Toon posts:

Led Cinema Display or other?

Pagina: 1
Acties:
  • 623 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een MBP 17" en heb eigenlijk een 2de groter scherm nodig voor op men bureau.

Idéale scherm en dockingstation is de 24" Led Cinema Display van Apple.

Voor de zelfde prijs kan je een high end scherm hebben van Dell van hoog kwaliteit met verschillende connecties (HMDI, VGA, DVI, COMPONENT, COMPOSITE and last but not least DISPLAYPORT)
met Picture in Picture functie.

Ik ben door zo een Dell scherm geintresseerd de verschillende schermconnecties zijn zeer interessant dat zeker maar meer de picture in picture is interessant. Als je 2 sources hebt verbonden aan het scherm dan kan je ze beiden afbeelden op u scherm. Heeft zijn nut voor bepaalde doeleinden.

Hebben jullie een alternatief voor een scherm al de bovenstaande kwaliteiten..?

ZeRoCooL

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:45

Grin

Ride si sapis.

Ik heb zelf de 24" ACD.
Maar wanneer je iets anders wilt, dan is dit m.i. een goede optie.
pricewatch: HP LP2475w
Rond de 500 Euro's, dat is niet duur voor een 24" S-IPS scherm.

Dell... ben ik geen fan van, maar dat is een persoonlijke ervaring.
Ervaringen van anderen zullen verschillen van die van mij, laten we die discussie hier niet voeren. ;)

By the way:
<Samuel L. Jackson mode>
English, do you speak it?
</Samuel L. Jackson mode>

[ Voor 11% gewijzigd door Grin op 30-11-2009 15:32 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

• jj71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-02 16:28
Ik heb zelf al een aantal jaar een Dell 2405 FPW en daar ben ik nog steeds heel tevreden mee (ik gebruik 'm met een Windows / Linux PC, ik heb m'n MacBook Pro er nog nooit op aangesloten).

Kijk eens in bijvoorbeeld dit topic: [TFT] Dell UltraSharp Serie - Deel 14 en naar andere posts in het Videokaarten & Beeldschermen forum.

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Thx for the replies.

Mja dell ik ben daar ook niet meteen fan van maar hier spreek ik over dell omdat ik zo een scherm heb gezien bij men broer die van zeer goede kwaliteit was en veel aansluitingen had. Daarmee..

Ik ga dit eens "googlen".

Btw yes i do speak english. And why the intrest if i may know..?

ZeRoCooL

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-02 09:33
Dan kan je dus gaan google'en en ipv hier die vraag stellen :+

[ Voor 4% gewijzigd door Tijn89 op 30-11-2009 23:20 ]

Verwijderd

nu had ie beter: "what" gezegd om in het pulp fiction thema te blijven

om dan ontopic te blijven, ik kwam op deze (voor mij) interessante vergelijkingstest met nog lenovo en samsung displays... met dan nog een stukje kill bill als test, handig om in het tarantino thema te blijven :D
http://reviews.cnet.com/l...4505-3174_7-33343692.html

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2009 00:18 ]

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:45

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 22:51:

Btw yes i do speak english. And why the intrest if i may know..?

ZeRoCooL
Vanwege de raar lopende zinnen in je startpost :)

NewsBlur || My Fujifilm gear

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:19
Ik heb hier een ACD 24'' voor me staan, en ik kan niet anders dan zeggen dat het een juweeltje is. Een peperduur juweeltje, dat wel. Het ligt er denk ik vooral aan of je uniformiteit wenst, in dat geval is de ACD de ideale kandidaat. Maakt het je niet zoveel uit maar wil je vooral een goed scherm, dan denk ik dat je voor minder geld een gelijkwaardig scherm kunt vinden.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het onderwerp in dit topic is al een aantal keer voorbij gekomen. Zo vind je veel informatie in \[24" LED Cinema Display] Ervaringen & Discussie en Cinema display of toch een ander?. Wat nog handiger is, is als je onze bekroonde Pricewatch erbij pakt. Daar kun je nl. precies je wensen bij elkaar klikken en kijken welke monitoren daar aan voldoen, inclusief reviews van die monitoren.

Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.