Ik ben van origine illustrator, maar probeer tijd te besparen door ook het schetsen voortaan op de computer te doen. Enkel kan ik door de bomen het bos niet meer zien, halve informatie en geen duidelijke manier van zoeken bij de meeste sites betreffende dit onderwerp verpesten het nogal. Ik heb in ieder geval 4 opties die ik wil nakijken:
-Laptop met touchscreen
-PC met touchscreen(all in one type)
-Scherm met touchscreen
-Tekentablet met scherm ingebouwd
Voorwaarde voor de eerste 3 is echter wel dat het scherm drukgevoelig moet zijn (voor programma's als photoshop en illustrator). En vooral daarin mis ik vaak de informatie, dan blijkt achteraf dat er wel op te zitten maar simpelweg niet te vinden is in eerste instantie.
Betreffende die laatste, was ik benieuwd of er alternatieven zijn voor de Wacom tablets met scherm.
Wie o wie zou me hier een goed advies in kunnen geven of in een onderdeel in dit algehele vraagstuk.
-Laptop met touchscreen
-PC met touchscreen(all in one type)
-Scherm met touchscreen
-Tekentablet met scherm ingebouwd
Voorwaarde voor de eerste 3 is echter wel dat het scherm drukgevoelig moet zijn (voor programma's als photoshop en illustrator). En vooral daarin mis ik vaak de informatie, dan blijkt achteraf dat er wel op te zitten maar simpelweg niet te vinden is in eerste instantie.
Betreffende die laatste, was ik benieuwd of er alternatieven zijn voor de Wacom tablets met scherm.
Wie o wie zou me hier een goed advies in kunnen geven of in een onderdeel in dit algehele vraagstuk.
www.heinyreimes.nl