DC-Vault Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 30.962 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-06 16:45

Bio1ogics

Logisch toch?

Topicstarter
Voor degene die aan het docken zijn (Docking@Home that is): ze hebben problemen met hun workunits waardoor ze op 0% progress blijven staan.
Lopende units aborten en even wachten voor je nieuwe units ophaalt, is het devies.

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Anoniem: 47852 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 00:43:
Eerste DPAD-puntjes zijn binnen *O*
Maandag gaat de bestelling voor 3 Core i7 2600K's de deur uit, dus ik hoop dan medio februari nog wat extra vuurwerk te kunnen leveren op dit project.
Volgens mij zijn ze binnen want je daily lijkt omhoog te gaan :P

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47852

Nopes, de nieuwe bakkies zijn nog niet binnen; die 2600K processors zijn kennelijk erg gewild in NL.
Ik hoop ze volgende week te ontvangen, maar ja...hopen is nog niet hebben... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:47
toch alvast een update geven van Wieferich@home : Team Ars Technica heeft dit project uitgekozen om te gaan grazen. Tot nu toe zijn het ongeveer 50 cores dus qua punten moeten we het maar even aanzien.

Link : http://arstechnica.com/ci...2675d50954bf0e4a908e3a056

Te dichtbij kunnen we niet hebben en als Norway op DPAD blijft lopen we hier met wat output weer in >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321707

We hebben 600k buffer, hmm. Ook de jaarlijkse stampede komt eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17
Wieferich is volgens mij geen stampede waardig project... Toch?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen linux client verder geen idee of het stampede waardig is, maar als AT een serieuze poging gaat wagen tenminste plaats 2 terug te pakken hebben we niet de mogelijkheid langdurig te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 23:09

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Topicstarter
De regels zijn dat alleen officiele DPC-projecten een kans maken op de stampede en dat de stampede er nog niet eerder op plaatsgevonden heeft. :)
Laatste TS: DPC Stampede #9 - Planning

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:55
Dan wordt het hoog tijd dat wij GIMPS bijvoorbeeld (groot project, al lang aktief) maar eens als offcieel DPC project gaan aanmelden/promoten? Hoe zit dat qua procedures binnen de crew in elkaar? En dan gelijk als voorstel voor de stampede? ;-)

Wat Wieferich betreft, laat ze maar even. Als de WU's door hun akties weer meer punten opleveren, kunnen wij daarvan gaan meeprofiteren >:). Maar ik moet eerst zien hoever ze gaan komen. Overigens is Ars ineens ook op DPAD aktief :?

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben we slapende honden wakker gemaakt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:55
Na, Ars flushed zo eens in de week wat op DPAD zie ik. Voordeel is dat de Noren achter hun staan, dus die zijn er ook niet zomaar voorbij :) Maar die zullen wel doorzetten vermoed ik, als ze Ars inhalen is dat dubbele punten voor hun in de Vault (zij 1 plek omhoog, Ars 1 plek omlaag).

[ Voor 34% gewijzigd door DigiK-oz op 16-02-2011 16:38 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

van ARS hoef je niet zoveel te verwachten bij DPAD.
GOD wordt zo afentoe wakker om te flushen, meer niet.

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
DigiK-oz schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:01:
Dan wordt het hoog tijd dat wij GIMPS bijvoorbeeld (groot project, al lang aktief) maar eens als offcieel DPC project gaan aanmelden/promoten? Hoe zit dat qua procedures binnen de crew in elkaar? En dan gelijk als voorstel voor de stampede? ;-)
Psst, DPC Beleid

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-06 23:42
Misschien ligt het aan mij, maar ik snap helemaal niets van de manier waarop de scores in DC Vault zijn berekend?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius

Xaverius

Topicstarter
Dit is in het DC-vault forum uitgelegd. Het is een simpele berekening: http://www.team-ninja.com....php?p=327549&postcount=6

Stop de verwelking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47852

Cpt00kirk schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:00:
toch alvast een update geven van Wieferich@home : Team Ars Technica heeft dit project uitgekozen om te gaan grazen. Tot nu toe zijn het ongeveer 50 cores dus qua punten moeten we het maar even aanzien.

Link : http://arstechnica.com/ci...2675d50954bf0e4a908e3a056

Te dichtbij kunnen we niet hebben en als Norway op DPAD blijft lopen we hier met wat output weer in >:)
Als de puntjes bij Wieferich omhoog gaan, dan jump ik wel effe terug. Als het meezit heb ik eind februari
78 cores om in de strijd te gooien. Wedden dat Norway dan in no-time ook weer op Wieferich bezig gaat?
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 19:43

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Anoniem: 47852 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 00:34:
Nopes, de nieuwe bakkies zijn nog niet binnen; die 2600K processors zijn kennelijk erg gewild in NL.
Ik hoop ze volgende week te ontvangen, maar ja...hopen is nog niet hebben... |:(
Je bent wel op de hoogte van de Cougar Point chipset issue?
Intel heeft een heleboel moederborden met deze chipset moeten terugroepen waarbij ook de levering van Sandy Bridge processoren is gestop. zie ook: Wikipedia: Sandy Bridge

Maar on-topic, als Ars ons gaat aanvallen bij Wieferich en wij willen een push maken bij DPAD dan gaan we onszelf weer verspreiden. Wieferich heeft al zoveel aandacht gekregen dat we imho daar hooguit een beetje hoeven te blijven produceren om hun aanval te pareren. We hebben al erg lang geen Boinc project gedaan en er zijn bij ons vault hunters een aantal die liever weer eens Boinc doen.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan V
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

Bastiaan V

Tux's lil' helper

sterker nog, er zijn er een aantal die enkel aan boinc projecten meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:10

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Ik zie zo gauw NFS, ABC en wellicht Yoyo als interessante doelwitten. Zeg maar de kleine projectjes, waar het nu rustig is.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 19:43

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Aangezien we over de 1000 posts heen zijn is het wellicht tijd voor deel 6?

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:47
^^ Link

[ Voor 3% gewijzigd door Cpt00kirk op 20-02-2011 09:18 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.