• Lostson
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-02-2025

Lostson

Zeekr 001 Privilige (Blue)

Topicstarter
Hallo ik ben nieuw op de forum en ben eigenlijk op zoek naar een Game PC voor ongeveer 1500 euro
Ik heb al wat op tweakers zitten kijken bij de Best buy Guide, en wat systemen bij Salland/Azerty

ik had zelf in gedachten:
diegene wat Salland aanbood
http://www.salland.eu/pro...pid=137279&tab=2&desc=lim

Ik wil mijn systeem gaan opzetten voor Eyefinity dus dat betekent geen Crossfire? ik heb namelijk begrepen dat je geen Eyefinity kan gebruiken als deze in Crossfire draait dus dan is het beter om 1 kaart te nemen. wat vinden jullie van de 5850 tov 5870? in reviews lees ik dat de resoluties wat lager liggen bij de 5850...maar goed als je bijv 3x 24 inch monitors gebruikt volgens mij maakt dat niet zo veel uit.
Overigens 1500 euro = Excl. de 3 monitors dus daar komt een apart budget voor :)

Maar ik zou toch graag jullie meningen willen horen voor een budget van 1500 euro...ik heb ook naar Alienware zitten kijken..maar veel mensen raden dit af (te hoge prijs) wat eigenlijk ook wel zo is maar goed het is voor een bepaald doelgroep i guess.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

waarom niet de pc in de best buy guide, of wil je hem niet zelf bouwen.
Kan je onderbouwen waarom je voor het game systeem van salland gekozen hebt?

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05-2025
Ik kan me vergissen maar het word volgens mij op prijs gesteld door onze modjes om dit soort dingen niet in een eigen topic te gooien omdat de site te clutherd raakt :)
[BBG] Gamesysteem / High-end gamesysteem januari 2010
Lees ook ff de faq bovenaan in harde waren...

Persoonlijk zou ik de PC 100% zelf samenstellen en niet zo'n voorgebouwde bak. Met een beetje aanbiedingen zoeken en dingen afstemmen op JOUW gebruik kan je dat wel 4 to 500€ schelen op het eindbedrag. Tip Wat duur is bij Azerty is goedkoop bij Salland en vica versa. ;) (Mekaars directe concurenten en ex collega's)

[ Voor 3% gewijzigd door BAS80 op 11-12-2009 22:11 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-02 05:43

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica