No offence, maar er werden jarenlang al forumwide verkiezingen gehouden. Alleen vorig jaar zijn ze erbij ingeschoten. Het lijstje wat jullie hadden gepost kwam mij dan ook vooral over als een copy/paste van voorgaande verkiezing, her en daar aangevuld met nieuwe categoriëen en andere weggelaten en soms wat bewoording veranderd. Niet dat ik jullie initiatief afbreuk wil doen. Sterker nog, ik vond het een heel leuk idee, omdat ik het idee had dat het vanuit de crew niet meer geregeld zou worden, aangezien vorig jaar er bewust niets mee was gedaan (wat de reden toen was weet ik even niet meer).Wiethoofd schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:16:
[...]
Puur de notificatie had al wat geweest, Part II van onze blogpost stond in de pijplijn, die hadden we dan dus niet hoeven schrijven.
[...]
Vorige jaren* volgens mij, in ABO kwam ik een topic tegen, maar die is dus niet forum-/sitewide gehouden zoals deze.
En it may be dat de categorieën op elkaar lijken, maar die in deze topicstart zijn een letterlijke copypaste uit onze blogpost....
[ Voor 34% gewijzigd door Bubbles op 14-12-2009 16:24 . Reden: even quote erbij gezet voor de duidelijkheid. ]
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10