Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:15
Ook al is dit offtopic, toch even melden:

je kan ook een PayPal account aanmaken met een gewone bankrekening. Je moet dan een machtiging geven. Ik heb het ook gedaan met Rabobank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:05
Pfff, Telmap --> in de prullenbak
Voor mij voldoet Google Maps voorlopig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
JB schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:46:
[...]

Alleen kost ie daar 4x meer... ;)

Dat plaatje heb ik via eBay besteld, hun shop is daar ook bekend. Het kost je iets van 2 dollar (incl. vezendkosten) en is binnen een week binnen ofzo. Zoek even een filmpje over het demonteren van de BB, die staan er genoeg op Youtube, ik heb 'm eruit gewipt met een simkaartje.

[...]
gsm4world.us staat dus ook op ebay, of het je direct bij gsm4world besteld? bij gsm4world kost het plaatje evenveel als bij die link van marktplaats.

Heb al een aantal filmpjes gecheckt voor het demonteren, maar op die filmpjes halen ze zowat de hele BB uit elkaar! vind ik iets te ver gaan voor alleen een plaatje. Maar alleen een sim kaart gebruiken zegje, heb je daar toevallig een filmpje van die jij hebt gebruikt als info?

thanks!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:23

JB

Cédric roelt!

Keus genoeg:

http://shop.ebay.com/i.ht...rksid=p3286.c0.m270.l1313

Zoals je hier kunt zien heb ik het ook gedaan met een simkaart er tussen steken en omhoog wippen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:37
Rudedadude schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:43:
[...]

Gisteravond geinstalleerd. vandaag uitgeprobeerd en het werkt best aardig! Hij wist de flitspalen op de A44 goed te staan :)
hij diet het niet met alleen wifi, of wel? (Mijn BIS abo gaat pas over twee weken in :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 12:24

swtimmer

Ontrafelt het leven!

B-Force schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:07:
[...]

hij diet het niet met alleen wifi, of wel? (Mijn BIS abo gaat pas over twee weken in :( )
Nee, want hij streamt op het moment datj e nodig hebt de kaarten naar je toe!

Hmm, ik heb hem net even getest. Helaas heb ik geen houder dus vrij weinig van de kaarten gezien. Maar ze sprak op de juiste momenten de route uit, dus dat lijkt me goed. Ik miste alleen dat ik geen overzicht had, hoelang nog/hoe hard rij ik/hoeveel km nog, klopt dit? Of heb ik niet goed genoeg gekeken of moet er een optie aangevinkt worden?

/edit gevonden, als je eenmaal een route hebt staan kan je een info widget toevoegen. Die geeft aan hoelang en hoever nog! Super, morgen nog eens testen ;-)

[ Voor 11% gewijzigd door swtimmer op 29-03-2010 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:37
swtimmer schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:50:
[...]

Nee, want hij streamt op het moment datj e nodig hebt de kaarten naar je toe!

Hmm, ik heb hem net even getest. Helaas heb ik geen houder dus vrij weinig van de kaarten gezien. Maar ze sprak op de juiste momenten de route uit, dus dat lijkt me goed. Ik miste alleen dat ik geen overzicht had, hoelang nog/hoe hard rij ik/hoeveel km nog, klopt dit? Of heb ik niet goed genoeg gekeken of moet er een optie aangevinkt worden?

/edit gevonden, als je eenmaal een route hebt staan kan je een info widget toevoegen. Die geeft aan hoelang en hoever nog! Super, morgen nog eens testen ;-)
gekke vraag misschien, maar waarom kan je niet streamen via wifi dan? als je bijvoorbeeld alleen even wil testen vanuit huis? of een kaart opvragen thuis?

verder; zijn er nog leuk apps te downloaden niet via de app store? heb her en der wel wat kunnen vinden, maar nergens een goede verzamelplaats van apps... of moet ik wachten op mijn BIS-abo :)

[ Voor 10% gewijzigd door B-Force op 29-03-2010 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 14:55:
[...]

Dank. Nog twee vragen: zijn het twee aparte antennes? Zo ja, kunnen deze beschadigen of werken ze simpelweg helemaal goed of helemaal niet?
Zover mijn theorie over antenne's mij bekend is werkt een antenne door middel van een soort spoel dat frequenties kan opvangen. Bij een val kan het misschien zijn dat de spoel beschadigd is en dus zodoende minder signalen kan gaan oppakken.
Dus om jouw vraag te beantwoorden, het kan slecht gaan werken ipv helemaal goed of helemaal niet.
Ik weet niet of het 1 of 2 antennes zijn, maar ik weet wel dat in de blackberry (en andere toestellen) er 1 antenne module in zit

Ben zelf ook wel eens toestellen tegen gekomen waarbij het bereik zeer slecht is en dan was het antenne gedeelte beschadigd/defect. Het gebeurd natuurlijk ook wel eens dat het bereik totaal wegvalt, ook dat duidt op een defecte antenne module.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-10 22:31
Ik heb sinds gister een Bold 9700 en wil graag gebruiken maken van de messenger (t-Mobile abbo)
Nu heb ik iemand uitgenodigd maar deze persoon krijgt de uitnodiging niet (op pin code),
en andersom krijg ik ook geen uitnodiging van deze persoon.
Ik heb er al een nieuwere versie opgezet maar helpt niet.
Is er een instelling oid wat ik over het hoofd zie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
SMAR schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 08:30:
Ik heb sinds gister een Bold 9700 en wil graag gebruiken maken van de messenger (t-Mobile abbo)
Nu heb ik iemand uitgenodigd maar deze persoon krijgt de uitnodiging niet (op pin code),
en andersom krijg ik ook geen uitnodiging van deze persoon.
Ik heb er al een nieuwere versie opgezet maar helpt niet.
Is er een instelling oid wat ik over het hoofd zie???
Dit had ik eerst ook maar toen was mijn BIS nog niet geactiveerd. Misschien die van jou ook niet? Kijk eens bij Connections - Services Status - BlackBerry Internet Service. Staat daar Not Connected? Dan moet je even wachten tot je BIS is geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigF25 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:05:
Pfff, Telmap --> in de prullenbak
Voor mij voldoet Google Maps voorlopig
Ik weet niet hoor maar als je met google maps in de AUTO goed uit te voeten kan dan moet je mij dat eens even uitleggen. Telmap heeft spraakondersteuning. Daarnaast biedt Telmap overzichtelijke en actuele weginformatie wanneer ik in de auto onderweg ben en navigeer. Bij Google Maps is dit zeker niet het geval.
Zelfs flitspalen geeft hij tijdig aan! En wanneer ik verkeerde afslag pak herberekent hij de route binnen no time.

Telmap _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-10 22:31
Peedy schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 08:51:
[...]

Dit had ik eerst ook maar toen was mijn BIS nog niet geactiveerd. Misschien die van jou ook niet? Kijk eens bij Connections - Services Status - BlackBerry Internet Service. Staat daar Not Connected? Dan moet je even wachten tot je BIS is geactiveerd.
Ah okay, daar staat dat ie nog niet is verbonden 8)7 . Maar ff wachten dan maar. Dank u! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
Weet iemand hoe je van die lelijke "Sent from my BlackBerry" signature afkomt? Of in ieder geval, hoe je hem aanpast?

Edit; ah, gevonden. Met je BlackBerry surfen naar http://kpn.blackberry.com en daar inloggen (als dat uberhaupt al nodig is). Dan bij het gewenste email account op Edit klikken en dan kan je daar je signature aanpassen.

[ Voor 48% gewijzigd door Peedy op 30-03-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Peedy schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:06:
Weet iemand hoe je van die lelijke "Sent from my BlackBerry" signature afkomt? Of in ieder geval, hoe je hem aanpast?
Check even je settings op de website van je provider waar je het email account activeert.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
JB schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:09:
[...]

Check even je settings op de website van je provider waar je het email account activeert.
Dat kan dus alleen via de browser van de telefoon. Als ik dat via m'n desktop probeer zegt hij dat hij geen HTML ondersteunt (?) en dat ik het via mijn telefoon moet doen. Daar heb ik echter maar 1 invoerregeltje om mijn signature in te voeren en ik wil graag een multi-line signature. Ik heb deze trick al geprobeerd, maar dat werkte niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
Ik heb me ook aangemeld voor de Telmap Beta User Group en de applicatie geïnstalleerd. Moest 1x resetten na installatie en toen de applicatie voor het eerst gestart. Deze bleef steken op "saving resources", en na enkele minuten maar de batterij verwijderd. Toen de BB opnieuw opgestart, applicatie weer gestart en activatiecode kunnen invoeren. Daarna liep alles perfect. Het is even wennen aan de menu-structuur, maar de functionaliteit is veelbelovend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Peedy schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:29:
[...]

Dat kan dus alleen via de browser van de telefoon. Als ik dat via m'n desktop probeer zegt hij dat hij geen HTML ondersteunt (?) en dat ik het via mijn telefoon moet doen. Daar heb ik echter maar 1 invoerregeltje om mijn signature in te voeren en ik wil graag een multi-line signature. Ik heb deze trick al geprobeerd, maar dat werkte niet :(
Bij welke provider is dat dan? Zelf stel ik het in via http://mobileemail.vodafone.nl

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan een Bold 9700 online kopen met factuur (tweedehands website) voor 220 euro.

Een prijsje dus, maar logisch want kopen via zo'n tweedehandswebsite houdt toch risico's in..

- De GSM is niet simlockvrij.. je kan dit online makkelijk laten unlocken, maar gaat dit bij alle toestellen - brengt dit nadelen met zich mee ?

- Kan je op één of andere manier nagaan hoe lang een blackberry al in gebruik is ?

- De garantie bij blackberry, is dat ook via het serienummer (indien er geen factuur bij zou zijn ?)

Andere tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan een Bold 9700 online kopen met factuur (tweedehands website) voor 220 euro.

Een prijsje dus, maar logisch want kopen via zo'n tweedehandswebsite houdt toch risico's in..

- De GSM is niet simlockvrij.. je kan dit online makkelijk laten unlocken, maar gaat dit bij alle toestellen - brengt dit nadelen met zich mee ?

ja alle toestellen ,nee geen nadelen

- Kan je op één of andere manier nagaan hoe lang een blackberry al in gebruik is ?

alleen wanneer die op de markt is gebracht. maar hoeft niks te zeggen over de staat.

- De garantie bij blackberry, is dat ook via het serienummer (indien er geen factuur bij zou zijn ?)

lijkt me niet. aankoopbewijs is meestal een pre. Anders zou hij/zij deze evt. opnieuw kunnen opvragen bij zijn verkoper.

Andere tips ?

ik zou t toestel tenzij het een betrouwbare verkoper is ophalen en dan dus eerst gaan bekijken, staat van toestel en factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is hier bij de deur dus daarom ook dat ik het me wil riskeren... Als het toestel echt nieuw is heb ik er het wel voor over om 300 euro minder te betalen en bijgevolg geen garantie te hebben (toestel heeft ook trackpad ipv trackball waar velen toch al problemen mee hadden).

Hoe kan ik zien hoelang een toestel al op de markt is ? Dan moet ik het serienummer vragen aan de verkoper ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 09:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Topicstarter
Van het toestel zelf kan je dat niet zien wanneer deze op de markt is, in ieder geval niet via de reguliere kanalen. De Bold 9700 is begin november geïntroduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem straks eens gaan bekijken,als die echt nieuw is denk ik wel dat ik het ga doen.

Hij is volgens de koper in Engeland gekocht en is daarom simlocked. Nu, als ik de winkel vraag waar dat gekocht is, zou ik dan misschien zo nog aan een factuur kunnen geraken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor zover ik weet kan je elke BB flashen met nieuwe firmware. Let wel even op dat het toetsenbord qwerty is. Maar ook dit zou je goedkoop moeten kunnen vervangen gok ik (even op ebay checken). Ik heb ook vernomen dat een BB casing makkelijk te vervangen is.

En wat betreft garantie voor een toestel uit Engeland zou ik even kijken of BB garantie ook voor buitenlandse BB's geldt binnen de garantietermijn? Even bellen met de helpdesk ofzo. Het is best een delicaat toestel dus als je een buttonbasher bent is het denk ik wel van belang.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een audiobook op m'n geheugenkaart staan (in de map audiobook) maar nu staat die ook gewoon tussen de muziek (de overigens in de map muziek staat). Erg irrtant als ik muziek luister en shuffle en er opeens een boek tussenkomt. Iemand een oplossing hiervoor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat die ook (dubbel) automatisch in de muziek map zodra je hem erop hebt gezet?

kan je hem niet bij applications - files en dan als die ook in je muziekfolder staat uit je muziekfolder verwijderen?

Of misschien moet je nog een extra map maken binnen in de audiobook folder waar je de audiobooks inplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
JB schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:04:
[...]

Bij welke provider is dat dan? Zelf stel ik het in via http://mobileemail.vodafone.nl
KPN. Heb nog steeds geen oplossing gevonden ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Peedy op 30-03-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Sinds kort ook een BB. Ben echter verbaasd dat er geen native PDF viewer in zit. Wie kan mij een goede aanraden (liefst gratis natuurlijk ;) )?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds net een JVM Error 102. Overal op internet gezocht, maar nog niks wat echt werkt. Iemand die de error ook gehad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de twitter gebruikers: gebruik Seesmic. Deze is sneller, minder log dan Ubertwitter en zeer goed in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:32:
Voor de twitter gebruikers: gebruik Seesmic. Deze is sneller, minder log dan Ubertwitter en zeer goed in gebruik.
Zal der een keer naar kijken. Ik heb me altijd verbaast over het menu van Ubertwitter, zo lang en zoveel opties dat het praktisch onbruikbaar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

Topicstarter
Seesmic had ik er op staan, echter gebruikte ik altijd Ubertwitter en sinds kort de officiële Twitter-client. Nu ik weer Seemic gebruik, moet ik toch concluderen dat deze net zo lekker werkt als Ubertwitter. Wat ik wel een nadeel vind van Seesmic is de retweet-functie. In Ubertwitter kan je de tweet aanpassen, in Seesmic echter niet. Maargoed, zo heeft elke client zijn voor en nadelen :)

Overigens: .566 is uit, een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:37

Praetextatus

the dutch_paki

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:28:
Ik heb sinds net een JVM Error 102. Overal op internet gezocht, maar nog niks wat echt werkt. Iemand die de error ook gehad heeft.
Invalid code in file system. The .cod files in the handheld have been checked for modification and it has been determined that there is a problem with one or more .cod files. Als je t probleem regelmatig krijgt een batterij pull doen of een reinstall.

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruikte ook Ubertwitter voorheen. Seesmic was voor mij een prima alternatief. Maar ik zal even de officiele proberen nu ik lees dat die ook bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-09 08:06

Jig

Heeft er iemand hier slechte ervaringen met leaked OS updates? Ik volg Crackberry waar er veel voorbij komen, maar ik heb er nog geen een geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMarcus schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:55:
Seesmic had ik er op staan, echter gebruikte ik altijd Ubertwitter en sinds kort de officiële Twitter-client. Nu ik weer Seemic gebruik, moet ik toch concluderen dat deze net zo lekker werkt als Ubertwitter. Wat ik wel een nadeel vind van Seesmic is de retweet-functie. In Ubertwitter kan je de tweet aanpassen, in Seesmic echter niet. Maargoed, zo heeft elke client zijn voor en nadelen :)

de officiële Twitter-client welke is dat eigenlijk? Ik vind hem niet in App World.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik juist zo fijn vind aan ÜberTwitter is de GeoTagging, en de aanpasbaarheid van het Menu Icon en de Notifier Icons, nu veranderd het Menu icoon als er een nieuwe Tweet in de TimeLine is, terwijl de Notifier Icon alleen wordt weergegeven als er een nieuwe @Reply is.

De Kwaliteit van de Foto's die via ÜberTwitter Geupload wordt, vind ik tegenvallen.

Aan de Officiele Twitter Cliënt vind ik het jammer dat deze mij zelfs op de hoogte stelt van Tweets die ik (via een andere Cliënt) zelf heb gepost, ook mist deze een Geotagging Feature, echter vind ik het wel weer fijn dat de FotoKwaliteit een stuk beter is.

Seesmic is voor mij nog niet af genoeg, heeft wel potentie, maar toch mis ik nog het een en ander.
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 17:12:
[...]
de officiële Twitter-client welke is dat eigenlijk? Ik vind hem niet in App World.
Deze is nu nog steeds in Closed (Leaked) Beta, het origineel schijnt op 31 maart te komen (via de App World dus).

Link naar Leaked Beta V1.0.0.28: http://www.theiexplorers.com/Twitter/twitter5.0.0.jad (OTA)

[ Voor 13% gewijzigd door JunkieXP op 30-03-2010 17:20 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht wel ff thanks though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy

Ah, thanks. Dan ga ik niet over naar Seesmic. Custom RT's vind ik toch echt wel een vereiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy

Hoe upgrade je naar .566? Ik draai nog op .344 en als ik Wireless Update draai, zegt ie "No Updates Available"?
excuses voor follow-up post

[ Voor 3% gewijzigd door Peedy op 30-03-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meende gehoord te hebben dat als je BIS hebt (van Hi) dat je dan geen FUP meer hebt, omdat de BB constant in verbinding is met internet en dus veel data verbruikt.
Toch kreeg ik zojuist een smsje binnen "Je hebt nu 80% van je FUP gebruikt. Overschrijdt je de FUP dan wordt je snelheid voor de rest van de maand verlaagd".
Ik heb veel internetradio geluisterd in de bus, maar ik mag aannemen dat ik vanaf 1 april a la overmorgen gewoon weer op 0% sta?

Trouwens best flauw is dit, want nergens staat eigenlijk aangegeven hoeveel je nou ongeveer kan downloaden.. Maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackberry gekocht en unlocked met een code. Ik zie mijn netwerk nu, hij zegt dat ik EDGE ontvangst heb dus vermoed dat dat gelukt is.

Nu lukt bellen gewoon niet. Als ik iemand anders Proximus-kaart erinsteek krijg ik te horen wanneer ik wil bellen dat dit wegens veiligheidsredenen niet gaat en de klantendienst moet bellen. Zij zeggen dat dit toestel waarschijnlijk gestolen is...

Wat is er nu gebeurd ? Heb ik niet goed unlocked of kan ik effectief met een gestolen toestel te maken hebben ?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Morgen gaat mijn abbo in. Heb net al mijn contacts via Missing Sync erop gezet ($39,95 minpunten dat RIM dit niet gewoon standaard heeft). Nu wil ik mijn mail account toevoegen via de BIS pagina. Maar krijg mijn toestel niet geregistreerd via het "Host service menu". Er blijft op het home screen van mijn Bold staan "SIM not provisioned 2" betekend dit dat de SIM kaart toast is en ik dus morgen niet bereikbaar ben of werkt het morgen ineens? In de brief van T-mobile stond dat ik zolang het abbo nog niet actief was ik via een tijdelijk nummer kan bellen, dit gaat ook niet.

Edit: Vandaag is mijn abbo ingegaan en de boel werkt

[ Voor 20% gewijzigd door Bartjeee op 31-03-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope3112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 18:21
Morgen mede bb'ers,
een goede verzamelplaats voor apps is bbsgame.mobi,
wel eerst registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen een BB bold 9700 en nu wilde ik er muziek op zetten en merk ik dat ik dat niet via de speakers kan afspelen... Ik kan ook het volume knopje niet harder zetten. Heb ik iets verkeerd ingesteld? als ik gebeld word hoor ik dat wel luid en duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope3112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 18:21
tijdens het afspelen bbknop->luidspreker activeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dope3112 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:39:
tijdens het afspelen bbknop->luidspreker activeren
Heb ik al geprobeerd maar krijg dan een icoontje te zien met een rode luidspreker met een streep erdoorheen.. probeer dan het volume harder te zetten maar dat doet ie niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Wat zijn de voordelen cq. verbeteringen?
Peedy schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:19:
[...]

Hoe upgrade je naar .566? Ik draai nog op .344 en als ik Wireless Update draai, zegt ie "No Updates Available"?
excuses voor follow-up post
Op de Blackberry site kun je het OS downloaden en via de Desktop Manager installeren, howto's daarvoor wordt je mee dood gegooid als je zoekt via Google.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-09 08:06

Jig

JB schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:06:
[...]

[...]
Op de Blackberry site kun je het OS downloaden en via de Desktop Manager installeren, howto's daarvoor wordt je mee dood gegooid als je zoekt via Google.
Ik zou ook graag een lijst met changes zien, maar volgens mij geeft RIM die niet vrij en heeft nog niemand het initiatief genomen om ze bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Jig schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:20:
[...]

Ik zou ook graag een lijst met changes zien, maar volgens mij geeft RIM die niet vrij en heeft nog niemand het initiatief genomen om ze bij te houden.
Mijn versie .351 draait prima dus daarvoor hoef ik niet over op een nieuwe versie. Ben benieuwd hoe de nieuwe versie ervaren wordt, mijn 8310 heb ik elke keer geupdate maar ook vaker een rollback gedaan omdat ie kut was. Is de lock en standby knop weer zoals ie hoort te werken bij deze versie?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Praetextatus schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 17:04:
[...]

Invalid code in file system. The .cod files in the handheld have been checked for modification and it has been determined that there is a problem with one or more .cod files. Als je t probleem regelmatig krijgt een batterij pull doen of een reinstall.
No shit sherlock. Maar dit werkt dus niet, het is ondertussen gelukt maar er is meer nodig dan wat jij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:49:
Blackberry gekocht en unlocked met een code. Ik zie mijn netwerk nu, hij zegt dat ik EDGE ontvangst heb dus vermoed dat dat gelukt is.

Nu lukt bellen gewoon niet. Als ik iemand anders Proximus-kaart erinsteek krijg ik te horen wanneer ik wil bellen dat dit wegens veiligheidsredenen niet gaat en de klantendienst moet bellen. Zij zeggen dat dit toestel waarschijnlijk gestolen is...

Wat is er nu gebeurd ? Heb ik niet goed unlocked of kan ik effectief met een gestolen toestel te maken hebben ?
Niemand ? Als ik mijn netwerk zie en zie of ik al dan niet edge ontvangst heb, moet ik toch kunnen bellen ? Of kan ik iets anders over het hoofd gezien hebben ?

Kan ik afgaande op het serienummer nakijken of het gestolen is door bijvoorbeeld de support van blackberry te bellen ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:48

Rudedadude

Maybe we were born to run

Inmiddels is OS versie .586 alweer beschikbaar.... Gelekte versie, dat wel.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by

Topicstarter
JB schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:06:
[...]
Voelt sneller aan, neemt minder RAM in dan .423 en heeft een verbeterde batterylife. Ik BBM veel en merk dat de accu minder snel leegloopt dan voorhen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Wat een drama bij blackberry zeg. Ik heb een DOA blackberry 9700 en deze terug gestuurd naar de shop waar ik hem heb gekocht. Deze heeft hem klakeloos doorgestuurd naar blackberry engeland want deze bepalen of het een DOA (en dus een nieuwe) of dat de blackberry gerepareerd moet worden. Ik ben het toestel nu al meer dan 4 weken kwijt en de status bij de reparateur is nog steeds toestel ontvangen!

Heeft iemand de gegevens van de officiele nl importeur danwel de officiele uk importeur?

Voor mij geen blackberry meer! (gelukkig heb ik me bold 9000 nog:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
Ik vind het eigenlijk niet zo vreemd. Heel veel merken hebben de situatie dat je een telefoon lang kwijt kan zijn. Ik ben een Nokia telefoon ook wel eens 2 maanden kwijt geweest. Die status die ze aangeven is inderdaad misschien wel een beetje raar.

Al met al denk ik niet dat je kan verwachten dat een winkel voor je kijkt of het DOA is of een reparatie. Het is namelijk garantie van RIM en niet van de winkel. Ik weet dat je bij nokia in dit soort situaties je telefoon drie keer moet laten repareren. Is na drie keer reparatie aan hetzelfde manco het probleem nog niet verholpen, dan pas krijg je een nieuwe telefoon.

Voor jou geen blackberry meer, maar je bent wel blij dat je je bold 9000 nog hebt... vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
pim89 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:42:
Ik vind het eigenlijk niet zo vreemd. Heel veel merken hebben de situatie dat je een telefoon lang kwijt kan zijn. Ik ben een Nokia telefoon ook wel eens 2 maanden kwijt geweest. Die status die ze aangeven is inderdaad misschien wel een beetje raar.

Al met al denk ik niet dat je kan verwachten dat een winkel voor je kijkt of het DOA is of een reparatie. Het is namelijk garantie van RIM en niet van de winkel. Ik weet dat je bij nokia in dit soort situaties je telefoon drie keer moet laten repareren. Is na drie keer reparatie aan hetzelfde manco het probleem nog niet verholpen, dan pas krijg je een nieuwe telefoon.

Voor jou geen blackberry meer, maar je bent wel blij dat je je bold 9000 nog hebt... vaag
De shop heeft een eigen reparatiecentrum (tegenwoordig bijna elke shop wel).

Ik ga vanuit dat je weet wat DOA is. Dat betekent dus een nieuw toestel ipv reparatie. Dit had geconstateerd kunnen worden als desbetreffende shop naar het toestel had gekeken. Het is logisch dat je checkt of het toestel wel daadwerkelijk defect is en niet domweg terug te sturen.

Natuurlijk heb ik begrip dat het wat langer kan duren omdat reparatiecentrum van RIM in Engeland zit maar dit is gewoon een DOA.

Het was cynisch dat ik nog wel een andere vergelijkbare toestel heb liggen.. toevallig een bb maar voor mij in de toekomst geen bb meer als de garantieafwikkeling op deze manier gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

DaMarcus schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:19:
[...]

Voelt sneller aan, neemt minder RAM in dan .423 en heeft een verbeterde batterylife. Ik BBM veel en merk dat de accu minder snel leegloopt dan voorhen :)
Als de accu langer mee gaat vind ik het zeker de moeite :) De lock en standby knop werken gewoon zoals het hoort?
FlasHie_FlaSh schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:57:
[...]

Ik ga vanuit dat je weet wat DOA is. Dat betekent dus een nieuw toestel ipv reparatie. Dit had geconstateerd kunnen worden als desbetreffende shop naar het toestel had gekeken. Het is logisch dat je checkt of het toestel wel daadwerkelijk defect is en niet domweg terug te sturen.

Natuurlijk heb ik begrip dat het wat langer kan duren omdat reparatiecentrum van RIM in Engeland zit maar dit is gewoon een DOA.

Het was cynisch dat ik nog wel een andere vergelijkbare toestel heb liggen.. toevallig een bb maar voor mij in de toekomst geen bb meer als de garantieafwikkeling op deze manier gaat.
Of het een DOA is wordt niet door de shop bepaald ;) Ze kunnen je hoogstens een nieuwe geven als ze dat vaker doen maar dit is zeker niet een normale gang van zaken. Of het een DOA is of niet hangt niet samen met de wachttijd, dat ding ligt ws. gewoon op de stapel andere defecte/DOA toestellen.

Als het cynisch is bedoeld dan hebben we daar een hele mooie :+ voor dan snapt de ander het ook iets beter ;)

[ Voor 61% gewijzigd door JB op 31-03-2010 16:44 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim89
Ik moet je gelijk geven dat de winkel even naar het toestel had moeten kijken alvorens het op te sturen, want als niets aan gemankeerd had, hadden ze het kennelijk ook opgestuurd.
Ik weet inderdaad wat DOA is. Hoelang na de aankoop heb je het toestel teruggestuurd? Ik snap namelijk ook wel dat RIM moet onderzoeken of het inderdaad een DOA is. En ik vind ook dat 4 weken hiervoor best lang is, maar dat soort bedrijven zijn meestal niet zo snel.

Begrijp me trouwens niet verkeerd, ik snap dat je ervan baalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als jij binnen 8 dagen na aankoop met je defecte apparaat terug gaat naar de winkel en het is aantoonbaar dat het niet naar behoren werkt, dat zou jij eigenlijk een nieuwe moeten krijgen en handelt de winkel dit verder af als DOA. De winkel heeft dit dus niet echt netjes gedaan!
Er staat niet voor niets onder elke bon "Binnen 8 dagen, niet goed? Geld terug!" Maarja ik weet niet hoe dit wettelijk in zijn werking gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik vind ook dat als je iets koopt dat het moet werken, helaas begrijp ik uit je verhaal dat je hem niet in een "Stenen Winkel" hebt gekocht, ik zou in dat geval namelijk zeker geen genoegen nemen, bij levering van een Defect toestel.

Helaas kan je dit zelfde standpunt minder makkelijk innemen bij Online Winkels en klaarblijkelijk doen zij dit dan ook niet. Ik snap heel goed dat je baalt, dat zou ik ook zeer zeker doen, en ik zou er eigenlijk ook vanuit gaan dat je gewoon een nieuw toestel geleverd krijgt. Helaas wordt daar anders over gedacht door de Winkel (en ja, dit is iets wat een Winkel beslist, aangezien zij vaak de klant tevreden willen houden, een nieuw toestel geven, en de afhandeling van de DOA zelf doen (zonder de klant daarmee te storen. Besef trouwens ook dat je je Garantie altijd bij de Winkel moet Claimen en dat de Fabriek hier niks mee te maken heeft).

Wel is het zo dat ieder telecom bedrijf zich heel lief en aardig voordoet, tot er negatieve zaken aan het licht komen. Neem bijvoorbeeld de Brekende Toetsen bij een SE S500, de gammele Pookjes bij SE K750 en W800, de brakke Fast Port bij verschillende SE's (waaronder W900 en K750). Zo zijn er nog veel meer "Ontwerpfouten" bij verschillende bedrijven (toevallig veel ervaring met SE's, dus lijkt dat nu heel negatief, waarvoor Excuses). Maar om op het meest recente voorbeeld met de Brekende toetsen terug te komen, ik heb de S500 tot 3x teruggestuurd, 1ste keer hebben ze het vervangen, ging weer stuk. 2de keer beloofde ze dat het een nieuw toetsenbord was, ging ook binnen 3 weken weer stuk. De 3de keer hebben ze excuses gemaakt omdat de 2de keer toch een oude batch zou zijn, dit keer was het wel een nieuwe volgens hen, maar ook deze was binnen 5 weken weer vol van de gebroken toetsen. Je begrijpt waarschijnlijk al dat ik dit nog 5x had kunnen doen met hetzelfde resultaat.

Ik wil alleen maar aangeven dat het geen BlackBerry kwaaltje is dat ze je lang laten wachten, echter geloof ik dat BlackBerry wel altijd heel toegefelijk is geweest omtrent de TrackBall Repairs.

Maja het is jammer dat Kwaliteit tegenwoordig toch vaak plaats moet maken voor Innovatie en Kwantiteit.

Tip voor de toekomst!
Beroep je in het vervolg op de Colportage wet bij een DOA, dat houdt in dat U het product 7 dagen op zicht mag hebben en a.d.h. daarvan bepaald of U het product wil behouden. Indien dit niet het geval is, moet U dit binnen 7 dagen aan het betreffende bedrijf meedelen en dienen zij het complete aankoop bedrag binnen 30 dagen aan U te retourneren.

http://www.consuwijzer.nl...nthema_s/Kopen_op_afstand

Enige nadeel is dat ik niet precies weet hoe dit geregeld is bij de koppeling met een Abonnement ;). Maar het is in ieder geval iets om in acht te nemen.

[ Voor 9% gewijzigd door JunkieXP op 31-03-2010 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
Bedankt voor alle reacties mbt mijn bericht.

Even concreet wat er stuk is. Het is de "k" knop die vaak niet werkt. Het kan niet zo zijn dat deze na enkele dagen al versleten is...

Het toestel heb ik op dinsdag ontvangen alleen was ik op dat moment niet thuis. Uiteindelijk is het toestel woensdag op de post terug gegaan en ik heb vooraf nog telefonisch contact gehad met shop. Dus nog binnen de 7 werkdagen.

Een beroep doen op colportage wet is vrij lastig want het gaat hier om een abonnement icm toestel. Het abonnement is wel geactiveerd (door de shop) alleen de simkaart is nog niet gebruikt. De verpakking is zelfs nog verzegeld.

Waar het gewoon om gaat is dat ik behandelt wordt als een klant met een toestel bijwijze van spreken 6 maanden oud is. Maar toestel is gewoon DOA. Garantie claim ik ook bij de shop, heb niets voor niets het toestel naar hun gestuurd.

Toen ik telefonisch contact met de shop had werd mij verteld dat het toestel intern zou worden gerepareerd. In dit geval werken zijn met een derde/extern partij (die om de hoek zit) die de reparaties doen. Maar achteraf blijkt dat de blackberry`s daar niet worden gerepareerd. Dus ging het toestel terug naar Engeland.

Voorlopig is het voor mij dan maar afwachten. Ik heb een klacht ingedient bij deshop en het is afwachten of ik wordt gecompenseerd.

Wordt vervolgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

FlasHie_FlaSh schreef op donderdag 01 april 2010 @ 00:00:
Bedankt voor alle reacties mbt mijn bericht.

Even concreet wat er stuk is. Het is de "k" knop die vaak niet werkt. Het kan niet zo zijn dat deze na enkele dagen al versleten is...

Het toestel heb ik op dinsdag ontvangen alleen was ik op dat moment niet thuis. Uiteindelijk is het toestel woensdag op de post terug gegaan en ik heb vooraf nog telefonisch contact gehad met shop. Dus nog binnen de 7 werkdagen.

Een beroep doen op colportage wet is vrij lastig want het gaat hier om een abonnement icm toestel. Het abonnement is wel geactiveerd (door de shop) alleen de simkaart is nog niet gebruikt. De verpakking is zelfs nog verzegeld.

Waar het gewoon om gaat is dat ik behandelt wordt als een klant met een toestel bijwijze van spreken 6 maanden oud is. Maar toestel is gewoon DOA. Garantie claim ik ook bij de shop, heb niets voor niets het toestel naar hun gestuurd.

Toen ik telefonisch contact met de shop had werd mij verteld dat het toestel intern zou worden gerepareerd. In dit geval werken zijn met een derde/extern partij (die om de hoek zit) die de reparaties doen. Maar achteraf blijkt dat de blackberry`s daar niet worden gerepareerd. Dus ging het toestel terug naar Engeland.

Voorlopig is het voor mij dan maar afwachten. Ik heb een klacht ingedient bij deshop en het is afwachten of ik wordt gecompenseerd.

Wordt vervolgd
"Die vaak niet werkt" is geen DOA, ik snap je frustratie maar uit je verhaal begrijp ik dat het eerst wel gewerkt heeft en soms hapert.

Al meer mensen die nieuwe OS erop gezet?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
DOA hoeft geen volledig falen te zijn. Een apparaat dat niet volgens specificatie werkt kan als DOA beschouwd worden als de functionaliteit daarmee niet volledig is. Ik had 2 weken terug een nieuwe netbook, waarvan de internetsnelheid ver beneden normaal gemiddelde was, en die werd door zowel de fabrikant (Asus) als de winkelier (Komplett) gewoon als DOA aangemerkt. Binnen 2 dagen had ik een nieuwe netbook.

Wellicht verstandig om toch even bij Stichting Consuwijzer te informeren of er speciale bepalingen zijn voor verkoop van telefoons met abonnement. Ik vermoed van niet en gelden hier gewoon de regels van een consumentenkoop, waarbij de leverende partij op dit moment in gebreke is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Frank S schreef op donderdag 01 april 2010 @ 09:25:
DOA hoeft geen volledig falen te zijn. Een apparaat dat niet volgens specificatie werkt kan als DOA beschouwd worden als de functionaliteit daarmee niet volledig is. Ik had 2 weken terug een nieuwe netbook, waarvan de internetsnelheid ver beneden normaal gemiddelde was, en die werd door zowel de fabrikant (Asus) als de winkelier (Komplett) gewoon als DOA aangemerkt. Binnen 2 dagen had ik een nieuwe netbook.

Wellicht verstandig om toch even bij Stichting Consuwijzer te informeren of er speciale bepalingen zijn voor verkoop van telefoons met abonnement. Ik vermoed van niet en gelden hier gewoon de regels van een consumentenkoop, waarbij de leverende partij op dit moment in gebreke is.
Ja dat klopt maar het werkt af en toe niet ;) met een beetje pech komt het toestel terug omdat ze niks hebben constateren :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
Oh oh oh.. af en toe.. je moet op een bepaalde manier op de "k" knop drukken anders werkt hij gewoon niet. Het heeft nooit gewerkt. Als je aan het typen bent werkt de "k" gewoon niet alleen als je hem echt afzonderlijk bewust intypt. Geen discussie over mogelijk de "k" knop is gewoon defect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Rudedadude schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:13:
Inmiddels is OS versie .586 alweer beschikbaar.... Gelekte versie, dat wel.
Normaal gesproken, horen die updates ook via wireless update in de telefoon door te komen? En wat is dan de versie die je dan zou horen te hebben? Die van mij geeft aan geen updates beschikbaar bij versie 5.0.0.351.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

swtimmer schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:29:
[...]

Normaal gesproken, horen die updates ook via wireless update in de telefoon door te komen? En wat is dan de versie die je dan zou horen te hebben? Die van mij geeft aan geen updates beschikbaar bij versie 5.0.0.351.
Dit bepaald je provider ;) Er zijn nieuwere releases maar die zijn ws. nog niet "geaccepteerd" door je provider, dus wil je de nieuwste installeren dan zul je dit handmatig moeten doen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:22:
staat die ook (dubbel) automatisch in de muziek map zodra je hem erop hebt gezet?

kan je hem niet bij applications - files en dan als die ook in je muziekfolder staat uit je muziekfolder verwijderen?

Of misschien moet je nog een extra map maken binnen in de audiobook folder waar je de audiobooks inplaatst.
Nee hij staat er maar 1 keer, verwijderen kan dus niet.
Extra map aanmaken helpt ook niet.

Ik denk dat de software geen onderscheid kan maken tussen een normale MP3 en een audiobook. Beetje jammer dit.

Diegene met een JVM error:
Heb ik ook gehad, moest opnieuw de firmware erop zetten want hij startte niet eens meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen onderscheid tussen mp3 en audiobook inderdaad.
Het makkelijkst is gewoon al je muziek in 1 map zetten (met submappen evt.) en 1 map met je audiobooks.
Vervolgens gewoon die hele muziekfolder als 'Add to playlist' selecteren. Dan heb je al je muziek in een playlist. Misschien dat het dan is verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een Blackberry zonder Blackberry abonnement, dan kan je:

- Surfen via Opera Mini (zowiezo beter dan BB browser ?)

Maar zijn er ook mailprogramma's ?

En kan je een Facebook en MSN applicatie gebruiken of moet je daar ook een tool voor gebruiken (of gewoon via Opera Mini doen ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelbakker7
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-12-2021
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:51:

En kan je een Facebook en MSN applicatie gebruiken of moet je daar ook een tool voor gebruiken (of gewoon via Opera Mini doen ?)
ik kan ook gewoon internetten via de bb browser, gewoon bij standaardbrowser even "vodafone live! wap 2.0" aanvinken en hij connect gewoon. opera vind ik zelf nogal zuigen gezien de lag in de muis... voor mail heb je logicmail:

http://www.logicprobe.org/proj/logicmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb nu een nokia E72 met vodafone onbeperkt internet, dit wil ik graag behouden maar wil er ook een BB 9700 bij met vodafone bis, kan dit gewoon op 1 simkaart of zijn hier andere oplossingen voor zodat ik gewoon af en toe kan afwisselen tussen de twee toestellen met het zelfde simkaartje en nummer dus?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:51:

Windows Live Messenger via WIFI gaat niet lukken. heb je data verbinding voor nodig..

wel kan je gewoon op het internet naar ebuddy of iets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag stuitte ik op iets wat door mij wellicht als negatief opgevat kan worden.

Ik vind de In Holster / Uit Holster splitsing in de profielen van mijn BlackBerry Curve 8900 Geniaal, wanneer mijn BlackBerry in de Hoes zit, gaat hij hard af, en wanneer hij uit de hoes is, beschaafd.

Nu zitten de connectoren die hier zorg voor dragen bij de BlackBerry Bold 9700 aan de zijkant, echter besefte ik vandaag, dat juist deze zijkanten (onderaan) bij het (standaard) meegeleverde Bold 9700 hoesje Open, de Connectoren maken mijns inzien dus geen verbinding met de Hoes, is de Bold 9700 zich dan nog wel bewust, of is deze functie zowieso geschrapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:53:
Vandaag stuitte ik op iets wat door mij wellicht als negatief opgevat kan worden.

Ik vind de In Holster / Uit Holster splitsing in de profielen van mijn BlackBerry Curve 8900 Geniaal, wanneer mijn BlackBerry in de Hoes zit, gaat hij hard af, en wanneer hij uit de hoes is, beschaafd.

Nu zitten de connectoren die hier zorg voor dragen bij de BlackBerry Bold 9700 aan de zijkant, echter besefte ik vandaag, dat juist deze zijkanten (onderaan) bij het (standaard) meegeleverde Bold 9700 hoesje Open, de Connectoren maken mijns inzien dus geen verbinding met de Hoes, is de Bold 9700 zich dan nog wel bewust, of is deze functie zowieso geschrapt?
Weet niet exact welke sensoren gebruikt worden maar ik als de 9700 uit het bijgeleverde hoesje haal dan sprint de display meteen aan. Hij heeft dus wel door of-ie in een hoesje zit of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Dat werkt met een magneet, en in het hoesje is dat gewoon actief idd. Let dus ook op met bankpasjes en dergelijke op je hoesje ;)
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:10:
Hallo,

Ik heb nu een nokia E72 met vodafone onbeperkt internet, dit wil ik graag behouden maar wil er ook een BB 9700 bij met vodafone bis, kan dit gewoon op 1 simkaart of zijn hier andere oplossingen voor zodat ik gewoon af en toe kan afwisselen tussen de twee toestellen met het zelfde simkaartje en nummer dus?

Bedankt.
Waarom zou je 2 internetbundels op 1 simkaart actief willen hebben? Ga je switchen tussen 2 telefoons met 1 simkaart? Het zou mogelijk moeten zijn, ik heb bij Vodafone mijn BIS bundel actief en kan gewoon de internet blox aanzetten net als onbeperkt sms blox enz.

[ Voor 87% gewijzigd door JB op 01-04-2010 21:48 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:48

Rudedadude

Maybe we were born to run

swtimmer schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:29:
[...]

Nee. De OS wereld zit in grote lijnen zo in elkaar dat er soms gelekte onofficiele versies verschijnen die je op eigen risico zelf kunt installeren. Soms verschijnen er officiele versies die door een Telecombedrijf waar dan ook ter wereld wordt verspreid. Het wil alleen zeker niet zeggen dat een officiele versie ook door alle telecombedrijven wordt verspreid. Zo zit t-mobile volgens mij nog altijd op idd .351. Maar omdat het mogelijk is om elders gerealeasede OS versies op willekeurig welke Blackberry te installeren kun je toch eerder upgraden. Elders in dit topic is te lezen hoe je dan te werk moet gaan (het vendor.xml verhaal)

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:13:
[...]
Windows Live Messenger via WIFI gaat niet lukken. heb je data verbinding voor nodig..

wel kan je gewoon op het internet naar ebuddy of iets..
Ik heb wel mobiel internet hoor, maar gewoon geen BB abonnement. Kan ik dan windows live messenger gebruiken ?

Logicmail, is dat het beste als emailclient ? Ook met Hotmail ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JB schreef op donderdag 01 april 2010 @ 21:45:
Dat werkt met een magneet, en in het hoesje is dat gewoon actief idd. Let dus ook op met bankpasjes en dergelijke op je hoesje ;)
Had inderdaad ook begrepen dat dit met magneten werkte, maar ging er altijd vanuit dat de 2 punten waarmee in de Cradle contact wordt gemaakt om op te laden, in de hoes diende om de magneet te herkennen.

Kennelijk bevind deze magneet zich toch ergens anders.

Bedankt voor de opheldering =), I love that Feature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:13:
geen onderscheid tussen mp3 en audiobook inderdaad.
Het makkelijkst is gewoon al je muziek in 1 map zetten (met submappen evt.) en 1 map met je audiobooks.
Vervolgens gewoon die hele muziekfolder als 'Add to playlist' selecteren. Dan heb je al je muziek in een playlist. Misschien dat het dan is verholpen.
Ja ik had dit al gedaan, klein beetje omslachting maar het werkt :)

Er was al een map met audiobooks dus ik was in de veronderstelling dat ze software wel onderscheid zou maken. Met pictures en wallpapers was er ook al een soortgelijk probleem. Misschien is er een app voor die beter onderscheid kan maken. Het is niet echt storend maar het kan natuurlijk wel iets handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

JunkieXP schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:47:
[...]

Had inderdaad ook begrepen dat dit met magneten werkte, maar ging er altijd vanuit dat de 2 punten waarmee in de Cradle contact wordt gemaakt om op te laden, in de hoes diende om de magneet te herkennen.

Kennelijk bevind deze magneet zich toch ergens anders.

Bedankt voor de opheldering =), I love that Feature!
De magneet zit boven/onder in de midden op dat lederen hoesje weggewerkt. Hou er maar eens iets tegen van ijzer. Let dus wel op met bankpasjes en zo, veel hebben daardoor al een nieuwe kunnen regelen :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 02:14:
[...]

Ja ik had dit al gedaan, klein beetje omslachting maar het werkt :)

Er was al een map met audiobooks dus ik was in de veronderstelling dat ze software wel onderscheid zou maken. Met pictures en wallpapers was er ook al een soortgelijk probleem. Misschien is er een app voor die beter onderscheid kan maken. Het is niet echt storend maar het kan natuurlijk wel iets handiger.
ik heb ook vaak dat de albumart niet meekomt. Maar dat is makkelijk te fixen door ze te renamen naar 'folder.jpg' in de bestandmap. Of ik download een passende afbeelding op mn BB en sla hem op als folder.jpg in de desbetreffende map. Lekker on-the-go de boel taggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
Heb sinds gister ook een Bold 9700 maar m'n agenda syncen met Mac lukt nog niet helemaal, contacten gaan goed. Maar als ik m'n agenda wil syncen gaat hij heel vreemd doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@fr3z

Hoe kan je de Bold syncen met een mac? Ik heb nog geen backup gemaakt van mn telefoonboek naar mn Mac. In welk programma komen je nummers dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPrinses
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-10-2018
Heeee!! ik zie dat de witte Blackberry Bold 9700 eraan komt!!!
http://wireless-world.nl/?p=484 <--- yay!!

Macbook Pro Mid 2010 13'3 Intel Core 2 Duo 2'66Mhz - 4Gb DDR3, Blackberry Bold 9700, iPhone4 , iPod Classic 160Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je de logo's op het eerste scherm aanpassen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:19:
De knoppen bedoel je? Gewoon naar het menu, dan op een item gaan staan, op de BB knop drukken en dan Move kiezen. De iconen op de eerste regel zijn de iconen die onderin je home scherm komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:19:
Met de Logo's bedoel je de eerste 6 icoontjes neem ik aan, jammer dat je niet een beetje onderzoek heb verricht.

In het menu ga je op het gewenste icoon staan en klik je op de "BlackBerry Menu toets", links van het Trackpad, en klik Move / Verplaats. Wanneer je dit icoon dan in de bovenste rij zet, verschijnt deze op het HomeScreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:45:
[...]

Ik heb wel mobiel internet hoor, maar gewoon geen BB abonnement. Kan ik dan windows live messenger gebruiken ?

Logicmail, is dat het beste als emailclient ? Ook met Hotmail ?
Wel mobiel internet maar geen BB abonnement? Hoe doe je dat :? En nee, een heel groot deel van de apps werken gewoon niet als je geen BIS/BES geactiveerd hebt. Helaas, maar zo is het.

[ Voor 14% gewijzigd door Peedy op 02-04-2010 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus

DaMarcus