nieuws: Panasonic 3d-plasma-tv kost 2500 euro
Laatste zin, voor de semicolon.
4K-opnamens moet (lijkt mij) zijn 4K-opnames.
Laatste zin, voor de semicolon.
4K-opnamens moet (lijkt mij) zijn 4K-opnames.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Het lijkt me dat patentstrijd gewoon als één woord geschreven kan worden, aangezien patent en strijd twee Nederlandse woorden zijn en er geen uitspraakverwarring is.Nokia en Qualcomm waren tot voor kort nog in een felle patent-strijd verwikkeld.
De komstHet komst van het toestel is op te maken uit uitspraken van Qualcomm-ceo Paul Jacobs in de Finse krant Helsingin Sanomat.
Alle Europese en vrijwel alle Amerikaanse providers zijn bezig met lte.
Hiervoor is dit topic niet bedoeld.M2M schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:53:
in reviews: Preview: klein maar fijn: de Sony Ericsson X10 Mini Pro staat dat een van de modellen, de Vivaz Pro, niet beschikt over bluetooth, maar wel over BT versie 2.1. Heeft het ding nu wel of geen bluetooth...
Amsterdam is de hoofdstad van Nederland. Daarnaast is 'hofstad' een gangbare benaming voor Den Haag.teranos schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 17:45:
Den Haag wil al zijn inwoners op glasvezel aansluiten
De gemeente Den Haag wil alle inwoners van de hofstad hoofdstad binnen tien jaar aansluiten op een ftth-netwerk. Het netwerk moet openstaan voor alle dienstenaanbieders en Hagenaars moeten even snel kunnen up- als downloaden.
Ik ben helemaal geen stagiair
In Australië heeft Nintendo ondertussen een rechtszaak tegen een distributeur van R4-kaartjes gewonnen.
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'
job_h schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 17:59:
Vivaz Pro heeft geen bluetooth?
DuschGWX schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 17:55:
Hiervoor is dit topic niet bedoeld.
Ga ik voor je fiksen. Voor het overige verwijs ik iedereen naar Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 36
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq