'Meest 3v1l crewlid' hoort wel bij positief toch?
Nvm, ik moet eerst de posts eens doorlezen
[ Voor 13% gewijzigd door Kixtart op 14-12-2009 13:24 ]
☻/
/▌
/ \
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 13% gewijzigd door Kixtart op 14-12-2009 13:24 ]
☻/
/▌
/ \
Is dat in grote lijnen niet hetzelfde als "Meest behulpzame user"?Mute schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:14:Meest veelzijdige user
Welke gebruiker kom je overal tegen met een goede bijdrage?
Er zijn zat mensen die alleen maar in de HK, SG of noem-een-ander-forumdeel komen, users die in meerdere forumdelen iets positief bijdragen zijn een stuk schaarser, dus dat gedrag zou best beloond mogen worden imo
Lijkt me wel, want dan draag je wel degelijk iets positiefs bij zoals ... uhmz ... kom ik op terug.Kixtart schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:22:
[...]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
i second that !Mute schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:14:Meest veelzijdige user
Welke gebruiker kom je overal tegen met een goede bijdrage?
Er zijn zat mensen die alleen maar in de HK, SG of noem-een-ander-forumdeel komen, users die in meerdere forumdelen iets positief bijdragen zijn een stuk schaarser, dus dat gedrag zou best beloond mogen worden imo
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Ja, maar niet noodzakelijkerwijs door de gehele userbase.Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:15:
[...]
Meestal na nominatie komt het stemmen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Misschien moet je gelijk maar als eis maken dat alleen CLB mag winnen, is gelijk je doel van deze post duidelijk. SjeeeeCLB schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:20:
[...]
Ik zou zelf ookmooiste / beste topicstart
willen aandragen.
En dan wil ik eigenlijk wel de eis stellen dat het topic de gehele looptijd door 1 TS is bijgehouden / gemaakt.
Zo heb je World of Warcraft deel 150 ofzo, die door 15 users in elkaar is gefrot, tsjaa vind ik toch aparte smaak..
Evenalsbeste topicstarter
.. Er lopen hier een aantal mensen rond waarbij elke TS om te kwijlen is!
Zowel qua inhoud, als updates, als grafische layout en dergelijke.. Dus 1 bepaalde persoon is ook wel tof!
[ Voor 11% gewijzigd door zeef op 14-12-2009 14:45 ]
Het zou in het verlengde kunnen liggen, maar hoeft niet. Je zou het ook kunnen verbreden naar de frontpage, dus bijvoorbeeld productreviews erbij betrekken. Als iemand goede productreviews schrijft en op het forum goed bezig is, vind ik dat een veelzijdige userErkens schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:23:
[...]
Is dat in grote lijnen niet hetzelfde als "Meest behulpzame user"?
The devil is in the details.
Nee want je kan ook behulpzaam zijn binnen 1 subforumErkens schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:23:
[...]
Is dat in grote lijnen niet hetzelfde als "Meest behulpzame user"?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Het is wel leuk om twee categorieen te maken, eentje voor behulpzaamheid/veelzijdigheid op het forum alleen. En eentje over de gehele site, hoewel users mij op de "frontpage/pricewatch" minder opvallen, dus dat wordt een moeilijke om te beoordelen voor mij.Mute schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:25:
[...]
Het zou in het verlengde kunnen liggen, maar hoeft niet. Je zou het ook kunnen verbreden naar de frontpage, dus bijvoorbeeld productreviews erbij betrekken. Als iemand goede productreviews schrijft en op het forum goed bezig is, vind ik dat een veelzijdige user
Maar het was maar een suggestie natuurlijk.
Dat is de welbekende uitzondering om de regel te bevestigenKixtart schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:22:
[...]
Nvm, ik moet eerst de posts eens doorlezen
Verwijderd
Dat is denk ik ook wel beter, en spannender!NMe schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:25:
[...]
Ja, maar niet noodzakelijkerwijs door de gehele userbase.Dat zouden Pim., TERW_DAN en ik bijgestaan door zeef best wel eens achter de schermen kunnen doen.
Gelukkig weet ik nog wel een paar andere gegadigden die ook best een goeie kans gaan maken.Muthas schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:25:
[...]
Misschien moet je gelijk maar als eis maken dat alleen CLB mag winnen, is gelijk je doel van deze post duidelijk. Sjeeee
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Kixtart schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:51:Mooiste/leukste photoshop
Is dat misschien een leuke voor de HK?
[ Voor 13% gewijzigd door Hahn op 14-12-2009 14:10 ]
Neigt ook naar het negatieve, toch?Mute schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:54:
Inhakend op Kixtart z'n suggestie:
Meest lachwekkende topic
Om welk topic heb jij helemaal krom gelegen?
Verwijderd
Kabouter Wesley is toch niet negatief (het topic dan he
Dat topic vind ik dan juist weer een interessant topic.Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:03:
[...]
Kabouter Wesley is toch niet negatief (het topic dan he)? om maar een voorbeeld te geven.
Ik denk dat 'grappige' een beter woord is dan 'lachwekkende'.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Zo was ie niet bedoeld, ik doelde op topics als kabouter Wesley (dank Krusher
Ok, nog een poging!
Hoeft helemaal niet. Er is nog meer dan leedvermaak
[ Voor 11% gewijzigd door Knightwolf op 14-12-2009 14:12 ]
Verwijderd
Tsja, dat wordt lastig met stemmen, want het leukste topic staat nog altijd in het crewforumMute schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:09:
[...]
Ok, nog een poging!
Meest hilarische topic
Om welk topic lag jij helemaal in een deuk?
Maken we dat toch gewoon readonly voor onze users?Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:11:
[...]
Tsja, dat wordt lastig met stemmen, want het leukste topic staat nog altijd in het crewforum
We weten nog niet zeker of het technisch mogelijk gaat zijn om HK-only categorieën aan te maken. Of dat ons wel of niet gaat tegenhouden om die categorieën op te nemen weten we nog niet.Kixtart schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:51:
misschien een leuke voor de HK?
Gebruiken jullie dan niet de applicatie/script van 'vroeger'? Daar was het wel mogelijkNMe schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:16:
[...]
We weten nog niet zeker of het technisch mogelijk gaat zijn om HK-only categorieën aan te maken. Of dat ons wel of niet gaat tegenhouden om die categorieën op te nemen weten we nog niet.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
If it aint fixed, it's broken.
Klopt, maar we gaan nu de Gouden Steeksleutelsoftware gebruiken.Outerspace schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:39:
[...]
Gebruiken jullie dan niet de applicatie/script van 'vroeger'? Daar was het wel mogelijk
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je de tweakblog gelezen hebt.Na grondig overleg, haren uittrekken, omkoop pogingen en liters rooibos thee zijn de volgende categorieën al vastgesteld:
Een DM (nee, ik heb -in tegenstelling tot Wiethoofd- géén ban) was wel fijn geweestzeef schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:14:
We vonden dat je goede initiatief wel een boost kon gebruiken dus hebben zoveel mogelijk meegenomen in onze, vaste lijst.
Verwijderd
Vanx schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:48:
[...]
...
Een DM (nee, ik heb -in tegenstelling tot wiethoofd- géén ban) was wel fijn geweest
Dat zeggen we toch ook? Los daarvan bestonden de meeste categorieën daarvan ook al in de GoT-verkiezingen van 2005, dus om nou te zeggen dat we ongenadig hebben afgekeken? Nee.Vanx schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:48:
[...]
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je de tweakblog gelezen hebt.
Omdat we jullie lijstje hebben overgenomen dat jullie weer overgenomen leken te hebben van de oude GoT-verkiezingen? En wat had zo'n DM uitgehaald verder?Een DM (nee, ik heb -in tegenstelling tot Wiethoofd- géén ban) was wel fijn geweest
[ Voor 13% gewijzigd door NMe op 14-12-2009 16:13 ]
Puur de notificatie had al wat geweest, Part II van onze blogpost stond in de pijplijn, die hadden we dan dus niet hoeven schrijven.
Vorige jaren* volgens mij, in ABO kwam ik een topic tegen, maar die is dus niet forum-/sitewide gehouden zoals deze.'t Is ook niet alsof jullie toestemming aan ons hadden gevraagd voor het initiatief terwijl wij toch enkele jaren een verkiezing op touw zetten; eigenlijk is alleen vorig jaar erbij ingeschoten.
Die waren zowel forum als frontpagewide gehouden. Zelfs met aparte categorietjes voor de HK/SG, ABO had er één via SilverstormWiethoofd schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:16:
[...]
Puur de notificatie had al wat geweest, Part II van onze blogpost stond in de pijplijn, die hadden we dan dus niet hoeven schrijven.
[...]
Vorige jaren* volgens mij, in ABO kwam ik een topic tegen, maar die is dus niet forum-/sitewide gehouden zoals deze.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
De Topicstart van World of Warcraft zoals ie nu is, is 100% door mij gemaakt. Alle informatie is opnieuw door mij bij elkaar verzameld en in een mooie ts gezet. Dus nee, er hebben geen 15 mensen aan de ts van WoW meegewerkt. Het was er slechts 1, namelijk mijzelfCLB schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:20:
[...]
Ik zou zelf ookmooiste / beste topicstart
willen aandragen.
En dan wil ik eigenlijk wel de eis stellen dat het topic de gehele looptijd door 1 TS is bijgehouden / gemaakt.
Zo heb je World of Warcraft deel 150 ofzo, die door 15 users in elkaar is gefrot, tsjaa vind ik toch aparte smaak..
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 14-12-2009 16:24 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
No offence, maar er werden jarenlang al forumwide verkiezingen gehouden. Alleen vorig jaar zijn ze erbij ingeschoten. Het lijstje wat jullie hadden gepost kwam mij dan ook vooral over als een copy/paste van voorgaande verkiezing, her en daar aangevuld met nieuwe categoriëen en andere weggelaten en soms wat bewoording veranderd. Niet dat ik jullie initiatief afbreuk wil doen. Sterker nog, ik vond het een heel leuk idee, omdat ik het idee had dat het vanuit de crew niet meer geregeld zou worden, aangezien vorig jaar er bewust niets mee was gedaan (wat de reden toen was weet ik even niet meer).Wiethoofd schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:16:
[...]
[...]
Vorige jaren* volgens mij, in ABO kwam ik een topic tegen, maar die is dus niet forum-/sitewide gehouden zoals deze.
En it may be dat de categorieën op elkaar lijken, maar die in deze topicstart zijn een letterlijke copypaste uit onze blogpost....
[ Voor 34% gewijzigd door Bubbles op 14-12-2009 16:24 . Reden: even quote erbij gezet voor de duidelijkheid. ]
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
GoT verkiezingen 2003Wiethoofd schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:16:
Die zijn juist overgenomen om jullie post niet voor niks te laten zijn. Blijkbaar hadden we dat beter niet kunnen doen...En it may be dat de categorieën op elkaar lijken, maar die in deze topicstart zijn een letterlijke copypaste uit onze blogpost....
De Gouden Steuksleutel geloof ik.Bubbles schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:23:
[...]
aangezien vorig jaar er bewust niets mee was gedaan (wat de reden toen was weet ik even niet meer).
[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 14-12-2009 16:28 ]
Mijn eerste quote was gericht tegen jullie als auteurs. De jullie van modjes had (na een opmerking van Wiethoofd) inderdaad even vertelt dat het gewaardeerd is.Dat zeggen we toch ook?
Niet zo zuurNMe schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:27:
Die zijn juist overgenomen om jullie post niet voor niks te laten zijn. Blijkbaar hadden we dat beter niet kunnen doen...
[ Voor 18% gewijzigd door Vanx op 14-12-2009 16:35 ]
Het is prima dat het overgenomen is, maar ook op de FP wordt niets overgenomen zonder bronvermelding, een linkje naar de blogpost die een deel van de aanleiding is geweest om dit jaar wel weer verkiezingen te houden was in mijn ogen niet verkeerd en zeker op z'n plek geweest.Die zijn juist overgenomen om jullie post niet voor niks te laten zijn. Blijkbaar hadden we dat beter niet kunnen doen...
Nee, dit soort dingen gaan we dus niet doen.Icyzer schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:31:
Ergste noob post
Verwijderd
Wees blijVanx schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:33:
...
Ik wist niet eens dat het al ooit gedaan is, ik ben pas registered in augustus 2008. Precies het jaar dat het niet was.
...
Ik zag het eerlijk gezegt niet perse als iets slechts maar okeTERW_DAN schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:37:
[...]
Nee, dit soort dingen gaan we dus niet doen.
Het moet leuk blijven.
Negatieve categorieën hoeven ook niet geroepen te worden, we doen er namelijk toch niets mee.
Jullie post was geen aanleiding, we waren achter de schermen al bezig met afspraken maken en uitzoeken of het mogelijk was. Toen jullie in de tussentijd die post maakten vonden we het lullig als we daar de aandacht van zouden afpakken en hebben we besloten jullie categorieën een vaste notering te geven.Wiethoofd schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:33:
[...]
Het is prima dat het overgenomen is, maar ook op de FP wordt niets overgenomen zonder bronvermelding, een linkje naar de blogpost die een deel van de aanleiding is geweest om dit jaar wel weer verkiezingen te houden was in mijn ogen niet verkeerd en zeker op z'n plek geweest.
We proberen positief te blijven in de verkiezingenIcyzer schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:31:
Ergste noob post
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Da's een categorie die los staat van Tweakers.net en dus niet in overweging genomen zal worden.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?McGryphon schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:42:Grootste HK-baas
NMe schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:18:
[...]
Da's een categorie die los staat van Tweakers.net en dus niet in overweging genomen zal worden.
[...]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
[ Voor 15% gewijzigd door MarcyDarcy op 14-12-2009 22:44 ]
[ Voor 65% gewijzigd door YellowOnline op 14-12-2009 22:50 ]
Dat is geen wedstrijd meer toch?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Geef die man 'n twix
Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!
YellowOnline schreef op maandag 14 december 2009 @ 22:48:Pedantste Purist
Klinkt beter dan "Grootste Taalnazi". En nee, dat is zeker geen negatieve categorie.
Edit: Alleen spijtig dat het wat klinkt zoals een album van Suske en Wiske...![]()
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
zeef schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 02:37:
* zeef fluistert : Als jullie slim zijn (en dat zijn jullie) dan haak je massaal aan bij de Tweakers.net Verkiezingen 2009 en claimen jullie een categorie.
☻/
/▌
/ \
De beste daar valt nog wat tegen.
AMD Nieuwsdiscussie
[ Voor 111% gewijzigd door -The_Mask- op 15-12-2009 12:50 ]
AMD Nieuwsdiscussie
[ Voor 36% gewijzigd door Hahn op 17-12-2009 16:27 ]
Toch zijn er mensen die er bijzonder veel moeite in steken en die daadwerkelijk een leuk verhaal erin hebben geschreven. Een klein beetje een non-argument dus.Mute schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:19:
Geen nominatie, maar een denominatie:
Beste gallerybiografieverhaaltje
Ik blijf erbij dat het een bijzonder onboeiende categorie is.
Dit is de eerste keer dat deze categorie gebruikt wordt, maar we zouden bijvoorbeeld de eis kunnen stellen dat het verhaal in 2009 gewijzigd moet zijn, en dát kunnen we dan wel weer zien.En bovendien, hoe ga je controleren of die verhaaltjes wel uit 2009 zijn? Of mogen alleen mensen die in 2009 geregd zijn meedoen ofzo? Want meestal maak je zo'n biografie aan als je net geregistreerd bent en pas je het later misschien nog een beetje aan.
Natuurlijk is het leuk zo'n verhaaltje, maar hoe vaak kom je dat tegen? Icons, ondertitels, signatures, kom je overal tegen. Blogs worden door duizenden mensen gelezen, maar galleries? Die worden misschien een paar keer per maand bekeken.NMe schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:34:
[...]
Toch zijn er mensen die er bijzonder veel moeite in steken en die daadwerkelijk een leuk verhaal erin hebben geschreven. Een klein beetje een non-argument dus.
Dus als je een lettertje toevoegt dan ding je ineens wel mee?[...]
Dit is de eerste keer dat deze categorie gebruikt wordt, maar we zouden bijvoorbeeld de eis kunnen stellen dat het verhaal in 2009 gewijzigd moet zijn, en dát kunnen we dan wel weer zien.
Verwijderd
☻/
/▌
/ \
Plus dat het langste topic in een crew-forum staat.Kixtart schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:55:
Langste topic is geen nominatie waard, want dit is ook op te zoeken
Je hoeft er natuurlijk ook niet op te stemmen. Ik zal misschien ook niet in iedere categorie op iemand kunnen stemmen, dus dan doe ik dat toch gewoon niet. Het idee was dat we de verkiezingen sitewide houden, dus niet alleen GoT maar ook de FP mag meedoen.Mute schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:39:
Ik vind categorieën waarbij je alle mogelijkheden moet gaan bekijken, omdat je ze nog nooit eerder hebt gezien, zo'n verspilling van m'n tijd(Dus ik ga er ook niet op stemmen.)
Zet ik er expres bij dat ik er dus ook niet op ga stemmen, krijg ik dat alsnog als reactieTERW_DAN schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:14:
[...]
Je hoeft er natuurlijk ook niet op te stemmen.
Da's leuk, maar bij deze categorie heb ik een beetje het idee van 'het zit erbij omdat we anders zo weinig van de FP hebben'.Ik zal misschien ook niet in iedere categorie op iemand kunnen stemmen, dus dan doe ik dat toch gewoon niet. Het idee was dat we de verkiezingen sitewide houden, dus niet alleen GoT maar ook de FP mag meedoen.
Ja dat ja, kon ik even niet op komenNMe schreef op donderdag 17 december 2009 @ 23:46:
Dat heet "channel".
Nog 15 minuten dames en heren!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq