Toon posts:

Console Budget Gaming topic

Pagina: 1 2 3 ... 76 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-11-2022
Ik heb Prey, Burnout Paradise, CIV IV met 3 uitbreidingen, Max Payne 1 en 2, Crysis, Crysis Wars en Crysis Warhead, Mass Effect, Left 4 Dead en Bioshock. Twee daarvan had ik al op de X360, maar ik bedoel Mass Effect kun je voor 3,75 niet laten liggen :o

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-02 15:56

pasta

Ondertitel

Prince of Persia: Sands of Time, Prince of Persia, Prince of Persia: Two Thrones, Prince of Persia: The Warrior Within, Indigo Prophecy, Splinter Cell, Splinter Cell: Double Agent, Splinter Cell: Chaos Theory, Assassin's Creed, Trials 2 Second Edition, Hitman 2: Silent Assassin, Hitman: Blood Money, Battlestations: Midway, Just Cause, Hitman: Codename 47, Deus Ex: Game of the Year Edition, Deus Ex: Invisible War, Thief: Deadly Shadows, Tomb Raider: Legend, Project: Snowblind, Rogue Trooper, Infernal, Kane and Lynch: Dead Men, Conflict Denied Ops, Tomb Raider: Underworld, Shellshock 2, Battlestations: Pacific, Mini Ninjas, Batman: Arkham Asylum, Batman: Arkham Asylum - License Revoking Tool, Flora's Fruit Farm, Bioshock, Max Payne en Max Payne 2: The Fall of Max Payne. Ik denk dat ik ondertussen wel genoeg games heb gekocht voor de komende tijd. :+

Signature

• Megaflix
Ga je ze ook nog allemaal spelen? :+

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:13

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nieuwe dag, nieuwe deals bij Steam:

The Elder Scrolls III: Morrowind® Game of the Year Edition van € 19,99 voor € 4,99 (75% korting)
Counter-Strike: Source van € 19,99 voor € 4,99 (75% korting)
Command & Conquer: Red Alert 3 van € 24,99 voor € 8,49 (66% korting)
Trine van € 19,99 voor € 4,99 (75% korting)

Alleen Trine heb ik nog niet en die staat goed aangeschreven dus dat wordt kopen. Voor de rest zijn het natuurlijk hele goede deals. Morrowind heb je voor 5 euro 100 uur plezier aan (als het niet 200 is), CS:S is na jaren nog steeds leuk en Red Alert 3 is natuurlijk ook gewoon een koopje.

Ik heb niet helemaal helder of er morgen ook weer deals zijn maar toch, mooi actie.

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-03 19:37
Phew, ik was echt nog net op tijd om Mass Effect te kopen. Lijkt me wel een toffe game :)

Wat ik tot nu toe bij steam heb gekocht in de sale:
- Orange box, 15 euro
- Bioshock, 5 euro
- Mass Effect, 3.75

Zeker geen verkeerde games, al zeg ik hetzelf. En voor een kleine 25 euro zijn dat echt heel veel uurtjes speelplezier :).

Ze hebben trouwens weer nieuwe:

-edit- te laat ; )

[Voor 22% gewijzigd door Struikrover op 02-01-2010 18:19]

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03 11:33
Zojuist is er de Painkiller Collectors Pack voor 8,74 bijgekomen. Ook een hele goeie.

Wat denken jullie, is Red Alert 3 het waard?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01 20:13

RamO

The Alchemist of Happiness

Alle command and conquer games zijn in de aanbieding:
http://store.steampowered...nre=&priceLow=&priceHigh=

Floccinoccinihilipilification

Anoniem: 324145

Vandaag 10% korting bij dixons.nl
bijvoorbeeld DS Zelda Spirit tracks 29,95€ -10% is ongeveer 27€!
Nette prijs dacht ik zo?

• Brent
Ik heb gisteren Painkiller Black (de originele + uitbreiding) en Duke Nukem Manhattan project bij Good Old Games. Ze zijn daar ook in de aanbeiding, en je kunt er profiteren van de lage dollarkoers, de games kostte me bij elkaar €7,80.

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 10:36
Komt er vandaag nou nog een dagelijkse aanbieding? Of is degene die nu bezig is de laatste?

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Remy669 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 12:31:
Komt er vandaag nou nog een dagelijkse aanbieding? Of is degene die nu bezig is de laatste?
Nog 1 steam aanbieding ;)

• Remy669
Ok, dankjewel :)
Dan wacht ik met de rest van mijn geld opmaken tot ik de nieuwe aanbiedingen heb gezien :+

Argh, zo moeilijk. Trine voor 5 euro, en die ziet er best vet uit. Maar ik heb maar 10 euro over om te besteden, en dan zul je zien dat er bij de volgende aanbiedingen een super coole game tussen zit van 7 euro, en dan heb ik niet genoeg geld :P

Hoe veel speeluren heeft Trine ongeveer?

[Voor 58% gewijzigd door Remy669 op 03-01-2010 13:19]

• Megaflix
Op de "valreep" heb ik de Painkiller collectie nog meegepikt :D Ik had nog niet zo heel veel games in Steam (Deus Ex-serie, Half Life 2-serie, Peggle (2 soorten) en Return to Castle Wolfenstein) en door deze actie heb ik er nu ietsje meer in staan :+

Nu op Steam (allemaal terugkerende titels)
Torchlight € 3,99
Bioshock € 4,99
Grand Theft Auto € 7,49
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl € 2
Left 4 Dead 2 € 33,49
Defense Grid: The Awakening € 2,25
Killing Floor € 4,49

[Voor 31% gewijzigd door Megaflix op 03-01-2010 18:06]

• IceStorm

IceStorm

Beetje flauw om deals te herhalen maar ja :P Mooie actie wat mij betreft en ik ben heel benieuwd of er nog cijfers gepubliceerd worden. Volgens mij hebben een aantal games echt als een dolle verkocht.
Zelf ook aan meegedaan, moet net tot de schrikbarende conclusie komen dat ik op 90 games sta in Steam (terwijl ik eigenlijk ernstig van de box/case/tastbaar ben :P).

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01 18:13
Toch maar Bioshock erbij genomen. Ik heb de demo gespeeld wat op zich leuk was, maar ik hou niet echt van "schrik" games. Ik waag de gok en kijk wel hoe ver ik kom op zomerse ochtenden. ;)

Defence Grid ken ik niet, maar voor die 2 euro... :Y)

• Remy669
Wil Torchlight en Defense Grid kopen alleen als ik op Continue klik na mijn adres etc. dan krijg ik steeds error... Server overbelast?

• Megaflix
Defense Grid heb ik al als Live Arcade-game op de Xbox 360. Stalker heb ik nog nooit gespeeld, maar lijkt me ook wel wat. Voor die 2 euro kan het nooit tegenvallen toch?

• IceStorm

IceStorm

Defense Grid is een Tower Defense game die imho erg geslaagd is. Voor die 2 euro zijn geld iig meer dan waard (net even gespiekt, ik heb er al 20 uur mee gespeeld :P).

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:58

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Megaflix schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:12:
Defense Grid heb ik al als Live Arcade-game op de Xbox 360. Stalker heb ik nog nooit gespeeld, maar lijkt me ook wel wat. Voor die 2 euro kan het nooit tegenvallen toch?
Persoonlijk zou ik die twee euro liever aan bier uitgeven dan aan Stalker, vond er weinig aan. Veel te eentonig en langdradig.

Cunning linguist.

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-03 19:37
Ik twijfel nog of ik GTA IV zal kopen voor 7,50 of niet. De game lijkt me wel tof, ik vond San Andreas ook leuk om te spelen, maar ik weet het niet. Iemand die de game al heeft gespeeld die kan zeggen hoe het zich verhoudt tot San Andreas?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Struikrover schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:45:
Ik twijfel nog of ik GTA IV zal kopen voor 7,50 of niet. De game lijkt me wel tof, ik vond San Andreas ook leuk om te spelen, maar ik weet het niet. Iemand die de game al heeft gespeeld die kan zeggen hoe het zich verhoudt tot San Andreas?
voila ;)

• DeX
  • Laatst online: 30-01 18:13
Struikrover schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:45:
San Andreas vond ik erg bloated met allerlei side-zaken. Turf-wars, gang-vs-gang, 30.000 kapsels, fitnessen en je dik-vreten etc etc etc. Je moest teveel dingen doen die afleidde van het verhaal. Bij GTA IV hebben ze dit een heel stuk verkleind, waardoor het meer een verhaal gedreven game is geworden. Voor die 7,50 zou ik ehm never nooit laten liggen. Vooral niet als je een beetje GTA fan bent.

• Darkred
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-11-2019
Weekaanbieding play-asia : Risen(Xbox360) voor 14 euro

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

MadCatz Retro Arcade Stick voor de xbox 360.
Inclusief 3 volledige vintage games downloadbaar via xbox live (ter waarde van 20 euro).
De Arcade Stick word via een kabel aangesloten met de XBOX 360.
Tevens de mogelijkheid om je Xbox Live Headset op de Arcade Stick aan te sluiten, zodat je ook tijdens het online gamen met je vrienden kunt blijven praten.
Bij Gave Actie voor €22.00 excl. €6,85 verzendkosten

Cunning linguist.

Anoniem: 318093

Enkele weken geleden was er bij de BCC een aanbieding van PURE en LEGO batman voor 4,99. Iemand enig idee of deze aanbieding nog ergens te krijgen is aangezien deze van de site is gehaald

• TomWassenberg
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:01
Anoniem: 318093 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:40:
Enkele weken geleden was er bij de BCC een aanbieding van PURE en LEGO batman voor 4,99. Iemand enig idee of deze aanbieding nog ergens te krijgen is aangezien deze van de site is gehaald
Ben gisteren langs de vestiging in Zeist geweest omdat mijn order van 23 december nog steeds niet geleverd was, en heb hem met een uitdraai van m'n bestelbevestiging meegekregen (zonder nog een keer hoeven te betalen). Er werd gezegd dat er nog een klein aantal exemplaren in de winkels lag, maar dat die wel zsm weggehaald werden om de openstaande internetorders uit te leveren, dus wees snel...

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:55
Anoniem: 318093 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:40:
Niet meer te krijgen en tot nu toe heeft ook nog niemand 'em geleverd gekregen dus ik denk dat het een bullshit actie was.

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

ik meen me te herinneren dat er wel waren die hem hadden ontvangen

http://gathering.tweakers...message/33159686#33159686
http://gathering.tweakers...message/33162593#33162593
http://gathering.tweakers...message/33163166#33163166

[Voor 64% gewijzigd door M a r c o op 05-01-2010 19:35]

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-03 07:39
PS3

Niet heel erg interessant, maar voor de mensen die dj hero wat goedkoper willen:
http://www.amazon.de/gp/p...=463375193&pf_rd_i=301128

73,95 Euro en Amazon.de is gratis verzending naar NL :D

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
SL65 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:25:
PS3

Niet heel erg interessant, maar voor de mensen die dj hero wat goedkoper willen:
http://www.amazon.de/gp/p...=463375193&pf_rd_i=301128

73,95 Euro en Amazon.de is gratis verzending naar NL :D
Preis: EUR 104,45 Kostenlose Lieferung

• rdjnl
  • Laatst online: 22:35
Ike. schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 20:28:
[...]

Preis: EUR 104,45 Kostenlose Lieferung
Dat is de Wii versie. Klik op Playstation 3 en de prijs gaat naar 73,95.

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:18

Graveheart

Say what?

Schweino schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 18:53:
[...]

Niet meer te krijgen en tot nu toe heeft ook nog niemand 'em geleverd gekregen dus ik denk dat het een bullshit actie was.
Heb 'm anders gewoon netjes binnen gehad.

• Tii
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-09-2018
Wat moet je doen als je wel betaald hebt maar niet gekregen? Zeker weer bellen bellen bellen voor meer dan 5 eu..

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-03 03:39
Tii schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:53:
Wat moet je doen als je wel betaald hebt maar niet gekregen? Zeker weer bellen bellen bellen voor meer dan 5 eu..
Nee, berichtjes gaan plaatsen op Tweakers.net ;(

Gewoon nog wat geduld hebben en anders ga je even bij ze langs in de winkel? of je belt ze even op om te vragen hoe het met je bestelling is.

Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. ;) Klagen kunnen we allemaal en dat doen we ook graag op de plekken waar het niet hoort.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• Megaflix
Ik heb hem opgehaald met de internetbestelbon bij de plaatselijke BCC, ik kreeg hem zo mee.

Anoniem: 91868

Megaflix schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:03:
Ik heb hem opgehaald met de internetbestelbon bij de plaatselijke BCC, ik kreeg hem zo mee.
En dan? Verwijderen ze daarna je bestelling uit het systeem?

• Megaflix
Anoniem: 91868 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:20:
En dan? Verwijderen ze daarna je bestelling uit het systeem?
Ik neem aan van wel. Als hij nu nog in de bus valt, dan stuur ik hem wel netjes terug.

• Rockvee2
  • Niet online
The Last Remnant en Infinite Undiscovery voor 14,50 per stuk te koop.

Bij SmartGaming4Less

(Xbox 360)

• IceStorm

IceStorm

De Steam weekend deal:

Serious Sam HD voor maar € 6.49 (66% Off!)

En aangezien ik mijn retail versie nog steeds niet binnen heb heb ik deze maar aangeschaft. SAM I AM!

Een niet zo serieuze indruk:

[Voor 19% gewijzigd door IceStorm op 08-01-2010 18:34]

Anoniem: 59888

Ik heb de non-HD uit 2001 nog liggen maar het is zeker een geweldige game, een enorme aanrader voor shooter fans en mensen die van foute humor houden. :+ Woo style baby!

• Schweino
Rockvee2 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:14:
The Last Remnant en Infinite Undiscovery voor 14,50 per stuk te koop.

Bij SmartGaming4Less

(Xbox 360)
Wat een crapsite zeg... Je kan niet eens naar een titel zoeken en je moet dus door alle categorieen heen klikken om te kijken of het spel er tusen staat.... Infinite Undiscovery kan ik daar dus niet vinden.

• Rockvee2
  • Niet online
Schweino schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 19:57:
[...]

Wat een crapsite zeg... Je kan niet eens naar een titel zoeken en je moet dus door alle categorieen heen klikken om te kijken of het spel er tusen staat.... Infinite Undiscovery kan ik daar dus niet vinden.
Alle 2 de spellen zijn op voorraad en bovenaan staat de zoekmachine ;)

• Tii
Stalllone schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:02:
[...]

Nee, berichtjes gaan plaatsen op Tweakers.net ;(

Gewoon nog wat geduld hebben en anders ga je even bij ze langs in de winkel? of je belt ze even op om te vragen hoe het met je bestelling is.

Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. ;) Klagen kunnen we allemaal en dat doen we ook graag op de plekken waar het niet hoort.
Jochie je bent wel hypocriet bezig nu.. Zo was het trouwens ook niet bedoelt, de game was gewoon zo budget dat als het fout gaat, meer geld kost dan dat het waard is. Ja, dat heb ik al is gehad.

Anoniem: 117981

Voor de liefhebber: Ik heb gister in Utrecht bij de Bart Smit twee bedrade Singstar microfoons + Disney Sing It Highschool musical 3 voor de PS3 gekocht voor 15 euro, en er lagen er nog aardig wat dus ik vermoed dat andere filialen ze ook nog wel hebben. Deze microfoons zijn de originele Sony Singstar microfoons voor Playstation 2 of 3 en werken met alle Singstar titels, dus ook als je de liedjes van Disney wat minder interessant vindt is het nog steeds een goeie deal om de microfoons te bemachtigen. Wil je liedjes uit de online Singstore kunnen afspelen dan zul je wel een Singstar disc moeten aanschaffen voor de PS3.

• Tii
Ik wil bij MyMemory de Collector's Edition van Street Fighter IV, voor 25 euro best budget. Alleen hoe zit het met het importeren naar Nederland? Komt er dan iets van 20 euro bovenop, of kan ik hem daar gewoon bestellen?

Ik weet dat sites als Gamehubs het als gift versturen, nu weet ik niet of MyMemory dat doet en hoe dat met grotere dingen werkt.

Heeft iemand hier ervaring mee?

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:29
MyMemory zit in de UK lijkt me? Komt niks bovenop.
Sowieso is dat met zo'n bedrag niet zo'n issue. Als er al iets bovenop komt (mocht het uit Hong Kong komen en gepakt worden) is het alleen de BTW a 19%.

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

Xtuv schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:51:
MyMemory zit in de UK lijkt me? Komt niks bovenop.
MyMemory zit op de kanaaleilanden. Dit is geen EU
Sowieso is dat met zo'n bedrag niet zo'n issue. Als er al iets bovenop komt (mocht het uit Hong Kong komen en gepakt worden) is het alleen de BTW a 19%.
idd, BTW, plus nog eens 12,50 inklaringskosten
(kosten die TNT vraagt voor het afhandelen van de BTW afgifte)

Overigens is de kans heeeeeeeel klein.
Vooral met een losse game.
kans bij een pakket zoals van een dvd box of collecters edition (met grote doos) is meestal groter.

Edit, ik zie net dat die street fighter collecters edition idd in een wat grotere doos zit, dan is de kans op onderschepping wel ietsje groter inderdaad.

[Voor 11% gewijzigd door M a r c o op 09-01-2010 18:05]

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:17
M a r c o schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 18:03:
[...]

MyMemory zit op de kanaaleilanden. Dit is geen EU

[...]

idd, BTW, plus nog eens 12,50 inklaringskosten
(kosten die TNT vraagt voor het afhandelen van de BTW afgifte)

Overigens is de kans heeeeeeeel klein.
Vooral met een losse game.
kans bij een pakket zoals van een dvd box of collecters edition (met grote doos) is meestal groter.
Dan heb ik geluk gehad dat mijn Eyepet + PS3 Eye + Magic Card wel zonder problemen aankwam. Het was namelijk een vrij lompe enveloppe. Maar je hebt inderdaad gelijk dat het bij een dergelijk klein pakketje als een game meestal wel goed gaat.

4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-11-2022
Bionic Commando voor de XBOX 360 , € 15

Bart Smit :)

Kan trouwens weinig leuke goedkope spellen vinden voor de XBOX 360, voor rond een tientje.

• Rockvee2
  • Niet online
Plakjekaas schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 18:09:
Bionic Commando voor de XBOX 360 , € 15

Bart Smit :)

Kan trouwens weinig leuke goedkope spellen vinden voor de XBOX 360, voor rond een tientje.
Kameo 10 euro bij Bartsmit :)

Anoniem: 291270

Rockvee2 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 18:46:
[...]

Kan me nog herinneren dat ik daar 'niet al te lange tijd geleden' 30 euro voor betaald heb.

De game is het dubbel en dwars waard gelukkig.

Maar genoeg talking:

Voor een tientje is (imo) DoA: Beach Volley 2 ook wel de moeite waard, mits je in de mood daarvoor bent. :+ (bij ePlaza)

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:19
Rockvee2 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 18:46:
[...]

Linkje? kan hem niet vinden op de site.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
maartend schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:13:
[...]

Linkje? kan hem niet vinden op de site.
staat niet op de site. wel in de winkel ;)

• PeeFizz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-03 09:05
Tii schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:45:
Ik wil bij MyMemory de Collector's Edition van Street Fighter IV, voor 25 euro best budget. Alleen hoe zit het met het importeren naar Nederland? Komt er dan iets van 20 euro bovenop, of kan ik hem daar gewoon bestellen?

Ik weet dat sites als Gamehubs het als gift versturen, nu weet ik niet of MyMemory dat doet en hoe dat met grotere dingen werkt.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Je bent alleen BTW (en evt. inklaringingskosten) verschuldigd als je spullen van buiten de EU komen EN de waarde daarvan meer dan 150 Euro is. Als de waarde (ruim) daaronder valt, kun je dus met gerust hart bestellen/importeren.

• rdjnl
  • Laatst online: 22:35
PeeFizz schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:19:
[...]

Je bent alleen BTW (en evt. inklaringingskosten) verschuldigd als je spullen van buiten de EU komen EN de waarde daarvan meer dan 150 Euro is. Als de waarde (ruim) daaronder valt, kun je dus met gerust hart bestellen/importeren.
Dat is niet juist. De grens van 150 euro geldt voor het douanerecht.
Voor BTW geldt (nog steeds) de grens van 22 euro!

• Schweino
PeeFizz schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:19:
[...]

Dat klopt niet wat je zegt, zie http://douane.nl/veelgesteldevragen/ en dan het stuk onder "Ik bestel goederen buiten Nederland via internet. Wanneer moet ik voor die goederen belasting betalen?"

In het kort:

- Binnen EU (en de EU is niet heel Europa!) -> onbeperkt invoeren
- Buiten EU: tot 22 euro = geen douanerechten en geen BTW
- Buiten EU: tot 22 - 150 euro = geen douanerechten en wel BTW
- Buiten EU: meer dan 150 euro = douanerechten en BTW

Bedenk overigens dat veel Engelse webshops op de Kanaaleilenden gevestigd zijn wat een economische uitzonderingsregio is binnen de EU (net zoals de Canarische Eilanden). Hier gelden de regels voor zoals hierboven beschreven als buiten de EU.

Daarnaast geven de genoemde bedragen de waarde van de zending weer, niet van de goederen (de portokosten tellen dus ook mee).

• PeeFizz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-03 09:05
Excuus, jullie hebben inderdaad gelijk. Vraag me af of de douane het er dan vaak maar bij laat zitten, omdat de kosten van het BTW innen wellicht hoger zijn dan de opbrengst: ik heb nl. al tientallen dingen uit alle hoeken van de wereld deze kant opgehaald, en pas 3x BTW hoeven te betalen (wel op duurdere dingen, waren telefoons),

• Huntingduck
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11-2022
is L4D2 ergens al lekker goedkoop te krijgen? ik wil hem graag hebben maar ik ga dus echt geen 40 eurotjes betalen.

• maartend
Huntingduck schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 23:40:
is L4D2 ergens al lekker goedkoop te krijgen? ik wil hem graag hebben maar ik ga dus echt geen 40 eurotjes betalen.
Klik kun je kijken.
Maar er zijn wel eens vragen over de legaliteit

• Huntingduck
maartend schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 23:52:
[...]

Klik kun je kijken.
Maar er zijn wel eens vragen over de legaliteit
ohja ik vergat erbij te zeggen voor de xbox 360:P

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit topic is bedoeld om elkaar op goede aanbiedingen te wijzen, niet om ernaar te vragen - zoek dan gewoon ;)

• Tii
Iedereen bedankt voor de info ;) Ik ga hem daar maar niet bestellen, ik zoek wel een winkel die daadwerkelijk binnen de EU staat, want die 19%BTW is niet erg, maar dan die 12.50 nog erbij. Dan is het voor mij geen budgetgame meer..

• Brent
Op Impulse is Supreme Commander Gold in de aanbieding voor €14,99. Niet gek volgens mij.

http://www.impulsedriven.com/products/ESD-IMP-W115

• pingwings
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-03 20:56
Ratchet & Clank a crack in time 39.99 euro.Klik.

Heb hem gister zelf besteld, komt als het goed is morgen binnen!

• Schweino
pingwings schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:03:
Ratchet & Clank a crack in time 39.99 euro.Klik.

Heb hem gister zelf besteld, komt als het goed is morgen binnen!
Dat noem ik geen budget aanbieding....

• pingwings
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-03 20:56
Schweino schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:18:
[...]

Dat noem ik geen budget aanbieding....
Haha mijn fout dan :p, hij is iig 10 euro goedkoper dan in de pricewatch :) .

• maartend
pingwings schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:24:
[...]

Haha mijn fout dan :p, hij is iig 10 euro goedkoper dan in de pricewatch :) .
Klopt, maar de normale prijs via budgetgaming, du sidd nix bijzonders

• Schweino
Rockvee2 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 23:00:
[...]

Alle 2 de spellen zijn op voorraad en bovenaan staat de zoekmachine ;)
Je hebt gelijk, wel lastig te zien vind ik de zoekfunctie maar kan aan mij liggen.... Scherpe aanbieding iig.

• maartend
Madworld voor de Wii bij Zavvi voor net geen 6 euro.
Game die absoluut de moeite waard is;

Kullik

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Even een copypasta van een user vanavond:
JediUberknaft schreef op zondag 10 januari 2010 @ 19:14:
Je kan The Orange Box voor 14,50 inclusief verzending krijgen ... Dat heb je er wel over toch of niet ?

LINK
Klinkt als ''niet slecht'' in mijn oren :)

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:17

4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect

• Jaguar645
  • Laatst online: 22:05
Wilde Fear2 nog wel hebben, voor die 10 pond kun je dat natuurlijk niet laten liggen :P

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-03 19:40
Ik heb net een mail gehad over de pure/lego deal die rond de kerst op de BCC website stond. Iedereen die hem heeft gehad heeft mazzel gehad.

Geachte klant,

Onlangs heeft u bij ons de Xbox 360-games ‘Lego’ en ‘Pure’ besteld. Helaas stond op het moment van uw bestelling de prijs van deze games verkeerd op onze website. Deze had moeten zijn 49,50 voor beide games in plaats van 4,95. Hiervoor bieden wij vanzelfsprekend onze oprechte excuses aan.

Wij hebben uw order inmiddels geannuleerd. De aanbetaling die u heeft gedaan kunt u binnen 7 dagen terugverwachten op de door u gebruikte bankrekening.

Anoniem: 91868

Same here.
Achja geluk voor degenen die het wel hebben gehad.
Nu bespaar ik me mooi de moeite van het doorverkopen omdat ik geen 360 heb :')

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:47

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Er was in NL ergens iets waar je korting kon krijgen door reclames te kijken, klopt dat? Zo ja, waar? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-03 16:54

g0tanks

Moderator CSA
Angeloonie schreef op maandag 11 januari 2010 @ 20:20:
Er was in NL ergens iets waar je korting kon krijgen door reclames te kijken, klopt dat? Zo ja, waar? :P
addiscount.nl

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:47

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heb Mass Effect 2 maar in NL besteld, de C.E. was niet via Amazon.co.uk te krijgen, en heb geen zin om een paar weken te wachten via andere shops..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Anoniem: 123662

Jaguar645 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:03:
Wilde Fear2 nog wel hebben, voor die 10 pond kun je dat natuurlijk niet laten liggen :P
Van de week nog FEAR2 uit de bakken gevist bij de MM in Z'meer voor EUR 9. Lagen ook wat andere aardige titels die ik al had, maar kan me niet herinneren welke.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-03 16:54

g0tanks

Moderator CSA
addiscount.nl werkt om de een of andere reden niet meer, addiscount.com wel.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• maartend
Anoniem: 91868 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 19:01:
Same here.
Achja geluk voor degenen die het wel hebben gehad.
Nu weten we dat sommigen hem wel hebben gehad voor die prijs, zijn ze dan niet verplicht om de rest ook te leveren?

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

ze waren sowieso al niet verplicht om hem te leveren als het om een een dergelijke fout gaat.
Dat ze er toch enkele geleverd hebben veranderd hier niks aan.

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
M a r c o schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 08:47:
ze waren sowieso al niet verplicht om hem te leveren als het om een een dergelijke fout gaat.
Dat ze er toch enkele geleverd hebben veranderd hier niks aan.
Ik heb er toch een mailtje tegenaan gegooid met de melding dat ik het wel vreemd vind dat het om een prijstechnische fout gaat, maar ze vervolgens wel een aantal mensen het spel voor die prijs leveren.

Om maar niet te spreken over het feit dat de spellen bij bijvoorbeeld bol.com los 20 euro per stuk kosten, en ze een bundel in de 'aanbieding' doen voor 50.

Ik ga er niet van uit dat ze er nog iets mee gaan doen, maar vond het toch nodig om daar nog even op te reageren.

• Tii
EcoR schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:21:
[...]

Ik heb er toch een mailtje tegenaan gegooid met de melding dat ik het wel vreemd vind dat het om een prijstechnische fout gaat, maar ze vervolgens wel een aantal mensen het spel voor die prijs leveren.

Om maar niet te spreken over het feit dat de spellen bij bijvoorbeeld bol.com los 20 euro per stuk kosten, en ze een bundel in de 'aanbieding' doen voor 50.

Ik ga er niet van uit dat ze er nog iets mee gaan doen, maar vond het toch nodig om daar nog even op te reageren.
Ik heb hetzelfde gedaan. Ik heb een mail teruggestuurd dat een vriend van mij het spel wel heeft gehad en dan 49.50 sowieso geen aanbiedingsprijs kan zijn, En dat ik het niet erg vind als ik de game niet krijg, maar dit zijn leugens.

• Darkred
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-11-2019
Weekaanbieding play-asia:

LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues voor 13.86 euro

• Tii
Is het bij Play-Asia zo dat je de Asia cover krijgt? Dat hoorde ik laatst bij een vriend en ik zie daar nu ook Wolfenstein voor 17 euro liggen, die wil ik wel graag (A) Alleen wel met Engelstalig hoesje..

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Tii schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:37:
Is het bij Play-Asia zo dat je de Asia cover krijgt? Dat hoorde ik laatst bij een vriend en ik zie daar nu ook Wolfenstein voor 17 euro liggen, die wil ik wel graag (A) Alleen wel met Engelstalig hoesje..
*mompelt iets over het zelf afdrukken *

Als je die game graag wil , gewoon kopen en de rest zie je daarna wel. T is toch voor de game dat je het koopt ;)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Tii
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:52:
[...]

*mompelt iets over het zelf afdrukken *

Als je die game graag wil , gewoon kopen en de rest zie je daarna wel. T is toch voor de game dat je het koopt ;)
Ja tuurlijk, maar dan kan ik ook downloaden, ik koop games juist om het hoesje enz dat alles mooi en origineel is (A)

Dit kwam ik net tegen:
Xboxhome : In dit specifieke geval gewoon leveren.

In het geval het echt een fout was en we nog niet hadden uitgeleverd zouden we een redelijk aanbod aan de klant doen. Maar als het gewoon al verstuurd was naar de klant en het was geen op=op actie ja dan moet je gewoon leveren. Dan maar dik verlies pakken op een paar bestellingen, zo blijf je wel eerlijk naar je klanten en leer je pas van je fouten

Als je die paar centen niet kan missen ben je zowieso verkeerd bezig, en zo'n groot bedrijf als BCC zou zich helemaal moeten schamen.

Algemene voorwaarden stellen eigenlijk weinig voor trouwens. De wet staat toch boven de algemene voorwaarden dus met die voorwaarden kunnen ze in dit geval niet schermen.

Indien een product geadverteerd wordt tegen een aannemelijke prijs moeten zij gewoon leveren indien er een koopovereenkomst is. Een bestelling is een koopovereenkomst en dus moet er geleverd worden. Tenzij het product echt niet meer geleverd kan worden maar dat is in dit geval niet zo want het is nog te koop in de winkels en ze bieden het zelfs nog aan aan de gedupeerde.

Snap trouwens niet dat ze zo moeilijk doen, ongeacht die lage prijs, 5 euro is nog steeds 5 euro marge en geen verlies omdat het gratis is geleverd. Dus ze zouden alleen maar veel baat erbij hebben om klanten tegemoet te komen. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan bol.com, die heeft vaak van die stomme fouten maar leveren wel gewoon ondanks het verlies wat ze dan maken, en zo hoort het ook als degelijk bedrijf.

Xbox2go : Ik ben het helemaal eens met Xboxhome en vind ook dat hier best stappen tegen ondernomen mogen worden.

Bron budgetgaming.nl

[Voor 67% gewijzigd door Tii op 12-01-2010 16:46]

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:18

Sandyman538

SandstorM [148839]

Tii schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:53:
Als je die paar centen niet kan missen ben je zowieso verkeerd bezig, en zo'n groot bedrijf als BCC zou zich helemaal moeten schamen.
Dat lijkt me toch niet.
Indien een product geadverteerd wordt tegen een aannemelijke prijs moeten zij gewoon leveren indien er een koopovereenkomst is. Een bestelling is een koopovereenkomst en dus moet er geleverd worden.
Jij noemt 10% van waarvoor het verkocht zou worden een aannemelijke prijs? Dat is het dus niet. Als ze voor 30 euro hadden geadverteerd en het had 50 moeten zijn kun je als consument aannemen dat de prijs klopt en dat het een scherpe aanbieding is, niet als het een tiende van de prijs is.

En toen de 'aanbieding' wat geen aanbieding was op het internet stond zei iedereen ook al, dat klopt vast niet, dus maar snel bestellen. Dat mensen hier zo kortzichtig zijn. Soms heb je geluk, soms niet, maar ga er dan niet zo moeilijk over doen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Huntingduck
dit is allemaal wel heel erg off-topic aan het worden dames en heren

• TomWassenberg
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:01
Sandyman538 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:15:
[...]

Dat lijkt me toch niet.

[...]

Jij noemt 10% van waarvoor het verkocht zou worden een aannemelijke prijs? Dat is het dus niet. Als ze voor 30 euro hadden geadverteerd en het had 50 moeten zijn kun je als consument aannemen dat de prijs klopt en dat het een scherpe aanbieding is, niet als het een tiende van de prijs is.

En toen de 'aanbieding' wat geen aanbieding was op het internet stond zei iedereen ook al, dat klopt vast niet, dus maar snel bestellen. Dat mensen hier zo kortzichtig zijn. Soms heb je geluk, soms niet, maar ga er dan niet zo moeilijk over doen.
Gezien het feit dat dit om een bundelexemplaar gaat wat ze van Microsoft waarschijnlijk gratis hebben gekregen, is de lage prijs niet eens zo opvallend, meer het feit dát ie los verkocht wordt, maar dit plus het feit dat ie aan een aantal mensen wel is uitgeleverd, zou genoeg moeten zijn voor BCC om gewoon uit te leveren.

• M a r c o
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

Tii schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:53:
[...]
Indien een product geadverteerd wordt tegen een aannemelijke prijs moeten zij gewoon leveren indien er een koopovereenkomst is. Een bestelling is een koopovereenkomst en dus moet er geleverd worden.
Hoeveel topics hebben we hier op got nu al niet gehad over allerlei verschillende "aanbiedingen" waarbij de prijs fout was. Tot laptops aan toe.
Elke keer weer komt iedereen met quotes uit wetboeken en algemene voorwaarden.
In al die topics eist de TS dat er geleverd moet worden.

Al die topics hebben 1 ding onderling gemeen. Uiteindelijk krijgen ze toch niks.

En 2 games voor 5 euro, die elke minstens 15 euro los kosten, kun je niet als aannemelijk aanmerken als je er een zaak van zou maken.

• SemperFidelis
  • Laatst online: 24-03 16:29
Deze bundels zijn helemaal niet bedoelt om apart te verkopen, hence de grote gele balk op het doosje: BUNDLE COPY. Was een speciale bundel die alleen bij een 360 te koop was. Blijkbaar heeft BCC een reactie hierop gehad dat dit niet mocht en hebben ze daarom even snel een excuus gemaakt waarom de game niet meer wordt opgestuurd. Dat de game aan sommigen wel is uitgeleverd maakt voor deze discussie echt helemaal niets uit.

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Inmiddels 2 spellen bij Zavvi besteld en die waren tegelijkertijd verzonden (1 order). Echter heb ik maar 1 spel mogen ontvangen. Op de bijgesloten factuur stond ook maar 1 spel. Echter heb ik wel een mail waarin staat dat ze allebei op dezelfde ddag verstuurd zijn. Iemand ervaring mee? (inmiddels wel al een mail naar Zavvi gestuurd)

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

thejoker80 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 21:18:
Inmiddels 2 spellen bij Zavvi besteld en die waren tegelijkertijd verzonden (1 order). Echter heb ik maar 1 spel mogen ontvangen. Op de bijgesloten factuur stond ook maar 1 spel. Echter heb ik wel een mail waarin staat dat ze allebei op dezelfde ddag verstuurd zijn. Iemand ervaring mee? (inmiddels wel al een mail naar Zavvi gestuurd)
Ik heb de ervaring dat dingen los verzonden worden bij Zavvi, zelfs als je 2x hetzelfde artikel besteld hebt. Per pakketje krijg je dan ook één factuur met daarop dat ene verzonden artikel. Mogelijk komt je tweede item dus binnenkort per post, misschien is het ergens bij de douane blijven hangen ofzo. Ik zou nog even geduld hebben :)

Cunning linguist.

• Tii
Je hebt wel gezien dat het een tekst is die van xboxhome komt? Dat de bron budgetgaming is? Dat het dus niet mijn mening is? Ik plaats het alleen zodat iedereen hier die de game bestelt heeft dit ook te lezen krijgt.

Mijn originele bericht was een vraag of dat iemand weet of de games die je bij play-asia bestelt met engelstalige cover en boekje komen. Weet iemand dat?

• SemperFidelis
  • Laatst online: 24-03 16:29
Verschilt. Je hebt sowieso meerdere regiogames bij Playasia, bv een US versie en een NTSC-J versie. Meestal zijn de NTSC-J gewoon Engels, MITS ze te spelen zijn hier, maar dat staat altijd duidelijk aangegeven (dat het PAL compatible is). Ik heb veel NTSC-J games en allemaal Engels + Engels boekje + Engelse cover, alleen 2 games ofzo hebben wat Japanse tekens erbij staan (dus Engels én Japans, niet compleet Japans).

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Er is een uitverkoop bij de Free Record Shop, er staan flink wat titels in voor 10 euro, maar die zijn niet zo eenvoudig te vinden. Hoe werkt het? Ga naar de site, kies je console en kies daarna een genre (bijvoorbeeld Xbox 360, Genre: action games). Vervolgens sorteer je op prijs en de koopjes staan bovenaan!

Voorbeelden Xbox 360:
Mercenaries 2: World in Flames: 10
TimeShift: 10
Eat Lead: 10
Damnation: 10
Resident Evil 5: 10
Fuel: 10
Race Driver GRID: 10

Voorbeelden PS3:
Eat Lead: 10
SingStar Queen: 10
SingStar 2: 10
Brothers In Arms: Hells Highway C.E: 10

Voorbeelden Wii:
PES 2010: 10 euro
Dead rising: 10 euro

Bron: Budgetgaming
Heb zelf even Brothers in Arms voor de PS3 gescoord voor een tientje, gewoon afhalen in een filiaal, scheelt je weer 1,95 porto :P. Weet niet of Addiscount werkt...

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-03 13:19
Jammer dan Resident Evil 5 voor de PS3 nog 69,99 kost :S

PSNID : HoefMeistert

• Schweino
Dan koop je hem toch bij Amazon? 16 pond daar (ex verzendkosten) http://www.amazon.co.uk/g...65932&sr=1-2&condition=ew

Crayon Physics (PC) nu tijdelijk te koop vanaf $0,01 http://www.crayonphysics.com/ (pay what you want actie). Als je meer dan 30 dollarcent betaalt zien de makers er ook nog wat van, anders slokt PayPal alles op.

[Voor 53% gewijzigd door Schweino op 13-01-2010 08:07]

Pagina: 1 2 3 ... 76 Laatste

Let op:
In dit topic worden aanbiedingen gepost... het is dus niet de bedoeling dat je vraagt om aanbiedingen
  • Geen offtopic discussies.
  • Zet er even het platform bij als je een aanbieding plaatst.
  • Wees er zeker van dat het een aanbieding betreft, check Budgetgaming of Pricewatch
  • Voor dit topic geldt, net als heel GoT, dat het aanbieden van je eigen hardware/software niet de bedoeling is, daarvoor hebben we V&A
  • Aanbiedingen op Marktplaats horen in dit topic dus ook niet thuis.
  • Verwijder referrals in de links die je plaatst. Dit betekent ook dat links naar Pepper en andere tussen-sites niet gewenst zijn.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee