Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

bestanden verwijderen widows 7

Pagina: 1
Acties:
  • 414 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

had dus een probleem met windows 7 start ineens niet meer op zie mijn andere topic maar nu het volgende
heb windows 7 opnieuw geinstalleerd op een andere hdd ivm bestanden die ik niet kwijt wou.Alles prima verlopen maar wil dus nu de oude windows verwijderen door de hdd te formatteren maar windows zegt dat ik geen toestemming heb,heb ook al geprobeerd in te loggen als administrator maar blijft het zelfde zeggen.
hoe kan ik het wel verwijderen.

gr maik

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 16:52
Je hebt geen toestemming omdat de oude Windows er nog op staat en die waarschijnlijk moeilijk loopt te doen. Je kan met een live-cd opstarten (ultimatebootcd,hirensbootdisk ect) en dan een format uitvoeren op de schijf.

Wel eerst je data back-uppen :).

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Verwijderd

Topicstarter
hey bedankt voor je antw. maar dat gaat niet lukken want heb mijn hdd in twee stukken gepartitioneerd en op de 1 staat nu windows 7 goed en op de andere die foute dus bij een format gaat alles verloren.

gr Maik

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Een format verwijdert je partities niet :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
nee dat klopt maar die live boot programma's zien dus alleen de gehel schijf en niet de verschillende partities
of ik doe nu iets fout.

verder heb ik nog meer bestanden op mijn pc staan waar ik nu niet in kom omdat ik niet gemachtigd ben weet iemand hoe ik die er uit kan halen ???

wat een waardeloos kut programma dat windows 7

gr Maik

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Interpunctie is een gave.

Maar goed, een format voer je altijd uit op een partitie. Dat gaat dus wel lukken. Je moet alleen zorgen dat je de goede partitie kiest om te formatteren.

En als je bedoelt dat je de tweede versie van windows op dezelfde partitie hebt gezet, dan was dat een beetje dom van je.

Overigens heeft dit niets met Windows 7 te maken, dus je "waardeloos etc." opmerking raakt kant noch wal.

[ Voor 39% gewijzigd door tss68nl op 21-11-2009 18:54 ]

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoel ik nou als windows 7 een echt goed programma was gaan die interpuncties wel automatische:)

Maar bedankt voor je antwoord zal het zo nogmaals proberen.

Gr Maik

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

windows 7 een programma, interpuncties automatisch?

En qua bestanden, even zoeken op 'take ownership', vrij snel op te lossen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Was het maar zo makkelijk dat take ownership heb ik al geprobeerd werkt dus ook niet.

Gr Maik

• AE86
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-02-2023
Kan je eerst duidelijk vertellen wat je precies gedaan hebt?

Heb je die nieuwe installatie op een andere harde schijf gezet? Of op een andere partitie? Je spreekt jezelf hierin namelijk tegen.
En hoe kan het dat je die bestanden niet meer kan openen? Kon dat eerst wel? Of heb je ze van de vorige installatie naar de nieuwe gekopieerd?

[ Voor 6% gewijzigd door AE86 op 21-11-2009 19:25 ]

Verwijderd

Staan de boot files van de goede (2de) installatie niet op de partitie die je wil formatteren?

Als je windows geen files nodig/in gebruik heeft van een partitie kan je hem gewoon formatteren vanuit windows, dus waarschijnlijk staat er iets op wat de huidige windows niet kwijt wil ;)

Verwijderd

Topicstarter
hoi

Heb dus windows 7 geïnstalleerd en die liep vast blauw scherm. nieuw installatie geïnstalleerd en daar werk ik nu op.De oud mappen van de vorige windows wil ik dus verwijderen staan beiden op de zelfde schijf maar op verschillende partities.

en verder staan er nog een aantal mappen en dus bestanden op mijn schijf waarvan windows dus zegt dat ik nu geen toestemming heb om ze te verplaatsen.

Hoe kan ik zien waar die boot rommel op staat en kan ik dat ook veranderen ???

gr Maik

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:35

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je even gebruik kunt maken van Google. Daarbij is het bij GoT ook de bedoeling dat je een beetje basiskennis hebt en dat je dus niet aan het handje genomen hoeft te worden.

Misschien dat je ook het windows Clients beleid even door kunt nemen. Hierin staat onder andere waaraan je topic moet voldoen.

Dit topic gaat dus op slot....eerst ff zelf gaan zoeken :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.