[iPhone] Firmware 4.0 Wishlist

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 10.734 views

Onderwerpen

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Tijgert schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:05:
De ringtone veranderen kan al via iTunes, ook al vergt het wel wat handelingen. Een MP3 ringtone kunnen instellen en niet alles hoeven om te zetten is wel wenselijk...
Dat kan alleen voor normale ringtones, niet voor SMS ringtones helaas :(

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 23:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Tja ik zal wel niet de uber nerd zijn, maar er is werkelijk nog geen enkele keer geweest dat ik multitasken mistte. Ik ben dan ook niet echt een IM fan.

Wat ik wel mis:
- Info op je lockscreen! (news, rss, agenda, weer, mail, sms/mms)
- Landscape locken
- Automatisch podcasts ophalen (bijvoorbeeld als ik wifi heb, en dan alle tegelijk, en dus niet per podcast)
- Dat het weericoontje gewoon mijn weer aangeeft en niet altijd 23 graden met zon (zeker vandaag niet)
- Dat het klokicoontje de tijd aangeeft (niet echt boeiend maar wel zo netjes)
- Google turn by turn ala Android 2.0 (dit kunnen we echt vergeten, zowel op iphones als in europa)
- Automatische App sorting op genre
- Recente (gemiste) oproepen zien tijdens het bellen
- Telefoonboek.nl integratie bij contacten zoeken in contacts

Volgens mij heb ik dan wel de meeste dingen gehad. Ik vraag me serieus af waar ze naar toe gaan met de iphone lijn van apple. Op een gegeven moment heb je de meeste features wel en hoe moet je dan nog doorontwikkelen?

Ik heb namelijk het idee dat de ontwikkeling meer richting opslaggrootte/cpu snelheid gaat dan om echt baanbrekende nieuwe features.

Verwijderd

Lt. Marx schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:28:
Tja ik zal wel niet de uber nerd zijn, maar er is werkelijk nog geen enkele keer geweest dat ik multitasken mistte. Ik ben dan ook niet echt een IM fan.

Wat ik wel mis:
- Dat het weericoontje gewoon mijn weer aangeeft en niet altijd 23 graden met zon (zeker vandaag niet)
Goed idee. Dit is namelijk met de calendar wel het geval. Het nummer wat daarop staat is de datum van die dag.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:11

MsG

Forumzwerver

Lt. Marx schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:28:

Wat ik wel mis:
- Info op je lockscreen! (news, rss, agenda, weer, mail, sms/mms)
- Landscape locken
- Automatisch podcasts ophalen (bijvoorbeeld als ik wifi heb, en dan alle tegelijk, en dus niet per podcast)
- Google turn by turn ala Android 2.0 (dit kunnen we echt vergeten, zowel op iphones als in europa)
- Automatische App sorting op genre
- Recente (gemiste) oproepen zien tijdens het bellen
- Telefoonboek.nl integratie bij contacten zoeken in contacts

Volgens mij heb ik dan wel de meeste dingen gehad. Ik vraag me serieus af waar ze naar toe gaan met de iphone lijn van apple. Op een gegeven moment heb je de meeste features wel en hoe moet je dan nog doorontwikkelen?

Ik heb namelijk het idee dat de ontwikkeling meer richting opslaggrootte/cpu snelheid gaat dan om echt baanbrekende nieuwe features.
Dit heb ik heel vaak:

MsG zit in applicatie X.

MsG krijgt sms

MsG drukt op beantwoorden

MsG denkt, kut... applicatie afgesloten.

Echt, ze hadden die 3G al met 256MB moeten uitrusten, dat was toen al wel marktconform.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Beaves schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:23:
[...]

Dat kan alleen voor normale ringtones, niet voor SMS ringtones helaas :(
Dat is iets wat ik ook wel erg mis.

In je contacten kan je een verjaardag toevoegen. Een waarschuwing/heads up op de dag zelf dat die persoon jarig is zou ik ook wel fijn vinden :).

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:06:
- FLAC support (opensource, waarom zit het er niet in?).
Omdat Apple een eigen lossless codec heeft: ALAC. Als je als Mac gebruiker toch al muziek gaat rippen doe je het hoogst waarschijnlijk in MP3/ACC of ALAC.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dat ik gewoon mijn iPod in kan, zonder een applicatie af te sluiten, want: let op:

Je zit midden in Hyves te krabbelen, je beluistert een prachtig nummer waar je ineens gruwelijk misselijk van wordt. Je drukt twee keer op de home-knop en krijgt een popup. Kiezen kan niet, alleen verder of terug...

Als je hier nu gewoon naar iPod kan (want nu wél al kan) en het dan weer kan afsluiten, rechtstreeks terug naar Hyves...

Wat ik ook prima vind is dat je gewoon één of twee applicaties in de achtergrond kunt houden, desnoods dat je instelt welke dat mogen of kunnen zijn. Dat kan een iPhone echt wel aan!

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

• sajoku
  • Niet online
THE_BASE schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:07:
Dat ik gewoon mijn iPod in kan, zonder een applicatie af te sluiten, want: let op:

Je zit midden in Hyves te krabbelen, je beluistert een prachtig nummer waar je ineens gruwelijk misselijk van wordt. Je drukt twee keer op de home-knop en krijgt een popup. Kiezen kan niet, alleen verder of terug...
Ik kan gewoon een nummer verder of een nummer terug?

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
@THE_BASE

Als applicaties gewoon netjes onthouden waar jij mee bezig was is er opzich geen enkel probleem natuurlijk.

Als ik bijvoorbeeld Tweetie afsluit en even later weer open dan krijg ik gewoon precies hetzelfde scherm als waar ik geëindigd was, inclusief eventuele tekstinvoer.

En dat allemaal zonder afbreuk aan de performance. ;)

Verwijderd

Good Fella schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:06:
[...]

Omdat Apple een eigen lossless codec heeft: ALAC. Als je als Mac gebruiker toch al muziek gaat rippen doe je het hoogst waarschijnlijk in MP3/ACC of ALAC.
Maar ik ben geen Mac gebruiker maar een Linux gebruiker.

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Een informatieve lockscreen. Er kan zoveel meer informatie op dan nu het geval is.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Good Fella schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:06:
[...]

En wat is de moeite om open formaten te ondersteunen die je nauwelijks iets extra's kosten om te implementeren? :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• THE_BASE
  • Niet online
sajoku schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:26:
[...]

Ik kan gewoon een nummer verder of een nummer terug?
Lees nog eens. ;)

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

• THE_BASE
  • Niet online
MrAcid schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:29:
@THE_BASE

Als applicaties gewoon netjes onthouden waar jij mee bezig was is er opzich geen enkel probleem natuurlijk.

Als ik bijvoorbeeld Tweetie afsluit en even later weer open dan krijg ik gewoon precies hetzelfde scherm als waar ik geëindigd was, inclusief eventuele tekstinvoer.

En dat allemaal zonder afbreuk aan de performance. ;)
Eens. Safari onthoudt het wel.

Wat te denken als je gebeld wordt, onthouden ook de meeste applicaties het wel. Maar ik wil vooral dat ik een of meerdere applicaties op de achtergrond kan draaien.

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:24

NoTimeRemains

I know

de enige optie die voor mijn 4.0 hoeft te zitten is het uitschakelen van de search. dat irriteert me zo ontzettend.

ow en dit
Tourniquet schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:48:
- Optie om landscape uit te kunnen zetten. (landscape is irritant wanneer je in bed ligt te iPhonen :P )

[ Voor 50% gewijzigd door NoTimeRemains op 26-11-2009 16:38 ]

This is the Way.

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 08:44
Goed hier komt mijn lijst :*)

- Landscape uitzetten
- beltonen instellen voor berichten/email/bellen (en dan niet zo omslachtig via itunes iets genereren)
- op je lock screen preview van email en niet alleen van sms
- in safari: een ctrl+f functie (gebruik nu een javascript bookmarklet)
- in safari: ondersteuning voor <acronym>
- bluetooth waarmee ik foto's en visitekaartjes kan versturen
- in agenda naar een volgende maand kunnen swipen
- in agenda maandview: met dubbelklik op een dag overgaan naar dagview
- in agenda dagview: met dubbelklik op een uur een nieuw item aanmaken
- in audio recorder een opname volume in kunnen stellen
- in foto's mapjes kunnen aanmaken
- in mail: bij ontangen van een .html bijlage, openen in safari en niet een chromeless window
- standaard apps als aandelen kunnen verwijderen/verbergen
- notitie app uitbreiden door koppeling met agenda/mail/contacten enz
- weer app nauwkeuriger maken. hij is nu niet echt bruikbaar.
- geallarmeerd worden wanneer een contact jarig is/word
- in camera: instelling dat volledige scherm de ontspanner knop word.
- flac support!!!
- draadloze sync van agenda/contacten (de rest is ook wenselijk maar dit heeft een hogere prio imo)
- in telefoon favorieten: bij elk contact een foto'tje

nou dat was het wel zo'n beetje, multitasking zou ook erg fijn zijn maar liever niet op mijn 3G. dat is meer wat voor de 3gs of een opvolger. :)

edit: en ja ook een fm app lijkt me wel wat

Verwijderd

Topicstarter
Dat is een mooie complete lijst, graag wil ik hier zelf aan toevoegen:
- een soort expose voor je springboard, dus dat je met een klik op de knop bijvoorbeeld al je springboards krijgt en dan met een volgende naar de juiste kan gaan. Zo kan je je springsboard overzichtelijker indelen.
- sms app: teller voor het aantal tekens

• harrald
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:50:
[...]

- een soort expose voor je springboard, dus dat je met een klik op de knop bijvoorbeeld al je springboards krijgt en dan met een volgende naar de juiste kan gaan. Zo kan je je springsboard overzichtelijker indelen.
expose :D

misschien een idee om een soort overzicht van goede (haalbaar) wishes in de topicstart op te nemen?

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 13:42
Weet iemand al iets over de release dat van 4.0 eigenlijk ? :P

gewoon nee.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Graag wat meer info op het lockscreen, vooral agenda items, gemiste gesprekken, etc. En de FM receiver activeren met een leuke app. :)

• harrald
SanderPS3 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:00:
Weet iemand al iets over de release dat van 4.0 eigenlijk ? :P
Nou die zal logischer wijs wel met de 4de iphone komen denk ik :)

naamsoftware versie
iphone1.0
iphone 3G2.0
iphone 3Gs3.0
iphone 4G?4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

harrald schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:17:

- draadloze sync van agenda/contacten (de rest is ook wenselijk maar dit heeft een hogere prio imo)
- in telefoon favorieten: bij elk contact een foto'tje
Que? ik sync al alles naar mijn iPhone wireless. Via gmail en de bende, dan is dat toch niet echt een wish?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:58

HaterFrame

Well... Poo came out!

Lt. Marx schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 08:37:
[...]

Que? ik sync al alles naar mijn iPhone wireless. Via gmail en de bende, dan is dat toch niet echt een wish?
Het zal wel prettig zijn dat het native kan zonder omweg ;)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Niet online
Ik heb niks gezegd :>.
harrald schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:26:
[...]

naamsoftware versie
iphone1.0
iphone 3G2.0
iphone 3Gs3.0
iphone 4G?4.0
Zal dat dan 2010 worden of een jaar later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:58

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik vermoed en hoop eigenlijk wel weer volgend jaar, aangezien ik dan mn abbo moet gaan verlengen :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

sajoku schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 09:52:
[...]

Ik heb niks gezegd :>.

[...]

Zal dat dan 2010 worden of een jaar later?
Tot nu toe is de nieuwe versie jaarlijks in juni/juli uitgekomen.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Laatst online: 09:55
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:50:
[...]

1. Overboard
2. BiteSMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 21:52

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik heb nog een handige;

- Als ik bijvoorbeeld mijn timer zet om de eitjes te koken en het scherm schiet na 1 minuut op de lock stand dan kan ik niet meer makkelijk zien hoeveel tijd nog resterend is. Hiervoor moet ik dus eerst mijn iphone unlocken. Makkelijker zou dus interactie zijn met het lock scherm en wat op de achtergrond is.

- Verder zouden leuke widgets een mooie welkom zijn. Volgens mij is dit niet zo lastig, de koppeling applicatie met één vierkantje zou dan veranderd moeten worden. Applicaties zouden dan meerdere vierkantjes hoog of in de breedte kunnen zijn. Het is dan nog steeds prima mogelijk om te ordenen.

- Verder zou multitasking voor bepaalde toepassingen handig zijn!

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Wireless sync
-Landscape lock
-Lockinfo scherm(ical, meerdere mail en sms met headers, nieuws, etc)
-Datum in de balk bovenaan
-Snelkoppeling voor bluetooth, wifi, edge, 3G aan/uit te zetten (ala SBSettings )
-Tekst kunnne selecteren om te copy'en in sms ipv enkel de hele sms
-Ipod playlist maken, muziek deleten etc.
-Safari search functie
-Snel scrollen in safari
-Full screen in safari
-Flash in safari
-Tabs onthouden in safari
-Files/foto's/muziek etc via bluetooth doorsturen naar eender welke gsm
-In mail: unified inbox, rules, markeringen
-Multitasken
-Mappen kunnen aanmaken om files in te droppen die je download via safari, of erop zet via pc/mac aangesloten via BT/USB en niet enkel via wifi
-Afspelen van meerdere videoformaten
-In-app kunnen sms'en zonder uit de app te moeten gaan
-Notities of taken kunne syncen met de iphone
-Tethering
-Profiles
-Volledige UI refresh zou wel eens mogen. Ben de huidige toch een beetje beu gezien na de Ipod touch en nu iPhone 3G in gebruik te hebben
...

4.0 is nog wel eventjes ver weg. Heeft er iemand al iets gehoord van os 3.2 ? Vind hier zeer weinig info over en het wordt wel stilaan tijd voor een update denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Safari heeft toch geen tabs? Of loop ik nou achter?

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 15:17
thijsje66 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:58:
[...]

Safari heeft toch geen tabs? Of loop ik nou achter?
Al vanaf het begin, dus je loopt achter :P. Maar bij de 3GS is het onthouden van tabs al niet echt meer een issue, aangezien er toch zat geheugen is.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Ach ja, ik heb er zelf ook geen.
Ik zit af en toe op de iPhone van m'n pa, en op de iPod touch van een jongen uit m'n klas. En dan heb ik de helft van de tijd geen WiFi verbinding ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

NMe schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:48:
[...]

nieuws: Apple maakt tethering onmogelijk met iPhone OS 3.1 - update ;)

Overigens is dat de reden dat ik nog niet geüpgraded heb naar 3.1 en dat ook niet ga doen. Een nieuwe versie van het OS zal ik eerst even in overweging nemen voordat ik hem installeer. :P
Dit werkt gewoon prima hoor met de 3.1.2 ? Heb gewoon met vodafone.nl tethering werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:25
Enkele al genoemd, sommigen nieuw:

- Als de batterij eraan zit (in carkit bijv) niet het scherm uit
- Automatisch BT aanzetten als er stroom op komt (deze eerste twee ideaal bij gebruik in auto)
- Safari moet echt meer de pagina's gaan onthouden ipv een preview. Vaak genoeg gehad: pagina even geleden geladen, weer terug naar Safari om aan bekende te laten zien: moet weer refreshen (en natuurlijk altijd net als er geen/nauwelijks bereik is).
- Alle settings van 'radiating' functies van de iPhone onder elkaar onder de config: flight mode, GSM, WiFi, BT
- Spotlight moet ook in SMS zoeken (waarom dit er niet in zit snap ik echt niet...)
- De iPod controls die je bovenop andere programma's kan krijgen uitbreiden zodat je ook door artiesten/albums/playlists kan bladeren (handig voor tijdens het TomTom-en, anders moet die weer opnieuw starten)
- Emails en timer op lock-screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Laatst online: 29-11-2023
CJ_Latitude schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:04:
Enkele al genoemd, sommigen nieuw:

- Als de batterij eraan zit (in carkit bijv) niet het scherm uit
- Automatisch BT aanzetten als er stroom op komt (deze eerste twee ideaal bij gebruik in auto)
- Safari moet echt meer de pagina's gaan onthouden ipv een preview. Vaak genoeg gehad: pagina even geleden geladen, weer terug naar Safari om aan bekende te laten zien: moet weer refreshen (en natuurlijk altijd net als er geen/nauwelijks bereik is).
- Alle settings van 'radiating' functies van de iPhone onder elkaar onder de config: flight mode, GSM, WiFi, BT
- Spotlight moet ook in SMS zoeken (waarom dit er niet in zit snap ik echt niet...)
- De iPod controls die je bovenop andere programma's kan krijgen uitbreiden zodat je ook door artiesten/albums/playlists kan bladeren (handig voor tijdens het TomTom-en, anders moet die weer opnieuw starten)
- Emails en timer op lock-screen
Die eerste 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 23:29
Ik bedoelde eigelijk AVCR (Audio/Video Remote Control) zodat je ook kunt zappen met je autoradio, dat lukt me nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

harrald schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:26:
[...]

naamsoftware versie
iphone1.0
iphone 3G2.0
iphone 3Gs3.0
iphone 4G?4.0
http://www.iphoneclub.nl/...os-3-1-3-en-4-0-gevonden/ :)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 21:51

Zeeuw

5.6

Muziek toevoegen zonder hulp van iTunes...via SSH bijvoorbeeld, of de mogelijkheid om andere software ontwikkelaars een programma te laten maken.

Aantal resterende tekens in SMS (al is dit nu ook al mogelijk met jailbreak).

Multi-task, maar dat is al zovaak aangekaart in dit topic...

Verder heb ik alles wat ik wil, al dan niet via jailbreak!

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Lt. Marx schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 08:37:
[...]

Dat is via een 3rd party wanneer je gebruik maakt van cloud services. Niet iedereen doet dat omdat niet iedereen dat wenselijk vindt of nodig heeft. Waarom zou je een online agenda willen hebben als je het toch niet met een ander wil delen en ook alleen maar je computer met je iPhone in sync wil houden? Daar is die sync met kabeltje ook voor (als je er muziek e.d. op wil hebben zul je dat ook met kabeltje moeten doen). Deze wireless sync is gewoon gebruik maken van dingen als bluetooth/wifi zodat je heel die kabel niet meer nodig hebt en dus niet alleen je adresboek en agenda kunt syncen maar ook dingen als je muziek. Ik vind het een aardige must have feature, zeker omdat je standaard geen dock bij zo'n smartphone krijgt tegenwoordig.
Die lui snappen niet dat je useragent strings zelf kunt aanpassen en dat dat al jaren gebeurd. Dat bericht is dan ook nietszeggend en valt in de categorie "hoop doet leven" :P

Zelf ook nog wel wat dingen op de iPhone tegengekomen die wat handiger zouden mogen. Het switchen van EQ setting is veel lastiger dan vanuit een iPod Nano 2nd Gen omdat je heen en weer moet switchen tussen iPod en Settings. Ook zou het handig zijn als je de playlists die je aanmaakt ook nog kunt bewerken nadat je ze met iTunes gesynchroniseerd hebt. Die iPod controls die je over ieder app heen krijgt en die je ook in het lock screen ziet hebben de nodige controls en een volume balkje maar dat mag wel worden uitgebreid met een tijdbalkje zodat je ook met je vinger door een liedje kan scrollen.

Eenzelfde geldt ook voor die foto's op de iPhone, dat mag ook wel wat eenvoudiger opgezet worden waarbij je ook wat bewerkingen op de iPhone zelf kunt doen. Het is een beetje raar om een filmrol te hebben die niet in de Fotobibliotheek terug komt.

Wat meer instelmogelijkheden m.b.t. geluid mag ook wel. Ik zou graag een eigen deuntje in willen stellen voor o.a. alarm, agenda en sms. Voor alarm en sms heb je nu al keuze uit een aantal standaard geluidjes wat opzich ook wel aardig is maar het mag wel wat uitgebreider aangezien het ook kan voor ringtones. Het feit dat de agenda een vast geluidje heeft is al helemaal erg maar het gebruikte geluidje zelf is zowaar nog erger omdat het te zacht kan zijn.

Het agenda verhaal moet vrijgegeven worden net als notes en todo's zodat andere apps die dit soort dingen bieden ook een sync mogelijkheid hebben met de desktop (in de vorm van o.a. iCal en Outlook).

En wat echt de grote wens is, het eenvoudiger en makkelijker kunnen switchen tussen bijv. de 5 laatst gebruikte applicaties. Dan heb je geen multitasking nodig en heb je desondanks toch een makkelijke wijze om snel iets van de ene naar de andere app te kopiëren. Ik denk dat dit de meeste mensen ten goede zal komen, het maakt het gebruik van het apparaat wat efficiënter.

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-08 13:26
Mijn wensen:

-bluetooth uitwisseling met ieder ander toestel dat bluetooth heeft.
-fm radio
-schermkanteling die altijd werkt, ook op het beginscherm, of terwijl je een link aan het intikken bent in safari.
-betere ondersteuning voor apps die moeten blijven werken terwijl het toestel in standby staat.
-optimalisatie voor langere batterijduur
-muziek toevoegen via verkenner interface ipv itunes
-detailkaarten ipv de standaard 'kaarten'. Hopelijk levert Google hier de oplossing.
-optimalisatie gps-chip (hoewel dit wss gewoon de chip is die te zwak is)
-meer mogelijkheden tot aanpassen: achtergronden, beltonen ...
-meer instelmogelijkheden voor de camera (nu gebruik ik de app 'Genius')
-bugs uit de updates van de appstore halen. De updates blijven nogal vaak hangen of starten gewoon niet ...
-ik werk met prepaid kaarten, dus een kredietweergave naast het klokje bovenaan zou ook fijn zijn :-)

edit:

trackball functionaliteit voor de Home knop zou leuk zijn, bv bij lange internetpagina's, maar dat is natuurlijk een hardwarematig probleem.
Ik hoor hier veel mensen die info willen op het lockscreen, maar dan is de batterij zeker binnen 3 uur leeg :+

[ Voor 12% gewijzigd door mrb85 op 17-12-2009 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:42
is al genoemd volgens mij.
maar ik vind het SMS gedeelte erg sumier tot nu toe.

dus voor mij graag een aanpassing zoals :

- een tellertje voor de tekens.
- mapje verzonden berichten ( outbox )
- mapje ontvangen berichten ( inbox )
- per sms kunnen verwijderen van het bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:24
murky123 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:34:
is al genoemd volgens mij.
maar ik vind het SMS gedeelte erg sumier tot nu toe.

dus voor mij graag een aanpassing zoals :

- een tellertje voor de tekens.
- mapje verzonden berichten ( outbox )
- mapje ontvangen berichten ( inbox )
- per sms kunnen verwijderen van het bericht
Tellertje voor tekens kan via jailbreak; per sms verwijderen kan gewoon hoor! Klik in een bericht maar eens op 'edit', dan kan je per bericht aangeven welke je wilt verwijderen (of doorsturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Een UI refresh zou mooi zijn. Of iig de mogelijkheid tot thema's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Mogelijkheid om standaardicoontjes (aandelen, weer bijv) te verwijderen
Mogelijkheid om in elke App het scherm te kunnen draaien
Mogelijkheid om het scherm vast te zetten in een bepaalde rotatieinstelling (inderdaad het msn in bed probleem :P )
Meer instelmogelijkheden voor geluiden
Karakterlimiet (160 tekens) weergeven tijdens het typen van een SMS
Bij camera volledige scherm als afdruk knop gebruiken (zit je niet onderaan te priegelen)
Bij camera een zelfontspanner functie
Meer bluetooth mogelijkheden (dingen over en weer sturen bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

NMe schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:24:
[...]

Waarom zou je dat uberhaupt willen? Ben je uren bezig. :X
Valt ook wel mee. Sommige abbo's hebben al 7,2Mbit /s. Oftewel 900KB/s. Dan is het een kwestie van luttele seconden.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Echte multitasking, geen koppeling met itunes meer, directe toegang , lossere ristricties over welke apps erop mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
- Karakter teller bij het maken van een sms
- Flash ondersteuning in safari
- Mooiere screenlock layout zoals weeroverzicht of mail of agenda.

Verder ben ik meer dan tevreden O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:39

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Ik ben ook allang blij met:

- FM radio app (wellicht buiten OS update om...) met multitask ondersteuning cf. iPod-gedeelte
- Maximum bij sms-jes
- Flash !!!!!!!
- Scherm "aan" laten bij bepaalde apps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
En een optie om mail synchronisatie 's nachts uit te zetten tenzij handmatig opvragen. Zo irritant als je 's nachts ligt te pitten en je een melding van een nieuwe mail krijgt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

k995 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 15:25:
Echte multitasking, geen koppeling met itunes meer, directe toegang , lossere ristricties over welke apps erop mogen.
Ik denk dat je alleen op je eerst punt kunt hopen. De andere dingen gaan toch niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wit dat op zich wel grappig dat er zo veel klagen over die restricties van apple voor apps op de iphone.

Ik wil niet zeggen dat ik het daar helemaal mee eens ben, maar ik denk wel dat je dan in verhouding veel minder kans hebt op 'slechte' en erg buggie apps hebt dan dat ze het allemaal vrij zouden laten.
Wat dan weer tot gevolg heeft dat die zelfde mensen weer gaan klagen dat apple een slecht os heeft geleverd op de iphone.

en ff ontopic:

Wat ik graag zou willen zien zijn:

- via wifi en bluetooth kunnen synchroniseren.
- geluid bij nummertoetsen(bij het draaien van een telnummer) ook uit kunnen schakelen
- zoals hier boven ook al genoemd is ook de standaar icons kunnen verwijder of verbergen
- en misschien toch wel een soort van multitasking (maar dan denk ik dat de iphone dan een stuk langzamer wordt)
- ow ja en meer bluetooth profielen zoals file transfer, netwerk enz
- ow en nog een goede zou zijn om via wifi standaard ook toegang te hebben tot je bestanden en mappen op je mac:)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2009 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Mijn hoofdpunten:

1) Mulit-tasking

2) Map-organisatie - 10 schermen met 16 apps is niet overzichtelijk. Ik wil eigen mappen maken met bijv. "Info", "Games", "Books", "Music", etc.

3) Modus voor manual rotation - Als ik in bed lig wil ik niet dat de schermen draaien, aangezien mijn hoofd ten opzichte van de iPhone niet gedraaid is.

4) Jaar van album laten weergeven in iTunes, is voor mij vrij belangrijk.

5) Flash-support

6) Opnemen van gesprekken

7) Wireless synchronisatie (al dan niet zonder grote files als muziek/foto's/videos)

8) Karakterlimiet bij sms laten weergeven

[ Voor 12% gewijzigd door Stormbringer op 09-01-2010 20:10 ]

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Eigenlijk zijn de meeste dingen die je hier ziet, gewoon te doen met een jailbreak. Maar natuurlijk wil niet iedereen dit (begrijpelijk, er zitten redelijke risico's aan volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

thijsje66 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:57:
Eigenlijk zijn de meeste dingen die je hier ziet, gewoon te doen met een jailbreak. Maar natuurlijk wil niet iedereen dit (begrijpelijk, er zitten redelijke risico's aan volgens mij)
Nouja aan een jailbreak zitten op zich niet zo grote risico's. Natuurlijk zijn ze groter dan bijv. bij het upgraden van de FW via iTunes. Maar het probleem is voornamelijk dat sommigen hem daarna weer moeten unlocken, als dat niet lukt heb je een onbruikbare telefoon. En restoren via iTunes kan dan een ongewenste upgrade van de baseband betekenen waarna unlocken misschien helemaal niet meer kan.

Maar als je alleen een jailbreak maar geen unlock nodig hebt kan je altijd via iTunes je telefoon weer restoren waarna alles weer normaal werkt.

Maar ik denk dat we van de zomer vooral wat hardwarewijzigingen kunnen verwachten. Misschien een betere camera + flits, wifi-n?jj

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Ik ben al een tijdje betatester bij macgeekblog.com. Zojuist het volgende mailjte ontvangen:
Mac OSx86

Beta Tester Program

Hello Emile,

iPhone OS 4.0 beta firmware should be released to developers in around 10 days during the upcoming Apple Event on January 27th. That's less than 2 weeks! As we will have a limited number of beta tester slots available, we wanted to give you, our previous iPhone OS 3.0 beta testers, the opportunity to reserve your slot before everyone else!

In order to enroll for the 4.0 beta, you need to retrieve your iPhone's UDID (Unique Device Identifier) from iTunes following this procedure : http://dev.macgeekblog.com/instructions.html

Once you got your UDID, you can register as a 4.0 beta tester on this page exclusively available to our previous beta testers and new members :

http://www.macgeekblog.com/members/beta

password: osbeta4

We will let you know when the beta firmware is released. If you register as a 4.0 beta tester, we will provide you 4.0 beta firmwares download service from our secured servers for a little fee (to avoid bandwidth abuse and unauthorized distribution). Please refer to the countdown timer in the right menu on macgeekblog.com for the iPhone OS 4.0 beta availability.

Cheers,
skr3dii

Contact us

Need support :
http://www.macgeekblog.com/contact
Dus voor degenen die straks iPhone OS 4.0 Beta willen testen: je iPhone zal eerst als developer toestel geregistreerd moeten staan. Dit kan door bij Apple een Dev-abo te nemen, of je aan te melden bij iemand die zo'n account heeft (zoals hierboven staat).

Voor de geïnteresseerden:
http://www.macgeekblog.com/members/beta

password: osbeta4

Het kost wel $6,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Stormbringer schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:07:
Mijn hoofdpunten:

3) Modus voor manual rotation - Als ik in bed lig wil ik niet dat de schermen draaien, aangezien mijn hoofd ten opzichte van de iPhone niet gedraaid is.
Dat is applicatieafhankelijk. De meeste Apple-apps fixen dat probleem door nooit op z'n kop te roteren. Je kunt dus prima zijwaards in bed liggen met een widescreen beeld door te zorgen dat de home-knop bovenaan zit.
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 22:46:
- geluid bij nummertoetsen(bij het draaien van een telnummer) ook uit kunnen schakelen
Geluid uitzetten met 't schakelaartje.

[ Voor 21% gewijzigd door CyBeR op 19-01-2010 00:04 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ok, maar portret vasthouden terwijl je op je zij ligt gaat dus bij 9 vd 10 apps niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Voutloos op 19-01-2010 00:05 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 14-09 07:41
Een zinvol lockscreen (emails afspraken ed)
Snellere navigatie tussen screens (swippen tussen 5+ schermen kost teveel tijd)
Weg met sommige standaard apps (stocks! aargh)
Snel aan/uit van radio functie (wifi/3g/tethering ala sbsettings maar dan op zijn apples)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Voutloos schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 00:04:
Ok, maar portret vasthouden terwijl je op je zij ligt gaat dus bij 9 vd 10 apps niet.
True, maar nogmaals dit is op zich aan de app om te beslissen. Die krijgt gewoon een message: rotationChanged (o.i.d.) en afhankelijk van wat de ontwikkelaar wil doet 'ie er iets mee of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

CyBeR schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 00:01:
[...]

Dat is applicatieafhankelijk. De meeste Apple-apps fixen dat probleem door nooit op z'n kop te roteren. Je kunt dus prima zijwaards in bed liggen met een widescreen beeld door te zorgen dat de home-knop bovenaan zit.

[...]

Geluid uitzetten met 't schakelaartje.
Grappig dan dat ome Steve er zelf lak aan heeft met zijn eigen vodcasts, damn wat is dat vervelend. Alsof je nooit eens in bed filmpjes kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
CyBeR schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 00:18:
[...]

True, maar nogmaals dit is op zich aan de app om te beslissen. Die krijgt gewoon een message: rotationChanged (o.i.d.) en afhankelijk van wat de ontwikkelaar wil doet 'ie er iets mee of niet.
Ja, tuurlijk, maar ik doelde ook op de apps van het OS. Safari bijv. willen ik bijv. gewoon in portrait, net als de iPod. Ik heb daardoor een hekel gekregen aan die coverflow, sowieso ook omdat dat hele gebeuren niet praktisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.k.dijkstra
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-08 13:17
Wat ik graag zou willen zien is volume control wanneer er een bluetooth headset is aangesloten.
Kan nu volgens mij alleen maar op headset, maar als deze geen volume controls heeft staat het volume altijd op max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Stormbringer schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:36:
Ik heb daardoor een hekel gekregen aan die coverflow, sowieso ook omdat dat hele gebeuren niet praktisch is.
Dat is overigens ook superstom: Als ik m'n iphone in m'n speakerdock zet, is coverflow ook altijd op z'n kant. :/

Best leuk om mensen aan te leren dat ze terwijl de hun ipod los vast hebben hem kunnen kantelen om coverflow te zien, maar als het ding gedocked is moet ie gewoon zijn orientatie respecteren.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat de agenda weken aangeeft! Dat is zo'n vreselijk gemis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:08

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Ik zou graag dat je een achtergrond kan instellen wat ook achter je Apps komt te staan. Vind dat zwart zo deprimerend...

Ook lijkt het me leuk als je gewoon wat dingen kan customizen(ik weet, dit is mogelijk met jailbreak maar niet iedereen wil dat), zoals icoontjes, het begin scherm etc.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Wat mij betreft even een OS 4 update met android/nexus focus:
- Gratis turn-by-turn navigatie van Google
- Google voice (graag dan ook meteen introduceren in NL)
- Interactieve achtergronden (die ook werken achter je icoontjes/apps)
- Mapjes op springboard
- Customizable themes
-
- anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Laatst online: 09:56
Ik weet niet wat hiervan waar is, maar het lijken me echt features voor hun nieuwe tablet.

Maar als er background inkomt, tja ik weet het niet hoor. Tuurlijk iedereen wil het maar straks krijg je weer het hele gezeur dat het of niet goed geimplementeerd is (let op het woordje "few"), of dat alle apple fanboys gaan roepen dat het zo geweldig is. Terwijl Apple eerder aangaf dit niet te willen vanwege de batterijduur. Ik heb een gevoel, als ik dit zo lees, dat het een gemankeerde oplossing wordt. En dat zou wel jammer zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:33:
Dat de agenda weken aangeeft! Dat is zo'n vreselijk gemis!
Jep! Eensch!

Graag dat je hem naar z'n zij draait en er een mooie week-weergave verschijnt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
MrAcid schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:51:
[...]

Jep! Eensch!

Graag dat je hem naar z'n zij draait en er een mooie week-weergave verschijnt. :)
Wat de weeknummers betreft moeten dat eerst in iCal op OSX beschikbaar maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

De Nederlandse fascinatie met weeknummers heb ik nooit begrepen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Simpel, wij Nederlanders willen alles genummerd hebben. Daarom staan er ook nummers op treinen, auto's, viaducten, snelwegen, enz.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Je kan gewoon een kalender toevoegen met weeknummers :). Dat kan zowel in iCal als in de kalender app van de iPhone.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
Hoedje schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:08:
Je kan gewoon een kalender toevoegen met weeknummers :). Dat kan zowel in iCal als in de kalender app van de iPhone.
En hoe gaat dat precies in zijn werk? heb echt geen flauw idee hoe je dit bedoelt.
Ik heb al wel mijn Google agenda in mijn Iphone via exchange maar hoe dat weeknummers moet gaan toevoegen zou ik niet weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 09:51
Met iCall bijvoorbeeld subscriben naar deze: http://icalshare.com/article.php?story=20040109100311378 kalender, en je krijgt de weeknummers te zien.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:27

inXs

known as inXs

Ja maar dan lijkt het door middel van het puntje op de dag (in de agenda) alsof je elke dag al iets 'te doen hebt' .....

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
ZpAz schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:39:
Met iCall bijvoorbeeld subscriben naar deze: http://icalshare.com/article.php?story=20040109100311378 kalender, en je krijgt de weeknummers te zien.
Ah op zo'n manier ja...
tsja wat kan je zeggen; het werkt idd, maar doe mij maar gewoon een native oplossing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Er is toch al bekend dat 4.0 Multitasking gaat ondersteunen? Dat stond iig op de FP. Ik vraag me alleen af hoe ze dat gaan doen? Mss zoals Backgrounder al doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

thijsje66 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:42:
Er is toch al bekend dat 4.0 Multitasking gaat ondersteunen? Dat stond iig op de FP. Ik vraag me alleen af hoe ze dat gaan doen? Mss zoals Backgrounder al doet?
Er is nog NIETS bekend over 4.0, er zijn alleen nog maar geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Oh, ik dacht dat het een feit was, dat door apple was aangekondigd
Kijk hier maar: nieuws: 'Nieuw iPhone-OS heeft multitasking'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

thijsje66 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:55:
Oh, ik dacht dat het een feit was, dat door apple was aangekondigd
Kijk hier maar: nieuws: 'Nieuw iPhone-OS heeft multitasking'
Nee. Nouja, BoyGenius claimt het van een contact bij Apple te hebben maar in hoeverre dit klopt is niet te controleren. Er is iig nog niets officieels bekend gemaakt. Het kan dus BS zijn, maar het zou ook best een "gestuurd lek" kunnen zijn. (aardig artikel daarover bij OMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Stormbringer schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:32:
[...]
Wat de weeknummers betreft moeten dat eerst in iCal op OSX beschikbaar maken!
Ik hoef helemaal geen weeknummers? :? Ik wil een overzicht van een hele week in één scherm. Zoals dat ook in iCal zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
MrAcid schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:09:
[...]

Ik hoef helemaal geen weeknummers? :? Ik wil een overzicht van een hele week in één scherm. Zoals dat ook in iCal zit.
Oh dat bedoel je. Maar ik vind de lijst-weergave nog makkelijker dan een hele week op je scherm! Wat is daar mis mee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Dat het overzicht van het moment op de dag ontbreekt, je ziet er (ook) geen eindtijd bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
MrAcid schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:09:
[...]

Ik zou beiden willen. In iCal kan het ook allemaal al en meer wat ook prima allemaal wel op de iPhone zou kunnen. De agenda app is opzich wel aardig (lees: het is bruikbaar) maar nou niet dat je zegt, te gekke app. Er zijn inmiddels andere apps die een betere agenda functionaliteit bieden (die doen wel datgene wat iCal allemaal zo'n beetje kan) maar hebben als groot nadeel dat ze niet te syncen zijn (ja met Google Calendar die veel mensen niet willen gebruiken) omdat Apple die iCal db niet vrij geeft. Als ze dat nou eens doen dan zijn alle perikelen rondom die agenda meteen opgelost. Liefst zie ik dat ze de agenda functionaliteit van PalmOS Garnet na-apen waarbij dus ook de database vrijgegeven wordt zodat de 3rd parties er mee aan de slag kunnen. Dat was toch wel het allergrootste voordeel van PalmOS, alles ging in dezelfde db's omdat Palm dat toestond; je kon daardoor lekker met Palm Desktop e.d. blijven syncen en ook van app wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 07:10

Hokkie

Hello

1 Wens, heel duidelijk: Jailbreak!!

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

User accounts. Met de iPhone totaal niet noodzakelijk, want dat is een persoonlijk apparaat, maar de iPad wil je kunnen laten slingeren in de huiskamer. Dan hoeft mijn e-mail, Facebook en Hyves niet te zijn ingelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 09:28
Muthas schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:20:
User accounts. Met de iPhone totaal niet noodzakelijk, want dat is een persoonlijk apparaat, maar de iPad wil je kunnen laten slingeren in de huiskamer. Dan hoeft mijn e-mail, Facebook en Hyves niet te zijn ingelogd.
H E L E M A A L mee eens!!

Moet toch niet zo lastig zijn? Alhoewel dan heb je ook meerdere Muziek library's, Foto albums etc. nodig waardoor je weer meer opslag ruimte nodig hebt. Tenzij je natuurlijk kan kiezen wat je allemaal wilt delen met de overige users...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Muthas schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:20:
Goed idee ja! Heb sowieso het idee dat het huidige iPad OS (3.2) meer een soort overbrugging naar OS 4 is, vooral het Springboard ziet er eigenlijk niet uit met die grote tussenruimte tussen de iconen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:36
8 april wordt er meer bekend gemaakt over iPhone OS 4.0!

Afbeeldingslocatie: http://img406.imageshack.us/img406/9885/sneakpeakiphoneos4.png
zie ook hier

[ Voor 25% gewijzigd door Fuwor op 05-04-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 13:42
Tourniquet schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:36:
[...]

Goed idee ja! Heb sowieso het idee dat het huidige iPad OS (3.2) meer een soort overbrugging naar OS 4 is, vooral het Springboard ziet er eigenlijk niet uit met die grote tussenruimte tussen de iconen. :P
Vind de interface van de iPad er eigenlijk ook niet echt Apple-Like uitzien eigenlijk :o. Instelbare wallpaper is vreemd :P maar ook die iconen kloppen gewoon niet. Heb het idee dat OS4.0 ook gewoon voor de iPad komt welke een totaal nieuwe interface heeft.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Fuwor schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:03:
8 april wordt er meer bekend gemaakt over iPhone OS 4.0!

[afbeelding]
zie ook hier
Waarom denk je dat ik dit topic heb gekickt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelbertus
  • Laatst online: 08:37
wishlist
beschikbaarheid voor de Iphone 3G s, en geen verdere restricties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisx7
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-07 21:16
Ik wil graag zien dat het icoontje van de weer-app zich aanpast aan het huidige weer, net als dat de datum van de kalender verandert per dag... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 14:33

scorpie

Supra Addict

Out of the box syncen met Google Calendar? Het is nu maar one-way.. door m'n jailbreak heb ik al wel dat m'n weer icoontje veranderd zodat hij dynamisch is, dat is idd wel handig :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

scorpie schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 01:06:
Out of the box syncen met Google Calendar? Het is nu maar one-way..
:? Zet exchange sync aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 14:33

scorpie

Supra Addict

Ok, dan de mogelijkheid om meer dan 1 exchange account in te stellen ... ;)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doc
  • Laatst online: 14-09 12:55

doc

scorpie schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 01:06:
Out of the box syncen met Google Calendar? Het is nu maar one-way.. door m'n jailbreak heb ik al wel dat m'n weer icoontje veranderd zodat hij dynamisch is, dat is idd wel handig :)
Gewoon caldav gebruiken, werkt perfect (zonde gebruik te maken van exchange), en is two-way.

http://www.google.com/sup...n/answer.py?answer=151674

Me Tarzan, U nix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 09:51
Caldav idd, werkt op zich prima.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het event, waar iPhone OS 4.0 waarschijnlijk wordt aangekondigd, vindt komende donderdag plaats. Dus daar centraal verder: \[iPhone, iPod touch & iPad] iPhone OS event - 8 april 2010 :Y)

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.