Voor wie niet weet waar deze mod over gaat: Planet 51 is een buitenaardse galactische avontuur van de schrijver van "Shrek" en "Shrek 2". Het gaat over de Amerikaanse astronaut kapitein Charles "Chuck" Baker, die landt op Planet 51, denkend dat hij de eerste persoon is die voet op de planeet zet. Met de hulp van zijn robot metgezel "Rover" en zijn nieuwe vriend Lem, valt Chuck van het ene avontuur in het andere.
De film trailer kennen jullie toch wel ?
Ik heb mijn webcam omgebouwd naar een NASA Mars robotje en dit is het werklog.
Natuurlijk eerst mijn huiswerk gedaan en het robotje van alle kanten bekeken in de film en de plaatjes ervan gedownlaod en geanalyseerd. Toen begonnen met een strip van mijn favoriete materiaal; Vikureen! ( polystyreen )

Omdat de mod om de webcam wordt gemaakt, kon ik alle afmetingen redelijk inschatten.

Het gat voor de webcam eruit gehaald en de voorkant uitgesneden.

(rest volgt na goedkeuring door moderator )
De film trailer kennen jullie toch wel ?
Ik heb mijn webcam omgebouwd naar een NASA Mars robotje en dit is het werklog.
Natuurlijk eerst mijn huiswerk gedaan en het robotje van alle kanten bekeken in de film en de plaatjes ervan gedownlaod en geanalyseerd. Toen begonnen met een strip van mijn favoriete materiaal; Vikureen! ( polystyreen )

Omdat de mod om de webcam wordt gemaakt, kon ik alle afmetingen redelijk inschatten.

Het gat voor de webcam eruit gehaald en de voorkant uitgesneden.

(rest volgt na goedkeuring door moderator )
[ Voor 4% gewijzigd door Frenkie123 op 05-12-2009 19:42 . Reden: Trailer bijgevoegd ]
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc