Is niet vaag, is gewoon een diplomatiek antwoord voor 'neen'.Koetjeboe schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:19:
[...]
Nu een vraag over multitouch van engadget. Antwoord is een beetje vaag...zit er nu nog niet in maar het is een software iets en ze denken er over na oid.
Je imiteert me mateloos.
Waarschijnlijk bedoelde hij hardwarematigTank80 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:20:
vreemd, dacht dat ik die gozer van htc toch echt hoorde zeggen dat hij het ondersteund...
Oh noes.. No more TreinTijden :(
De HTC Droid Eris ja.Tank80 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:20:
vreemd, dacht dat ik die gozer van htc toch echt hoorde zeggen dat hij het ondersteund...
Dit geldt in ieder geval voor de UK:Boy schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:17:
[...]
moeten we zelf dan gaan bekijken wat we moeten betalen? Da's wel klote als je je vergist als ze 'm langsbrengen en je opeens enorm meer moet betalen...
"United Kingdom: Starting in 2010, the United Kingdom will apply a 17.5% Value Added Tax (VAT) on the on the total cost of your order, including all shipping costs and insurance. A 6.5% duty may apply to some items in your order."
Het lijkt dus 529 USD excl VAT (BTW) (en inklaringskosten) te zijn

Je imiteert me mateloos.
Wat had je dan gedacht..r0b schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:21:
Het lijkt dus 529 USD excl VAT (BTW) (en inklaringskosten) te zijn
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Volgens mij ook. Voor de hardware is het geen probleem. Maar die kerel in het midden bleef herhalen dat het een "software issue" is. De issue zal wel patenten zijn.Tank80 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:20:
Ja, hij vroeg waarom Google ze niet gratis weggeeft.Cabo schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:23:
LMAO wat vroeg die gast nou? Gratis telefoon met adds?
Gaf ik dat net niet aan?

..incl BTW dus; zoals gebruikelijk bij B2C verkoop.
Je bent nu aan het importeren he. Als je iets via eBay bestelt is de kans ook groot dat je douanerechten, BTW en inklaringskosten moet betalen. Same thing.r0b schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:24:
[...]
Gaf ik dat net niet aan?
..incl BTW dus; zoals gebruikelijk bij B2C verkoop.
Precies, dan snap ik Google's stappen nu niet echt goed. Je kunt nou niet echt zeggen dat ze iets baanbrekends neerzetten, ook niet op het punt van de apps. Terwijl Google wel erg goed in bijvoorbeeld het aanbieden van goede apps online. Een verrassende zet (bijv. wereldwijd beschikbaar tegen kostprijs) had echt een aardverschuiving kunnen veroorzaken op phone app gebied.CLB schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:11:
iPhone OS bestaat al jaaaaaaaaaren, Android net 'n jaartje..
Wat zou volgens jou nou de conclusie zijn van zo'n 'vergelijk'?
Ik snap zelf ook wel dat tegen kostprijs verkopen allerlei praktische problemen met zich meebrengt. Maar eerlijk is eerlijk: Google heeft in het verleden wel vaker verrast met producten die qua kostenplaatje niet echt uit kunnen.
[ Voor 28% gewijzigd door mmedia op 05-01-2010 20:31 ]
Maar dat maakt toch niks uit als je iets via internet koopt?Bomin schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:27:
Gebruikelijk in Europa misschien, maar in de VS worden vrijwel alle prijzen excl. VAT/BTW genoemd, omdat de hoogte ervan daar verschilt per staat.
Gaan ze ook doen, is verteld.Schmoove schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:31:
Ik denk dat ze zometeen die Droid ook gewoon via de Google website gaan verkopen. Nu een HTC phone om het vervolgens aan te vullen met een van Moto.... etc.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Nee je moet hem bestellen op de website van google en hem dan naar een adres in the UK laten verzenden. Moet je dus zo plannen dat het geleverd wordt terwijl je daar bent natuurlijk (als het al kan tenminste).martincm schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:35:
Ik ben dus over een week of 2 in de UK, maar k zal hem daar dus niet kunnen vinden in de stores wat ik hieruit opmaak.......
Van Google verwacht je revolutionaire stappen.....zoals de Iphone 3 jaar geleden was toen het aangekondigd werd...dit is niet revolutionair.....verre van...de HTC Bravo is beter dan dit toestel qua hardware.....pven schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:36:
Ik lees diverse berichten op Twitter dat het allemaal wat tegenvalt. Wat valt er dan tegen? Ik vind het juist een fantastische foon, waarbij de Nexus Two waarschijnlijk het perfecte toestel zou kunnen zijn.
Exact, je moet het online bestellen en ze shippen het naar de UK.martincm schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:35:
Ik ben dus over een week of 2 in de UK, maar k zal hem daar dus niet kunnen vinden in de stores wat ik hieruit opmaak.......
Hebben vergelijkbare telefoons (iphone, N900 etc) dat ook?
Een extra micje die achtergrondgeluid pakt om uit je gesprek te filteren...
Weet niet precies waar je met deze opmerking op doelt. Wellicht dat ze afhankelijk van het land waar je bestelt de totaalprijs in die munteenheid moeten laten zien, dat is dan iets waar ze bewust niet voor gekozen hebben wellicht. Je betaalt geloof ik tenslotte ook in dollars, ook al koop je hem ergens anders.m3nno schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:28:
[...]
Maar dat maakt toch niks uit als je iets via internet koopt?
Het valt tegen omdat bijna alles al bekend was.pven schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:36:
Ik lees diverse berichten op Twitter dat het allemaal wat tegenvalt. Wat valt er dan tegen? Ik vind het juist een fantastische foon, waarbij de Nexus Two waarschijnlijk het perfecte toestel zou kunnen zijn.
quote: engadgetGoogle and its partners have a track record of being clear as mud about their intentions regarding multitouch -- they're obviously all dancing around the issue, but there's definitely some logic (probably legal logic, but logic nonetheless) behind which devices are getting it in which markets. Notably lacking multitouch, though is the flagship Nexus One -- an odd device for Google to fail to pimp out in every conceivable way, we'd argue. Our man on the ground in Mountain View today pressed Android chief Andy Rubin on the matter today, asking whether we might see multitouch in a future Nexus One software update: "we'll consider it." That's all we could get out of him, suggesting this is still very much a sensitive subject -- but at least we have some confirmation that it's a software limitation alone, so if nothing else, this'll get hacked every which way within a few days of release.
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Met al en al scoort Google (ook de matige presentatie) een onvoldoende.
Nou lijkt Google Voice en Google Navigate mij lang niet gek hoorVanx schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:44:
Ik denk dat veel mensen de Google-factor missen, dat extra dingetje dat het speciaal maakt, zodat je het wil gebruiken/kopen.
Echter is het gewoon een erg goede telefoon met, op dit moment, de beste specs. Maar zoals zovelen zeggen, er is niets speciaals aan de telefoon.
Tsja, die mensen verwachten waarschijnlijk teveel. Wat ik zie is de beste Android-telefoon die er tot nu toe is, met een hoop leuke nieuwe dingen. Ik vind het prima zoVanx schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:44:
Ik denk dat veel mensen de Google-factor missen, dat extra dingetje dat het speciaal maakt, zodat je het wil gebruiken/kopen.
Het is wel duidelijk dat alles flink opgehyped is vantevoren als ik hier de reacties lees
[ Voor 49% gewijzigd door RoD op 05-01-2010 20:48 ]
Gelukkig is dat er juist niet, android is android en moet zo blijven. Als google zelf een telefoon zou uitbrengen met iets extras zullen klanten partners van google/android niet blij zijnVanx schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:44:
[ Voor 4% gewijzigd door HammerT op 05-01-2010 20:49 ]
[ Voor 235% gewijzigd door willemvleeuwen op 05-01-2010 20:52 ]
Zucht...
Amen, iedereen die opeens hartstikke teleurgesteld is had mijns inziens onrealistisch(e) (hoge) verwachtingen. Wat mij betreft is dit de Android phone van het moment, nu alleen nog even wachten.RoD schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:47:
Tsja, die mensen verwachten waarschijnlijk teveel. Wat ik zie is de beste Android-telefoon die er tot nu toe is, met een hoop leuke nieuwe dingen. Ik vind het prima zo
U kent het gezegde: Schoenmaker blijf......
Ik denk echt dat Apple in Juni iedereen weer de oren wast met hun nieuwe Iphone....is mijn voorspelling;)
Hmmm jammer, hoopte eigenlijk wel dat shops m zelf massaal kochten en dan zelf de retail (los dus) in gooiden. Ik zal toch een kijkje wagen, anders erg jammer van de web only optie....Schmoove schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:38:
[...]
Exact, je moet het online bestellen en ze shippen het naar de UK.
Ik nam ook iets mee van dat de 2 of 3 landen waar die buiten USA te koop is dienen als een test (!) market voor de sales..... Ik denk dat ze daar niet mee hoeven te zitten, een flop zal dit hoe dan ook wel niet worden. Echter als we dus op een benelux release moeten wachten (evenals met de Milestone overigens) dan kloppen de Bravo (en passion??) van HTC toch ook alweer aan de deur (toch?) ....
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Klopt! Overhyped wellicht en teveel details van te voren uitgelekt. Gekoppeld aan zeer matig media optreden. Marketing moet jij mijnsinziens niet overlaten aan de techies. Ik ben zelf geen Apple fan, maar eerlijk is eerlijk. Dit doen zij 1000 keer beter. Details lekken zelden uit en de media optredens worden dik en glad aangezet. Check dit filmpje. Irritant, maar wel een manier om de massa voor je te winnen.RoD schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:47:
[...]
Tsja, die mensen verwachten waarschijnlijk teveel. Wat ik zie is de beste Android-telefoon die er tot nu toe is, met een hoop leuke nieuwe dingen. Ik vind het prima zo
Het is wel duidelijk dat alles flink opgehyped is vantevoren als ik hier de reacties lees
Een extra micje die achtergrondgeluid pakt om uit je gesprek te filteren. Mooi principe!
[ Voor 7% gewijzigd door willemvleeuwen op 05-01-2010 21:02 . Reden: @RoD: nu is het >10min ;) ]
Wie weet, maar 3GS was toch wel erg teleurstellend (IMHO). Alleen de echte fanboys werden gek doordat MMS en Copy/Paste werd ondersteund (yawn....). Maar het is en blijft Apple, misschien dit keer weer een nieuwe revolutie? Blijft hopelijk niet bij ondersteuning van multitask (ultimate yawn...)alwaysleft schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:49:
Zou dit het eerste zijn waar google niet in gaat slagen??
U kent het gezegde: Schoenmaker blijf......
Ik denk echt dat Apple in Juni iedereen weer de oren wast met hun nieuwe Iphone....is mijn voorspelling;)
vogelaarke135
Klopt! Overhyped wellicht en teveel details van te voren uitgelekt. Gekoppeld aan zeer matig media optreden. Marketing moet jij mijnsinziens niet overlaten aan de techies. Ik ben zelf geen Apple fan, maar eerlijk is eerlijk. Dit doen zij 1000 keer beter. Details lekken zelden uit en de media optredens worden dik en glad aangezet. Check dit filmpje. Irritant, maar wel een manier om de massa voor je te winnen.RoD schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:47:
[...]
Dat zij het beter doen blijkt inderdaad wel uit de verkopen
[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 05-01-2010 21:02 ]
Slechts tien maanden na de release van de SDK had de App Store al 10.000 applicaties. Dat was vijf maanden na de opening van de App Store. Drie maanden later was dit aantal verdubbeld.CLB schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:11:
iPhone OS bestaat al jaaaaaaaaaren, Android net 'n jaartje..
Bijna twee jaar na de release van de SDK had Android Market 10.000 applicaties. Dat was 10 maanden na de opening van de Market. En vier maanden later waren er nog eens 10.000 bij. Het is toch gek dat dit bij Android langzamer gaat, terwijl de markt voor applicaties op mobiele platformen door Apple echt geopend is.
Dus er zit wel degelijk een verschil in de groei van het aantal applicaties voor iPhone OS en Android.
Maar het verkoopt nog steeds als een tietvogelaarke135 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:01:
[...]
Wie weet, maar 3GS was toch wel erg teleurstellend (IMHO). Alleen de echte fanboys werden gek doordat MMS en Copy/Paste werd ondersteund (yawn....). Maar het is en blijft Apple, misschien dit keer weer een nieuwe revolutie? Blijft hopelijk niet bij ondersteuning van multitask (ultimate yawn...)
Ik denk dat jij je neefje onderschatalwaysleft schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:06:
[...]
Maar het verkoopt nog steeds als een tiet...dat is de kracht van Apple....en ook alles uit 1 principe....gebruikersgemak...want zelfs mijn 4 jarig neefje kan mijn Iphone bedienen.....dat zie ik hem met de N1 van google niet doen
[ Voor 24% gewijzigd door Leftblank op 05-01-2010 21:12 ]
3GS was zeker niet revolutionair. De OS was het, die wel een grote sprong nam, alle dingetjes (copy/paste was niet echt een dingetje) werden gefixed, push notificatie en navigatie/augmented reality toegevoegd.vogelaarke135 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:01:
[...]
Wie weet, maar 3GS was toch wel erg teleurstellend (IMHO). Alleen de echte fanboys werden gek doordat MMS en Copy/Paste werd ondersteund (yawn....). Maar het is en blijft Apple, misschien dit keer weer een nieuwe revolutie? Blijft hopelijk niet bij ondersteuning van multitask (ultimate yawn...)
Ik zou niet meer zonder een OS kunnen dat niet regelmatig wordt bijgewerkt. Als ik nu een android koop weet ik dat ik veel updates ga krijgen. Ik denk dat op dit moment met mobiel HW niet meer echt revoluties ontketend kunnen worden. Groot scherm, hoge resolutie en multitouch is genoeg
Het verschil moet gemaakt worden in software. Interessant wat iphone OS4.0 gaat worden in vergelijking met de dan heersende android versie.
Ja dat klopt: veel kudo's voor Apple voor de eerste iPhone (in mindere mate de 3G) en de Appstore natuurlijk! Zelfs mensen die nooit internetten of software installeren, zijn dit nu heel makkelijke zaken (in mijn eigen omgeving gezien). Zonder mijn hulp zat mijn pa nog steeds zonder nuttige software op zijn Nokia N95. Was met de iPhone niet gebeurd. En dat is misschien nog wel grootste revolutie van de iPhone: niet alleen geeks lopen rond met smartphones en kunnen er nog nuttige dingen mee doen ook. Ook je buurvrouw die niet meer goed ter been is.alwaysleft schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:06:
[...]
Maar het verkoopt nog steeds als een tiet...dat is de kracht van Apple....en ook alles uit 1 principe....gebruikersgemak...want zelfs mijn 4 jarig neefje kan mijn Iphone bedienen.....dat zie ik hem met de N1 van google niet doen
Maar die 3GS, dat was toch een beetje jammer (maar een kleine stap vooruit technisch gezien). Met die eerdere ervaring in mijn achterhoofd, misschien dat Apple dit keer weer teleurstelt met een 3GSS. Met een erg grote maar: het blijft Apple... En om nou te zeggen dat de Nexus One de 3GS omver blaast...nee. Maar Android heeft het momentum nu mee, dus over een jaartje wil ik nog wel eens zien. En die snelle Android upgrade cycles verlengen natuurlijk ook de levensduur van dat ding.
vogelaarke135
Als je het hebt over Google vs. Apple, dan wint Google, omdat ze veel meer telefoons lanceren en hun winst op andere zaken pakken. Kijk je naar individuele telefoons, dan is de iPhone nog steeds onovertroffen.
Maar dit alles is eigenlijk totaal niet relevant voor ons als consument. Je moet immers zelf kiezen wat je het beste vindt werken. Wat wel zo is, is dat Google met de N1 een sterke concurrent voor de iPhone, Pre en HD2 neerzet.
Dat komt omdat er nog geen uitermate populair Android-device was. Sinds de lancering van de Hero en de Droid is het aantal gestarte Android-projecten geëxplodeerd. De ontwikkeling van Android en iPhone OS moet je niet 1-op-1 vergelijken.Muthas schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:06:
[...]
Slechts tien maanden na de release van de SDK had de App Store al 10.000 applicaties. Dat was vijf maanden na de opening van de App Store. Drie maanden later was dit aantal verdubbeld.
Bijna twee jaar na de release van de SDK had Android Market 10.000 applicaties. Dat was 10 maanden na de opening van de Market. En vier maanden later waren er nog eens 10.000 bij. Het is toch gek dat dit bij Android langzamer gaat, terwijl de markt voor applicaties op mobiele platformen door Apple echt geopend is.
Dus er zit wel degelijk een verschil in de groei van het aantal applicaties voor iPhone OS en Android.

Exponentiële groei
[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 05-01-2010 21:27 ]
Daar volg ik je niet helemaal. Ik zou zeggen dat Google en Apple gelijk staan. Google heeft betere HW en meer vrijheid (easy rootRoD schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:23:
Als je het hebt over Google vs. Apple, dan wint Google, omdat ze veel meer telefoons lanceren en hun winst op andere zaken pakken.
Eerst nog maar is die andere telefoons van Google zien, dan kunnen we opnieuw een vergelijking maken.
Als ik nu zou moeten kiezen tussen N1 en 3GS dan zou het zeker de N1 worden.

Yes! Nu nog een goede NL prijs en de opvolger voor m'n N95 8GB is daar!
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Dat is het toch ook?SgtElPotato schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:49:De consument denk met de N1 waarschijnlijk, dat het 'gewoon' een telefoon is met een groot touchscreen en Android erop.
Nou ja, je kunt er natuurlijk veel meer mee dan bellen, maar dat geldt voor alle andere smartphones ook. Wat mij betreft is het gewoon een wat betere iPhone.
[ Voor 9% gewijzigd door migchiell op 05-01-2010 21:40 ]
Strak gezegd, op de eerste dag van de launchMichie23 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:38:
We moeten kijken hoe het over 10 jaar is.
Over tien jaar wil ik uber unfoldable doorkijk oled schermen!
Dat klopt, maar onder andere omdat ze er vrij weinig reclame voor maken, tot nu toe, denk ik dat ze zo gaan denken. Top telefoon, Top UI. Ik hoef niet de tijd dat ik op het home-screen kijk 16 vierkantjes te zien.migchiell schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:38:
[...]
Dat is het toch ook?
Nou ja, je kunt er natuurlijk veel meer mee dan bellen, maar dat geldt voor alle andere smartphones ook. Wat mij betreft is het gewoon een wat betere iPhone.
Zucht...
Ik moet ook zeggen, nu ik op de officiele google.com/phone kijk, ik het goede "hebben, hebben" gevoel krijg. Niet dat het meteen de 3GS wegblaast, maar het is weer eens wat anders. De eerste Android die echt goed lijkt te zijn: snappy, shiny, mooi vorm gegeven en nuttige features. Maak me alleen zorgen om de media capabilities en dan vooral de music player. Dat doet Apple dan weer erg goed. Al met al, hopelijk komen ze snel met een NL release.SgtElPotato schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:43:
[...]
Dat klopt, maar onder andere omdat ze er vrij weinig reclame voor maken, tot nu toe, denk ik dat ze zo gaan denken. Top telefoon, Top UI. Ik hoef niet de tijd dat ik op het home-screen kijk 16 vierkantjes te zien.
vogelaarke135
Waarom maak je je zorgen om de muziekspeler?vogelaarke135 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 21:56:
[...]
Ik moet ook zeggen, nu ik op de officiele google.com/phone kijk, ik het goede "hebben, hebben" gevoel krijg. Niet dat het meteen de 3GS wegblaast, maar het is weer eens wat anders. De eerste Android die echt goed lijkt te zijn: snappy, shiny, mooi vorm gegeven en nuttige features. Maak me alleen zorgen om de media capabilities en dan vooral de music player. Dat doet Apple dan weer erg goed. Al met al, hopelijk komen ze snel met een NL release.
De features ervan schijnen enigszins marginaal te zijn: zie dat steeds terugkomen in de reviews. Sterretjes geven aan je nummers en genius-achtige features zouden welkom zijn. Niet dat ik daarom dat ding niet zou kopen. De nieuwe fotogalerie daarentegen ziet er erg nice uit. En picasa-autosync is natuurlijk de bom![
Waarom maak je je zorgen om de muziekspeler?
[ Voor 11% gewijzigd door vogelaarke135 op 05-01-2010 22:29 ]
vogelaarke135
Source?Freudie schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:36:
Hmm, vodafone frankrijk krijgt de telefoon al over een paar weken. Misschien toch eerder hier?
Ik vindt het wel grappig dat iedereen constant bezig is met de vergelijking met de iPhone. Die iPhone blijft toch een behoorlijke revolutie!
Als ik zo het pers filmpje kijk heb ik niet echt het idee de multi touch te missen moet ik zeggen. Muziek speler vindt ik persoonlijk ook niet zo belangrijk, daar heb ik een iPod Touch voor
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Le source?Freudie schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:36:
Hmm, vodafone frankrijk krijgt de telefoon al over een paar weken. Misschien toch eerder hier?
vogelaarke135
Damn, 199euro + 50euro per maand 24 maanden lang....
vogelaarke135
En hoe ga je die besteld krijgen? Er zullen namelijk geen retail-shops zijn héFreudie schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:46:
Mjah, maar 450 euro simlock vrij. Dan rij ik wel op en neer naar Frankrijk :-)
Klopt, is ook al vaker gezegd. Providers hier in Nederland maken leuke aanbiedingen. Zo heb ik mijn Nokia N82 2 jaar geleden met een abbo gehaald bij KPN, uitgerekend betaalde ik aan totale maandelijkse kosten het bedrag dat mijn N82 toen los kosteWasMachinator schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:51:
is het ook niet zo dat de meeste telefoons in nederland veel meer gesubsidieerd worden als in andere landen door de providers? dus die vergelijking van frankrijk zal denk ik niet zo kloppen qua abbo.
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Dat is waar. Maar laat ik nou net heel veel Franse familieleden hebben (moeder is Frans), dus dat komt dan wel goed..MB4 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 22:56:
[...]
En hoe ga je die besteld krijgen? Er zullen namelijk geen retail-shops zijn hé
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Die ene, met die snor
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 00:19 ]
Ik vraag me alleen af of de timing voor "europe" wel de juiste is, spring 2010 is vrij laat en heel dicht bij WWDC van Apple maar ook Nokia zal op de niet al te lange termijn weer een nieuwe flagship Nxx telefoon gaan aankondigen.Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 00:17:
Voor de Amerikanen is dit dus al fantastisch. De enige andere topper op het moment is de Droid. De Acer Liquid heeft dan ook wel de Snapdragon, maar bouwkwaliteit en Android 1.6 is niet je van het. De Sony X10 is nog steeds niet leverbaar. En HTC / Samsung heeft ook nog geen opvolgers uitgebracht (zijn onder weg maar toch). Dus de timing is wel super daar, dat je hem nu gelijk kunt bestellen.
Het hoeft daarbij op zich zelf nog niet veel te betekenen voor de Nexus alleen het momentum lijkt me wat ongelukkig voor de Europese markt.
In ieder geval kijk ik er naar uit en misschien als ik een financieel meevallertje van mijn werkgever krijg ook een Nexus erbij neem naast mijn iPhone
Verwijderd
http://www.techcrunch.com...ne-the-techcrunch-review/
En die nieuwe foto gallery app ziet er ook goed uit btw met een begin van wat Picasa ondersteuning.

http://www.techcrunch.com...ia-browsing-on-nexus-one/
review @ http://www.techcrunch.com...ne-the-techcrunch-review/
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2010 01:14 ]
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Ohja? Laat me raden, het is gratis dat engraven?JarlSX schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 01:53:
was de review van engadget al gepost?
ook leuk, je kan je N1 laten graveren, maar dan kun je 'm niet meer ruilen of terugsturen als ie niet bevalt
Zag onlangs een leuk artikel over dat engraven van producten, zo doet Sony dit ook gratis bij hun Vaio notebooks. De kosten voor het engraven zijn een prikkie vergeleken met de 'winst' die ze hierdoor bereiken.
Want, in de kleine lettertjes staan dat artikelen die engraved zijn niet geretourneerd kunnen worden. Dus heb je een product gekocht met engraving, dan kan je em niet meer ruilen (ook niet na 1 min).
Maargoed, dat was ff offtopic. Review van Engadget had ik al gezien. Vooral het filmpje waar ze de drie toestellen naast elkaar leggen en kijken welke het snelst www.engadget.com kan laden is wel grappig. Daar zie je ook hoe soepel het scrollen van webpages met de iPhone gaat.
Ga zelf in februari ongeveer een nieuw toestel uitzoeken en houd de N1 goed in de gaten, alsmede de SE X10 en de Motorola Android....wat een spektakel allemaal...
[ Voor 21% gewijzigd door Yellowneck op 06-01-2010 02:14 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
damn abbo loopt eind van de maand af dus wil wel iets meer details over een release...
Nogmaals: geen retailverkoop. Je zal dus iemand moeten vinden die in het betreffende land woont.Stfnlln schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:15:
Van verschillende telefoons is hier ook gewoon een UK versie te koop. Waarom zouden we dan moeten wachten op een NL versie??
damn abbo loopt eind van de maand af dus wil wel iets meer details over een release...
Ja, ik weet dat er geen retailverkoop is, maar vroeg me gewoon af waarom nederlanders niet in de UK store zouden kunnen kopen. just a pittyzAo schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:24:
[...]
Nogmaals: geen retailverkoop. Je zal dus iemand moeten vinden die in het betreffende land woont.
Aangezien de prijzen niet meer dan 10,-- verschillen (tegen de huidige koersen), zie ik de directe reden ook niet om zo 'moeilijk' te doen. Misschien verzameld Google graag alle NAW gegevens van de kopers en hun Gmail account?Stfnlln schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:31:
[...]
Ja, ik weet dat er geen retailverkoop is, maar vroeg me gewoon af waarom nederlanders niet in de UK store zouden kunnen kopen. just a pitty
[ Voor 9% gewijzigd door Mesh op 06-01-2010 09:19 ]
Signature?
Huub Huub Barbatruc!
Leuk, heb maar even een mail gestuurd. Ben benieuwd!Fixer schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 09:35:
Als je het niet erg vind om wat extra geld te betalen, kun je ook nog altijd gebruik maken van sites zoals fromus2eu
Niet ingelogd, wel op google.com/phone kunnen komen om te orderen. Via een UK proxy....Mesh schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 09:18:
Iemand al gedurft om via een online proxy op de bestelpagina van Nexus One met je Gmail in te loggen?
Dat schept mogelijkheden zeg! Al die goede flashgames voor nop op je Android! Apple; eat that!
Verwijderd
Zover was ik ook. Maar wil voorkomen dat ik straks ban ofzo krijgmartincm schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:02:
[...]
Niet ingelogd, wel op google.com/phone kunnen komen om te orderen. Via een UK proxy....

Signature?
Neuh. Het is alleen zinloos omdat de landen voor aflevering hardcoded staan op US / UK / HK e.d.Mesh schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 10:20:
[...]
Zover was ik ook. Maar wil voorkomen dat ik straks ban ofzo krijg
Volgende week maar een paar oud collega's in Schotland een mailtje sturen
Dit topic is gesloten.
Dit topic is alleen om het toestel zelf te bespreken. Voor aankoopmogelijkheden, leveringen, etc kun je terecht in [ABO] Google Nexus One - Aankoop- en leveringsvragen.