Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riquard
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-04-2022
Ik zit te twijfelen tussen bovenstaande tv's. Ik weet de keuze is persoonlijk, maar toch. Ben al een paar keer in de winkel gaan kijken, maar kom er niet uit. Ik heb nu zelf thuis 2 samsungs staan en daar ben ik erg tevreden over. Het beeld van de philips vind ik ook altijd erg mooi en dat ambilight heeft ook wel weer iets.

De samsung is al sinds maart leverbaar, dus vraag ik me of of er niet binnenkort een nieuwe serie komt?

Wat zou jullie keuze worden en wat is hier de reden voor? Wellicht dat ik op basis hiervan een betere keuze kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethargy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:28
De Samsung B8000 is niet meer leverbaar in Nederland vanwege een rechtzaak.
nieuws: Nederlandse rechtbank legt Samsung importverbod lcd-tv's op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riquard
Hmm interessant, maar hij is nog op veel plaatsen wel te krijgen. Dus ik heb nog steeds de keuze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethargy
Je loopt dan het risico dat het een buitenlands model is (zeker belangrijk icm. CI+). Verder is het afwachten of Samsung nog ondersteuning geeft op de tv's, nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riquard
Klopt.

Ik neigde, ondanks mijn samsung voorkeur, toch al naar de philips. Dus denk dat ik hem maar ga bestellen. Wat me overigens opvalt is dat de internetprijzen tegenwoordig niet (veel) hoger meer liggen dan de winkelprijzen.

Of ligt dit aan de decembermaand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethargy
De Philips 9704 is wel slecht leverbaar, dus dan moet je wel geluk hebben.
Zie dit forum. Sommige zeggen dat ie pas in februari/maart pas weer leverbaar is.
Leveringstermijnen en prijs Philips 9704 reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riquard
Ik ga morgen wel ff een paar winkels af om te vragen naar de levertermijn... Thanks for the research.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:57

jasjenl

Liab A Tymo

Zijn technisch gezien eigenlijk ook wel twee behoorlijk verschillende tv's: de Samsung heeft edge lit led verlichting en de Philips heeft backlit local dimming led verlichting. M.a.w. qua blacklevel zal de Philips in principe beter zijn dan de Samsung, met inachtneming van de welbekende potentiële nadelen van local dimming led verlichting (halo effect). Anderzijds zouden de kleuren van Samsung weer wat beter moeten zijn. Plus de Samsung is een stukje dunner (mocht dat een argument zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fspaan
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-09 23:51
Balen van die Samsung. Wilde hem vandaag bestellen en bij het bellen voor de levertijd informeerde de webwinkel mij dat ze enkel de Duitse variant kunnen uitleveren. De Nederlandse variant is uit de handel genomen.
Ik heb de andere thread gezien rondom de rechtszaak... Waarschijnlijk nog even wachten op de reactie van Samsung. Te grote markt om dit zomaar te laten liggen denk ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

riquard schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:42:
Of ligt dit aan de decembermaand?
wat dacht je cadeaus kopen: prijzen veel hoger door de grotere vraag, zeker wachten tot na de 2de week van januari of tot de solden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:57

FeaR

In GoT we trust

riquard schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:53:
Ik zit te twijfelen tussen bovenstaande tv's.
De "Televisie X versus Televisie Y"- en "Wat moet ik kopen"-topics zijn niet langer toegestaan op GoT. Reden hiervoor is dat er in het verleden > 60% van de aanwezige topics soortgelijke topics waren als deze wat op den duur een kleine chaos werd in LCD. Vandaar dat is besloten om zulke topics niet meer toe te staan. Dus niet om jou te pesten, maar meer om wat overzicht te houden binnen dit forum.

Dingen als levertijd van bijvoorbeeld de Philips 9704-reeks had je al kunnen vinden in Leveringstermijnen en prijs Philips 9704 reeks. En over de Samsung was dus ook al iets te vinden.

Lees anders ook het volgende topic door: [FAQ] Welke TV moet ik kopen?. Daar staat nog meer informatie waar op te letten bij de aanschaf van een nieuwe tv. En ook in het LCD Beleid staat het één en ander qua leesvoer.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.