dependencies beter (naar mijn ervaring).

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 26-05-2010 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag ibluetooth installeren op mijn iPod touch 2g. Ik weet dat niet elke versie kan, maar welke kan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:17
Ik heb nog een leuke app als toevoeging. Android Lock.http://modmyi.com/forums/...iphone-android-style.html

Leuke manier op je Iphone te locken

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cydia loopt telkens vast als ik nieuwe repo's toevoeg. Er staat dan: downloading packages en dan blijft'ie hangen vlak voor het einde. Wat kan ik daar aan doen? Hoe kan ik Cydia opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

steefje schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:12:
Ik heb nog een leuke app als toevoeging. Android Lock.http://modmyi.com/forums/...iphone-android-style.html

Leuke manier op je Iphone te locken
Dit gebruik ik ook als lock, vind het wel grappig. Kunt je eigen patroon kiezen om te unlocke.

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
als ik via Cydia via Sections>Themes een theme dowload, dan lukt het wel. Alleen kan ik de theme nergens terugvinden. Iemand een idee waar ik moet zoeken?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Themes vind je terug zodra je WinterBoard geïnstalleerd hebt, dan kan je daar het thema in of uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Okay, met Winterboard werkt het inderdaad. Top!

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje is er een app of iets in die trant die kan zorgen dat ik meer dan 10 homescreens kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:14:
Vraagje is er een app of iets in die trant die kan zorgen dat ik meer dan 10 homescreens kan maken?
Vroeger was er een app die de Aplle restrictie (aantal apps en dus homescreens) verwijderde, alleen Apple heeft deze restrictie later zelf verwijderd, sinds FW 2.x dacht ik, dus je zou zoveel homescreens en apps kunnen installeren als je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Je kunt in ieder geval wel meer dan het aantal zichtbare apps installeren en dan met de Spotlight finder (dat ding links van je eerste homescreen) alle niet-zichtbare apps vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Je zit nog steeds vast aan 8 homescreens meen ik, collega van me had zoveel meuk geïnstalleerd dat er meer op stond dan dat hij pagina's had voor de ruimte. Via categories heeft hij een hoop kunnen opschonen door ze in mappen te plaatsen, maar moet je wel de ruimte nog hebben om die app te kunnen starten (of idd via spotlight).
Infiniboard bied je wel mogelijkheden om meer iconen per pagina te plaatsen via verticale scroll.
Overboard bied je ook de mogelijkheid om meer pagina's te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Is er een app om via je Ipod Touch een share te benaderen die gedeeld staat op je PC?

Dus dat ik via WIFI gewoon een share benaderen op mijn PC en dan de muziek die daar geshared staat kan afspelen op mijn Ipod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Helioss schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:02:
Is er een app om via je Ipod Touch een share te benaderen die gedeeld staat op je PC?

Dus dat ik via WIFI gewoon een share benaderen op mijn PC en dan de muziek die daar geshared staat kan afspelen op mijn Ipod?
Nee volgens mij niet, maar er zijn wel heel wat programma's waarmee je muziek op je pc kan streamen, via wifi en 3g, naar je iPod! Ik ken de namen zo 123 niet, google effe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
Heb denk ik iets gevonden : "DataCase"

Door naar : ftp://192.168.92.114:2121/ te gaan en hier iets te plaatsen in Shared Files, kan ik deze op mijn Ipod bekijken en waarschijnlijk dus ook muziek af te spelen. Kan ik even niet testen want Negende symfonie van Beethoven (Scherzo) is een WMA bestand. (Tja, zit op stage geen mp3's bij de hand)

Zal straks thuis eens kijken of ik hier wat mee kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ik heb op mijn vorige iphone 3g bitesms en lockinfo aangeschaft. Echter nu heb ik een nieuwe via de garantie. Hoe krijg ik nu weer die 2 programma's? Ik wil er eigenlijk niet 2x voor betalen.

Edit: Lockinfo is gelukt via transfer license :) Bitesms even mailtje gestuurd, dat werkte namelijk niet zo.

[ Voor 21% gewijzigd door Snippertje op 09-06-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Snippertje schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 21:33:
Edit: Lockinfo is gelukt via transfer license :)
Hoe werkt dat dan? Gaat dat via Cydia of zo?

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
funske schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:21:
[...]

Hoe werkt dat dan? Gaat dat via Cydia of zo?
Nee, in de applicatie zelf, staat er in de faq 'license transfer', wanneer je deze aanklikt, wordt het verder uitgelegd. Je kunt max 2x of 5x, weet even niet meer, je license naar een ander toestel meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

EN-IS schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:30:
[...]

Nee, in de applicatie zelf, staat er in de faq 'license transfer', wanneer je deze aanklikt, wordt het verder uitgelegd. Je kunt max 2x of 5x, weet even niet meer, je license naar een ander toestel meenemen.
3x, daarna is het een kwestie van mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalie85
Ik ga morgen een weekend naar Duitsland, nu wil ik graag zeker weten of ik het goed heb.

Als ik mijn internetverbinding helemaal uit wil, dan schakel ik dataroaming uit?
Of is dit nog niet genoeg?

Ik heb geen zin in een dikke rekening haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Iemand op school zat te vertellen dat hij een app gezien had waarmee je op iemands webcam kan meekijken. Iemand een idee hoe die app heet ? Volgens mij moet je dan iets van een IP invoeren.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 21:54
-mag weg-

[ Voor 97% gewijzigd door smeerbartje op 10-06-2010 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Cornelisjuh schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:32:
Iemand op school zat te vertellen dat hij een app gezien had waarmee je op iemands webcam kan meekijken. Iemand een idee hoe die app heet ? Volgens mij moet je dan iets van een IP invoeren.
Er is een app waarmee je IP-cameras (beveilingscameras) kan bekijken, maar die staat gewoon in de appstore.

[ Voor 93% gewijzigd door Vanx op 10-06-2010 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
nathalie85 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:01:
Ik ga morgen een weekend naar Duitsland, nu wil ik graag zeker weten of ik het goed heb.

Als ik mijn internetverbinding helemaal uit wil, dan schakel ik dataroaming uit?
Of is dit nog niet genoeg?

Ik heb geen zin in een dikke rekening haha...
Yups. is het enige wat je hoeft te doen. (er wordt ook geadviseerd om edge uit te zetten, maar ik doe dat nooit, en ook geen 'kosten' gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalie85
EN-IS schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 23:52:
[...]

Yups. is het enige wat je hoeft te doen. (er wordt ook geadviseerd om edge uit te zetten, maar ik doe dat nooit, en ook geen 'kosten' gehad).
Oke super dank je wel! (net op tijd :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met vm iPhone/vm iPhone 2. Gebruiken deze alleen het RAM geheugen of ook het flash geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Misschien handig om even uit te leggen wat het precies is en doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vm iPhone is een cydia app die je ram geheugen vrijmaakt. Je hebt ook Aps die een deel van je flashgeheugen gebruiken, maar daar gaat het flashgeheugen van kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:14
Weet iemand een app voor iOS4 waarmee je bijvoorbeeld een password op je foto's en/of sms kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
SMS kan met biteSMS. BiteSMS raad ik iedereen aan, aangezien het een super handig programma is (door "Quick Compose" en "Quick Reply")!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:14
Maar wil het heel graag voor mijn foto's :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Vraagje. Ik zag dat bij iOS4 de folders erbij zijn gekomen. Ik wil ook folders alleen niet naar iOS4 want lees veel over traagheid op de 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
Alekz87 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:30:
Vraagje. Ik zag dat bij iOS4 de folders erbij zijn gekomen. Ik wil ook folders alleen niet naar iOS4 want lees veel over traagheid op de 3G.
Cydia > Categories.

Het enige wat ik hieraan jammer vind is dat je een peer sec. een scherm "loading.." ziet, maar valt ook te verwaarlozen. Je kan bij Categories zelfs een custom achtergrond per Categorie instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Helioss schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:51:
[...]

Cydia > Categories.

Het enige wat ik hieraan jammer vind is dat je een peer sec. een scherm "loading.." ziet, maar valt ook te verwaarlozen. Je kan bij Categories zelfs een custom achtergrond per Categorie instellen.
gebruik hem nu. Bedankt voor de tip. 1vraag. Herkent iTunes de apps in de folders? Ds kan ik ze syncen. Evenals AppStore op iPhone. Kan ik gewoon updaten terwijl ze in folders staan? Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Late reply :$

Maar: Ja, je kunt je apps blijven updaten en iTunes zal ze bljiven zien :)

Je kan alleen niet meer je apps indelen met de tool in iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
MobileTerminal werkt volgens planetbeing nog niet, maar de updates volgen elkaar snel op.

Sbsettings en LockInfo werken :)

Updates volgen elkaar snel op! Vraag vooral hier of een app al geupdate is/werkt, want als het verkeerd gaat, zou je misschien moeten restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesudio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-08 08:19
Ik heb van de week mijn iTouch gejailbreaked en Springboard geinstalleerd. Uiteindelijk mijn oog laten vallen op het Glasklart theme (met 6100+ icons erin) en deze dan ook gedownload en geinstalleerd.
Het vreemde is echter dat er meerdere icons zijn, zoals de standaard iOS logo's als Contacten, Kaarten en Agenda, die niet wijzigen. Mij lijkt dat er in deze 6k+ meegeleverde logo's in ieder geval de standaard iOS logo's zouden zitten. Meerdere screenshots die ik op internet zie bevestigen dit ook.

Zijn er wellicht zaken die ik over het hoofd zie? Ik heb zojuist een reinstall van het thema gedaan vanuit Cydia maar ook dit mocht niet baten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:12
EDIT: verkeerdetopic gepost 8)7

[ Voor 93% gewijzigd door gangstahh op 04-08-2010 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Mesudio schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:43:
Ik heb van de week mijn iTouch gejailbreaked en Springboard geinstalleerd. Uiteindelijk mijn oog laten vallen op het Glasklart theme (met 6100+ icons erin) en deze dan ook gedownload en geinstalleerd.
Het vreemde is echter dat er meerdere icons zijn, zoals de standaard iOS logo's als Contacten, Kaarten en Agenda, die niet wijzigen. Mij lijkt dat er in deze 6k+ meegeleverde logo's in ieder geval de standaard iOS logo's zouden zitten. Meerdere screenshots die ik op internet zie bevestigen dit ook.

Zijn er wellicht zaken die ik over het hoofd zie? Ik heb zojuist een reinstall van het thema gedaan vanuit Cydia maar ook dit mocht niet baten...
Je moet ze even hernoemen naar de Nederlandse variant. Telephone wordt dan Telefoon. Doe je door middel van SSH in je telefoon :)

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Let op:
~[html]Het bespreken van en linken naar applicaties en repositories is toegestaan, zolang er geen warez worden aangeboden.

Bespreek het jailbreaken in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1486330/">~~~[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 8</a> & mods in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1345539">~~~[iPhone & iPod Touch] Post hier je mods</a>.~[/html]