|
[ Voor 1% gewijzigd door zeef op 14-12-2009 01:07 ]
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[ Voor 1% gewijzigd door zeef op 14-12-2009 01:07 ]
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
ARME AOW’er
[ Voor 8% gewijzigd door iisschots op 14-12-2009 08:30 ]
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dat wordt eer veel te lange lijst
We proberen de lijst een beetje beknopt te houdenGuardian Angel schreef op zondag 13 december 2009 @ 21:58:
En splits het beste Icon maar op in static en animated zoals in vorige jaargangen.
Schrap dan het onderwerp de beste "grote" reeks. Meeste van die topics loopt al jaren en er is weinig vernieuwing eigenlijk. Kan static en animated weer terugPim. schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:06:
[...]
Dat wordt eer veel te lange lijst
[...]
We proberen de lijst een beetje beknopt te houden
[ Voor 12% gewijzigd door Touchdomex op 13-12-2009 22:12 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Random avatars ≠ static NOR animated, nog een extra categorie
En Beste/Meeste topicstarter dan?Touchdomex schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:11:
Mooiste topicstart? Misschien leuk om weer te doen. Zitten een aantal erg prettige tussen
[ Voor 35% gewijzigd door Wiethoofd op 13-12-2009 22:14 ]
We vonden dat je goede initiatief wel een boost kon gebruiken dus hebben zoveel mogelijk meegenomen in onze, vaste lijst.Wiethoofd schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:10:
* Wiethoofd ziet verdacht veel overeenkomstige categorieën uit Wiethoofds meuk en 'overige': De Gouden Henk - Part I
Ik mis nog het Meest memorabele topic
Daar kan ik me ook wel in vinden, sommige gasten (m/v) maken ware kunstwerken van de TS-enTouchdomex schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:11:
Mooiste topicstart? Misschien leuk om weer te doen. Zitten een aantal erg prettige tussen
Meeste is geen contestWiethoofd schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:14:
[...]
Random avatars ≠ static NOR animated, nog een extra categorie
[...]
En Beste/Meeste topicstarter dan?
Ik zou zelf ookTouchdomex schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:11:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Agreed on both 'counts.Touchdomex schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:11:
[...]
Schrap dan het onderwerp de beste "grote" reeks. Meeste van die topics loopt al jaren en er is weinig vernieuwing eigenlijk. Kan static en animated weer terug
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Jouw Telecommunicatie TS-en kan ik ook altijd wel waarderen, mede omdat ze veelal hetzelfde zijn, maar toch weer heel andersCLB schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:20:
Ik zou zelf ook mooiste / beste topicstart willen aandragen.
En dan wil ik eigenlijk wel de eis stellen dat het topic de gehele looptijd door 1 TS is bijgehouden / gemaakt.
Zo heb je World of Warcraft deel 150 ofzo, die door 15 users in elkaar is gefrot, tsjaa vind ik toch aparte smaak..
Evenals beste topicstarter.. Er lopen hier een aantal mensen rond waarbij elke TS om te kwijlen is!
Zowel qua inhoud, als updates, als grafische layout en dergelijke.. Dus 1 bepaalde persoon is ook wel tof!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
[ Voor 55% gewijzigd door nXXt op 14-12-2009 00:36 ]
Wat is het nou?Pim. schreef op zondag 13 december 2009 @ 21:19:
• De periode waarin je kan stemmen loopt tot 15 januari 2010;
• Op 31 januari 2010 kan je niet meer stemmen en zal de uitslag op de site worden getoond
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
[ Voor 75% gewijzigd door AW_Bos op 14-12-2009 00:51 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Precies, er komen dus ook géén negatieve categorieën behalve wellicht meest 3vil. Die win ik toch wel dus doe vooral geen moeite.anandus schreef op maandag 14 december 2009 @ 01:05:
Goede nominaties so far
(Behalve 'slechte topicstart', wordt dat niet heel makkelijk bashen?)
If you choose to criticise you choose your enemies
pussyNMe schreef op maandag 14 december 2009 @ 01:20:
We gaan de icon-categorieën niet uitsplitsen als we de "beschikbare" plekken kunnen opvullen met andere categorieën. Mochten jullie met zijn alleen dus absoluut niet creatief zijn, dan kan het alsnog maar anders zien we graag wat andere categorieën voorbij komen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
vind ik een prima compromisNMe schreef op maandag 14 december 2009 @ 01:20:
We gaan de icon-categorieën niet uitsplitsen als we de "beschikbare" plekken kunnen opvullen met andere categorieën. Mochten jullie met zijn alleen dus absoluut niet creatief zijn, dan kan het alsnog maar anders zien we graag wat andere categorieën voorbij komen.
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Dat laatste word al bijgehouden en het heet volgens mij TweakotineDropjesLover schreef op maandag 14 december 2009 @ 03:06:Ernstigste HK meubel
Herkenbaarste user
zowel nick, icon, ondertitel als post-inhoud, bijv TERW_DAN of WouterErnstigste GoT-addict
vast wel te zien via [totale ingelogde tijd] / [dagen geregistreerd]
Waardoor je alleen jezelf kan nominerenMatis schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:12:Mooiste custom CSS
Met Fireshot oid een screenshot maakt van zijn/haar FP.
Dan stel ik voor om deze niet alleen op GoT niveau te doen maar over heel T.net, want ik wil ook bepaalde onderdelen van de nieuwe Pricewatch dan nomineren.Emmeau schreef op maandag 14 december 2009 @ 01:17:Beste nieuwe GOT feature
afgelopen jaar is er een hoop gedevved door de devvers.
voorbeeld: De TS met meerdere startposters is een van de nieuwe features waar ik wel van gecharmeerd ben.
Slechtste Elektrischescooterrijder.nXXt schreef op maandag 14 december 2009 @ 00:36:
Slechtste brommerrijder.
[ Voor 35% gewijzigd door GENETX op 14-12-2009 11:04 ]
Dat is ook maar omdat alle mensen die weten hoe aardig, behulpzaam en ronduit lief je in werkelijkheid bent, weten hoe gehecht je aan die categorie bent, en je dat pleziertje te graag gunnenzeef schreef op maandag 14 december 2009 @ 01:08:
[...]
Precies, er komen dus ook géén negatieve categorieën behalve wellicht meest 3vil. Die win ik toch wel dus doe vooral geen moeite.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Pssst. die staat al in het lijstjeEmmeau schreef op maandag 14 december 2009 @ 01:17:Beste nieuwe GOT feature
afgelopen jaar is er een hoop gedevved door de devvers.
voorbeeld: De TS met meerdere startposters is een van de nieuwe features waar ik wel van gecharmeerd ben.
Leukste != besteTERW_DAN schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:03:
[...]
[...]
Pssst. die staat al in het lijstje
• Leukste nieuwe feature
* pven ziet een uitdaging en nomineert:zeef schreef op maandag 14 december 2009 @ 01:08:
[...]
Precies, er komen dus ook géén negatieve categorieën behalve wellicht meest 3vil. Die win ik toch wel dus doe vooral geen moeite.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Anoniem: 327492
[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 327492 op 14-12-2009 11:20 ]
ik ga echt niet opzoeken wat de tweakotine van iedere tweaker is hoorTouchdomex schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:23:
[...]
Dat laatste word al bijgehouden en het heet volgens mij Tweakotine
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Op je gallery pagina: DropjesLoverDropjesLover schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:50:
[...]
ik ga echt niet opzoeken wat de tweakotine van iedere tweaker is hoor![]()
en k kan mn eigen tweakotine niet vinden? waar zit/staat dat?
Als het goed is bij je profiel.DropjesLover schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:50:
[...]
ik ga echt niet opzoeken wat de tweakotine van iedere tweaker is hoor![]()
en k kan mn eigen tweakotine niet vinden? waar zit/staat dat?
Tweakotine: 405 Plek in de ranglijst: #789
...en tweakotine?
Tweakotine geeft jouw mate van 'verslaafdheid' aan Tweakers.net weer. De tweakotinewaarde is gebaseerd op het aantal pageviews dat je in de afgelopen week op Tweakers.net, exclusief het forum, hebt gegenereerd. Het is noodzakelijk om ingelogd te zijn, anders herkennen we je niet. De tweakotine waarde van jezelf en die van anderen kun je terugvinden in de Tweaker Gallery-profielen.
The devil is in the details.
Het lijkt me dat er sowieso nog verkiezingen komen welke genomineerde categorieën doorgaan naar de verkiezingen?Mute schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:54:
Mag je ook categorieën de-nomineren? Want ik vind 'Beste gallerybiografieverhaaltje' eigenlijk een beetje erg nutteloos, de rest is wel leuk, maar leest iemand überhaupt ooit die biografieën?
[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 14-12-2009 12:59 ]
Maar ik denk dat het verschil in frontpage en in de Gathering of Tweakers zitanandus schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:56:
[...]
Het lijkt me dat er sowieso nog verkiezingen komen welke genomineerde categorieën doorgaan naar de verkiezingen?
offtopic:
@Tweakotine:
Tweakotine #4432
Damn, zeg, en ik dacht dat ik met zo'n 10 uur per dag op Tweakers wel hoog zou scoren, maar er zijn zat ergere junks
Die ik noem staat al in het lijstje van categorieën die er wel gaan komen (zie TS).anandus schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:56:
[...]
Het lijkt me dat er sowieso nog verkiezingen komen welke genomineerde categorieën doorgaan naar de verkiezingen?
Touchdomex schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:00:
[...]
Maar ik denk dat het verschil in frontpage en in de Gathering of Tweakers zit
Je hebt gelijk, had ik niet gezien. Ik vond het zo'n vreemde categorie dat ik dacht dat-ie genomineerd was.Mute schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:02:
[...]
Die ik noem staat al in het lijstje van categorieën die er wel gaan komen (zie TS).
Geen negatieve categorieën.Emile schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:55:Grootste moraalridder
Voor zover serieus bedoeld: think again.anandus schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:56:
[...]
anandus schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:56:
[...]
Meestal na nominatie komt het stemmen.Er zijn een aantal categorieën die al door de crew zijn vastgesteld
Er mogen nog maximaal 7 categorieën door jullie aangedragen worden.
31 December sluit de nominatie ronde.
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 327492 op 14-12-2009 13:16 ]
EenschMute schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:14:Meest veelzijdige user
Welke gebruiker kom je overal tegen met een goede bijdrage?
Er zijn zat mensen die alleen maar in de HK, SG of noem-een-ander-forumdeel komen, users die in meerdere forumdelen iets positief bijdragen zijn een stuk schaarser, dus dat gedrag zou best beloond mogen worden imo
'Meest 3v1l crewlid' hoort wel bij positief toch?
[ Voor 13% gewijzigd door Kixtart op 14-12-2009 13:24 ]
☻/
/▌
/ \
Is dat in grote lijnen niet hetzelfde als "Meest behulpzame user"?Mute schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:14:Meest veelzijdige user
Er zijn zat mensen die alleen maar in de HK, SG of noem-een-ander-forumdeel komen, users die in meerdere forumdelen iets positief bijdragen zijn een stuk schaarser, dus dat gedrag zou best beloond mogen worden imo
Lijkt me wel, want dan draag je wel degelijk iets positiefs bij zoals ... uhmz ... kom ik op terug.Kixtart schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:22:
[...]
i second that !Mute schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:14:Meest veelzijdige user
Ja, maar niet noodzakelijkerwijs door de gehele userbase.Anoniem: 327492 schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:15:
[...]
Meestal na nominatie komt het stemmen.
Misschien moet je gelijk maar als eis maken dat alleen CLB mag winnen, is gelijk je doel van deze post duidelijk. SjeeeeCLB schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:20:
[...]
Ik zou zelf ookmooiste / beste topicstart
willen aandragen.
En dan wil ik eigenlijk wel de eis stellen dat het topic de gehele looptijd door 1 TS is bijgehouden / gemaakt.
Zo heb je World of Warcraft deel 150 ofzo, die door 15 users in elkaar is gefrot, tsjaa vind ik toch aparte smaak..
Evenalsbeste topicstarter
.. Er lopen hier een aantal mensen rond waarbij elke TS om te kwijlen is!
Zowel qua inhoud, als updates, als grafische layout en dergelijke.. Dus 1 bepaalde persoon is ook wel tof!
[ Voor 11% gewijzigd door zeef op 14-12-2009 14:45 ]
Het zou in het verlengde kunnen liggen, maar hoeft niet. Je zou het ook kunnen verbreden naar de frontpage, dus bijvoorbeeld productreviews erbij betrekken. Als iemand goede productreviews schrijft en op het forum goed bezig is, vind ik dat een veelzijdige userErkens schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:23:
[...]
Is dat in grote lijnen niet hetzelfde als "Meest behulpzame user"?
Nee want je kan ook behulpzaam zijn binnen 1 subforumErkens schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:23:
[...]
Is dat in grote lijnen niet hetzelfde als "Meest behulpzame user"?
Het is wel leuk om twee categorieen te maken, eentje voor behulpzaamheid/veelzijdigheid op het forum alleen. En eentje over de gehele site, hoewel users mij op de "frontpage/pricewatch" minder opvallen, dus dat wordt een moeilijke om te beoordelen voor mij.Mute schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:25:
[...]
Het zou in het verlengde kunnen liggen, maar hoeft niet. Je zou het ook kunnen verbreden naar de frontpage, dus bijvoorbeeld productreviews erbij betrekken. Als iemand goede productreviews schrijft en op het forum goed bezig is, vind ik dat een veelzijdige user
Maar het was maar een suggestie natuurlijk.
Dat is de welbekende uitzondering om de regel te bevestigenKixtart schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:22:
[...]
Nvm, ik moet eerst de posts eens doorlezen
Dat is denk ik ook wel beter, en spannender!NMe schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:25:
[...]
Ja, maar niet noodzakelijkerwijs door de gehele userbase.Dat zouden Pim., TERW_DAN en ik bijgestaan door zeef best wel eens achter de schermen kunnen doen.
Gelukkig weet ik nog wel een paar andere gegadigden die ook best een goeie kans gaan maken.Muthas schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:25:
[...]
Misschien moet je gelijk maar als eis maken dat alleen CLB mag winnen, is gelijk je doel van deze post duidelijk. Sjeeee
☻/
/▌
/ \
Kixtart schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:51:Mooiste/leukste photoshop
Is dat misschien een leuke voor de HK?
[ Voor 13% gewijzigd door Hahn op 14-12-2009 14:10 ]
Neigt ook naar het negatieve, toch?Mute schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:54:
Inhakend op Kixtart z'n suggestie:
Meest lachwekkende topic
Om welk topic heb jij helemaal krom gelegen?
Anoniem: 19894
Kabouter Wesley is toch niet negatief (het topic dan he
Dat topic vind ik dan juist weer een interessant topic.Anoniem: 19894 schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:03:
[...]
Kabouter Wesley is toch niet negatief (het topic dan he)? om maar een voorbeeld te geven.
Ik denk dat 'grappige' een beter woord is dan 'lachwekkende'.
Zo was ie niet bedoeld, ik doelde op topics als kabouter Wesley (dank Krusher
Ok, nog een poging!Anoniem: 19894 schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:08:
Hilarisch is dan het woord wat we zoeken
Hoeft helemaal niet. Er is nog meer dan leedvermaak
[ Voor 11% gewijzigd door Knightwolf op 14-12-2009 14:12 ]
Anoniem: 27535
Tsja, dat wordt lastig met stemmen, want het leukste topic staat nog altijd in het crewforumMute schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:09:
[...]
Ok, nog een poging!
Meest hilarische topic
Om welk topic lag jij helemaal in een deuk?
Maken we dat toch gewoon readonly voor onze users?Anoniem: 27535 schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:11:
[...]
Tsja, dat wordt lastig met stemmen, want het leukste topic staat nog altijd in het crewforum
We weten nog niet zeker of het technisch mogelijk gaat zijn om HK-only categorieën aan te maken. Of dat ons wel of niet gaat tegenhouden om die categorieën op te nemen weten we nog niet.Kixtart schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:51:
misschien een leuke voor de HK?
Gebruiken jullie dan niet de applicatie/script van 'vroeger'? Daar was het wel mogelijkNMe schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:16:
[...]
We weten nog niet zeker of het technisch mogelijk gaat zijn om HK-only categorieën aan te maken. Of dat ons wel of niet gaat tegenhouden om die categorieën op te nemen weten we nog niet.
If it aint fixed, it's broken.
Klopt, maar we gaan nu de Gouden Steeksleutelsoftware gebruiken.Outerspace schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:39:
[...]
Gebruiken jullie dan niet de applicatie/script van 'vroeger'? Daar was het wel mogelijk
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je de tweakblog gelezen hebt.Na grondig overleg, haren uittrekken, omkoop pogingen en liters rooibos thee zijn de volgende categorieën al vastgesteld:
Een DM (nee, ik heb -in tegenstelling tot Wiethoofd- géén ban) was wel fijn geweestzeef schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:14:
We vonden dat je goede initiatief wel een boost kon gebruiken dus hebben zoveel mogelijk meegenomen in onze, vaste lijst.
Vanx schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:48:
[...]
...
Een DM (nee, ik heb -in tegenstelling tot wiethoofd- géén ban) was wel fijn geweest
Was al geroepen:himlims_ schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:53:beste/leukste bob
Dat zeggen we toch ook? Los daarvan bestonden de meeste categorieën daarvan ook al in de GoT-verkiezingen van 2005, dus om nou te zeggen dat we ongenadig hebben afgekeken? Nee.Vanx schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:48:
[...]
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je de tweakblog gelezen hebt.
Omdat we jullie lijstje hebben overgenomen dat jullie weer overgenomen leken te hebben van de oude GoT-verkiezingen? En wat had zo'n DM uitgehaald verder?Een DM (nee, ik heb -in tegenstelling tot Wiethoofd- géén ban) was wel fijn geweest
[ Voor 13% gewijzigd door NMe op 14-12-2009 16:13 ]
Puur de notificatie had al wat geweest, Part II van onze blogpost stond in de pijplijn, die hadden we dan dus niet hoeven schrijven.
Vorige jaren* volgens mij, in ABO kwam ik een topic tegen, maar die is dus niet forum-/sitewide gehouden zoals deze.'t Is ook niet alsof jullie toestemming aan ons hadden gevraagd voor het initiatief terwijl wij toch enkele jaren een verkiezing op touw zetten; eigenlijk is alleen vorig jaar erbij ingeschoten.
Die waren zowel forum als frontpagewide gehouden. Zelfs met aparte categorietjes voor de HK/SG, ABO had er één via SilverstormWiethoofd schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:16:
[...]
Puur de notificatie had al wat geweest, Part II van onze blogpost stond in de pijplijn, die hadden we dan dus niet hoeven schrijven.
[...]
Vorige jaren* volgens mij, in ABO kwam ik een topic tegen, maar die is dus niet forum-/sitewide gehouden zoals deze.
De Topicstart van World of Warcraft zoals ie nu is, is 100% door mij gemaakt. Alle informatie is opnieuw door mij bij elkaar verzameld en in een mooie ts gezet. Dus nee, er hebben geen 15 mensen aan de ts van WoW meegewerkt. Het was er slechts 1, namelijk mijzelfCLB schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:20:
[...]
Ik zou zelf ookmooiste / beste topicstart
willen aandragen.
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 14-12-2009 16:24 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq