DirectVPS, ervaringen?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zoek naar geschikte hosting, waarbij vooral een flinke hoeveelheid gigabytes storage belangrijk is, kwam ik deze tegen: http://www.directvps.nl

De goedkoopste VPS heeft 256 MB werkgeheugen, 25 GB opslag, 250 GB dataverkeer en kost EUR 7,- per maand inclusief btw.

Dat is erg goedkoop voor de hoeveelheid schijfruimte, en voor de echte hobbyist is het leuk dat je veel vrijheid hebt. Keuze uit de OS-en Debian GNU/Linux 5.0, Ubuntu 9.04, CentOS 5.3 of Fedora 10.

Het is ook erg goedkoop voor VPS. Daarom wil ik wat meer ervaringen weten.
Helaas is er niet veel. Alleen hier staan ervaringen: http://www.ispgids.com/ervaringen/directvps
Allemaal zeer positief. Helaas ook allemaal recent, ook al bestaat het bedrijf al langer.

Verder is er niets te vinden. Zijn er tweakers met ervaringen met dit bedrijf? Is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik heb er een VPS draaien. :) Alles werkt prima en ik krijg altijd een zeer snelle reactie op mijn mails! :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plus20
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik heb er ook een paar maanden een vps gehad. Server heeft nooit problemen gehad. Reactie op e-mail was altijd zeer vlot.

Ik ben er weggegaan omdat ik nu een eigen server heb. Opzeggen was ook zeer vlot en correct geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Zondagmiddag aangevraagd. Zelfde ervaring als de twee tweakers die hierboven hebben gereageerd.
Werkte eerst niet, mailtje gestuurd, was binnen 20 minuten opgelost. En dat op zondag. Nog geen half uur na aanvraag kon ik al aan de gang.

Wat een vrijheid voor zo weinig geld! Verbinding is redelijk snel. Ik durfde de gok wel te wagen omdat het per maand is op te zeggen. Dus ik ga eerst een maandje wat proberen en testen wat er mogelijk is en hoe betrouwbaar de verbinding is.

@plus20: Die eigen server zit wel in een ander prijssegment neem ik aan? Ik had eerst ook gekeken naar colocation, maar dat is wel stukken duurder. Mij nog wat te duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik het als linux shell, via ispgids kon je niet lang geleden voor 3 euro per maand die ene krijgen die 7 euro p/m kost (voor zolang je aangemeld blijft). Ik vind het wel een goede deal en heb er geen problemen mee voor de keren dat ik het gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plus20
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
SvMp schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 00:25:
@plus20: Die eigen server zit wel in een ander prijssegment neem ik aan? Ik had eerst ook gekeken naar colocation, maar dat is wel stukken duurder. Mij nog wat te duur.
Ik heb nu een stuk meer power nodig. Het gaat als snel over de 100 euro per maand heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

zuig

sinds 1 uur vanacht server offline ..
sindsdien niet meer online :( directvps.nl website ook offline
en andere websites vps???.directvps.nl zijn ook niet meer te bereiken lijkt alsof
het bedrijf wat ervoor zorgt ermee genokt is ..

had geen bericht gehad dat er onderhoud is/was

kijk het nog even een dag aan .. wellicht andere problemen ..

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, hier ook. Was net bezig aan een shop en ineens alles uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
vso schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:32:
zuig

sinds 1 uur vanacht server offline ..
sindsdien niet meer online :( directvps.nl website ook offline
en andere websites vps???.directvps.nl zijn ook niet meer te bereiken lijkt alsof
het bedrijf wat ervoor zorgt ermee genokt is ..

had geen bericht gehad dat er onderhoud is/was

kijk het nog even een dag aan .. wellicht andere problemen ..
Er is een glasvezel kabel kapot getrokken, live updates kan je vinden op http://www.directnoc.nl/ !

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maakte me ook al zorgen.

@DennusB: thnx voor deze nuttige info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:29:
Ik maakte me ook al zorgen.

@DennusB: thnx voor deze nuttige info!
Graag gedaan :) Ik hoop inderdaad dat de servers tussen 11 & 12 weer online zijn, want het duurt nu echt al erg lang :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Ja heel vervelend dit. Ik dacht dat zij een redundante verbinding hadden.
Maarja afwachten maar, meer kunnen we toch niet doen :)

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus de VPS'en zelf zijn prima in orde, niet dat ik het werk van vannacht weer opnieuw kan doen hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ondertussen zijn ze weer terug.
Zo te zien zijn de VPS servers helemaal niet offline geweest en was het inderdaad alleen de verbinding.
Bewijs : http://www.myflv.nl/stats/graphs/graph_2_1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:11:
Dus de VPS'en zelf zijn prima in orde, niet dat ik het werk van vannacht weer opnieuw kan doen hoop ik :)
Ik heb er 6 draaien en ben erg tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devil schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:25:
[...]

Ik heb er 6 draaien en ben erg tevreden :)
Shops ?
Wel systeem, ben bezig met site van m'n vriendin, draait nu op virtuemart (op een sharedhost), maar ga over op Magento. Op zich draait het prima, (heb basic vps B ). Maar ben altijd nieuwsgierig naar optimialisaties tbv de snelheid (zeker bij magento). Heb nu fastcgi ipv mod-php, een APC cache en wat mysql instelligen gedaan.
Op zich ben ik ook prima tevreden tot nu toe overigens over DirectVPS.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2010 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 18:41:
[...]

Shops ?
Wel systeem, ben bezig met site van m'n vriendin, draait nu op virtuemart (op een sharedhost), maar ga over op Magento. Op zich draait het prima, (heb basic vps B ). Maar ben altijd nieuwsgierig naar optimialisaties tbv de snelheid (zeker bij magento). Heb nu fastcgi ipv mod-php, een APC cache en wat mysql instelligen gedaan.
Op zich ben ik ook prima tevreden tot nu toe overigens over DirectVPS.
6 VPS-en. (bijna) redundant cluster. Maximale redundancy voor een minimale prijs. NU alleen nog 2 servers off-site zetten en alles is echt 99,999999999% redundant. En dat voor de prijs van 1 dedicated server, met waarschijnlijk nog meer performance ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Devil op 12-05-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

moet zeggen dat deze de goedkoopste was en performance is redelijk.

je zal me ook niet horen als deze er een dag uitligt .. was alleen bang omdat alles er in 1 keer uitlag dat de servers uitwaren. zou voor de eigenaar wellicht niet onverstandig zijn om ergens anders ff een site je hosten ..
zodat je in dien van nood nog even een berichtje kan lezen..

maar ja hoe vaak komt dit geneuzel voor ? defecte verbinding is iets wat helaas kan gebeuren. maar gelukkig niet te vaak voorkomt

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb heb er nu 3 maand een VPS nog geen problemen gehad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
  • Laatst online: 25-08 15:39
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:36:
Ik heb heb er nu 3 maand een VPS nog geen problemen gehad. ;)
Op zich een redelijke ervaring en voor 10 euro zeker de goedkoopste voor wat er aangeboden wordt. Je moet echter niet teveel verwachten kwa performance. De CPU is traag en de lijn is langzaam.

De ruimte en vrijheid die aangeboden wordt is daarentegen wel weer leuk. Binnenkort krijg ik 100Mb up & down glasvezel en heb ik die server ook niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

vso schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:37:
... zou voor de eigenaar wellicht niet onverstandig zijn om ergens anders ff een site je hosten ..
zodat je in dien van nood nog even een berichtje kan lezen..
http://www.directnoc.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben net bezig, patst de boel er weer uit :(, ff wachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:36
Verwijderd schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 18:20:
[...]

ben net bezig, patst de boel er weer uit :(, ff wachten dan maar.
same here, ook hun website is down...

/edit: via drectnoc:
Welkom bij DirectVPS NOC

10 juni 2010
18.25 uur: Er zijn problemen gemeld met de netwerkverbinding, dat wordt nu onderzocht.
18.40 uur: Een korte update, Eurofiber meldt dat de storing zich bij meer verbindingen voordoet. Er wordt aan gewerkt.
19.00 uur: Engineer van Eurofiber is totaal onbereikbaar, niemand weet wat de actuele status is.
19.20 uur: Nog steeds niets bekend, Eurofiber zwijgt in alle mogelijke talen.
Ben nog net een maand of 2 lid, en het is de laatste paar dagen telkens rond 11u savonds dat er e.a. wat vertraagd. Maar ach, mij hoor je niet klagen voor 7e per maand...

[ Voor 61% gewijzigd door LiquidSmoke op 10-06-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou daar een VPS testen, met directadmin. Na installatie, krag ik mail met login, mijn mysql en phpmyadmin deden het niet. Gemeld aan de support. Die doen een clean install met dezelfde fouten als resultaat. Dus ik vrander van ISP. Nu paar weken later sturen ze mij een rekening van vps kosten enzovoort in die tijd dat ik gratis hun vps testte!
Het is een schande!
En als die Larry een robot was, ik zou het beginnen geloven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
Iemand die DirectVPS nog kan bereiken? directvps.nl is niet te bereiken, directnoc.nl geeft niet veel info...

De VPS'en zijn ook niet te bereiken trouwens :+

/edit: Dammit, te snel gekickt, nu werkt het weer :D

[ Voor 14% gewijzigd door LiquidSmoke op 06-09-2010 14:07 ]

Verwijderd

En weer ligt directvps eruit. Het lijkt erop dat ze maar geen stabiel netwerk kunnen vinden...

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:14:
En weer ligt directvps eruit. Het lijkt erop dat ze maar geen stabiel netwerk kunnen vinden...
Werkt hier gewoom :)

Verwijderd

Net weer wel nu weer niet het lijkt weer een onstabiele router oid

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 16:54
Mijn website op directvps werkt gewoon goed.. Helemaal niets aan het handje :)

Verwijderd

Hier werkt het wel en dan weer een paar minuten niet. We zullen het wel zien aan de statusmeldingen morgen

• vso
  • Niet online

vso

tja...

ach je betaalt er niet zoveel voor, tis rot maar ja voor bedrag ga ik niet melken ..

maar inderdaad stabiele netwerk verbinding zou wel wat prettiger zijn

Tja vanalles

• Terrestrial
  • Laatst online: 19-01 22:29
Ik heb al van begin dit jaar een VPS daar die goed draait en ik merk eigenlijk zelden problemen. Laten we hopen dat het zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Laatst online: 16:28
Ik heb 2 VPS'sen bij deze partij voor mijn online game, en sinds deze week ervaar ik onverklaarbare hoge loads op beide servers.

Ik vermoed door een hoge IO load van andere servers waardoor mijn virtuele processoren moeten wachten om de storage aan te kunnen spreken. (Load schiet van 0.10 naar 20+ in een minuut zo'n beetje)

Maargoed, het kost niets dus ik mag eigenlijk niet klagen...

Wel moet ik zeggen dat ze erg snel reageren op vragen en problemen, ook op tijdstippen waarvan je dat niet zou verwachten. Zouden ze in shifts werken daar?

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er waren wat problemen met een router (vandaar mijn melding gisteren) en er was een fysiek systeem met veel load. Op de support pagina staat gedetailleerd info, grappig om te lezen want ze besparen geen details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:54
Ik ben erg tevreden! Wanneer je ook mailt heb je vrijwel altijd gelijk antwoord terug, zelfs op zaterdagavond of zondagmorgen en ook als het iets ingewikkelder is houden ze je goed op de hoogte.

Voor die paar euro (heb een VPS 3) ben ik erg tevreden...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 21:56
Ik zag overigens dat er geen producten meer zijn te bestellen bij DirectVPS. Betekend dit nog iets?

Rectificatie, blijkbaar zit er een bug in de site waardoor http://directvps.nl niet (altijd) goed werkt, maar http://www.directvps.nl wel. Volgens mij is het inmiddels ook opgelost. :)

[ Voor 49% gewijzigd door alex3305 op 28-09-2010 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen ben nu een maandje met Direct VPS bezig en ik ben er zeer van onder de indruk.
Vanavond om 23.00 uur een mailtje gestuurd over een paar kleine problemen die ik had ondervonden met de load op de VPS en bij het aanmaken van een user via DirectAdmin.

Ik zou verwachten dat ze zoiets maandag op zouden pakken maar kreeg binnen een half uur een bericht dat de VPS naar een andere server kon worden verplaatst ivm de load en de vraag wanneer dit kon.

Direct laten uitvoeren en daarna hebben ze gekeken naar de andere punten, echt super!
Larry, geweldig dat jullie er zo bovenop zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een profVPS aangemaakt. Dat werkt helemaal automatisch. Aangeven welke versie je wil hebben, direct krijg je per sms bevestiging en gegevens via mail. Binnen 10 minuten rootwachtwoord.
Dan kan je aan de slag.
Het image wat uitgerold is, lijkt behoorlijk up-to-date want bij een aptitude update + aptitude upgrade worden er zo goed als geen pakketten geupadate.

Inmiddels een CMS draaien en binnenkort een mailserver er bij installeren. Zodra ik meer nodig zou hebben, kan er eenvoudig, zonder herinstallatie, ge upgrade worden naar meer geheugen/opslag/datverkeer.

Correspondentie via mail gaat zeer soepel en er wordt zeer snel gereageerd. Een ticket wordt direct bevestigd via automatisch reply met ticketgegevens. Daarna binnen 20 minuten antwoord via mail van een medewerker, ook in het weekend, 's avonds etc.... tot nu toe ben ik erg positief!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:13

Quad

Doof

Heb er inmiddels ook 1 draaien voor ong 3 maanden lang, tot dusver geen problemen met DirectVPS.
Afgelopen nacht heb ik wel probleem gehad dat hij er even uit knalde, maar dat was de verbinding ivm omzetten van een switch, connectionloss was 1 minuut.
Heb toen direct (2:30) mail gestuurd met het probleem, kreeg een kwartier later bevestiging dat het om een wijziging in het netwerk systeem ging.

Kortom, ik ga er straks nog 1 erbij nemen, ben dik en dik tevreden :D

Edit: Ondertussen over koetjes en kalfjes praten met Larry ^^

[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 24-11-2010 16:25 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Niet online
Ik heb sinds een paar weken de cheapste VPS (ja ik kijk wel hoe een clansite + trac + svn + whatever erop draait, mocht het toch teveel van het goede worden, dan upgrade ik wel weer voor slechts een paar euro de maand meer, goedkoop zat).
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 14:42:
Het image wat uitgerold is, lijkt behoorlijk up-to-date want bij een aptitude update + aptitude upgrade worden er zo goed als geen pakketten geupadate.
Bij de Debian Lenny image was dat ook mijn ervaring, bij Gentoo had bij a elke package wel een update nodig (niet dat het lastig is). Lenny werkt leuk zolang je niet alteveel extra repositories en handmatige spullen nodig hebt, en aangezien ik de recentheid van de FreeBSD ports collectie gewend was en ik niet een Frankenstein stable-testing Debian wil brouwen, dan maar alles clean via Portage.

Anyway, het draait tot dusver prima, ik bouw mijn packages wel op een snelle bouwmachine zodat de VPS zoveel mogelijk ontlast wordt tijdens het upgraden (dus lekker de .tbz2'tjes emergen en verder niks)

Veel waar voor bijna geen geld. Hoe goed de uptime is kan ik pas over een maand of wat iets over zeggen.

[ Voor 24% gewijzigd door Sfynx op 27-11-2010 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb overigens Lucid draaien, en nog steeds uiterst tevreden. Ik heb mijn proefaccount omgezet naar een Basic2 account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

Klanten hebben uiteraard een bericht gehad, maar omdat transparency met Wikileaks nu zo'n hot topic is ( ;) ) , wil ik toch even melden dat DirectVPS's eigen administratieserver gehacked is. Ik ben van mening dat DirectVPS dit uitstekend heeft afgehandeld (afgaande op wat ze in de email zeggen), en ik blijf een blije klant daar (VPS Basic 3)
...
Er is nadrukkelijk GEEN toegang geweest tot de fysieke server waar uw VPS op draait. We houden bovendien geen wachtwoorden
van uw VPS bij, en ook de backupbestanden zijn veilig opgeslagen via een afgescheiden netwerk dat niet openbaar bereikbaar is
en ook niet bereikbaar was via de getroffen server.
...

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 13:22
Nee maar de hacker heeft nu wel alle persoonlijke gegevens wat mij niet echt een gerust gevoel geeft. Ook is het zo dat het voorval al in November is gebeurd en ze melden dit een maand later omdat de hacker aangaf om dit openbaar te maken. Is toch wat anders dan dat ze het uit eigen beweging hadden gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Laatst online: 10-09 21:04
Zijn er meer mensen die een belangrijke mededeling hebben ontvangen ivm met inbraak op een server van DirectVPS?

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:52

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ja, hier ook ontvangen.

We hoeven in feite niets te doen, tenzij we benaderd worden over onze VPS gegevens? Tenminste, dat maak ik er nu uit op.

Overigens wel een nette mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Laatst online: 10-09 21:04
Klopt, en de kans is klein dat we benaderd worden. Uit de brief blijkt dat de hacker het alleen om geld te doen was. Nu hebben ze netjes het gras voor zijn voeten weggemaaid.
Idd erg netjes.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een abnormale prijzen. ik ben van plan over te gaan stappen, naar directvps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
Statix schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:47:
Nee maar de hacker heeft nu wel alle persoonlijke gegevens wat mij niet echt een gerust gevoel geeft. Ook is het zo dat het voorval al in November is gebeurd en ze melden dit een maand later omdat de hacker aangaf om dit openbaar te maken. Is toch wat anders dan dat ze het uit eigen beweging hadden gedaan.
Dan weet jij meer dan mij. Heb contact gehad met direct vps en ze zijn bezig om uit te vinden waneer het een en ander precies is voorgevallen.

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jogai schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 15:33:
Zijn er meer mensen die een belangrijke mededeling hebben ontvangen ivm met inbraak op een server van DirectVPS?
Ik heb die mail niet ontvangen (ook niet in spam terecht gekomen) Ik zal eens navragen wat er aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
Mopperman schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 19:33:
[...]

Dan weet jij meer dan mij. Heb contact gehad met direct vps en ze zijn bezig om uit te vinden waneer het een en ander precies is voorgevallen.
2e helft november - dus ze hebben het nog snel naar buiten gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
Voor diegene die de mail niet hebben gehad:
Geachte heer, mevrouw,

De afgelopen tijd zijn we geconfronteerd met een vervelend incident, waarover we u graag middels deze mail informeren.

In november is er ingebroken op een server die DirectVPS voor haar interne administratie gebruikt. Voor zover we hebben
kunnen nagaan heeft de dader enige tijd de beschikking gehad over uw persoonlijke gegevens, die wij voor de facturatie
en communicatie bijhouden. Daarbij zijn enkele wachtwoorden, bijvoorbeeld voor een interne verbinding met een database, uitgelekt.

Er is nadrukkelijk GEEN toegang geweest tot de fysieke server waar uw VPS op draait. We houden bovendien geen wachtwoorden
van uw VPS bij, en ook de backupbestanden zijn veilig opgeslagen via een afgescheiden netwerk dat niet openbaar bereikbaar is
en ook niet bereikbaar was via de getroffen server.

Mocht u echter twijfelachtige berichten krijgen van een onbekend mailadres m.b.t. uw VPS, controleer het graag even via dit mailadres.
We zullen bijvoorbeeld nooit uit eigen beweging om logingegevens van uw VPS vragen.

De getroffen server was uiteraard voorzien van beveiliging, die blijkbaar niet voldeed. Direct na het ontdekken van dit incident
zijn deze en de veroorzakende server offline gehaald en zijn strikte veiligheidsmaatregelen genomen om herhaling te voorkomen.

Helaas komen deze maatregelen te laat. We hebben uw vertrouwen geschonden, dit had nooit mogen gebeuren en we tillen hier zwaar aan.
We willen uw vertrouwen echter niet verder schenden door dit voorval stil te houden en kiezen er voor dit u zelf te melden.
Een lastige keuze, maar we geloven erin dat deze openheid het vertrouwen op de langere termijn sneller hersteld.

In mailcontact met de dader is veelvuldig naar voren gekomen dat hij hoopt dat we veel klanten verliezen wanneer dit bekend wordt.
In ruil voor het een en ander is hij bereid af te zien van het bekend maken hiervan. Uiteraard kunnen we hier niet op ingaan.
We hopen dat we het vertrouwen weer mogen opbouwen met de bekende snelle service en scherpe prijzen; via een inmiddels uitgebreid dichtgetimmerd systeem.

Na het afsluiten van de veroorzakende server zijn meerdere malen aanvallen op het netwerk uitgevoerd. Daardoor is enkele malen onze website
kort niet bereikbaar geweest. Verder is de impact op het netwerk nog beperkt, wegens de aanwezigheid van voldoende extra capaciteit.
Mocht er echter nog een aanval komen die wel impact heeft dan houden we u - net als bij elke andere netwerkstoring overigens -
op de hoogte via http://www.directnoc.nl/

We bieden onze excuses aan voor het mogelijke ongemak van dit incident en vertrouwen erop u nog lang als relatie te mogen bedienen.

Mocht u vragen hebben, zijn we uiteraard graag bereid die te beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Larry Kos
DirectVPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Ah, vind het topic nu pas via het nieuwsbericht, ik had m'n mailtje gesubmit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 21:56
Alhoewel het misschien niet de meest formele of zakelijke manier van doen is, vind ik het wel heel erg netjes van Larry dat hij zulke openheid van zaken durft te geven! Vooral het toegeven van de fout vind ik erg knap en toch professioneel.

Zelf heb ik overigens al wel kennisgemaakt met de nieuwe beveiligingsmaatregelen. Ik had namelijk afgelopen vrijdagmiddag wat zaken gewijzigd aan mijn testaccount om deze uiteindelijk om te gaan zetten naar een full-account. Toen ik dat 's avonds echter wilde doen door in te loggen en mijn inloggegevens niet juist bleken na een aantal keer, werd ik mooi geblacklist. Toen ik hierover mailde op vrijdagavond om negen uur, werd hier dan ook meteen netjes op geantwoord en kreeg ik zelfs nog een licht advies over het kiezen van een VPS -- is mijn eerste :P -- wat ik erg prettig vond. Ook werd mijn IP natuurlijk meteen weer op de whitelist gezet en was mijn VPS binnen 10 minuten een feit.

Erg prettig om te weten dat je zelfs buiten kantoortijden kunt rekenen op uitgebreide hulp en mijn VPS draait nu inmiddels al een paar dagen lekker stabiel met VirtualMin (tip!). Bedankt dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
DirectVPS.nl is down, overigens zijn mijn ervaringen met DirectVPS niet heel rooskleurig.

Het leek een fijn bedrijf en de eerste ervaring was erg goede prijs/kwaliteit, maar de laatste tijd zijn de VPS'en zo traag als jeweetwel en is de support waardeloos.

Daarnaast niet te bereiken per telefoon, erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Niet online
Ik heb wel regelmatig dat bv. het uitvoeren van een nieuw commando heel erg lang duurt, bv. echt 10 seconden voordat iets futiels als top of ps wil starten. Dat heb ik zelfs op een oude afgeragde Pentium 90 nog niet als ik daar dezelfde Linux op zet... alsof mijn verzoek in een hele lange queue blijft hangen ofzo.

Op dit moment is het weer wel prima, het wisselt een beetje.

[ Voor 9% gewijzigd door Sfynx op 08-12-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
@Sfynx exact hetzelfde hier, ik heb er over gebelt (na een eindeloze maildiscussie dat het aan m'n server zou liggen, die net een verse install had en op 0.03 0.00 0.00 cpu draaide) en daar werd ik door Larry behoorlijk onbeschoft vertelt dat er geen telefonische support is en dat ik niet moest 'zeiken' of 'zeuren' oid. + hoorn er op.

Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dan zeg je toch gewoon op als het je niet bevalt? Dat is nu het mooie van DirectVPS, per maand opzegbaar.

Ik heb er ook een accountje en een dezer dagen gaat de proef in of het allemaal wel ok gaat. Er komt namelijk een videotube op de vps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Niet online
Noxious schreef op woensdag 08 december 2010 @ 17:34:
@Sfynx exact hetzelfde hier, ik heb er over gebelt (na een eindeloze maildiscussie dat het aan m'n server zou liggen, die net een verse install had en op 0.03 0.00 0.00 cpu draaide) en daar werd ik door Larry behoorlijk onbeschoft vertelt dat er geen telefonische support is en dat ik niet moest 'zeiken' of 'zeuren' oid. + hoorn er op.

Erg jammer.
Oftewel, gewoon teveel VPSen op 1 server waarschijnlijk. Load gaat ook al keihard omhoog als er een beetje schijf I/O is.
Als ik alleen de kernel plus de sshd heb draaien heb ik het traagheidsprobleem ook al, dan zou het aan m'n sshd moeten liggen als ze gelijk hebben, want de kernel heb je niet in eigen beheer op de Basic abonnementen.

[ Voor 15% gewijzigd door Sfynx op 08-12-2010 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Sfynx schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:39:
[...]

Load gaat ook al keihard omhoog als er een beetje schijf I/O is.
En wat is keihard omhoog? Heb je wat stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Ik zit er aan te denken om binnenkort ook een VPS te nemen bij dit bedrijf, heb verder nog nooit met een VPS gewerkt.
Hebben jullie enig idee hoeveel servers er op 1 machine zitten en hoe snel het ongeveer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Sfynx schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:39:
[...]
Oftewel, gewoon teveel VPSen op 1 server waarschijnlijk. Load gaat ook al keihard omhoog als er een beetje schijf I/O is.
Daar lijkt het op ja, ik heb de gemiddelde disksnelheid gemeten en gelogged en deze is enorm variabel en met vlagen extreem traag.

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/90brdc.png

Edit: en de load inderdaad, deze schiet met niets omhoog; dit ding staat alleen webserver te spelen voor een site met ~1000 gebruikers (6k hits/dag):

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/6r7x50.png

[ Voor 19% gewijzigd door Noxious op 09-12-2010 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
wellicht ligt het an de machine waar je vps op zit - heb nergens last van en draai web + TS + monitoring servers op mijn vps...

[ Voor 6% gewijzigd door Mopperman op 09-12-2010 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AVee
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-09 14:23
Je kunt natuurlijk ook de duurdere 'Pro' VPS afnemen, dan zal het vast beter zijn. Dat kost dan wel 3x zoveel. Ik heb er al een poos eentje draaien van een tientje per maand. En inderdaad, die is af en toe wat traag, maar voor dat geld vindt ik de prijs/kwaliteit verhouding nog steeds heel prima. Als je beter wilt/nodig hebt zul je gewoon meer moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramboos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 20:35
Mijn ervaring met DirectVPS is na gister niet zo goed meer. Ik had mij anders voorgesteld aan de reacties hier en op andere sites te lezen zijn.

Eergisteren stuurde ik een bericht met daarin de vraag of ik een VPS kon uitproberen, hier kreeg ik binnen een paar uur een reactie op en nog geen dag later was mijn test VPS een feit. Na s'morgens wat dingetjes op mijn VPS geprobeerd te hebben en 2 maal een herinstallatie te hebben gedaan had ik via apt-get in Debian een hele reeks programma's aan het installeren na 2x een vastloper en een connection lost te hebben gehad had ik een force apt-get gedaan met dezelfde programma's (apache, mysql, enz. enz.) in de hoop dat het wel goed ging.

Ondertussen ben ik maar even een hapje gaan eten, na het eten zag ik dat ik de verbinding weer kwijt was en ook geen toegang meer had via SSH. Na diverse pogingen tot inloggen in het controle panel heb ik maar een berichtje gestuurd met daarin het verhaal. Hier kreeg ik de volgende reactie op:
Bram,

Dat IP is door onze firewall geblokkeerd, en niet zonder reden. Er zijn ruim 134.000 connecties met onze loginserver gemaakt. Tenzij je hier een heel goede verklaring voor hebt, stel ik voor het demo-account te beeindigen.

Time: Thu Dec 9 12:29:22 2010 +0100
IP: <mijn ip> (NL/Netherlands/<mijn hostnaam>.direct-adsl.nl)
Connections: 134240

Connections:
tcp: <mijn ip>:53564 -> 194.145.200.139:443 (SYN_RECV)

Met vriendelijke groet,

Larry
DirectVPS Support
Na dit gelezen te hebben stond ik wel even vreemd te kijken en heb ik teruggestuurd dat ik hier niks van af weet en dus ook geen reden kan verzinnen (niet alles hoeft een reden te hebben toch). Tevens was ik niet aanwezig in de tijd die vermeld is.

Hierna geen reactie meer gehad en mijn VPS is afgesloten.

Conclusie: Ik ben blij dat ik nog geen VPS had aangeschaft, stel dit was gebeurd als ik er voor betaald had dan had ik hem mooi voor de rechter gesleept aangezien ik geen dingen heb gedaan met mijn server die niet mochten. Het lijkt mij ook niet de bedoeling om zo met je klanten om te gaan, ik begrijp dat je als eigenaar van dat bedrijf hier van schrikt maar zonder iets te laten weten of door te vragen wordt je gewoon als schuldige aangewezen zonder hard bewijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Ik heb gisternacht een VPS aangeschaft zonder eerst een demo account te proberen. (17 euro kan ik nog wel missen als het toch niet zo goed zou zijn)
Eerst kwam ik erachter dat er helemaal niks geinstalleerd is, heb dus proftpd, apache, php, mysql, phpmyadmin en java geinstalleerd zonder problemen (behalve dat ik een linux newb ben)
Na een uurtje had ik alles werkend zonder problemen en alles lijkt het prima te doen.

Ik zit trouwens op Server 26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

BramBoos,

Ze hebben net een tijdje geleden een attack gehad op een van hun servers en hebben daardoor de beveiliging opgeschroeft. Als er dan 134k aan connecties worden opgebouwd, dan vind ik het begrijpelijk dat de software je blocked. Maar dat hij dan meteen je testaccount sluit zonder op je antwoord te wachten, vind ik weer ietswat te voorbarig.

Ik zou nog eens met hun om de tafel gaan zitten waar de bottleneck zit. Ergens heb je misschien toch iets draaien die zoveel connecties maakt denk ik....wellicht ftp. En met het oog op de laatste aanvallen in de wereld ivm Wikileaks zou het kunnen dat hun zich nu nog wat gedekter opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
@ bram - toevallig virusje op je pc? Is meest logische verklaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Niet online
Noxious schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:28:
[...]

Daar lijkt het op ja, ik heb de gemiddelde disksnelheid gemeten en gelogged en deze is enorm variabel en met vlagen extreem traag.

[afbeelding]

Edit: en de load inderdaad, deze schiet met niets omhoog; dit ding staat alleen webserver te spelen voor een site met ~1000 gebruikers (6k hits/dag):

[afbeelding]
Hmmm...
* Sfynx zet hoed op en steekt pijp in z'n mond

Erg toevallig dat het compleet in elkaar zakt wanneer die 'maintenance' cronjobs gedraaid worden in de standaard /etc/crontab settings, als alle VPSjes dat tegelijkertijd gaan doen kan dat natuurlijk hard gaan... al die makewhatis en find commando's die lekker tegelijkertijd de disk staan te martelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Niet online
Yzord schreef op woensdag 08 december 2010 @ 22:19:
[...]

En wat is keihard omhoog? Heb je wat stats?
Zelf geen harde metingen gedaan zoals hierboven, maar als ik alleen al door top te starten naar 0.90 ga vind ik het hoog ;)

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Heb ik geen last van...draait altijd top en dan soms uren achter elkaar...mijn load schiet er niet van omhoog.

• Jegorex
Sfynx schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:35:
[...]

Zelf geen harde metingen gedaan zoals hierboven, maar als ik alleen al door top te starten naar 0.90 ga vind ik het hoog ;)
Ik zie het vrijwel nooit boven de 0.40
Een minuut geleden weer even gekeken en voor het eerst zie ik nu 1.90 1.10 0.80 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Kan ik ook ergens zien wat mijn dataverbruik is?
Ik heb het nog nergens kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Niet online
Jegorex schreef op donderdag 16 december 2010 @ 04:40:
[...]

Ik zie het vrijwel nooit boven de 0.40
Een minuut geleden weer even gekeken en voor het eerst zie ik nu 1.90 1.10 0.80 :o
Afgelopen dag was de performance weer prima hier :) Nou ja, af en toe kwam het RAM-gebruik tegen de swap aan dus heb ik het ding naar een Basic 2 pakket laten upgraden vanochtend. Zal er ook deels mee te maken hebben gehad wellicht ;)
Jegorex schreef op maandag 20 december 2010 @ 07:44:
Kan ik ook ergens zien wat mijn dataverbruik is?
Ik heb het nog nergens kunnen vinden.
Toevallig had ik een vraag over het dataverkeer gesteld (namelijk wat er gebeurt als je de limiet bereikt)... ze nemen dan op tijd contact op i.p.v. de VPS af te sluiten of extra geld te vragen, en werd me ook verteld dat ze bijna klaar zijn met een control panel optie om het zelf te kunnen inzien.
Dus maar even afwachten denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb een bandbreedte monitor in mijn virtualmin. Zo hou ik mijn dataverkeer bij. Maar met 2 terra data zit ik voorlopig nog wel ok schat ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb erg goede ervaringen met directvps. Ik heb 2 x 256 mb als test/knoei vpsen en 1x 1 gb en 1 x 256 mb in productie met cpanel/whm. In het begin waren er wat probleempjes, maar als je een e-mail stuurt dan lost Larry het eigenlijk meteen op of is hij er mee bezig. Ik ben deze stabiliteit en service nergens tegen gekomen voor de gestelde tarieven. Ook het feit dat hij is verhuisd vanuit almere naar een "echt" noc voor dezelfde tarieven vond ik positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steamon
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-03 15:21
Even een vraagje. Hebben juillie de laaste paar weken dit ook? Dat de server er steeds uit vlieg of soms halve dagen het helemaal niet doet. Nu werkt het ook niet. Want ik zit erg te overwegen om over te stappen. Als deze downtimes blijven. Maar ik wil eerst is zeker weten of het niet aan mij ligt. Wat zijn jullie ervaringen nu. Klopt het wat ik zeg? Ik zit er een paar maanden nu. Ging eerst super goed bijna geen downtimes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
4 januari heeft mijn server er 's ochtends een paar uur uitgelegen. Verder heb ik, sinds ik mijn server heb, geen problemen gehad.
Je kunt altijd vragen of ze je VPS willen overzetten naar een andere fysieke server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
Iemand atm ook problemen met de bereikbaarheid van zijn VPS?

Ergens sinds gisteravond lijkt mijn VPS extreem traag; ping/trace allemaal in orde.

Inloggen via SSH geeft een time-out...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Mijn VPS heeft geen problemen, SSH werkt gewoon en alles is net zo snel als normaal.
Waarschijnlijk is het alleen de fysieke server waar jij op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
LiquidSmoke schreef op zondag 13 februari 2011 @ 15:05:

Ergens sinds gisteravond lijkt mijn VPS extreem traag; ping/trace allemaal in orde.

Hier ook geen problemen...
Anders rebooten via de webinterface?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:13

Quad

Doof

Nope,
Al mijn servers waren stabiel in de lucht en irc/mail en TS3 waren op dat moment allemaal bereikbaar.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Niet online
De laatste tijd weer grote problemen met de responstijd.. als ik 10 seconden op een ls commando moet wachten terwijl er verder niks noemenswaardigs bezig is op mijn VPS, dan gaat het toch een beetje vervelend worden ;) Lijkt me een I/O queue, werkelijk alles wat de schijf gebruikt moet even wachten.

Onder een KVM gebaseerde VPS bij Tilaa (met FreeBSD gast-OS) reageert alles alsof het op een eigen server draait. Zou het echt het verschil zijn tussen Xen paravirtualisatie en KVM, of heb ik gewoon alle grootverbruikers op mijn fysieke server zitten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Sfynx schreef op maandag 14 februari 2011 @ 01:07:
Zou het echt het verschil zijn tussen Xen paravirtualisatie en KVM, of heb ik gewoon alle grootverbruikers op mijn fysieke server zitten? :+
Waarschijnlijk het laatste, ik heb nergens last van.
Een ls commando duurt 0.003s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-09 20:23
[b][message=35532249,noline]Onder een KVM gebaseerde VPS bij Tilaa (met FreeBSD gast-OS) reageert alles alsof het op een eigen server draait. Zou het echt het verschil zijn tussen Xen paravirtualisatie en KVM, of heb ik gewoon alle grootverbruikers op mijn fysieke server zitten? :+
Heeft niets met Xen of KVM te maken, maar ik denk dat je Directvps en Tilaa gewoon niet in een adem kunt noemen. Voor de prijzen van directvps kun je er donderop op zeggen dat er overboekt wordt; prima want daar betaal je ook naar, maar dan kun je het niet vergelijken met een provider als Tilaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
LiquidSmoke schreef op zondag 13 februari 2011 @ 15:05:

Blijkbaar was er een behoorlijke IO ontstaan op server 13. Alles weer gefixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ik heb ook nog steeds behoorlijke performanceproblemen.
Het is er wel iets beter op geworden, maar geweldig is het zeker niet.
En een simpele shoutbox is gewoon vanaf 0:00 tot 1:30 niet te gebruiken door de traagheid...

• ThaFlub
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:36
de laatste week is deze echt wel erg traag.(nota bene zat ik net op server 13)
morgen of vandaag is normaalgezien mijn laatste dag bij hun. ik ben ondertussen overgeschakeld naar vpsslim.nl
zijn veel sneller (~40MB/s is haalbaar)

AMD Athlon 64 3000+ @ 2700MHz @ 1.5V, AMD Opteron 165 @ 2700MHz @ 1.32V | Intel 3930K @ 4200MHz @ 1.2V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Noxious schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:28:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Het wordt er niet beter op:
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/29m3gh1.png
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2d91p3c.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik heb trouwens de afgelopen drie maanden vanaf een andere server lopen pingen naar server 267.
Van de 24000 pings hebben er 151 een packet loss van boven de 0%, waarvan 5 100%. Dat betekent dus gewoon teveel load. Als je doet alsof alleen 0% packet loss meetelt, dan heeft het een uptime van 100-(151/24000*100) = 99.37%

Natte vingerwerk, dus bij benadering.

Maar wel netjes voor dergelijke prijzen, toch?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt als een typisch overselling probleem waarbij vooral de harddisk de bottleneck lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik kom al enige tijd niet meer op login.directvps.nl

Meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, absoluut geen probleem hier. Kan gewoon inloggen op login.directvps.nl
Het is overigens wel een https Maar kan zijn dat je daar automatische naar toe gaat als je login.directvps.nl intikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Hmm, ik heb het gemerkt...via 3G kom ik er wel op..via mijn wifi totaal niet.

Op al mijn pc's kom ik er niet op. Heb 3 browsers geprobeerd, zoals Chrome, IE en Firefox. Heb mijn router ook gereset. Https is niet geblokkeerd, want mijn virtualmin via https werkt wel gewoon. Via 3G op mijn iphone kom ik er wel op.

Ik ben geen domme jongen, maar ik sta nu even met een bek vol tandjes.

[ Voor 67% gewijzigd door Yzord op 17-04-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Het probleem zit waarschijnlijk wel aan jouw kant van de verbinding.
Ik heb nog nooit problemen gehad met de bereikbaarheid van login.directvps.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Zoals ik al zei, het ligt ook aan mijn kant, want via 3G kom ik er wel op. Maar waar ligt het aan...zal even in mijn router moeten duiken vrees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Misschien ten overvloede, maar dit is niet per definitie een dom idee:

ipconfig /flushdns

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odo966
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik heb een keer gehad dat mijn thuis-IP-adres door de firewall van DirectVPS geblokkeerd was vanwege teveel foutieve inlogpogingen. Dit zou het kunnen zijn, aangezien je vanaf andere verbindingen er wel op komt. Na een mailtje naar support@ hadden ze dit toen snel voor me opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DirectVPS heeft nu een leuke aanbieding: VPS Basic 1 256 MB 25 GB 250 GB € 10,- € 7,- € 3,- *

*) Actietarief bij bestelling t/m 30 juni 2011, op=op, alleen voor nieuwe VPS'en.

Niet dat ik aandelen heb, maar ben zeker tevreden met de geleverde diensten en dat tegen de prijzen die zij rekenen. En deze aanbieding is wel heel voordelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Eindelijk hebben ze een pagina waar je je data verbruik kunt bekijken. Het werkt echter nog niet helemaal vlekkeloos.
Gister stond het verbruik van mijn VPS op 3GB, ongeveer gelijk aan de afgelopen maanden. Vandaag stond het opeens op 15GB en nu een paar uur later staat het weer op 3GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Hm, was 'ie bij jullie net ook even down?
Hij was hier net helemaal weg voor 2 minuten (vps, maar ook directvps.nl) vanaf XS4ALL.
Pagina: 1 2 3 Laatste