Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-03 10:46
Vandaag de G19 ontvangen (had eerst een G15 maar die blijkt niet zo goed tegen wijn te kunnen als zijn baasje).

Na het installeren van de laatste versie van LGS (8.45.88) KB ingeplugged en wat blijkt? G19 wordt niet gedetecteerd door de software van Logitech ("Geen apparaten gedetecteerd"). Vervolgens natuurlijk een aantal keren de LGS software gedeinstalleerd en geinstalleerd (eerst installeren en dan pas KB aansluiten...), ook op diverse verschillende USB-poorten aangesloten maar dat biedt allemaal geen soelaas. Heb ik weer.

Wat gezocht op internet en kom deze site tegen : http://forums.logitech.co...ficial-thread/td-p/433799

Da´s mooi: ik heb dus een Asus P6T MB (is dus X58) en gebruik W7 x64.

Zijn er misschien gebruikers die reeds ervaring hiermee hebben en het toch op een alternatieve manier hebben opgelost?

Heb inmiddels al een ticket bij Logitech geopend maar dat antwoord duurt (maximaal) 48 uur. Voor 140E zou ik toch graag iets eerder aan de slag willen gaan met dit geweldige keyboard ;).

UPDATE (PROBLEEM OPGELOST):
Na 2 dagen van diverse fora te hebben doorlopen, na één knullig antwoord van Logitech helpdesk (voor mij het bekende "kluitje-in-het-riet verhaal", ná mijn 2e mail bleef het van hun zijde opvallend stil...) en uitvoerig testen, heb ik de oplossing voor mijn probleem gevonden.

Op een andere PC (XP + ander type mobo) werkte de G19 wel naar behoren. Dus kon ik uitsluiten dat G19 defect was.

Wat mij wel opviel, bij het doorspitten van fora, was dat er vaak herkenningsproblemen waren van de G19 in combinatie met X58 gebaseerde chipset mobo's (zie ook de eerdere de link hierboven).

Ik zal geen relaas doen van wat ik in 2 dagen heb uitgeprobeerd (ik heb er nu nog buikpijn van :'( ) maar de oplossing van het herkenningsprobleem, bleek uiteindelijk (tijdens het -automatisch- zoeken naar een stuurprogramma) ) het handmatig verwijzen naar de volgende map waar de drivers zich ná installatie bevonden: C:\Program Files\Logitech Gaming Software\Drivers\LGSBulk te zijn.

En voilá, paar keer het bekende ping-pong geluid van Windows en op het scherm van de G19 verscheen na 2 dagen eindelijk het menu.

Ooit heb ik met andere hardware soortgelijks meegemaakt en schoot me deze "workaround" ineens te binnen. Zelf denk ik dat het meer in de software van Logitech zit (bugje in combinatie met X58). Wellicht dat dit in een latere versie is/wordt aangepast. Alhoewel, de G19 is toch al even op de markt.

Ik hoop dat andere G19 gebruikers hier iets aan hebben. Ik kan de komende dagen in iedere geval gaan genieten van de G19 (het schermpje alleen al :9)

[ Voor 42% gewijzigd door WicKeD.El.GuPPo op 30-03-2013 13:04 . Reden: Probleem opgelost. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-05 17:38

Ves

A gadget addicted Bounty

Vreemd genoeg is er op de Nederlandse site van Logitech de G19 niet te vinden op de product pagina. Oudef nieuwe versie.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:31

MsG

Forumzwerver

Ik kan mijn G19 helaas al tijden niet meer gebruiken doordat mijn play-knop membraan kapot is. Ik ben toen weer teruggevallen op mijn G15, maar ik mis de G19 wel een beetje. Doordat ik zelf heb gekeken wat het euvel was had ik volgens Logitech helaas ook geen garantie meer.

Het probleem is dit:

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-mGQGt37agXQ/UsbscpI3xAI/AAAAAAAAImE/mXL7PYkFNGQ/w1325-h994-no/IMG_20140103_173729.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-yy-IFR4DUsA/UsbsMubwr6I/AAAAAAAAIlU/JmfHB-G3-Ik/w1325-h994-no/IMG_20140103_173645.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-XdbWHrXd8Yw/UsbsUQMU0LI/AAAAAAAAIls/S5JrfidMSAk/w1325-h994-no/IMG_20140103_173708.jpg

Doordat het knopje nu los ligt druk je hem er heel gauw in, waardoor hij niet meer terug om hoog veert en de knop dus niks meer doet. Een heel klein iets, maar Logitech heeft natuurlijk geen los membraantje :(.

Iemand een idee hoe je dit evt kan oplossen? Ik heb het geprobeerd te lijmen maar het hecht niet.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

de rand van een plasticstrip van pillen? Wel de juiste breedte vinden, maar bovenkant eraf en uitlopende randjes onderaan, zou moeten werken toch? :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-05 19:20

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Net mijn nieuwe G19 in bedrijf genomen, leuk dealtje bij Alternate voor 79 euries...
Helaas zijn nogal wat applet sites verdwenen :/

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-04 09:47

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Tijgert schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:40:
Net mijn nieuwe G19 in bedrijf genomen, leuk dealtje bij Alternate voor 79 euries...
Helaas zijn nogal wat applet sites verdwenen :/
LCDHost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ja, die is nog over, maar http://www.g19mods.com/, http://www.g15forums.com/ en http://www.g19app.com/ zijn allemaal weg :(

Was de G19 nou ouwe meuk die vervangen is voor nieuwer spul dan begreep ik het half, maar er is niks beters.. what gives??

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

Ja helaas, en ja het is vervangen voor die nieuwe S serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

De G19s is hetzelfde tobo met enkel kosmetische wijzigingen, dat heeft dus niks te maken met mindere beschikbaarheid van apps. Sterker nog, door deze 'refresh' wordt de levensvatbaarheid van het tobo enkel bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

Dan is het helemaal vreemd, maar hij wijzigt voor mij automatisch naar zaken die ik wil zien.

In LoL krijg ik mijn score, damage dealt, damage taken, etc. hetzelfde geld voor WoW. Hij past zichzelf aan aan de alpha van Evolve :') Dus misschien dat de apps overbodig zijn geworden doordat ze zichzelf aanpassen aan de game e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Mwa, het gaat me niet eens zozeer om game applets, maar met de verdwijning van die sites weet je dus niet wat je mist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

Nja ik draai thuis FalNET met wat plugins, en op mijn werk LCDhost. Moet zeggen dat het me niet heel veel boeit. Ik wil mijn stats en thats it. Ik zou niet weten wat voor applets er vroeger waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Welke plugins heeft Falnet behalve de standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

b03tzLCD crashed bij mij helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

Tijgert schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:02:
Welke plugins heeft Falnet behalve de standaard?
Geen naar mijn weten, maar er zal wellicht een manier zijn deze zelf te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shevchenko
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-12-2023
Een vraag ivm aansluiting van dit toetsenbord.
Werkt het toetsenbord indien je hem zou aansluiten op de PS2 poort dmv een verloopstekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 924199

klinkt ff heel gek maar geef eens en tik op je beeldscherm van je g19...
kreeg de tip van een maatje en werte gelijk, ook stond hij gelijk weer bij mijn gamingsoftware :P
Pagina: 1 2 Laatste