Thnx!Snippertje schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 17:03:
[...]
Je moet ze even hernoemen naar de Nederlandse variant. Telephone wordt dan Telefoon. Doe je door middel van SSH in je telefoon
Of als je iFile hebt kan je 't ook daarmee doen. Maar ik zou ze niet hernoemen, maar kopiëren en de kopie een andere naam geven. Mocht het namelijk op de achtergrond toch nog een andere naam gebruiken...Snippertje schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 17:03:
[...]
Je moet ze even hernoemen naar de Nederlandse variant. Telephone wordt dan Telefoon. Doe je door middel van SSH in je telefoon
Commandline FTW | Tweakt met mate
Dank voor de tip, ik ga ze denk ik kopieren en de kopie renamen.Hero Of Time schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:00:
[...]
Of als je iFile hebt kan je 't ook daarmee doen. Maar ik zou ze niet hernoemen, maar kopiëren en de kopie een andere naam geven. Mocht het namelijk op de achtergrond toch nog een andere naam gebruiken.... Of voor als je de taalinstelling aanpast.
Verwijderd
De naam van het plaatje moet hierbij exact overeenkomen met hoe de app op je sprinboard genoemd is.
Neem bijvoorbeeld : Instellingen, deze staat vaak als settings genaamd in een thema. Dus Instellingen.png
Pas op! is wel hoofdletter gevoelig!
Neem bijvoorbeeld : Instellingen, deze staat vaak als settings genaamd in een thema. Dus Instellingen.png
Pas op! is wel hoofdletter gevoelig!
Het is me gelukt om alle icons goed te krijgen, vraag me alleen het volgende nog af:
Sinds iOS 4 is het zoals bekend mogelijk apps te groeperen in mappen. Is het ook mogelijk deze mappen te voorzien van een icon uit de Glasklar theme? Op dit moment zijn het namelijk gewoon zwarte vierkantjes en dat valt enigszins uit de toon met de rest, wat wel allemaal transparant is.
Sinds iOS 4 is het zoals bekend mogelijk apps te groeperen in mappen. Is het ook mogelijk deze mappen te voorzien van een icon uit de Glasklar theme? Op dit moment zijn het namelijk gewoon zwarte vierkantjes en dat valt enigszins uit de toon met de rest, wat wel allemaal transparant is.
Verwijderd
Heb zelf geen iOS4 draaien, maar zoek eens in (I-FunBox) naar icon.png en kijk waar hij mee aankomt. Misschien dat deze icons van de mappen er ook tussen staan.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2010 22:13 . Reden: Typo ]
Is er iemand die iKeyEx gebruikt icm iOS 4? Ik gebruik namelijk het 5-row qwerty keyboard layout hiervan en wil/kan pas upgraden naar 4.0 als deze nog werkt.
Ik heb five icon dock geinstalleerd. Maar nu zijn mijn icons omhoog gekomen... Ze staan niet meer op de onderste regel. Iemand een idee hoe je dat aanpast?
Edit: Zie dat het niet ligt aan de five icon dock. Het ligt aan winterboard met illuminate theme.
Edit: Zie dat het niet ligt aan de five icon dock. Het ligt aan winterboard met illuminate theme.
[ Voor 24% gewijzigd door Artbij op 12-08-2010 12:13 ]
Met gestrekt been.
Ik las pas dat iemand het voor elkaar had gekregen flash te laten werken op iPhone/iPod. Maar zijn er al apps waarmee je offline .swf's kan openen ?
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Verwijderd
Voor de mensen die graag alle background processen in 1 keer willen sluiten is er nu :
een toggle "Remove Background" voor SBSettings.
ik vraag me dan af of je niet iets afsluit wat je wel nodig hebt? bedoel op mijn 3G blijven alleen telefoon/mail/safari/ipod op de achtergrond draaien. die kan je handmatig afsluiten eventueel, maar wat doet remove background dan nog meer op de apps sluiten na?Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:29:
Voor de mensen die graag alle background processen in 1 keer willen sluiten is er nu :
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Het is bedoeld voor de 3GS die wél backgrounding heeft in OS 4. Het probleem is namelijk dat elk programma nu in de background wil blijven, tot de meest nutteloze app toe, waardoor je regelmatig maar 30MB oid aan geheugen hebt, wat een schokkerige ervaring oplevert. Apple heeft de plank imo wat misgeslagen met het multitasken. laat me gewoon duidelijk kiezen welk programma wel en welke niet mag multitasken. Flightcontrol hoeft van mij echt niet in het geheugen te blijven na het sluiten. IM+ daarentegen wél.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Iemand tips voor een lockscreen app? Heb Homescreen 2.0 geprobeerd op mijn 3gs op 4.0.1 maar die liet de boel behoorlijk crashen. Ik zoek iets in deze richting:
Lockinfo komt denk ik wel in de buurt. Gebruik het zelf ook en ben erg tevreden... Staat trouwens ook in de topic start.
Werkt iBLuetooth/iBleunova niet op een iPhone 4?
Ik heb het geïnstalleerd en kan het starten, maar mjin bluetooth gaat juist uit als ik iets aan instel?
Ik heb het geïnstalleerd en kan het starten, maar mjin bluetooth gaat juist uit als ik iets aan instel?
iBlueNova is nog niet compatible met iOS4readytoflow schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:09:
Werkt iBLuetooth/iBleunova niet op een iPhone 4?
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
Heb zojuist backgrounder en multifl0w draaien op mijn iPhone 4 en het werkt allemaal top. Maar hoe zit het nu met het 'multitasken' van apple zelf? Op dit moment krijg ik multifl0w te zien als ik 2x op de homeknop druk. Ik kan me voorstellen dat het 'multitasken' van apple nu tegelijk draait met multifl0w en extra batterij vreet. Schakelt multifl0w het uit, kan ik dat zelf doen of is er geen probleem?
/edit
Heb het activeren van multifl0w op een andere knop gezet en dan zie je dat multifl0w tegelijk met het 'multitasken' van apple werkt. Maakt dit uit, want door multifl0w zullen gebruikers niet meer naar de 'apple-multitask-balk' gaan om daar de apps die ze niet op de achtergrond draaien af te sluiten.
/edit
Heb het activeren van multifl0w op een andere knop gezet en dan zie je dat multifl0w tegelijk met het 'multitasken' van apple werkt. Maakt dit uit, want door multifl0w zullen gebruikers niet meer naar de 'apple-multitask-balk' gaan om daar de apps die ze niet op de achtergrond draaien af te sluiten.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2010 12:41 ]
welk programma is dat die in de status balk pictogrammen laat zien?
Status notifier is niet ios 4 compatibele.
Robert89 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:42:
Iemand tips voor een lockscreen app? Heb Homescreen 2.0 geprobeerd op mijn 3gs op 4.0.1 maar die liet de boel behoorlijk crashen. Ik zoek iets in deze richting:
[afbeelding]
Ik heb het idee (zie de netwerk-balkjes) dat dit toestel niet op iOS 4.x draait..MichelJ schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 19:21:
[...]
Hij zegt dat hij 4.0.1 heeft dusblaCkduSt schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 23:11:
[...]
Ik heb het idee (zie de netwerk-balkjes) dat dit toestel niet op iOS 4.x draait..
Je moet niet "Status Notifier" hebben maar gewoon "Notifier", die werkt wel op iOS4.MichelJ schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 19:21:
[...]
[ Voor 33% gewijzigd door ijskonijn op 27-08-2010 08:50 ]
Notifier werkt bij mij ook niet op een iPhone 4 met 4.0.1.ijskonijn schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:48:
[...]
Hij zegt dat hij 4.0.1 heeft dusIk zie ook niks raars aan de balkjes? Ik heb ook 4.0.1 en de balkjes zien bij mij ook zo uit.
[...]
Je moet niet "Status Notifier" hebben maar gewoon "Notifier", die werkt wel op iOS4.
Kwam wel dit tegen:
http://modmyi.com/forums/...r-statusnotifier-fix.html
Edit:
Met deze fix erbij wel!
[ Voor 9% gewijzigd door BlackShadow op 27-08-2010 18:37 ]
Ik heb een 3G met 4.0.1, daar werkt het wel mee. Zal wel aan de iPhone 4 liggen dan denk ikBlackShadow schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:58:
[...]
Notifier werkt bij mij ook niet op een iPhone 4 met 4.0.1
misschien een tip: http://notifiedapp.com/
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Verwijderd
Heeft er iemand enig idee of er een soort fix oid is die je toelaat video's te laten afspelen (iPhone 4) terwijl je toestel in standby is. Ik heb ondervonden dat wanneer ik een video afspeel vanuit de iPod, hij stopt met spelen als ik m'n toestel in standby zet. Je kunt hem dan terug starten door te dubbel tappen op de home button en dan op start te duwen, maar na die bepaalde video speelt hij niet verder af wat er onder m'n video's staat.
Iemand enig idee of er hier iets op bestaat?
Iemand enig idee of er hier iets op bestaat?
Voor het traceren van een gestolen iPhone heb ik vroeger iLocalis trial gebruikt.
Kennen jullie Cydia-applicaties die deze functie gratis aanbieden? Het betreft hier voornamelijk "Location tracking" via het internet, overige features zijn mooi meegenomen.
Kennen jullie Cydia-applicaties die deze functie gratis aanbieden? Het betreft hier voornamelijk "Location tracking" via het internet, overige features zijn mooi meegenomen.
Rock is overgenomen door Cydia, dat scheelt een hoop gezeur. Misschien wordt Cydia nu eindelijk ook een beetje sneller. In ieder geval komt de update functie van Rock ook naar Cydia
.
Dit is ook een vrij handige Cydia app. WiFi Passwords.

Het doet niets anders dan alle wachtwoorden weergeven die je ooit ingevoerd hebt op je iPhone. Simpel, maar o zo handig!

Het doet niets anders dan alle wachtwoorden weergeven die je ooit ingevoerd hebt op je iPhone. Simpel, maar o zo handig!
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark
Heeft er iemand ervaring met de 'Six Icon Dock'app van MacCiti (ZodTTD)?
Het leek mij wel handig eigenlijk, maar krijg het niet werkend.
Ik had de 5 icon dock geïnstalleerd, maar die heb ik wel eerst verwijderd (via Cydia) alvorens 6 icon dock te installeren.
Het leek mij wel handig eigenlijk, maar krijg het niet werkend.
Ik had de 5 icon dock geïnstalleerd, maar die heb ik wel eerst verwijderd (via Cydia) alvorens 6 icon dock te installeren.
Heb je nog andere sprinboard tweaks geïnstalleerd? Mogelijk dat een van die in de knoop zitten. Misschien ook wel handig als je je iOS noemt, want 't kan ook een incompatibility zijn (geschikt voor iOS3 bijvoorbeeld terwijl je al 4 draait).
Er staat bij de omschrijving van de six icon dock, dat het absoluut niet samen gaat met de 5 icon dock.
Qua 'tweaks' heb ik o.a. Winterboard, action menu, activator, rename en FakeCarrier geïnstalleerd.
Ik heb een iPhone4 met ios 4.0.1.
Qua 'tweaks' heb ik o.a. Winterboard, action menu, activator, rename en FakeCarrier geïnstalleerd.
Ik heb een iPhone4 met ios 4.0.1.
Ik heb een vraagje:
Is het mogelijk om een nieuw contactpersoon toevoegen aan mijn telefoonboek en die op te slaan op mijn simkaart? Ik heb net mijn simcontacten uit gelezen en zie nu dat al mijn nieuwe toegevoegde contacten niet werden opgeslagen op mijn simkaart. Met andere woorden ik ben ze nu dus kwijt....
Is het mogelijk om een nieuw contactpersoon toevoegen aan mijn telefoonboek en die op te slaan op mijn simkaart? Ik heb net mijn simcontacten uit gelezen en zie nu dat al mijn nieuwe toegevoegde contacten niet werden opgeslagen op mijn simkaart. Met andere woorden ik ben ze nu dus kwijt....
@readytoflow:
Een Google tochtje van nog geen 5 minuten geeft mij als antwoord dat het niet compatibel is met iOS 4.
Een hit: http://modmyi.com/forums/...-cydia-six-icon-dock.html
Had je toch zelf ook kunnen doen?
Een Google tochtje van nog geen 5 minuten geeft mij als antwoord dat het niet compatibel is met iOS 4.
Een hit: http://modmyi.com/forums/...-cydia-six-icon-dock.html
Had je toch zelf ook kunnen doen?
Op m'n werk vond ik hem niet... Nu Inifidock geïnstalleerd. Dat werkt perfect!
Is er een app of toggle voor sbssetting in cydia die er voor zorgt dat je van bepaalde onderdelen wel een trilmelding krijgt maar geen geluid?
Ik wil namelijk dat whatsapp wel trilt als ik een nieuw bericht krijg maar geen geluid. Dat is niet in te stellen volgens een normale manier. Het kan alleen als je de schakelaar omzet en alles op trillen gaat.....
Ik wil namelijk dat whatsapp wel trilt als ik een nieuw bericht krijg maar geen geluid. Dat is niet in te stellen volgens een normale manier. Het kan alleen als je de schakelaar omzet en alles op trillen gaat.....
©2004
Je kunt volgensmij gewoon in de Whatsapp instellingen geluid uit zetten en bij de Push instellingen ook geluid uitzetten. (niet in de apps zelf).
Probleem is dan dat ik geen geluid en geen tril meer krijg..iMick schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 20:43:
Je kunt volgensmij gewoon in de Whatsapp instellingen geluid uit zetten en bij de Push instellingen ook geluid uitzetten. (niet in de apps zelf).
©2004
Alleen geluid uitzetten, niet trillen.. Je kunt gewoon op de naam Whatsapp drukken en dan geluid "afvinken".
mijn ipod touch 4g is net gejailbreaked. Wil nu cydia erop zetten maar hoe? Ik heb thuis geen wifi. Kan het ook via de computer? Zo ja hoe?
Volgens mij zal je het toch echt via WI-Fi moeten doen. Ga naar Starbucks of McDonalds ofzo en doe het daar.champion16 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 14:03:
mijn ipod touch 4g is net gejailbreaked. Wil nu cydia erop zetten maar hoe? Ik heb thuis geen wifi. Kan het ook via de computer? Zo ja hoe?
De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.
Of met PC/laptop een ad-hoc opzetten en je iPod daar aan hangen. Moet die uiteraard wel wifi hebben.
[ Voor 21% gewijzigd door Hero of Time op 10-10-2010 16:53 ]
Serieus, waarom heb jij een ipod touch als je geen wifi hebt? Dan benut je ongeveer 2 procent van wat dat apparaatje allemaal kanchampion16 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 14:03:
Met welke software heb je de Jailbreak gedaan? Normaal wordt cydia door de jailbreak software geinstalleerd namelijk...champion16 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:59:
hoe zet je dat dan op?
In het geval van Limera1n is inderdaad WiFi nodig om Cydia te installeren.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Wellicht wat eigen inzet voor dit, zoals verwacht wordt hier op tweakers? Het is per OS anders en naast een ad-hoc wifi, moet je ook je internet natuurlijk delen. In Windows is dat kinderlijk eenvoudig, je maakt bij de wifi adapter een nieuw netwerk aan en geeft op dat het een ad-hoc is. Naam geven en klaar. Het is toch maar tijdelijk, waarom dan moeilijk doen met beveiliging. Dan nog je huidige netwerkverbinding delen met de wifi kaart en klaar. Voor andere systemen verwijs ik je naar Google.champion16 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:59:
hoe zet je dat dan op?
Verwijderd
Of een mobiel datanetwerk, ik heb hem via 3G installed.Petervanakelyen schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 20:00:
In het geval van Limera1n is inderdaad WiFi nodig om Cydia te installeren.
Mijn iphone 3g was gejailbreaked en ik had ook een Rock account (voor het kopen van o.a. mywi).
Nu heb ik een iphone 4 en heb ik hem net gejailbreaked en mywi weer geinstalleerd. Alleen is Rock overgenomen naar Cydia en kan ik nergens inloggen om te laten zien dat ik mywi al eerder een keer gekocht heb, lijkt het. Hoe kan ik mijn oude aankopen naar mijn iphone 4 krijgen en dus in te loggen op mijn rock account
?
thanks
edit: ik vermoed dat ik de app eerst 3 dagen mag gebruiken en daarna vanzelf gevraagd wordt om in te loggen, gezien ik nu nergens kan inloggen.
Het was handiger als ik gewoon in cydia kon inloggen met mijn rock account en dat ik automatisch een non-trial versie krijg, maar het zal wel goed komen denk ik
edit2:
Gelukt. Waar hij het eerst niet vroeg, is na een tweede keer cydia opstarten de mogelijkheid er nu wel. Blijkbaar een buggie in cydia de eerste keer bij mij. Staat er nu duidelijk bij.
Nu heb ik een iphone 4 en heb ik hem net gejailbreaked en mywi weer geinstalleerd. Alleen is Rock overgenomen naar Cydia en kan ik nergens inloggen om te laten zien dat ik mywi al eerder een keer gekocht heb, lijkt het. Hoe kan ik mijn oude aankopen naar mijn iphone 4 krijgen en dus in te loggen op mijn rock account
thanks
edit: ik vermoed dat ik de app eerst 3 dagen mag gebruiken en daarna vanzelf gevraagd wordt om in te loggen, gezien ik nu nergens kan inloggen.
Het was handiger als ik gewoon in cydia kon inloggen met mijn rock account en dat ik automatisch een non-trial versie krijg, maar het zal wel goed komen denk ik
edit2:
Gelukt. Waar hij het eerst niet vroeg, is na een tweede keer cydia opstarten de mogelijkheid er nu wel. Blijkbaar een buggie in cydia de eerste keer bij mij. Staat er nu duidelijk bij.
[ Voor 37% gewijzigd door Nomad op 11-10-2010 23:29 ]
kan iemand me vertellen hoe ik een wifi netwerk kan opzetten? Dus dat mijn pc het uitzendt? Ik heb windows 7 en weet niet hoe dit moet.
Gewoon Netwerkcentrum --> Nieuwe verbinding maken --> Ad-hoc netwerk. Of als je een ondersteunde WiFi-kaart hebt, ConnectifyMe.
http://www.plaatjesdump.n...99c7972357407183159b9.jpg
wat moet ik nu doen?
wat moet ik nu doen?
[ Voor 51% gewijzigd door champion16 op 12-10-2010 17:02 ]
Sinds wanneer is "Nieuwe verbinding maken" zo veel verschillend als wat er in je plaatje staat, "Een nieuw netwerk instellen"? We helpen je heel graag, maar GoT is geen helpdesk...
Ik ben op zoek naar een tool die bij het opstarten van mijn iPhone bepaalde apps alvast start (specifiek Skype). Weet iemand of zoiets bestaat?
als ik cydia op mijn ipod touch zet is het dan gejailbreaked? Heeft iemand een stappenplan voor als ik mijn touch wil jailbreaken? Dus met sites die ik moet invoeren op de touch? En als ik andere cydia programma's er op wil zetten later kan ik dat dan doen dmv mijn pc zonder wifi?
lees je de reply warning wel eens?
Erg handig, zie je meteen dat je in het verkeerde topic zit...
Erg handig, zie je meteen dat je in het verkeerde topic zit...
[ Voor 3% gewijzigd door Gropah op 12-10-2010 19:58 ]
Iemand enig idee of er een bosspaper versie in de maak is voor iPad?
Opstarten van je iPhone? Zet je die telkens uit?posttoast schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:56:
Ik ben op zoek naar een tool die bij het opstarten van mijn iPhone bepaalde apps alvast start (specifiek Skype). Weet iemand of zoiets bestaat?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja, ik zet 's nachts mijn telefoon altijd uit. Ben ik de enige die dat doet?Rivanov schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:17:
[...]
Opstarten van je iPhone? Zet je die telkens uit?
Verwijderd
Ik ken alleszins niemand anders die z'n telefoon 's nachts af zetposttoast schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:30:
[...]
Ja, ik zet 's nachts mijn telefoon altijd uit. Ben ik de enige die dat doet?
(Tenzij het natuurlijk een toestel is dat enkel voor je werk bedoelt is, kan ik er in komen, maar dat betwijfel ik
Ik doe het in ieder geval niet, ik zet hem alleen soms op airplane mode. Dan is hij 's ochtends direct beschikbaar. En anders werkt m'n wekker niet.posttoast schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:30:
[...]
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Ik doe dat al zo lang ik een mobiel heb (inmiddels een jaar of 12 dus denk ik). Behalve de koelkast, vriezer en mijn wekker (gewoon een ouderwetsche, dus geen GSM) zet ik 's nachts alle apparatuur hier in huis uit. Dus waarom zou ik mijn iPhone aan laten staan? Ik gebruik hem toch niet 's nachts?
Ik laat wel gewoon me telefoon aanstaan. Je weet maar nooit wie me wil bereiken voor wat dan ook.
Tja, de mensen die ik belangrijk genoeg vind om mij 's nachts te kunnen bellen hebben mijn vaste telefoonnummer. Maar goed, genoeg offtopic. Misschien maar eens een topic in de huiskamer openen hierover
Ik denk wel een van de weinigenposttoast schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:30:
[...]
Die van mij zet ik 's nachts in het dock om op te laden op stil met de trilfunctie uit. 's Nachts hoeft niemand mij te bellen
Ik ben op zoek naar een app voor het volgende: als ik op de wifi streepjes druk, dat wifi uitgaat, en als ik weer op die plek druk, dat wifi weer aangaat. Bestaat er zoiets? Heb met Google namelijk al wifi Toggle gevonden, maar die werkt niet met ios4.1.
Is SBSettings niet voldoende? Slide om menu te openen, en *klik* uit.
Opzich is dat wel voldoende ja, maar de ultieme gemakzucht regeert hier, en aangezien er wel zoiets was voor 2.2 en lager, dacht ik dat er ook wel zoiets moest zijn voor nieuwere versies. Sowieso wel vreemd eigenlijk dat er standaard niet een makkelijk te bereiken wifi switch inzit.
ik krijg PC suite niet werkend. ik krijg die foutmelding die in de OP staat beschreven, dat mn iphone niet gejailbreakt is, wat ie uiteraard wel is. het bestand wat ik in de PC suite map zou moeten zetten, staat helemaal niet op mij computer. ik gebruik iTunes 10.0.0. tips?
Heb je wel afc2add geïnstalleerd op je iPhone? Daarmee controleert 't of je iDevice een JB heeft of niet. Niet elke JB tool installeert dat.
Er is nu eindelijk een SBsettings toggle om je trilfunctie te wijzigen terwijl je 'm in ringing mode hebt staan. Het was eerst alleen mogelijk voor silent mode. Ideaal als je een spel oid hebt die trilt adhv die toggle en je wilt 't niet.
Er is nu eindelijk een SBsettings toggle om je trilfunctie te wijzigen terwijl je 'm in ringing mode hebt staan. Het was eerst alleen mogelijk voor silent mode. Ideaal als je een spel oid hebt die trilt adhv die toggle en je wilt 't niet.
Nee, dat stond er volgens mij nog niet op. net geinstalleerd, vanavond thuis eens kijken of het nu werkt.Hero Of Time schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 11:53:
Heb je wel afc2add geïnstalleerd op je iPhone? Daarmee controleert 't of je iDevice een JB heeft of niet. Niet elke JB tool installeert dat.
Ik heb denk ik een probleempje.
Gisteren wou ik Statusnotifier uit Cydia installeren. Hij gaf toen een foutmeling (ik weet niet meer wat) en Cydia wou afsluiten volgens mij, maar zat vast. Opnieuw opgestart en dat na 2x deed mn telefoon het weer. Geen problemen verder gehad. Toch wou ik net nog ff kijken naar Statusnotifier. Maar mijn Cydia start niet meer op. Bezig met laden en dan gaat hij weer terug naar het gewone scherm. Het icoontje van Statusnotifier staat wel op mn scherm maar die kan ik niet openen.
Is er zo een snelle oplossing? Of moet ik een backup terug zetten?
Gisteren wou ik Statusnotifier uit Cydia installeren. Hij gaf toen een foutmeling (ik weet niet meer wat) en Cydia wou afsluiten volgens mij, maar zat vast. Opnieuw opgestart en dat na 2x deed mn telefoon het weer. Geen problemen verder gehad. Toch wou ik net nog ff kijken naar Statusnotifier. Maar mijn Cydia start niet meer op. Bezig met laden en dan gaat hij weer terug naar het gewone scherm. Het icoontje van Statusnotifier staat wel op mn scherm maar die kan ik niet openen.
Heb je een SSH-daemon geïnstalleerd toevallig? Dat zou wel schelen.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
En anders via Mobile Terminal werken, indien die uiteraard erop staat
.
En opeens schiet mij nog iets te binnen: Cyder. Kon je volgens mij ook het een en ander mee. Kijk eens in de TS, zou erin moeten staan.
En opeens schiet mij nog iets te binnen: Cyder. Kon je volgens mij ook het een en ander mee. Kijk eens in de TS, zou erin moeten staan.
[ Voor 48% gewijzigd door Hero of Time op 19-10-2010 23:11 ]
Ik draai al een tijdje een JB met Lockinfo als lockscreen. Ik heb echter het probleem dat wanneer ik de Music Controls tevoorschijn haal, deze vaak verdwijnen als ik muziek skip of op play of pause druk. Dit gebeurd wanneer ik Lockinfo instel om alle dingen van Lockinfo te laten verdwijnen wanneer Music Controls in beeld zijn, maar ook wanneer ik het instel dat alles naar beneden schuift. Heeft iemand hetzelfde probleem, en zo ja, hoe heb je dit opgelost?
Master_A
statusnotifier heb ik ook nooit kunnen openen als app opzich. het werkt gewoon merk ik. heb de app normaal uit cydia geinstalleerd, maar bij mij werkt cydia wel gewoon. Zit overigens op spirit 3.1.3nathalie85 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:16:
Ik heb denk ik een probleempje.
Iemand die toevallig weet welk lockscreen dit is:
http://img156.imageshack.us/img156/9854/foto2a.png
DANKU!
DANKU!
Verwijderd
wil ik nu toch ook wel wetengxpower schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:16:
DANKU!
Heb even op machthemes.net gekeken voor jullie, na 15 minuten had ik het gevondengxpower schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:16:
DANKU!
http://macthemes.net/forum/viewtopic.php?id=16805860
Kleinere versie van 't plaatje beschikbaar? Dit is nogal overdreven imo.
Verwijderd
thx!EN-IS schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 20:06:
[...]
Heb even op machthemes.net gekeken voor jullie, na 15 minuten had ik het gevonden
http://macthemes.net/forum/viewtopic.php?id=16805860
[afbeelding]
Dat heb je met een iPhone/iPod Touch 4 hè. Hoge resolutieHero Of Time schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:12:
Kleinere versie van 't plaatje beschikbaar? Dit is nogal overdreven imo.
Maar dan kan alsnog de resolutie aangepast worden met de img taglaurenssie schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:47:
[...]
Dat heb je met een iPhone/iPod Touch 4 hè. Hoge resolutie
Wat voor resolutie heb je?Hero Of Time schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 01:18:
[...]
Maar dan kan alsnog de resolutie aangepast worden met de img tag. Ik vind 't nogal irritant dat m'n hele scherm vol staat met een plaatje wat op de vorige pagina ook al staat en makkelijk 10x kleiner kan met een link naar de full size oid. En het is niet eens een 'post je mod', 'post je desktop', of wat voor pic topic dan ook
.
Image aangepast... speciaal voor HOT
[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 31-10-2010 02:19 ]
1280x1024, zit dus nog met een 5:4 19" TFT. Heerlijk ding, dat wel. EnEN-IS schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 02:19:
[...]
Wat voor resolutie heb je?Je hebt gelijk, het kan vervelend over komen, zal de volgender keer erop letten
![]()
Image aangepast... speciaal voor HOT
iPod Touch 4G gejailbreaked. Leuke mogelijkheden. Jammer dat de mooiste apps toch weer betaalprogramma's zijn. Ook zijn er programma's met irritante reclame onderin.
Mobile Terminal werkt niet. Als ik op het icoon klik, zie ik de applicatie verschijnen en binnen een seconde komt het home-screen weer terug. De terminal draait echter wel. Als ik vanuit de multitask-lijst naar de terminal gaat, gebeurt hetzelfde: terminal verschijnt, binnen een seconde terug naar homescreen. Hoe komt dit?
Grootste gemis van de iPod Touch vind ik dat ik niet via mijn mobiele telefoon (Nokia) als bluetoothmodem internet op kan. Ik heb er wat op gevonden: iBluever. Ervaringen? Helaas een betaalprogramma. De demo werkt bij mij goed.
Mobile Terminal werkt niet. Als ik op het icoon klik, zie ik de applicatie verschijnen en binnen een seconde komt het home-screen weer terug. De terminal draait echter wel. Als ik vanuit de multitask-lijst naar de terminal gaat, gebeurt hetzelfde: terminal verschijnt, binnen een seconde terug naar homescreen. Hoe komt dit?
Grootste gemis van de iPod Touch vind ik dat ik niet via mijn mobiele telefoon (Nokia) als bluetoothmodem internet op kan. Ik heb er wat op gevonden: iBluever. Ervaringen? Helaas een betaalprogramma. De demo werkt bij mij goed.
Gisteren mijn iPad "gebroken" en backgrounder en proswitcher er op gebonjoured. Proswitcher zorgde echter tellkens voor een foutmelding en savemode. Moest hem er terug afhalen. Zijn er hier met gelijkaardige problemen met dit progje?
Iemand al iRetiner geprobeerd?
Geniaal app en gratis
Geniaal app en gratis
tikfouten? tjah..m..
Arggg. daarom lukt het me dus niet... Enig idee wanneer dit wel compatible wordt?ijskonijn schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:15:
[...]
iBlueNova is nog niet compatible met iOS4
Mail de ontwikkelaar erover.Timo002 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:54:
[...]
Arggg. daarom lukt het me dus niet... Enig idee wanneer dit wel compatible wordt?
tikfouten? tjah..m..
Weet iemand of er een mogelijkheid is om een soort van HTC Sence / Android achting homescreen te krijgen? Het lijkt me juist handig om op het homescreen een dergelijk overzicht te hebben. Apps kan ik wel openen door eerst een keer naar rechts te schuiven! Ik vind die Apps op het homescreen zo saai en nutteloos! Er kan zoveel meer informatie getoond worden op dat scherm!
Ik heb net even parallax geinstalleerd via cydia, zodat je een scrollbare wallpaper krijgt zoals bij android, maar krijg het niet werkend, heb een bredere foto genomen en deze ingesteld als achtergrond daarna een respring gedaan maar het werkt niet
iemand een oplossing?
Ik heb i4 met ios 4.1 dus het zou gewoon moeten werken
Ik heb i4 met ios 4.1 dus het zou gewoon moeten werken
Wat dacht je hiervan!Timo002 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:43:
Weet iemand of er een mogelijkheid is om een soort van HTC Sence / Android achting homescreen te krijgen? Het lijkt me juist handig om op het homescreen een dergelijk overzicht te hebben. Apps kan ik wel openen door eerst een keer naar rechts te schuiven! Ik vind die Apps op het homescreen zo saai en nutteloos! Er kan zoveel meer informatie getoond worden op dat scherm!

Je kunt het ook zonder icons en de forecast (de dagen) gebruiken
Zo gebruik ik het
tikfouten? tjah..m..
Ik weet niet of het mag maar dit is de linkTimo002 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:59:
Geil!!!!! Hoe kom ik daarna ....
KLIEK HIER
Mits het verwijdert wordt zoek op macthemespuntnet/forum -> releases en zoek naar HTC iPhone 4 / 3GS HTC Clock & Weather Widget succes
tikfouten? tjah..m..
Ik heb die weather forcast voor elkaar gekregen, alleen hoe krijg ik mijn iconen zo?fatihbatur schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:55:
[...]
Wat dacht je hiervan!
[afbeelding]
Je kunt het ook zonder icons en de forecast (de dagen) gebruiken
Zo gebruik ik het
zodat ze niet voor de forcast staan?
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Mijn vraag is eerder, hoe installeer je het überhaupt? Wordt ik ook niet echt wijs van op de site waar je naar linkt..
Needed:Timo002 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:51:
Mijn vraag is eerder, hoe installeer je het überhaupt? Wordt ik ook niet echt wijs van op de site waar je naar linkt..
- Jailbreak
- Winterboard
- Themes (place name.theme folder in Library / Themes /)
- Activatie in winterboard
Or use Cydia, search for theme.
Je moet met Gridlock of iBlank (?) icoontjes verplaatsen op de 1ste paginaDutchzilla schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:20:
[...]
Ik heb die weather forcast voor elkaar gekregen, alleen hoe krijg ik mijn iconen zo?
zodat ze niet voor de forcast staan?
tikfouten? tjah..m..
Ben er gisteren ook mee bezig geweest en het ziet er gaaf uit! Jammer alleen dat het niet lijkt te werken met bosspaper, heeft iemand daar een oplossing voor of kan het gewoon niet?
Al lees je de topic door kun je hem ook als lockscreen gebruiken
, dus hoef je amper icoontjes te verplaatsen. (zo gebruik ik het tenminste)
tikfouten? tjah..m..
Let op:
~[html]Het bespreken van en linken naar applicaties en repositories is toegestaan, zolang er geen warez worden aangeboden.
Bespreek het jailbreaken in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1486330/">~~~[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 8</a> & mods in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1345539">~~~[iPhone & iPod Touch] Post hier je mods</a>.~[/html]
~[html]Het bespreken van en linken naar applicaties en repositories is toegestaan, zolang er geen warez worden aangeboden.
Bespreek het jailbreaken in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1486330/">~~~[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 8</a> & mods in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1345539">~~~[iPhone & iPod Touch] Post hier je mods</a>.~[/html]