HTC Hero [part six] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 84.525 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

Dat ongevoelige scherm aan de randen heb ik ook onregelmatig. Een restart lijkt te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-07 21:47
Jeroen04 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 15:34:
[...]

Is heel simpel te verklaren. De HTC Hero heeft een aluminium rand en die zit er niet voor niks. Ik weet zeker dat als jij je telefoon op bed legt en alleen met 1 vinger wil bedienen (en verder niet vast hebt) dat 'ie het niet doet, maar als je 1 vinger op het aluminium legt en dan met een vinger gaat bedienen dat 'ie het wel gewoon doet (uitgebreid getest! ;) ).

Dit komt door het soort beeldscherm. Het werkt (als ik me niet vergis) met elektrische stootjes. Door de aluminium rand kan dit worden geleid waardoor het scherm gaat werken.
Haha, klopt inderdaad. Ik kan heel licht de 'p' aanraken zonder dat het toestel de 'p' registreerd. Vervolgens kan ik de 'p' wel laten registreren door met mijn andere vinger de aluminium rand aan te raken. Blijkbaar heeft HTC hier nog wat fine-tuning nodig, want bij de iPhone had ik dit nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:32
PcFer schreef op maandag 01 februari 2010 @ 00:41:
[...]

Haha, klopt inderdaad. Ik kan heel licht de 'p' aanraken zonder dat het toestel de 'p' registreerd. Vervolgens kan ik de 'p' wel laten registreren door met mijn andere vinger de aluminium rand aan te raken. Blijkbaar heeft HTC hier nog wat fine-tuning nodig, want bij de iPhone had ik dit nooit.
Hier kan ik dat wel gewoon doen, merk geen verschil of ik het toestel nu vast heb of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:50

DinX

Motormuis

Dit weekend CKDroid 1.5.2.1 geïnstalleerd. Een Android 2.1 rom. Moet zeggen dat het allemaal wel lekker gaat. Zonder Sense lijkt het allemaal nog sneller te werken op die Hero.

Leukste is natuurlijk Google Nav, ben ik erg van onder de indruk.

[ Voor 16% gewijzigd door DinX op 01-02-2010 11:38 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatje
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-04-2021
richard1074 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 19:44:
Wegvallende simkaart heb ik nu ook 2 keer gehad. Beetje vreemd.
Ik heb een simkaart van ben. Jij ook toevallig ?

Welke app gebruiken jullie om apps te sluiten ?
Wegvallende simkaart heb ik met grote regelmaat. Soms dagen niet, dan ineens weer meerdere keren per dag. Telefoon geen spannende klappen gehad (gevallen oid)
Simkaart zit zo vast als een huis, meerdere keren gecheckt, kan het niet direct zijn.

Betreft wel in mijn geval ook een (oude) simkaart van Ben (oude Ben dan, dus nog voor T-mobile).

Heb alle 6 de topics doorgescand maar nog nergens concreet een oplossing gevonden.

Iemand al meer info wat dit betreft? Begint inmiddels wel irritant te worden. Check niet elke minuut mijn telefoon, wat dus kan betekenen dat je zo enkele uren onbereikbaar bent. Op zich vergaat de wereld dan niet, maar het hoort niet!

Tips welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

skatje schreef op maandag 01 februari 2010 @ 14:57:
[...]

Wegvallende simkaart heb ik met grote regelmaat. Soms dagen niet, dan ineens weer meerdere keren per dag. Telefoon geen spannende klappen gehad (gevallen oid)
Simkaart zit zo vast als een huis, meerdere keren gecheckt, kan het niet direct zijn.

Betreft wel in mijn geval ook een (oude) simkaart van Ben (oude Ben dan, dus nog voor T-mobile).

Heb alle 6 de topics doorgescand maar nog nergens concreet een oplossing gevonden.

Iemand al meer info wat dit betreft? Begint inmiddels wel irritant te worden. Check niet elke minuut mijn telefoon, wat dus kan betekenen dat je zo enkele uren onbereikbaar bent. Op zich vergaat de wereld dan niet, maar het hoort niet!

Tips welkom!
Aanvragen van een nieuwe simkaart? Ik denk dat dat best kan helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:49

EgoPro

Time is an illusion.

Ik zit te twijfelen tussen deze telefoon of de Iphone 3gs. Uiteraard heb ik al tientallen reviews en comparisons doorgespit. De Hero lijkt tot nu toe mijn voorkeur boven de iPhone. het enige wat me nog dwars zit is de batterij en dan voornamelijk bij alleen GSM (bel) gebruik.
Ik zit voor mijn werk regelmatig in het buitenland dan zet ik meestal data uit. Alleen kan ik in het buitenland niet elke dag opladen. Ik heb een batterypack om via een miniusb aansluiting te kunnen laden. Toch ben ik nieuwsgierig naar de standby tijd van de telefoon.
Dus niet de tijd uit de specs maar de ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

EgoPro schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:30:
Ik zit te twijfelen tussen deze telefoon of de Iphone 3gs. Uiteraard heb ik al tientallen reviews en comparisons doorgespit. De Hero lijkt tot nu toe mijn voorkeur boven de iPhone. het enige wat me nog dwars zit is de batterij en dan voornamelijk bij alleen GSM (bel) gebruik.
Ik zit voor mijn werk regelmatig in het buitenland dan zet ik meestal data uit. Alleen kan ik in het buitenland niet elke dag opladen. Ik heb een batterypack om via een miniusb aansluiting te kunnen laden. Toch ben ik nieuwsgierig naar de standby tijd van de telefoon.
Dus niet de tijd uit de specs maar de ervaringen.
Ik heb mijn hero een aantal maanden zonder mobiel internet gebruikt, en dan houd die het met gemak 4 dagen vol. (Met custom rom misschien nog wel langer). Ik heb nu MoDaCo 3.1, en nu ook met internet houd ik het makkelijk 2 dagen vol, soms zelfs 3 dagen. Dus batterij valt IMO zeker niet tegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:05
skatje schreef op maandag 01 februari 2010 @ 14:57:
Ik heb het inmiddels ook met regelmaat en ik gebruik de 'flight mode' (even in- en uitschakelen) als workaround. Verder kan ik geen enkel verband vinden tussen andere dingen wanneer dit gebeurt. Het gebeurt 's nachts als ie gewoon op mijn bureau ligt, met reizen in de trein terwijl ik bezig ben, als hij een tijdje buiten bereik is geweest van masten (in tunnels enzo), etc. Gewoon allerlei verschillende situaties waarin het al is voorgekomen. Overigens krijg ik wel verschillende foutmeldingen (ook geen touw aan vast te knopen welke wanneer optreedt):
  • Your sim card does not allow to register on this network
  • Sim card registration failed
  • <NL KPN is niet zichtbaar in scan, andere netwerken wel, terwijl hij na reboot of flight mode op zelfde locatie het wel doet>

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-07 14:31
DinX schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:35:
Dit weekend CKDroid 1.5.2.1 geïnstalleerd. Een Android 2.1 rom. Moet zeggen dat het allemaal wel lekker gaat. Zonder Sense lijkt het allemaal nog sneller te werken op die Hero.

Leukste is natuurlijk Google Nav, ben ik erg van onder de indruk.
Heeft die ook NL ondersteuning? Is toch wel handig bij het sms-en.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:52
PcFer schreef op maandag 01 februari 2010 @ 00:41:
[...]

Tja volgens mij is het scherm van de Hero gewoon behoorlijk brak. Die van mij begon ook alleen aan de randen, maar op een gegeven moment registreerde hij nergens meer de Y-as. Het enige wat ik nog kon was de knoppen onderaan aanklikken. Rand wel of niet vastpakken had daar geen enkel effect op en ook aan / uit zetten hielp maar heel even. Probleem werd steeds erger, dus nu is hij terug naar HTC. Hoop em volgende week terug te krijgen en hopelijk met nieuw touchscreen.

Verder was ik trouwens erg te spreken over de Hero en over Android, maar dit was wel even een dompertje. Maar goed, ik heb hoop dat ik na de reparatie weer lekker aan de slag kan.

[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 01-02-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteRaver
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

WhiteRaver

Dank u.

Over de aanraakgevoeligheid van het scherm en met name de zijkanten:
Ik heb hier niks geen problemen, zelfs niet wanneer de Hero op een tafel ligt. Bijvoorbeeld als ik het meldingen venster naar beneden wil krijgen hoef ik 'm nog geeneens een centimeter naar beneden te halen, zelfde bij omhoog doen. Misschien toch een slecht scherm bij mensen met slechte aanraakgevoeligheid?
Wat ik trouwens wel altijd doe met mijn telefoon is laten vallen (hij heeft dan ook al veel krassen op de body en 2 ferme krassen op het beeldscherm). Misschien dat uiteindelijk het scherm daardoor gevoeliger is geworden :+ .
Twee kleine dingetjes waar ik nog wel eens last van heb ik is traagheid en sms meldingen die blijven staan nadat ik een sms heb gelezen.
Ter info, ik heb de laatste HTC Rom en geen taskkiller er opstaan, misschien maakt dat wat uit? En nog iets wat héél misschien verschil maakt is de 'volheid' van de batterij? Die van mij gaat nooit onder de 50% (elke nacht aan de lader). Misschien dat de Hero dan minder vermogen/energie heeft om het scherm dingen correct te laten registreren? Ik heb geen idee maar probeer mee te denken.

[ Voor 2% gewijzigd door WhiteRaver op 01-02-2010 18:01 . Reden: Tekst beetje aangepast, grammar can be a pain in the ***. ]

Graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:07

netblade

Sunrise

Ik heb een probleem met mijn branded G2 van T-Mobile, ik heb alle instellingen gechecked en alles hoort volgens de software goed te staan, maar mijn toestel trilt totaal niet meer bij Smsjes mailtjes en reminders. Nu heb ik het probleem wel in vorige topics voorbij zien komen maar niemand had een oplossing. Ik heb de laatste Dec update van T-Mobile direct na aankoop gedaan en tot eergisteren werkte het nog prima.

Weet iemand misschien waaraan het kan liggen of moet ik het gehele toestel een hardreset gaan geven ? :(

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
netblade schreef op maandag 01 februari 2010 @ 17:47:
Ik heb een probleem met mijn branded G2 van T-Mobile, ik heb alle instellingen gechecked en alles hoort volgens de software goed te staan, maar mijn toestel trilt totaal niet meer bij Smsjes mailtjes en reminders. Nu heb ik het probleem wel in vorige topics voorbij zien komen maar niemand had een oplossing. Ik heb de laatste Dec update van T-Mobile direct na aankoop gedaan en tot eergisteren werkte het nog prima.

Weet iemand misschien waaraan het kan liggen of moet ik het gehele toestel een hardreset gaan geven ? :(
Hmm bij mij heeft hij nooit getrild bij smsjes, als een hardreset voor jou de oplossing was wil ik dat graag weten dan probeer ik het ook. Zo is het bijvoorbeeld behoorlijk irritant met uitgaan als je een uur later pas doorhebt dat je een smsje gehad hebt (al staat hij op stil of niet, je hoort het sms geluid dan ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Rooster schreef op maandag 01 februari 2010 @ 17:51:
[...]

Hmm bij mij heeft hij nooit getrild bij smsjes, als een hardreset voor jou de oplossing was wil ik dat graag weten dan probeer ik het ook. Zo is het bijvoorbeeld behoorlijk irritant met uitgaan als je een uur later pas doorhebt dat je een smsje gehad hebt (al staat hij op stil of niet, je hoort het sms geluid dan ook niet).
Ik heb een tooltje gevonden die het wel aanzet, het heet volume control en is gratis op te downloaden vanuit de market, naast de notification volume staat er dan ook een telefoontje, tik daarop en hij zal weer trillen.

Ik vind het maar een bizar probleem, maar gelukkig is er dus een workaround voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:29

woutur

Klauwtjes uit!

Je kan overwegen dan HandCent of ChompSMS te installeren. Daar valt een trilsignaal in te stellen (diverse soorten zelfs). Als je dan ook nog de visuele melding van bovenstaande uitzet, maar dus wel de melding houd je je standaard SMS client.

Het is een omweg... maar het werkt in ieder geval.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

woutur schreef op maandag 01 februari 2010 @ 18:17:
Je kan overwegen dan HandCent of ChompSMS te installeren. Daar valt een trilsignaal in te stellen (diverse soorten zelfs). Als je dan ook nog de visuele melding van bovenstaande uitzet, maar dus wel de melding houd je je standaard SMS client.

Het is een omweg... maar het werkt in ieder geval.
Hmm proberen kan geen kwaad:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:22
Je kunt ook de notificaties van de standaard SMS client uitzetten zodat die HandCent/ChompSMS het doen.
Anders krijg je 2 notificaties voor elk smsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-07 19:37
rdgut schreef op maandag 01 februari 2010 @ 19:03:
Je kunt ook de notificaties van de standaard SMS client uitzetten zodat die HandCent/ChompSMS het doen.
Anders krijg je 2 notificaties voor elk smsje.
Jep, hiervoor moet je de standaard Berichten applicatie starten, dan op Menu, dan onderaan Meldingen uitvinken.

Edit: sorry, niet goed gelezen. Misschien hebben sommige mensen hier toch wat aan :)

[ Voor 12% gewijzigd door Pred op 01-02-2010 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 12:41
Er zijn veel vertaalfouten in die weather app zeg. ''Wissen'' is al een bekende, maar ook ''windstoten'' zie ik vaak langskomen en dan afbeelding van sneeuw ernaast. Bij Los Angeles kom ik ook af en toe iets tegen als ''heiige zon''. Ik zou echt niet weten wat dit inhoudt, het plaatje van de zon is dan wel iets geler en minder oranje. Vond het wel even grappig om te melden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:44
Ik heb een probleem met m'n Hero: van de ene op de andere dag kan ik geen sms meer versturen. Instellingen nakijken leerde me dat het nummer van de servicecentrale van T-Mobile verdwenen was, da's natuurlijk een beetje lastig sms-en ;)
Echter... opnieuw invullen van het nummer is niet de oplossing, want na het sluiten van de instellingen en opnieuw openen is het nummer weer verdwenen :S
Is er iemand hier die ook al eens iets dergelijks gehad heeft?

edit:
2x rebooten en het nummer staat weer terug, maar ik ben benieuwd voor hoe lang

[ Voor 10% gewijzigd door LaborGardens op 02-02-2010 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard1074
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:25
Nog even over dat wegvallende simkaart probleem :
Ik heb een andere simkaart erin gedaan die het in mijn andere telefoon altijd goed doet, en hij blijft wegvallen.
Ben simkaart uit mijn hero in een andere telefoon gedaan, en nergens last van.
Het ligt wel degelijk aan de hero dus.
Ik heb hem nu voor reparatie aangemeld, want dit is niet in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
-Edwin- schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:26:
Er zijn veel vertaalfouten in die weather app zeg. ''Wissen'' is al een bekende, maar ook ''windstoten'' zie ik vaak langskomen en dan afbeelding van sneeuw ernaast. Bij Los Angeles kom ik ook af en toe iets tegen als ''heiige zon''. Ik zou echt niet weten wat dit inhoudt, het plaatje van de zon is dan wel iets geler en minder oranje. Vond het wel even grappig om te melden :P
FYI: heiig. Geen vertaalfout iig.

Zijn er ook mensen die een extra/vervangende accu voor hun Hero gebruiken ? Het lijkt mij wel handig om reserve-accu(s) te hebben als ik langer dan een paar dagen van huis ben, maar twijfel of ik dan het best orginele HTC accu kan kopen, of dat de goedkope kloontjes een beetje doen wat ze beloven. Iemand ervaringen ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Laatst online: 22-06 18:38
Hey,

Ik heb gisteren mijn "Held" ontvangen en ik wilde weten of er meer mensen waren met het volgende probleem:
Mijn G-sensor is neit goed gekalibreerd en als ik hem wil kalibreren, dan weet de telefoon wat er mis is, en dan verhelpt hij het, maar hij slaat de gegevens niet op, is hier een update voor, of moeten we daar nog op wachten??

PS, is er ook ergens een lijst met de meeste bekende ROMs??
(google leverde niet veel op...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:27
Sinds vandaag ook een HTC Hero in het bezit. Enige waar ik op dit moment mee zit, en waar Google me geen uitkomst bied is het instellen van bepaalde regels in de mail client. Mijn mailserver markeert spam mail met *****SPAM***** maar laat de mails toch door. Nu zou ik graag een regel instellen op mijn Hero zodat ik deze mails niet op het toestel krijg, of in een aparte map. Is daar een mogelijkheid voor?

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik had toch echt op Google gezocht, maar kon niks vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Laatst online: 22:22
k4kl44s schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:44:
Hey,

Ik heb gisteren mijn "Held" ontvangen en ik wilde weten of er meer mensen waren met het volgende probleem:
Mijn G-sensor is neit goed gekalibreerd en als ik hem wil kalibreren, dan weet de telefoon wat er mis is, en dan verhelpt hij het, maar hij slaat de gegevens niet op, is hier een update voor, of moeten we daar nog op wachten??
Dit is idd een bekend probleem met de Hero.
Hopelijk word dit verholpen met eclair update!

En voor Hero roms kun je het beste bij XDA kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:19
Hobbles schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:09:
Sinds vandaag ook een HTC Hero in het bezit. Enige waar ik op dit moment mee zit, en waar Google me geen uitkomst bied is het instellen van bepaalde regels in de mail client. Mijn mailserver markeert spam mail met *****SPAM***** maar laat de mails toch door. Nu zou ik graag een regel instellen op mijn Hero zodat ik deze mails niet op het toestel krijg, of in een aparte map. Is daar een mogelijkheid voor?
Is het niet verstandiger om je mail server de spam meteen te laten verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-07 15:30
Een keer inloggen op Gmail en daar even instellen bij de filters :)

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Laatst online: 22-06 18:38
rdgut schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:02:
[...]

Dit is idd een bekend probleem met de Hero.
Hopelijk word dit verholpen met eclair update!

En voor Hero roms kun je het beste bij XDA kijken.
Dank voor je snelle reactie, ik heb nog een andere vraag, ik heb netjes HTC Sync geinstalleerd op mijn W7 computer, via de installer die op mijn SD kaart stond, maar als ik nu wil syncen, dan moet ik op mijn mobiel op een notificatie klikken, maar vervolgens wordt Sync op mijn pc niet gevonden...

Ik heb de pc en de Hero gereboot, ook de nieuwste sync gedownload, het geinstalleerd zonder virusscanner aan(wat is dat vreemd trouwens) maar nog steeds herkent hij m niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Ook de nieuwe Sync versie al geprobeerd van de HTC website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:45

Trouble

Everything is awesome

k4kl44s schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:58:
[...]

Dank voor je snelle reactie, ik heb nog een andere vraag, ik heb netjes HTC Sync geinstalleerd op mijn W7 computer, via de installer die op mijn SD kaart stond, maar als ik nu wil syncen, dan moet ik op mijn mobiel op een notificatie klikken, maar vervolgens wordt Sync op mijn pc niet gevonden...

Ik heb de pc en de Hero gereboot, ook de nieuwste sync gedownload, het geinstalleerd zonder virusscanner aan(wat is dat vreemd trouwens) maar nog steeds herkent hij m niet...
Het syncen lukte bij mij eerst ook niet, maar dit was uiteindelijk de oplossing voor mij. Er schijnen meerdere manieren te zijn om het werkend te krijgen, dus veel succes :)

[ Voor 5% gewijzigd door Trouble op 02-02-2010 23:06 ]

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
k4kl44s schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:58:
[...]

De allereerste rom wil ook moeilijk syncen met windows 7...
Maat van me heeft hem3 weken en krijgt het tot op heden nog niet voor elkaar te syncen met
de originele rom, mocht je deze ook nog draaiende hebben kan het best zijn dat het daaraan
ligt.

Op mijn hero draait de laatste officiele rom van HTC en ik krijg htcsync werkend op alle systemen
die ik hier thuis heb staan (Vista64 win7 32&64bits en WinXP. Zonder gekke dingen te doen. Gewoon
laatste htc sync erop en dan hero eraan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dddddaaf
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-07 21:12
Ik heb mijn Hero gisteren binnen gekregen en ben inmiddels wat met het toestel aan't stoeien geweest. Geweldig toestel en je merkt dat er in de twee/drie jaar sinds het verschijnen van de TyTn II (mijn vorige toestel) toch behoorlijk wat ontwikkeling heeft plaatsgevonden op smarphonegebied. Ik heb echter al meteen een vraag met betrekking op de agenda:

Ik heb in mijn google agenda de agenda met speeldata van mijn favoriete eredivisieclub geïmporteerd via 'Andere agenda's' -> Door interessante agenda's bladeren -> Sport -> Voetbal ->Dutch Eredivisie - HOLL -> Roda JC Aanmelden. Op de PC geeft hij dan alle speeldata en uitslagen van eerder gespeelde wedstrijden weer, op mijn Hero staat de "Roda-agenda" echter niet tussen de beschikbare agenda's. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330021

Staat hij aangevinkt in je agenda onder menu > agenda's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dddddaaf
Anoniem: 330021 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 08:51:
Staat hij aangevinkt in je agenda onder menu > agenda's?
Dat is nou juist het vreemde; daar staat 'ie (op mijn Hero) nl. niet tussen. In de online google agenda heb ik hem echter wel gewoon aangevinkt onder "IN LIJST TONEN". Andere "interessante agenda's" geeft 'ie op mijn Hero trouwens ook niet weer in de agendalijst, nadat ik ze online heb toegevoegd. Vraag ik iets wat door de aard van de gevraagde agenda (het zijn immers geen afspraken, maar dat geldt voor feestdagen - die wél in de lijst van beschikbare agenda's op de Hero staan - net zo) nu eenmaal niet mogelijk is of doe ik zelf iets verkeerd?

Edit:

Blijkbaar is het een probleem van de door google aangeboden "Roda-agenda", want wanneer ik er eentje toevoeg via voetbalkalenders.nl, werkt het probleemloos...

[ Voor 41% gewijzigd door dddddaaf op 03-02-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik heb trouwens al enige tijd het probleem dat ik geen video's meer kan afspelen met de YouTube application. Weet iemand wat de oorzaak hiervan is? Ik draai nu de MoDaCo custom ROM 3.0 dus dat kan uiteraard een oorzaak zijn (en dan zal ik even cross-posten in de nodige thread daarvoor) Maar misschien is dit iets algemeens dat meer mensen hebben gehad?

> Cannot play video
Sorry, this video cannot be player

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

rickiii schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:30:
Ik heb trouwens al enige tijd het probleem dat ik geen video's meer kan afspelen met de YouTube application. Weet iemand wat de oorzaak hiervan is? Ik draai nu de MoDaCo custom ROM 3.0 dus dat kan uiteraard een oorzaak zijn (en dan zal ik even cross-posten in de nodige thread daarvoor) Maar misschien is dit iets algemeens dat meer mensen hebben gehad?

> Cannot play video
Troost je met de gedachte dat je niet de enige bent. Wat het probleem nu daadwerkelijk is? De Hero, Android, de applicatie..wie het weet mag het zeggen....

http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287750

210667 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:34:
[...]

Troost je met de gedachte dat je niet de enige bent. Wat het probleem nu daadwerkelijk is? De Hero, Android, de applicatie..wie het weet mag het zeggen....

http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a
Probeer het eens via de youtube-site, dat lukt bij mij wel. Draai wel de laatste HTC-rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

rickiii schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:30:

> Cannot play video
4 Videootjes geprobeerd via de youtube app en geen enkel probleem (MCR3.1 zonder Rosie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 16:43
Anoniem: 8504 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:47:
[...]

4 Videootjes geprobeerd via de youtube app en geen enkel probleem (MCR3.1 zonder Rosie).
Gister geprobeerd, toen werkte het niet.
Nu werkt het wel 1x in lage kwaliteit. Om gezet naar home kwaliteit en ik kan meteen helemaal niets meer afspelen.

Dat ene filmpje was nog een stom filmpje ook ......

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

u_nix_we_all schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:01:
[...]

Zijn er ook mensen die een extra/vervangende accu voor hun Hero gebruiken ?[...] Iemand ervaringen ?
Ik heb zojuist een 3000mAh besteld. Ik verwacht hem volgende week binnen, dan zal ik er over vertellen. :)

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTBoy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 12:11
Ik heb sinds eind vorig jaar een T-Mobile branded G2 Touch. Ik heb hierop de nieuwste T-Mobile firmware geïnstalleerd.

Na die installatie kan ik geen copy-protected apps meer vinden in de Market, hebben andere hier ook last van? Beetje lastig, kan ook een hoop betaalde apps niet vinden.Voor de firmware upgrade kon ik ze wel vinden. Vriend van me heeft dezelfde firmwareversie en toestel en kan ze ook niet vinden. Dat geeft me het idee dat het niet aan persoonlijke instellingen ligt of zo...

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
RunaR schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:40:
[...]

Gister geprobeerd, toen werkte het niet.
Nu werkt het wel 1x in lage kwaliteit. Om gezet naar hoge kwaliteit en ik kan meteen helemaal niets meer afspelen.

Dat ene filmpje was nog een stom filmpje ook ......
Daar kan het aan liggen. Vlak voordat het stopte met werken heb ik ook een tijdje gespeeld met de "View in High Quality" optie.

Update: Ik heb gelezen dat als je video's 10 keer probeert, ze ongeveer 1 tot 2 keer wél werken.
Bron: http://www.google.com/sup...id=6f1f5c403c39058c&hl=en Dit kan ik nu bevestigen....

Wat zou hier de oorzaak van zijn :?

[ Voor 21% gewijzigd door rickiii op 04-02-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 16:43
Youtube app nog een keer getest na een reboot kan ik 1 filmpje bekijken. Niet omgezet naar hogekwaliteit, 2de filmpje geprobeerd en het werkte al niet meer. De youtube app killen met een taskkiller maakt niet uit. Het werkt niet meer.
Dus voortaan je telefoon rebooten als je een youtube filmpje wil bekijken.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loed21
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-02 15:48
Ik ben al een tijd op zoek naar een programma waarmee ik kan sms via de computer.. ik heb hem! :*) Deze wou ik even met jullie delen: HTC Phone Portal

Ik werk hier nu al een tijdje mee en momet zeggen dat het echt prima werkt via wifi, motorola bedankt! _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:31

DizzyWeb

Ondertiteld

Moto Phone Portal is leuk, maar erg instabiel op m'n Hero. Als ik m'n plaatjes doorscroll, crasht ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinu
  • Laatst online: 18:20
Ik heb een belgische Hero. Bij aankoop had ik geen youtube app.
Wanneer ik naar website ging en filmpje wou afspelen, dan starte HTC Flash Player maar kon niet afgespeeld worden.

Ik heb toen geupdate naar nieuwste ROM op de website van HTC (Orange BELGIUM rom)
Nu heb ik nog geen youtube app, maar het werkt wel via de website en HTC Flash Player.

Heeft iemand toevallig enig idee hoe ik de youtube app toch nog zou kunnen installeren?
Heb al eens gezocht op google, maar vind enkel problemen met de app, niet hoe ik die kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Zoeken naar een YouTube apk, op je sd kaart zetten, en via een filemanager installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316354

Ik heb sinds een week of wat problemen met mijn 3G verbinding.
De verbinding is uiterst langzaam, zelfs met een goed bereik van 3G. Waar hij eerst pagina's vlekeloos laadde, doet hij dat niet meer.

Zo af en toe opent hij een pagina, erg langzaam, en daarna krijg je hem niet meer aan de praat.

Wanneer ik de telefoon opnieuw opstart dan lijkt hij weer lekker te werken op internet, maar na het openen van 2 pagina's gaat alles weer extreem langzaam en opent niks meer.

:S Wie heeft dat nog meer? En waar kan het aan liggen jongens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Anoniem: 316354 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:35:
De verbinding is uiterst langzaam, zelfs met een goed bereik van 3G. Waar hij eerst pagina's vlekeloos laadde, doet hij dat niet meer.

Zo af en toe opent hij een pagina, erg langzaam, en daarna krijg je hem niet meer aan de praat.

Wanneer ik de telefoon opnieuw opstart dan lijkt hij weer lekker te werken op internet, maar na het openen van 2 pagina's gaat alles weer extreem langzaam en opent niks meer.

Ik wilde dit net schrijven, maar jij was me voor. Je hebt toch niet toevallig Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loed21
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-02 15:48

Heb je dan ook toevallig ook dat het scherm geheel wit blijft? ik heb dat nu ook regelmatig met T-mobile W'nW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus

Ik heb de laastse dagen last van dezelfde symptomen zowel op H als 3G. Ik merk het ook vaak in de nos teletekst applicatie en krijg dan een Socket is not connected melding. Ik Op dit moment kan ik bijvoorbeeld de NU.nl applicatie ook niet gebruiken, krijg enkel een zwart scherm te zien en na een hele tijd de melding dat er geen verbinding is met het internet. Op het moment dat ik mobile uitzet en wi-fi aan zet dan werkt alles wel vlekkeloos. Ik zit overigens bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
kwiebus schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:20:
[...]

Ik heb de laastse dagen last van dezelfde symptomen zowel op H als 3G. Ik merk het ook vaak in de nos teletekst applicatie en krijg dan een Socket is not connected melding. Ik Op dit moment kan ik bijvoorbeeld de NU.nl applicatie ook niet gebruiken, krijg enkel een zwart scherm te zien en na een hele tijd de melding dat er geen verbinding is met het internet. Op het moment dat ik mobile uitzet en wi-fi aan zet dan werkt alles wel vlekkeloos. Ik zit overigens bij KPN.
Ook dit komt toch wel akelig dicht bij mijn probleem (Hi, dus KPN). Ik denk dat we allemaal hetzelfde probleem hebben. Iets mis bij Hi/KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Is het vreemd dat ik geen profielen kan maken (kan vinden), om bijvoorbeeld bij een smsje alleen te trillen en bij een beltoon gewoon af te gaan? Zo had ik vroeger altijd profielen voor school, thuis etc.
Verder vroeg ik mij af of, als je de HTC Hero standaard geleverd krijgt, de versie al 2.1 (?) is? Ik heb 1.5 zien staan maar ben nou niet echt zeker of dat de Android versie is.

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:59

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

-Edwin- schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:27:
[...]

Ook dit komt toch wel akelig dicht bij mijn probleem (Hi, dus KPN). Ik denk dat we allemaal hetzelfde probleem hebben. Iets mis bij Hi/KPN?
* Mysteryman Steekt ook zijn hand op m.b.t. de potentiele Hi problemen...

Ik zat al te denken om een reboot te doen van mijn telefoon, maar ik ben blijkbaar niet de enige met het probleem.

De afgelopen dagen ben ik vrijwel door de hele randstad geweest en ik heb overal deze problemen gehad...

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330021

Ik zit ook bij Hi, maar ik heb er geen last van. Nog aanvullende info, ik draai al een tijdje de Modaca 3.1 ROM, misschien ligt het wel daar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Laatst online: 20:45

Trouble

Everything is awesome

DM.Aram schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:17:
Is het vreemd dat ik geen profielen kan maken (kan vinden), om bijvoorbeeld bij een smsje alleen te trillen en bij een beltoon gewoon af te gaan? Zo had ik vroeger altijd profielen voor school, thuis etc.
Verder vroeg ik mij af of, als je de HTC Hero standaard geleverd krijgt, de versie al 2.1 (?) is? Ik heb 1.5 zien staan maar ben nou niet echt zeker of dat de Android versie is.
Je kunt met die knop aan de linkerzijkant het geluid eenvoudig regelen, van geluid naar trillen naar stil :)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-03 09:49
heeft niet iedereen toevallig zn maandelijkse datalimiet overschreden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:14
Flogging Hank schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:32:
Kan... in 4 dagen ... ;)
Had er dus ook last van, al gaat het nu weer beter. Het ligt dus iig niet aan de telefoon (denk ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Flogging Hank schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:32:
Ik heb er ook last van en heb ook Hi. Ik zit niet aan mijn datalimiet. Mijn nieuwe bundel is op 02-02-2010 ingegaan en ik heb een datateller waar nu 15 MB op staat. Gebruik merendeels Wifi dus daar kan het denk ik niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Heb hier ook last van bij Hi, alhoewel het nu wel weer wat sneller kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Same here, ook Hi. Soms werken dingen als de buienradar app of simpel browsen ineens niet terwijl er goed 3G/HSDPA bereik is. 't Komt gelukkig niet heel vaak voor en even later werkt alles weer gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Op dit tijdstip werkt mijn mobile internet verbinding weer als een speer en heb nu ook continue HSDPA bereik in huis. Misschien is er geregeld een probleem met capaciteit op het netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb ook dezelfde problemen met 3g alleen dan met een Samsung Spica i.c.m. Hi.

Vanmorgen lijken de problemen opgelost.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

Ik ken het verbindingsprobleem ook bij telfort. Taskiller loslaten op de browser en WiFi uit hielp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Karma
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik ben nog steeds van plan een Hero te kopen, maar lees regelmatig dat de GSMverbinding zomaar weg kan vallen.

Dit zou op te lossen zijn door een ROMversie te gebruiken met een andere 'GSM radio'.

Kan iemand bevestigen dat het probleem hiermee definitief wordt opgelost? En met welke ROM- of radioversie?

Je zal maar in een noodsituatie zitten en je GSM werkt even niet.. Volstrekt onacceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Bad_Karma schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:32:
Ik ben nog steeds van plan een Hero te kopen, maar lees regelmatig dat de GSMverbinding zomaar weg kan vallen.

Dit zou op te lossen zijn door een ROMversie te gebruiken met een andere 'GSM radio'.

Kan iemand bevestigen dat het probleem hiermee definitief wordt opgelost? En met welke ROM- of radioversie?

Je zal maar in een noodsituatie zitten en je GSM werkt even niet.. Volstrekt onacceptabel.
Tja.. de vraag blijft dus of dat wegvallen te wijten is aan de Hero, de rom/radio, of de Telecomprovider(s).
Zelf denk ik het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257199

Bad_Karma schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:32:

Ik heb daar in be met mobile vikings iig nog geen last van gehad met mijn Hero. Zal dus eerder aan de providers liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
210667 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:45:
[...]

Tja.. de vraag blijft dus of dat wegvallen te wijten is aan de Hero, de rom/radio, of de Telecomprovider(s).
Zelf denk ik het laatste.
Ik denk het ook, heb nog nooit problemen met GSM gehad, met een stock rom/radio.

Ik heb op dit moment wél last van een probleem met UMTS van KPN/Hi, geen 3G maar aleen GPRS. Een kennis heeft hetzelfde probleem (al enkele dagen), heeft gemailt met KPN, en die bevestigen dat er problemen zijn, (onderhoudswerkzaamheden zeggen ze zelf) en het zou vanmiddag verholpen moeten zijn....

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Laatst online: 10-05 10:00
Weet iemand waar je beltoon terecht komt?
Ik heb een stukje uit een mp3 geknipt (gedaan met de Hero).
Nu wil een collega dit zelfde stukje muziek ook hebben, ik kan het alleen niet terug vinden middels Astro file manager.

*standaard HTC rom

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:06

The_Worst

Unox

waarschijnlijk in sd-card\media\ringtones

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
u_nix_we_all schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:51:
[...]
Ik heb op dit moment wél last van een probleem met UMTS van KPN/Hi, geen 3G maar aleen GPRS. Een kennis heeft hetzelfde probleem (al enkele dagen), heeft gemailt met KPN, en die bevestigen dat er problemen zijn, (onderhoudswerkzaamheden zeggen ze zelf) en het zou vanmiddag verholpen moeten zijn....
Dat zou wel het één en ander verklaren.

Ik merk nu dat weer problemen heb en alleen op de moment dat er van 3G gebruik gemaakt wordt. Op HSDPA werkt de verbinding probleemloos maar zodra er naar 3G geswitcht moet/gaat worden dan gaat het fout. Het zou overigens wel fijn zijn als ze zulke onderhoudswerkzaamheden communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
The_Worst schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:19:
waarschijnlijk in sd-card\media\ringtones
Als ik een nummer vanuit de mp3speler-applicatie bijknip om als ringtone te gebruiken komt die in /sdcard/.ringtonetrimmer/ te staan

BTW, backslashes zijn zooo .... MS-DOS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
u_nix_we_all schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:47:
[...]

Als ik een nummer vanuit de mp3speler-applicatie bijknip om als ringtone te gebruiken komt die in /sdcard/.ringtonetrimmer/ te staan

BTW, backslashes zijn zooo .... MS-DOS :P
Hmm vreemd bij mij bestaan de mappen uit bovengenoemde directories niet.

Wordt er misschien een standaard naam aan geknipte bestanden gegeven (zodat ik daar op kan zoeken) ?

[ Voor 11% gewijzigd door Sneezzer op 05-02-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:49

Nibbz

Postmaster General

rickiii schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:20:
[...]

Daar kan het aan liggen. Vlak voordat het stopte met werken heb ik ook een tijdje gespeeld met de "View in High Quality" optie.

Update: Ik heb gelezen dat als je video's 10 keer probeert, ze ongeveer 1 tot 2 keer wél werken.
Bron: http://www.google.com/sup...id=6f1f5c403c39058c&hl=en Dit kan ik nu bevestigen....

Wat zou hier de oorzaak van zijn :?
Dit zelfde probleem heb ik ook met het luisteren naar internet radio. Via WiFi begint hij over het algemeen direct met spelen. Maar zodra ik via 3G een radiostream wil beluisteren.. blijft hij maar bufferen (als ik niet op stop druk, gaat hij zo 10MB bufferen, zonder ook maar iets van audio af te spelen).
Druk je een paar keer op stop, en weer op play, heb je maarzo kans dat hij de stream plots wel afspeeld.

Heb dit geprobeerd met meerdere AudioStream programma's (waarvan StreamFurious de fijnste is)

Zouden deze problemen iets met elkaar te maken kunnen hebben.. dat er in het android platform iets van een buffer-issue is?

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bollegerry
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 01:33
Vodafone: Ik heb ook sinds 2 weken problemen door uitvallen internet verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:34
Wat raar. Op de HTC support site staat bovenaan een upgrade voor een nieuwe rom van de Hero. Als je er op klikt krijg je echter gewoon de laatste rom 2.73.405.5. Geen idee waar dat een voorbode aan is.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 26-06 11:13

djunicron

*click-swoosh-thud*

Sneezzer schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:06:
[...]

Hmm vreemd bij mij bestaan de mappen uit bovengenoemde directories niet.

Wordt er misschien een standaard naam aan geknipte bestanden gegeven (zodat ik daar op kan zoeken) ?
Hoe zoek jij? Overigens; ze staan echt in /.ringtonetrimmer/ Maar let op: dat is dus niet je SDkaart! Standaard zet de trimmer ze gewoon in je telefoon. Waar je dus niet zomaar bij kunt. En: Vanuit android worden mappen beginnende met een punt ('.' dus) niet gezien. Zo kan je o.a. files voor de muziekspeler verstoppen. Maar dat gebeurt dus met je ringtones ook.

Het is verboden muziekbestanden, ook geknipt, te verspreiden, tenzij je collega dus ook dit nummer heeft. Maar dan kan hij dus zelf ook het liedje opknippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
djunicron schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:19:
[...]

Hoe zoek jij? Overigens; ze staan echt in /.ringtonetrimmer/ Maar let op: dat is dus niet je SDkaart! Standaard zet de trimmer ze gewoon in je telefoon. Waar je dus niet zomaar bij kunt. En: Vanuit android worden mappen beginnende met een punt ('.' dus) niet gezien. Zo kan je o.a. files voor de muziekspeler verstoppen. Maar dat gebeurt dus met je ringtones ook.

Het is verboden muziekbestanden, ook geknipt, te verspreiden, tenzij je collega dus ook dit nummer heeft. Maar dan kan hij dus zelf ook het liedje opknippen.
Ik gebruik de zoek optie in astro.
Als ik het zo lees kan ik ze dus niet vinden op een niet ge-root-e Hero?

(het gaat niet om muziek maar om een grappig stukje tekst waarvan ik van mening ben dat het geen rechten bevat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:39
mastair schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:05:
Wat raar. Op de HTC support site staat bovenaan een upgrade voor een nieuwe rom van de Hero. Als je er op klikt krijg je echter gewoon de laatste rom 2.73.405.5. Geen idee waar dat een voorbode aan is.
De HTC_EU twitter gaf dit ook al aan.. Ik hoop dat het een voorbode is en dat ze gewoon de verkeerde erop hebben staan. De HTC_EU tweet verwees, net als de supportsite van HTC, door naar een update die is geplaatst op 2009-09-11, wellicht dat dit nog aangepast moet worden.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Sneezzer schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:24:
[...]

Ik gebruik de zoek optie in astro.
Als ik het zo lees kan ik ze dus niet vinden op een niet ge-root-e Hero?

(het gaat niet om muziek maar om een grappig stukje tekst waarvan ik van mening ben dat het geen rechten bevat)
Gevonden. Hiddenfiles stond uit, nu aangezet en tada daar staat het fragmentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Nibbz schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:38:
[...]

Dit zelfde probleem heb ik ook met het luisteren naar internet radio. Via WiFi begint hij over het algemeen direct met spelen. Maar zodra ik via 3G een radiostream wil beluisteren.. blijft hij maar bufferen (als ik niet op stop druk, gaat hij zo 10MB bufferen, zonder ook maar iets van audio af te spelen).
Druk je een paar keer op stop, en weer op play, heb je maarzo kans dat hij de stream plots wel afspeeld.

Heb dit geprobeerd met meerdere AudioStream programma's (waarvan StreamFurious de fijnste is)

Zouden deze problemen iets met elkaar te maken kunnen hebben.. dat er in het android platform iets van een buffer-issue is?
Dat klinkt heel bekend. Ik heb hetzelfde met A Online Radio
Daar moet toch iets over te vinden zijn. Ligt het misschien aan de provider? Vodafone hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
rickiii schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:57:
[...]

Dat klinkt heel bekend. Ik heb hetzelfde met A Online Radio
Daar moet toch iets over te vinden zijn. Ligt het misschien aan de provider? Vodafone hier.
Nee, heeft niets met de provider te maken, ik heb het zelf bij KPN ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwiebus schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:15:
[...]

Nee, heeft niets met de provider te maken, ik heb het zelf bij KPN ook.
Bij de uitzending gemist-app heb ik dit ook, heb hi, bij kpn dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Laatst online: 19:08
Sp!tF!re schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:25:
[...]

De HTC_EU twitter gaf dit ook al aan.. Ik hoop dat het een voorbode is en dat ze gewoon de verkeerde erop hebben staan. De HTC_EU tweet verwees, net als de supportsite van HTC, door naar een update die is geplaatst op 2009-09-11, wellicht dat dit nog aangepast moet worden.
De HTC twitter geeft wel een correcte update aan. Naar eigen zeggen gaat het om een kleintje en alleen voor Orange klanten. http://ow.ly/13YR2 . De Android versie blijft hierdoor wel nog op 1.5.
Denk dat de Europese tak in de war is. Laten ze het maar snel opgelost hebben, want ik heb zin in 2.1.

[ Voor 3% gewijzigd door TomasE op 05-02-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26512

Ik heb al even lopen zoeken maar kan nog geen "barebone" 2.1 Rom vinden voor de Hero, wel 2.1 Roms met HTC sense erop maar dat wil ik dus niet.

Ik zoek de interface van mijn Nexus voor de Hero, iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:50

DinX

Motormuis

Anoniem: 26512 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 17:01:
Ik heb al even lopen zoeken maar kan nog geen "barebone" 2.1 Rom vinden voor de Hero, wel 2.1 Roms met HTC sense erop maar dat wil ik dus niet.

Ik zoek de interface van mijn Nexus voor de Hero, iemand??
CKDroid

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dddddaaf
Ik heb me vanmiddag een 16 gb MicroSDHC-kaartje gehaald, zodat ik voldoende opslagcapaciteitcapaciteit heb om mijn Hero ook als mp3-speler te gebruiken. Ik heb een aantal subdirectory's gemaakt in de MP3-directory en daarin 320 kbps mp3's met de albumart ín de mp3 geplaatst (m.b.v. ID3-tagIT 3) in opgeslagen. De id3-tags zijn als versie 2.3 opgeslagen. Nu loopt de muziekspeler echter constant vast op deze mp3's. Herkent iemand dit probleem? Ik ga van het weekend sowieso nog eens wat experimenteren met dezelfde mp3's zonder albumart en/of in een lagere bitrate. (tenzij iemand de oplossing nu al uit z'n mouw kan schudden) I'll keep you posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316354

kwiebus schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:20:
[...]

Inderdaad, precies hier dus ook. Mijn scherm blijft ook veel wit.
Zit ook bij Hi en nee, mijn limiet niet overschreden, dat haal ik nooit. Ik ben in principe altijd via mijn wifi verbonden. Erg vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Vandaag leken die 3G/HSDPA problemen bij Hi wel wat minder. Heel soms had ik er nog last van, maar wel veel minder dan gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197677

Klopt donderdag had ik ook nauwelijks verbinding. Best irritant, maar het gebeurt wel vaker. Gisteren (vrijdag dus) had ik nergens last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:06
Iemand ervaring met de reperatieservice van HTC? Mijn touchscreen is dermate defect dat ik mijn telefoon hasat niet meer kan bedienen. Nadat ik een e-mail naar HTC had gestuurd met de uitleg van het probleem en de uitleg dat een harde reset niet hielp, e-mailde de behulpzame helpdeskmevrouw mij dat ik een harde reset kon proberen. Of ik moest 'm even opsturen. In dat laatste heb ik absoluut geen zin, maar het moet maar. Alleen ik vrees wel dat ik mijn telefoon dan enkele weken kwijt ben, kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

SpartanArmada schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 18:02:
Iemand ervaring met de reperatieservice van HTC? Mijn touchscreen is dermate defect dat ik mijn telefoon hasat niet meer kan bedienen. Nadat ik een e-mail naar HTC had gestuurd met de uitleg van het probleem en de uitleg dat een harde reset niet hielp, e-mailde de behulpzame helpdeskmevrouw mij dat ik een harde reset kon proberen. Of ik moest 'm even opsturen. In dat laatste heb ik absoluut geen zin, maar het moet maar. Alleen ik vrees wel dat ik mijn telefoon dan enkele weken kwijt ben, kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?
Ik heb ook een defect touchscreen gehad. Gebruik gemaakt van de HTC repair desk en inderdaad moest ik ook een hard reset uitvoeren. Hielp niet en ik besloot om hem RMA te sturen. Hij wordt door een koerier bij je thuis/werk afgehaald en 1.5 week later had ik een spliksplinter nieuw toestel weer per koerier thuis. Ik heb altijd een oude(re) GSM liggen, dus die heb ik slechts 1.5 week moeten gebruiken.

Geen garantie dat dit bij jou ook zo snel gaat natuurlijk, maar ik ben uitermate tevreden over de service van HTC en dit is ook een van de redenen dat ik hierna weer een HTC wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Garantie-afhandelingen horen niet in dit topic thuis :) Mocht je dat willen bespreken kun je terecht in Shopping Forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickbouman
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-07 21:58
Ik heb mijn telefoon wel aan Wi-fi gehad, nog niet aan mobiel internet (nummerbehoud wordt nu geregeld, dus moet nu tot dat nog niet gedaan is per mb betalen), maar de klok op mijn voorpagina (de HTC Widget) blijft het weer van london tonen.
De klok loopt in die widget ook een uur achter, maar de gewone klok staat gewoon goed.

De grote weer widget toont wel het weer van Tilburg.
Hoe krijg ik die van de HTC Widget op de homepage goed?

Edit: het is al gelukt, vaag Breda en Tilburg kent ie niet, maar als ik op huidige druk wel. :)

[ Voor 21% gewijzigd door rickbouman op 07-02-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dddddaaf
Zojuist nog eens verder gestoeid met het plaatsen van mp3's op mijn Hero; de vastlopers die ik eerder beschreef blijken door de tags van de mp3-bestanden veroorzaakt te worden. Nadat ik de albumart uit de tags verwijderd heb, was het probleem verholpen. Ik heb de albumart nu als 'albumart.jpg' in de albumdirectory staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Was ik vandaag even blij door eindelijk ook mijn felbegeerde Hero te hebben. Pak ik hem thuis uit ga anthousiast aan de slag, zit er een wit vlekje achter mijn scherm...voornamelijk zichtbaar bij browsen op een witte achtergrond :(

Terug geweest naar de winkel, werd totaal niet moeilijk over gedaan. Helaas was alleen mijn versie niet meer op voorraad, dus krijg hem nu opgestuurd..dinsdag in huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet er iemand hoe je al je contacten in één keer kunt verwijderen, heb al zitten zoeken in de topics maar kon niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Laatst online: 19:08
Anoniem: 287750 schreef op zondag 07 februari 2010 @ 18:37:
Weet er iemand hoe je al je contacten in één keer kunt verwijderen, heb al zitten zoeken in de topics maar kon niks vinden.
Als het Google contacten zijn, kun je het beste beginnen bij http://www.google.com/contacts (op je pc natuurlijk). Hier kun je makkelijk je contacten beheren. Wanneer er dan weer gesynct wordt met je Hero, worden ook daar de wijzigingen doorgevoerd.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.