Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Dankje Sacul! ik wist dit nog niet :)
Zometeen maar weer Anno 1404 opstarten :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 13:56
Voor een sfeerimpressie:

video: Ubisoft kondigt Anno 1800 aan

• 0108daniel
  • Niet online
Omdat Anno 1800 volgend jaar kom kreeg ik weer zin om 1404 te spelen.
Kon het niet laten om nog een beetje met m'n mods te spelen en een 2x zo grootte kaart te maken dan wat er orgineel in het spel zit.
Deze map is nog in ontwikkeling en moet nog geoptimaliseerd worden mbt de eilanden.
Hier alvast een voorproefje:

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/kppqiztloypud.jpg

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:44
0108daniel schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 00:22:
Omdat Anno 1800 volgend jaar kom kreeg ik weer zin om 1404 te spelen.
Kon het niet laten om nog een beetje met m'n mods te spelen en een 2x zo grootte kaart te maken dan wat er orgineel in het spel zit.
Deze map is nog in ontwikkeling en moet nog geoptimaliseerd worden mbt de eilanden.
Hier alvast een voorproefje:

[afbeelding]
Kan je die delen als hij af is? :*) Wil ook even flink bouwen nu ik de 1800 trailer heb gezien :)

• Gecko123
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 09:28
Tennisbal schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 13:34:
Mooi spel blijft het! Ik ben nu met een continuous game bezig maar heb alleen spy's uitgezet. Vind het maar niks om spy's te moeten zoeken in je hoofdstad... Hoe ervaren jullie dat?
Je kan je verdedigen tegen spies door hoofdkwartieren verspreid in je stad neer te zetten. Na verloop van tijd roken die de spies vanzelf uit. Een aanslag hiermee helemaal voorkomen lukt niet. Ik vind de optie aan leuker, blijft leuk om je tegenstanders te terroriseren. Vooral als je tegelijkertijd hun eilanden afpakt of nederzettingen vernietigd :9

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Gecko123 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:49:
[...]

Je kan je verdedigen tegen spies door hoofdkwartieren verspreid in je stad neer te zetten. Na verloop van tijd roken die de spies vanzelf uit. Een aanslag hiermee helemaal voorkomen lukt niet. Ik vind de optie aan leuker, blijft leuk om je tegenstanders te terroriseren. Vooral als je tegelijkertijd hun eilanden afpakt of nederzettingen vernietigd :9
Maar dan blijf je dus in het begin wel spies zoeken? Vind dat maar loos tijdverspilling...

• 0108daniel
  • Niet online
Beakzz schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 02:06:
[...]

Kan je die delen als hij af is? :*) Wil ook even flink bouwen nu ik de 1800 trailer heb gezien :)
Dat zou ik in principe wel willen, alleen zijn er altijd mensen die misbruik maken en zelf met de eer aan de haal gaan of door net een aantal eilanden aan te passen waardoor het lijkt of hun het hebben gemaakt.
Dit wil ik liever voorkomen.
Tevens is het niet zo makkelijk om alleen de map te delen omdat niet alle eilanden standaard in het spel zitten.
Deze heb ik dmv het scripten van bestanden zelf gemaakt, waardoor als ik de map deel de gebruiker ook moet gaan scripten :)

• Gecko123
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 09:28
Tennisbal schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:57:
[...]

Maar dan blijf je dus in het begin wel spies zoeken? Vind dat maar loos tijdverspilling...
Je kan natuurlijk zorgen dat je de eerste bent met hoofdkwartier neerzetten. Een beetje Anno speler moet een hard enemy voor kunnen blijven ;)

EN ach, een brandje of ziekte hier en daar. Dat houdt het spel een beetje spannend :*).

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Gecko123 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:41:
[...]

Je kan natuurlijk zorgen dat je de eerste bent met hoofdkwartier neerzetten. Een beetje Anno speler moet een hard enemy voor kunnen blijven ;)

EN ach, een brandje of ziekte hier en daar. Dat houdt het spel een beetje spannend :*).
brand enzo is leuk, maar een paar minuten zoeken in je stad naar spies vind ik geen zak aan.

• Beakzz
0108daniel schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:06:
[...]

Dat zou ik in principe wel willen, alleen zijn er altijd mensen die misbruik maken en zelf met de eer aan de haal gaan of door net een aantal eilanden aan te passen waardoor het lijkt of hun het hebben gemaakt.
Dit wil ik liever voorkomen.
Tevens is het niet zo makkelijk om alleen de map te delen omdat niet alle eilanden standaard in het spel zitten.
Deze heb ik dmv het scripten van bestanden zelf gemaakt, waardoor als ik de map deel de gebruiker ook moet gaan scripten :)
Ahh nou dat delen zou niet eens bij me opkomen, maar geen zin om te gaan scripten voor een map ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zagre
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-01 09:39
Na een hele tijd niet meer gespeeld te hebben ben ik weer helemaal door geslagen :9~

1

2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/X0t4S34dSDaEZmW1aIIf43Fb/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NEPoYhDVYy9YhS47jxm5GOuB/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jYgeJJmdL2MVOz2Y5QyizRVq/full.jpg

Met intotaal 127.000 Inwoners!

populatie

met behulp van een eigen gemaakte map en ongeveer 30 uur aan ingame tijd ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Zagre op 19-10-2017 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
@Zagre Ik zou er de pest in hebben om daar te wonen ;) Lijkt me ook erg gevoelig voor een pest uitbraak. Gun die mensen eens een beetje natuur joh of zijn het allemaal watersport liefhebbers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacul
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-05 22:08
Holy shit. Dit is wel gigantisch veel zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:34
Zagre schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:11:
Na een hele tijd niet meer gespeeld te hebben ben ik weer helemaal door geslagen :9~

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Gaaf zeg!
Zo'n eigen map met dezelfde eilanden is niet eens zo'n slecht idee :+

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagre
Beakzz schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:28:
@Zagre Ik zou er de pest in hebben om daar te wonen ;) Lijkt me ook erg gevoelig voor een pest uitbraak. Gun die mensen eens een beetje natuur joh of zijn het allemaal watersport liefhebbers?
Haha, ik ook niet 8)7

ik heb alle rampen en andere negatieve dingen uitgezet, ik heb dus geen last van pest uitbraken of branden ect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-05 18:42

Nikeo

Jawelles

Zagre schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:11:

Leuk om te zien! Je hebt echt ontzettend veel inwoners.

Dit spel blijft echt geweldig. In combinatie met 1.10 van de unofficial patch is het spel echt helemaal af.

Is het mogelijk dat je de map en de instructies mbt het installeren met ons deelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagre
Nikeo schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 10:21:
[...]

Leuk om te zien! Je hebt echt ontzettend veel inwoners.

Dit spel blijft echt geweldig. In combinatie met 1.10 van de unofficial patch is het spel echt helemaal af.

Is het mogelijk dat je de map en de instructies mbt het installeren met ons deelt?
Ja, die patch is echt super!

hier is de link: http://www.mediafire.com/file/evzh3y637aqx0d0/maxpop.rdu

plaats hem als volgt:(zorg ervoor dat hij in Venice staat en niet in Venedig)
C:\Users\NAAM\Documents\Anno 1404 Venice\Scenarios

Als je het goed hebt geplaatst staat de map ingame bij player scenario.

De map heeft geen enkele tegenspeler, makkelijke piraten en heeft de easy instellingen, dat betekend geen pest brand ect... (als je dat wel graag wilt dan moet je even zeggen wat en dan pas ik dat wel aan!)

Op alle eilanden kun je alle producten verbouwen (al lijkt het alsof je alleen cider en hemp kan verbouwen) je kan dus ook dates ect in de noordelijke eilanden verbouwen. en er is maar op 1 eiland steen (daar zou ik je stad neer zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayazis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:58
Wauw, gaaf zulke grote maps. Ik heb altijd alleen de standaard versie 1404 gespeeld. Via Steam.
Dit ziet er wel vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-05 18:42

Nikeo

Jawelles

Zagre schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:28:
[...]

Ja, die patch is echt super!

hier is de link: http://www.mediafire.com/file/evzh3y637aqx0d0/maxpop.rdu

plaats hem als volgt:(zorg ervoor dat hij in Venice staat en niet in Venedig)
C:\Users\NAAM\Documents\Anno 1404 Venice\Scenarios

Als je het goed hebt geplaatst staat de map ingame bij player scenario.

De map heeft geen enkele tegenspeler, makkelijke piraten en heeft de easy instellingen, dat betekend geen pest brand ect... (als je dat wel graag wilt dan moet je even zeggen wat en dan pas ik dat wel aan!)

Op alle eilanden kun je alle producten verbouwen (al lijkt het alsof je alleen cider en hemp kan verbouwen) je kan dus ook dates ect in de noordelijke eilanden verbouwen. en er is maar op 1 eiland steen (daar zou ik je stad neer zetten).
Bedankt voor het delen! Ik ga het binnenkort proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Vergeet ook niet de IAAM mod erbij te zetten, dit breid het spel enorm uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Waar zijn je marktplaatsen en Markten?

[ Voor 25% gewijzigd door 0108daniel op 13-11-2017 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacul
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-05 22:08
Die heb je niet nodig met een kathedraal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Ah dat wist ik niet!
Ik maar steeds markten neerzetten op mijn radius uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-04 14:29
Zou iemand ons willen helpen met een probleempje?
Omdat AOE3 over LAN een drama is denken we nu (zeker met de black friday sales dit weekend) hopen we met Anno 1404 een leuke vervanging te hebben. Maar voor ik er 4 koop (alle kids + papa=ik) wil ik het wel werkend hebben.

Ik heb twee windows 7 machines (PC - UTP, Laptop wifi) en een windows 10 machine (laptop wifi).
Na het aanmaken van ene online profiel en een herstart krijg ik twee multiplayer opties in het menu erbij (lan en internet).

Echter alleen op de windows 10 machine krijg ik ik die niet. Ik kan gewoon aanmelden bij uplay, ik kan ook anno profielen downloaden.
Ik heb alle firewalls uit (bitdefender volledig uitgeschakeld, windows firewall ook).

Met google kom ik niet verder.

Iemand een tip?

Zou leuk zijn als ik het dit weekend aan de praat krijg, kan ik voor het hele gezin nog goedkoop tegen black friday tarief aanschaffen. (GOG.COM , EUR 4,35)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Ik neem aan dat je de Venice editie erbij heb?
Zijn ze allebei Venice en allebei opgestart met de 'addon' snelkoppeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
0108daniel schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 15:57:
Ik neem aan dat je de Venice editie erbij heb?
Zijn ze allebei Venice en allebei opgestart met de 'addon' snelkoppeling?
Ja!

De GOG versie heeft het Venice geïntegreerd.
Ik heb ze beide op dezelfde wijze geïnstalleerd, van dezelfde bron.
Bij beide een online profile aangemaakt met een geldig ubi account.
Ik moet het spel dan wel helemaal uit. Maar dan heb ik op de twee win7 machines twee multiplayer opties in het hoofd menu van het spel erbij, op de win10 machine niet. Ondanks dat connecte met ubi dus wel werkt (aangetoond doordat ik mijn online profile er wel gewoon op kon downloaden).

(Niet dat ik zeg dat het met win10 te maken heeft, maar dat lijkt het enige verschil).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-05 19:58
Even kort getest. Ik heb de DVD versie van Anno 1404 + Venice en draai Windows 10. De door jouw genoemde multiplayer opties zie ik wel, echter als ik er op klik gebeurt er uiteindelijk niets. Het spel lijkt een menu te willen laden wat in een flits half in beeld lijkt te komen en schiet dan weer weg. Uiteindelijk blijf ik dan dus in het hoofdmenu staan.

Het lijkt me prima mogelijk dat deze opties niet werken onder Windows 10 gezien de leeftijd van de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zagre
Ik heb het ook even snel getest en bij mij werkt het online gedeelte wel met DVD versie van Anno 1404 + Venice onder Windows 10 64 bit.
(ik heb hierbij echter ook nog de unoffical patch en de 4gb patch geinstaleerd).

heb je de online profielen wel geïmporteerd via het anno hoofdmenu > player profile > profile managment > create online profile/ download profiles?

[ Voor 25% gewijzigd door Zagre op 26-11-2017 18:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Tijdje geleden dat ik het spel heb opgestart maar let er in ieder geval op dat je alle patches hebt, ik geloof dat die niet altijd automatisch werden gedownload.

• BTU_Natas
  • Laatst online: 14:29

BTU_Natas

Superior dutchie

Is er ook een mod die het limiet van de schepen verwijderd/aanpast? Met 125k+ inwoners begint het limiet erg irritant te worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zagre
BTU_Natas schreef op donderdag 30 november 2017 @ 16:16:
Is er ook een mod die het limiet van de schepen verwijderd/aanpast? Met 125k+ inwoners begint het limiet erg irritant te worden
ja dat kan met behulp van de Anno 1404 RDA Explorer (http://anno1404.wikia.com/wiki/External_tools)
Maar dat is relatief ingewikkeld. ik heb het zelf ook verandert maar dan wel met de unoffical patch, maak je daar ook gebruiken van? (dan kan ik het gemodde bestand wel delen, als je de originele game gebuikt heeft dat echter weinig zin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
EdwinB schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:09:
Even kort getest. Ik heb de DVD versie van Anno 1404 + Venice en draai Windows 10. De door jouw genoemde multiplayer opties zie ik wel, echter als ik er op klik gebeurt er uiteindelijk niets. Het spel lijkt een menu te willen laden wat in een flits half in beeld lijkt te komen en schiet dan weer weg. Uiteindelijk blijf ik dan dus in het hoofdmenu staan.

Het lijkt me prima mogelijk dat deze opties niet werken onder Windows 10 gezien de leeftijd van de game.
Ik krijg geen meldingen (meer) als er reactie is blijkbaar. Dus vandaar de late reactie!

Tof dat je het even hebt geprobeerd!

Ik krijg die multiplayer opties zelfs niet eens. Maar je laatste opmerking triggert wel wat, ik kan de compatibility modus eens proberen, draaien als een win7.
Zagre schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:21:
Ik heb het ook even snel getest en bij mij werkt het online gedeelte wel met DVD versie van Anno 1404 + Venice onder Windows 10 64 bit.
(ik heb hierbij echter ook nog de unoffical patch en de 4gb patch geinstaleerd).

heb je de online profielen wel geïmporteerd via het anno hoofdmenu > player profile > profile managment > create online profile/ download profiles?
Jij ook enorm bedankt dat je de moeite hebt genomen!
Ik krijg netjes verbinding met ubisoft vanuit de game als het gaat om profile management. Downloaden (en aanmaken) van profielen gaat ook prima. Alleen de twee menu-opties voor multiplayer verschijnen niet.
Chris7 schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:27:
Tijdje geleden dat ik het spel heb opgestart maar let er in ieder geval op dat je alle patches hebt, ik geloof dat die niet altijd automatisch werden gedownload.
Ga ik ook naar kijken. Wellicht is er een patch nodig voor draaien onder win10.
En anders omgekeerd, win10 als win7 draaien via compatibility mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Vandaag ook weer opnieuw gestart met Anno 1404 IAAM.
Ook gebruik ik de mods om het nog wat leuker te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagre
0108daniel schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 02:29:
Vandaag ook weer opnieuw gestart met Anno 1404 IAAM.
Ook gebruik ik de mods om het nog wat leuker te maken :)
welke mods gebruik je naast iaam nog meer dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Naast de IAAM de unofficial patch 'mod'
Niet echt een mod maar lost wel veel fouten op.
Daarnaast de zoom mod en tilt mod zodat je veel verder in en uit kan zoomen.
De mod om meer schepen te krijgen waardoor er geen limiet op zit.
De shader mod om het spel net even iets mooier te maken.
Voorderest kan ik helaas niet meer mods vinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik zit met het probleem dat hij na een tijdje spelen crashed omdat er te weinig memory beschikbaar is.

Heb er nu 8gb ram in zitten, niet eens alles op ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-05 11:44
Heb een soortgelijk probleem gehad. Bij mij kwam het door te veel achtergrond processen die veel geheugen gebruikten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Niet online
GLR89 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 07:39:
Heb een soortgelijk probleem gehad. Bij mij kwam het door te veel achtergrond processen die veel geheugen gebruikten.
Hmm vreemd, heb verder niks aan staan, heb het enkel als ik een tijdje bezig ben en een volgebouwd eiland heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GLR89
  • Laatst online: 05-05 11:44
Heb je al in task manager gekeken waardoor je geheugen gebruikt wordt?
Zou eerder vermoeden dat de processor problemen in deze game geeft door de mogelijke complexiteit van berekeningen en uitkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Dit is een bekend en groot probleem.
Er bestaan wel een aantal mogelijkheden (die voor mij niet helpen)
Je kan de 4GB patch installeren in je Anno map.
Omdat Anno maar maximaal 2 GB ondersteund en dus snel zorgt voor geheugenproblemen verhelpt de 4GB patch dit.
Een andere manier is om de directx versie van 0 naar 9 of 10 te zetten.
Dit kan je doen in %appdata$ roaming Ubisoft Anno 1404 Addon Engine.ini.
Je kan ook de melding uitzetten in de Engine.ini dat je die melding niet meer krijgt.
Echter zal ik dat niet doen want zodra je de melding krijgt kan je nog saven voordat het vast loopt en crasht of naar desktop gaat.
Nog een mogelijkheid is de AA uitzetten en de grafische instellingen lager zetten.
Een echte oplossing die het probleem verhelpt is er niet, geloof me ik heb er lang naar gezocht :P
Laat maar weten of het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Niet online
0108daniel schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:04:
Dit is een bekend en groot probleem.
Er bestaan wel een aantal mogelijkheden (die voor mij niet helpen)
Je kan de 4GB patch installeren in je Anno map.
Omdat Anno maar maximaal 2 GB ondersteund en dus snel zorgt voor geheugenproblemen verhelpt de 4GB patch dit.
Een andere manier is om de directx versie van 0 naar 9 of 10 te zetten.
Dit kan je doen in %appdata$ roaming Ubisoft Anno 1404 Addon Engine.ini.
Je kan ook de melding uitzetten in de Engine.ini dat je die melding niet meer krijgt.
Echter zal ik dat niet doen want zodra je de melding krijgt kan je nog saven voordat het vast loopt en crasht of naar desktop gaat.
Nog een mogelijkheid is de AA uitzetten en de grafische instellingen lager zetten.
Een echte oplossing die het probleem verhelpt is er niet, geloof me ik heb er lang naar gezocht :P
Laat maar weten of het lukt.
Inmiddels een paar maanden later, heb anno daarna niet meer gespeekd eigenlijk sinds afgelopen week weer.

Helaas lukken geen van alle oplossingen. Enige is dus niet al te grote steden bouwen en wachten op 1800 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:40
Voor wie hem nog niet heeft: Steam heeft ANNO 1404 Gold ( inclusief de Venice DLC ) voor nog geen 4 euro..

Ter overbrugging tot Anno 1800..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Schuerman
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-02-2023
Geef het op. Duizenden beggars, duizenden citizen, duizenden nobles, duizenden envoys, beggar king level 3, en ook die andere voor minder envoys per nobleman... En toch krijg ik niet meer dan 3000 nobles, wat ik ook doe... Overschot aan voedsel, kleren, drank, bezittingen,..., geloof...

What a phenomenal waste of time (of doe ik nog iets fout?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Laatst online: 12:34
Wat is je doel precies? Als je voor een grote stad gaat/meer nobles (ben zelf ooit voor de achievements gegaan voor 10k nobles) moet je weten dat de ascension rights gelaagd zijn als een pyramide. Ook al voldoe je aan alle needs, niet elk huis zal je kunnen upgraden. Om van de wiki te plakken:

-Citizenships: 80% of the number of houses + number of beggars / 40 (improved by Beggar prince).

-Trade privileges (Patricians): 60% of number of houses with citizenship + number of Envoys / 110 (improved by The Envoys' favour).

-Noble titles: 40% of the number of houses with trade privileges.

-Number of beggars: 10% of number of Citizens + 20% of number of Patricians + 30% of number of Nobles. Observed numbers can be off by a maximum of 50 due to minimum size of beggar ships. It can take a while for all the beggars to arrive as they can spawn every 20 minutes (in ships carrying between 90 and 200).

-Envoy licenses: 70% of the number of houses.

Dus om het simpel te zeggen, wil je meer nobles, moet je de onderste lagen van de pyramide uitbreiden met meer peasants/citizens/merchants

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Speelt er nog iemand de Anno 1404 HE edition?
Ik heb deze inmiddels gekocht en wou de Mod manager hiervoor gebruiken.
Helaas is deze niet compatible terwijl dit wel word aangegeven.
Mods zijn daarom ook niet mogelijk zoals in de 'orginele' Anno 1404.
Ben benieuwd hoe jullie stad eruit ziet.
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste