Ik heb hetzelfde dilemma gehad.Yihaaa schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:25:
Hallo, ik heb een vraag die wellicht niet helemaal hier thuis hoort.
Het is namelijk zo dat ik een mediaplayer wil komen en het gaat nu tussen de AC Ryan Playon en de Eminent 7080 en ik zou graag de verschillen willen weten waarom ik bijvoorbeeld voor de Eminent 7080 zou moeten kiezen?
Hier zijn de punten die mij opvielen, waardoor ik uiteindelijk voor de 7080 ben gegaan:
- Open-source platform
- Eminent bied 5 jaar garantie in tegenstelling tot ACRyan
- Zodra ik .srt (of een ander ondertitelformaat) aanvinkte in de pricewatch, verdween de ACRyan. Ondertitel support is voor mij persoonlijk een must.
- De uitstekende support van Eminent in dit topic
- Torrent/NZB support. Ik weet niet of dit een functionaliteit is die de ACRyan bied, maar de 7080 doet dat met de nieuwste firmware in ieder geval wel. Dit zal mij flink wat geld besparen, sinds dit kastje natuurlijk veel minder gebruikt dan mijn PC tijdens het nachtelijke downloaden.
- De 7080 ondersteunt volgens de pricewatch 24p. De AC Ryan niet
- De 7080 ondersteunt meer audio en -videoformaten.
- De 7080 is overcompleet wat betreft kabels. Er is een kabel meegeleverd voor elke aansluiting op het kastje.
- De constante doorontwikkeling van de firmware door Eminent (nieuwe features e.d.) al zal AC Ryan dit ook wel doen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Verder kan ik je ook aanraden om de reviews te lezen, mocht je dat nog niet gedaan hebben.
Eminent EM7080 reviews
AC Ryan Playon! HD reviews
Overigens kan ik ook Cool-prices aanraden als leverancier hiervan. Ik heb hem enkele dagen geleden besteld, desondanks het feit dat er stond 'levertijd op aanvraag'. Contact gehad met Cool-prices, vervolgens een accurate levertijd ontvangen (2-4 dagen) wat dus inderdaad het geval was. Zie mijn shopreview hier voor een gedetailleerd verhaal.
Zal ik doen.Guardian Angel schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 21:17:
[...]
Bel of email de helpdesk. Dat is het advies wat eerder in dit topic is gegeven.
Overigens hoor ik de fan niet.
Hartelijk dank!simmayor schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 18:51:
[...]
Ik heb het verbruik, met ingebouwde HDD, net op 12 watt gemeten.
[ Voor 146% gewijzigd door dd1 op 15-01-2010 01:41 . Reden: Wat uitgebreider.. ]