Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10-2023
weet iemand trouwens of het scherm met toetsenbord ook gekanteld kan worden om een bredere QWERTY te krijgen?

In de filmpjes en foto's hebben ze hem steeds rechtop met typen van tekst... Lijkt mij vervelend...

Nog een ander vraagje, heeft iemand enig idee hoe dit ding is in vergelijking met de Nokia N900 (met Maemo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
willemvleeuwen schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:10:
weet iemand trouwens of het scherm met toetsenbord ook gekanteld kan worden om een bredere QWERTY te krijgen?

In de filmpjes en foto's hebben ze hem steeds rechtop met typen van tekst... Lijkt mij vervelend...

Nog een ander vraagje, heeft iemand enig idee hoe dit ding is in vergelijking met de Nokia N900 (met Maemo?)
Als je het hele topic had gelezen, dan had je gezien dat deze vraag al is gesteld.
Ja dit kan, omdat android dit ondersteund. Dit is geen functie van N1 zelf, maar van android ;)

Qua vergelijking met de N900 kan ik niets over zeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Koen87 op 04-01-2010 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
Koen87 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 11:14:
[...]
Ja dit kan, omdat android dit ondersteund. Dit is geen functie van N1 zelf, maar van android ;)
Dit stond inderdaad ergens in het begin van dit topic, maar daar werden vooral veel aannamen gemaakt.
Ik heb nog nergens levend bewijs gezien of gehoord, dus was wel benieuwd.

Het zou natuurlijk heel vreemd zijn als bepaalde Android functionaliteiten niet werken op de N1, maar niets is onmogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
De N900 is natuurlijk een geheel ander apparaat. Waar de N1 hoofdzakelijk een telefoon is, is de N900 meer een mini computer met telefoon functie. Dit verschil zie je ook duidelijk wanneer je wat tijd doorbrengt met de N900. Het telefoon gedeelte is iet wat achtergebleven. Al denk ik dat het een kwestie van tijd is eer de N900 aangepast is en het telefoongedeelte verbeterd is.

Er was een filmpje, helaas enige tijd geleden al verwijderd door Google waarin je kon zien dat het toetsenbord meedraaide wanneer je het scherm kantelde.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Mensen gebruiken de terminologie wel weer een beetje door elkaar. Deze telefoon heeft, net zoals de Milestone en ook de Amerikaanse Droid gewoon ondersteuning voor multitouch. Het enige wat multitouch betekent is dat de telefoon meerdere vingers tegelijk op het scherm kan detecteren en er wat mee kan doen. Dit wordt op het onscreen keyboard van zowel de Droid als de Milestone gebruikt, en er is geen reden waarom dit op de Nexus One niet zo zal zijn.

Multitouch gestures zoals pinch-to-zoom in Maps/Browser zullen waarschijnlijk niet aanwezig zijn in de standaard applicaties, tenzij Google locatieafhankelijk besluit deze in de EU wel te activeren o.i.d..

Verder had iemand het er wederom weer over dat de prijs "wel weer gewoon" omgezet naar euro's zou worden.. Lees even 1 of 2 pagina's eerder mijn post over de prijs gaarne. ZDNet heeft trouwens ook voorgerekend dat het ongeveer 150 USD extra bovenop de 529,99 zal kosten voor ons Nederlanders, wat vrijwel perfect overeenkomt met mijn eigen berekening (~470 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:34
En ongetwijfeld zullen er wel wat bedrijven zijn die een oplage koopt en ze vervolgens met een abonnement weer aan de consument verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Nou ja, Google schijnt het aantal telefoons te willen beperken tot 5 per account, het lijkt er niet op dat ze uit zijn op dealtjes met bedrijven/importeurs. Dus ik denk niet dat je bij die gasten goedkoper uit zou zijn dan wanneer je individueel bestelt (als er al bedrijven zijn die zich hier aan gaan wagen), waar halen zij anders hun marge vandaan? Unlocked + een sim-only abo lijkt me in de nabije toekomst de enige mogelijkheid, tenzij Google net als in de US een provider er bij haalt, maar ik geloof dat T-Mobile al gezegd heeft dat zij dit hier niet gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die $530 zal wel EX BTW (SALES TAX) zijn he, dat is meestal in de VS zo, daar is het normaal dat je prijzen ex btw hebt want die verschillen ook per staat nl. Vind de prijs nog al aan de hoge kant in vergelijking met de Acer Liquid. Hopelijk volgt HTC met een look-a-like snel.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:03
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:21:
Die $530 zal wel EX BTW (SALES TAX) zijn he, dat is meestal in de VS zo, daar is het normaal dat je prijzen ex btw hebt want die verschillen ook per staat nl. Vind de prijs nog al aan de hoge kant in vergelijking met de Acer Liquid. Hopelijk volgt HTC met een look-a-like snel.
Je hoeft geen USA BTW te betalen als je het importeert?

Al heb ik liever van wel: 4% (NYC BTW) is fijner dan 19%+6% +€20 boete(kosten?) van TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Bomin schreef op zondag 03 januari 2010 @ 17:08:
Iemand had het iets eerder over prijs en verkoop naar NL.

Engadget heeft een tijd geleden toen de screenshots van de verkooppagina's openbaar werden ook een linkje geplaatst naar de Terms of Sale voor deze telefoon. Daar staan hele specifieke passages in met betrekking tot verkoop naar en garantie binnen de EU. Onder andere dat de prijs die je uiteindelijk betaalt afhankelijk is van koersfluctuaties, wat indiceert dat je hem gewoon in dollars zal kunnen afrekenen.

Er staan nog enkele interessante passages in, maar het totaalbeeld dat ik kreeg is dat Google ze gewoon vanuit de US naar de EU gaat verkopen en dat ze hun zaakjes wel goed voor elkaar hebben. Als dat zo is betaal je voor de losse telefoon dus de 529,99 dollar + verzendkosten en daarover nog 19% BTW, er zijn geen douanerechten van toepassing op import van mobiele telefoons. Laten we redelijk hoge verzendkosten nemen zeg 20 dollar, kom je op 549,99 (384 euro), een riante 2% koersopslag (391 euro), en dan nog 19% BTW, eindprijs 466 euro.
Eén pagina geleden mensen, nogmaals dan maar?
Neem ook mijn post hier 5 posts boven er nog even bij voor de grap. Dit linkje is gratis: http://blogs.zdnet.com/Google/?p=1675&tag=trunk;content.

Daarbij is Google niet gevestigd in NYC maar in Californië alwaar de state sales tax meer dan 2 keer zo hoog ligt, en er komt ook nog eens local sales tax bij. Nu nog even afgezien van het feit dat de taxatie afhangt van de staat of het land waar je woont in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:28

Tank80

Cyanide&&Happiness

Bomin schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:51:
[...]

Eén pagina geleden mensen, nogmaals dan maar?
Neem ook mijn post hier 5 posts boven er nog even bij voor de grap. Dit linkje is gratis: http://blogs.zdnet.com/Google/?p=1675&tag=trunk;content.

Daarbij is Google niet gevestigd in NYC maar in Californië alwaar de state sales tax meer dan 2 keer zo hoog ligt, en er komt ook nog eens local sales tax bij. Nu nog even afgezien van het feit dat de taxatie afhangt van de staat of het land waar je woont in dit geval.
In jou linkje staat dat hij voor nederlanders $529 + 150 * wisselkoers ~ € 470,- kost... Vind ik best een mooie start(!)prijs voor zo'n foon eerlijk gezegd. Sterker nog, als hij morgen te bestellen is...

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Tank80 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:12:
[...]

In jou linkje staat dat hij voor nederlanders $529 + 150 * wisselkoers ~ € 470,- kost... Vind ik best een mooie start(!)prijs voor zo'n foon eerlijk gezegd. Sterker nog, als hij morgen te bestellen is...
Ja dat vind ik ook, mits die inderdaad morgen te bestellen is. Dan ben ik verkocht. Al kan ik best nog een maandje wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Nou, ik zie dat linkjes het beter doen dan uitgebreide posts van mij met de berekening helemaal uitgelegd, beetje jammer wel. Misschien moet er wat meer/nieuwe informatie in de TS bij komen zodat we dit niet elke pagina hebben.

[ Voor 0% gewijzigd door Greebs op 04-01-2010 17:05 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Bomin schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:55:
Nou, ik zie dat linkjes het beter doen dan uitgebreide posts van mij met de berekening helemaal uitgelegd, beetje jammer wel. Misschien moet er wat meer/nieuwe informatie in de TS bij komen zodat we dit niet elke pagina hebben.
Daarin ben ik het wel met je eens. Dus hierbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Bomin schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:55:
Ik vond je uitleg bijzonder verhelderend die je laatst geplaatst had, ik wou daarbij alleen even kwijt dat ik er wel 500 euro voor over heb.
Helaas zijn der inderdaad ook mensen die niet verder kijken dan de laatste 3 posts.

Morgen hopen we natuurlijk nog meer te weten na de publicatie van google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

De grote vraag is natuurlijk of ze morgen beginnen met levering alleen binnen de VS of dat wij ook al meteen mogen bestellen. Hopelijk is het laatste het geval, ik zie ook geen reden waarom ze dat niet zouden doen, maar ja bedrijven hebben zo hun mysterieuze besluitvorming.

Het enige wat ik nog graag wil weten is hoe het zit met de batterijduur en de gesprekskwaliteit, wellicht weet iemand er meer over? Anders wordt het heel even wachten op Engadget, misschien dat die vanavond met de review komen. Er is ook die review die op een blog ergens gepost is (Edit: die review hieronder dus), daar staat kort wat in over batterijduur (vergelijkbaar met de iPhone, nu zijn daar veel verschillende versies van), maar niet bij wat voor gebruik dat is.

[ Voor 7% gewijzigd door Greebs op 04-01-2010 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1e review (niet volledig objectief natuurlijk komende van een fansite)

http://www.nexusoneblog.c...1/2/nexus-one-review.html

Alleen die resolutie die hij noemt, 720x480, snap ik niet. Volgens de Wiki is het 854x480.

Ook wel interessant:

Afbeeldingslocatie: http://www.nexusoneblog.com/storage/post-images/benchmark-test-nexus-one-vs-motorola-droid.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1262480454438

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

In die review gaat hij er vanuit dat de resolutie waarmee de camera opneemt dat dat ook de schermresolutie is, wat dus een pertinent onjuiste conclusie is. Voor de rest interessant genoeg om even door te lezen, maar zeker qua de technische kant van het verhaal zou ik alles wat hij geschreven heeft even met een grote korrel zout nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:42
Bomin schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:50:
De grote vraag is natuurlijk of ze morgen beginnen met levering alleen binnen de VS of dat wij ook al meteen mogen bestellen. Hopelijk is het laatste het geval, ik zie ook geen reden waarom ze dat niet zouden doen, maar ja bedrijven hebben zo hun mysterieuze besluitvorming.
Ik kan me voorstellen dat 't balletje pas begint te rollen na de Android press gathering die rond 12 uur afgelopen is. Onze tijd is dat pas om 21:00...

[ Voor 26% gewijzigd door Canard op 04-01-2010 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Daar ben ik me van bewust :) Kijk ook met grote belangstelling naar morgen, zullen verder waarschijnlijk geen verrassingen zijn, maar toch interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
@only.holoris die review is al enkele malen genoemd en staat tevens al in de TS
Ik zou de review, zoals al eerder aangegeven door Bomin, wel met een korreltje zout nemen. De kans dat de stipjes aan de onderzijde van de telefoon daadwerkelijk voor noise cancelling zorgen lijkt mij uitermate onwaarschijnlijk.

[ Voor 57% gewijzigd door Ganymedus op 04-01-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
een kleine opsomming van de Iphone, de N1 en de N900 naast elkaar (volgens mij kloppen niet alle gegevens maar het is toch leuk om naast elkaar te zien

http://translate.google.f...vs-nexus-one/&sl=fr&tl=en

of http://www.tux-planet.fr/nokia-n900-vs-iphone-3gs-vs-nexus-one-vs-palm-pre/ voor de fransen onder ons ;-)

[ Voor 34% gewijzigd door willemvleeuwen op 04-01-2010 21:13 . Reden: extra URL (vertaald) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
willemvleeuwen schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:09:
een kleine opsomming van de Iphone, de N1 en de N900 naast elkaar (volgens mij kloppen niet alle gegevens maar het is toch leuk om naast elkaar te zien

http://translate.google.f...vs-nexus-one/&sl=fr&tl=en

of http://www.tux-planet.fr/nokia-n900-vs-iphone-3gs-vs-nexus-one-vs-palm-pre/ voor de fransen onder ons ;-)
Ik vind de vergelijking wel interessant, echter laten ze de wireless N weg en bij schermresolutie geven ze de N900 groen, terwijl de Nexus One hetzelfde heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
ja dat is dus verwarrend. zijn verschillende bronnen die verschillende resoluties vermelden...

720x480, 854x480, 800x480...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 13:33
Nee hoor, 99,99999% van alle websites zeggen 854x480. Oordeel zelf wat het meest waarschijnlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
MarcoC schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:54:
Nee hoor, 99,99999% van alle websites zeggen 854x480. Oordeel zelf wat het meest waarschijnlijk is.
http://www.pottier.com/po...0Nexus%20One%20resolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen weten we het definitief :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
tsja, rond deze tijd morgen...

kan niet wachten, hoop echt dat er een betaalbare Europese versie snel naar Nederland komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranc
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:09
Nexus One verzendprijzen bekendgemaakt
http://www.androidplanet.nl/6672/nexus-one-verzendprijzen-bekendgemaakt/

Dus 475 euro, je mag zelf bepalen of dit betaalbaar is ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
klinkt goed....

ben benieuwd wat het toestel in combinatie met een abbo gaat kosten....

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb het idee dat de bron, ZDnet, maar wat gokt, ipv dat dit echte prijzen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:45
Ranc schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:27:

Dat is zeker betaalbaar, als je kijkt naar de toestellen uit het topsegment is dit wel naar verwachting. Nu wordt het alleen shoppen naar een mooie sim-only incl internet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Je betaalt nog wel 19% belasting en een bepaald percentage douanerechten he :{ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen

deze prijzen zijn schattingen volgens mij (zoals RoD ook zegt)

475 euro zou wel betaalbaar zijn voor een high-end toestel... Anders wordt het voor mij de N900 van nokia, en die is meteen rond de 550 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
De prijzen zijn óf onzin, of ze zijn echt. Het lijkt me niet dat je kan inschatten dat Duitsland $2 duurder is dan Nederland. Waar is dat op gebaseerd? De duim of de waarheid lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
MarcoC schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:49:
Je betaalt nog wel 19% belasting en een bepaald percentage douanerechten he :{ .
Die prijzen van 475 euro zijn al incl. de btw en alles.... zoals zovaak gemeld. echter alleen nog schatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stfnlln schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:40:
[...]

Dat is zeker betaalbaar, als je kijkt naar de toestellen uit het topsegment is dit wel naar verwachting. Nu wordt het alleen shoppen naar een mooie sim-only incl internet!
Heb je een mooi voorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus

Dit is dus al voor zoveelste keer gepost. Mensen, lees aub eer je dingen van de daken schreeuwt als zijnde nieuwe informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
Hmm kan niet echt een mooi voorbeeld vinden, kijk ik verkeerd of zijn er geen combinatie abbo's? Volgensmij moet je het gewoon los van elkaar afsluiten. Maar dit is niet de plaats om dat te bespreken, ik ga even dit topic doornemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik denk ook inderdaad dat ZDNet een schatting heeft gemaakt.
Wanneer ik een pakketje wil versturen uit de US met bijvoorbeeld UPS dan ben ik tussen de 130 en 180 dollar kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Koen87 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 22:53:
[...]

Die prijzen van 475 euro zijn al incl. de btw en alles.... zoals zovaak gemeld. echter alleen nog schatting.
Je hebt gelijk. Volgens AndroidPlanet gaat het om de verzendkosten die Google rekent, maar het zijn geschatte extra kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Tenshu schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:49:
Ik denk ook inderdaad dat ZDNet een schatting heeft gemaakt.
Wanneer ik een pakketje wil versturen uit de US met bijvoorbeeld UPS dan ben ik tussen de 130 en 180 dollar kwijt.
Daar noem je dan ook wel weer zo'n beetje de duurste methode die er is. Als Google klanten buiten Amerika wilt bedienen gaan ze echt niet met UPS in zee voor zulke bedragen hoor. USPS/DHL (oke DHL specifiek is niet het beste voorbeeld, maar kan even geen andere bedenken)/etc. kan allemaal ook, de shipping hoeft echt niet overnight/express, ze krijgen geheid korting voor al die grote partijen etc. etc.

Ze zijn daar bij Google dunkt me niet zo hard op hun achterhoofd gevallen dat ze denken dat hun internationale klanten 1/4 van de prijs van het toestel zelf gaan neerleggen aan verzendkosten.

[ Voor 4% gewijzigd door Greebs op 05-01-2010 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:52
Bomin schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 00:05:
[...]

Daar noem je dan ook wel weer zo'n beetje de duurste methode die er is. Als Google klanten buiten Amerika wilt bedienen gaan ze echt niet met UPS in zee voor zulke bedragen hoor. USPS/DHL (oke DHL specifiek is niet het beste voorbeeld, maar kan even geen andere bedenken)/etc. kan allemaal ook, de shipping hoeft echt niet overnight/express, ze krijgen geheid korting voor al die grote partijen etc. etc.

Ze zijn daar bij Google dunkt me niet zo hard op hun achterhoofd gevallen dat ze denken dat hun internationale klanten 1/4 van de prijs van het toestel zelf gaan neerleggen aan verzendkosten.
Waarom niet? Pakketje moet binnen een acceptabele termijn verzonden zijn, douane- en invoerrechten moeten worden afgekocht en het pakketje moet verzekerd zijn. Ga jij maar eens kijken wat dat tegenwoordig kost bij DHL of UPS dan denk ik wel dat je anders piept.
Als een simpel pakketje met een kleine waarde verzekering naar Spanje toe al €45 kost dan geloof ik wel dat omgerekend €100 aan verzendkosten heel goed mogelijk is. Google legt gewoon het gehele risico dan wel conto neer bij de klant zo simpel als dat.

Gelukkig weten we met een paar uur meer en of we de Nexus One morgen uberhaupt naar europa kunnen laten verzenden.

[ Voor 18% gewijzigd door Miki op 05-01-2010 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 08:41

13art

Moderator Mobile
En de complete review op Engadget.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Waardeloze review. Het enige wat ze vertellen mbt de software en de snelheid ervan is dat het weinig anders is dan de Droid. En qua snelheid zeggen ze dat ie niet veel sneller is dan de Droid, van welke ze al verwacht hadden dat ie snel was 8)7 Alsof dat slecht is? Volgens mij vergeten ze dat de Droid ook gewoon een goede telefoon is.

[ Voor 31% gewijzigd door RoD op 05-01-2010 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
RoD schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 07:41:
Waardeloze review. Het enige wat ze vertellen mbt de software en de snelheid ervan is dat het weinig anders is dan de Droid. En qua snelheid zeggen ze dat ie niet veel sneller is dan de Droid, van welke ze al verwacht hadden dat ie snel was 8)7 Alsof dat slecht is? Volgens mij vergeten ze dat de Droid ook gewoon een goede telefoon is.
Inderdaad, Engadget gaat een beetje een vage kant op met zijn reviews. Ze kunnen het grappig bedoelen zo'n filosofische conclusie, maar overdrijven is ook een vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ze een wonder toestel hadden verwacht ofzo? Google behoort gewoon bij de toptoestellen, als de HD2, de Droid, de N900, de 3GS (gare resolutie though) en de X10. Al die hardware is tegenwoordig zo'n beetje hetzelfde. Ben benieuwd wat iPhone OS4 gaat brengen, Google laat met 2.1 nu wel gelukkig zien dat ze nog steeds sterk committed zijn aan Android en nu ook meer aandacht besteden aan UI Tweaks (nieuwe effecten, wallpapers etc). Want het is met een halfjaar ofzo wel hard gegaan: 1.6,2.0,2.0.1 en 2.1

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2010 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:52
RoD schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 07:41:
Mwoah vond het sluitstuk toch wel aardig verwoord en het is en blijft gewoon 1 van de betere android mobieltjes van dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Vond ook dat ze nog wel het één en ander aan kleine negatieve puntje benoemde. Neem het minimale verschil tussen android 2.01 en 2.1, maar ook over het toestel zelf, dat ze bijv snel op de sneltoetsen drukte bij het schrijven van een mail. Ook dat het 'muisbolletje' eigenlijk niet gebruikt wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Miki schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:25:
[...]

Mwoah vond het sluitstuk toch wel aardig verwoord en het is en blijft gewoon 1 van de betere android mobieltjes van dit moment.
Mja, maar dat punt haal ik niet echt uit de review. Ik lees iets als "ja hij is wel goed, maar...". Wat Engadget bedoeld is dat de gigantische hype achter het toestel niet waargemaakt kan worden. Maar dat is logisch, want het is "gewoon" een Android-telefoon. Maar dan wel de beste* Android-telefoon, en hoe goed ie dan echt is, dat kan ik er zo niet echt uit halen.

*min of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
De support pagina van de Nexus welke helaas alweer offline is.
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/01/nexus-20100104-600-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
Het scherm wordt wel een beetje in vraag gesteld.... vooral buiten met zonlicht... niet leesbaar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Dat schijnt een veel voorkomend probleem te zijn met AMOLED. Zelf heb ik nog geen ervaringen met AMOLED, maar ik neem aan dat er mensen zijn die hier een AMOLED scherm hebben. Je zou eens kunnen kijken in de omnia topics. Ik geloof dat de omnia 2 ook een AMOLED scherm heeft.

Wat ik vervelender vind is de oranje kleur van het scherm. Als je naar het filmpje kijkt waar ze de browser test doen. Dan zie je dat het scherm er totaal niet helder uitziet.

[ Voor 24% gewijzigd door Ganymedus op 05-01-2010 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Ganymedus schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:10:
Dat schijnt een veel voorkomend probleem te zijn met AMOLED. Zelf heb ik nog geen ervaringen met AMOLED, maar ik neem aan dat er mensen zijn die hier een AMOLED scherm hebben. Je zou eens kunnen kijken in de omnia topics. Ik geloof dat de omnia 2 ook een AMOLED scherm heeft.

Wat ik vervelender vind is de oranje kleur van het scherm. Als je naar het filmpje kijkt waar ze de browser test doen. Dan zie je dat het scherm er totaal niet helder uitziet.
Ik moet je zeggen dat me dat nog geen enkele x opgevallen is. Kan het niet toevallig aan de kwaliteit van de opname liggen? Of dat ze toevallig iets van een rode lamp aan hadden op de camera. Anders zou het wel mooi balen zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Is er een webcast van Google's Nexus One presentatie vandaag?

[ Voor 46% gewijzigd door mmedia op 05-01-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Gezien de opzet gok ik dat het een besloten persconferentie is. Misschien dat er een webcast is, maar niets vanuit Google gok ik, en ik denk ook niet dat ze er blij mee zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:43
mmedia schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:28:
Is er een webcast van Google's Nexus One presentatie vandaag?
Ik vermoed van niet, overigens vind de persconf plaats om 10-11am locale tijd, wat overeen komt met 19:00 tot 20:00, Gizmodo zal via hun liveblog verslag doen, dus we kunnen iig wel in tekst meelezen, waarschijnlijk ook wel foto a-la Apple conferences.

[ Voor 1% gewijzigd door Leftblank op 05-01-2010 15:27 . Reden: Engadget doet geen verslag, Gizmodo wel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
RoD schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:38:
Gezien de opzet gok ik dat het een besloten persconferentie is. Misschien dat er een webcast is, maar niets vanuit Google gok ik, en ik denk ook niet dat ze er blij mee zouden zijn.
Denk idd dat je gelijk hebt. Had al flink gezocht, maar kon nergens een aankondiging van een webcast vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Miki schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 00:49:
[...]

Waarom niet? Pakketje moet binnen een acceptabele termijn verzonden zijn, douane- en invoerrechten moeten worden afgekocht en het pakketje moet verzekerd zijn. Ga jij maar eens kijken wat dat tegenwoordig kost bij DHL of UPS dan denk ik wel dat je anders piept.
Als een simpel pakketje met een kleine waarde verzekering naar Spanje toe al €45 kost dan geloof ik wel dat omgerekend €100 aan verzendkosten heel goed mogelijk is. Google legt gewoon het gehele risico dan wel conto neer bij de klant zo simpel als dat.

Gelukkig weten we met een paar uur meer en of we de Nexus One morgen uberhaupt naar europa kunnen laten verzenden.
Ja, ik ben me er bewust van wat voor soort kosten dat met zich meebrengt bij de genoemde bedrijven. Er zijn echter geen douanerechten, volgens mij ook geen invoerrechten (waarmee je geloof ik hetzelfde bedoelt), van toepassing op de import van mobiele telefoons. Het enige wat er gedaan moet worden is dat de BTW geheven wordt.

Buiten dat kan je via een "normale" postal service zoals USPS ook pakketjes verzekerd versturen (en TNT klaart die uiteindelijk in), nou misschien duurt dat dan 5 werkdagen (of god weet ik hoe lang) in plaats van een nacht, big deal. Dan wacht ik wel even in plaats van 5 keer zoveel neer te leggen voor verzendkosten, en met mij vele andere potentiële internationale kopers van Google lijkt me zo.

Maar we zullen het hopelijk vanavond weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Bomin schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:49:
[...]

Buiten dat kan je via een "normale" postal service zoals USPS ook pakketjes verzekerd versturen (en TNT klaart die uiteindelijk in), nou misschien duurt dat dan 5 werkdagen (of god weet ik hoe lang) in plaats van een nacht, big deal. Dan wacht ik wel even in plaats van 5 keer zoveel neer te leggen voor verzendkosten, en met mij vele andere potentiële internationale kopers van Google lijkt me zo.
Maak er maar een maand van in het ergste (best veel voorkomend) geval. (kijk voor de gein eens in USPS pakketje bij Douane)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:36
Ganymedus schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:10:

Ik heb zelf al een half jaartje een AMOLED scherm (Samsung Galaxy) en die is zelfs met de laagste brightness (10%) nog behoorlijk goed leesbaar buiten met zonlicht. Bij direct zonlicht is het slechter leesbaar maar altijd nog beter dan TFT/LCD.

De oranje gloed ligt vrijwel zeker aan het filmpje, is ook niet terug te zien in de overige foto's.

Ik wil zelf echt niks anders dan AMOLED meer! Zeer mooie kleuren, geen problemen met kijkhoek en zeer helder als je dat wilt. Het valt mensen echt op dat ik een mooi scherm heb als ze zelf TFT gewend zijn.

/Edit

In deze foto is ook wel duidelijk te zien dat de TFT van de droid onderdoet aan de AMOLED van de Nexus:
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/01/nexus-one-outdoors04.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Team-RiNo op 05-01-2010 12:20 ]

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 07:35

r0b

Fly-guy schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:04:
[...]
Maak er maar een maand van in het ergste (best veel voorkomend) geval. (kijk voor de gein eens in USPS pakketje bij Douane)
Met dien verschil dat de N1 met volledige pallets tegelijkertijd aan zal komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

Team-RiNo schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:05:
[...]
In deze foto is ook wel duidelijk te zien dat de TFT van de droid onderdoet aan de AMOLED van de Nexus:
[afbeelding]
Vind het nog wel meevallen. Sommige zaken kan je net iets beter zien op de Nexus (notification bar bv).
Andere zaken weer beter op de droid (onderaan het scherm).
Het heldere deel lijkt iets beter afleesbaar zo te zien.

[ Voor 7% gewijzigd door DarkSide op 05-01-2010 12:25 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:21:
Ik denk dat ze een wonder toestel hadden verwacht ofzo? Google behoort gewoon bij de toptoestellen, als de HD2, de Droid, de N900, de 3GS (gare resolutie though) en de X10. Al die hardware is tegenwoordig zo'n beetje hetzelfde. Ben benieuwd wat iPhone OS4 gaat brengen, Google laat met 2.1 nu wel gelukkig zien dat ze nog steeds sterk committed zijn aan Android en nu ook meer aandacht besteden aan UI Tweaks (nieuwe effecten, wallpapers etc). Want het is met een halfjaar ofzo wel hard gegaan: 1.6,2.0,2.0.1 en 2.1
Heb het gevoel dat ze wel heel erg Apple-minded zijn. Ook met betrekking tot de multitoch support...Is dat niet gewoon een US patent discussie? Kwam me nogal biased over, ook omdat ik alleen nog maar lof heb gehoord over het scherm van de Nexus (als in beste mobiele scherm tot nu) en nu ineens is ie erg oranje en niet goed leesbaar in de zon?! Ach we weten het over een paar dagen.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

vogelaarke135 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:25:
[...]

Heb het gevoel dat ze wel heel erg Apple-minded zijn. Ook met betrekking tot de multitoch support...Is dat niet gewoon een US patent discussie? Kwam me nogal biased over, ook omdat ik alleen nog maar lof heb gehoord over het scherm van de Nexus (als in beste mobiele scherm tot nu) en nu ineens is ie erg oranje en niet goed leesbaar in de zon?! Ach we weten het over een paar dagen.
Heb ook wel een gevoeld dat ze meer van apples houden. Bij de introductie van de 3gs waren ze ook lovend over zaken als cut copy & paste en de mogelijkheid voor het opnemen van video. Zaken die andere smartphones al jaren kunnen.
Nu introduceert Google kleine cosmetische veranderingen en wordt dat teniet gedaan onder het mom van: kennen we al kan de iphone ook.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Dan wordt het gewoon wachten op een Europese review of een andere website. Ook al mogen ze bij Engadget niet totaal lovend zijn en met argumenten aankomen zoals, het is weer gewoon een andere android telefoon. Het is gewoon dat er zoveel keus is bij android, wat van apple niet kan gezegd worden.
Als je het dan zo gaat bekijken, dan is dit, samen met de droid/milestone, gewoon het topmodel.
Voor mij persoonlijk voldoet deze telefoon aan mijn eisen en wensen, al heb ik de Xperia X10 ook overwogen, het design is te hoekig en dat gaat mijn broek weer niet leuk vinden ;) (SE Xperia X1 slijt ook gaten in me broek door die hoekige kanten) Daarnaast is de schil ook een punt wat mij toch wel dwars zit. Daarnaast vind ik, gezien mijn ervaring met de huidige xperia, dat de support ook niet je van het is bij SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Denk wel dat het vage in het filmpje mede door het rood/oranje komt. In de review wordt ook gezegd dat het rood en oranje in de N1 erg geboost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Vind het erg raar dat ze zo zeuren over de afwezigheid van een keyboard. Alsof het iets nieuws is. Er zijn al genoeg Android-telefoons zonder keyboard (Hero, Magic, Galaxy), en ook de iPhone doet het al een dikke twee jaar zonder hardware keyboard. Nu is het ineens een probleem? Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

MarcoC schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:12:
Vind het erg raar dat ze zo zeuren over de afwezigheid van een keyboard. Alsof het iets nieuws is. Er zijn al genoeg Android-telefoons zonder keyboard (Hero, Magic, Galaxy), en ook de iPhone doet het al een dikke twee jaar zonder hardware keyboard. Nu is het ineens een probleem? Vreemd.
Dit komt volgens mij door het ontbreken van Multitouch. Iets wat het typen op een virtueel keyboard moeilijker maakt. Daarvoor is het handig om een fysiek toetsenbord te hebben.
Ook blijkt dat bij sommige spellen het ontbreken van MT een probleem oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
Koen87 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:44:
Dan wordt het gewoon wachten op een Europese review of een andere website.
Heeft tweakers nog geen hand weten te leggen op de N1 of zal er een NDA zijn die Engadget gebroken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
DarkSide schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:29:
[...]

Heb ook wel een gevoeld dat ze meer van apples houden. Bij de introductie van de 3gs waren ze ook lovend over zaken als cut copy & paste en de mogelijkheid voor het opnemen van video. Zaken die andere smartphones al jaren kunnen.
Nu introduceert Google kleine cosmetische veranderingen en wordt dat teniet gedaan onder het mom van: kennen we al kan de iphone ook.
Dat engadget apple minded is ben ik al meerdere malen tegengekomen in verscheidene posts. Wat in dat licht bezien ook opvalt is het browser-filmpje van engadget. De iPhone laadt de website in normaal tijdbestek, terwijl dit bij de Android toestellen tergend langzaam gaat... In een andere test (kan de video nu helaas niet vinden) zie je echter dat de Nexus One veel sneller een webpagina laadt in vergelijk met de iPhone. Ze hadden op zijn minst meerdere websites/pagina's kunnen/moeten proberen (en is het een first time visit of wordt er gebruik gemaakt van de cache v/d browser...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ik ruik een conspiracy 8)
Meen ook iets gelezen te hebben dat de nexus snel is op het web. En dat hij de iphone evenaart/verbeterd.

Wie weet zit de iphone wel op een Wifi signaal te werken en de nexus en droid op edge >:)

Ik wacht gewoon nog wat reviews en filmpjes af als hij echt officieel verkrijgbaar is. Dan kan ik een betere conclusie trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

DarkSide schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:15:
[...]

Dit komt volgens mij door het ontbreken van Multitouch. Iets wat het typen op een virtueel keyboard moeilijker maakt. Daarvoor is het handig om een fysiek toetsenbord te hebben.
Ook blijkt dat bij sommige spellen het ontbreken van MT een probleem oplevert.
Thing is, ik kan niet geloven dat dit toestel geen multitouch ondersteunt, geen multitouch gestures dat is duidelijk, maar geen multitouch, denk het niet (alle HTC built Android toestellen ondersteunen dit zo'n beetje tot nu toe). Ze reppen verder ook met geen woord over de bruikbaarheid van het onscreen toetsenbord, maar alleen dat het zo moeilijk is in een NES emulator en nog iets. In hoeverre ze dat daadwerkelijk getest hebben of dat het slechts een veronderstelling is (wat me van Engadget niets zou verbazen) wordt ook helemaal niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Bomin schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:51:
[...]

Thing is, ik kan niet geloven dat dit toestel geen multitouch ondersteunt, geen multitouch gestures dat is duidelijk, maar geen multitouch, denk het niet (alle HTC built Android toestellen ondersteunen dit zo'n beetje tot nu toe). Ze reppen verder ook met geen woord over de bruikbaarheid van het onscreen toetsenbord, maar alleen dat het zo moeilijk is in een NES emulator en nog iets. In hoeverre ze dat daadwerkelijk getest hebben of dat het slechts een veronderstelling is (wat me van Engadget niets zou verbazen) wordt ook helemaal niet duidelijk.
Inderdaad, dit is ook al meerdere malen gezegt dat de Nexus One wel multitouch ondersteunt, maar vanwege sommige patenten niet geactiveerd is. Dit patent geld dan ook alleen in US. Daarbij weet ik niet precies wat dit patent inhoud, maar volgens mij mogen sommige multitouch mogelijkheden wel gewoon toegepast worden bij de Nexus One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
mmedia schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:38:
[...]

Dat engadget apple minded is ben ik al meerdere malen tegengekomen in verscheidene posts. Wat in dat licht bezien ook opvalt is het browser-filmpje van engadget. De iPhone laadt de website in normaal tijdbestek, terwijl dit bij de Android toestellen tergend langzaam gaat... In een andere test (kan de video nu helaas niet vinden) zie je echter dat de Nexus One veel sneller een webpagina laadt in vergelijk met de iPhone. Ze hadden op zijn minst meerdere websites/pagina's kunnen/moeten proberen (en is het een first time visit of wordt er gebruik gemaakt van de cache v/d browser...).
Plus, is het niet zo dat Nexus One wél de flashcontent inlaadt?
Gizmodo, ook niet bepaald vies van Appeltjes, geeft aan dat Nexus juist sneller is: (mind you, binnenkort ben ik van plan een MacBook te kopen, alleen dat Apple fanboyisme....zucht):
When comparing the three phones in loading a webpage over Wi-Fi, the Nexus One loaded first, the iPhone 3GS came in a few seconds later, and the Droid came in a little while after that. This was constant throughout many webpage loads, so it's indicative of something going on inside with the hardware.
Regeltje erna komt wel terug dat iPhone waarschijnlijk ietsje sneller is met de Javascript benchmark, hoewel de scores vergelijkbaar zijn. Ze konden helaas geen harde cijfers weggeven.

Zie ook Gizmodo

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
Koen87 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:54:
[...]

Inderdaad, dit is ook al meerdere malen gezegt dat de Nexus One wel multitouch ondersteunt, maar vanwege sommige patenten niet geactiveerd is. Dit patent geld dan ook alleen in US. Daarbij weet ik niet precies wat dit patent inhoud, maar volgens mij mogen sommige multitouch mogelijkheden wel gewoon toegepast worden bij de Nexus One.
Zie ook Droid (US): geen multitouch; Milestone (de EU versie van Droid): wél multitouch, Typisch Amerikaans...

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Ja, maar de Droid gebruikt de multitouch ondersteuning die gewoon in de hardware aanwezig is wel om meerdere vingers tegelijk op het onscreen keyboard te detecteren. Dolphin (alternatieve browser uit Android marketplace) doet op de Droid en volgens AndroidForums ook op de N1 gewoon prima pinch-to-zoom. Dus er is geen reden om te geloven dat de N1 het ook niet sowieso voor z'n onscreen keyboard zal gebruiken, wat de veronderstelling dat het langzamer typen zal zijn dan de iPhone al onjuist maakt. Engadget gaat echter graag met de mening van de massa mee, of deze reviewer in ieder geval, zonder zelf eens te onderzoeken en de zaakjes op een rij te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 13:32
Leftblank schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:40:
[...]

Ik vermoed van niet, overigens vind de persconf plaats om 10-11am locale tijd, wat overeen komt met 19:00 tot 20:00, Engadget zal via hun liveblog verslag doen, dus we kunnen iig wel in tekst meelezen, waarschijnlijk ook wel foto a-la Apple conferences.
Ook ArsTechnica zorgt voor live coverage, heb ik op hun site gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:43
Dryhte schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:37:
[...]

Ook ArsTechnica zorgt voor live coverage, heb ik op hun site gelezen...
Inderdaad, inclusief een handige notifier, altijd prettig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
Vreemde webpage van Google's Nexus One

en een support page in google's cache.

[ Voor 72% gewijzigd door mmedia op 05-01-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Heeft men dit al gelezen: linkje Nexus One hitting France at €450 contract-free? uiteraard weer van engadget....
Maybe you, like us, are a little disappointed at how the Nexus One fared in our review. It may not be the ground-breaker we'd all hoped for, but it's still a mighty important handset, and while we're expecting to know the full details for its American release later today it seems someone may have tipped their hat on European availability details a little early. According to Le Point, the phone will be available in France and elsewhere in Europe within the next "several weeks," with prices at €450 for a contract-free device. However, if you don't mind signing two years of your wireless independence away to Vodafone that price is said to drop to €200. Again, we're still waiting to learn about pricing here in the States, but we'd expect a similar price ratio here.

[ Voor 65% gewijzigd door Ganymedus op 05-01-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Zeker apart, je logt wel direct automatisch in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ganymedus schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:10:
[...]

Zeker apart, je logt wel direct automatisch in...
Waarschijnlijk omdat je bij Google al ingelogged bent?

Die site zal wel de voorbereiding zijn op de launch van straks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
@Team-Rino bedankt voor de verduidelijking. Zoals ik al aangaf ben ik een leek op het gebied van AMOLED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
RoD schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:19:
[...]

Waarschijnlijk omdat je bij Google al ingelogged bent?

Die site zal wel de voorbereiding zijn op de launch van straks...
Nee, ik log altijd netjes uit van Google. Geen idee waarom ik dat altijd doe. Maar de login gegevens worden normaliter wel automatisch ingevuld. Ik moet dan enkel nog even op enter drukken. Hetgeen dit keer niet het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Laatst online: 23-05-2023
Als je de broncode van die site bekijkt zie je een soort countdown javascript en een hele hoop checks voor cookies. Ook al ben je uitgelogd, je browser staat waarschijnlijk nog vol van de Google cookies. De filmpjes die op de support page staan zijn nu nog private. Ze zijn dus al wel upgeload, ze zullen vanavond wel public gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
zo er zijn aardig wat live coverages van de conference:

- http://live.slashgear.com/
- http://technologizer.com/googlephone/
- http://live.gdgt.com/2010...ne-launch-event-coverage/
- http://live.gizmodo.com/

ik pak de popcorn er vast bij en ga een beetje toekijken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Bedankt. Nog 18 minuten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
@ willemvleeuwen, je hebt de popcorn er vroeg bij!

Eens kijken wat er bekend gaat worden, nog een kwartiertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Beste leuk hoe Google ons in spanning kan houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
thnx! Extra popcorn voor jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB4
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-11-2022

MB4

http://www.androidspin.co...he-1-p-m-et-google-event/ volgens mij kan je hier alles volgens :)

\ door gwn ff door te klikken naar de cnn site natuurlijk :) (ik dacht dat deze nog niet gepost was)?

[ Voor 29% gewijzigd door MB4 op 05-01-2010 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
MB4 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 18:53:
http://www.androidspin.co...he-1-p-m-et-google-event/ volgens mij kan je hier alles volgens :)

\ door gwn ff door te klikken naar de cnn site natuurlijk :) (ik dacht dat deze nog niet gepost was)?
nope die gaat helaas toch niet door..

[ Voor 82% gewijzigd door willemvleeuwen op 05-01-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
We zullen het niet streaming zien

Google guy telling Robert Scoble that the event isn't being Webcast, and there are no plans to broadcast it later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB4
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-11-2022

MB4

Jep wouw ik ook net zeggen. Jammer, maar de video wordt naar het schijnt net erachter gepost :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Engadget heeft er ook nog eentje: link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
maar tsja, engadget zijn de iphone liefhebbers ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Ik vind die van Gizmondo nog het overzichtelijkst en die wordt nu toch al regelmatig ge-update ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen om het toestel zelf te bespreken. Voor aankoopmogelijkheden, leveringen, etc kun je terecht in [ABO] Google Nexus One - Aankoop- en leveringsvragen.