HTC HD2 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 94.171 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324179

Pinobigbird schreef op zondag 29 november 2009 @ 10:37:
Ik neem aan dat je bedoelt dat de gehele e-mail wordt gedownload i.p.v. de eerste 2 of 5 kB? Dat stel je in met de accountinstellingen van WM, dat kan niet via de HTC accountinstellingen. Je komt daar als volgt:
Voor een pop3- of imap-account:
Start > E-mail > Opties (rechts onder) > [Selecteer account] > Instellingen voor downloadgrootte > Downloadlimiet voor berichten > Volledig bericht.
Voor een Outlook-account:
Start > E-mail > Opties (rechts onder) > [Selecteer account] > Volgende > Volgende > [Selecteer E-mail] > Instellingen... > Maximale downloadgrootte > Volledig bericht.
Voor een Windows Live-account:
Start > Windows Live > Menu > Opties > E-mail > Formaat van berichtvoorbeeld: > 30.000 [Dit is het maximum].

De tweede vraag, of je automatisch de afbeeldingen kan laten laden: nee dat kan niet, en dat is misschien maar goed ook.
dat is precies wat ik bedoelde. bedankt!

waarom is het maar goed dat de afbeeldingen niet vanzelf laden? doet hij bij mijn pc thuis toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:30

Pinobigbird

doesn't share food!

Anoniem: 324179 schreef op zondag 29 november 2009 @ 11:18:
[...]

dat is precies wat ik bedoelde. bedankt!

waarom is het maar goed dat de afbeeldingen niet vanzelf laden? doet hij bij mijn pc thuis toch ook?
Hierom: office.microsoft.com -- Wat zijn webbakens en hoe zorgen ze voor meer spam?

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06 18:37
Automatische email checker tool, kun je mooi de tijden instellen voor door de weeks en in het weekend apart!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=438970

Heb het draaien en werkt echt uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06 13:09
Nogmaals over het sluiten van programma's via de x-button. Ik weet dat er meerdere programma's zijn die dit mogelijk maken. Ik heb erop gegoogled en alle berichten in deel 1 en 2 van dit topic ook bijgehouden. Maar: Het is volstrekt onduidelijk welke nu wel en niet werken met de HD2, welke het beste is en wat ze precies doen. Ik zoek simpelweg naar de functie die programma's echt sluit wanneer ik op x druk. Niets meer, niets minder.

Als er iemand nog even een link zou kunnen geven naar de beste oplossing hiervoor, dan zou dat erg gewaardeerd worden. Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
De standaard HTC Taskmanger zoals op de "oudere" HTC devices aanwezig was voldoet perfect. Dutty heeft er een cabje voor gemaakt en die kun je hier downloaden.

En ja deze werkt zonder problemen, daar het zelf op mijn HD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnix91
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-06 18:35
geert1 schreef op zondag 29 november 2009 @ 12:12:
Nogmaals over het sluiten van programma's via de x-button. Ik weet dat er meerdere programma's zijn die dit mogelijk maken. Ik heb erop gegoogled en alle berichten in deel 1 en 2 van dit topic ook bijgehouden. Maar: Het is volstrekt onduidelijk welke nu wel en niet werken met de HD2, welke het beste is en wat ze precies doen. Ik zoek simpelweg naar de functie die programma's echt sluit wanneer ik op x druk. Niets meer, niets minder.

Als er iemand nog even een link zou kunnen geven naar de beste oplossing hiervoor, dan zou dat erg gewaardeerd worden. Bij voorbaat dank.
Oplossing die ik paar posts geleden gaf werkte niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Weet iemand of HTC binnenkort een 2de 1 Ghz Snapdragon-processor toestel met Windows Mobile 6.5 gaat uit brengen?

[ Voor 3% gewijzigd door vanpeltje op 29-11-2009 12:58 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06 19:25
Chutney schreef op zondag 29 november 2009 @ 12:36:
De standaard HTC Taskmanger zoals op de "oudere" HTC devices aanwezig was voldoet perfect. Dutty heeft er een cabje voor gemaakt en die kun je hier downloaden.

Moet eerlijk toegeven dat ik de optie om met X programma's af te sluiten (ook) niet tegenkom in Taskmanager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
4Tune.. wat wil je nou precies, ik snap je punt niet?

Deze tool zorgt er voor dat je met het kruisje rechts boven je programma kan minimizen of volledig afsluiten. Dat verschil kun je definiëren in de settings van Taskmanager in de settings -> system tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
Chutney schreef op zondag 29 november 2009 @ 12:36:

Bedankt voor het herhalen, ik ga 'em binnenhalen.
Mnix91 schreef op zondag 29 november 2009 @ 12:54:
Oplossing die ik paar posts geleden gaf werkte niet?
Dat is de methode voor Windows Mobile 6.0 als ik het goed heb. In de HD2 is dit niet mogelijk. Toch bedankt voor het proberen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214582

gisteren heb ik alle contacten van mijn simkaart verwijderd en sindsdien heb ik geen enkel probleem meer met het verzenden van smsjes, nu weet ik niet of het probleem is opgelost maar ik ervaar toch een zekere verbetering B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnix91
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-06 18:35
geert1 schreef op zondag 29 november 2009 @ 13:35:
[...]

Dat is de methode voor Windows Mobile 6.0 als ik het goed heb. In de HD2 is dit niet mogelijk. Toch bedankt voor het proberen uiteraard.
Ah ok. Weet ik dat ook weer, voor als ik mijn HD2 van de week binnenkrijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14599

weet iemand al iets over de zwaardere accu?

Afbeeldingslocatie: http://www.areamobile.de/img/00/00/13/53/11.jpg
deze dus.

hij gaat nu wel een goede 2 a 2,5dag mee, maar dan moet ik niet teveel gaan spelen! uurtje per dag max ofzo.

de brodithouder lijkt erop gemaakt dat die accu er nog oppast, zoveel ruimte zit er nog achter de telefoon! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
Lijkt me best handig die accu. Dat de telefoon er iets dikker door wordt is geen probleem, aangezien 'ie nu erg dun is. Kan 'ie ook plat liggen, in plaats van wiebelen op de lens van de camera zoals standaard het geval is. En natuurlijk dubbel zo lang pielen zonder opladen :D

Ik ben 'em nog niet tegen gekomen in winkels ofzo. Als iemand 'em aantreft, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328756

Zeer irritant vind ik het dat als ik de HTC synchroniseer met de pc via Windows Mobile Aparaat Centrum, dat hij de de vinkjes weghaalt bij :
contactpersonen, Agenda, email, taken en Notities.

Wat er dan gebeurd is dat als ik mijn HTC loskoppel, dan heb ik geen contacten in mijn telefoon. Er staan wel een aantal numers in, die hij niet meer herkent.
Je kan die vinkjes op een of andere manier ook niet meer aanvinken, tot je het aparaat hebt losgekoppelt en weer opnieuw probeert.
Vind het maar vaag deze BUG.

iemand anders hier ook last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik las net ergens over iemand die zijn mobiel wou backupen. hier hebben ze op xda een mooi topic over.

Het programma wat ze daar aanraden is Sprite Mobile. Ik heb hier zelf geen ervaring mee.

Link naar het forum:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=591475
(hier wordt wel vermeld dat het na volledige tweaks gebeurt, maar het lijkt me stug dat je niet voor de tweaks kan back-uppen. ;) ) altijd handig.. :D als je is aan het klieren bent... :D ;)

Ga 17 december pas de htc hd 2 halen ivm abbo verlenging. Wel jammer dat ik zo lang moet wachten. Maar ik hoop dat tot die tijd de mob al wat gezakt is, ik zie hem nu al per dag een 50 cent oid zakken.. nou altijd beter als niets toch? :9

Verder houd ik dit topic in de gaten en verdere topics. hopelijk word ik niet gek van alle buggs :P haha maar is het dus wel zo dat na alle tweaks alles goed gaat werken oid?

Al vast bedankt ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-06 19:25
Chutney schreef op zondag 29 november 2009 @ 13:22:
4Tune.. wat wil je nou precies, ik snap je punt niet?

Deze tool zorgt er voor dat je met het kruisje rechts boven je programma kan minimizen of volledig afsluiten. Dat verschil kun je definiëren in de settings van Taskmanager in de settings -> system tab.
Wat ik bedoel is dat er geen settings in het menu van m'n taakbeheer voorkomen.

Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~4tune/CapScr0001.jpg

Maar ik zal wel iets grandioos over het hoofd zien :)
Boeit verder niet want ik heb het al op een andere manier gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Denk het ook ja, zie hier de opties die je krijgt als je de taskmanager van de Dutty cab installeert.

- Kruisje == kill applicatie
- Taskmanagerlist krijg je rechts boven in de taskbar zodat je ziet welke appz draaien.

Pics :)

Settings->System->Taskmanager

Afbeeldingslocatie: http://jagesar.tweakdsl.nl/x1.jpgAfbeeldingslocatie: http://jagesar.tweakdsl.nl/x2.jpgAfbeeldingslocatie: http://jagesar.tweakdsl.nl/x3.jpgAfbeeldingslocatie: http://jagesar.tweakdsl.nl/x4.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Chutney op 29-11-2009 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-06 17:32
Weet misschien iemand waarom ik niet met me HI prepaid op 3g kan,
Tijdens de eerste opstart heb ik alles goed ingevuld maar hij kan geen verbinding maken.
Zijn er speciale instellingen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
BastiaanN schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 16:54:

Kortom, het toestel gaat in de verkoop en ik zoek een nieuwe kandidaat. Mijn oog is gevallen op de HD2, wat een prachttoestel en geweldige hardware die er in zit. Ik heb alleen mijn twijfels bij de grafischeschil van HTC, in hoeverre is deze te customizen? (kan ik bijvoorbeeld threaded-sms uitzetten, emails gewoon in een lijst weergeven i.p.v. met die effecten, meer agenda afspraken op het homescreen) En is er iemand die met fatsoenlijke oordopjes de muziekkwaliteit kan beoordelen ten opzichte van bijv. de Nokia NSeries?
Iemand ? :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

BastiaanN schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 16:54:
Ik heb alleen mijn twijfels bij de grafischeschil van HTC, in hoeverre is deze te customizen?
You name it en het kan, dankzij XDA-developers. Een beetje eigen inzet is zeker nodig want de eindeloze manilla-tweaks staan her en der verspreid.
(kan ik bijvoorbeeld threaded-sms uitzetten,
Ja, dat is de zogenaamde Traditionele modus.
emails gewoon in een lijst weergeven i.p.v. met die effecten,
Niet binnen Manilla (de HTC Sense schil), maar wel als je HTC Sense helemaal uitschakeld. Dan heb je de normale WM interface voor het Vandaag-scherm.
meer agenda afspraken op het homescreen)
Deze tweak ben ik nog niet tegengekomen, maar het zou me niet verbazen als het kan. Sowieso kan het wel in het normale WM Vandaag-scherm.
En is er iemand die met fatsoenlijke oordopjes de muziekkwaliteit kan beoordelen ten opzichte van bijv. de Nokia NSeries?
Zie daarvoor xda-developers > Leo > Leo> Poll: Earpiece and voicecall quality:
No question, one of the best thing I've ever had. 15  23.44%
hmm, not bad but could be better nah ?     31  48.44%
Are you serious !? This is one of the worst crappy earpiece made ever, It is useless !! 16  25.00%
Who care, I don't really pay attention...  2  3.13%

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-06 12:33
Pinobigbird schreef op zondag 29 november 2009 @ 10:37:
[...]

Op de doos van de HD2 staat geen operator logo. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de doos van de HTC Tattoo die mijn vriendin bij de Vodafone winkel heeft gekocht. Deze is dan ook branded. Hieruit zou je kunnen opmaken dat een branded telefoon ook een branded doosje heeft. Maar volgens mij is er sowieso nog geen Nederlandse branded versie verkrijgbaar.

[...]

Dat kan met de MarketPlaceRegionSwitch.

[...]
Ik neem aan dat je bedoelt dat de gehele e-mail wordt gedownload i.p.v. de eerste 2 of 5 kB? Dat stel je in met de accountinstellingen van WM, dat kan niet via de HTC accountinstellingen. Je komt daar als volgt:
Voor een pop3- of imap-account:
Start > E-mail > Opties (rechts onder) > [Selecteer account] > Instellingen voor downloadgrootte > Downloadlimiet voor berichten > Volledig bericht.
Voor een Outlook-account:
Start > E-mail > Opties (rechts onder) > [Selecteer account] > Volgende > Volgende > [Selecteer E-mail] > Instellingen... > Maximale downloadgrootte > Volledig bericht.
Voor een Windows Live-account:
Start > Windows Live > Menu > Opties > E-mail > Formaat van berichtvoorbeeld: > 30.000 [Dit is het maximum].

De tweede vraag, of je automatisch de afbeeldingen kan laten laden: nee dat kan niet, en dat is misschien maar goed ook.
weet u misschien ook hoe je een bijlage via outlook mail (google exchange account) kan opslaan? met mijn gewone POP account is dat geen enkel probleem, gewoon op de bijlage klikken det het bestand of foto open, lang drukken en je kan hem ergens opslaan. Maar als ik dat met mijn outlook account wil doen, is de optie opslaan als.. grijs, kan dus niet opslaan. ook gewoon openen gaat niet, hij zegt wel downloaden, maar gebeurt verder niets. Of komt dit omdat het google mail push gebeuren nog in betafase verkeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Ik zou graag van de mensen willen weten die het SMS probleem hadden, of dat echt is opgelost na het vervangen van de SIM kaart.

Mijn SIM is al aardig oud dus het zou me zomaar niks verbazen dat er wat legacy support mist ofzo. Op dit moment is het bij mij meer regel dan uitzondering dat een sms niet verstuurd wordt namelijk.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 11:31
ja mijn sim is ook al iets van 4-5 jaar oud, maar na de reset van laatst geen problems met sms meer gehad (so far so good)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 15:22
Nog een 'week view' kalender-bug ontdekt... Het lukt ze niet echt met die kalender :)

Check http://www.youtube.com/watch?v=fmjLgSnos44 (en zet de aantekeningen aan als die niet aan staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-06 12:38
Net Copilot eraf gegooid: scheelt ook weer zo'n 7Mb. Zelfde verhaal als Opera: executable staat al in Rom, maar wordt in het Ram gedeelte geïnstalleerd. Gewoon de hele map verwijderen dus.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

glenner schreef op zondag 29 november 2009 @ 19:02:
[...]

weet u misschien ook hoe je een bijlage via outlook mail (google exchange account) kan opslaan? met mijn gewone POP account is dat geen enkel probleem, gewoon op de bijlage klikken det het bestand of foto open, lang drukken en je kan hem ergens opslaan. Maar als ik dat met mijn outlook account wil doen, is de optie opslaan als.. grijs, kan dus niet opslaan. ook gewoon openen gaat niet, hij zegt wel downloaden, maar gebeurt verder niets. Of komt dit omdat het google mail push gebeuren nog in betafase verkeert?
Werkt prima hier, met Outlook account. Weliswaar gesynchroniseerd met Exchange en niet met Google Sync zoals bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Atomsk schreef op zondag 29 november 2009 @ 22:35:
Net Copilot eraf gegooid: scheelt ook weer zo'n 7Mb. Zelfde verhaal als Opera: executable staat al in Rom, maar wordt in het Ram gedeelte geïnstalleerd. Gewoon de hele map verwijderen dus.
welke map heb je verwijderd? de map op het toestel zelf of van de sd-kaart?
of beide?
ik gebruik copilot ook niet dus kan het ook verwijderen als dit weer meer ruimte vrij maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
Co pilot vond ik niks installeren van kaarten ging al moeizaam.
Zondags geinstalleerd volgende dag was er een trail waarschuwing dat ik nog maar een aantal dagen kon gebruiken.

Heb een email verstuurd en never nooit meer een tegenreactie gehad.
Hoe ervaar ik Co pilot Suckz bigtime, omdat het nooit heeft gewerkt.
Maar goed dat er andere turn by turn systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand misschien of er ook een app of tweak is om de trilfunctie tijdens het laden uit te schakelen?

thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Anoniem: 324179 schreef op zondag 29 november 2009 @ 22:42:
[...]

welke map heb je verwijderd? de map op het toestel zelf of van de sd-kaart?
of beide?
ik gebruik copilot ook niet dus kan het ook verwijderen als dit weer meer ruimte vrij maakt.
Die op het toestel zelf, in programmabestanden. Wat er op de SDkaart staat, kun je uiteraard ook weggooien wanneer je niet van plan bent er ooit wat mee te doen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
In de week view zitten nog een aantal bugs, in het sms verkeer heb ik ook regelmatig problemen, accu eruit en dan werkt dat weer.
Is het bekend of dit al onder de aandacht van HTC is? Staat er een update op de planning? op XDA kon ik hier niet veel over vinden. XDA is een supersite, maar het zoeken en de versplintering van informatie is daar een drama.

Wellicht handig om dergelijke bugs/bekende problemen hier ook in de TS te plaatsen?!

Can`t live without the mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Zit nu te klooien (spelen) met GRemote wat een heerlijk proggie.
Laptop via HDMI op de LCD TV!!!
Get the picture (letterlijk)

Via Wi-Fi een verbinding opzetten ff instellingen nagaan klik op find add and there you go.
HD2 topic in bed volgen en iets kladden via dit geweldige toestel.
Zou zeggen probeer het zelf.

http://gbmsoftware.com/in...ew=article&id=6&Itemid=10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:15
SantjeS schreef op zondag 29 november 2009 @ 19:18:
Ik zou graag van de mensen willen weten die het SMS probleem hadden, of dat echt is opgelost na het vervangen van de SIM kaart.

Mijn SIM is al aardig oud dus het zou me zomaar niks verbazen dat er wat legacy support mist ofzo. Op dit moment is het bij mij meer regel dan uitzondering dat een sms niet verstuurd wordt namelijk.
Mijn SIM is 6 maande oud en heb het probleem ook.
Ligt volgens mij gewoon aan de telefoon/software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

webgangster schreef op zondag 29 november 2009 @ 23:40:
[...]

Mijn SIM is 6 maande oud en heb het probleem ook.
Ligt volgens mij gewoon aan de telefoon/software.
Bedankt voor deze bevestiging, dan houd ik de HTC site maar wat overactief in de gaten. De bug begint te vervelen...

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:32
Zijn er mensen die TouTube bij sociale netwerken (instellingen -> gegevensdiensten) aan de praat hebben gekregen. Ik krijg elke keer een verbindingsfout !

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-06 21:03
Barfman schreef op maandag 30 november 2009 @ 00:29:
Zijn er mensen die TouTube bij sociale netwerken (instellingen -> gegevensdiensten) aan de praat hebben gekregen. Ik krijg elke keer een verbindingsfout !
Proxy al uitgezet? (Instellingen -> Menu -> Verbindingen -> Mijn Proxyserver instellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik kom van een iPhone en begin me nu na een paar dagen gebruik van de HD2 toch wel enorm te storen aan de onnauwkeurigheid van het touchscreen. Een smsje schrijven is vrijwel onmogelijk zonder steeds omringende toetsen te raken. De juiste letter raken is een hele opgave.
De iPhone is hierin toch vele malen beter(!)

Ik zie het nog even aan en hoop maar op een update. Komt die niet dan is het byebye HD2 en welcome back iPhone.

edit: Ook het puntjesraster en de haarfijne horizontale en vertikale lijntjes in het scherm storen me mateloos. Bij lichtval van bovenaf lijken het krasjes.

[ Voor 15% gewijzigd door Luuk op 30-11-2009 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
je kunt het touchscreen app staat hier ergens in vermeld installeren, die past de calibratie van het scherm min of meer aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325920

G-PHREAK schreef op maandag 30 november 2009 @ 08:32:
De juiste letter raken is een hele opgave.
Probeer eens een ander toetsenbord. Eentje die niet zo gevoelig is als het ingebakken HTC toetsenbord. Ikzelf heb zeer goede ervaringen met Resco Keyboard Pro. Met de "iskin" geinstalleerd, wat standaard het geval is, lijkt dit toetsenbord verdomd veel op het toetsenbord van de iPhone. Na 3 weken gebruik moet ik zeggen dat ik nog nooit zo heerlijk heb weggetypt op een pda of telefoon. Het lukt me zelfs om, dankzij het grote scherm van de HD2, snel te typen met twee duimen. Alsof ik op een thumbkeyboard typ, maar dan beter..... (want groter)

Andere toetsenborden om uit te proberen - en waar andere gebruikers goede ervaringen mee hebben - zijn
TouchPal en FingerKeyboard

(dat is nu het voordeel van WinMob feun t.o.v iFeun. Veel is nog achteraf door de gebruiker naar eigen wens aan te passen)

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-06 11:03
Kijk aan, volledige multi-touch op de HD2! :D

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=591710

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330219

Anoniem: 325920 schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:16:
Andere toetsenborden om uit te proberen - en waar andere gebruikers goede ervaringen mee hebben - zijn
Wellicht is het ook een optie om SPB Keyboard te vernoemen. Zeker handig als je wat langere berichten wil schrijven met Fullscreen-mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
[...]

(dat is nu het voordeel van WinMob feun t.o.v iFeun. Veel is nog achteraf door de gebruiker naar eigen wens aan te passen)

Succes
Als ik op internet moet gaan speuren naar allerlei cabjes en executables om basic features (zoals textinvoer) goed werkend te krijgen haak ik al af.
Ik verwacht van een hi-end telefoon dat ie out of the box meteen goed werkt. Dat doet de HTC HD2 niet vind ik. Ook niet met de toetsenbord ad-ons die ik heb geprobeerd vind ik de toetsen te 'gevoelig' reageren.

voor een goede prijs is hij te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:32
Cafun schreef op maandag 30 november 2009 @ 07:15:
[...]

Proxy al uitgezet? (Instellingen -> Menu -> Verbindingen -> Mijn Proxyserver instellen)
Ja die heb ik ook al uitgezet, kom dan wel op de site, maar de site ziet er niet uit, en mis een hele hoop items die er normaal wel staan.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

[...]

Probeer eens een ander toetsenbord. Eentje die niet zo gevoelig is als het ingebakken HTC toetsenbord. Ikzelf heb zeer goede ervaringen met Resco Keyboard Pro. Met de "iskin" geinstalleerd, wat standaard het geval is, lijkt dit toetsenbord verdomd veel op het toetsenbord van de iPhone. Na 3 weken gebruik moet ik zeggen dat ik nog nooit zo heerlijk heb weggetypt op een pda of telefoon. Het lukt me zelfs om, dankzij het grote scherm van de HD2, snel te typen met twee duimen. Alsof ik op een thumbkeyboard typ, maar dan beter..... (want groter)

Succes
Zit de toetsenbord in de telefoon
of moet je die nog ergens downloaden
Heb nog een vraagje

heb de hd2 ook wisselgesprek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245570

hallo,

ik overweeg deze telefoon aan te schaffen,
mar had gelezen van iemand met een gewone HD dat het smsen/typen erg wennen was.
hoe ervaren jullie dit?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
Anoniem: 245570 schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:51:
hallo,

ik overweeg deze telefoon aan te schaffen,
mar had gelezen van iemand met een gewone HD dat het smsen/typen erg wennen was.
hoe ervaren jullie dit?

bedankt
Als je de functie XT9 uitzet werkt het vrij goed maar dat is persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

G-PHREAK schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:02:
[...]

Als ik op internet moet gaan speuren naar allerlei cabjes en executables om basic features (zoals textinvoer) goed werkend te krijgen haak ik al af.
Ik verwacht van een hi-end telefoon dat ie out of the box meteen goed werkt. Dat doet de HTC HD2 niet vind ik. Ook niet met de toetsenbord ad-ons die ik heb geprobeerd vind ik de toetsen te 'gevoelig' reageren.

voor een goede prijs is hij te koop
Daar heb je zonder meer gelijk in. Misschien ben ik iets teveel door de wol geverfd door jarenlang gebruik van
windows ce/mobile apparaten. Ik vind het een heerlijk telefoon. Doet alles wat ik wil dat ie moet doen... Mja, met de nodige (kleine) aanpassingen dan.

Vervelend voor je dat je 'm moet verkopen. Maar had je al die "gebreken" niet in de winkel kunnen opmerken, of dan toch op z'n minst binnen de gebruikelijke retourtermijn?

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Anoniem: 325920 schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:42:
[...]

Daar heb je zonder meer gelijk in. Misschien ben ik iets teveel door de wol geverfd door jarenlang gebruik van
windows ce/mobile apparaten. Ik vind het een heerlijk telefoon. Doet alles wat ik wil dat ie moet doen... Mja, met de nodige (kleine) aanpassingen dan.

Vervelend voor je dat je 'm moet verkopen. Maar had je al die "gebreken" niet in de winkel kunnen opmerken, of dan toch op z'n minst binnen de gebruikelijke retourtermijn?

Succes
Ik kreeg hem thuisgestuurd bij verlengingen van mijn abonnement, heb wel wat reviews gelezen maar nooit live geprobeerd in de winkel. Wellicht was dat een goed idee geweest ;)

de knoop is overigens doorgehakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

G-PHREAK schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:47:
[...]

Ik kreeg hem thuisgestuurd bij verlengingen van mijn abonnement, heb wel wat reviews gelezen maar nooit live geprobeerd in de winkel. Wellicht was dat een goed idee geweest ;)

de knoop is overigens doorgehakt
Die ruil tegen een iPhone 3gs moet zondermeer lukken. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dn Tinus
  • Laatst online: 23-05 14:46
Anoniem: 330219 schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:40:
[...]

Wellicht is het ook een optie om SPB Keyboard te vernoemen. Zeker handig als je wat langere berichten wil schrijven met Fullscreen-mode.
Is die SPB ook gratis te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Dat resco keyboard pro lijkt me wel wat, vooral om dat hier de toetsen ook uit elkaar staan zoals bij de Iphone. Waardoor de kans kleiner is dat je andere toetsen aanklikt dan je zou willen.
Ik kan deze installeren, maar als het niet bevalt kan ik deze dan gewoonweg deinstalleren, of moet ik eerst een backup maken van de complete telefoon en dat vervolgens terug zetten? (lijkt me wat risicovoller om te doen, geen ervaring mee namelijk)

Daarnaast ben ik benieuwd of er een aantal mensen zijn die ook het probleem hebben dat het toetsenbord soms ineens vanzelf op cijfers staat, terwijl hij gewoon op de ABC functie staat en niet op het 123 blad. De letters worden ook gewoon weergegeven op het toetsenbord maar de cijfers die er boven staan kan je alleen typen. Als je even wacht, het toetsenbord weg klikt en vervolgens weer aan klikt, of een sneltekst invoegt is het probleem weg. Soms erg vervelend, maar vooral erg raar.

Het gebruik volgens de taskmanager is bij mij circa 55% constant, dat vind ik erg veel. Is dat bij jullie ook zoveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
sladierotmov2 schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:12:
[...]

Is die SPB ook gratis te downloaden?
nee is betaald via de marketplace afaik 3 euro ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-06 09:17

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Dutch2007 schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:17:
[...]

nee is betaald via de marketplace afaik 3 euro ofzo
Op de website van SPB staat $14,95. Je kunt daar wel gratis een trial downloaden...

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Novadecasa schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:17:
Dat resco keyboard pro lijkt me wel wat, vooral om dat hier de toetsen ook uit elkaar staan zoals bij de Iphone. Waardoor de kans kleiner is dat je andere toetsen aanklikt dan je zou willen.
Ik kan deze installeren, maar als het niet bevalt kan ik deze dan gewoonweg deinstalleren, of moet ik eerst een backup maken van de complete telefoon en dat vervolgens terug zetten? (lijkt me wat risicovoller om te doen, geen ervaring mee namelijk)
Je kunt de keyboard heel eenvoudig deinstalleren. Eigenlijk op dezelfde manier als je andere software verwijdert, Dus geen gedoe met backups enzo.
Overigens, FingerKeyboard lijkt qua gebruik erg veel op het keyboard van resco. Itt tot resco's keyboard is die echter gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-06 15:02

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Je moet deze gewoon kunnen de-installeren!

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88089

Ik heb last van een klein probleempje; Als ik mijn mail wil controleren/binnenhalen met een mobiele verbinding (3G) dan krijg ik de volgende mededeling : "Kan geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellingen". Dit geldt zowel voor mijn Gmail als mijn normale mail (UPC). Het gekke is dat bij een WIFI verbinding wel alles lukt. Ik heb de instellingen (incl. proxy) al gecontroleerd (aan de hand van de instellingen die op de Vodafone-site te vinden zijn).

Iemand een briljant idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Had de laatste paar dagen ook wat verbindingsproblemen met een paar zaken (MSN, weerbericht), sinds Vodafone op VOIP filtert. Na een soft reset was het echter weer normaal.
Op irc na dan: dat werkt nog steeds niet. :(

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 16-06 09:12
Ik heb sinds zaterdag de HD2, en ik moet zeggen dat ik nog geen bugs ben tegen gekomen, smsen werkt prima, camera werkt prima, geweldig toestel :) Had hiervoor de Touch HD die 4x kapot is geweest. Hopelijk heb ik met de HD2 meer geluk ;)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02:19
Sms-probleem had ik nog niet zo heel veel last van gehad (wel paar keer dat het een paar uur duurde voordat smsjes aankwamen), maar nu duurt het alweer ruim 8 uur en dat is toch wel lichtelijk schijtirritant.

Morgen maar langs Vodafone om te kijken of het met een nieuwe sim verholpen is, maar het beste zou natuurlijk zijn als HTC snel met een bugfix ervoor komt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110895

*edit*

als goed is oplossing gevonden

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 110895 op 30-11-2009 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Anoniem: 325920 schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:00:
[...]

Die ruil tegen een iPhone 3gs moet zondermeer lukken. :-)
Waar is dat op gebasseerd,

ik snap G-PHREAK heel goed en ook ik ben geen voorstander van zoeken naar oplossingen.
Dit is een toestel in het high end segment als je out of de box op tegenwerkingen , bugs en whatever stuit moet dat gewoon een fix krijgen.

Je kan dit toestel tweaken leuk maar als je dat niet wil moet hij ook standaard gewoon functioneren zoals dat wordt verwacht.
Immers wordt dat door reclames van beide HTC en MS zelf gevoed.

Maar ik ga hem niet gelijk wegdoen, maar als dit toestel geen goede support krijgt dus verbeteringen in de software (lees OS) dan is dit ook het laatste Windows Mobile toestel.
Aan de andere kant is gewenning ook nog iets wat meespeelt.
En de iPhone is wederom onverslaanbaar op capacitive screen gebruik.

Zoveelste voorbeeld van een snelle release. Maar goed hij is er en dat is telt nu nog de nodige UPDATES!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
mijn toetsenbord werkt perfect en toets bijna nooit ernaast... lijkt soms zelfs bijna sneller te gaan dan mijn fysieke toetsenbord van de TYTN2... missch. een kalibratie of maandagmorgen model? Zou is een andere testen in de winkel voordat je m gelijk alweer verkoopt... kan met de iPhone ook gebeuren...

erug blij hier met me HD2... sms probleem nog niet gemerkt, maar komt zo te zien ook snel een fix voor, roze gloed heb ik 1x gezien met testen op wit papier, sinds dien niet meer... soms connectie problemen maar ik vermoed dat dat meer met Vodafone heeft te maken (blij dat ik een jaar heb genomen, die zijn smerig bezig de laatste tijd met hun 'testen')
ben nog lekker rustig alles aan het ontdekken en vinden, aangezien ik me tytn2 best multifunctioneel gebruikte, maar keb de tijd met zo'n heerlijk toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88089 schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:17:
Ik heb last van een klein probleempje; Als ik mijn mail wil controleren/binnenhalen met een mobiele verbinding (3G) dan krijg ik de volgende mededeling : "Kan geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellingen". Dit geldt zowel voor mijn Gmail als mijn normale mail (UPC). Het gekke is dat bij een WIFI verbinding wel alles lukt. Ik heb de instellingen (incl. proxy) al gecontroleerd (aan de hand van de instellingen die op de Vodafone-site te vinden zijn).

Iemand een briljant idee?
Zal je natuurlijk altijd zien..... stel je een vraag, vind je zelf het antwoord. En dat is; Verwijder de referentie naar de vodafone proxy. Blijkbaar kan hij de proxy niet vinden. Dus niets invullen bij de proxy. Dit heeft in ieder geval bij mij geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Anoniem: 88089 schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:05:
[...]

Zal je natuurlijk altijd zien..... stel je een vraag, vind je zelf het antwoord. En dat is; Verwijder de referentie naar de vodafone proxy. Blijkbaar kan hij de proxy niet vinden. Dus niets invullen bij de proxy. Dit heeft in ieder geval bij mij geholpen.
LOL _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Ik wou vandaag met me HD2 op tijdens een college inloggen op het wifi netwerk.
Alleen nou kwam die op met:
Cisco Clean access Applet web client could not be launched. The reason for this might include:

Java plug-in is not installed in your browser.
Java Applet is disabled in your browser’s security settings.

Dit kan je alleen download in een exe bestand.

Weet iemand een ander programmatje zodat ik wel kan inloggen op het wifi netwerk. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben over het algemeen erg in mijn nopjes over de HD2. Heb alleen nog even een vraagje....

In het MAIL tabblad staan je verschillende accounts aan de rechterzijde van je scherm. Helaas staat er niet bij het icoontje welke account het is. Pas als je het met je vinger naar rechts treks kan je zien welke account. Is er misschien een mogelijkheid om de labels van de accounts permanent zichtbaar te houden?

En is het iemand al opgevallen dat als je handmatig de mail laat verzenden/ontvangen via de knop rechtsonder in het mailtabje er geen foutmeldingen komen? Pas als je in de INBOX staat van de betreffende account en je dan laat verzenden/versturen krijg je eventueel een foutmelding. Trouwens ook vervelend dat niet alle accounts tegelijk synchroniseren maar dat je ze stuk voor stuk moet laten synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het gebruik volgens de taskmanager is bij mij circa 55% constant, dat vind ik erg veel. Is dat bij jullie ook zoveel?
bij mij is dit 50% continu. maar mee eens dat dit nogal veel is maar het zal normaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
turbojonny schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 00:50:
[...]

Kan mij iemand vertellen hoe ik de sensivity weer aanpas naar oude niveau. Hij was eerst perfect, maar icm de brando ultraclear sp is hij te ongevoelig |:(
Beide links werken niet?
Heeft iemand of kan deze ze dan ergens uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tanakiam schreef op maandag 30 november 2009 @ 18:09:
[...]

ik snap G-PHREAK heel goed en ook ik ben geen voorstander van zoeken naar oplossingen.
Dit is een toestel in het high end segment als je out of de box op tegenwerkingen , bugs en whatever stuit moet dat gewoon een fix krijgen.

Je kan dit toestel tweaken leuk maar als je dat niet wil moet hij ook standaard gewoon functioneren zoals dat wordt verwacht.

Maar ik ga hem niet gelijk wegdoen, maar als dit toestel geen goede support krijgt dus verbeteringen in de software (lees OS) dan is dit ook het laatste Windows Mobile toestel.

Zoveelste voorbeeld van een snelle release. Maar goed hij is er en dat is telt nu nog de nodige UPDATES!!!!!!
Ik begrijp g-phreak ook wel. Ik zat 'm wat te stangen. Je hebt gelijk, functionaliteit beloven betekent het ook waar maken. De vraag is natuurlijk waar je wel uitgesproken verwachtingen mag hebben en waar niet. Het lijkt me nogal wiedus dat als je met een telefoon bijvoorbeeld niet fatsoenlijk kunt telefoneren er sprake is van een product dat niet voldoet. Maar als je het hebt over een toetsenbord dat niet reageert zoals je zou willen dat ie zou moeten reageren en een scherm dat in het volle licht een raster laat zien dan is dan valt dat wat mij betreft onder het kopje "dit toestel zint me niet, dat ding zou ik nooit kopen". In dat geval zou ik zeggen dat de koper zich gewoon niet goed georrienteerd heeft.

Maar HTC heeft natuurlijk wel nog wat waar te makenl, willen ze inderdaad hun slogan kunnen claimen.
"Quietly brilliant" is natuurlijk grote onzin. Van oudsher is het een veel te ambitieus bedrijf dat liever pioniert met nieuwe technieken dan dat het zijn energie steekt in robuuste, goed geteste producten (zoals bijvoorbeeld HP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-04 19:14
Morgen eindelijk ook me HD2 binnen, ben benieuwd... had vorig jaar een HTC Touch Diamond (als werktelefoon) maar die heb ik snel weer terug gegeven aan me werkgever... was zooooooo traag met opstarten en begon op een gegeven moment te broekzak bellen... 8)7

verder nog geen ervaring met WinMo
had hiervoor een iPhone 3G maar daar was ik op uitgekeken, wou is wat anders proberen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-03 09:25
[...]

G-PHREAK had zich beter moeten informeren, zijn gebreken met dit toestel is zijn mening.
Ik kan me nog heugen dat de eerste iphone verschrikkelijk veel bugs had, ook hier waren meerderen updates vereist voor een out of the box product.
Het is vrij logische dat er bepaalde fixes moeten komen wat HTC naar mijn ervaring met oudere toestelen zeker wel doet, maar mensen zoals G-phreak die een iphone of nokia gewend zijn kunnen beter bij zoéen product blijven, alles is al voor hun ingesteld, zelfs de basis is beperkt en wilt u meer dan zult u ervoor moeten betalen. Deze producten behoren natuurlijk niet voor niks bij de massa, gelukkig weet ie zijn standpunt daarbij succes voor de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-06 17:15
[...]

Precies hij is er nu, er word toch ook gewerkt aan de nodige updates? HTC zegt dat ze ermee bezig zijn. Om nog maar eens de vergelijking te maken met apple, die kiezen ervoor geen bluetooth op hun eerste versies te zetten omdat hier bugs in voor kwamen, HTC kiest ervoor om snel te releasen (wat dus erg goed werkt) maar een hoop klachten oplevert. Softwarematig moet er dus nog het enige gebeuren. Maar als jullie je een beetje hadden verdiept weet je dat wm 6.5 niet volledig compleet is. Daar komt nog eens bij dat WM6.5 nieuw is en de nodige bugs met zich mee sleept, net als elk nieuw besturingssysteem.

Maar je hebt gelijk, de iPhone zit nu in een vergevorderd stadium, je moet de HTC echter wel vergelijken met de vorige generaties van de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Anoniem: 325920 schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:14:
[...]

Maar HTC heeft natuurlijk wel nog wat waar te makenl, willen ze inderdaad hun slogan kunnen claimen.
"Quietly brilliant" is natuurlijk grote onzin. Van oudsher is het een veel te ambitieus bedrijf dat liever pioniert met nieuwe technieken dan dat het zijn energie steekt in robuuste, goed geteste producten (zoals bijvoorbeeld HP).
Helemaal met je eens, ik las ergens dat iemand logging software had toegestuurd gekregen zodat men op afstand kan zien wat je doet! WTF dacht ik....NOKIA en zelfs Apple doen dat niet eens, maar ondersteunen hun phones wel .

Kom op HTC/Microsoft zet die overpayed programmeurs aan het werk, zodat ze een betere firmware kunnen uitbrengen.
De bugs nemen nu meer een terugkerende vorm aan dan incidenteel!!!
SMS versturen , kalender,accuduur

Als XDA er niet was zaten we nu allemaal b.w.v. met de handen in 't haar.
Afvragen waarom het zolang moet duren met die update!

[ Voor 5% gewijzigd door Tanakiam op 30-11-2009 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Nog steeds niemand die een poppende / krakende earpiece speaker heeft tijdens het bellen ? (dus het speakertje dat je tegen je oor houdt tijdens het telefoneren)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=588925

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=591011

Twee topics al weer met "klagende" users over krakende geluiden tijdens het bellen. Ik heb er zelf ook last van en denk er aan om mijn HD2 echt definitief af te geven en mijn geld terug te vragen.. want dit schiet niet op tov. HD1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

Ik heb onlangs nog de Iphone 3Gs in mijn handen gehad.
Qua scherm vond ik het minder scherp en minder sneller. De apps voor kleine spelletjes zijn wel leuk. Hoeven niet qua graphics spectaculair te zijn. Als je je maar mee kan vermaken. En dat mis ik op winmo.

Het is wel te merken dat Iphone hardware matig een update nodig heeft. Volgende generatie multicore processor volgens de geruchten.

Dat HTC enigzins mank gaat met de software is wel logisch. Je kan WM6.5 overal aan tweaken en je weet niet wat het effect is als je ergens anders aan "draait". Als ze maar snel aan de fixes werken.

Iphone heeft daar natuurlijk minder last van met hun gesloten systeem. Maar dan kan je bijv BT ook niet gebruiken icm andere apparatuur......erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-03 22:07

afterburn

No more...

Heeft iemand anders ook dat regelmatig de auto-rotate van het scherm als je het toestel draait neit meer werkt in opera en mail? Ik heb hier last van en het is erg irritant. Bij album doet hij het nog wel, en na een soft reset bij de opera enzo ook weer maar na een paar uur is het weer over met de pret.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
veejee schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:28:
[...]

Maar je hebt gelijk, de iPhone zit nu in een vergevorderd stadium, je moet de HTC echter wel vergelijken met de vorige generaties van de iPhone.
Dat doe ik ook, Ik heb namelijk de eerste generatie iPhone (ooit voor veel te veel geld uit Amerika laten komen)

Mijn HD2 is trouwens vanavond van eigenaar gewisseld. Ik wens de nieuwe eigenaar (ook een tweaker) er veel plezier mee maar dat zal wel lukken aangezien hij al een Windows Mobile telefoon had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:38

vr6-only

Blub Blub

Chutney schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:41:
Nog steeds niemand die een poppende / krakende earpiece speaker heeft tijdens het bellen ? (dus het speakertje dat je tegen je oor houdt tijdens het telefoneren)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=588925

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=591011

Twee topics al weer met "klagende" users over krakende geluiden tijdens het bellen. Ik heb er zelf ook last van en denk er aan om mijn HD2 echt definitief af te geven en mijn geld terug te vragen.. want dit schiet niet op tov. HD1!
Ik heb er ook last van, hoor. Er zijn volgens mij meer tweakers die in deel 1 hierover geklaagd hebben. Tevens vind ik dat de speaker te hoog staat. Op het zachtst is het eigenlijk nog te hard, iedereen kan je met gemak horen.

Ik heb momenteel last van twee punten:

1: SMS (resetten)
2: te harde ear speaker

Voor de rest is het wel een ubergeil telefoon. _/-\o_

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262745

De batterij baart mij toch zorgen. Gisteravond voor het slapen gaan de battery opgeladen tot ongeveer 96% nu (8:11 de volgende dag) staat het nog maar op 72% terwijl hij alleen op stand by heeft gestaan, 3G staat uit, WIFI staat uit, BLUETOOTH staat uit en ook het internet staat uit... Waar gaat de stroom naartoe???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330428

Hallo

Ik heb dit hier ook maaar gevonden en uit geprobeerd en het helpt een beetje.

Mvg Wapser

" Hoe schakel ik de 3G/GPRS-gegevensverbinding uit?

Volg onderstaande stappen om zeker te zijn dat de telefoon nooit verbinding maakt met een GPRS/3G-gegevensverbinding.

1. Ga naar Start > Instellingen > Menu > Alle instellingen > Verbindingen > Verbindingen
2. Tik op Een nieuwe modemverbinding toevoegen, kies bij Kies een modem de optie Mobiele verbinding (GPRS) > noem van de verbinding "Offline" > Tik op Volgende.
3. Voer bij het tekstvak Naam toegangspunt "Offline" in en tik op Volgende.
4. Tik op de volgende pagina op Voltooien.
5. Tik in het tweede menu Verbindingen op Bestaande verbindingen beheren, kies "Offline" en klik op OK."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
Of je installeert NoData van Modaco ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ontvangen mensen met de sms-bug nog wel gewoon smsjes? Of is het ontvangen dan ook borked?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 23:03
Ontvangen gaat nog prima. Het is enkel de uitgaande smsjes die in je "outbox" bljiven steken. Je kan ze zijn bij opties > traditionele modus, en dan outbox nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
  • Laatst online: 10-06 14:08
Ik gebruik mijn HD2 (net als mijn vorige WinMo 6.0 touch toestel) ook als wekker. Nu had ik daar met mijn Touch op WinMo 6 nooit problemen mee. Nu is het zo dat mijn wekker automatisch uit springt. Op het ene moment staat hij aan zowel bij de instelling als de indicator op mijn home screen en het volgende moment is hij uit. Dit gebeurt ook snacht. Heel irritant! Kan hier geen enkele aanleiding voor vinden. Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1n5p3ct0r schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:38:
Ik gebruik mijn HD2 (net als mijn vorige WinMo 6.0 touch toestel) ook als wekker. Nu had ik daar met mijn Touch op WinMo 6 nooit problemen mee. Nu is het zo dat mijn wekker automatisch uit springt. Op het ene moment staat hij aan zowel bij de instelling als de indicator op mijn home screen en het volgende moment is hij uit. Dit gebeurt ook snacht. Heel irritant! Kan hier geen enkele aanleiding voor vinden. Meer mensen dit probleem?
wat de wekker allemaal doet kan ik ook niet volgen. daarom ben ik ook overgestapt op g-alarm. (mooie functie: als je sochtends het licht aan doet gaat alarm uit!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tanakiam schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:03:
[...]

Beide links werken niet?
Heeft iemand of kan deze ze dan ergens uploaden.
als het goed is staat er in deel 2 ook aangegeven wat te veranderen in de reg. om de oude instellingen weer terug te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 15:27
Ik heb de buienradar applicatie vanaf windows marketplace geïnstalleerd. Iedere keer als ik de applicatie opstart verschijnt er een popup met de tekst "Internet Connectiviteit. Mag deze applicatie verbinding maken met het internet?" en dan kun je kiezen tussen ja of nee. Is er ook ergens een optie zodat het mogelijk is deze applicatie altijd toegang te geven zodat die popup niet meer verschijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 20:58

CodeIT

Code IT

Volgens kan dat niet, dat zit echt in de applicatie. De telegraaf app vraagt het één keer en kan je voor altijd toestemming geven. Ik denk dat het een eis van MS is dat een applicatie daarom moet vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Valleyman schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:51:
Ik heb de buienradar applicatie vanaf windows marketplace geïnstalleerd. Iedere keer als ik de applicatie opstart verschijnt er een popup met de tekst "Internet Connectiviteit. Mag deze applicatie verbinding maken met het internet?" en dan kun je kiezen tussen ja of nee. Is er ook ergens een optie zodat het mogelijk is deze applicatie altijd toegang te geven zodat die popup niet meer verschijnt?
Een niet-gesigneerde Java-applicatie neem ik aan? Dan moet je altijd toestemming geven. Heb 1x een java-omgeving gehad (in een TyTnII ROM) waarbij je voor ongesigneerde applicaties ook kon aangeven dat ze altijd toestemming hadden. De standaard-launcher staat dit echter niet toe.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-06 15:02

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

1n5p3ct0r schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:38:
Dat heb ik zelfs met m'n HTC Touch Cruise wm 6.1, maar dat komt zelden voor. Het alarm wil dan soms niet afgaan.

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:45

SgtStrider

Fractal Switchover!

[...]

[...]

Waar is dat op gebaseerd?

En de HD2 is wederom onverslaanbaar op capacitive screen gebruik.

Gaat dus nergens over met halve meningen en zonder feiten.

Iets met oog om oog. Ik wil hier niet een omverwerp-discussie starten, maar out of the box vind ik de iPhone ook helemaal niets, en ja ik heb 'm zelf ook. Bestanden verzenden via Bluetooth, gaat niet out of the box. Internet delen, gaat niet out of the box. Zo kan ik nog wel even doorgaan. SVP geen non-argumenten gebruiken, en blijf bij het topic.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Nounou jongens, ik heb echt een schijthekel aan de iPhone, maar het on-screen toetsenbord vind ik dus wel echt een stuk beter dan bij de HD2. Dus misschien zit er toch een kern van waarheid in, gezien het feit dat meerdere mensen dit constateren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Sander-B schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:30:
Nounou jongens, ik heb echt een schijthekel aan de iPhone, maar het on-screen toetsenbord vind ik dus wel echt een stuk beter dan bij de HD2. Dus misschien zit er toch een kern van waarheid in, gezien het feit dat meerdere mensen dit constateren.
Oplossing: het iphone toetsenbord downloaden en op de hd2 zetten, hierboven (maandag) staat dat al een keer beschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Laatst online: 23-09-2019
Het toetsenbord werkt beter als je het scherm in landscape zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330507

Hoi, ik heb al een paar weken de HD2, geweldig. Ik heb een vraagje, ik kon op internet (Internet Explorer of Opera 10) op websites van kranten of andere websites ook de videoboodschappen (vaak youtube) openen en dus gewoon zien. Na een hardreset lukt dit mij niet meer. Ik heb flashplayer 7 oa geïnstalleerd, krijg het er niet meer op, ik ben een redelijke onnbenul op dit gebied, wie kan mij helpen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Anoniem: 111759 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:05:
[...]

Oplossing: het iphone toetsenbord downloaden en op de hd2 zetten, hierboven (maandag) staat dat al een keer beschreven
Dat hielp bij mij dus niet, wat je doet is gewoon een andere skin gebruiken voor het winmo toetsenbord. Ik denk dat het scherm van de iPhone hardwarematig anders reageerd dan de HD2. Ik vond het scherm van de HD2 soms ook 'springerig' en zenuwachtig reageren waardoor ik 9 vd 10 keer meerdere, of de verkeerde toetsen aansloeg.
Op de iPhone sla ik vrijwel altijd meteen de goede letter aan. Het toetsenbord voelt gewoon beter waar de vinger landt.

opgelet, ik heb het lauter over het toetsenbord gedeelte(!), de iPhone kent ook zeer zeker z'n beperkingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
de 3g instellingen,

moet je daarbijde proxyserver ook invullen?
&
Moet Hsdpa aanstaan of uit er zijn drie opties, de derde is hsdpa met Hsupa.
ik heb Hi als provider?

Zijn er bij meer mensen waarbij het 3g wel werkt maar die niet op youtube kunnen en msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-03 09:25
G-PHREAK schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:42:
[...]

Dat hielp bij mij dus niet, wat je doet is gewoon een andere skin gebruiken voor het winmo toetsenbord. Ik denk dat het scherm van de iPhone hardwarematig anders reageerd dan de HD2. Ik vond het scherm van de HD2 soms ook 'springerig' en zenuwachtig reageren waardoor ik 9 vd 10 keer meerdere, of de verkeerde toetsen aansloeg.
Op de iPhone sla ik vrijwel altijd meteen de goede letter aan. Het toetsenbord voelt gewoon beter waar de vinger landt.

opgelet, ik heb het lauter over het toetsenbord gedeelte(!), de iPhone kent ook zeer zeker z'n beperkingen ;)
Het is gewoon een kwestie van leren omgaan, noemen ze ook wel wennen*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Laatst online: 03-01-2022
G-PHREAK schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:42:
[...]

ik heb daar echt totaal geen last van, in portrait modus... is echt puur gewenning!
laatst ging ik voor t eerst in landscape typen, en maakte ineens wel fouten :)
kwestie van wennen dus.. (heb hiervoor de TYTN2 gehad, beste fysieke toetsenbord op de markt nogsteeds, dus heb nooit eerder een virtuele gebruikt)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.