HTC HD2 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 94.247 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het toestel nu enkele dagen in gebruik. Mooi apparaat nog wel wennen aan het toetsenbord maar daar komen we wel weer overheen denk ik.

Heb wel problemen met de internetverbindingen. Heb internet via Vodafone via mijn HTC Touch nooit verbindingsproblemen etc.

Nu ervaar ik echter vaak verbindingsproblemen voornamelijk bij het ophalen van e-mail en bijvoorbeeld youtube en het weer.

Heb geen proxy draaien of iets dergelijks en de instellingen van mijn oude phone overgenomen.

Iemand een idee wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
M'n DX stylus binnengekregen vandaag. Het werkt, maar echt fantastisch is het niet. Daarvoor is de tip te ongevoelig. Je moet vrij hard drukken en "lang vasthouden" van een toetst is niet mogelijk.
Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_25007_1.jpg

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Laatst online: 23-12-2015
Atomsk schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:23:
M'n DX stylus binnengekregen vandaag. Het werkt, maar echt fantastisch is het niet. Daarvoor is de tip te ongevoelig. Je moet vrij hard drukken en "lang vasthouden" van een toetst is niet mogelijk.
Hard drukken is niet echt handig lijkt me toch? Kan je er makkelijk kleine dingetjes mee aanraken?

Heb nog een follow up video gemaakt met de Pogo & Dagi styli met wat teken tests in Outlook/Notes:

http://www.youtube.com/watch?v=xNlnguERZ4g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
tex5 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:34:
[...]

Hard drukken is niet echt handig lijkt me toch? Kan je er makkelijk kleine dingetjes mee aanraken?

Heb nog een follow up video gemaakt met de Pogo & Dagi styli met wat teken tests in Outlook/Notes:

http://www.youtube.com/watch?v=xNlnguERZ4g
Kleine dingen aanraken gaat wel iets nauwkeuriger dan met je vingers, maar slepen/tikken in Opera bijvoorbeeld geeft nogal onvoorspelbare resultaten.

Heb het ding ook eens in het notitieblok getest, maar zoals die Dagi stick gaat het absoluut niet werken. Nou ja, het was ook maar een goedkoop dingetje.

edit: HTC gaat ook voor de Dagi blijkbaar..

[ Voor 10% gewijzigd door Atomsk op 01-12-2009 19:58 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een klein vraagje, de HTC HD2 heeft een scherm met 65000kleuren en die van de iPhone 16 miljoen. Maakt dit dan niet enorm uit? Het scherm van de HD2 moet er dan toch een stuk valer uit ziet of valt dat reuze mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:59:
Nog een klein vraagje, de HTC HD2 heeft een scherm met 65000kleuren en die van de iPhone 16 miljoen. Maakt dit dan niet enorm uit? Het scherm van de HD2 moet er dan toch een stuk valer uit ziet of valt dat reuze mee?
Naast elkaar lijkt de iPhone meer op een commadore64 scherm.
Dus scherm is veel mooier, mooiere kleuren, scherper, groter, wordt dan ook op geen enkel vlak overtroffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:00
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:59:
Het gaat om het aantal kleuren en niet de hoeveelheid kleur. Vergelijk het met een oude kleurentelevisie waar je de kleurknop terug draait, dan gaat hij naar steeds valer (= minder kleur ) totdat het zwart / wit is.

Het aantal kleuren zal best grafisch iets uitmaken maar je bent knap als jij het kunt zien! Met 65000 kleuren kan je nog steeds heel veel hoor.

Zoek eens een mooi plaatje met 16 miljoen kleuren, breng het met PS terug tot 65000 zet em op je Iphone en kijk eens of je verschil kunt zien tussen de 16milj. en 65k plaat. Wedden van niet? Al helemaal niet op de resolutie van de Iphone ;)

ow ja, voor mensen die denken van.........ook ik heb ook een 3GS32GB hier in huis rondwandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-07 18:31
vanmiddag me HD2 binnen gekregen, merk wel dat het erg wennen is... *erg veel instellingen*

screenprotector der op gedaan, maar wat gaat dit altijd verdomme lastig... (of ik kan het gewoon niet) blijft altijd wel ergens een luchtbelletje zitten....
net nog even bij expansys.nl deze besteld: http://www.expansys.nl/d.aspx?i=189819

nog even wat anders ik vraag me af, ik heb ook nog niet echt goed gezocht, kan je ook dingen op je lockscreen zetten? zoals agenda items/mails/smsjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Laatst online: 23-12-2015
Atomsk schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:55:
[...]

Kleine dingen aanraken gaat wel iets nauwkeuriger dan met je vingers, maar slepen/tikken in Opera bijvoorbeeld geeft nogal onvoorspelbare resultaten.

Heb het ding ook eens in het notitieblok getest, maar zoals die Dagi stick gaat het absoluut niet werken. Nou ja, het was ook maar een goedkoop dingetje.

edit: HTC gaat ook voor de Dagi blijkbaar..
Tja, het blijft beetje aankloten idd.

Ik hoop dat iemand een eigen plaatje bij die HTC stylus heeft gezet.. Beetje raar ook als Dagi zegt een patent te hebben en HTC ook en dat dat dan hetzelfde patent is?! Hij ziet er verder ook totally not HTC uit.

Ik hoef zelf niet te tekenen ofzo, its just for remote desktop en daar helpt het wel. Alhoewel ik hoop op een Logmein die met zelfde soort app komt als ze voor de iPhone hebben. Dat ziet er erg goed uit, je desktop beweegt ipv. je muis pointer, wat super finger friendly is:

http://www.youtube.com/watch?v=rZ77kaxhK9I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:14

Pinobigbird

doesn't share food!

Voor iedereen die (nog) ontevreden is over de gevoeligheid van het toetsenbord kan ik echt de instellingen van gerton aanbevelen, zoals beschreven in deeltje 2:
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 10:54:
aangezien bij mijn HD2 na de tweak van het touchscreen leek te reageren als een resistive touchscreen i.p.v. een capacitive touchscreen heb ik de waarden nog een beetje aangepast:

HKLM\HARDWARE\Setting\TouchPanel
waarde XBorderFilter value 6 na cab. van basst85 = 8 orgineel = 5
waarde YBorderFilter value 4 na cab. van basst85 = 8 orgineel = 0
waarde NoiseThreshold value 20 na cab. van basst85 = 40 orgineel = 0
waarde FingerThreshold value 20 na cab. van basst85 = 40 orgineel = 0
waarde FingerupThreshold value 20 na cab. van basst85 = 40 orgineel = 0

dit werkt voor mij zeker goed. typen zonder fouten en toch niet zo ongevoelig als een resistive touchscreen.

misschien dat jullie hier wat aan hebben.
Voor wie het moeilijk vindt om het register te bewerken op het toestel zelf kan ik zeker CeRegEditor aanraden. Koppel je toestel aan je pc en bewerk het register gewoon via deze desktopapplicatie. Erg makkelijk in gebruik en geen gepiel op je toestel.
Afbeeldingslocatie: http://ceregeditor.mdsoft.pl/images/sc_main_en.jpg

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Als ik daarmee dingen wil veranderen krijg ik de melding dat de toegang is geweigerd, wat doe ik fout? :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
Probeer eens in het menu: Tools > Unlock registry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
4tune schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:42:
Probeer eens in het menu: Tools > Unlock registry
Ah, zo simpel :X Dank u! :)

Typt inderdaad een stuk beter zo met die instellingen. En nog mooier: ineens werkt m'n woordenboek (inclusief autocorrectie) weer, die was sinds dat andere cabje verdwenen, maar nu is ie weer terug.

[ Voor 37% gewijzigd door Hahn op 01-12-2009 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-08-2024
ik heb een klein probleempje met het onthouden van het wachtwoord met msn. Uiteraard staat deze aangevinkt, ,maar blijft het wachtwoord niet onthouden. Iemand een oplossing hiervoor?
Ik heb mij de mailtab ook de hotmail ingesteld. Deze synchroniseert ook niet meer....

Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Voor de non-tweakers dan ook maar een cabje gemaakt van deze instellingen: Pinobigbird_TouchPanel_Medium.cab op load2all.
Het stelt deze registersleutels in:
code:
1
2
3
4
5
6
[HKEY_LOCAL_MACHINE\HARDWARE\Setting\TouchPanel]
"FingerupThreshold"=dword:00000014
"FingerThreshold"=dword:00000014
"NoiseThreshold"=dword:00000014
"YBorderFilter"=dword:00000004
"XBorderFilter"=dword:00000006

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Een optie om zeker even te proberen lijkt me, maar met het veranderen in het register is het makkelijk terug te zetten naar het originele?
Met het cab bestand niet zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Novadecasa schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:51:
Een optie om zeker even te proberen lijkt me, maar met het veranderen in het register is het makkelijk terug te zetten naar het originele?
Met het cab bestand niet zeker?
Jawel, na een uninstall worden de laatst bekende waarden van vóór de installatie hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Is makkelijk terug te zetten met CeRegEditor, zou het sowieso instellen met dat programmaatje, dan weet je tenminste ook gelijk waar je het moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Pinobigbird schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:48:
Voor de non-tweakers dan ook maar een cabje gemaakt van deze instellingen: Pinobigbird_TouchPanel_Medium.cab op load2all.
code:
1
2
3
4
5
6
Je hebt nu dus weer de 20 veranderd in 14, maar vanwaar die 6 nullen ineens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
[quote:]
gerton schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 10:54:
aangezien bij mijn HD2 na de tweak van het touchscreen leek te reageren als een resistive touchscreen i.p.v. een capacitive touchscreen heb ik de waarden nog een beetje aangepast:

waarde XBorderFilter value 6 na cab. van basst85 = 8 orgineel = 5
waarde YBorderFilter value 4 na cab. van basst85 = 8 orgineel = 0
waarde NoiseThreshold value 20 na cab. van basst85 = 40 orgineel = 0
waarde FingerThreshold value 20 na cab. van basst85 = 40 orgineel = 0
waarde FingerupThreshold value 20 na cab. van basst85 = 40 orgineel = 0

dit werkt voor mij zeker goed. typen zonder fouten en toch niet zo ongevoelig als een resistive touchscreen.

misschien dat jullie hier wat aan hebben.[/quote]

Het kan aan mij liggen, maar het is nu wel een beetje onduidelijk wat ik moet invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Gewoon lezen wat er staat ;) Ik was in het begin ook beetje in de war, maar het is eigenlijk vrij logisch, dit staat er:
  • [br]XBorderFilter: 6 (standaard = 5) [br]YBorderFilter: 4 (standaard = 0) [br]NoiseThreshold: 20 (standaard = 0) [br]FingerThreshold: 20 (standaard = 0) [br]FingerupThreshold: 20 (standaard = 0)
Dat 'na cab. van basst85 = [waarde]' gaf aan wat die waardes waren na het .cab-bestand van basst85 :)

[ Voor 12% gewijzigd door Hahn op 01-12-2009 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Mute schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:11:
Gewoon lezen wat er staat ;) Ik was in het begin ook beetje in de war, maar het is eigenlijk vrij logisch, dit staat er:

[...]

Dat 'na cab. van basst85 = [waarde]' gaf aan wat die waardes waren na het .cab-bestand van basst85 :)
Thnx, ik dacht het al maar wilde het toch nog even checken.
Bedankt, ga het nu even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

angelus20 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:00:
[...]

Je hebt nu dus weer de 20 veranderd in 14, maar vanwaar die 6 nullen ineens?
00000014 is hexadecimaal (in sommige programma's weergegeven als 0x00000014) voor 20 in decimaal. En een dword waarde wordt nu eenmaal in hex weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Ik heb het in gebruik, CeRegistryEditor (versie 0.0.5.2.) herkent de HD2 na wat problemen.
Ook Tools>Unlock Registry gedaan maar nog geen registry in beeld, ik vergeet iets simpels vermoed ik.
Reload selected registry heeft ook geen resultaat.

EDIT: wanneer ik F1 (make connection with device) gebruik krijg ik een error:
Cannot create file "C:\ProgramFiles\CeRegEditor\favs.crg" Toegang geweigerd

[ Voor 24% gewijzigd door Novadecasa op 02-12-2009 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Eerder vandaag zijn (blijkbaar) de nieuwe ROMS voor de HTC gepubliceerd, ze staan echter nog niet op de htc site zelf maar via xda kun je er wel aankomen.

Ik heb de mijne er net mee geflashed, dat was een Stock UK toestel, dus ik heb er Europe English opgezet. Er zijn wat mensen die raporteren dat ze invalid vendor ID meldingen krijgen, dat zou mogelijk te maken kunnen hebben met door providers geleverde telefoons. Met de Goldcard die je nu kan krijgen kun je dan waarschijnlijk alsnog wel zo'n ROM flashen aangezien het wel signed ROMS zijn.

Changelog is nergens officieel bekend, maar er wordt gesproken van bugfixes in de calendar en in de messaging. Ik hoop dat de SMS send bug hiermee is opgelost in ieder geval. Dat laat ik in de loop van de week ook nog wel weten.

Bevindingen tot dusver:
Wat ik alvast kan melden is dat veel SMSjes bij je contacten het nog steeds niet werkbaar traag maakt om een SMS te typen. Dus hoop dat dat nog in een volgende versie wordt opgelost.

Verder merk ik weinig veranderingen ten opzichte van de oude, niks nieuws ontdekt in de functies die ik van het toestel gebruik.

Tweede update
De automatische LOCK wanneer je op de ophangknop drukte is er niet meer, ik heb het teruggetoverd met S2U2, sowieso wel een leuke applicatie om erbij te hebben.

[ Voor 33% gewijzigd door DirkT op 02-12-2009 13:06 . Reden: bevindingen toegevoegd, update 2 ]

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn HD2 gister binnengehad en die is nu ff aan het opladen. :9~
Heb er alvast mee geplayed....WOW..... :*) :+
Als ik de SIM erin doe,kan ik dan ergens voorkomen dat de MSN-contacten op mijn telefoonboek komen of dat dat bij voorbeeld door het aankoppelen aan mijn PC dat Outlook wordt gesyncht met de HD2 want daar zit ik niet op te wachten.
Ik hou nl van KISS. keep it stuped simple. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van jullie de volgende tweak al getest?

17. Increase Resolution of Panoramic Photos
By default, panoramic photos are less than 1 mp. This registry tweak increases resolution to about 7 mp.
Go to: HKLM/Software/HTC/Camera/P3
Adjust MainCamCaptSize to 1024 and MainCamSupportCaptSize to 1744. Soft reset.
Default 1mp is: MainCamCaptSize 64 and MainCamSupportCaptSize 80. Soft reset.

Als ik dat doe dan krijg ik hele vreemde foto's, met strepen er door en helemaal groen.
De bestanden worden wel groter, maar de foto's zijn niet meer bruikbaar.

Iemand anders dit ook al geprobeerd!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 06:14:
Ik heb mijn HD2 gister binnengehad en die is nu ff aan het opladen. :9~
Heb er alvast mee geplayed....WOW..... :*) :+
Als ik de SIM erin doe,kan ik dan ergens voorkomen dat de MSN-contacten op mijn telefoonboek komen of dat dat bij voorbeeld door het aankoppelen aan mijn PC dat Outlook wordt gesyncht met de HD2 want daar zit ik niet op te wachten.
Ik hou nl van KISS. keep it stuped simple. :)
Dat zijn allemaal zaken die je zelf moet bevestigen, dus zolang je niet met je ogen dicht overal op ok/doorgaan klikt, gebeurt bovenstaande niet.
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 08:01:
Als ik dat doe dan krijg ik hele vreemde foto's, met strepen er door en helemaal groen.
De bestanden worden wel groter, maar de foto's zijn niet meer bruikbaar.

Iemand anders dit ook al geprobeerd!?!?
Dat zijn van die tweaks die zonder controleren zijn overgenomen van eerdere toestellen en die werken dus niet. Burst en Sports mode kun je ook aanzetten, maar dat levert ook alleen maar foutmeldingen e.d. op.
Je hebt hier al een reactie op gehad: _AvA_ in "HTC HD2 - Deel 3"

[ Voor 34% gewijzigd door Ginz op 02-12-2009 10:44 . Reden: Iets liever gemaakt :P ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af, de xperia 10 is software gematigd gelimiteerd tot 65k kleuren, zou dit met de HD2 misschien ook het geval zijn? Als WM7 uitkomt, het toestel ineens 264K of zelfs 16M kleuren aankan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:47

CodeIT

Code IT

Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:20:
Ik vraag me af, de xperia 10 is software gematigd gelimiteerd tot 65k kleuren, zou dit met de HD2 misschien ook het geval zijn? Als WM7 uitkomt, het toestel ineens 264K of zelfs 16M kleuren aankan?
Meen me te herinneren dat dit een limitatie is van het OS. Als WM7 16M kleuren ondersteund zal het, gok ik, ook werken op deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de verjaardagen aan de contactpersonen gehangen, nu zou het handig zijn dat je hier op de verjaardag een alarm af gaat of een agenda functie. Is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Novadecasa schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:35:
Ik heb het in gebruik, CeRegistryEditor (versie 0.0.5.2.) herkent de HD2 na wat problemen.
Ook Tools>Unlock Registry gedaan maar nog geen registry in beeld, ik vergeet iets simpels vermoed ik.

EDIT: wanneer ik F1 (make connection with device) gebruik krijg ik een error:
Cannot create file "C:\ProgramFiles\CeRegEditor\favs.crg" Toegang geweigerd
Als administrator uitvoeren ;) (Op je desktop dus hè, voor de duidelijkheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:45:
Ik heb de verjaardagen aan de contactpersonen gehangen, nu zou het handig zijn dat je hier op de verjaardag een alarm af gaat of een agenda functie. Is dat mogelijk?
Is dit een nieuwe trend of zo? Vragen die al beantwoord zijn overnieuw stellen en/of er een kleine variatie op maken? Of heb je problemen met je geheugen? :?
HTC HD2 - Deel 2

Zet iemands verjaardag op morgen, sync met outlook, kijk wat er gebeurt. Probleem opgelost zonder dat je hier in herhaling moet vallen. :X

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Ik zit persoonlijk een beetje te twijfelen tussen de HD2 en de Hero.

Ik ben nogal van de market, vind het leuk om allemaal applicaties uit te proberen zoals ik nu op mijn ipod touch ook doe.

Nu lees ik dat de market van windows mobile minder aantrekkelijk is dan die van apple en andriod. Maar is er wel genoeg "te halen" of is het allemaal dure paysoftware?

Alvast bedankt.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uit leggen hoe ik videoboodschappen op websites kan openen, zoals bij een krantartikel of www.vi.nl of zo,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
ikbengoofy schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:59:...Ik ben nogal van de market, vind het leuk om allemaal applicaties uit te proberen zoals ik nu op mijn ipod touch ook doe.

Nu lees ik dat de market van windows mobile minder aantrekkelijk is dan die van apple en andriod. Maar is er wel genoeg "te halen" of is het allemaal dure paysoftware?
Ik denk dat je doelt op de Marketplace van Microsoft? Die zuigt idd.
Maar daar moet je ook niet zijn, dat is idd de dure paysoftware.

Er is zoveel (gratis) te krijgen voor windows mobile, mij krijg je er niet vanaf :D
Google maar eens op Windows Mobile freeware. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door ronh op 02-12-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Novadecasa schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:35:
Ik kreeg de registry ook niet gelijk in beeld, maar als ik Favorites aanklik en daarna weer Registry, dan zie ik 'm wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Chutney schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:41:
Nog steeds niemand die een poppende / krakende earpiece speaker heeft tijdens het bellen ? (dus het speakertje dat je tegen je oor houdt tijdens het telefoneren)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=588925

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=591011

Twee topics al weer met "klagende" users over krakende geluiden tijdens het bellen. Ik heb er zelf ook last van en denk er aan om mijn HD2 echt definitief af te geven en mijn geld terug te vragen.. want dit schiet niet op tov. HD1!
Zo.. het blijkt dat er maar weinig mensen hier zijn met deze klachten?.. Ik heb zelfs al een nieuwe simkaart geregeld voor mijn nummer, maar ook dat hielp niets. Getest met 3 providers, allemaal het zelfde.. je zou dus zeggen dat het aan het toestel moet liggen wat dus het kraken/poppen veroorzaakt.

Na 3 nieuwe vervangende HD2's gehad te hebben met de zelfde problemen, vandaag het toestel afgegeven en geld retour gevraagd.

Jammer, het toestel is echt top maar primare functionaliteiten moeten gewoon optimaal werken! Straks even met HTC zelf bellen om te vragen of dit probleem al erkend wordt.

Nu terug naar de HD1 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05:12
Hmmm, de officiele deense rom update is uit en te krijgen op de HTC site... Hopen dat de NL versie (of WWE) ook snel volgt :) Kan de andere roms nog niet downloaden helaas.

Bevalt tot nu toe prima trouwens, ook nog af en toe wat problemen met het onscreen keyboard. Misschien net wat te gevoelig (of wat meer wennen). Had wel de cab uit deze thread geprobeerd maar opeens reageerde het scherm soms helemaal niet meer.

Zal wel toeval geweest zijn, maar voor de zekerheid toch weer uninstalled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:47

CodeIT

Code IT

m0ridin schreef op woensdag 02 december 2009 @ 15:16:
Hmmm, de officiele deense rom update is uit en te krijgen op de HTC site... Hopen dat de NL versie (of WWE) ook snel volgt :) Kan de andere roms nog niet downloaden helaas.

Bevalt tot nu toe prima trouwens, ook nog af en toe wat problemen met het onscreen keyboard. Misschien net wat te gevoelig (of wat meer wennen). Had wel de cab uit deze thread geprobeerd maar opeens reageerde het scherm soms helemaal niet meer.

Zal wel toeval geweest zijn, maar voor de zekerheid toch weer uninstalled.
Geen changelog te bekennen. Ik vind het wel jammer dat het een compleet nieuwe rom is. Ik had stiekem gehoopt op een update die je vanaf de pc kon doen waardoor alle bestaande programma's (en instellingen) het nog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:11
Ik kan me ook aansluiten bij dit topic, heb zojuist de telefoon in ontvangst mogen nemen. Wat een verademing ten opzichte van een LG KM900 en een Samsung Nogwat (beide touchscreen) wat ik daarvoor heb gehad.

Wat een snelheid! Geweldig!

Ik heb mijn contacten uit mijn oude telefoon kunnen exporteren in vcf formaat. Hoe krijg ik die geimporteerd op mijn Windows toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:00
Chutney schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:54:
[...]

Zo.. het blijkt dat er maar weinig mensen hier zijn met deze klachten?.. Ik heb zelfs al een nieuwe simkaart geregeld voor mijn nummer, maar ook dat hielp niets. Getest met 3 providers, allemaal het zelfde.. je zou dus zeggen dat het aan het toestel moet liggen wat dus het kraken/poppen veroorzaakt.

Na 3 nieuwe vervangende HD2's gehad te hebben met de zelfde problemen, vandaag het toestel afgegeven en geld retour gevraagd.

Jammer, het toestel is echt top maar primare functionaliteiten moeten gewoon optimaal werken! Straks even met HTC zelf bellen om te vragen of dit probleem al erkend wordt.

Nu terug naar de HD1 O+
kan aan WM liggen, met de Omnia had ik dit idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

T i M schreef op woensdag 02 december 2009 @ 15:41:
Ik kan me ook aansluiten bij dit topic, heb zojuist de telefoon in ontvangst mogen nemen. Wat een verademing ten opzichte van een LG KM900 en een Samsung Nogwat (beide touchscreen) wat ik daarvoor heb gehad.

Wat een snelheid! Geweldig!

Ik heb mijn contacten uit mijn oude telefoon kunnen exporteren in vcf formaat. Hoe krijg ik die geimporteerd op mijn Windows toestel?
Ik zou zeggen, importeren in outlook en vervolgens syncen... at least, zo heb ik het ooit eens gedaan... :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:05
Zijn er specifieke tools waarmee je de originele ROM kan backuppen. Dan heb ik altijd mijn eigen ROM bij de hand wanneer er iets fout gaat. Heb altijd een Symbian OS gehad, dus moet even lekker gaan klooien met deze voor mij nieuwe ervaring met Windows Mobiel :P Ik heb al op XDA rondgekeken, maar daar kom ik niet echt uit omdat er zoveel verschillende mogelijkheden zijn. Ik moet dus een mogelijkheid hebben die goed werkt voor de HD2 Leo.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
veejee schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:04:
[...]

kan aan WM liggen, met de Omnia had ik dit idem.
Zou kunnen maar dan wel echt alleen op de HD2.. want met mijn huidige HD1, oude TyTN.. TyTN 2 en Touch Pro heb ik dit nooit gehad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Even toch nog een keer een vraag die ik al een keer gesteld heb. De hardware knoppen van mijn HD2 doen het goed maar lijken niet helemaal "vast" te zitten. Er zit wat lichte speling in dat hele balkje (alle 5 de knoppen samen). Met andere woorden het kan een fractie omhoog en naar beneden en een fractie van links naar rechts... Okee...het klinkt als enorm gezeur maar ik heb niet echt een heel solide gevoel bij die knoppies. Is dat toestel afhankelijk of zijn er meer HD2 bezitters die kunnen beamen dat bij hun dat knoppenbalkie ook niet geheel vast lijkt te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Geen probleem dat hoort zo.. gewoon laten zitten en gebruiken waar ze voor gemaakt zijn. De minimale speling hoort.. ik heb nu 3 verschillende HD2 toestellen in m'n handen gehad en allemaal hadden iets losse knopjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:11
Het importeren van de contacten is gelukt. Nu een ander vraagje, ik heb net de carkit in de auto gekoppeld net de HD2, maar wat is de Carkit-modus? Er staat ook iets over NaviPaneel, maar ik kan er verder niet veel mee volgens mij ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Chutney schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:56:
Geen probleem dat hoort zo.. gewoon laten zitten en gebruiken waar ze voor gemaakt zijn. De minimale speling hoort.. ik heb nu 3 verschillende HD2 toestellen in m'n handen gehad en allemaal hadden iets losse knopjes!
THNX! Gelukkig...ik dacht dat heb ik weer...haha.

Verder is het een top toestel...denk er over mijn 6 maanden oude TP2 toch maar te verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Laatst online: 15:00
Chutney schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:45:
[...]

Zou kunnen maar dan wel echt alleen op de HD2.. want met mijn huidige HD1, oude TyTN.. TyTN 2 en Touch Pro heb ik dit nooit gehad. :+
er staat toch ook OMNIA.. lezen is nog steeds een kunst. Daarbij komt toen de eerste updates verschenen dat dit probleem ineens was opgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Nee lezen is niet een kunst.. begrijpend vermogen wel blijkbaar :| .. dus rustig aan :)

Dat het om jou omnia ging was helemaal duidelijk.. die andere genoemde devices waar ik dus reeds ervaring mee heb, draaien stuk voor stuk windows mobile.

Dus dat het toevallig een WM bug is lijkt me sterk..Op de HD1 heb ik roms gehad die afkomstig zijn van de HD2, ook daar deed het zich niet voor. Wel heb je dan te maken met andere xip/sys package meen ik.

Ook als het een bug zou zijn, dan zouden alle gebruikers dit moeten ervaren en niet specifiek een handje vol?

Daarnaast is inmiddels de eerste rom update online gekomen voor de HD2 en schijnt dit probleem voor die gene die er last van hadden, NIET opgelost te zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Chutney op 02-12-2009 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:02
SantjeS schreef op woensdag 02 december 2009 @ 01:15:

Tweede update
De automatische LOCK wanneer je op de ophangknop drukte is er niet meer, ik heb het teruggetoverd met S2U2, sowieso wel een leuke applicatie om erbij te hebben.
Het schijnt dat als je hem eenmalig lockt vanuit de windows mobile interface en vervolgens weer unlockt dat het dan weer normaal werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:10:
.....................
Daarnaast is inmiddels de eerste rom update online gekomen voor de HD2 en schijnt dit probleem voor die gene die er last van hadden, NIET opgelost te zijn.
Gezien het aantal die op xda en hierover gereageerd hebben tegenover de waarschijnlijk hoog aantal verkochte toestellen lijkt het mee te vallen. Of jullie storen zich aan iets wat de grote meerderheid niet doet. Of de grote meerderheid accepteert deze mankement. (omdat ze niet vaak bellen?).

Je zou een poll moeten houden :)

De ander stoort zich weer eraan dat ie lang moet wachten bij openen sms als er heel veel sms is met die persoon. Mij boeit dat geen meter. Wie houdt nu 100en smsjes van iedereen vast denk ik dan?
Zo heeft iedereen zijn voorkeur

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2009 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
JudgeTreve.. heb je al gebeld met je HD2?.. hoorde je krakende/poppende geluiden in de stem van de tegenpartij? Aangezien je een TP2 hebt gehad.. dan moet je dus kunnen vergelijken tussen deze toestellen qua belkwaliteit.

Ben benieuwd!
Uiteraard dat kan natuurlijk ook, maar je zou verwachten dat de HD2 een upgrade is tov. de HD1 die echt perfect geluid heeft tijdens bellen. Primaire functies, zoals bellen en SMSen moeten gewoon goed gaan. Ik bel inderdaad erg veel en begon me hier inderdaad aan te irriteren. Volgens de shop en HTC support is het bij een klein aantal toestelen een bekend verschijnsel.

[ Voor 52% gewijzigd door Chutney op 02-12-2009 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
T i M schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:57:
Het importeren van de contacten is gelukt. Nu een ander vraagje, ik heb net de carkit in de auto gekoppeld net de HD2, maar wat is de Carkit-modus? Er staat ook iets over NaviPaneel, maar ik kan er verder niet veel mee volgens mij ...
6. Enable NaviPanel Without Owning the Car Kit/Navigation Dock
Go to Windows folder and copy NaviPanel.exe as a shortcut to Windows\Start Menu folder.
(bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638)
JudgeTreve schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:01:
[...]

THNX! Gelukkig...ik dacht dat heb ik weer...haha.

Verder is het een top toestel...denk er over mijn 6 maanden oude TP2 toch maar te verkopen...
Heb ik idd ook, vin het zelfs wel een beetje opvallend bij een voor de rest zo'n robuust stevig (vet) toestel
maar goed, je kan niet alles hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het antwoord op mijn vorige vraag.

Zijn er ook andere Facebook applicaties dan degene die er standaard opstaat?
Ik vind die nogal beperkt in functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Chutney schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:40:
JudgeTreve.. heb je al gebeld met je HD2?.. hoorde je krakende/poppende geluiden in de stem van de tegenpartij? Aangezien je een TP2 hebt gehad.. dan moet je dus kunnen vergelijken tussen deze toestellen qua belkwaliteit.

Ben benieuwd!

Dat probleem met het geluid heb ik niet...alleen dat het verrekte hard is in mijn oor... :|

[...]

Uiteraard dat kan natuurlijk ook, maar je zou verwachten dat de HD2 een upgrade is tov. de HD1 die echt perfect geluid heeft tijdens bellen. Primaire functies, zoals bellen en SMSen moeten gewoon goed gaan. Ik bel inderdaad erg veel en begon me hier inderdaad aan te irriteren. Volgens de shop en HTC support is het bij een klein aantal toestelen een bekend verschijnsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Pinobigbird schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:57:
[...]

Als administrator uitvoeren ;) (Op je desktop dus hè, voor de duidelijkheid)
Haha ja dat begreep ik, inderdaad simpel dus. Niet aangedacht.
Bedankt!

De waarden verandert, lijkt al beter tegaan bij het volledige qwerty toetsenbord.
Eens een paar dagen testen.

Aangezien er met het 'servicepack' van XDA een verandering mee kwam op het homescreen betreft de knop 'notepad' links onderaan. Op de plek waar normaal 'telefoon' staat. Dit wilde ik graag weer even terugzetten.
In deel 2 werd daarvoor het volgende beschreven:
In registry: HKLM\Software\HTC\Manila
De waardes: "HomeLSKText" en "HomeLSKPath" aanpassen.

Bij mij zijn ze leeg en ik zie "Telefoon" linksonder staan.
Wanneer ik de bovengenoemde waardes , waar nu 'Notepad' en '/windows/notepad.exe' staat, verander
naar een lege value komt er een melding. Ik moet een value invoeren, wat kan ik hier nu invoeren?
Een 0? Het aanvinken, 'set as default value' lijkt als gevolg te hebben dat er een bestandje bij komt met 'default' met de notepad instellingen.
Ik heb (nog) geen ervaring met de veranderingen in het registry dus vandaar eerst even vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
JudgeTreve waar heb je je device aangeschaft.. dan ga ik het daar maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Chutney schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:30:
JudgeTreve waar heb je je device aangeschaft.. dan ga ik het daar maar eens proberen :)
Ik koop al mijn HTC's (tot nu toe > TYTN 2 / Diamond / Cruise I en II / S740 / SNAP / HERO / TATTOO / HD / TOUCH PRO II / HD / HD2...sjeesus heb ik die allemaal gehad....OMG!) bij de PDASHOP punt NL..

Nog nooit iets gekregen wat niet goed was...behalve de Diamond die ik opgehaald heb ik Rotterdam op die befaamde avond met Lieke van Lexmond...dat was een bummer...kwam ik midden in de nacht thuis was het hele scherm naar de gallemiezen....

en....nog nooit een dooie pixel...maar wel losse knoppies....haha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment staan de MSN contacten tussen mijn telefoonnummers en ik wil die MSNcontacten niet daarbij hebben.
Als ik ze verwijder uit die contactlijst dan wordt mijn MSNlijst ook wat leger wat dus niet de bedoeling is.
Als ik de MSNcontacten weer "toevoeg" op mijn MSN via mijn PC en ik log in met mijn HD2 op MSN dan is het weer opgevuld met telefooncontacten en MSN-contacten door elkaar.
Dit gebeurt dus zonder synchronisatieprogramma.

Wie weet er een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinobigbird schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:48:
code:
1
2
3
4
5
6
Sinds ik je cab had installed en herstarte, ging heel men gsm in de mist. starte htc sense niet meer op en nu werkt hij enkel zonder geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
De nieuwe rom update voor hd 2:

Official WM6.5 Updated ROM - HTC HD2 (Leo) - Dutch Version

Is deze maakt door HTC zelf of is het een zelf fabrikaat van iemand?(buiten HTC om)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
JudgeTreve schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:45:
[...]

Nog nooit iets gekregen wat niet goed was...behalve de Diamond die ik opgehaald heb ik Rotterdam op die befaamde avond met Lieke van Lexmond...dat was een bummer...kwam ik midden in de nacht thuis was het hele scherm naar de gallemiezen....

en....nog nooit een dooie pixel...maar wel losse knoppies....haha >:)
Meen je niet ;).. ik had mijn HD2 daar ook vandaan.. raar dat jij geen poppene geluiden hebt dan;).. Gelukkig maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Chutney schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:37:
[...]

Meen je niet ;).. ik had mijn HD2 daar ook vandaan.. raar dat jij geen poppene geluiden hebt dan;).. Gelukkig maar!
Wat hoor je dan precies...tijdens een gesprek...?
Valt het geluid dan uit en komt weer terug of hoe moet ik me dat voorstellen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sk0o schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:26:

Is deze maakt door HTC zelf of is het een zelf fabrikaat van iemand?(buiten HTC om)
Officieel vanaf HTC, geen "cooked" ROM dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
JudgeTreve schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:40:
[...]

Wat hoor je dan precies...tijdens een gesprek...?
Valt het geluid dan uit en komt weer terug of hoe moet ik me dat voorstellen? 8)
Nou ik hoor de stemmen gewoon constant er valt dus niets weg, maar soms hoor je alsof de stemmen te hard worden doorgegeven en dan hoor je de speaker poppen en kraken. Je moet het zien als een speaker die te hard staat waardoor het geluid vervomd en gaat knetteren..

Tis vrij lastig uit te leggen zo.. maar kraken/poppen van de speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-08 17:02

Is er al een changelog bekend? Ik wil op zich deze rom wel installeren, maar als er volgende week nog weer eentje uitkomt ben ik weer bezig met updaten en terugzetten... heb de hd2 net 2 dagen.... maar wat je er al allemaal op kunt zetten in 2 dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Iemand die mij kan helpen m.b.t. de vraag hierboven over de veranderingen in registry

Al meer mensen hier ervaring mee?
Las ergens dat de 'power off' knop niet meer werkt om het scherm te locken o.i.d.?

Hoe flasht men dit op de HD2? Is dat veel werk en goed te doen voor iemand die dit nog niet eerder gedaan heeft?

p.s. deze wordt er hier bedoelt neem ik aan: http://htcpedia.com/offic...ion/soft/htc-leo-rom.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-08 17:02
Het flashen op zich is een eitje. Haal je sd-kaartje eruit om corruptie te voorkomen en maak vervolgens contact dmv activesync. In windows open je de .exe file en deze update automatisch je rom. Kind kan de was doen, bij deze officiële roms ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op woensdag 02 december 2009 @ 19:45:
[...]

Nou ik hoor de stemmen gewoon constant er valt dus niets weg, maar soms hoor je alsof de stemmen te hard worden doorgegeven en dan hoor je de speaker poppen en kraken. Je moet het zien als een speaker die te hard staat waardoor het geluid vervomd en gaat knetteren..

Tis vrij lastig uit te leggen zo.. maar kraken/poppen van de speaker.
zet telefoon geluid op 10% zou ik zeggen, desnoods 5%. Niet het systeem geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
@alteclansing: Ik ben redelijk ervaren met winmob toestelen hoor..dat heb ik uitraard al gedaan, systeem geluid zacht en incall geluid ook zacht! Ik heb ook nog met de bekende registery's gespeeld om het geluid zachter door te laten komen. Ook dat hielp niet, het geluid wordt wel zachter maar nog steeds met "distortion" :(

Bedankt voor het meedenken in elk geval!

[ Voor 9% gewijzigd door Chutney op 02-12-2009 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
zow die HTC HD2 NLD 1.48is 191MB groot zie ik ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ik heb nu een week de nieuwe 1.48 rom (wwe) draaien naar volle tevredenheid. Eigenlijk nog geen rare dingen meegemaakt. Wel licht getweakt, caches, icoontjes en battery tweaks. Dit zal absoluut een mooie basis zijn voor een custom topix rom :)

xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Laatst online: 14-09 16:12
die nieuwe 1.48 rom heeft blijkbaar toch wat probleempjes. Heb hem er net opgezet, die automatische lock werkt idd niet goed meer, als je je device uitzet met de powerknop kan je hem gewoon terug opzettten zonder te moeten sliden. en tweede probleem is met de Email tab in sense. op een email klikken opent de mail niet, je moet dus linksonder meer klikken vooraleer je je bericht kan opendoen...
Rom voelt wel iets sneller aan. Sms probleem weet ik niet, want heb er met de vorige rom nooit problemen mee gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt getwijfeld of de versie 1.48 wel de update versie is. Ik wacht wel op de officiele op de HTC site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
hmm dan wacht ik wel ff als je van die issue's krijgt :P

gedeeltelijk op tijd en gedeelte lijk telaat :P optijd want nu flash k em niet, te laat want de download is net klaar :P

[ Voor 52% gewijzigd door Dutch2007 op 02-12-2009 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
glenner schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:07:
die nieuwe 1.48 rom heeft blijkbaar toch wat probleempjes. Heb hem er net opgezet, die automatische lock werkt idd niet goed meer, als je je device uitzet met de powerknop kan je hem gewoon terug opzettten zonder te moeten sliden. en tweede probleem is met de Email tab in sense. op een email klikken opent de mail niet, je moet dus linksonder meer klikken vooraleer je je bericht kan opendoen...
Rom voelt wel iets sneller aan. Sms probleem weet ik niet, want heb er met de vorige rom nooit problemen mee gehad....
Problemen met de slider en manila mail heb ik niet met de asia wwe versie

xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Thanks kwabber.. ben benieuw wanneer HardSPL uit komt.. zodat we weer mooie Topixjes kunnen verwachten!

[ Voor 3% gewijzigd door Chutney op 02-12-2009 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:09:
Er wordt getwijfeld of de versie 1.48 wel de update versie is. Ik wacht wel op de officiele op de HTC site
De Deense 1.48.403.1 wordt al op de website van HTC aangeboden. Hij is dus officieel (nou ja, de Deense in ieder geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Hm, gek, daar heb ik geen last van. Heb net de NL versie erop gezet, slider werkt nog steeds als vanouds en mail programma - net gechecked - opent bij mij keurig als ik op een mailtje tik, zelfde als onderaan 'meer' kiezen.
Ja, voelt lekker snel aan, sms probleem had ik ook (nog) geen last van, dat blijft hopelijk zo.

Heb even een paar keer voicemail gebeld om volume te checken tijdens bellen, had veel last van een veel te hard geluid dat alleen met veel gepiel met de volume knoppen (eerst harder indrukken, dan zachter) of op het scherm (dito doen) kon worden opgelost, ook al had ik hem op zijn zachtst laten staan in het vorige gesprek. Nu begint hij weer heel hard bij een nieuw telefoontje, maar wordt de instelling na 1 seconde teruggezet en daalt het volume, dus er is wel *iets* aan gedaan...

Verder nog niet uitgebreid getest, maar het meeste werkt geloof ik wel. Iig gesynced met MyPhone en mijn fav progjes weer erop gezet. Ga maar ns slapen, zie morgen wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ze de volume nog niet 100% gecorrigeerd hebben. Maar altijd beter dan de oude rom neem ik aan. Zou dat harde volume niet komen doordat de pocketmode aan staat?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2009 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:04

Termy

valt er nog wat te fragge?

Ik heb sinds een aantal weken een HD2 (unbranded) met daarin een vodafone basis + zorgeloos internet sim only en sinds een aantal dagen valt het internet af en toe weg tot ik hem uit/aan zet. Hij geeft wel aan goed 3G signaal te ontvangen en alles maar opera doet niks en geeft uiteindelijk "Fout! geen internet bla bla" en ook de weer/aandelen diensten blijven maar proberen te verversen zonder resultaat. Pas na een power cycle werkt het weer. Het ziet er niet naar uit dat het aan vodafone ligt (niet in het algemeen iig) aangezien een 3G Touch met vodafone zorgeloos internet prima internet kon gebruiken terwijl m'n HD2 het liet afweten.

Ik heb geen gekke software/cabs geinstalleerd maar ik heb het gevoel dat het mis gaat sinds ik de NOS applicatie erop gezet heb. Iemand anders die dit heeft en ook problemen met internet of uberhaupt mensen met zulke problemen? Erg fijn is het niet om in dit en grote delen van deel 2 niets soort gelijks te lezen...

Ik heb overigens nog geen prob gehad met niet verzonden smsjes e.d. en ook m'n camera geeft geen zichtbare roze vlek. Edit: nvm dat over de tskmgr, ik ben een blinde idioot. Dit ding typt trouwens prima in landscape. Sommige mensen zouden gewoon een tijd gunnen aan wennen aan iets dat mogelijk anders is.

[ Voor 13% gewijzigd door Termy op 03-12-2009 03:24 ]

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 08:31
Termy schreef op donderdag 03 december 2009 @ 03:07:
Ik heb sinds een aantal weken een HD2 (unbranded) met daarin een vodafone basis + zorgeloos internet sim only en sinds een aantal dagen valt het internet af en toe weg tot ik hem uit/aan zet. Hij geeft wel aan goed 3G signaal te ontvangen en alles maar opera doet niks en geeft uiteindelijk "Fout! geen internet bla bla" en ook de weer/aandelen diensten blijven maar proberen te verversen zonder resultaat. Pas na een power cycle werkt het weer. Het ziet er niet naar uit dat het aan vodafone ligt (niet in het algemeen iig) aangezien een 3G Touch met vodafone zorgeloos internet prima internet kon gebruiken terwijl m'n HD2 het liet afweten.
Er was gisteren wel weer een storing bij Vodafone, mogelijk heeft het daar toch iets mee te maken:
nieuws: Storing dataverkeer treft helft klanten Vodafone - update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Laatst online: 12-09 09:49
Gisteren een probleem gehad doordat ik een theme wou installeren maar dat verliep niet geheel vlekkeloos waardoor ik hard reset heb moeten uitvoeren. Sindsdien doet het internet, msn en mail checken (hotmail) het niet meer. Wel kan ik gewoon weer-updates doen, rss vernieuwen en GPS Quickfix uitvoeren dus er is wel verbinding met Vodafone Live. Zou er nu weer een storing zijn of doe ik nu iets verkeerd??

Oh ja, de instellingen staan goed, heb ik gecontroleerd....

[ Voor 7% gewijzigd door Delirius op 03-12-2009 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Toch maar de update installed, gms typt nu ook beter, althands zo lijkt het.
was een paar sms-jes vergeten te backupen OOPS! :P, maar goed echt belangrijk waren ze niet, rest kreeg k mooi via myphone online terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag; heeft iemand een appje ontdekt waarmee je de soft reset kunt uitvoeren zonder telkens de achterkant eraf te moeten halen. En iemand al een tweak voor het lezen van de emails ontdekt. Ik vind het onhandig dat je telkens de hele mail moet openen voordat hij als gelezen wordt aangemerkt.

Ik merk dat ik om de dag wel een soft reset moet uitvoeren voor het sms probleem en het updaten van het weer.
Ik wacht tot HTC zelf de rom aankondigt, hopelijk is dat spoedig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkal
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-12-2024
Pinobigbird schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:26:
Voor iedereen die (nog) ontevreden is over de gevoeligheid van het toetsenbord kan ik echt de instellingen van gerton aanbevelen, zoals beschreven in deeltje 2:

[...]

Voor wie het moeilijk vindt om het register te bewerken op het toestel zelf kan ik zeker CeRegEditor aanraden. Koppel je toestel aan je pc en bewerk het register gewoon via deze desktopapplicatie. Erg makkelijk in gebruik en geen gepiel op je toestel.
[afbeelding]
Ok, ik doe dus iets fout maar wat weet ik niet. Vond dit wel een handig programaatje aangezien je dan niet op het touchscreen kleine dingetjes aan hoeft te tikken. Ik heb het uitgevoerd als administrator, activesync staat ook aan. Ik heb unlock registry gedaan, maar nog steeds wordt de toegang geweigerd als ik waardes wil veranderen. Is er nog iets speciaals wat ik met m'n hd2 moet doen of kan ik in principe out of the box het register veranderen?

Edit: Fokking dom, ik zag helemaal niet dat ik op m'n hd2 iets moest accepteren om het register te unlocken :P. Maar ga nu even kijken of het lekkerder typt met die andere waarden. Verder wel tevreden met mijn HD2, gelukkig geen sms problemen of andere vreemde activiteiten.

[ Voor 10% gewijzigd door Razkal op 03-12-2009 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
soft reset met Slide2ShutdownPowerKey. Search even bij XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
ik las iets over: 1malig handmatig de lock aanzetten (via start --> linksonder softkey lock), en dan doet hij het wel weer zoals vanouds...
Delirius schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:15:
Gisteren een probleem gehad doordat ik een theme wou installeren maar dat verliep niet geheel vlekkeloos waardoor ik hard reset heb moeten uitvoeren. Sindsdien doet het internet, msn en mail checken (hotmail) het niet meer. Wel kan ik gewoon weer-updates doen, rss vernieuwen en GPS Quickfix uitvoeren dus er is wel verbinding met Vodafone Live. Zou er nu weer een storing zijn of doe ik nu iets verkeerd??

Oh ja, de instellingen staan goed, heb ik gecontroleerd....
klinkt alsof je proxy weer aanstaat bij je internet instellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Valleyman schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:14:
[...]

Het schijnt dat als je hem eenmalig lockt vanuit de windows mobile interface en vervolgens weer unlockt dat het dan weer normaal werkt.
damn, het stond zelfs nog op dezelfde pagina hier.... ach, lezen is ook een fack :)

[ Voor 14% gewijzigd door Elwin23 op 03-12-2009 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Laatst online: 12-09 09:49
Elwin23 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:05:
[...]

klinkt alsof je proxy weer aanstaat bij je internet instellingen...
Vreemde is dat proxy altijd aan heeft gestaan en ik nooit problemen heb gehad. Heb ook al geprobeerd om proxy uit te zetten, maar ik kan uitvinken wat ik wil, dat ding springt steeds weer aan.....

Nu werkt het ook weer terwijl ik niets veranderd heb, maar het is allemaal zeeeeeeeer moeizaam.

Een tip om de proxy toch definitief uit te zetten?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien mijn HTC Universal langzaam aan het doodgaan is, en ik de HD2 overweeg te kopen, zit ik met een vraagje:

Is er hier iemand die ervaringen heeft met de accuduur in combinatie met IMAP IDLE? Het liefst zou ik namelijk een mobieltje hebben die ik de hele dag een GPRS-verbinding open kan laten staan, om zo via IMAP IDLE nieuwe mail direct binnen te krijgen. Met mijn huidige HTC Universal (WM 6.1) is de accu dan echter na minder dan 12 uur leeg. Hoe lang gaat de accu van de HD2 mee in zo'n geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Niet online
Termy schreef op donderdag 03 december 2009 @ 03:07:Iemand anders die dit heeft en ook problemen met internet of uberhaupt mensen met zulke problemen? Erg fijn is het niet om in dit en grote delen van deel 2 niets soort gelijks te lezen...
Ik heb dit ook een aantal keer gehad. Soms hielp het bij mij om even naar vliegtuigmodus en weer terug te schakelen. De laatste tijd had ik er vooral last van dat het apparaat na een tijdje geen 3G/HSDPA verbinding meer wilde maken, en alles via GPRS ging doen, terwijl ik prima bereik had - en na en soft-reset was dat dan weer even verholpen. Ben benieuwd of de update hier ook verbetering in brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:02
Elwin23 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:05:
[...]

ik las iets over: 1malig handmatig de lock aanzetten (via start --> linksonder softkey lock), en dan doet hij het wel weer zoals vanouds...

[...]
Dat werkt eventjes, na verloop van tijd treed het probleem alsnog weer op, aldus gebruikers op XDA in dit topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=592954 (lockscreen probleem staat voornamelijk op de laatste pagina's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 20:42

hstoker

Yatta!

Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:43:
Vraag; heeft iemand een appje ontdekt waarmee je de soft reset kunt uitvoeren zonder telkens de achterkant eraf te moeten halen. En iemand al een tweak voor het lezen van de emails ontdekt. Ik vind het onhandig dat je telkens de hele mail moet openen voordat hij als gelezen wordt aangemerkt.

Ik merk dat ik om de dag wel een soft reset moet uitvoeren voor het sms probleem en het updaten van het weer.
Ik wacht tot HTC zelf de rom aankondigt, hopelijk is dat spoedig.
Ophang knop ingedrukt houden tot menu, en dan uitschakelen kiezen. Vervolgens opnieuw aanzetten. Is ook soft-reset lijkt me toch?

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Valleyman schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:20:
[...]

Dat werkt eventjes, na verloop van tijd treed het probleem alsnog weer op, aldus gebruikers op XDA in dit topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=592954 (lockscreen probleem staat voornamelijk op de laatste pagina's)
probleem lijkt er alleen te zijn als je app's hebt die eerder dan lockscreen.dll starten

via menu vervolgens voor lock/vergrendelen te kiezen fixt het, daarna 1x drukken gewoon het lock screen tevoorschijn tovert

[ Voor 0% gewijzigd door Dutch2007 op 03-12-2009 14:24 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand "FRING" aan de praat op de HD2 en zo ja, hoe heb je dat voor elkaar gekregen. App wil namelijk niet opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
@Valeriek.. nope ook nog niet aan de praat gekregen, zit dus met dezelfde issue. Ik heb de developers van Fring al op de hoogte gesteld, eventueel zou je dit ook kunnen doen zaken te versnellen!
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.