Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
"Ook het omzeilen van de technische beperkingen die Apple heeft opgelegd om het installeren van zijn software op niet-Apple-computers te voorkomen, wordt voor Psystar."
"wordt voor Psystar" wat
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
'verboden terrein' stond er nog achter. Niet fout, maar wel een beetje moeilijk leesbaar; ik heb de zin even geherformuleerdRaven schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:53:
nieuws: Rechter verbiedt Psystar nog langer Mac OS X te leveren
"Ook het omzeilen van de technische beperkingen die Apple heeft opgelegd om het installeren van zijn software op niet-Apple-computers te voorkomen, wordt voor Psystar."
"wordt voor Psystar" wat, is net of er een stuk zin mist.
Typefoutje gefixeld
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2009 14:16 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 17-12-2009 14:30 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Het bord heeft iets aan boordHet micro-atx-moederbord heeft een H57-chipset aan bord,
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Het lcd-panel zelf zou van LG Electronics zijn en ook in de 27"-iMac worden gebruikt.
"en ook", klinkt zo raar.
Het lcd-panel zelf zou van LG Electronics zijn welke ook in de 27"-iMac wordt gebruikt.
"welke ook", of "die ook" lijkt me iets logischer en leest ook beter, de bovenste regel moest ik 2x lezen omdat ik dacht dat er een tikfout in zat.
Okee.
Oscar Wilde
Ingevoerde? Ingelichte lijkt me?nieuws: 'T-Mobile brengt Google-telefoon Nexus One niet naar Nederland'
Dat zegt een goed ingevoerde bron tegen Tweakers.net.
Edit: Hmmm, ingevoerde kan schijnbaar ook
[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 17-12-2009 16:02 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Verwijderd
Euh, ik zie het probleem eigenlijk niet, Fairy, en eerlijk gezegd vind ik je verbeteringssuggesties niet duidelijker of anderszins beter dan de huidige formulering. Maarre, shoot me als ik je punt blijkbaar niet snapFairy schreef op donderdag 17 december 2009 @ 15:47:
nieuws: 'Dell komt met Ultrasharp U2711-monitor met 2560x1440-resolutie'
Het lcd-panel zelf zou van LG Electronics zijn en ook in de 27"-iMac worden gebruikt.
"en ook", klinkt zo raar.
Het lcd-panel zelf zou van LG Electronics zijn welke ook in de 27"-iMac wordt gebruikt.
"welke ook", of "die ook" lijkt me iets logischer en leest ook beter, de bovenste regel moest ik 2x lezen omdat ik dacht dat er een tikfout in zat.
Rest, voor zover nog van toepassing, gefixeld
Volgens mij is het: Het ips-display
Klik
[ Voor 53% gewijzigd door pennenlikker op 17-12-2009 17:21 ]
Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip
Laatste stukje staat:
Ik neem aan dat het ook gewoon de N2R1 moet zijn.In bedrijf zou de L2R1 met twee sata-schijven gemiddeld 44W verstoken, terwijl in slaapstand het verbruik zakt tot 14W. In standby wordt 1W verstookt. De adviesprijs voor de N2R1 zonder schijven bedraagt 199 euro, maar er zijn ook configuraties met 1TB of 2TB beschikbaar.
volgens mij gaat het over een kast, niet over een voeding.De H403, zoals Huntkey zijn nieuwste middenklasse voeding noemt
Volgens mij ging het over de H403Moederborden van zowel het matx- als het atx-formaat kunnen in de H402 worden ingebouwd.
[ Voor 20% gewijzigd door Rupie op 18-12-2009 09:23 ]
Verwijderd
SatellietverbindingenHet systeem blijkt echter kwetsbaar: de videofeeds, die via satellietverbinden worden verstuurd
In dit artikel wordt gesproken over november. Gaat dat over afgelopen maand of over de maand november in 2010, of is het nog anders? Is dit te verduidelijken?
De nieuwe versie heeft als codenaam Namoroka meegekregen en zal als alles goed gaat nog in november verschijnen.
Moet dat niet mei 2010 zijn?De processors zullen overwegend door Phenom II-cpu's gevormd worden: AMD zou in mei 2009 zeven mobiele Phenom II's uitbrengen met twee, drie of vier cores aan boord en kloksnelheden van 1,8GHz tot 3,1GHz.
Britse ontwikkelaarDe Amerikaanse ontwikkelaar Splash Damage maakt bekend dat zijn Enemy Territory: Quake Wars wordt omgebouwd tot het via een browser speelbare Quake Wars Online.
Verwijderd
laatste alinea laatste zin:
De versies voor vde verschillende platformen verkeren echter nog allemaal in bèta.
- entertainmentindustrieEerst is de entertaimentindustrie aan zet.
Ontwikkelaar Splash Damage maakt bekend dat het Koreaanse Dragonfly een online versie maakt van schietspel Enemy Territory: Quake Wars dat Quake Wars Online gaat heten. In Zuid-Korea is een bètatest gestart voor 100.000 spelers.
Die extra N achter GB lijkt me niet kloppen?Bij Belgacom liggen datalimieten tussen 1GB en 35GBN per maand.
Technisch gezien geen fout, maar misschien wel handig om de afkorting "mvno" een title-popup te geven met "mobile virtual network operator" erin. Niet dat ik niet kan zoeken maar aangezien dit vaker gebeurt en hier mist...
check: Wikipedia: Mobile virtual network operator
[ Voor 100% gewijzigd door Rorando op 19-12-2009 15:19 ]
-> georiënteerdeDeze 'etnisch geörienteerde' providers hebben samen bijna de helft van de mvno-markt in de handen, claimt Telecompaper.
Verder denk ik dat er een streepje tussen etnisch en georiënteerde moet; het oriënteren zelf is natuurlijk niet etnisch...
[ Voor 16% gewijzigd door Upquark op 19-12-2009 19:57 ]
door middel moet doormiddel zijn.Topictitel:
UPC wil tv-kijker helpen door middel van kijktips
Niet?
[Specs]
Hij doet zijn werk zuiniger en het is een zuinigere controller, niet van allebei een beetjeen, terwijl de zuiniger controller zijn werk doet.
nieuws: Zuinige modus voor Bluetooth 4.0-specificatie goedgekeurd
word > wordtBij Split/Second word het geluid in veel kleinere stukjes gehakt,
Nee hoor, "door middel" is goed.SiGNe schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 20:47:
nieuws: UPC wil tv-kijker helpen door middel van kijktips
[...]
door middel moet doormiddel zijn.
[ Voor 42% gewijzigd door 3dfx op 20-12-2009 10:34 ]
Moet natuurlijk "De rechtbank in Den Haag" of "De rechtbank 's-Gravenhage" zijn. Er is immers maar 1 rechtbank in Den Haag.Een rechtbank in Den Haag
Hoop alleen niet dat dit nie(u)we spelling is.Daarnaast heeft Link een niew wapen, een soort propeller die voorwerpen en tegenstanders kan wegblazen.
De vraag over het Bluetooth 4.0-artikel heb ik even doorgespeeld naar de betreffende redacteur.
"Door de lagere spanning ten opzichte van gddr5-chips, die nog op 50nm worden gebakken, zouden de chips tot 20 procent zuiniger zijn."
De eerste komma in de zin hoort er niet; het gaat in beide gevallen om gddr5-chips.
waar de streams van SBS niet meetelden.Dat blijkt uit onderzoek van SKO en STIR, die keken naar het gebruik van Uitzending Gemist en RTL Gemist, maar de streams van SBS niet meetelden.
Of:
maar de streams van SBS telden niet mee.
Volgens mij is dit gewoon een kloppende zin?sevens schreef op maandag 21 december 2009 @ 18:24:
nieuws: Een op drie Nederlanders kijkt tv-programma's terug via internet
[...]
waar de streams van SBS niet meetelden.
Of:
maar de streams van SBS telden niet mee.
Ik ben helemaal geen stagiair
256bit -> 128bitDe gpu heeft 800 streamprocessors en staat via een 256bit-geheugenbus in contact met het 1GB grote gddr5-geheugen.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
De link naar de Winamp update (Winamp 5.57 naar 5.571 build 2810 update) is verkeerd, en verwijst naar de voorlaatste update. De juiste link:
http://download.nullsoft....p_Update_Pack_v5.57.1.exe
komen relatief veel bazen van technologiebedrijven voor, waaronder KPN-topman Scheepbouwer.
--> onder wie, het gaat over de bazen, niet over de technologiebedrijven.
Verwijderd
Verwijderd
Canon EOS IV Moet zijn Canon EOS 1D IV
Daarnaast schijnt de lens ook niet correct te zijn, maar ik ben geen Nikonian...
Maandlanding?Overigens gebruikte Neil Armstrong bij de eerste maandlanding in 1969 een aangepaste Hasselblad-camera.
Life is not about specs, it is about joy!
Dit is nog niet gefix0rd hoor. Het is de enige keer in het artikel dat er zuiniger staat, dus het vinden zou makkelijk moeten zijnnieuws: Zuinige modus voor Bluetooth 4.0-specificatie goedgekeurd
[...]
Hij doet zijn werk zuiniger en het is een zuinigere controller, niet van allebei een beetje
nieuws: Zuinige modus voor Bluetooth 4.0-specificatie goedgekeurd
Zie ook www.spatiegebruik.nl"Dit is een belangrijke aanwinst voor de YouTube-gemeenschap, voor webloggers, voor muziek uitgeverijen muziekuitgeverijen, voor liedjesschrijvers en voor componisten."
#StopBurningStuff
Versienummer http://www.recuva.com/download
daar moet het versienummer staan niet de download link
Songbird heeft sinds deze release een nieuwe (standaard) thema: http://files.songbirdnest.../uploads/2009/12/app1.png
Misschien is het leuk als deze erbij staat
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
Moet iets anders worden (ik weet het ook niet)dat via het forum van Corsair is te ebreid getest om problemen
die regel moet ertussen uit. Hij staat er dubbel in.mathijs92 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 16:41:
URL: nieuws: Corsair voegt trim-commando aan ssd-firmware toe
[...]
Moet iets anders worden (ik weet het ook niet)
moet worden:Samsung, dat de controllers produceert, heeft de firmware uitgebreid getest om problemen zoals Intel die ondervond met zijn trim-firmware te voorkomen. Firmwareversie VBM19C1Q, dat via het forum van Corsair is te ebreid getest om problemen zoals Intel die ondervond met zijn trim-firmware te voorkomen. Firmwareversie VBM19C1Q, dat via het forum van Corsair is te downloaden, enz enz
Samsung, dat de controllers produceert, heeft de firmware uitgebreid getest om problemen zoals Intel die ondervond met zijn trim-firmware te voorkomen. Firmwareversie VBM19C1Q, dat via het forum van Corsair is te downloaden, enz enz
... dat via het forum van Corsair is te ebreid getest om problemen zoals Intel ...
moet dat vet niet uitgebreid zijn?
Edit: hierboven waren ze me voor
[ Voor 6% gewijzigd door Damic op 22-12-2009 16:55 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
nieuws: Extra content Assassin's Creed II zat oorspronkelijk in de game
Het aan of van elkaar schrijven van woorden zoals teveel en tegoed.
EZELSBRUG: als het woord als een zelfstandig naamwoord wordt gebruikt, schrijf je het aan elkaar, anders van elkaar.
Voorbeelden:
Ik kreeg een teveel aan suiker binnen.
Ik kreeg te veel suiker binnen.
Mijn tegoed in deze winkel bedraagt 15€.
Deze winkel heeft mij nog 15€ te goed.
Wat moest het hier zijn?
In het vermeldde artikel worden teveel en tegoed aan elkaar geschreven, terwijl het twee keer van elkaar moest zijn:
wordt dus"Op een gegeven moment kregen we het gevoel dat er teveel te doen was in het spel"
en"Op een gegeven moment kregen we het gevoel dat er te veel te doen was in het spel"
wordtgamers niet kunnen zeggen dat ze nog iets tegoed hebben van ons.
gamers niet kunnen zeggen dat ze nog iets te goed hebben van ons.
[ Voor 19% gewijzigd door kiang op 22-12-2009 18:12 ]
Eh, ik zie niks over een Canon staan?Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:51:
nieuws: Nasa schaft Nikon D3s-camera's aan voor ISS
Canon EOS IV Moet zijn Canon EOS 1D IV
Daarnaast schijnt de lens ook niet correct te zijn, maar ik ben geen Nikonian...
reeds gerepareerd
Dit gaat morgen naar de redacteur, alhoewel ik geen zuiniger zie staan?rogierslag schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:05:
[...]
Dit is nog niet gefix0rd hoor. Het is de enige keer in het artikel dat er zuiniger staat, dus het vinden zou makkelijk moeten zijn
Gerepareerd
Ook fixedFairy schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:04:
meuk: Recuva 1.34.460
Versienummer http://www.recuva.com/download
daar moet het versienummer staan niet de download link
Songbird has a new default feather. Dat lijkt mij staan voor het nieuwe thema? Is overigens geen spelfout.Kwastie schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 16:04:
meuk: Songbird 1.4.2
Songbird heeft sinds deze release een nieuwe (standaard) thema: http://files.songbirdnest.../uploads/2009/12/app1.png
Misschien is het leuk als deze erbij staat
@ Mathijs92, LT-Crash en Damic
Corsair ongein is ook fixed
Bedankt voor de taalles, zal het even doorgevenkiang schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:10:
Een soort fout die ERG VEEL gemaakt wordt, en in dit artikel minstens twee keer:
nieuws: Extra content Assassin's Creed II zat oorspronkelijk in de game
Het aan of van elkaar schrijven van woorden zoals teveel en tegoed.
EZELSBRUG: als het woord als een zelfstandig naamwoord wordt gebruikt, schrijf je het aan elkaar, anders van elkaar.
Voorbeelden:
Ik kreeg een teveel aan suiker binnen.
Ik kreeg te veel suiker binnen.
Mijn tegoed in deze winkel bedraagt 15€.
Deze winkel heeft mij nog 15€ te goed.
Wat moest het hier zijn?
In het vermeldde artikel worden teveel en tegoed aan elkaar geschreven, terwijl het twee keer van elkaar moest zijn:
[...]
wordt dus
[...]
en
[...]
wordt
[...]
Midden in de tweede alinea: "dlc-onderteuning". Ik heb echter nog nooit van onderteuning gehoord. Zal wel "ondersteuning" worden bedoeld.
Met dit programma, dat onder een opensourcelicentie wordt uitgebracht, kunnen op een veilige manier bestanden tussen twee computers worden gekopieerd.
Laatste alinea:
Hierdoor zouden zitten ze niet langer vastzitten aan de maandelijkse abonnementskosten van een vaste provider.
Zitten kan hier weg neem ik aan.
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
14i moet i4i zijn.op het patent van 14i
reviews: Kingston SSDNow V 40GB
Zo hoeft er geen erase plaats te vinden op het moment van de schrijfactie. Ook kan de garabe collector
garbage?
Het prentje "Bestandssysteem > Block device", er onbreekt een "L" in BLOCK...
[ Voor 54% gewijzigd door Cafe Del Mar op 23-12-2009 10:48 ]
ongeveer vijf tot tien procent van de gebruikers gejailbreakt
millisecondenBovendien heeft het systeem slechts 50 milliseconde nodig...
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Verwijderd
Laatste zin:
met een abonneement van T-Mobile.
moet abonnement zijn
abonnementIn sommige landen zou Google het toestel willen verkopen in combinatie met een abonneement van T-Mobile.
// wjvangerwen was me net voor
[ Voor 7% gewijzigd door Pino112 op 23-12-2009 13:26 ]
[ Voor 1% gewijzigd door willemdemoor op 23-12-2009 22:00 . Reden: Ik vergeet te melden dat Femme al lang een nieuw plaatje heeft geplaatst 8)7 ]
nieuws: Epic port Unreal Engine 3 naar iPhone en iPod Touch
Het is iPod touch, met een kleine 't' dus.
Een ontwikkelaar uit Gorinchem is bezig met het porten van populaire Nederlandse iPhone-apps naar Windows Mobile. Nu.ml en Trein zijn al als bèta te downloaden. Een Hyves-applicatie komt eraan, aldus de ontwikkelaar.
Hoort natuurlijk nu.nl te zijn, heb ik ook wel eens met snel typen =)
Woops, was iets te enthousiast met het aangeven dan, my bad !arnoudwokke schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:50:
Nee hoor, geen tikfout. Die applicatie héét Nu.ml
De SSDNow V 40GB is een uitkomst voor iedereen die een ssd als bootdrive wil gebruiken, maar niet bereid is een bedrag van meer 180 euro uit te geven aan een OCZ Vertex 60GB of een Intel X25-M 80GB.De SSDNow V 40GB is een uitkomst voor iedereen die een ssd als bootdrive wil gebruiken, maar niet bereid is een bedrag van meer 180 euro uit te geven aan een OCZ Vertex 60GB of een Intel X25-M 80GB.
meer dan 180 euro
AMD Ryzen 9 3900X - Scythe Fuma | Gigabyte X570 Aorus Elite | 64GB Crucial 3000C16 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Corsair MP510 960GB | Samsung 850 EVO 1TB | OCZ TR150 960GB | Corsair 760T + HX850i | HP X34 • 3440x1440 • 165Hz | Win 10 Pro
Einde van 2de alinea: "KPN denkt echter nog na over de mogelijkheden, nu staatssecretaris Heemskerk toestemming heeft gegeven om de gsm- en umts-frequenties ook voor andere netwerktechniekek te gebruiken."
*edit*
Het laatste deel hiervan is trouwens een soort herhaling van precies dezelfde zin in het intro-stukje..
Ziet er een beetje vreemd uit
[ Voor 16% gewijzigd door Tacow op 24-12-2009 08:54 ]
De bios is waar je heen gaat om een film te kijken. Het bios zit in je pc. Bron heb ik niet direct bij de hand, maar het is altijd het bios geweest, vraag maar aan de oudjes (ik voel me ook opeens ontzettend oud trouwensHet euvel is te wijten aan de bios

edit: Waarschijnlijk omdat het staat voor Basic Input/Output System (het systeem, niet de systeem). Tja, in het Engels heb je dat probleem niet.
[ Voor 17% gewijzigd door Bonez0r op 24-12-2009 11:39 ]
There go the goddamn brownies.
Volgensmij is "reikhalzend" echter geen woord, maar zou dat "halsreikend" moeten zijn.BioWare oogstte veel lof met de eerste Mass Effect, dus kijkt menigeen reikhalzend uit naar het vervolg, waarin Commander Shepard het opnieuw tegen de Reaper opneemt. Kan BioWare de verwachtingen waarmaken?
[ Voor 5% gewijzigd door pixeled op 24-12-2009 11:33 ]
ddr2 -> ddr3De cpu wordt vergezeld van twee geheugenslots voor maximaal 4GB aan op 1066MHz geklokt ddr2-geheugen.
esta -> esataEen gigabit-lan-aansluiting, twee esta- annex usb-poorten en vier reguliere usb-poorten vormen de i/o-aansluitingen.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
De combinatie Nvidia ION-chipset en Atom 330 is voortaan echter ook als los moederbord verkrijgbaar.
De hyperlink onder verkrijgbaar linkt naar: http://asrock.biz/media/Untitled2.html
Ik denk dat deze link beter is:
http://asrock.biz/media/newsletter/a330ion.pdf
MCSA/ MCSE/ MCDBA/ MCAD/ MCTS/ MCITP
2e alinea, 4e regel:
Spatie.bekeken kan worden."Panasonic zal als eerste
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
campagneVan het geld dat dan overblijft gaan de kosten van de marketingcamapge nog af
The devil is in the details.
'Meer' weg, 'heeft' erbij.De belangrijkste verandering in versie 1.0.0 is dat OpenTTD niet langer meer de databestanden van het originele spel nodig heeft, waar nog steeds copyrights op rusten:
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Zo kondigde oudgediende Sid Meier aan dat hij werkt aan een nieuwe versie van Civilization, dat die via Facebook te spelen zal zijn.
"middensegment[spatie][quote]" --> "middensegment[quote][spatie]"Het ´hoge middensegment ´kon
Volgende paragraaf:
Fijne kerst!Nehealem-architectuur
[ Voor 26% gewijzigd door robvanwijk op 25-12-2009 10:27 ]
en dan gaat het om deze zin
Hij maakte al versies van Nu.ml en Trein.
.ml ?
fijne kerst.
Transmeta, het bedrijf waar de goeroe van de Linux-kernel, Linus Torwalds, tot 2003 voor werkte en dat al in 2006 zijn laatste activiteit vertoonde, werd begin 2009 definitief verkocht. Het intellectueel eigendom ging naar Intellectual Venture Funding LLC, terwijl Transmeta zelf door Novafora werd overgenomen: laatstgenoemd bedrijf ging echter binnen een half jaar faiiiet falliet.
I'm not weird, I'm a limited edition
En de volgende zin ookdjneo-nl schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 10:55:
http://tweakers.net/nieuw...iphone-look-te-geven.html
en dan gaat het om deze zin
Hij maakte al versies van Nu.ml en Trein.
.ml ?
fijne kerst.
In reviews: Jaaroverzicht 2009: processorsYüksel is inmiddels met Nu.ml naar Ilse Media gestapt.
Vierde alinea:
Ook de combinatie met de ION-chipset van Nvidia, een van de laatste chipsets die dat bedrijf voorlopig voor Intel produceert wegens confilcten met dat bedrijf.
[ Voor 29% gewijzigd door Snowmiss op 25-12-2009 11:51 ]
* Diocletianus dacht eerst ook dat het een tikfout was.arnoudwokke schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:50:
Nee hoor, geen tikfout. Die applicatie héét Nu.ml
[ Voor 14% gewijzigd door Diocletianus op 25-12-2009 12:33 ]
De D14S en de D15S zijn respectievelijk voorzien van een op 1,66GHz geklokte singlecore- en dualcore-cpu.
De laatste moet 1.66GHz zijn. 60MHz is 60MHzBeide cpu's zijn op 1,6GHz geklokt en beschikken over hyperthreading.
Nu.ml is inderdaad de naam van een programma, dus niet fout. Wel erg verwarrend
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
TorvaldsTransmeta, het bedrijf waar de goeroe van de Linux-kernel, Linus Torwalds, tot 2003 voor werkte
cpu's zitten er al op dus het zijn geen itx-borden voor VOOR de nieuwe atoms maar MET de atoms.
Op pagina 3
dit zou Athlon II's moeten zijn.Met de introductie van de Phenom II's en de Athlon X2's maakte AMD tevens de overstap van het AM2+- naar het AM3-socket.
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together
http://tweakers.net/nieuw...iphone-look-te-geven.html
Edit:
Nevermind
[ Voor 42% gewijzigd door sonna op 25-12-2009 20:28 ]
reviews: Jaaroverzicht 2009: processors, maar de noodzakelike kostenbesparing, die tot het weglaten van L3-cache noopte, laat wel zijn sporen achter in de benchmarks.
[ Voor 110% gewijzigd door Boudewijn op 25-12-2009 23:23 ]
Abort Retry Fail?
In de quote werd het gefixed, zie artikel voor wat ik bedoel.in de pijplijn zitten voor 2010, waaronder de U5 Kukura
edit: deze pagina bevat nog een klein foutje, 7de regel na kopje "Linux-bak in je zak: Nokia N900" :
Moet zijn tot aan lijkt mij.Totaan 27 augustus,
[ Voor 27% gewijzigd door afraca op 26-12-2009 11:33 ]
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Verwijderd
'Google News en Yahoo News scoren met snel nieuws en buiten de VS'
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.