Het Logitech G-19 topic | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Voorwoord | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vreemd genoeg is er wel een topic voor het broertje de G15, maar over de G19 heb ik er geen kunnen te vinden op Tweakers.net Voor diegene die het niet meer weten, zo begon het allemaal: Ik heb hem zelf nu een paar dagen en moet zeggen dat hij prima bevalt. Ben al druk bezig met toepassingen voor het schermpje zoeken | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Specificaties | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() Kleuren-display met aanpasbare kanteling De kleuren-lcd van GamePanel™ houdt je op de hoogte met meldingen, speler- en servergegevens en nog veel meer. ![]() Verlichte toetsen Pas de verlichting van tekens aan, zodat deze beter bij de rest van je computer- en gaming-apparatuur past en je gemakkelijk de juiste knop kunt vinden, zelfs in het donker. ![]() Programmeerbare G-toetsen Met drie macro's per toets kun je tot 36 unieke functies per game configureren via afzonderlijke toetsaanslagen of complexe macro’s. Je kunt ook macro's opnemen tijdens het gamen. Specs:
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Topic's, reviews, foto's, filmpjes en links | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Topics • Het grote Logitech G-15 topic Deel 3 • [rml][ MOUSE] Logitech G5/G7[/rml] • Logitech G19 valt uit • G19 toetskleuren Reviews • Reviews door andere G19 gebruikers hier op Tweakers.net • Extremetech.com • Zdnet.nl Foto's Doos ![]() Inhoud van de doos ![]() Het toetsenbord ![]() Filmpjes [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8uOvFcIVRRA] [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=B0csuRqPIXk] Links • g19mods.com • g15forums.com • g15-applets.de Veel van de plugins en applets voor de G15 werken ook op de G19 Windows Sideshow • Logitech G-19 site • Pricewatch • Pricewatch | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Drivers, software & plugins. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Drivers • Driver Versie op het moment van schrijven: 3.03.133 Display software en Plugins • LCD Studio • G19App • Everest | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tips & Hints & disclaimer | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Heb je opmerkingen, tips of hints om de startpost te verbeteren hoor ik het graag, via dit topic of mail. Alle andere zaken, daar is het topic voor, Voor foto's in de startpost, geef even een gil, ik kan ze eventueel ook hosten als je ze doormailt, NP. Heb de foto's weer even geupdate naar nieuwe plaatjes. En uiteraard nog even een bedankje aan Outerspace, shaggy8675 en Mystikal. Van wie ik het de startpost van het G-15 topic schaamteloos heb overgenomen en aangepast naar eigen onkunde |
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn