Na afgelopen weekend weer eens met ijsklompjes thuisgekomen te zijn vond ik het toch tijd worden om eens een paar goede handschoenen te halen.
Nu is dat normaal niet zo'n probleem, ware het niet dat ik voornamelijk buitenkom om foto's te maken
Bij veel handschoenen heb je het nadeel dat je de knoppen niet lekker meer kunt bedienen, en degenen die dun genoeg zijn, bieden niet genoeg warmte, zodat je alsnog met gevoelloze vingers komt te zitten. daarbij bieden ze vaak weinig grip.
Nu kan ik uiteraard handschoenen zonder vingertoppen halen, maar dit vind ik er altijd zo armoedig uitzien
Omdat ik vast niet de enige ben die tegen dit probleem aanloopt heb ik ook maar even gegoogled: lowepro heeft hele mooie handschoenen speciaal voor fotografen: http://products.lowepro.com/product/Photo-Gloves,1990.htm (even copy-pasten, comma vind ubb niet leuk) Maar praktijkervaring is weinig te vinden. Ook over alternatieven wordt weinig gesproken.
Hoe hebben jullie dit probleem opgelost / welke handschoenen gebruiken jullie en wat is jullie ervaring ermee?
Nu is dat normaal niet zo'n probleem, ware het niet dat ik voornamelijk buitenkom om foto's te maken
Bij veel handschoenen heb je het nadeel dat je de knoppen niet lekker meer kunt bedienen, en degenen die dun genoeg zijn, bieden niet genoeg warmte, zodat je alsnog met gevoelloze vingers komt te zitten. daarbij bieden ze vaak weinig grip.
Nu kan ik uiteraard handschoenen zonder vingertoppen halen, maar dit vind ik er altijd zo armoedig uitzien
Hoe hebben jullie dit probleem opgelost / welke handschoenen gebruiken jullie en wat is jullie ervaring ermee?
[ Voor 12% gewijzigd door Magic op 14-12-2009 13:15 . Reden: ubb fail ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz