Weer een mooie ronde heur..
en je zal het vast wel halen..
en je zal het vast wel halen..
Casemod: Cubeleon
If water polo was easy, it would be called football
Je bent welkom hoorZjosh schreef op maandag 09 mei 2011 @ 08:18:
Hmm, ik kan wel gaan mekkeren om een update, maar, dan kan ik beter gewoon even langs fietsenwellicht wat asociaal voor de rest van de mensen
![]()
Ga zo door in ieder geval
Holy smokes! Bedankt man, jij maakt m'n dag nóg beter. Exact het soort spulletjes die ik normaal ook bewaar omdat ze cool zijn voor het modden. En nog de juiste lolly's ookwaldpyk schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:41:
nice work.
ik denk dat je morgen een verrassingspakket op de mat hebt liggen. heb er iets meer in gegooid dan waar je om vroeg
Mijn helper is net weer vertrokken, we hebben het moeilijkste onderdeel van de kast kunnen maken! Heel erg bedankt DouweTim_ofzo schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 00:00:
Kan niet wachten tot mor... oh wacht vandaag!
KUTGM
Dank jeToCuS schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 07:22:
Netjes, wordt wel apart zo met die cooling. ben zeer benieuwd
Verwijderd
Dat vat het werk wel een beetje samen jahoeken, en meten, en lastig.
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)
Hopelijk is zijn pan groot genoeg voor ons allemaalmarquis schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:17:
Jeetje, dit is echt koken met kunstof! Vindt m al erg vet en lekker anders dan een gewone kast. M,n complimenten voor de details. Blijf m volgen. Top
heel verfijnd ook.marquis schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:17:
Jeetje, dit is echt koken met kunstof! Vindt m al erg vet en lekker anders dan een gewone kast. M,n complimenten voor de details. Blijf m volgen. Top
ora et labora
Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.
M'n buurman werd al misselijk van de geur van de plamuur, m'n broertje ruikt het altijd meteen als ik plexi gezaagd heb. Ik ruik die geur niet echt meer, als ik het wel ruik vind ik het wel lekkermrc4nl schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:14:
[...]
heel verfijnd ook.
en natuurlijk de heerlijke geur van verbrand plasitic
Bison Kombi Power, en het werkt erg goedvapo_chiller schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:17:
wat heb je daar als lijm gebruikt voor zijpanelen in die hoek aan elkaar te lijmen ?
ik vind gezaagd plexi ook niet stinken, maar als het verbrand is(gaat smelten) , amai dat houd gè niet lang volbrinkdinges schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:31:
[...]
M'n buurman werd al misselijk van de geur van de plamuur, m'n broertje ruikt het altijd meteen als ik plexi gezaagd heb. Ik ruik die geur niet echt meer, als ik het wel ruik vind ik het wel lekker![]()
[...]
ora et labora
Verwijderd
www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod
[ Voor 5% gewijzigd door paslis op 15-05-2011 19:44 ]
[ Voor 33% gewijzigd door brinkdinges op 16-05-2011 11:53 ]
Verwijderd
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
If water polo was easy, it would be called football
Radio! | Fuji X100S | 2x Fuji X-E1 | Samyang 12mm f/2.0 | Fujinon 18-55mm f/2.8-4.0
Dat hoor ik van meerdere mensen ja. Vroeger, toen je nog Eheim pompen gebruiktewaldpyk schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:45:
aansluiting schijnt voor een eheim pomp te zijn ofzo
Dat zou inderdaad wel leuk zijn. Wellicht dat ik nog wel wat dingetjes aan de kast ga veranderen over een tijdje.Tim_ofzo schreef op zondag 22 mei 2011 @ 16:09:
Ga je ook nog een Mobo Plate maken net zoals bij de Asus P67 Sabertooth, dan ziet deze kast er nog stijlvoller uit ;-)
KUTGM
Tijd kost sleeven absoluutCDA441 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 16:33:
Haha, ik heb ook een ghetto PSU sleeving voor mijn voeding(wel in het zwart natuurlijk)
Ik weet niet hoe je moet sleeven en het kost teveel tijd voor mij
Meerdere malen bedanktChad Chubatcha schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:24:
Hele mooie en vooral ook originele mod, die koeler ziet er echt geweldig uit zo!![]()
En dat resevoir is natuurlijk ook gewoon helemaal top, kon het niet laten om nog maar een keer te stemmen met een ander adresje![]()
Toen ik het eindresultaat zag had ik echt even een wtf-moment hoe je de constructie in godsnaam had gemaakt, maar het wordt nu wel wat duidelijker..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq