Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DominoNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:24

DominoNL

Professioneel Azijnzeiker

Noouuu.. mijn kaartje heb ik goed verziekt..

Met het vastsolderen kwam er een onderdeeltje los.. en die heb ik nooit meer terug gevonden..

Faal..

Was er hier nog iemand die een donor-core wil hebben?

[ Voor 16% gewijzigd door DominoNL op 22-02-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DominoNL

DominoNL

nee, hij is echt dood.. eehm.. moeilijk uit te leggen..

http://overclocking-holla...eldingen/overige/Vgpu.jpg

Als je het meest rechtse puntje neemt, het onderdeeltje daaronder.

Tis jammer maar helaas, deze gaat het iig op deze manier niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DominoNL

DominoNL

mjaa.. maar er is nu wel zoveel scheef in eedere pogingen om het onderdeeltje terug te zetten, dat het denk ik onbegonnen werk is. Ik stel mijn kaartje dus wel beschikbaar als donor kaartje.

Baal wel als een stekker btw.. zucht!

Nog een laatste poging gedaan om alles op zn plekkie te krijgen, maar het gaat hem echt niet meer worden.. :X :'(

[ Voor 29% gewijzigd door DominoNL op 22-02-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extera schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:32:
Ik heb gewoon te weinig tijd gehad :(
Ik ben bezig met een aankoop van een huis, en met vakantie geweest, druk op t werk enz.

Hoop er binnenkort toch tijd voor te krijgen zeg.
-The_Mask- schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:35:
Ach sommigen moeten nog een kaartje krijgen. :p
Daarover gesproken, is het geen idee om de contest misschien iets te verlengen? Een hoop mensen zitten nog op een kaart te wachten en sommige mensen hebben weinig tijd gehad. Persoonlijk zit ik nog steeds op harde schijven te wachten die als het goed is morgen eindelijk verstuurd gaan worden. Ik weet dat bij mij de kans dat ik dan aan alle ruige dingen die ik wil doen toekom een stuk groter is, want als ik de schijven overmorgen binnen zou krijgen moet ik eerst nog aan alle 'normale' zaken beginnen. Als ik daar klaar mee ben is er waarschijnlijk nog maar een weekje ofzo om exotischer dingen te gaan proberen en ik denk dat een aantal andere mensen ook nog wel wat extra tijd kunnen gebruiken.

Ik denk dat een hoop mensen het wel kunnen gebruiken als de contest iets langer duurt, is dat geen idee?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:05

faust2016

You yes have my shirt

Haha ja ik stem voor :p Heb de afgelopen tijd ook niet bijster veel tijd gehad :+

Verwijderd

op 25 Februari 2010 om 27 minuten over 2 in de middag, heeft ATI Radeon 4670 ons verlaten

Requiescat In Pace

Afbeeldingslocatie: http://i230.photobucket.com/albums/ee34/metalg0ds37/RIP.jpg

* ik leefde 1 maand terug in de tijd :O

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2010 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Een maand geleden al?
Ik ben ook voor verlenging btw.

[ Voor 44% gewijzigd door Extera op 26-02-2010 11:07 ]

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Ik ben ook voor verlenging, het is er de laatste tijd toch een beetje bij ingeschoten.

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht even.

Edit: de kaarten sterven wel bij bosjes zeg, of is dat iedere contest zo?

[ Voor 175% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2010 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik heb de kaart nog nieteens overvolt, alleen even snel draaiend gehad.
Heb hem dan ook nog niet zo lang in bezit, helaas wel erg weinig tijd (naja prio's).
Zonde eigenlijk, als iemand hem wil hebben voor 45e inc verzenden vind ik het ook goed.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Powrskin schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:29:
Ik heb de kaart nog nieteens overvolt, alleen even snel draaiend gehad.
Heb hem dan ook nog niet zo lang in bezit, helaas wel erg weinig tijd (naja prio's).
Zonde eigenlijk, als iemand hem wil hebben voor 45e inc verzenden vind ik het ook goed.
lekkere oplichting, jij had hem ook thuis voor 40 incl. verzenden

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
dan nog, verzenden kost € 6,75. bied hem dan aan voor € 41,75. dit is m.i. een beetje triest

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

zet em gewoon voor 60 euro op MP en ebaaaaaaay en zeg niets hier? :P
of hou em lekker zelf?
of clock em over :)
of..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
nedernakker schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:51:
dan nog, verzenden kost € 6,75. bied hem dan aan voor € 41,75. dit is m.i. een beetje triest
rekenen is zeker niet je sterkste punt? ;)

Kan hem ook weggeven, maar met zulke reacties speel je niet in op mijn vrijgevigheid :P

Kom er zelf gewoon niet aan toe het tot het uiterste te benutten, terwijl ik er toch een tec, met mounting voor heb liggen.

[ Voor 15% gewijzigd door Powrskin op 03-03-2010 21:18 ]

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
Powrskin schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 21:17:
[...]

rekenen is zeker niet je sterkste punt? ;)
zeg jij tegen mij? je hebt zelf voor de kaart 35 euro betaald en 5 voor de verzendkosten,

35 + 6,75 = oja.. toch wel he

of vind je dat anderen op moeten draaien voor de verzendkosten die jij moest betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom niet, die hebben dan alsnog een erg goedkope kaart. Ik zie wat ik betaal gewoon als één prijs, verzendkosten of niet. Als ik 'm om soortgelijke redenen zou doorverkopen zou ik ook 40 vragen, buiten de contest wellicht zelfs meer.

Maargoed, ik wil hem niet kwijt, ik zit alleen nog steeds op die verdomde harde schijven te wachten.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2010 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
nedernakker schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 21:23:
[...]

zeg jij tegen mij? je hebt zelf voor de kaart 35 euro betaald en 5 voor de verzendkosten,

35 + 6,75 = oja.. toch wel he

of vind je dat anderen op moeten draaien voor de verzendkosten die jij moest betalen?
jep da zeg ik tegen (en over) jou, ben sinterklaas niet.
heb die kosten gemaakt, helaas veel langer moeten wachten op de kaart als verwacht. Was bij het begin een maand vrij, nu niet.

Ik vind het ook wel een leuk kaartje om te houden, alleen door de schaarste vind ik dat een beetje ego.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
Powrskin schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 21:42:
[...]

jep da zeg ik tegen (en over) jou, ben sinterklaas niet.
heb die kosten gemaakt,
en dat vind ik dus gierig, heej maar het is jouw feestje, i don't care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
vandaag even samen met mijn broer naar mijn vermoedelijk overleden kaartje gekeken nadat ik hem erg teleurgesteld in de hoek had gegooid..

blijkt dat ik niet goed had gekeken, het draadje wat los was gegaan had geen sluiting gemaakt maar aan 1 kant de soldering van de IC waar hij aan zat los getrokken, met onwijs veel pielwerk hem weer kunnen solderen en mijn kaart doet het weer!

heb hem nog niet zo hoog geklokt gehad als eerst, maar een paar testruns op 1000/1000 liep hij vlekkeloos door.

lijkt er dus op dat ik nog wat te doen heb komende weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Als er nog iemand is die mee wil doen: voor 40 euro stuur ik mijn kaartje naar je op. Dan heb je het kaartje voor dezelfde prijs in huis als waar ik m voor in huis had. Neem contact op via PM of email svp.

Helaas heb ik mijn vrije tijd blijkbaar ook te rooskleurig ingeschat. Verder dan een windows xp install en wat benches met softwaretweaks ben ik nog steeds niet gekomen. Ik heb hier dus een maagelijke kaart liggen, de soldeerbout heeft m nog niet aangeraakt, de stock koeler is er nog niet af geweest, hij is zelfs nog geen MHz boven stock speed geweest... :(

PS ik had een tijdje terug al een organisator ge-PM-ed, maar bij gebrek aan reactie gooi ik het dan maar gewoon in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mijn kaartje begint af en toe artifacts te vertonen :( Zelfs in het BIOS al :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
nedernakker schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:41:
vandaag even samen met mijn broer naar mijn vermoedelijk overleden kaartje gekeken nadat ik hem erg teleurgesteld in de hoek had gegooid..

blijkt dat ik niet goed had gekeken, het draadje wat los was gegaan had geen sluiting gemaakt maar aan 1 kant de soldering van de IC waar hij aan zat los getrokken, met onwijs veel pielwerk hem weer kunnen solderen en mijn kaart doet het weer!

heb hem nog niet zo hoog geklokt gehad als eerst, maar een paar testruns op 1000/1000 liep hij vlekkeloos door.

lijkt er dus op dat ik nog wat te doen heb komende weken!
Mooi man Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:41

painkill

Pain(k)(ill)

Owja, ik deed ook nog mee aan OC contest...

Dat was dus waar ik net ineens aan dacht, helaas had ik het veels te druk met een hoop veranderingen en wel meer dingen. Ik had zelfs al even een bericht gepost een tijdje terug, maar daarna niet echt meer aan gedacht.
Komt mede doordat ik hem nooit in de myreact zie staan of in de active topics.

Dus even om zeker te zijn:

Het is de bedoeling dat je met 3dmark03 een score maakt in nature en die dan op de in de e-mail aangegeven site post, wat dustussen de 01 resultaten is.

Of is er onderhand al iets bedacht?

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
painkill schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 18:19:
Owja, ik deed ook nog mee aan OC contest...

Dat was dus waar ik net ineens aan dacht, helaas had ik het veels te druk met een hoop veranderingen en wel meer dingen. Ik had zelfs al even een bericht gepost een tijdje terug, maar daarna niet echt meer aan gedacht.
Komt mede doordat ik hem nooit in de myreact zie staan of in de active topics.

Dus even om zeker te zijn:

Het is de bedoeling dat je met 3dmark03 een score maakt in nature en die dan op de in de e-mail aangegeven site post, wat dustussen de 01 resultaten is.

Of is er onderhand al iets bedacht?
je bent blijkbaar een tijd niet geweest, want die 01 scores zijn al weg, staan nu netjes op 03. wat je verder zegt klopt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibfranky
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-09 13:01
Ik heb op het laatste moment nog een test systeem kunnen bemachtigen maar ik zit met een vervelend probleem: 3dmark 03 wil niet starten met de 4670. Maar 3dmark start wel met de igp van het testsysteem(Dan haal ik natuurlijk de 4670 eruit).

Als ik de 4670 op het mobo prik zet ik natuurlijk ook de igp in de bios uit.

Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Wellicht handig om te vertellen welk systeem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het Jism nog steeds niet is gelukt de twee betaalde harde schijven waarop ik al twee maanden zit te wachten voor de contest mijn kant op te krijgen heb ik inmiddels via een oude klasgenoot een tijdelijke erg oude en brakke HDD kunnen regelen, een heuse Quantum Fireball.

Er lijkt leven in de harde schijf te zitten, maar ondertussen wil mijn benchmarksysteem om andere redenen niet booten. Ik bouw een compleet systeem uit voor mij nieuwe tweedehands onderdelen, dus problemen vallen dan wel te verwachten. Het lijken problemen met de processor te zijn, maar ik ben nog aan het uitsluiten waar dat precies vandaan komt. Even doorpuzzelen dus :)

Ik weet wel dat ik een gloeiende hekel aan pushpins heb gekregen voor zover dat nog niet zo was; toen ik de spreiding van de pasta wilde checken kreeg ik de koeler er met geen mogelijkheid meer af en toen ik een klein beetje overtuigingskracht gebruikte (zeker binnen normale acceptabele grenzen) braken er gelijk allemaal klemmetjes af. Gelukkig heb ik nog twee tegenover elkaar liggende klemmetjes, maar ideaal is het niet. Nog een goede reden om toch maar eens die grote lading koelspullen te gaan bestellen, aangezien ik dan weer twee volledig functionerende koelers heb (één voor mijn normale systeem en één voor het benchsysteem).

Hoe staat het trouwens met het plan de contest te verlengen? Daar leek wel redelijke consensus over te bestaan, maar ik heb daar sindsdien eigenlijk niets meer over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Zojuist een emailtje verstuurd, als het goed is stond iedereen zijn email adres ertussen, mocht het niet het geval zijn, hier het emailtje nog een keer:
Beste deelnemers,

Zoals jullie weten is drie maanden geleden de Club3D HD4670 overclock competitie van start gegaan. Het ging niet allemaal van een leien dakje; er ontbraken een hoop kaarten.
Vandaag zou de deadline zijn, maar deze willen we graag nog even uitstellen.

Er staan tot nu toe maar drie scores in het systeem. Dit is natuurlijk veel te weinig, aangezien er meer dan 50 inschrijvingen waren.

We willen daarom iedereen die een kaart heeft ontvangen, verzoeken nog iets van zich te laten horen: of het kaartje het niet heeft overleefd, of je ermee bent gestopt of nog niet bent toegekomen etc. Dan hebben we een indicatie van wie er nog meedoen aan de competitie.
Het is overigens nog niet te laat om te beginnen. Er zijn een aantal mensen afgehaakt, zij hebben hun kaartje beschikbaar gesteld. Je kunt deze dan ook gerust overkopen. Wil je dit niet doen om bepaalde redenen, kun je hem nog altijd direct bij 4launch bestellen. Zij hebben inmiddels een voorraad. Wil je een kaartje van iemand overkopen, neem dan even contact met ons op, dan geven wij de emailadressen van de deelnemers die hun kaartje (meestal ongemod) verkopen.

We denken dat een verlenging van ongeveer anderhalve maand voldoende zal zijn voor iedereen om nog eens flink aan de slag te gaan!

De nieuwe deadline zal zijn: 9 mei 2010

En vergeet niet... Er staat leuke prijzen klaar voor de drie winnaars, beste luchtkoeling en meest ghetto creatie!

Succes en laat wat van je horen!

Met vriendelijke groet,

De organisatie (Thijs en Roel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, dat is prettig. Het geeft mij in ieder geval wat meer ruimte om ook echt leuke dingen te gaan doen, als hopelijk alle hardware in orde blijkt te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Mijn score staat nog op mijn testbak, maar zal ik binnenkort uploaden. Nu mag ik niet te veel op de computer wegens een hersenschudding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
mijn kaart stelt me teleur.. geheugen laat me in de steek en wil niet verder klokken dan 1000 MHz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
thijszor schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 00:26:
Zojuist een emailtje verstuurd, als het goed is stond iedereen zijn email adres ertussen, mocht het niet het geval zijn, hier het emailtje nog een keer:

[...]
Goede zet heren :)

hey nieuwe score :)

ff checken

Afbeeldingslocatie: http://www.overklokken.info/contest/validation/system.jpg?username=gekke-gerrit

Ben wel benieuwd naar je air flow hier ahhahahaha

[ Voor 30% gewijzigd door petervandamned op 20-03-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de hele dag aan het klooien geweest met de nieuwe onderdelen, maar ik zou bijna gaan denken dat ik een gare processor én een gaar moederbord gekocht hebt. Het doet allemaal niet wat het moet doen, terwijl de rest gewoon prima werkt. Gelukkig heb ik genoeg spul liggen om uit te wisselen, dat helpt wel met het speurwerk :)

Morgen nog maar een extra processor en moederbord uitbouwen om nog een serie tests mee te doen, als alles dan alsnog dood/onwillend blijft moet ik er misschien maar vanuit gaan dat één en ander niet werkt. Ik ga toch aan mezelf twijfelen als er opeens twee onderdelen tegelijk niet lijken te willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
Wat voor spul gebruik je nu dan Camacha?

Mijn kaart clockt ook niet echt lekker en het lijkt wel alsof het allemaal een beetje tegen zit.

Review maak ik nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat om nieuwe tweedehands spullen, voor mij nieuw dus :p Ik had een Lanparty 915P-TAG moederbord en een Pentium 4 631 gekocht voor de contest. Verre van geavanceerd spul, ik weet het, maar ik probeerde de totale kosten onder de 100 euro te houden. Dat omdat ik er uiteindelijk een vrij ongebruikelijk experiment mee wil gaan doen dat wel eens ten koste van de hardware zou kunnen gaan, beetje zonde om er dan nieuw spul voor te gebruiken.

Ik heb een tweede 915P-TAG geleend, samen met een P4 541 waarvan ik weet dat het setje werkt, maar zodra ik één van bovenstaande onderdelen uitwissel gaat het niet goed. Of de boel wil niet eens aan, of de fans draaien wel maar verder krijg ik geen beeld of iets dergelijks.

Ik heb nóg een 915P-TAG in mijn huidige bak zitten met wederom een 541, die ga ik morgen uitbouwen om nog wat verder te testen. Een ander compatible moederbord en/of CPU zou idealer zijn omdat ik dan kan uitsluiten dat het niet toevallig een rare incompatibiliteit qua types is, maar ik heb momenteel niets beters.

Als de voor de contest gekochte spullen echt niet blijken te werken ga ik het wel met de geleende 915P-TAG en 541 doen, maar dat betekent dat ik de meeste beetje wilde plannen waarschijnlijk moet laten varen ;( Morgen eerst maar eens verder klooien, mocht het echt niet willen lukken misschien nog maar eens een topic openen voor het geval ik iets over het hoofd zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Vrees dat ik er ook uit lig.

Wilde vanacht nog wat testjes doen met Cat 10.3 maar krijg enkel nog maar glitches.
Ook bij het overzetten naar me back-up systeem zelfde
De artic cooler erop gezet en alles weer voorzien van nieuw koeler p[asta
Helaas die glitches blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
niet normaal he hoe gevoelig die kaart is.. probeer je voltmaod eens op een andere plek te zetten, hielp bij mij ook.

hoop voor je dat je hem nog aan de praat krijgt... jouw kaart had ook zeker potentie..
kunnen we van die van mij niet zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nedernakker schreef op zondag 21 maart 2010 @ 10:19:
niet normaal he hoe gevoelig die kaart is.. probeer je voltmaod eens op een andere plek te zetten, hielp bij mij ook.
Inderdaad :/ Ze vallen bij bosjes. Is er nu nog iemand die er serieus mee aan de slag geweest is met een voltmod en dergelijke waarbij de kaart nog prima werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Bij mij niet :P Ik blijf artifacts krijgen bij het booten. Ook in een andere computer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poll: Doet je 4670 het nog na er serieus mee bezig geweest te zijn? Met voltmod en dat soort werk dus, als je nog niet echt gepusht hebt zoals ik mag je nog niet stemmen :p

Ja
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=353358&layout=1&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Geef het niet zomaar op :)
En heb nog wel een extra score ;)

maar die hou ik nog even voor me

mijn test mobo loopt met een 3870x2 ook niet echt lekker
dus misschien is der meer aan de hand

begin met een fris hdd w7 install en van voor af aan weer
alle mods deraf enzo

keep the fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 11:11:
[...]

Inderdaad :/ Ze vallen bij bosjes. Is er nu nog iemand die er serieus mee aan de slag geweest is met een voltmod en dergelijke waarbij de kaart nog prima werkt?
ik heb zeker nnog wel keihard geclocked na die mod... uren gedraaid met de kaart, heb gewoon helaas een slechte batch geheugen waardoor ik gewoonn iet veel hoger kom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Helaas het houd voor me op dus :(

Nou hopelijk gaan anderen nog boven me uit
Heb nog wel een nice screen maar die komt wel als het nodig is :)

Nu niet ook al staat gerrit op een mooie 1ste plaats nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Die van mij leeft nog prima met voltmod, maar ben er dan ook amper mee bezig geweest, iets met tijd en kort. ;)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Was hier nou nog iemand die van zijn HD4670 af wilde en hem zou willen schenken aan een ijverig tweaker die tijd over *kuch* heeft? O-)

Is er hier een Tweaker die wegens tijdgebrek geen deel meer kan nemen aan deze contest maar nog wel een ongebruikte HD4670 heeft liggen? :)

[ Voor 35% gewijzigd door Fid3lity op 23-03-2010 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelientjeL
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-11-2021
Blue-Tiger schreef op maandag 22 maart 2010 @ 17:36:
Was hier nou nog iemand die van zijn HD4670 af wilde en hem zou willen schenken aan een ijverig tweaker die tijd over *kuch* heeft? O-)
Ligt het nou aan mij, of ben ik je hier in dit topic nog nooit tegen gekomen...

Als je zo graag korting wilt hebben, ga dan extra werken of bedelen bij je mama. Misschien heeft die nog een HD5870 liggen ofzo.

Die vraag slaat alles... Zoiets vraag je toch pas na een contest?

[ Voor 44% gewijzigd door roelientjeL op 22-03-2010 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, nee heb je, ja kan je krijgen. Ik denk dat Blauwe Tijger ook bedoelde of hij iemands kaart voor het kortingsbedrag kan kopen omdat hij er hard mee aan de slag wilde, want voor liefdadigheid lijkt me Tweakers het verkeerde adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

roelientjeL schreef op maandag 22 maart 2010 @ 23:45:
[...]

Ligt het nou aan mij, of ben ik je hier in dit topic nog nooit tegen gekomen...

Als je zo graag korting wilt hebben, ga dan extra werken of bedelen bij je mama. Misschien heeft die nog een HD5870 liggen ofzo.

Die vraag slaat alles... Zoiets vraag je toch pas na een contest?
Als je toevallig in mijn sign. zou kijken zou je zien dat ik die kaart niet voor de performance nodig heb hoor... :) Gewoon omdat ik iemand zijn post toevallig las die wel klaar met zijn kaart was omdat het niet wilde lukken...

Voel je niet zo aangevallen, jezes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
Blue-Tiger schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 05:47:
[...]

Als je toevallig in mijn sign. zou kijken zou je zien dat ik die kaart niet voor de performance nodig heb hoor... :) Gewoon omdat ik iemand zijn post toevallig las die wel klaar met zijn kaart was omdat het niet wilde lukken...

Voel je niet zo aangevallen, jezes...
door de verkeerde keuze van je woorden kom je nogal brutaal over. schenken is weggeven, wel een beetje erg bijdehand om dat zo te vragen, daarnaast zegt je sig niks over het doel van de kaart, ik heb ook meer pc's dan in mijn sig staan, hell. misschien wil je hem wel voor familie regelen of zo.

had je nu gevraagd of iemand zijn kaart aanbied ter overname vanwege tijd/kennisgebrek voor deze compo zodat jij een gokje kan wagen, dan staat het er al heel anders en snappen wij het tenminste op de manier zoals je het ogenschijnlijk bedoeld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

nedernakker schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 06:48:
[...]

door de verkeerde keuze van je woorden kom je nogal brutaal over. schenken is weggeven, wel een beetje erg bijdehand om dat zo te vragen, daarnaast zegt je sig niks over het doel van de kaart, ik heb ook meer pc's dan in mijn sig staan, hell. misschien wil je hem wel voor familie regelen of zo.

had je nu gevraagd of iemand zijn kaart aanbied ter overname vanwege tijd/kennisgebrek voor deze compo zodat jij een gokje kan wagen, dan staat het er al heel anders en snappen wij het tenminste op de manier zoals je het ogenschijnlijk bedoeld had.
Dat zal het zeker hebben gestaan ;) Mijn excuses voor de verkeerde verwoording, was totaal niet zo bedoeld! :S

Ik bedoelde het gewoon niet gemeend zeg maar, krijg vaker te horen dat ik anders wordt opgevat dus... ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Fid3lity op 23-03-2010 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik ben er ook nog, maar gewoon weg geen tijd gehad om mijn PC uit elkaar te trekken en de 4670 erin te doen. Voorjaarsvakantie liep ook anders dan mijn planning was, dus moet nog steeds het een en ander uit proberen :S

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

ik ben er nogsteeds niet aan toegekomen om een hardcore (lol) core transplantatie uit te voeren om van 2 dode kaarten 1 levende te maken. als dat nog gebeurt binnen afzienbare tijd (als het goed is wel) dan post ik ook nog wel nieuwe scores. mijn kaart is namelijk al doodgegaan in het 3dmark01 gebeuren, en dus is het logisch dat dr van mij geen '03 score is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 17:28
Voor de liefhebber heb ik hier voor een leuk bedrag of ruil nog een dooie defecte HD4670. Liefhebbers ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRaGA88
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-09 17:59
Waarom bak je heb niet?(reflowen). Hij zal niet echt heeel lang mee gaan (4-6weke moet hij met gemak halen).
En als hij weer kapot is, opnieuw bakken.
En in sommige gevallen is hij dan zelfs beter overklock baar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelientjeL
Omdat het niet altijd werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Idd er zijn wel 100 andere oorzaken mogelijk dan een slechte soldering.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Nu is het antwoord bij een kapotte videokaart altijd 'Bakken'? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worth a try, isn't it? Stuk is 'ie toch, tenzij je 'm misschien met een tweede kaart nog wil fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:22
Ready for dice:D
Afbeeldingslocatie: http://i201.photobucket.com/albums/aa45/wesjuhdabomb/th_P212601_25-03-10.jpg

Nu nog de voltmods :+

Edit:
Vandaag de soldeerbout eindelijk uit de kast gehaald.. Morgen komt als het goed is soldeer station binnen en dan kan de vcore en vmem erop:)!

Kaart is iniedergeval nu nog als werkend getest:P dus ondanks al de tegenslagen hier op tweakers hoop ik dat de mijne nog blijft leven..

Afbeeldingslocatie: http://i201.photobucket.com/albums/aa45/wesjuhdabomb/th_P184102_26-03-10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i201.photobucket.com/albums/aa45/wesjuhdabomb/th_P184101_26-03-10.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door wesjuhdabomb op 26-03-2010 18:57 . Reden: plaatjes toegevoegd:) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelientjeL
En Wesley, werkt hij nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ziet er goed uit! Ben benieuwd naar je resultaten! :) Het doet me er aan denken dat ik mijn resultaten nog moet uploaden. En nog eens een poging ondernemen om de kaart werkende te krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Hm vandaag dus vmods gesoldeert, en ook bij mij draaide alles nog perfect(soldeerskills(A)?) Alleen ook bij mij een beetje brak mem... Hoger als 960 zat er echt niet in, zelfs niet met 2.2v. Wel was er een vrij hoge core mogelijk namelijk 1290, echter schaalde dit niet tegenover het langzame mem:(

pics:

Uiteindelijke kaart met vmods(na het benchen):
Afbeeldingslocatie: http://i201.photobucket.com/albums/aa45/wesjuhdabomb/th_P153801_29-03-10.jpg

Uiteindelijke max score:
Afbeeldingslocatie: http://i201.photobucket.com/albums/aa45/wesjuhdabomb/th_46701200mhzcore960mem.png

Max core (1290) nature stabiel:
Afbeeldingslocatie: http://i201.photobucket.com/albums/aa45/wesjuhdabomb/th_1290core.png

Flink wat ijsvorming..:
Afbeeldingslocatie: http://i201.photobucket.com/albums/aa45/wesjuhdabomb/th_P1325_29-03-10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
wesjuhdabomb schreef op maandag 29 maart 2010 @ 18:46:
Hm vandaag dus vmods gesoldeert, en ook bij mij draaide alles nog perfect(soldeerskills(A)?) Alleen ook bij mij een beetje brak mem... Hoger als 960 zat er echt niet in, zelfs niet met 2.2v. Wel was er een vrij hoge core mogelijk namelijk 1290, echter schaalde dit niet tegenover het langzame mem:(

pics:

Uiteindelijke kaart met vmods(na het benchen):
[afbeelding]

Uiteindelijke max score:
[afbeelding]

Max core (1290) nature stabiel:
[afbeelding]

Flink wat ijsvorming..:
[afbeelding]
jezus man, dat is toch ernstig verrot dat je ook zulk slecht geheugen hebt, als dat had meegeschaald had je toch prachtige scores gehaald met zo'n core clock.

toch denk ik wel dat je hier en daar een steekje laat liggen, want jouw max score haalde ik al met 200 MHz minder op de core en dezelfde geheugensnelheid 1050/950

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Ik moet er inderdaad bijzeggen dat dit niet getweaked is. Maar aangezien het geheugen toch niet lekker loopt is de kans op no1. al verlopen, er zijn helaas geen no2 prijzen.

Ook was er geen tidj om echt uitvoerig te tweaken.. Om half 5 moesten we stoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wesjuhdabomb schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:24:
Ik moet er inderdaad bijzeggen dat dit niet getweaked is. Maar aangezien het geheugen toch niet lekker loopt is de kans op no1. al verlopen, er zijn helaas geen no2 prijzen.

Ook was er geen tidj om echt uitvoerig te tweaken.. Om half 5 moesten we stoppen :P
Beter opletten :)
1) LG TFT Monitor W2261VP-PF 22", DVI, HDMI (zwart) http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-076575
2) Western Digital Multimedia Speler TV HD (zwart) http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-062362
3) Trust MI-8700Rp Wireless Laser Muis Bluetooth http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-034352

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Oeps.. Nouja(A) haha dan nog denk ik niet dat ik echt een grote kans maak met +- 250. Ook merkte ik al heel snel dat een hoge core weinig zin had , soms 1 fps meer op 50 meer core.. Dus super veel meer had het nooit geworden.

Desondanks had ik er misschien toch meer tijd in moeten steken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
wesjuhdabomb schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:32:
Oeps.. Nouja(A) haha dan nog denk ik niet dat ik echt een grote kans maak met +- 250. Ook merkte ik al heel snel dat een hoge core weinig zin had , soms 1 fps meer op 50 meer core.. Dus super veel meer had het nooit geworden.

Desondanks had ik er misschien toch meer tijd in moeten steken..
meer V is niet altijd goed.., mijn hoogste score heb ik gehaald met vmem op stock.. Vgpu boven de 2,0 gaf bij mij meer vastlopers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
Nee klopt, Alleen vmem op stock dan stopte hij al bij de 850-870 memory. Dat was niet echt score waardig. Vcore stond op 1.85 nu en op 2.0 haalde ik de 1290, dat was echter ook lagere score idd, vandaar dat daar geen eind score mee is gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Gelukkig zet je tenminste je score neer.
Darn man die 1290 is wel lekker zonde van het mem

goed we hadden 50 man die mee deden
4 nu een score gepost
4 keer verschillende communitie

niet het succes geworden helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Mijn score volgt nog :P Alleen is hij niet het spektakel wat ik gehoopt had... Ik ben meer bezig geweest met het oplossen van vage (software?) problemen dan met het daadwerkelijk kunnen overklokken en tweaken. Dus het is inderdaad geen succes geworden.

Ik denk eerlijk gezegd dat deze wedstrijd volgende keer maar georganiseerd moet worden onder de diehard ervaren overklokkers. Ik heb meegedaan om bij te leren en omdat het mij wel leuk leek, maar met de tegenslagen waarmee ik te maken kreeg, heb ik niet genoeg tijd meer gehad om goed te overklokken. Ik ben dan ook niet genoeg geboeid door overklokken om heel vaak veel te tijd ervoor te kunnen maken. En hiernaast ben ik er niet in geslaagd een werkende voltmod te installeren |:(

Ik weet dat ik tegen mensen zoals ik spreek, maar ik denk dat mensen zoals mij uitsluiten de contest mogelijk leuker maakt voor de diehards. Jammer genoeg zijn die niet zo dik gezaaid, en hebben ze ook niet altijd tijd/zin/geld natuurlijk.

[ Voor 64% gewijzigd door Admiral Freebee op 30-03-2010 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds aan het kloten met m'n benchmarksysteem :( Van de harde schijven waar ik zó lang op heb zitten wachten ('ja, ze komen nu echt jouw kant op, ik heb ze geschred') is plotseling het geld teruggestort onder het motto 'geen tijd'. Lekker is dat, als dat even een maand of twee eerder was gemeld dan kon ik er nog wat mee. Nu ben ik al die tijd aan het lijntje gehouden om vervolgens alsnog niets te hebben.

Daar bovenop komt ook nog dat of de processor, of het moederbord of allebei, die ik speciaal voor de contest had gekocht kapot of onwillig zijn.

Het is voorlopig nog geen succes hier, maar ik ben er nog niet klaar mee.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Het is dat je niet in de buurt woont, anders had je wel een schijfje van mij mogen lenen/gebruiken/overnemen :) Maar een oude schijf richting Nederland verzenden gaat te duur uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:29
camacha waar woon je ook al weer ik heb nog wel een voorraad ide dus...
wil ook nog wel verzenden

[ Voor 29% gewijzigd door davevogel0 op 30-03-2010 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Admiral Freebee schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:54:
Het is dat je niet in de buurt woont, anders had je wel een schijfje van mij mogen lenen/gebruiken/overnemen :) Maar een oude schijf richting Nederland verzenden gaat te duur uitkomen.
Hehe, bedankt voor het medeleven :) Maakt het toch weer een beetje goed.

Ergens deze week maar eens gaan testen met de mobo en proc uit mijn huidige systeem, kijken wat er nou echt gaar is van de spullen die ik gekocht heb. Ik heb al met een ander extra setje getest en daarbij leken de mobo én proc stuk te zijn, maar wellicht dat er toch een rare quirk aan ten grondslag ligt. Ik mag het hopen, want ondanks dat het allemaal niet veel gekost heeft is het toch vervelend, tijdrovend en zonde.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2010 06:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venomenal
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:35
misschien een rare vraag, maar is er al bekend wanneer de volgende oc contest ongeveer is?
ik wil graag een keer meedoen maar ben de afgelopen 2x te laat geweest met inschrijven (daar moet je wel heel snel bij zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
venomenal schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:23:
misschien een rare vraag, maar is er al bekend wanneer de volgende oc contest ongeveer is?
ik wil graag een keer meedoen maar ben de afgelopen 2x te laat geweest met inschrijven (daar moet je wel heel snel bij zijn)
Ik denk dat het moeilijk wordt nu er zoveel mensen niet reageren.

Morgen krijg ik nog een paar games binnen. Ook leen ik nog even een 9600GT zodat er een mooie review komt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Bolletje op 08-04-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taeke18
  • Laatst online: 10-08 15:56
als er de volgende keer een mooie komt waarbij een echte budget kaart word gebruikt ga ik zeker mee doen! gewoon een kaartje van een paar euro!

Ik heb zelf mijn eigen kaartje op stock koeler geovercloked en draait nu mooi stabiel op hoge clocks. Dus ik wil zeker eens mee doen.

misschien een idee om de volgende met bijvoorbeeld een 9400gt silent te doen, kun je mooi een casefan op plakken en je hebt een prima koeler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Een 9400GT is al tijden EOL dus die zal nooit in grote getallen kunnen worden geleverd.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taeke18
-The_Mask- schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:07:
Een 9400GT is al tijden EOL dus die zal nooit in grote getallen kunnen worden geleverd.
jammer, vergelijkbare kaart vind ik ook niet erg hoor maar gewoon een echte simpele budget die standaard silent is. Daar op een of andere manier mijn insane 80mm fan op plakken deze heeft 3500rmp xD stofzuiger... maar wel veel CFM.

In iedergeval zou ik dan zoo mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
9500GT was het de keer hiervoor. Die contest vond ik wel iets leuker though, maar om nu nog met die oude kaartjes te klooien, meh.

Achja, ik ga van het weekend nog een poging wagen. Die van mij clockt niet geweldig...

[ Voor 13% gewijzigd door Bolletje op 08-04-2010 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taeke18
Bolletje92 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:39:
9500GT was het de keer hiervoor. Die contest vond ik wel iets leuker though, maar om nu nog met die oude kaartjes te klooien, meh.

Achja, ik ga van het weekend nog een poging wagen. Die van mij clockt niet geweldig...
zon 9500 stelt ook eigenlijk niets voor zelfde geld voor die van mij durf het niet eens standaard is hij al 75C in mijn cm690 kast en 7x120mm fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bolletje92 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:39:
Waren daar ook niet problemen mee om 'm voorbij een bepaalde hardwarematige lock te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:30:
[...]

Waren daar ook niet problemen mee om 'm voorbij een bepaalde hardwarematige lock te krijgen?
Ja, min of meer, maar die kaart zat op stock niet zo te fucken. Het is al niet leuk dat je op stock een lagere score krijgt dan de andere met de 4670 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ik heb mijn belabberde score ook maar toegevoegd. Ik ben wel hoger geraakt qua kloksnelheden, maar toen deed de kaart al raar, en kreeg ik een lagere score dan wanneer alles op stock stond.

Score

Misschien dat ik volgend weekend nog even tijd heb om de kaart (nogmaals) aan de praat proberen te krijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door Admiral Freebee op 12-04-2010 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
zo, dat is idd een vage score ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ik heb er nog ergere :P 825/1049 met 134fps en zo. Maar mijn kaartje deed van het begin aan al vreemd. En zoals ik eerder al zei krijg ik nu al artifacts bij het booten. En ik heb al van alles onderzocht:
• Drivers
• PCI-E bus
• Ander moederbord
• Andere voeding
• Windows 7 ipv XP
• Extra koeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelientjeL
Heb je de juiste tweaks gebruikt?

Hoe zit het met de software die je steeds weer gebruikt, staan die goed ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ik heb geprobeerd met en zonder tweaks. En ook verschillende programma's geprobeerd om te overklokken. Zelfs één keer geprobeerd door het BIOS domweg te flashen met nieuwe waarden (op een verse installatie) en niets lukte goed. Wel een keer een hoge score gehad, maar die kwam dankzij zwarte vlakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelientjeL
LOD dus ook geprobeerd?

Al een compleet ander systeem geprobeerd?

[ Voor 49% gewijzigd door roelientjeL op 12-04-2010 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
LOD geprobeerd, en ook een ander systeem (met Intel processor en chipset dus écht anders). Maar mijn kaartje deed van de meet af aan al raar. Nog nooit meegemaakt met een videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Syntax
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 01:12
En de kaart van Pascal en mij is ook dood :(.

De capps waren al naar de achterkant gesoldeerd voor de "oude" tube van Pascal. Nu wilde we de nieuwe tube errop zetten. Maar deze was blijkbaar (kwamen we pas achter toen ie t niet deed 8)7 ) de tube niet goed op de core gemount terwijl de vgpu al op 1,4 v stond.

Dit vond de kaart dus nie zo leuk (en wij t resultaat ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joh, ik dacht dat de contest maar tot de 21ste zou zijn, maar we hebben nog twee weken. Hell yeah, nu kan ik toch nog even aan de slag. Eerst nog even een belangrijke deadline, maar daarna kan ik nog eens een serieuze poging wagen.

Eerst maar eens uitzoeken wat het nou doet van de spullen die ik voor benchmarken heb gekocht en wat niet en van daaruit verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik heb er nu nog even snel een AC S1 opgezet :')

Kijken wat dat wordt.

En ja, hij raakt de core goed, die plastic rondjes die er normaal tussen moeten hoeven er nu niet tussen. Wat me wel opviel is dat er al onwijs veel (opgedroogde) koelpasta op zat.

Achja, ik heb het maar zo gelaten en nog wat AS5 erbij gedaan.., nu even testen.

Die koeler is wel veel groter dan die kaart zeg, net als toen bij die 9500GT contest :D

Edit;
Hij werkt nog :D

Nu nog even die add-on module erop doen. Gewoon omdat het kan en ik die heb liggen :P

Volgens mij zijn de meesten ook bezig met die HWI X2 555 BE competitie :P

Temp
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GtWepADXaHqZD2aL2c4K2eIS/full.gif

:)

[ Voor 36% gewijzigd door Bolletje op 23-04-2010 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Of de kaartjes dood he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
het is in ieder geval een goede les voor een volgende compo...

iedereen schreeuwde moord en brand dat ze het oneerlijk vonden als ze niet mee mochten doen, en wie hebben er uiteindelijk scores gepost.....

jammer dat je hier geen consequenties aan kunt plakken, ik vind het iig fucked up dat er mensen profiteren van zoiets, er zijn potentiele deelnemers gepasseerd die waarschijnlijk wel serieus hadden overklokt, alleen maar voor een stel stakkers die hem zitten te gieren voor een kaartje van 55 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Ik heb hem volgens mij gesloopt na het voltmodden, het VMEM voltage blijft echt nog maar hangen op 0.8v ofzo. alle vmods eraf gehaalt en het is nog steeds hetzelfde.
1 keer gewoon een los draadje aan het punt voor vmem gesoldeert en toen deed die het ineens weer, maar na iets bewegen stopte die er weer mee.

Heb al geprobeerd al het tin weg te halen e.d. maar het lukt maar niet, zelfs het opnieuw aanbrengen van de vmod en dan hoger draaien werkt ook niet. Kaartje lijkt een stuk gevoeliger dan die 8400GS :P.

Maar dat is dus ook de reden waarom ik geen scores heb gepost (nouja 1 in dit topic voor de vmod). vind het wel erg jammer maarja dat soort dingen gebeuren.

http://specs.tweak.to/15535

Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste