Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

DC-Vault Topic - Deel 5 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 28.164 views

Onderwerpen

• DigiK-oz
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 12:06
quote: DC-Vault forum
This is the 14 days removal notice.

Both projects will be removed Saturday 2010-10-09.
Voor ons niet slecht, de nummers 4 & 5 uit de flop-10 >:)

PV : 1500wp SSW 35°, 2500wp NNE 23° PVoutput

• Xaverius
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 15:56

Xaverius

Ultraloper 😎

Topicstarter
quote:
Cow_tipping schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 15:11:
[...]Ja dat had ik. :Y)
Aangezien er niets op het (zichtbare) forum stond dacht ik dat even daar te posten.
Okay, de volgende keer dat ik iets post mag je er dus vanuit gaan dat dit al elders op het DC-forum gemeld is. :)

Volgende langere trails: Texeltrail 42km - Vuurtorentrail 60km
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!

• Cow_tipping
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 11-11 11:30

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Tielemans, gefeliciteerd met de 1 meloen op PSP-PRP!. *O*

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• Tielemans
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 19-02-2018
w00t, had ik al een tijdje niet meer gekeken, go me *O*

ahh jij hebt het ook weer eens aangeslingerd ziet ik, wat is het doel de meloen of de eerste plaats?

God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Het doel is de 3e plaats bij PSP-PRP!.
Die heb ik al binnen DPC, maar wij staan nog 4e algemeen, dus met een beetje goede wil is daar wel een 3e plek van te maken.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• DigiK-oz
Hmm, ik heb net POEM bijgeschakeld voor de oktober-hunt..."server has no jobs available" :(

Valse start, dus SIMAP blijft er voorlopig nog naast draaien, en een beetje Wieferich.

EDIT : Nu komt er iets binnen. Maar op de server status page van POEM blijkt dat er niet echt veel beschikbaar is. Maar even aankijken dus, en een flinke buffer opzetten >:)

DigiK-oz wijzigde deze reactie 01-10-2010 11:00 (32%)

• 321707
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 15-05-2017
http://boinc.fzk.de/poem/forum_thread.php?id=314#3038
Als dat lees is dat een terugkerend probleem daar.

detailed server stats: http://boinc.fzk.de/poem/poem_server_status.php

321707 wijzigde deze reactie 01-10-2010 11:04 (26%)

• guidogrid
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 12-01-2011
Ik heb de indruk dat QMC de laatste dagen iets guller is met punten uitdelen dan, zeg een week geleden. De meeste workunits zijn aanmerkelijk sneller klaar dan een paar dagen geleden (ben geen statisticus die het exact bijhoudt, maar grofweg 4,5 uur i.p.v. een slordige 6 uur op een 3 ghz core) en leveren hetzelfde aantal punten op als de "langere"units (250). Overigens kwam de server daar vannacht ook (tijdelijk) zonder workunits te zitten.

• BaDu
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 27-07-2015

BaDu

ElectroAap

Is er al meer nieuws over de opname van EON2 in de Vault?

As we know, there are known knowns, there are things we know we know. We also know there are known unknowns, that is to say we know there are some things we do not know. But there are also unknown unknowns, the ones we don't know we don't know

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper 😎

Topicstarter
Nee, de laatste opmerkingen waren dat het project wat meer volswassen moet worden. Nu heb ik het zelf nog niet gedraaid dus ik weet niet hoe het op dit moment is. Je kan natuurlijk ook zelf de vraag op het DC-vault forum stellen. ;)

Stop de verwelking!

• Bold_Seeker
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 05-05-2018

Bold_Seeker

Vault hunter & RAID-er

Balen dat POEM niets heeft nu....toch maar over naar docking dan.....of toch maar niet biologics? :P B-)
Ghehe, nog een paar duizend puntjes en dan heb je de #1 *O*

Ik blijf wel effe op SIMAP tot de batches op zijn en als POEM dan nog niets heeft? Moeten we de hunt dan gaan verplaatsen? Ik heb ook wel effe zin om weer op Wieferich te knallen, maar eigenlijk wil ik overal wel knallen dus ik laat het over aan het lot wat het wordt.

Please run...so we can hunt you down!

• 321707
Ik heb voor 2 dagen werk aan POEM nu, de ene keer zegt POEM geen werk te hebben een half uurtje later krijg je genoeg.

• BiBi
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 22-10 12:56
knallen op PG voor de challenge, het kan nog net met die pakketjes van 120 uur op een Phenom II 2,8

• Bio1ogics
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 05-06 12:46
quote:
Bold_Seeker schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 22:49:
Balen dat POEM niets heeft nu....toch maar over naar docking dan.....of toch maar niet biologics? :P B-)
Ghehe, nog een paar duizend puntjes en dan heb je de #1 *O*

Ik blijf wel effe op SIMAP tot de batches op zijn en als POEM dan nog niets heeft? Moeten we de hunt dan gaan verplaatsen? Ik heb ook wel effe zin om weer op Wieferich te knallen, maar eigenlijk wil ik overal wel knallen dus ik laat het over aan het lot wat het wordt.
Nog een dagje, een screenshot, en Bio1ogics is klaar om weer 'verpletterd' te worden :+
Die per 4 uur updates are killing me!

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

• DigiK-oz
He, wie staat daar nummer 1 overall @ Docking? _/-\o_ d:)b

• Bio1ogics
Nou, wie dan :+
He, dat lucht op. Ik wilde perse ooit eens ergens #1 DPC staan. Ben maar in mijn eentje,en heb aardig wat moeite gestoken in het overtuigen van collega's etc om koetjes te draaien.
Dus, grote dank aan Bold Seeker om even geduld uit te oefenen _/-\o_ , mijn zondag begint goed!

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

• Bold_Seeker

Bold_Seeker

Vault hunter & RAID-er

Gefeliciteerd biologics!
Aangezien POEM toch wel werk heeft kun je een hele maand genieten van de #1 :+
Ach, uiteindelijk maakt het niet zoveel uit of je nu ergens 1,2 of anders staat.
Het gaat erom dat we met z'n allen goed bezig zijn...en dat zijn we zeker!
Nu nog bezig om m'n simap buffers te legen en vanaf morgen dan 1 maand knallen op POEM :Y

• DigiK-oz
We komen een beetje op stoom. Het leuke van POEM is ook dat onze eerste roadkill het team zal zijn wat ook in de categorie Bio & Medic precies 1 plaatsje boven ons staat. Dat is dus dubbel inlopen >:)

• DigiK-oz
quote:
Bold_Seeker schreef op zondag 19 september 2010 @ 16:56:
@DigiK-oz
Ik heb een verzoekje voor extra functionaliteit voor de Dc-Vault overview statspage.
Is het mogelijk om de subcategorieën Biological, Mathematical , Physical en Miscellaneous
"clickable" te maken, zodat je kunt zien welke projecten onder welke subcategorie draaien?
Als we dan ergens maar een paar puntjes "behind" staan, dan kun je snel zien welke projecten je
kunt draaien om die paar puntjes goed te maken.
Het heeft even geduurd, maar zit er nu in (mits javascript aan staat). Klikken op de overall categorie zet de boel weer uit.

• Bold_Seeker

Bold_Seeker

Vault hunter & RAID-er

^^ Werkt als een speer! _/-\o_

• Bio1ogics
quote:
Bold_Seeker schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 11:03:
Gefeliciteerd biologics!
Aangezien POEM toch wel werk heeft kun je een hele maand genieten van de #1 :+
Ach, uiteindelijk maakt het niet zoveel uit of je nu ergens 1,2 of anders staat.
Het gaat erom dat we met z'n allen goed bezig zijn...en dat zijn we zeker!
Nu nog bezig om m'n simap buffers te legen en vanaf morgen dan 1 maand knallen op POEM :Y
Thanks! En ook helemaal mee eens, dat het er om gaat om met zijn allen goed bezig te zijn.
Maar voor den eenzame cruncher zijn mijlpalen, megaflushes en af en toe een #1 wel de krentjes uit de pap! Dus Bio1ogics is :*) :Y

• DigiK-oz
En we zijn met zijn allen goed bezig! :Y

Met de huidige impuls @ GPUGRID en de vooruitzichten op POEM, plus de "restjes" SIMAP, gaan we over een dag of 2 de 13e plek scoren bij Bio & Medical :)

Wat doen we met POEM @ /5? Maken we net als met SIMAP een maandtopic (the hunt for POEM october >:) ) met daarin weekstats?

• Bold_Seeker

Bold_Seeker

Vault hunter & RAID-er

Goed idee, dat scheelt dan wekelijks een nieuw topic aanmaken.
Elke zaterdag in oktober dus een post in het maandtopic is gemakkelijk.

• iisschots
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 02-11 19:21
Ik zie een maand topic niet als een probleem. Dus ga jullie gang als jullie dat willen doen :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• DigiK-oz
quote:
Bold_Seeker schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:46:
Goed idee, dat scheelt dan wekelijks een nieuw topic aanmaken.
Elke zaterdag in oktober dus een post in het maandtopic is gemakkelijk.
Elke vrijdag lijkt me dan? 1 oktober begonnen (vrijdag), dus met de stats van 7 oktober (donderdag) hebben we de eerste volle week te pakken.

• Bold_Seeker

Bold_Seeker

Vault hunter & RAID-er

Crap! :( Die Tjechen geven gas bij op Wieferich.
Ik heb daar nu 3 quad's op gezet, maar ze lopen nog steeds in op ons.
Op zich staan ze nog meer dan een maand van ons vandaan, maar ik heb het idee dat
ze "bloed geroken" hebben.
POEM gaat voor maar als het link wordt ga ik "all in" op Wieferich.

• 321707
Iets soortgelijks gebeurd nu op CC, we hadden een paar concurrenten in de nek waarvan team Russia iig niet te stuiten was maar we bleven Boinc Synergy lang genoeg voor. Toen het erop leek dat BS de strijd staakte, haakte een paar grote DPC-crunchers af en BS is weer volop bezig nu :(

• DigiK-oz
En vandaag ook nog een paar klappen gehad op Majestic en GIMPS, bijna honder punten :( . Maar goed, deze twee zaten er aan te komen, was geen houden aan. Wordt wel gecompenseerd door het ditchen van de sievers van SoB en PSP :P

Ik ben benieuwd of die Tjechen het volhouden op Wieferich. Hun output fluctueert nogal, hopelijk blijft dat zo :) Voorlopig staan ze nog op dik een maand, dus zullen ze POEM niet zo snel in de weg zitten. Voordeel is wel dat wij daar nu flink inlopen op de Knights, en dat de punten per WU volgende week waarschijnlijk flink zullen stijgen.

Collatz, tja...We hebben als DPC niet zoveel GPU power in huis denk ik (en/of men stookt niet graag 250 Watt extra) , en er komen steeds meer GPU-enabled projecten bij. Iets met dweilen en kranen op het moment :'(

DigiK-oz wijzigde deze reactie 07-10-2010 17:03 (5%)

• Bio1ogics
Ik kan de hoofdkoe na het weekend ook op Wieferich zetten. Mijn doel bij Docking is binnen, moet alleen even kijken of het 24/7 op Wieferich wordt.

• DigiK-oz
Ach, de hunt is POEM, nisschien 1 core Wieferich en de rest POEM? Wieferich geeft de client een cpu-affinity mee, dus die pakt exact 1 core per client.

Misschien zelfs wel leuk om die Tjechen net (of net niet >:)) voorbij te laten gaan en dan (december?) Wieferich te gaan hunten _O-

• 321707
Lol wel gemeen hoor ;)

Over wattage en processors, ik wou dat fabrikanten van zowel CPUs als GPUs zich meer richten op verlaging van de wattage. De ratio FLOPS:wattage wordt wel beter maar de tendens is dat chips steeds meer energie vreten en dat in een tijdperk dat we eigenlijk minder energie moeten verstoken. Een voetnootje de rekencapaciteit:wattage ratio van GPUs is wel vele malen hoger dan CPUs maar natuurlijk niet elk proces is zeer goed parallel te programmeren.

• Bold_Seeker

Bold_Seeker

Vault hunter & RAID-er

Ik heb een tijdje "best of both worlds" gedraaid...erg leuk voor m'n BOINC wereldpositie, maar toen de energierekening op de mat viel werd ik accuut depri.
De GPU's staan bij mij dus te niksen en als ik ze wel ga gebruiken dan gaat het equivalent aan CPU-wattage uit. Het is of, of.
Ik kan dus best wel effe knallen op CC als het nodig is, maar dan gaan er wel 6 quad's off-line.

• DigiK-oz
Bio & Medic : 13e *O*

SIMAP krijgt vanavond zijn reguliere maandbatch. We staan daar slechts 80K achter BOINC.BE, zonde om die puntjes te laten liggen.

* DigiK-oz zet SIMAP nog even aan naast POEM vanavond

Edit : SIMAP units zijn beschikbaar. Niet veel, en klein (uurtje @ I7 stock). Heb er 100 gekregen.

DigiK-oz wijzigde deze reactie 08-10-2010 18:23 (18%)

• Noordvogel
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 08-10 15:29
Ik heb er ook nog een stuk of wat gekregen. SIMAP stond net als POEM op share 500, dus ik deed ongeveer 40-40-20 Simap-Poem-rest... Ga nu wel meer op Poem trouwens

• Bio1ogics
Ik zie dat ik nog met de 2.1.0.10 Wieferich client bezig ben, terwijl .16 al bestaat. Enige ervaring of dat veel verschil oplevert, qua snelheid?

Bio1ogics wijzigde deze reactie 10-10-2010 09:11 (3%)

• DigiK-oz
De .16 is qua snelheid ongeveer gelijk heb ik begrepen, maar ik kreeg het met die versie niet voor elkaar om in te stellen hoeveel cores hij moest gebruiken. Het ding had een beetje een eigen wil 8)7 Dus ik zit ook op de .10

Overigens hebben de Tjechen het daar opgegeven, óf het is onderdeel van hun reguliere onregelmatigheid (bestaat zoiets? :X ), maar in ieder geval doen ze ruim minder als DPC. Dus kunnen wij gewoon weer naar boven kijken. Daar zien we, nog wel op respectabele afstand, de Noren en Ars in het lijstje :9

• Cpt00kirk
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 10-11 19:49
beide sieve projecten zijn sinds 10-10-2010 verdwenen, mede hierdoor hebben we de 350 punten grens verbroken en is de achterstand "slechts" 7 punten.

nu de POEM race en we knallen weer een stukje hoger richting de Noren

• 321707
Wat CC betreft ik heb zelf ook mijn fiets in de wilgen gehangen voorlopig, mijn energieleverancier heeft indertijd het voorschot op 1350 kWh verbruik per jaar gebaseerd en met nog een paar dagen te gaan zit ik al vet op 1900+ :| Mijn overgeklokte 5770 doet al gauw 5 kWh per dag.

• Bold_Seeker

Bold_Seeker

Vault hunter & RAID-er

^^ 8)7 gebruik je kaarsen om je huis te verlichten en doe je je was op de hand iconized?
Dat is echt een extreem laag verbruik! 1900 KwH voor een jaar!? _/-\o_
Maar ja...ik kook ook electrisch. Als ik m'n pitten aan heb staan dan gaat m'n meter zo hard dat ik het streepje niet eens meer zie :F

• 321707
Elektrische kookplaten zitten vaak op twee 16 Ampère groepen dus dat wil wel stroom vreten. Maar inderdaad mijn huis is zeer spartaans ingericht zoals slechts tweemaal 8 Watt spaarlamp en hum eigenlijk is het niet ingericht op mijn PC na dan :S

• StugIII
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 08-11 16:25
quote:
Cpt00kirk schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:59:
beide sieve projecten zijn sinds 10-10-2010 verdwenen, mede hierdoor hebben we de 350 punten grens verbroken en is de achterstand "slechts" 7 punten.

nu de POEM race en we knallen weer een stukje hoger richting de Noren
* StugIII is nu vol op POEM bezig, eens kijken of we net zoals met SIMAP hier een aantal roadkills kunnen maken. }:O

• tuxnl
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 08-03-2015
quote:
StugIII schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:49:
[...]

* StugIII is nu vol op POEM bezig, eens kijken of we net zoals met SIMAP hier een aantal roadkills kunnen maken. }:O
Binnen het team heb ik er volgens mij al een aantal, Team Switch ligt te slapen :z , dus die was makkelijk ;) , NGS is de volgende op de lijst, maar die zijn redelijk gelijk waardig. 8)

• StugIII
Dat wordt dan een mooie uitdaging voor een maand.
Is alleen maar goed voor de output. }:O

• tuxnl
  • Laatst online: 08-03-2015
@NGS : sorry voor de stofwolk. }:O

tuxnl wijzigde deze reactie 18-10-2010 12:11 (6%)

• StugIII
quote:
tuxnl schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:11:
@NGS : sorry voor de stofwolk. }:O
Tegen zoveel power kunnen we gewoon niet op, succes naar de top. _/-\o_

• DigiK-oz
Een pinguin die een stofwolk veroorzaakt _/-\o_

Kan natuurlijk best met die platvoeten :P , maar die beesten zijn normaal gesproken toch niet echt op (stoffige) zandgronden te vinden?

Succes op weg naar de top-10, tuxnl!

• Mclighter
  • Laatst online: 21-12-2015
Hey DigiK-oz, een kleine vraag: ik zag dat de GIMPS stats niet meer per user worden gegenereerd op je pagina. Is er iets mis met de stats op mersenne.org, of misschien iets anders? Ik begin namelijk net weer wat results in te leveren en jouw stastspagina is de enige waarop ik wat voortgang kan zien t.o.v. van andere DPC leden :D.

Komende maand gaan we daar hopelijk weer een team pakken!

Z.E.T. = (i2e(-iπ))2

• DigiK-oz
Yep, de userstats bij GIMPS geven al ongeveer een week een timeout bij het opvragen :( Ik pluk ze gewoon vanaf de pagina die je zelf kan opvragen na inloggen (My Team-->Members). Maar die laat niks zien (althans, onder mijn user),dus zijn er momenteel alleen teamstats beschikbaar

EDIT: Ik heb gemopperd op hun forum. Misschien helpt het :)

EDIT2 : Ze hebben het nog niet opgelost, maar ik heb een tweede pagina gevonden waarop de userstats staan. Met een beetje geluk bij de volgende update geimplementeerd.

EDIT3: Hmmm, die andere pagina, hoewel ook gewoon van GIMPS zelf, lijkt voor sommige users wat lagere getallen te geven. Anyway, dit moet voorlopig maar even voldoen, zodra de originele pagina weer werkt wordt die automatisch gebruikt ipv deze nieuwe.

DigiK-oz wijzigde deze reactie 22-10-2010 16:53 (48%)

• Mclighter
quote:
DigiK-oz schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:57:

<knip>

EDIT3: Hmmm, die andere pagina, hoewel ook gewoon van GIMPS zelf, lijkt voor sommige users wat lagere getallen te geven. Anyway, dit moet voorlopig maar even voldoen, zodra de originele pagina weer werkt wordt die automatisch gebruikt ipv deze nieuwe.
Dank! _/-\o_

En precies op tijd, net mn eerste LL ingeleverd... :D Allemaal wat later dan verwacht, maar ze druppelen nu toch langzaam aan binnen.

Z.E.T. = (i2e(-iπ))2

• DigiK-oz
Zo dan, en er komen er nog wel wat meer aan zie ik....Er moeten wat mensen voor hun plekkie gaan vrezen :+

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Nog geen teams die hoeven te vrezen, maar het schiet weer op. http://tools.1up.no/gomps/?mode=team;team=Dutch+Power+Cows

• DigiK-oz
quote: SIMAP
Due to a series of problems with the recent hardware we decided that BOINCSIMAP should be moved to a new location onto new hardware. The project will therefore have no work until January 2011.
Daar gaan we voorlopig geen punten verliezen >:)

http://boinc.bio.wzw.tum.de/boincsimap/

DigiK-oz wijzigde deze reactie 01-11-2010 19:25 (7%)

• RoyalFlusher
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16-03-2018
Ik ben maar ff overgestapt naar GOMPS.
We staan op het punt om daar Smoke-it in te halen, maar worden zelf op iets langere termijn ingehaald door Ozzie-prime...

Division BrabanderT

• 321707
Vraag naar aanleiding van WCG-kerstmisrace, zijn er DC-Vault plannen voor december?

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper 😎

Topicstarter
Vanuit het standpunt van vaulthunting is WCG niet interessant aangezien we daar al flink wat punten op hebben. Vaulthunten wordt alleen gedaan op de projecten waar we nog flink kunnen stijgen en zo punten halen in de DC-vault. :)

Maar op zich is de christmasrace wel leuk en ik ga daar zeker aan meedoen.

Stop de verwelking!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Ik doe ook mee aan de kerstrace.
WCG is een nobel project dus daar wil ik best een uitzondering voor maken.

• iisschots
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 02-11 19:21
Ik weet niet wat jullie gaan doen. Maar ik denk voor de resultaten van de kerstracen en de vault hunts het wellicht verstandig is om in december geen hunt te gaan doen op een ander project.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• Bold_Seeker

Bold_Seeker

Vault hunter & RAID-er

Die kerstrace dendert wel door onze strategie heen.
Idee was om in december en januari te hunten op Wieferich om daar de Tjechen slaag te geven
en eventueel (als onze 2 concurrenten aan de top niets doen) de #1 positie van dit project over te nemen.
Ik blijf doorhunten in ieder geval.

• Cpt00kirk
^^ met Bold Seeker eens, ik help je de Tjechen te pakken!

• DigiK-oz
Tja, ik kan me wel enigzins vinden in de mening van iisschots. WCG is een groot project binnen DPC, en de kerstrace daar is een traditie aan het worden. We hunten tenslotte ook niet dwars door een stampede heen, daar gaan we gewoon meedoen.

Aan de andere kant hebben "we" voor DC-Vault niks aan WCG, zelfs al zou DPC daar plaatsen winnen. Als nou een hoop WCG-ers in Januari aan "return the favour" zouden doen en op Wieferich duiken.....Maar dat zie ik niet zo gauw gebeuren helaas.

Ik heb niet veel power te doneren, en wil het plekje wat we vandaag (?) op Wieferich gaan verliezen zo snel mogelijk terugpakken. En eventueel nog 1 of meer plekjes extra. Dus ook ik blijf hunten, maar zal denk ik wel een paar cores aan de kerstrace doneren, al zal dat daar weinig zoden aan de dijk zetten.

• Bio1ogics
Ik zal ook hoofdzakelijk op Wieferich blijven. Alleen als WCG ook GPU (NVidia) heeft, kan ik daar mee helpen, maar volgens mij doen ze daar niet aan.

• Mclighter
Ik heb ook maar even wat op Wieferich gezet nu alle lompe units er bij GIMPS door zijn. Alle beetjes helpen... :)

Dan laat ik op GIMPS team Switch nog even genieten van de 5e plek :D

Z.E.T. = (i2e(-iπ))2

• Bold_Seeker

Bold_Seeker

Vault hunter & RAID-er

quote:
Mclighter schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:56:
Ik heb ook maar even wat op Wieferich gezet nu alle lompe units er bij GIMPS door zijn. Alle beetjes helpen... :)

Beters! d:)b Misschien is jouw inbreng al genoeg om die lastige gasten uit Tjechië dwars te zitten.

• DigiK-oz
quote:
Mclighter schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:56:

Je levert anders wel een behoorlijk fors "beetje" :9 Mijn teamgenoot Owen Reece is ook weer terug bij Wieferich en die Tjechen gaan nu nog maar nauwelijks harder dan wij. En we lopen weer wat harder in op de top-3 :Y

• 321707
Ik denk dat ik één core op WCG zet en drie op Wieferich. Kunnen we wat ideële reklame maken voor de Vault zodat we wat meer stormtroepers krijgen na 24 december? Een eerste plek bij Wieferich is dat toch wel waard. :)

• Bold_Seeker

Bold_Seeker

Vault hunter & RAID-er

awwww...nog maar 1100 puntjes voorsprong op de Tjechen... :F

Nou ja, eerst QMC maar afmaken en dan volgt payback time op Wieferich.

• DigiK-oz
Ach, gisteren zijn ze 90 punten ingelopen :) En in de weekends hebben ze een dip. Dus met een beetje geluk blijven we ze voor tot 1-12. Of ze gaan ons net voorbij en vanaf december schrikken ze een beetje >:)

We lopen met de nu beschikbare power wel weer een kleine 3k in op de Knights, en nog meer op de nummers 1 & 2. Allemaal voorbereidingen voor een coup vanaf december...Ben benieuwd hoe de Noren en Ars gaan reageren :). De Knights moet een makkie zijn nog dit jaar, 15K daily vanaf december moet meer dan genoeg zijn.

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Nog 1000 puntjes voorsprong op de Tsjechen. Dat zijn nog 2 dagen....

• Xorsist
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 05-05 13:31
Gooi morgen even 2 cores op wieferich en in december de 4 van me workstation ook.

• Bold_Seeker

Bold_Seeker

Vault hunter & RAID-er

Volhouden daar op Wieferich! Hulp is onderweg en over 13 dagen te merken :P

• 321707
:Y

• DigiK-oz
quote: Rectilinear Crossing Number
Dear boinc community,

on the 7th of November our server fell victim to a hacking attack. The only damage in this context was (luckily) done to my non-existing reputation as a server-admin. Nevertheless it would be irresponsible to let the server online the way it is now.

Unluckily we lack the personal and financial ressources to reconfigurate the server and adapt boinc to close the security leak.

We adapted the firewall settings to prevent at least the kind of attack we experienced this time, however there is no guarantee that not another approach is successfull at a later point.
Thus we will for the next few days leave the server online only during day-time when we can have an eye on it.
We will try to collect all the workunits that are still out there and provide the respective credits. However there will be no new workunits, as soon as the current WU queue is empty.

The project is almost finished, and its a shame that we have to cancel the shared computing at this point, but blame the hacker community.
However we will finish the rest of the computation locally, and keep you informed about progress as good as possible.

Thank you for your support and CPU power,
Greetings, Wolfgang
Rectilinear Crossing Number gaat dus stoppen en zal op 25 november worden verwijderd uit DC-Vault.

• 321707
Erg jammer dat ze gedwongen zijn te stoppen door een hacker :|

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 17:59

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Ik vraag me bij zo'n bericht altijd af dat als ze zelf al aangeven geen goede server-admin te zijn, of het dan niet gewoon eigen fouten zijn geweest. zal niet de eerste self proclaimed admin zijn die zijn eigen probleem veroorzaakt en de vinger wijst naar de hacker community.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

En nog 55 puntjes voorsprong op de Tsjechen bij Wieferich. }:O

• DigiK-oz
Inmiddels nog 1 :P

Bij de update van 09:30 stonden ze een punt of 30 boven ons. Het zal nog wel een dag of 10 stuivertje wisselen worden.

• DukeBox

DukeBox

Bij QMC gaan we best snel..zo'n 10 plekken per week. Gaat dat nog invloed hebben op de vault positie ?

• DigiK-oz
quote:
DukeBox schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 11:15:
Bij QMC gaan we best snel..zo'n 10 plekken per week. Gaat dat nog invloed hebben op de vault positie ?
We staan derde, een fors eind achter de nummer 2. Maar het helpt natuurlijk altijd. En in de subcategorie waarin QMC valt, Physical Science, kunnen we de komende week met name dankzij QMC 2 plekken winst pakken, van 5 naar 3.

• Bold_Seeker

Bold_Seeker

Vault hunter & RAID-er

Ahhhh, 185 punten minder in de Vaultscore...die vervelende Tjechen zijn ons voorbij -O-
We'll be back... }:O

• DigiK-oz
Ach, met 1K meer per dag dan wij staan ze eind van de maand 10K voor. Lijkt me sterk dat ze lang kunnen genieten van hun 4e plek >:)

Veel belangrijker : Nog een plekkie of 6 @QMC en we stijgen van 5 naar 3 in de Physical Science categorie! :Y

DigiK-oz wijzigde deze reactie 21-11-2010 10:12 (30%)

• Cpt00kirk
voor SIMAP staat er het volgende op hun site :
quote:
News Update on SIMAP. Summary, no work for November, small test in December, then full production after the first of the year. Expect that batch to run for over a month.

Quote:
BOINCSIMAP will move to a new location onto new hardware
Due to the move of parts of the BOINCSIMAP crew to Vienna in 2010, this project is now a joint project of the Technical University Munich and the University of Vienna.

The recent series of power faults, combined with defects of the UPS devices in our Munich facilities, has motivated us to move BOINCSIMAP now immediately to new hardware at the University of Vienna. This hardware is brand new and became available last week. We will now setup the new boinc servers (BOINC server, download-/upload server and database server) and run a first small test in December 2010. If everything works fine, the first full run of the new servers will start around January 7, 2011 after the new year holidays. We expect then 1..2 months of continuous work, as there are the new proteins of three months plus a couple of new metagenomes.

There will be a new URL for the project, but we will also keep the current URL operational for a longer period.

Thanks to all friends of SIMAP for your great work, help and the many discussions in the previous years. We look forward to another productive era starting next year.

Best regards from Vienna
Thomas 27 Oct 2010 20:25:27
dus vanaf 7 januari 2 maand knallen op SIMAP>? >:)

• DukeBox

DukeBox

quote:
DigiK-oz schreef op zondag 21 november 2010 @ 10:07:
Veel belangrijker : Nog een plekkie of 6 @QMC en we stijgen van 5 naar 3 in de Physical Science categorie! :Y
Wordt aan gewerkt..

• DigiK-oz
Nou nou, goed bezig met zijn allen :*)

Zowel Bio/Medic een plaatsje winst als Physical. En bij die laatste nóg een plaatsje winst in het vooruitzicht de komende dagen d:)b _/-\o_

• Cpt00kirk
morgen gaat Rectilinear Crossing Number uit de Vault, dit zorgt ervoor dat we weer 200 vaultpunt inlopen op de nummer 1 en 2 ! :)

• Bio1ogics
Hee, nog gefeli HugoZonderland, met je plek winst bij GPUgrid. Zo kom ik natuurlijk nooit in de top 5 :9

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper 😎

Topicstarter
Bij de volgende statsupdate moet RCN uit de vault verwijderd zijn.

Stop de verwelking!

• DukeBox

DukeBox

Team norway moet toch te doen zijn.. ?

• Cpt00kirk
^^ uiteraard te doen, gewoon strategisch pc's inzetten! >:)

• 321707
Dan hebben we wel je werkstationpark nodig DukeBox :P

• DukeBox

DukeBox

Ik heb geen werkstations.. ik draai mee met 3 servers en een laptop (welke niet eens 24/7 draaien).

DukeBox wijzigde deze reactie 27-11-2010 19:56 (58%)

• Bold_Seeker

Bold_Seeker

Vault hunter & RAID-er

Op zich zijn zowel Norway als ARS te doen, zolang ze niet direct met ons de strijd aanbinden denk ik.
We kunnen overal de puntjes bij elkaar sprokkelen, maar er komt een tijd dat we de directe strijd met
deze teams aan moeten gaan. Dan wordt het waarschijnlijk een battle van meerdere maanden, voordat 1 van de teams opgeeft.
Als we eens willen zien wat we nou echt waard zijn, dan moeten we voor de #1 gaan op Wieferich: ik denk niet dat beide teams boven ons die 185 punten willen laten schieten, dus ik vermoed dat ze dan wel hun power zullen laten zien.
Nadeel is dan wel dat we dan op andere projecten plaatsen gaan verliezen, maar dat zullen nooit zoveel punten zijn als we op Wieferich erbij kunnen pakken.

• Cpt00kirk
ARS heeft veel power verloren wegens onenigheid binnen hun fora, dus daar hebben we minder last van dan de Noren. Maar zoals hierboven aangegeven, Wieferich #1 zal een leuke test zijn om te zien of ze reageren EN wat hun power nu werkelijk is.

• 321707
quote:
DukeBox schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 19:55:
Ik heb geen werkstations.. ik draai mee met 3 servers en een laptop (welke niet eens 24/7 draaien).
Ah okee ik had het idee gekregen tijdens de vorige stampede dat je een aardig pc-park hebt staan (workstation of server even in het midden gelaten).

• DigiK-oz
Zo, QMC aan het leegdraaien en Wieferich aangeslingerd. We staan 1 miljoen achter op Ars en 1,4 miljoen op de Noren. Als die zo ongeveer stil blijven staan (wat ik overigens betwijfel), uitgaande van 2 maanden hunt, is een 18K respectievelijk 25K daily genoeg om een 2e cq 1e plaats te bereiken.

Onderweg komen we dan nog 2 andere teams voorbij zetten, die we dan maar als snackje voor tussendoor beschouwen :)

• Nickbogerd.nl
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 13:47
Is dat ook het "officiële" project voor de Hunt? Dan ga ik namelijk ook overschakelen ^^ Of is er nog geen project vastgesteld?

Edit:

Klopt het dat het geen BOINC project is? want dan stap ik niet over :P

Nickbogerd.nl wijzigde deze reactie 30-11-2010 17:06 (24%)

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Wieferich is het hunt project voor de komende 2 maanden. Dit is geen Boinc project, maar loopt prima als alternatief. (alleen voor quadcores even de goede client uitzoeken, v2.1.0.10 dus)

Als je dan toch perse iets met Boinc wilt doen in December kun je altijd nog aan de kerstrace meedoen bij World Community Grid.

• Cpt00kirk
op de site van Wieferich wordt de 2.1.0.16 aangegeven als beste keus nu voor multicore ( vooral als je HT gebruikt )

Deze client zou veel sneller moeten zijn maar er zijn mensen bij wie die buggie is ( dus proberen!! ) werkt het niet ga je terug naar 2.1.0.10 , wekrt het hem je extra power!

• Nickbogerd.nl
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 13:47
Dan toch maar geinstalleerd aangezien het dan voor 2 maanden is. Draait op core i7 @ 3.2 Ghz als een zonnetje (versie 2.1.0.16 dan, windows 7 x64)

Zit ook bij DPC dus als het goed is moeten de puntjes binnen gaan komen later vandaag

• Bold_Seeker

Bold_Seeker

Vault hunter & RAID-er

Ook hier gaan de koetjes nu over naar de Wieferich weide, in de hoop dat we hier net zo succesvol zullen zijn als bij QMC. Ruim 45 plaatsen stijging in iets meer dan een maand is echt geweldig! d:)b
Bij Wieferich neem ik genoegen met 4 plaatsen :+

• 321707
Ik keek even op http://www.digik-oz.nl/dcVaultStrategy.aspx en zie bij malariacontrol iets vreemd. :?
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True