Toon posts:

Partitite verwijderd, nu zie ik mijn schijf niet meer staan.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om te formateren naar NFDS moest ik volgens een handleiding in beheer mijn computer. Naar computerbeheer, dan schijfbeheer. Daar moest ik de partititie van de externe harde schijf verwijderen.
Dat heb ik gedaan, maar er staat ook dat ik een nieuwe partitie moet toevoegen op die schijf. Echter is de k schijf nu weg en ziet hij mijn disk dus niet. Wat moet ik doen?

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:50

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Vraagt hij niet automatisch om te formatteren / indelen als je 'm opnieuw op de pc aansluit?

(je had toch ook alleen de partitie kunnen formatteren als NTFS? Of convert /FS:NTFS X: kunnen gebruiken?)

[ Voor 42% gewijzigd door Coach4All op 16-12-2009 20:17 ]

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Verwijderd

Topicstarter
Coach4All schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:15:
Vraagt hij niet automatisch om te formatteren / indelen als je 'm opnieuw op de pc aansluit?
nee

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:50

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Welk besturingssysteem gebruik je trouwens? En welke externe schijf? (USB/eSATA/FireWire)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Verwijderd

Topicstarter
Coach4All schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:18:
Welk besturingssysteem gebruik je trouwens? En welke externe schijf? (USB/eSATA/FireWire)
windows xp.
Een samsung story, aangesloten op usb.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:37

job

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:11:
Om te formateren naar NFDS moest ik volgens een handleiding in beheer mijn computer. Naar computerbeheer, dan schijfbeheer. Daar moest ik de partititie van de externe harde schijf verwijderen.
Dat heb ik gedaan, maar er staat ook dat ik een nieuwe partitie moet toevoegen op die schijf. Echter is de k schijf nu weg en ziet hij mijn disk dus niet. Wat moet ik doen?
Als je een partitie verwijderd verdwijnt ook de schijfletter die bij de partitie hoort.. dus dat is logisch. :)
Maar in dezelfde plek waar je partities verwijdert (schijfbeheer dus) kan je ook partities toevoegen.
Dus voor de duidelijkheid.... ook in schijfbeheer is je schijf verdwenen? Bovenaan staan je schijfletters.. onderaan staan de fysieke schijven.. en daar staat die niet meer bij?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:32:
[...]

windows xp.
Een samsung story, aangesloten op usb.
ik heb het gevonden, hij is nu aan het formatteren. Hopelijk gaat dus alles goed.

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05-2025
Daar stond ie dus, in schijfbeheer? ;) Wellicht ook handig om je oplossing te noemen voor degene die wellicht ooit met hetzelfde probleem zit!

Ohja, een bedankje is nog nooit iemand dood van gegaan... ;)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Pagina: 1