Het gaat om nieuwe tweedehands spullen, voor mij nieuw dus

Ik had een Lanparty 915P-TAG moederbord en een Pentium 4 631 gekocht voor de contest. Verre van geavanceerd spul, ik weet het, maar ik probeerde de totale kosten onder de 100 euro te houden. Dat omdat ik er uiteindelijk een vrij ongebruikelijk experiment mee wil gaan doen dat wel eens ten koste van de hardware zou kunnen gaan, beetje zonde om er dan nieuw spul voor te gebruiken.
Ik heb een tweede 915P-TAG geleend, samen met een P4 541 waarvan ik weet dat het setje werkt, maar zodra ik één van bovenstaande onderdelen uitwissel gaat het niet goed. Of de boel wil niet eens aan, of de fans draaien wel maar verder krijg ik geen beeld of iets dergelijks.
Ik heb nóg een 915P-TAG in mijn huidige bak zitten met wederom een 541, die ga ik morgen uitbouwen om nog wat verder te testen. Een ander compatible moederbord en/of CPU zou idealer zijn omdat ik dan kan uitsluiten dat het niet toevallig een rare incompatibiliteit qua types is, maar ik heb momenteel niets beters.
Als de voor de contest gekochte spullen echt niet blijken te werken ga ik het wel met de geleende 915P-TAG en 541 doen, maar dat betekent dat ik de meeste beetje wilde plannen waarschijnlijk moet laten varen

Morgen eerst maar eens verder klooien, mocht het echt niet willen lukken misschien nog maar eens een topic openen voor het geval ik iets over het hoofd zie.