Ja tuurlijk, maar dan kan ik ook downloaden, ik koop games juist om het hoesje enz dat alles mooi en origineel is (A)
Dit kwam ik net tegen:
Xboxhome : In dit specifieke geval gewoon leveren.
In het geval het echt een fout was en we nog niet hadden uitgeleverd zouden we een redelijk aanbod aan de klant doen. Maar als het gewoon al verstuurd was naar de klant en het was geen op=op actie ja dan moet je gewoon leveren. Dan maar dik verlies pakken op een paar bestellingen, zo blijf je wel eerlijk naar je klanten en leer je pas van je fouten
Als je die paar centen niet kan missen ben je zowieso verkeerd bezig, en zo'n groot bedrijf als BCC zou zich helemaal moeten schamen.
Algemene voorwaarden stellen eigenlijk weinig voor trouwens. De wet staat toch boven de algemene voorwaarden dus met die voorwaarden kunnen ze in dit geval niet schermen.
Indien een product geadverteerd wordt tegen een aannemelijke prijs moeten zij gewoon leveren indien er een koopovereenkomst is. Een bestelling is een koopovereenkomst en dus moet er geleverd worden. Tenzij het product echt niet meer geleverd kan worden maar dat is in dit geval niet zo want het is nog te koop in de winkels en ze bieden het zelfs nog aan aan de gedupeerde.
Snap trouwens niet dat ze zo moeilijk doen, ongeacht die lage prijs, 5 euro is nog steeds 5 euro marge en geen verlies omdat het gratis is geleverd. Dus ze zouden alleen maar veel baat erbij hebben om klanten tegemoet te komen. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan bol.com, die heeft vaak van die stomme fouten maar leveren wel gewoon ondanks het verlies wat ze dan maken, en zo hoort het ook als degelijk bedrijf.
Xbox2go : Ik ben het helemaal eens met Xboxhome en vind ook dat hier best stappen tegen ondernomen mogen worden.
Bron budgetgaming.nl
[Voor 67% gewijzigd door Tii op 12-01-2010 16:46]