Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 13:09
Wiethoofd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 21:52:
[...]

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33520965 << is zo over te nemen ;)

Meldt het even als je het stukje over iTunes toegevoegd hebt, dan zal ik alvast je plekje in de openingspost vrijmaken ;)
Ik heb het even aangepast en een aantal screenshots geupload. Ik heb koppen toegevoegd en typo's eruit gehaald en een screenshot even in een thumbnail veranderd zodat het wat consistenter is. Graag gedaan! :) :9
Hero Of Time schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:11:
[...]

Oftewel, als het in Wine zou draaien, hoef ik geen Apple bloatware erbij? Indien ja: :D :D :9~ :9~
Hhehe, nee je hebt echt iTunes v8.0 of hoger nodig, ik maak nog steeds gebruik van versie 8.0 ivm jailbreak enzo. Helaas :)

[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 23-02-2010 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-06 22:28
EN-IS, je staat er in, hier en daar tekst aangepast/spelcheckt en je afbeeldingstussenkoppen er uitgehaald, deze zijn 640px breed, dat werkt niet in de tweakers-layout, die is maar 600px.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Wiethoofd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 00:01:
EN-IS, je staat er in, hier en daar tekst aangepast/spelcheckt en je afbeeldingstussenkoppen er uitgehaald, deze zijn 640px breed, dat werkt niet in de tweakers-layout, die is maar 600px.
Ik heb ze gewijzigd voor je, je kunt er nu gebruik van maken, zie originele post :)

//EDIT: hmmm, er gaat iets niet goed, je kunt ze ook hier vinden

http://files.en-is.com/files/iPhone/iPhonePCSuite/0.png
http://files.en-is.com/files/iPhone/iPhonePCSuite/8.jpg
http://files.en-is.com/files/iPhone/iPhonePCSuite/9.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door EN-IS op 24-02-2010 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-06 22:35
Pff, ik heb mijn hele iPhone opnieuw geinstalleerd (dus zonder back up terugzetten, maar even zelf SMS'jes regelen en alle app instellingen/save games hoef ik niet terug)

Nu is Cydia echt niet normaal langzaam... Normaal was ik in 30 seconden toch wel bij de updates, duurt nu 2min |:( met 3GS...

iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:16
Ik merk ook dat Cydia langzamer is op m'n 3G.

Ik had eerst een iPhone 1st gen, en daar ging het redelijk vlot, maar op m'n 3G is het constant "Loading Data" :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Vanx schreef op zondag 28 februari 2010 @ 12:38:
Pff, ik heb mijn hele iPhone opnieuw geinstalleerd (dus zonder back up terugzetten, maar even zelf SMS'jes regelen en alle app instellingen/save games hoef ik niet terug)

Nu is Cydia echt niet normaal langzaam... Normaal was ik in 30 seconden toch wel bij de updates, duurt nu 2min |:( met 3GS...

iemand tips?
Heb je mss een repository met een langzame server? Lijkt me sterk hoor, maar zou een mogelijkheid kunnen zijn.

Edit: Toetsweek nog niet over? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ruubster op 02-03-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Ruubster schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 17:40:

Edit: Toetsweek nog niet over? :)
Nu wel, :Y) heb ik nog iets gemist wat ik belooft had te doen, maar nog niet aan toegekomen was?

Meer dan dit: Vanx in "[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:31
Ik heb zojuist mijn Iphone gejailbreaked. Nu is mijn vraag. Hoe kan ik programmas die ik op mijn pc heb staan op de Iphone installeren? Ik kan ze wel via Itunes erin zetten maar dan moet ik synchroniseren en ben ik al mijn andere applicaties kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Vulcan, je Cydia applicaties worden niet verwijderd door iTunes.

Voor het andere moet je naar appsync kijken, maar daarover mag je hier verder niks vragen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Heren, even een vraagje...

Ik heb Cydget met Lock Calendar, hier ben ik al een lange tijd gebruiker van, Cydget kwam er later bij en toen werd Lock Calendar hierin geintegreerd.

Alleen nu is het zo, ik krijg de muziekspeler knoppen niet op me Lockscreen, als ik dubbelklik op de home knop (zoals dat is ingesteld onder Instellingen), gebeurt er niets. Ik moet het eerst van lock afhalen en dan naar iPod en dan volgende/vorige/pauze/start klikken, anders werkt het niet.

Dit ligt waarschijnlijk aan Cydget of Lock Calendar, maar hoe kan ik dit het beste oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Ik heb geen idee, mijn lockinfo werkt wel gewoon netjes met de iPod controls.

Wat zegt google erover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Vanx schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:36:
Ik heb geen idee, mijn lockinfo werkt wel gewoon netjes met de iPod controls.

Wat zegt google erover?
Er zijn meerdere mensen die last hebben van dit probleem. Zover ik het heb mogen begrijpen, komt dit door Cydget en niet door Lock Calendar. Voordat Lock Calendar werd geintegreerd in Cydget, bestond dit probleem niet :)

Ik ben zelf nu verder aan het lezen, als ik een oplossing heb, zal ik het laten weten.

//EDIT: er is helaas geen oplossing, de ontwikkelaar (http://volatile-dev.com/cydia) geeft zelf ook aan dat het een vervelende sitautie is maar verder niets kan betekenen. Het heeft te maken met de integratie en compabiliteit met Cydget en de functies (kalender, muziek controls, etc). Hierdoor kun je de iPod Controls niet naar voren halen. Jammer, maar er is wel 1 oplossing, en dat is teruggaan naar de vorige versie: lock_calendar_1.0-2.deb (dat adviseert hij zelf ook, maar dan ben je ook per direct Cydget kwijt, want die dien je weer te uninstallen).

//EDIT: 2e oplossing, in Cydget de "AwayView" optie aanzetten, dan kun je op je lock screen 1x de home knop indrukken, dan verschijnt er een lege lock screen en vervolgens 2x home knop, dan verschijnt de iPod controls :) en SowCover (Pro 1.0) werkt ook in Away View!

[ Voor 45% gewijzigd door EN-IS op 07-03-2010 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-06 15:06

Snippertje

Light up your life

iemand die trouwens lockinfo en de applicatie to-do gebruikt? Sinds de vorige update van lockinfo werkt dat niet meer samen. Er was vandaag een nieuwe update waarin ik dacht dat het opgelost was, maar het werkt nog steeds niet :? Weet iemand waarom? Heb gewoon een gekochte lockinfo overigens.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Snippertje schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:06:
iemand die trouwens lockinfo en de applicatie to-do gebruikt? Sinds de vorige update van lockinfo werkt dat niet meer samen. Er was vandaag een nieuwe update waarin ik dacht dat het opgelost was, maar het werkt nog steeds niet :? Weet iemand waarom? Heb gewoon een gekochte lockinfo overigens.
Ik gebruik zelf LockInfo niet maar is dat niet een extra plugin die dat verzorgt? Eerste resultaat van Google:
- http://www.google.nl/#hl=...fo+to&fp=c721a943277dca32

- http://wiki.github.com/jakewalk/Lockinfo-Appigo-Todo-Plugin/

Misschien hoor je die ook te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ja die heb ik dus geupdate. Enige wat het dan nog kan zijn is de applicatie zelf, die is namelijk niet helemaal legaal. Ik zal de lite versie eens proberen :)

En die werkt wel :) Die maar gebruiken dan, gebruik de extra opties toch niet verder.

[ Voor 21% gewijzigd door Snippertje op 07-03-2010 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Om een beetje inspiratie op te doen lijkt het mij wel leuk als iedereen zijn top drie (of vijf?) jailbreak apps hier plaatst!

De mijne:
  1. Lockinfo
  2. SBsettings
  3. Five Icon Dock
Beetje afgezaagd, maar het zijn wel de enige die ik er nu op heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 21:49

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Goh, ik heb er toch wat meer eigenlijk die ik echt gebruik. Ik zet wel neer welke ik het meeste gebruik, uiteraard binnen het beleid :)
Backgrounder / ProSwitcher
SBSettings
Lockinfo
Winterboard
Categories (met CategoriesSB)
Five Icon Dock

Verder heb ik het idee dat m'n iPhone zeer instabiel is geworden. Soms wordt ik spontaan teruggegooid naar het springboard, Wolf 3D crasht om de haverklap en saved vervolgens niet. Als ik nu dus telkens wat verder ben sluit ik zelf het spel en ga weer verder. Ik ga later eens m'n iPhone helemaal opnieuw opzetten. Hopelijk gaat het dan een stuk beter.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:26

MsG

Forumzwerver

- Blacksn0w (anders was mn telefoon een verkapte iPod Touch ;-) )
- SBSettings
- Adblock
- Cydia
- Backgrounder
- Smshelper
- Last.fm scrobbler

Qua toggles van SBS:
- 3G en 2G toggles
- Silent toggle (zodat ik voorkom dat die volume switcher losjes gaat raken, aangezien ik vaak moet switchen)
- UAFaker (voorkomt dat sites meeliften op het feit dat je een iPhone hebt en daardoor mag betalen of gedwongen wordt tot de app-versie van sites zoals Pathe.nl)

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

1. lockinfo
2. sbsettings
3. bitesms
4. five icon dock
5. status notifier

Zonder die kan ik echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
1. Lock Calendar (zonder is de iPhone freaking saai :P)
2. SBSettings (applicaties zoals e-mail en ipod sluiten, batterij slurpers :)
3. iPhoneDelivery (geweldig gewoon, eindelijk sms delivery notities en ook nog instelbaar)
4. Ultrasn0w (hehe)
5. Winterboard (met thema Suave, geweldig gewoon :))

Dat waren ze, Lock Info heb ik geprobeerd en het is een geweldige app, maar me lock screen ziet er dan allemaal karrig uit, geen tijd en zin om alles via de config file aan te passen, als er nou ergens een verzameling was van screenshots en config files, had ik het wel geprobeerd, en je moet er voor betalen, dus tja, liever iets gratis die ook doet wat ik precies nodig heb :)

Statusnotifier voor FW 3.x is nog niet echt uit, die wil ik ook graag, de beta slurpte me batterij leeg in 2 uur tijd. Adblock ken ik niet, proswitcher ook niet.

@MSG, waarom gebruik je de officiele Last.fm app niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Oh, ik ben de geweldige smshelper nog vergeten!

Zet een charactercounter in je zend knop :) Lekker "ouderwets" die 160 tekens 100% benutten :Y)

en de adblock voor cydia en alle iPhone apps.

Ads in safari heb ik geen last van.

[ Voor 23% gewijzigd door Vanx op 11-03-2010 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Adblock, twee mogelijkheden hiervoor, 1 voor safari en 1 voor alles eigenlijk (inclusief cydia en andere apps).
Als je backgrounder kent, is proswitcher ook wel bekend. Het doet praktisch hetzelfde, alleen als je 2x op de home knop drukt, krijg je een overzicht met wat er draait en kan je er heen wisselen. Soort Alt+Tab dus. Je krijgt er libactivator ook bij, kan je dingen instellen die moet gebeuren als je twee keer de home knop in drukt, korte tijd vasthoud, schud, andere knoppen, etc. Ook erg handig.

Ben nog vergeten: biteSMS. Handig vanuit het lockscreen antwoorden (of tijdens een spelletje bijvoorbeeld).
En tja, terminal en iFile zijn ook wel handig om bestandjes te verplaatsen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Vanx schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:07:
Oh, ik ben de geweldige smshelper nog vergeten!

Zet een charactercounter in je zend knop :) Lekker "ouderwets" die 160 tekens 100% benutten :Y)

en de adblock voor cydia en alle iPhone apps.

Ads in safari heb ik geen last van.
Ahhaaaa... dat zijn wel handig apps, die ga ik nu ook maar installeren. De reden waarom ik zo weinig heb is dat ik er geen troep van wil gaan maken. Sommige mensen, zetten er absurde thema's, onnodige apps (ook via cydia) neer die continu actief zijn en de batterij binnen diezelfde dag nog leeg slurpt. De iPhone wordt er ook niet echt sneller van. Ik hou niet van dat onnodige apps die continu actief zijn. :) Ik hou van simplistisch en keurig overzichtelijk! :9

- SMSHelper geinstalleerd!
Hero Of Time schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:50:
Adblock, twee mogelijkheden hiervoor, 1 voor safari en 1 voor alles eigenlijk (inclusief cydia en andere apps).
Als je backgrounder kent, is proswitcher ook wel bekend. Het doet praktisch hetzelfde, alleen als je 2x op de home knop drukt, krijg je een overzicht met wat er draait en kan je er heen wisselen. Soort Alt+Tab dus. Je krijgt er libactivator ook bij, kan je dingen instellen die moet gebeuren als je twee keer de home knop in drukt, korte tijd vasthoud, schud, andere knoppen, etc. Ook erg handig.

Ben nog vergeten: biteSMS. Handig vanuit het lockscreen antwoorden (of tijdens een spelletje bijvoorbeeld).
En tja, terminal en iFile zijn ook wel handig om bestandjes te verplaatsen e.d.
Bedankt voor je uitleg, ik heb voor even backgrounder gebruikt maar ik heb het niet echt nodig dus toen er maar af geknikkert :) BiteSMS ken ik wel ja.

//EDIT: Ik heb adblock opgezocht in cydia, maar er staat dat het alleen ads in safari blokkeert, niet cydia of andere apps:
"AdBlock blocks ads in Safari.
Note: Intentionally blocks only ads in Safari not apps or Cydia."

[ Voor 8% gewijzigd door EN-IS op 12-03-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
De andere adblock is SBAdBlock, en meen dat deze commercieel is, oftewel, je moet ervoor betalen. Er zijn andere manieren, die hier niet besproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
ADblock is commercieel.

SBAdBlock is dat niet, maar staat niet in de standaard repo's.

Ik heb het even opgezocht:
code:
1
repo.modyouri.com
Die even toevoegen. Er staan een aantal handige apps die op andere plekken verwijderd zijn, maar geen illegale dingen.

Lockinfo update *O* ik kan nu ook vanuit lockscreen antwoorden, wat een held is die developer ervan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Vanx schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:34:
ADblock is commercieel.

SBAdBlock is dat niet, maar staat niet in de standaard repo's.

Ik heb het even opgezocht:
code:
1
repo.modyouri.com
Die even toevoegen. Er staan een aantal handige apps die op andere plekken verwijderd zijn, maar geen illegale dingen.

Lockinfo update *O* ik kan nu ook vanuit lockscreen antwoorden, wat een held is die developer ervan!!
Bedankt, maar ik kon Adblock gewoon installeren, zonder een Purchase knop, maar dat maakt niet veel meer uit, vanuit de app zelf kan het zo zijn dat je moet betalen dus weet het niet, het zal wel commercieel zijn :)

Bedankt, Ik zal deze meteen toevoegen! _/-\o_

//EDIT: Vreemd, het lijkt niet te werken, denk dat de repo tijdelijk eruit ligt, werkt niet in Cydia, IPC en Cyder...

[ Voor 9% gewijzigd door EN-IS op 12-03-2010 19:51 . Reden: Repo down! The ending is nearby!!! :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Dan heb ik die twee door elkaar gehaald. Altijd lastig, dingen met bijna dezelfde naam.

Ik heb al een paar weken dat sommige repo's er uit liggen of niet goed doen (key fout bijvoorbeeld). Best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Hero Of Time schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:58:
Dan heb ik die twee door elkaar gehaald. Altijd lastig, dingen met bijna dezelfde naam.

Ik heb al een paar weken dat sommige repo's er uit liggen of niet goed doen (key fout bijvoorbeeld). Best irritant.
Ja het werkt wel via Cyder nu, denk dat de host half eruit ligt, is geen probleem, kan het nog steeds niet installeren... nou ja... later dan maar...

SbAdBlock wordt ook gewoon op hun eigen site AdBlock genoemd, dus komt niet door jou :)
http://www.modyouri.com/a...lock-ads-system-wide.html (nothing illegal to see here, move along... ;))

[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 12-03-2010 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Juist, en als je 'm dus wilt hebben en de repo is down, dan download je 'm toch handmatig en installeer je 'm via SSH of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Vanx schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:34:

Ja echt geweldig dat bitesms nu ondersteunt wordt *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Ja, maar, dat heeft BiteSMS toch al, dat je vanuit je lockscherm kan antwoorden? Of mis ik nou iets? Waarom moet je het dan ook nog via lockinfo doen? Omdat je meerdere berichten krijgt of het venstertje sluit? Het zal wel nut hebben. Ik wacht nog met updaten tot er een andere versie is, de trial is bij mij verlopen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Hero Of Time schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 13:58:
Ja, maar, dat heeft BiteSMS toch al, dat je vanuit je lockscherm kan antwoorden? Of mis ik nou iets? Waarom moet je het dan ook nog via lockinfo doen? Omdat je meerdere berichten krijgt of het venstertje sluit? Het zal wel nut hebben. Ik wacht nog met updaten tot er een andere versie is, de trial is bij mij verlopen :P.
Omdat je dan lockinfo niet meer ziet en je meteen moet antwoorden. Ik heb popups uitstaan namelijk. Alles verschijnt keurig op lockinfo. En je kan per smsje beslissen of je wil antwoorden. Super handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Hero Of Time schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 13:58:
Ik gebruik geen biteSMS. Ik ergerde me teveel aan het langzame laden van de berichten pagina. Alle extra features, behalve charcounter gebruikte ik toch weinig. Toen SMShelper uitkwam heb ik BiteSMS er helemaal afgegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Hmm, oke, ja dat antwoorden wanneer je wilt is eigenlijk het enige wat ik van BiteSMS gebruik. SMSHelper heb ik er ook op staan omdat die gratis is en het aantal tekens weergeeft, maar dat doet BiteSMS ook. Alternatieven voor het altijd kunnen antwoorden van een SMS? Anders zou ik het simpelweg kunnen doen door te locken (met de app nog open) en dan antwoorden van daaruit om weer te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Hero Of Time schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 00:09:
Juist, en als je 'm dus wilt hebben en de repo is down, dan download je 'm toch handmatig en installeer je 'm via SSH of zo.
Handmatig downloaden doe ik niet, teveel gedoe :) En ik heb niet echt gezocht of die ergens (handmatig) te downloaden was, ik acht die kans klein. Ik heb het uiteindelijk via Cyder de repo kunnen toevoegen en deze gesynct met Cydia op me iPhone, toen kon ik het wel downloaden. Geen ads meer, geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Vanx schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 14:04:
[...]

Ik gebruik geen biteSMS. Ik ergerde me teveel aan het langzame laden van de berichten pagina. Alle extra features, behalve charcounter gebruikte ik toch weinig. Toen SMShelper uitkwam heb ik BiteSMS er helemaal afgegooid.
Ik vind de sms counter super handig. Daarnaast kan je overal altijd een sms sturen, dus hoef je de applicatie niet te openen. Antwoorden kan ook altijd. Verder is het plannen van een sms wel handig en kan je ontvangstbevestiging krijgen. En smsen in het buitenland is ook lekker goedkoop, moet je alleen wel een wifispot hebben ;) Privacy is verder handig :) Ohja en de smileys vind ik ook een leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Ohja smileys! Dat was eigenlijk mijn grootste gemis. Ik heb er nog naar gezocht, maar nergens meer los kunnen vinden, zoals met SMShelper.

Cyder is wel dé uitkomst voor een slome Cydia. Ook handig voor .deb installatie, geen gezeur gewoon in de map slepen en het werkt. Ik hoef niet meer te kloten via de terminal, of via ifunbox diep in de autoinstall map van Cydia plaatsen.

Lijst met sources is ook top en je kan terwijl de iphone aan het restoren is, alvast alle applicaties downloaden in Cyder en meteen installen. Allemaal in 1x met 2 reboots.

Nu nog een handig backuplijstje met installed apps. Het standaard lijstje heeft namelijk ook alle standaard apps die Cydia sowieso al installeert en is dus helemaal vol met "troep".

[ Voor 68% gewijzigd door Vanx op 15-03-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Hoe kan ik het beste internet-tethering instellen op m'n iPhone 3G met 3.1.2. (jailbreak ofcourse ;) ) ?

[ Voor 13% gewijzigd door ThinkPad op 19-03-2010 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
ThinkPadd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:12:
Hoe kan ik het beste internet-tethering instellen op m'n iPhone 3G met 3.1.2. (jailbreak ofcourse ;) ) ?
Kijk hier http://www.iphoneforum.nl...-1-2-activeren-t1648.html _/-\o_
Hiermee kun je het prima werkend krijgen. :)
Succes!!

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Merci beacoup, zoals ze dat in Frankrijk zouden zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Ik heb net m'n iPhone 3Gs hersteld met een custom 3.1.2 van EN-IS (dank je :D) en heb gretig gebruik gemaakt van Cyder. Omdat ik prepaid heb, wil ik dus geen data daar overheen laten gaan, en via wifi is het weer onmogelijk omdat het toetsenbord van de iPhone een toets mist die in m'n key zit. Via downloaden, iFuse (op Linux toegang krijgen tot het filesystem over USB) en wat herstarten heb ik een paar apps erop weten te krijgen om m'n key te kunnen copy/pasten uit m'n .txt file :P. Hijs echt een stuk sneller nu ik een hoop troep er niet meer op heb. Zo even Winterboard en m'n thema erop zetten, ringtones erbij en dan ben ik wel weer even tevreden. Nog wel een paar apps zoals ProSwitcher, Backgrounder, BiteSMS, 5-icon dock en wellicht een paar die ik nog mis. Heerlijk om even een schone lei te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Gister ook gedaan, mijn 3G is ook weer lekker rap.

Heb SSH ook niet weer geinstalleerd (nog niet weer nodig gehad) want die zoog m'n batterij volgens mij erg snel leeg.

En juist van die thema shit werd m'n 3G vet traag, dus ik ben weer back @ default theme :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Hero Of Time schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:47:
Ik heb net m'n iPhone 3Gs hersteld met een custom 3.1.2 van EN-IS (dank je :D) en heb gretig gebruik gemaakt van Cyder. Omdat ik prepaid heb, wil ik dus geen data daar overheen laten gaan, en via wifi is het weer onmogelijk omdat het toetsenbord van de iPhone een toets mist die in m'n key zit. Via downloaden, iFuse (op Linux toegang krijgen tot het filesystem over USB) en wat herstarten heb ik een paar apps erop weten te krijgen om m'n key te kunnen copy/pasten uit m'n .txt file :P. Hijs echt een stuk sneller nu ik een hoop troep er niet meer op heb. Zo even Winterboard en m'n thema erop zetten, ringtones erbij en dan ben ik wel weer even tevreden. Nog wel een paar apps zoals ProSwitcher, Backgrounder, BiteSMS, 5-icon dock en wellicht een paar die ik nog mis. Heerlijk om even een schone lei te hebben.
Het voelt net als windows herinstalleren ;) Alles net even strakker en beter. Hero, ga jij eens even snel de Tweaker uithangen en op bv. 192.168.2.1 (gewoon IP van je router dus, als je KPN of consorten hebt, is het speedtouch.lan) je WPA-PSK sleutel wijzigen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Vanx, m'n 63 tekens random generated WPA2 key wijzigen? Ben je wel helemaal lekker? Weet je wat voor een gerommel dat is op een Wii? Ik ga m'n netwerk niet omsmijten omdat Apple zo rot is om elk teken op een normaal toetsenbord erin te bakken.
Het is dat ik m'n iPhone kreeg, ik zou 'm nooit zelf uitkiezen.

Enne, ik heb geen KPN of consorten voor traag ADSL, m'n router heeft ook niet 192.168.2.1 als IP adres en van een modem heb ik niet meer gehoord sinds we glas hebben :P. De echte Tweaker neemt de moeilijke weg (wat ik dus heb gedaan) en niet de makkelijke welke betekend dat hij z'n wireless key (en de rest van z'n netwerk daardoor) gaat aanpassen voor één enkel apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Je hebt het over een stuk sneller maar je moet winterboard nog installeren zie ik. Heb je dat per se nodig? ik vond dat een vertragend rotpakket. Is er nog iets voor instantly naar beneden scrollen? GoT lezen op de huidige manier is vrij kut.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
MsG schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:32:
GoT lezen op de huidige manier is vrij kut.
Berichtvolgorde omdraaien in je voorkeuren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
MsG schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:32:
Je hebt het over een stuk sneller maar je moet winterboard nog installeren zie ik. Heb je dat per se nodig? ik vond dat een vertragend rotpakket. Is er nog iets voor instantly naar beneden scrollen? GoT lezen op de huidige manier is vrij kut.
Ik heb net Winterboard erop gezet, m'n thema terug erop en in gebruik, werkt nog prima en snel.

Voor snel scrollen: Quickscroll 2. Ideaal. 2 vingers op het scherm tikken en je krijgt 2 scrollbalken erbij. Werkt ook op je SpringBoard waarbij je in de hoek een icoontje krijgt waarmee je direct naar pagina x kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wiethoofd schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:35:
[...]

Berichtvolgorde omdraaien in je voorkeuren :9
Om achter de desktop weer te huilen van ellende? :) nee dankje. Apple maakt het maar mooi werkbaar in OS 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Weet iemand een app die in SBSettings een toggle neer zet voor de trilfunctie? Ik ken de silent switch om de trilfunctie bij silent mode uit te zetten, maar ik wil er juist een voor als je beltoon afgaat. Nu moet ik telkens in settings de trilfunctie wisselen. Het is namelijk irritant als je een spelletje speelt die gaat trillen als er iets gebeurt (je wordt geraakt bijvoorbeeld) welke je via de settings uit kan zetten, maar als je gebeld wordt en hij zit in je broekzak, dan voel en hoor je 'm weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb in mijn zoektocht naar een softwarematig alternatief voor de silent toggle, wel een vibrate toggle gevonden. Zoek eens op vibrate in Cydia. Doet die misschien wat je wilt? Het spel met geluid aan spelen wil je ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Die silent toggle is dus alleen om de tril functie te wisselen als je 'm in silent mode zet. Ik wil nog wel gewoon geluid houden bij zowel het spel als er buiten zonder de hardware schakelaar. Mij gaat het dus om zo'n zelfde toggle voor de niet silent modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb het over vibrate toggle. Niet silent toggle :). Er zijn namelijk vele geluidstoggles. Ik zelf zocht juist een silent toggle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
MsG schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:38:
Ik heb het over vibrate toggle. Niet silent toggle :). Er zijn namelijk vele geluidstoggles. Ik zelf zocht juist een silent toggle.
Dan moet je toch echt eens kijken naar de omschrijving ervan, want dit is wat er staat:
quote: Vibrate Toggle SBSettings
Vibrate toggle for SBSettings.
Enable/disable vibrate for the silent-mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalie85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04-2016
Ik heb zojuist lock calendar geinstalleerd, maar ik krijg niks te zien.
Ik heb gekeken bij de instellingen maar daar staat niet aan of uit.
Zoals ik wel op een paar screenshots gezien heb. Bij mij begint dat gelijk met 1 calender.
Ook heb ik de telefoon al opnieuw opgestart maar nog niks... Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
nathalie85 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:11:
Ik heb zojuist lock calendar geinstalleerd, maar ik krijg niks te zien.
Ik heb gekeken bij de instellingen maar daar staat niet aan of uit.
Zoals ik wel op een paar screenshots gezien heb. Bij mij begint dat gelijk met 1 calender.
Ook heb ik de telefoon al opnieuw opgestart maar nog niks... Wie kan me helpen?
Lock calendar kijkt standaard naar 5 dagen of 1 week in de toekomst en geeft deze week op de Lock Screen. Ik heb Lock Calendar ook heel lang gebruikt en ik vind het toch veel overzichtelijker en duidelijker als Lock Info.

Onder Instellingen -> Lock Calendar kun je alles naar wens aanpassen, het is wel zo dat Lock Calendar sinds kort onderdeel is van Cydget. Als je Lock Calendar voor het eerst installeert zal hij Cydget ook mee installeren en dan moet je ook even in Cydget, de picture example en welcome onderdelen uitzetten en Lock Calendar aanzetten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalie85
EN-IS schreef op zondag 21 maart 2010 @ 16:31:
[...]

Lock calendar kijkt standaard naar 5 dagen of 1 week in de toekomst en geeft deze week op de Lock Screen. Ik heb Lock Calendar ook heel lang gebruikt en ik vind het toch veel overzichtelijker en duidelijker als Lock Info.

Onder Instellingen -> Lock Calendar kun je alles naar wens aanpassen, het is wel zo dat Lock Calendar sinds kort onderdeel is van Cydget. Als je Lock Calendar voor het eerst installeert zal hij Cydget ook mee installeren en dan moet je ook even in Cydget, de picture example en welcome onderdelen uitzetten en Lock Calendar aanzetten! :)
Super bedankt! _/-\o_
Het probleem zat m in de Cydget! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
MsG schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:11:
Ik heb in mijn zoektocht naar een softwarematig alternatief voor de silent toggle, wel een vibrate toggle gevonden. Zoek eens op vibrate in Cydia. Doet die misschien wat je wilt? Het spel met geluid aan spelen wil je ook niet?
Voor jou is er nu de RingToggle beschikbaar voor $0,99.
This is a regular application that replaces the functionality of a broken ring/silent switch.

1. Toggles between ring and silent modes
2. Replaces the functionality of a broken ring/silent switch.

A license can be purchases from GoodTech sysstems at: Purchange RingToggle (is blijkbaar een url, geen idee waar die precies heengaat)

To acquire a license a user should open the Settings application scroll to RingToggle and click "purchase a license for $0,99"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik gebruik al een poosje deze, kon hem nog niet vinden in de repo, maar wel als deb:

http://code.google.com/p/silenttoggle/wiki/SummaryPage

Werkt prima, ik ga niet betalen voor futiele apps :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Crosspost uit het Jailbreak topic:
ThinkPadd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:09:
Is er ook iets (waarschijnlijk via jailbreak). Waarmee ik YouTube filmpjes kan 'kijken' als m'n iPhone gelocked is?

Ik luister namelijk nog wel eens muziek via YouTube, als ik op de fiets zit. Maar dan moet het scherm constant aanblijven (waardoor hij nog wel eens stopt met afspelen omdat ik tegen het scherm aantik, en m'n batterij gaat daardoor veel sneller leeg).

Als ik op de powerknop druk dan stopt de muziek

[ Voor 7% gewijzigd door ThinkPad op 23-03-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
ThinkPadd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:50:
Crosspost uit het Jailbreak topic:

[...]
Had dan ook je volgende antwoord erbij gezet, nu kan je alsnog shoutcast als alternatief verwachten. Mare, er is YourTube, misschien iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ja maar ik wil de filmpjes niet downloaden ;)

Ik wil ze gewoon live kunnen 'kijken' maar met het scherm uit, omdat ie toch in m'n jaszak zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Al aan het googlen geweest op 'stream youtube audio'? En anders voor de gein eens nederland.fm aanslingeren ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Kan zonder jailbreak ook gewoon :)

Powerknop indrukken, dan stopt hij inderdaad met spelen, maar als je vervolgens twee keer je homeknop indrukt kan je het afspelen weer hervatten. Dan blijft hij wel gewoon doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Muthas schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 00:15:
Kan zonder jailbreak ook gewoon :)

Powerknop indrukken, dan stopt hij inderdaad met spelen, maar als je vervolgens twee keer je homeknop indrukt kan je het afspelen weer hervatten. Dan blijft hij wel gewoon doorgaan.
Thanks!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Staat je scherm dan niet alsnog aan en laat hij de iPod controls zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djuvinile
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-06-2022
Ik weet niet of het volgende probleem hier al eens besproken is, maar ik hoop dat ik er met wat hulp van jullie wel uit kan komen.
Ik heb met blackra1n een jailbreak uitgevoerd op mn Iphone 3GS 16GB (3.1.2) 7d11.
Hierna zou normaal (bijv. via wifi) cydia geïnstalleerd kunnen worden en vervolgens BlackSn0w.
Echter ben ik zo dom geweest om blackra1n na de jailbreak te uninstallen.
Als ik vervolgens probeer om blackra1n te herinstalleren (omdat ik graag blacksn0w wil gebruiken en dus Cydia nodig heb) komt de applicatie niet meer terug op m'n iphone.
Nu is mijn vraag hoe krijg ik dit weer aan de praat?
of is er eventueel een ander stukje software beschikbaar om cydia op mn iphone te krijgen?
Ik heb nog steeds 3.1.2 (dus niet ge-upgrade ).
Ik heb ook al gedacht aan een recovery (shift+click in itunes) en dan opnieuw 3.1.2 erop, maar dit ging niet.

Wie heeft er een oplossing voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Waarom ging het restoren niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Hero Of Time schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 20:36:
Staat je scherm dan niet alsnog aan en laat hij de iPod controls zien?
Hij laat dan de iPod controls zien ja. Je kunt dan op Play drukken je YouTube filmpje gaat weer verder.

Na een paar sec gaat het scherm weer uit, of je kan hem zelf uit doen. Maar de muziek blijft wel spelen _O_

Crap! Dubbelpost :+

[ Voor 4% gewijzigd door ThinkPad op 25-03-2010 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djuvinile
  • Laatst online: 16-06-2022
Ik kreeg een foutmelding dat 't niet mogelijk was,
kennelijk heeft itunes deze functie geblokkeerd. (ik weet zeker dat ik de juiste firmware had)
hierover heb ik op diverse fora wel het een en ander gelezen. upgraden zou wellicht wel willen, maar dat wil ik niet gezien blackra1n dan niet meer werkt (toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Djuvinile schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 09:52:
Ik weet niet of het volgende probleem hier al eens besproken is, maar ik hoop dat ik er met wat hulp van jullie wel uit kan komen.
Ik heb met blackra1n een jailbreak uitgevoerd op mn Iphone 3GS 16GB (3.1.2) 7d11.
Hierna zou normaal (bijv. via wifi) cydia geïnstalleerd kunnen worden en vervolgens BlackSn0w.
Echter ben ik zo dom geweest om blackra1n na de jailbreak te uninstallen.
Als ik vervolgens probeer om blackra1n te herinstalleren (omdat ik graag blacksn0w wil gebruiken en dus Cydia nodig heb) komt de applicatie niet meer terug op m'n iphone.
Nu is mijn vraag hoe krijg ik dit weer aan de praat?
of is er eventueel een ander stukje software beschikbaar om cydia op mn iphone te krijgen?
Ik heb nog steeds 3.1.2 (dus niet ge-upgrade ).
Ik heb ook al gedacht aan een recovery (shift+click in itunes) en dan opnieuw 3.1.2 erop, maar dit ging niet.

Wie heeft er een oplossing voor me?
Djuvinile schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:09:
Ik kreeg een foutmelding dat 't niet mogelijk was,
kennelijk heeft itunes deze functie geblokkeerd. (ik weet zeker dat ik de juiste firmware had)
hierover heb ik op diverse fora wel het een en ander gelezen. upgraden zou wellicht wel willen, maar dat wil ik niet gezien blackra1n dan niet meer werkt (toch?).
* Hero of Time kijkt naar de topictitel. Er staat toch echt [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock! Deel 2, en geen [iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 3.
Topic waarschuwing niet gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
Ik zeg eigenlijk niet veel in dit topic, omdat ik geen iDinges heb, maar deze heb ik bij een vriend geïnstalleerd en moet er toch echt in.

Proswitcher
*knip*
Een add-on voor Backgrounder, die het mogelijk maakt om à la de safari tabs te switchen tussen alle apps die je met backgrounder hebt lopen. Het werkt in mijn ervaring wel lekker, om even snel naar je mail te kunnen switchen, en dan weer terug naar safari om te kunnen kijken wat je ook al weer wilde mailen. Of andere scenario's, bijvoorbeeld een cydia app opzoeken in Safari, en dan die vervolgens in cydia downloaden. Voor mij echt een must-have!

Die repo bevat vrijwel alleen maar warez en is daarom ongewenst ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 28-03-2010 20:37 ]

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Laatst online: 29-11-2023
Zojuist kwam ik een leuke applicatie tegen op internet, maar de naam van de applicatie komt ontzettend vaak voor in Cydia dus ik vraag me af of een van jullie weet welke ik nodig heb.

Het gaat om deze website, de applicatie heet Reminder:
http://www.mobilyz.com/ni...g-meer-opties-met-cydget/

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/ouay3r.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Als het gaat om de app op het screenshot is dat StatusNotifier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Wiethoofd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 17:11:
Als het gaat om de app op het screenshot is dat StatusNotifier
Dankje, die zocht ik inderdaad. Op de een of andere manier krijg ik 'em echter niet aan de praat. Na het downloaden is er een StatusNotifier icoontje op m'n springboard verschenen, maar in het Instellingen deel van de iPhone kan ik niets instellen en wanneer ik op het StatusNotifier icoon klik, sluit 'ie zichzelf weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Heb je een respring / reboot uitgevoerd?

[ Voor 6% gewijzigd door funske op 27-03-2010 17:46 ]

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
funske schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 17:45:
Heb je een respring / reboot uitgevoerd?
Ja beiden, ook al verschillende repo's geprobeerd waarvan geen enkele zich volledig "installeert", het programma kon ik wel vinden in de lijst maar werkt dus nu achteraf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Reinigingsdoek schreef op zondag 28 maart 2010 @ 12:13:
[...]

Ja beiden, ook al verschillende repo's geprobeerd waarvan geen enkele zich volledig "installeert", het programma kon ik wel vinden in de lijst maar werkt dus nu achteraf niet.
Volgens mij heb je de oude versie, deze installeert een icon op de springboard, de nieuwe versie (versie 3.x en hoger) is in beta en die komt te staan onder Instellingen, deze is nog niet uit (hij is wel beschikbaar via een ander repo maar die mag ik hier niet posten). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Laatst online: 13:15

Roytoch

Nietes

Bedankt voor de tip! Ik heb hem zo afgesteld dat ik op het volume-popupje kan klikken, en dan opent hij. Dus eerst volume up of down en er dan op tikken. Heel makkelijk inderdaad om zo snel te switchen tussen apps. Ik gebruik het niet zo heel veel merk ik (daarmee voor mezelf een nadeel van een standaardiphone wegstrepend) maar soms is het wel handig: skype aan laten staan op de background bijvoorbeeld.

[ Voor 2% gewijzigd door Hoedje op 28-03-2010 20:38 ]

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik had (voordat ik m'n iPhone even een frisse install gaf) een App op m'n iPhone waarmee ik μTorrent op m'n PC thuis kon bedienen. Ook zoeken op torrentsites en dan gelijk aan de queue toevoegen van uTorrent.

Ik zit te zoeken en heb er al wat geprobeerd, maar ik kan degene die ik eerst had niet weer terugvinden :S

het is iig niet μMonitor.

De App gebruikte het ronde μTorrent logo

En het was ook een echte App, niet de webUI die je via Safari kunt openen

[ Voor 10% gewijzigd door ThinkPad op 28-03-2010 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
[google=iphone utorrent] levert op: http://www.iphoneclub.nl/...f-je-iphone-met-utorrent/ Maar die gaat alsnog via de webUI... Maar niet toevallig die als webclip opgeslagen?

uMonitor misschien?

[ Voor 17% gewijzigd door Wiethoofd op 28-03-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Nee uMonitor niet, en ook geen webclip

Er zat een geintegreerde zoekmachine in met meerdere sites (mininova geloof ik, btjunkie, piratebay) enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
ThinkPad, ik weet precies welke app je bedoelt, met inderdaad btjunkie, TPB en mininova.

Ik kan hem in die versie ook niet meer terugvinden, maar ik weet wel vrij zeker dat het umonitor (de 1.x versie) was.

Helaas is die nu helemaal veranderd (2.0 versie). Ik weet zo niet hoe je er weer aan zou kunnen komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Vanx op 28-03-2010 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Dus kan je met AFC2add in je Ipod/Iphone browsen ? Zou handig zijn als ik mijn API's niet meer via Apptrackr hoef te downloaden :D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Cornelisjuh schreef op maandag 29 maart 2010 @ 10:41:
Dus kan je met AFC2add in je Ipod/Iphone browsen ? Zou handig zijn als ik mijn API's niet meer via Apptrackr hoef te downloaden :D
Ja, dat is mogelijk. Let wel, het bied dus alleen browse functies vanaf je computer. Je kan al overal heen via SSH (er zijn zelfs clients om via SSH te bladeren), maar hiermee moet je via een kabel verbonden zijn. Je hoeft de AFC2add alleen te installeren als je via BlackRa1n een jailbreak doet.

Als je op je iDevice lokaal wilt bladeren, zal je iFile moeten installeren erop (te koop bij BigBoss via Cydia).

[ Voor 6% gewijzigd door Hero of Time op 29-03-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Cornelisjuh schreef op maandag 29 maart 2010 @ 10:41:
Illegale ipa's moeten alsnog worden uitgepakt en krijgen een random id bij installatie als mapnaam. Overigens is het hier niet de bedoeling over de illegale kanten van een jailbreak te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
MsG schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:03:
[...]

Illegale ipa's moeten alsnog worden uitgepakt en krijgen een random id bij installatie als mapnaam. Overigens is het hier niet de bedoeling over de illegale kanten van een jailbreak te praten.
Het bespreken van en linken naar applicaties en repositories is toegestaan, zolang er geen warez worden aangeboden.
Ik bied niks aan volgens mij :)
Maar ik neem aan dan dat een ja is, want dan zet ik mijn ipa's in de download map en installeer ik ze met Installous :)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Cornelisjuh schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:32:
[...]

[...]

Maar ik neem aan dan dat een ja is, want dan zet ik mijn ipa's in de download map en installeer ik ze met Installous :)
Waarom zo moeilijk doen? Als je al unsigned IPA's kan installeren, kan je ook gewoon iTunes gebruiken om ze te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Hero Of Time schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:55:
[...]

Waarom zo moeilijk doen? Als je al unsigned IPA's kan installeren, kan je ook gewoon iTunes gebruiken om ze te installeren.
Nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Cornelisjuh schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:32:
[...]

[...]

Illegaaltje ;)
Tenminste, zo gebruiken mensen die ik ken installous, kan je het ook nog ergens anders voor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Vreemd, als iTunes 't niet kan, zou Install0us het ook niet moeten kunnen.
thijsje66 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:11:
[...]

Illegaaltje ;)
Tenminste, zo gebruiken mensen die ik ken installous, kan je het ook nog ergens anders voor gebruiken?
Blijkbaar om je eigen app te maken en te testen en zo dus installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323548

iPhone PC Suite geeft aan dat ik geen jailbreak heb, maar mijn iPhone is jailbroken via Blackra1n?

Zijn hier veel mensen die heel actief gebruik maken van deze iPhone PC Suite? Het lijkt me een erg leuk programma, want ik ben ontevreden met iTunes en ik wil graag ook mijn muziek- en programma-synchronisatie doen via de iPhone PC Suite.

Dit heeft niet geholpen:
C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\iTunesMobileDevice.dll
copy =>
C:\Program Files (x86)\NetDragon\91 Mobile\iPhone\iTunesMobileDevice.dll

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 323548 op 30-03-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Je hebt pakket: afc2add nog nodig. Deze installeert Blackra1n niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Met ^. En ik heb het even geprobeerd, maar muziek werkt nog niet krijg ik als melding. Oftewel, het beloofd wat, maar het is nog niet functioneel. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalie85
Op de 1 of andere manier is mijn fotobibliotheek niet meer zichtbaar.
Ik heb wel foto's op mn iphone staan. Dat geeft hij onderin aan, maar ik
kan ze dus nergens meer vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b12e
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06 23:53
heel mooie guide! echt top ;). Vooral backgrounder is een zeer handige app, zo kan je bijvoorbeeld met radio.be radio luisteren (of bijvoorbeeld de Q-Music applicatie), en terwijl toch nog Bejeweled spelen (of openTTD)

Bedankt voor de mooie gids, die was zeer handig!

Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

nathalie85 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:30:
Op de 1 of andere manier is mijn fotobibliotheek niet meer zichtbaar.
Ik heb wel foto's op mn iphone staan. Dat geeft hij onderin aan, maar ik
kan ze dus nergens meer vinden....
Verwar je niet 2 dingen met elkaar?

Je hebt een fotobibliotheek op de iPhone, dat is wat je synchroniseert met een map op de PC en je hebt zoiets als fotorol, dat is wat op de iPhone zelf staat als camera, welke verder niet gescynchroniseerd is met iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Anoniem: 323548 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:22:
iPhone PC Suite geeft aan dat ik geen jailbreak heb, maar mijn iPhone is jailbroken via Blackra1n?

Zijn hier veel mensen die heel actief gebruik maken van deze iPhone PC Suite? Het lijkt me een erg leuk programma, want ik ben ontevreden met iTunes en ik wil graag ook mijn muziek- en programma-synchronisatie doen via de iPhone PC Suite.

Dit heeft niet geholpen:
C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\iTunesMobileDevice.dll
copy =>
C:\Program Files (x86)\NetDragon\91 Mobile\iPhone\iTunesMobileDevice.dll
Welke FW versie heb je ? Heb je al gekeken op de website/forum van de ontwikkelaar (Panda)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Voor iedereen die winterboard gebruikt en zijn iphone traag vindt. Ik heb winterboard maar eens verwijderd en ik moet zeggen de telefoon voelt echt 2~3x zo snel. Ik denk dat het voor iedereen met een 3G (zoals ik) een verademing zal zijn. Wat betreft de 3Gs weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-06 20:15

ijskonijn

Now MOVE!

Snippertje schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:58:
Voor iedereen die winterboard gebruikt en zijn iphone traag vindt. Ik heb winterboard maar eens verwijderd en ik moet zeggen de telefoon voelt echt 2~3x zo snel. Ik denk dat het voor iedereen met een 3G (zoals ik) een verademing zal zijn. Wat betreft de 3Gs weet ik het niet.
Ik heb zelf ook Winterboard niet geinstalleerd op mijn 3G, helaas wordt hij daar inderdaad trager van. Ik ben toch niet zo van de Themes dus mij maakt het niks uit. De dingen die ik wou veranderen heb ik zelf al aangepast door gewoon de standaard files te vervangen (Doe-het-zelf theming :+ )

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Snippertje schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:58:
Op een iPod Touch merk ik hier helemaal niets van.

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Let op:
~[html]Het bespreken van en linken naar applicaties en repositories is toegestaan, zolang er geen warez worden aangeboden.

Bespreek het jailbreaken in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1486330/">~~~[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 8</a> & mods in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1345539">~~~[iPhone & iPod Touch] Post hier je mods</a>.~[/html]