Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste
Acties:
  • 91.524 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Heb sinds gister ook een (gebande) Xbox 360 en vroeg me een aantal dingen af die ik niet zo kan vinden. Er zit dus geen HDD in, maar kan ik deze ook achteraf erin zetten om spellen op te slaan en te installeren op de HDD (dit ivm dat hij gebanned is). Mocht het voor de saves niet lukken op de HDD dan ga ik iig een memorycard kopen, maar ik weet niet hoe groot voor de Xbox 360 genoeg is. En kan je trouwens ook games installeren op deze memorycard? Heb het geprobeerd op te zoeken via Google, maar kon niets vinden.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Amiet01 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 11:10:
Heb sinds gister ook een (gebande) Xbox 360 en vroeg me een aantal dingen af die ik niet zo kan vinden. Er zit dus geen HDD in, maar kan ik deze ook achteraf erin zetten om spellen op te slaan en te installeren op de HDD (dit ivm dat hij gebanned is). Mocht het voor de saves niet lukken op de HDD dan ga ik iig een memorycard kopen, maar ik weet niet hoe groot voor de Xbox 360 genoeg is. En kan je trouwens ook games installeren op deze memorycard? Heb het geprobeerd op te zoeken via Google, maar kon niets vinden.
Als je Xbox is gebanned kan je geen spellen meer installeren op een HD ookal zet je er een nieuwe op.
Je kunt geen spellen op een memory card installeren

[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 12-12-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Dennis Lammers schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:07:
Bart Smit / Eplaza actie ontvangen... alleen zonder extra controller.
Gebeld en wordt nabezorgd.
Ben benieuwd...
Ik heb gisteren naar E-Plaza gebeld om de extra controller en vanochtend stond de postbode al aan de deur met de extra controller. De bestelling nu helemaal compleet! Nu nog even wachten op de transfer kit en daarna mijn oude 360 verkopen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Heb net de track en trace gekeken, en mijn nieuwe elite van eplaza zit in de route. Had eerst een omgebouwde xbox met 50 spellen, en heb deze verkocht voor 220,-. Zojuist voor het eerst in me leven een orgineel xbox 360 spel gekocht ( mw2 ) had gewoon kippenvel op me rug !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 11:09:
Klopt, ik heb er nu 35 uur ofzo opzitten en ik heb het gevoel dat ik m'n partymembers ook echt ken, voor zover dat mogelijk is met computergegenereerde karakters :P

Ik weet wat ik moet zeggen om ze mee te krijgen, ik weet wat ze wel of niet leuk vinden.

Ook fantastisch dat de keuzes die je moet maken in de campaign gewoon niet zwart wit goed slecht zijn. Alle opties hebben voordelen en nadelen, lange termijn is de optie die nu het beste lijkt soms slechter. Heel leuk gedaan.

BioWare is echt een meester. Ik kan dan ook niet wachten op Mass Effect 2.
Hier nog 1 :) Ik hoop ook nog dat ze genoeg content blijven maken voor dragon age, vooral met wat onmogelijke battles erin. Ik vind de interactie tussen de partymembers zelf ook mooi, vooral toen mijn stenen golem ging aanpappen met Sten. Heb daar een tijdje met open mond naar zitten luisteren, toen ik er later over nadacht snapte ik het wel maar het kwam zo enorm onverwachts :)

Wel een prettig idee dat Mass Effect ook nog een deel 3 krijgt :) Binnenkort toch maar weer eens deeltje 1 herspelen als voorbereiding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

NeoMe schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 11:33:
Heb net de track en trace gekeken, en mijn nieuwe elite van eplaza zit in de route. Had eerst een omgebouwde xbox met 50 spellen, en heb deze verkocht voor 220,-. Zojuist voor het eerst in me leven een orgineel xbox 360 spel gekocht ( mw2 ) had gewoon kippenvel op me rug !
Geloof me, je gaat er een hoop meer plezier aan beleven. Gewoon de toppers die je meteen wilt in de winkel kopen, en de rest voor 30,- op internet bestellen bij de bekende websites (zo heb ik net voor 30,50 AC2 binnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Laatst online: 00:35
Smoonshine schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 11:28:
[...]

Ik heb gisteren naar E-Plaza gebeld om de extra controller en vanochtend stond de postbode al aan de deur met de extra controller. De bestelling nu helemaal compleet! Nu nog even wachten op de transfer kit en daarna mijn oude 360 verkopen.
Ook in de zwarte kleur? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

PWM schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 12:30:
[...]

Geloof me, je gaat er een hoop meer plezier aan beleven. Gewoon de toppers die je meteen wilt in de winkel kopen, en de rest voor 30,- op internet bestellen bij de bekende websites (zo heb ik net voor 30,50 AC2 binnen).
AC2 waar? :)

Zit hem al een tijd te volgen, maar onder de €40 (incl verzenden) heb ik hem nog niet gevonden :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

Gisteren icm met een nieuwe versie van DD-WRT ook maar eens Teamlink Kai geinstalleerd. Dat werkt best nog wel okay. (mits je een goeie ping hebt en geen p0rn aan het downloaden bent)

Vroeg me af of het ook mogelijk is om zonder de pc app xlink te starten? Kon er niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Ook ik heb mijn Bart Smit xbox 360 binnen (Halo + Halo wars pro 60GB pakket, 150 euro). Productiedatum 17 dec 2008 en het is een Jasper (had ik niet verwacht bij die datum).

Wat ik wel frappant vind is dat er de meest recente dash op de 360 staat, het lijkt er dus op dat deze recent in gebruik is geweest.

De harde schijf is overigens defect (geeft aan dat deze ongeformatteerd is, zelfs na formatterpogingen). Ik vermoed dus een defect retourartikel te hebben gekregen. De doos was niet gesealed, behoorlijk beschadigd en de AV-kabels lijken ook gebruikt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Schweino schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 13:33:
Ook ik heb mijn Bart Smit xbox 360 binnen (Halo + Halo wars pro 60GB pakket, 150 euro). Productiedatum 17 dec 2008 en het is een Jasper (had ik niet verwacht bij die datum).

Wat ik wel frappant vind is dat er de meest recente dash op de 360 staat, het lijkt er dus op dat deze recent in gebruik is geweest.

De harde schijf is overigens defect (geeft aan dat deze ongeformatteerd is, zelfs na formatterpogingen). Ik vermoed dus een defect retourartikel te hebben gekregen. De doos was niet gesealed, behoorlijk beschadigd en de AV-kabels lijken ook gebruikt te zijn.
Alle 360's na 23 oktober 2008 zijn Jaspers :).

Over je Xbox zelf: Wat je verteld zou voor mij een reden zijn om op zn minst effe te bellen met Bartje, en het is eigenlijk meer dan terecht dat je deze mag omruilen voor een (echte) nieuwe :D.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ik heb ze gemaild (zijn maandag pas telefonisch bereikbaar a 15 cent per minuut), ben benieuwd naar de reactie. Vraag me af waartegen ze deze set willen omruilen, aangezien het al een oud pakket is welke ze vast niet meer op voorraad hebben. Vraag me af of ze sowieso nog Pro pakketten hebben (ik vind een witte 360 mooier dan een zwarte namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 12:16
Schweino schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 14:21:
Ik heb ze gemaild (zijn maandag pas telefonisch bereikbaar a 15 cent per minuut), ben benieuwd naar de reactie.
Via dit nummer gaat het gewoon ; 0299 399 599

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb die van mij ook binnen gekregen, doos was niet beschadigd , van 15/10/09 . Netjes hoor

Alleen nu ik de kabel aansluit van de Xbox naar de TV (Geel, Wit en rood), krijg ik alleen maar Zwart Wit beeld. Bij mijn vorige Xbox zat er een schakelaar op voor HDTV, op deze kabel zit die schakel niet. Nu kan ik ook geen HDTV settings veranderen. Met de bijgeleverde scart connector krijg ik wel gewoon beeld, alleen is dat allemaal maar matig. Heb ook al zitten klooien bij de hertz opties maar dat helpt niet

[ Voor 69% gewijzigd door Christiano007 op 12-12-2009 16:36 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
maartend schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 14:44:
[...]

Via dit nummer gaat het gewoon ; 0299 399 599
Dank voor de tip, ga het maandag eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:09
Schweino schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 17:06:
[...]

Dank voor de tip, ga het maandag eens proberen
Wel effe zeggen dat je doorverbonden wil worden met de klantenservice, want dit nummer is van het hoofdkantoor in Volendam.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Christiano007 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 15:55:
Alleen nu ik de kabel aansluit van de Xbox naar de TV (Geel, Wit en rood), krijg ik alleen maar Zwart Wit beeld. Bij mijn vorige Xbox zat er een schakelaar op voor HDTV, op deze kabel zit die schakel niet. Nu kan ik ook geen HDTV settings veranderen. Met de bijgeleverde scart connector krijg ik wel gewoon beeld, alleen is dat allemaal maar matig. Heb ook al zitten klooien bij de hertz opties maar dat helpt niet
Je hebt een component (rood/groen/blauw), VGA of HDMI kabel nodig als je HD beeld wilt.
HDMI is het meest simpel en aan te raden als je een HDMI receiver hebt. Component icm optical geluid is een goede tweede optie.

[ Voor 6% gewijzigd door Exar op 12-12-2009 17:51 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ja ik zal maandag wel een HDMI kabeltje van de Action kopen, vond het alleen wat vreemd dat mijn jaren oude Xbox360 wél aangesloten kon worden met redelijk mooi beeld (door die schakelaar) en deze dan weer niet. Maargoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ze schijnen op de kabels te bezuinigen tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Als die hdmi-kabel (die voor Microsoft ook echt maar 5 euro kost ofzo) er nog wel bij had gezeten, dan was de 360 waarschijnlijk ook 20 euro duurder, zo gaat dat :P.

Ik vind het niet erg dat die er niet bij zitten; De Action :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo tweakers,

misschien hebben jullie een oplossing voor mijn probleem. Ik wil namelijk mijn xbox360 en mijn laptop met mediacenter laten werken.
Nu heeft de xbox wel een verbinding met de pc, (alles loopt via een netgear router) en alle tests zijn ok. Alleen tijdens de installatie loopt het laatste gedeelte de soep in. De extender is wel geinstalleerd, maar kan blijkbaar niet goed communiceren.. Ik moet m'n xbox resetten en het opnieuw proberen :s
Nu heb ik alleen de windows firewall draaien en daar staat alles zoals het zou moeten.

Heeft iemand hier een windows 7pc of laptop en mediacenter aan de praat gekregen?

Alle hulp of aanwijzingen zijn erg welkom!!

Groeten TJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Heb de Pure / Batman Lego versie gekregen, net binnen @ 18.45. Waar ik me nu dus al aan irriteer is dat er dus geen component of hdmi kabel bijzit, maandag dus naar de action.

Heb me rot gezocht naar het spel, zat verstopt in de wand van de doos...beetje raar gemaakt opzich.
Verder netjes de tweede controller bijgeleverd, echt een superdeal !!!

Mocht iemand nog screeny's willen, laat het me maar weten. Denk niet dat het nodig is, omdat ze gewoon de 2e controller opsturen als je er om vraagt. Maak hier geen misbruik van ;)

[ Voor 20% gewijzigd door NeoMe op 12-12-2009 19:31 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

Schweino schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 13:33:

Alle consoles na Oktober zijn Jaspers, Alle consoles na November hebben ook het nieuwe Dashboard standaard.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 18:25:
Hallo tweakers,

misschien hebben jullie een oplossing voor mijn probleem. Ik wil namelijk mijn xbox360 en mijn laptop met mediacenter laten werken.
Nu heeft de xbox wel een verbinding met de pc, (alles loopt via een netgear router) en alle tests zijn ok. Alleen tijdens de installatie loopt het laatste gedeelte de soep in. De extender is wel geinstalleerd, maar kan blijkbaar niet goed communiceren.. Ik moet m'n xbox resetten en het opnieuw proberen :s
Nu heb ik alleen de windows firewall draaien en daar staat alles zoals het zou moeten.

Heeft iemand hier een windows 7pc of laptop en mediacenter aan de praat gekregen?

Groeten TJ
Het werk (voor zover ik weet) alleen met Windows XP media centre...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
D4NG3R NL schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 19:42:
[...]

Alle consoles na Oktober zijn Jaspers, Alle consoles na November hebben ook het nieuwe Dashboard standaard.
heb je het over 2008 of 2009?

De xbox welke ik heb gekregen heeft als productiedatum 17 december 2008 en heeft dash/kernel 2.0.8955.0 er op staan terwijl ik 'em niet eens aan internet heb gehangen.

Volgens http://www.eurasia.nu/wiki/index.php?pagename=Xbox360Kernel is deze kernel pas sinds 23 oktober 2009 beschikbaar. Er moet dus recent een update plaats hebben gevonden, wat betekent dat deze xbox al eens is gebruikt.

[ Voor 44% gewijzigd door Schweino op 12-12-2009 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
D4NG3R NL schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 19:43:
[...]

Het werk (voor zover ik weet) alleen met Windows XP media centre...
Het werkt ook met Windows Vista en 7, volgens mij moet je er voor zorgen dat je xbox 360 toegang heeft tot het netwerk. Met Windows 7 doe je dat door Windows Media Player op te starten, dan "more streaming options" in streamen selecteren. Dan zie je al je multimedia apparaten en ook je xbox 360 die je kan toestaan of blokkeren in je netwerk.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:53

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 18:25:
Hallo tweakers,

Groeten TJ
Je kunt TVersity overwegen.

Top programma. Gebruik het hier al ruim 1.5 jaar naar volle tevredenheid.
Ook veel media die de Xbox origineel niet aankan kun je dan toch afspelen d:)b

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
NeoMe schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 19:00:
Heb de Pure / Batman Lego versie gekregen, net binnen @ 18.45. Waar ik me nu dus al aan irriteer is dat er dus geen component of hdmi kabel bijzit, maandag dus naar de action.

Heb me rot gezocht naar het spel, zat verstopt in de wand van de doos...beetje raar gemaakt opzich.

Mocht iemand nog screeny's willen, laat het me maar weten. Denk niet dat het nodig is, omdat ze gewoon de 2e controller opsturen als je er om vraagt. Maak hier geen misbruik van ;)
Bij mij zaten de games er niet bij, wel de extra controller.
Zaten de games in de xbox doos of in de bruine doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
NeoMe schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 19:00:

Dat was bij de limited xbox360 van call of duty modern warfare 2 ook al zo. Heb me ook rot gezocht naar dat spel. Zat het spel in de wand van de xbox360 doos. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
S2S schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 09:55:
[...]
GT5 wordt bijvoorbeeld gerenderd op 1280x1080 als ik het zo uit mijn hoofd doe (in ieder geval geen echt 1080p wat 1920x1080p is) door het laatste getal 1080 te laten verliezen ze niet al te veel detail als je de game op 1080p speelt en de AA gaat naar 2xMSAA, GT5 op 720p spelen heeft 4x MSAA (tenminste dat was een jaar geleden zo)
ik had begrepen dat de ps3 alleen 2xMSAA en 2xQAA ondersteunde. De x360 heeft wel 4xMSAA maar dat zie je meestal alleen bij games die op 30fps draaien.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Weet iemand waar je je datatransfer cable kan tracken?
Ik heb een 1à cijferig getal gekregen aan de telefoon maar zowel op xbox.com als op upc.com is dit nummer niet bekend.
Ik zou niet weten waar ik anders moet gaan kijken :s

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:37

S2S

treative schreef op zondag 13 december 2009 @ 01:01:
[...]

ik had begrepen dat de ps3 alleen 2xMSAA en 2xQAA ondersteunde. De x360 heeft wel 4xMSAA maar dat zie je meestal alleen bij games die op 30fps draaien.
Ps3 ondersteund ook alle AA's ;) maar heeft dan meer last van een penalty omdat het meer vraagt van de hardware dus gaan ze vaak voor andere oplossingen.. QAA etc..

Maar net als met de PS3 kan de X360 ook niet met alle games AA, soms zie je inderdaad 4XMSAA, zo uit mijn hoofd DOA4, maar dat zijn dan ook kleine levels ;)

30 frames heeft er niet zo veel mee te maken.. heeft er meer mee te maken wat voor graphics er allemaal op het scherm staan.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Zoo ik had een RROD fix setje gekocht via intenet nadat mijn xdoos het weer een het had begeven.. en ik moet zeggen dat het wel ff pielen is zeg om dat ding open te maken... had alleen geen torx 10 dus moet nog ff wachten...

word echt een dirty job. maar ik a echt niet 70-90 euro betalen via MS om een model met productie daum 2005 te laten maken.. nu schroeven setje plus RROD kit 10 euro.. als ik niks sloop ;-)

Maar mocht dit niet lukken... iemand nog een spare 360 van de bartsmit? ;)

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

dolby schreef op zondag 13 december 2009 @ 00:01:
[...]
Bij mij zaten de games er niet bij, wel de extra controller.
Zaten de games in de xbox doos of in de bruine doos?
Zit er dus wel bij, maar je moet even in de wand van de xbox doos zoeken. Die kun je omhoog schuiven en daar zit de game dan in verstopt. Het is ook maar een doosje, met daarin twee spellen. Dus bestudeer je doos nog maar eens even goed :)

Zat er bij jullie wel een xbox live voucher bij, zon 48 uur trail of net wat...kon niks vinden ?

[ Voor 9% gewijzigd door NeoMe op 13-12-2009 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
NeoMe schreef op zondag 13 december 2009 @ 10:56:
[...]

Zit er dus wel bij, maar je moet even in de wand van de xbox doos zoeken. Die kun je omhoog schuiven en daar zit de game dan in verstopt. Het is ook maar een doosje, met daarin twee spellen. Dus bestudeer je doos nog maar eens even goed :)

Zat er bij jullie wel een xbox live voucher bij, zon 48 uur trail of net wat...kon niks vinden ?
Hele doos uit elkaar gehaald, maar helaas geen spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

dolby schreef op zondag 13 december 2009 @ 12:36:
[...]
Hele doos uit elkaar gehaald, maar helaas geen spellen.
Als je de doos openmaakt, dan zit er een kartonnetje in met groene streepjes erop. Daar zit het als het goed is in. Daar is ook een stukje holle ruimte in gemaakt, stel dat is bij jou leeg dan zit er inderdaad niks in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
Nu 467 xbox 360 arcade's + superstar tennis te koop bij bartsmit.com voor 140 euro. Wel ok aanbieding, niet echt goed genoeg imho om door te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Laatst online: 08-09 23:23
sleepwalkerbe schreef op zondag 13 december 2009 @ 10:26:
Weet iemand waar je je datatransfer cable kan tracken?
Ik heb een 1à cijferig getal gekregen aan de telefoon maar zowel op xbox.com als op upc.com is dit nummer niet bekend.
Ik zou niet weten waar ik anders moet gaan kijken :s
Ik ben er ook al ruim een week op aan het wachten. Je kan de status in ieder geval bekijken door naar deze URL te gaan, en dan je registratie nummer + postcode invullen. Daar zie je dan de status.
Bij die van mij staat nu "FulfillmentOrder" maar wordt er nog niet helemaal wijs van wat dit nu betekend :? Ach tja de kabel zal de loop van week wel een keer verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
kippengaas schreef op zondag 13 december 2009 @ 14:27:
[...]

Ik ben er ook al ruim een week op aan het wachten. Je kan de status in ieder geval bekijken door naar deze URL te gaan, en dan je registratie nummer + postcode invullen. Daar zie je dan de status.
Bij die van mij staat nu "FulfillmentOrder" maar wordt er nog niet helemaal wijs van wat dit nu betekend :? Ach tja de kabel zal de loop van week wel een keer verschijnen.
Jammer genoeg no dice met mijn ID die ik doorgekregen heb. Heb die al enkele keren geprobeerd. Zit er nu wel toch op te wachten. Hopen dat hij deze week in de bus valt !

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
NeoMe schreef op zondag 13 december 2009 @ 12:53:
[...]

Als je de doos openmaakt, dan zit er een kartonnetje in met groene streepjes erop. Daar zit het als het goed is in. Daar is ook een stukje holle ruimte in gemaakt, stel dat is bij jou leeg dan zit er inderdaad niks in.
Helaas niks, morgen maar ff bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Heeft er iemand toevallig nog een extra flashcard liggen die ze niet gebruiken en willen verkopen? Kan namelijk geen winkels vinden in de buurt die ze verkopen. Of weet iemand een goeie site waar ik het goedkoop kan kopen? (Ik heb we de Pricewatch gecheckt, maar was maar één online winkel)

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
sleepwalkerbe schreef op zondag 13 december 2009 @ 15:06:
[...]

Jammer genoeg no dice met mijn ID die ik doorgekregen heb. Heb die al enkele keren geprobeerd. Zit er nu wel toch op te wachten. Hopen dat hij deze week in de bus valt !
Dat had ik eerst ook toen ik mijn postcode verkeerd invulde. Eerst een postcode van 1234ab ingevuld, maar een volgende poging met 1234 AB werkte wel. Misschien heb je dezelfde fout als ik gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

darkphoenix schreef op zondag 13 december 2009 @ 10:47:
word echt een dirty job. maar ik a echt niet 70-90 euro betalen via MS om een model met productie daum 2005 te laten maken.. nu schroeven setje plus RROD kit 10 euro.. als ik niks sloop ;-)
De productiedatum van de 360 heeft niets te maken met de garantie die je er nog op krijgt. Het gaat om de verkoopdatum.

Heb je Microsoft gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

PWM schreef op zondag 13 december 2009 @ 17:12:
[...]

De productiedatum van de 360 heeft niets te maken met de garantie die je er nog op krijgt. Het gaat om de verkoopdatum.

Heb je Microsoft gebeld?
Ja dat heb ik gedaan.. en zij raden mij zelf aan om hem eerst te laten maken voor iets van 70-90 euro(weet niet meer precies) want ik zat al buiten mijn garantie.. en hij is al een keer gemaakt.
En dan te verkopen en weer een nieuwe te kopen... :/

Dus.... lekker verhaal dan maar zelf klooien en als het mis gaat een nieuwe kopen..

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat klinkt niet echt zuiver. De MS helpdesk doet geen offertes over de telefoon aangezien die telefonisten geen flauw benul hebben wat het kost om een onderdeel te vervangen, en dan nog spelen er verschillende factoren mee. Je kan wel een jaar garantie bijkopen indien je garantie vervallen is, wat in jouw geval ideaal is ;)

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 13-12-2009 20:02 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:58
Vandaag mijn ELITE binnengekregen (telefoonabbo verlengd met 20 euro bijbetaling) echter zit er alleen zo een AV kabel bij, gelukkig had ik nog een hdmi kabel liggen maar om op mijn surround set aan te sluiten mis ik een optische uitgang, weet iemand waar ik goedkoop de kabel kan krijgen voor de optische uitgang?
En ook goedkoop de wifi adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

effect10 schreef op zondag 13 december 2009 @ 20:15:
Vandaag mijn ELITE binnengekregen (telefoonabbo verlengd met 20 euro bijbetaling) echter zit er alleen zo een AV kabel bij, gelukkig had ik nog een hdmi kabel liggen maar om op mijn surround set aan te sluiten mis ik een optische uitgang, weet iemand waar ik goedkoop de kabel kan krijgen voor de optische uitgang?
En ook goedkoop de wifi adapter?
mmhh ik zie dat je DM uitstaat. Ik heb nog een HD AV kabel met optische uitgang nog liggen waar ik niks mee doe, voor 15 euro is van jouw ;)

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

DarkShadow schreef op zondag 13 december 2009 @ 13:20:
Nu 467 xbox 360 arcade's + superstar tennis te koop bij bartsmit.com voor 140 euro. Wel ok aanbieding, niet echt goed genoeg imho om door te verkopen.
Das het standaard pakket xD deze kan je bij de meeste winkels voor 150 krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Waar wie nog wachtte op een goed prijsje voor Batman: zavvi heeft 'm vanavond/morgen in de aanbieding voor 17.95 GBP.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:58
RamO schreef op zondag 13 december 2009 @ 20:21:
[...]

mmhh ik zie dat je DM uitstaat. Ik heb nog een HD AV kabel met optische uitgang nog liggen waar ik niks mee doe, voor 15 euro is van jouw ;)
ALs bij die 15 euro de verzendkosten zitten heb je een deal. Mijn DM is als het goed is nu zichtbaar.
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Captain N schreef op zondag 13 december 2009 @ 21:09:
Waar wie nog wachtte op een goed prijsje voor Batman: zavvi heeft 'm vanavond/morgen in de aanbieding voor 17.95 GBP.
Haha ja dat zeggen ze. Ik heb hem in november al besteld voor eveneens 17.95GBP. Maar goed, het blijft een prachtige deal.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ja, klopt. De aanbiedingen op die maandagen keren zo nu en dan weer terug. Maar hoe dan ook is het idd een mooie deal lijkt me. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Algemene tip, op het vliegveld in Londen (stansted) is het nu ook leuk shoppen:

Wat prijzen die me bij zijn gebleven (omdat ik ze heb gekocht ;) )
Batman AA 18 pond
Guitar Hero Metallica 25 pond
Uncharted 2 36 pond
Ratchet en Clank 34 pond
Planet Earth Bluray 25 pond

Mooie prijzen volgens mij. Volgens mij heb ik deze spullen nergens goedkoper gezien online. Leuke tip dus als je er toevallig bent, of iemand kent die er naar toe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ik heb een hele stomme vraag aan medetweakers. Ik heb op 13-11-2009 een limited xbxox360 van call of duty modern warfare 2 gekocht. Nu is mijn vraag: wat van datum loopt mijn garantie die bij microsoft online moet staan? Volgens de status online bij microsoft loopt mijn garantie tot 2-1-2012. Klopt dit? En is dit inclusief die garantie op RROD/E74? Ik hoop van jullie een antwoord te krijgen voor mijn hele domme vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

De vraag is hoelang je garantie hebt? 3 jaar is het antwoord. (normaal gesproken heb je in de EU 2 jaar garantie, maar vanwege RROD heeft Microsoft dit verlengt naar 3 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
KoffieNT schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:53:
De vraag is hoelang je garantie hebt? 3 jaar is het antwoord. (normaal gesproken heb je in de EU 2 jaar garantie, maar vanwege RROD heeft Microsoft dit verlengt naar 3 jaar)
Maar wat moet er dan online staan? Bij mij staat er 2-1-2012. Terwijl mijn xbox360 op 13-11-2009 gekocht is. (De kassabon staat op 13-11-2009) Dan moet er staan 13-11-2011 (online garantie bij microsoft) of 13-11-2012 (online garantie bij microsoft)

[ Voor 11% gewijzigd door pinokkia op 14-12-2009 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Zou 13-11-2012 moeten zijn. Aankoopdatum + 3 jaar.

Mijn telefoonabo loopt ook af op 24 januari 2010, terwijl ik het op 3 januari 2009 heb afgesloten. Het is volgens mij nooit de exacte datum (3 jaar later), maar dat het bij jou 11 maanden scheelt kan niet kloppen denk ik.

Neem aan dat dit een BS-Xbox is? Misschien heb je dan een gebruikte Xbox gekregen? Die dus op 02-01-2009 gekocht is? (ik roep maar even wat)

Effe bellen met BS en daarna met Billy van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
KoffieNT schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:59:
Zou 13-11-2012 moeten zijn. Aankoopdatum + 3 jaar.

Mijn telefoonabo loopt ook af op 24 januari 2010, terwijl ik het op 3 januari 2009 heb afgesloten. Het is volgens mij nooit de exacte datum (3 jaar later), maar dat het bij jou 11 maanden scheelt kan niet kloppen denk ik.

Neem aan dat dit een BS-Xbox is? Misschien heb je dan een gebruikte Xbox gekregen? Die dus op 02-01-2009 gekocht is? (ik roep maar even wat)

Effe bellen met BS en daarna met Billy van Microsoft.
Nee deze komt niet van de bart smit. Dit is de limited xbox360 (250GB. MFR date is van 28-8-2009) van call of duty modern warfare 2 die op 10-10-2009 is uitgekomen. En gekocht op 13-11-2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Ah ja, overheen gelezen.

Hmm, zou ik toch effe over gaan bellen met Microsoft.

@onder: Dan lossen ze het naar mijn mening netjes op :).

[ Voor 27% gewijzigd door KoffieNT op 14-12-2009 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
KoffieNT schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:09:
Ah ja, overheen gelezen.

Hmm, zou ik toch effe over gaan bellen met Microsoft.
Ik heb microsoft gebeld. Ik moet de bon inscannen en per email naar hun toesturen. :? Nou ja zal wel goedkomen. Nu nog iemand met een scan vinden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
pinokkia schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:48:
[...]

Ik heb microsoft gebeld. Ik moet de bon inscannen en per email naar hun toesturen. :? Nou ja zal wel goedkomen. Nu nog iemand met een scan vinden. :(
Pak een digitale camera zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
kippengaas schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:52:
[...]

Pak een digitale camera zou ik zeggen :)
Heb ik inmiddels gedaan. Is ook al verstuurt naar microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets meer dan 2 jaar nadat het spel is uitgekomen is het me vanmiddag gelukt:

1750/1750 gamerscore voor Halo 3!!!

Ik heb 3 spellen liggen waarmee ik nu kan beginnen. Wie heeft er een mening over welk spel dat zou moeten zijn? De spellen zijn:

- Assassin's Creed 2
- X-Men Origins: Wolverine
- Borderlands

Och en met al dat spul dat er aan zit te komen (Splinter Cell: Conviction, Mass Effect 2, Bioshock2) ben ik voorlopig nog niet klaar. Maar door die stortvloed aan spellen heb ik over 3 maandjes wel 40000 Gamerpoints unlocked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 17:08:
Ik heb 3 spellen liggen waarmee ik nu kan beginnen. Wie heeft er een mening over welk spel dat zou moeten zijn? De spellen zijn:

- Assassin's Creed 2
- X-Men Origins: Wolverine
- Borderlands
Feli !

Borderlands proberen om met vaste groep te spelen van begin tot einde, Assassin's Creed 2 voor de singleplayer experience _/-\o_ , Wolverine heb ik niet gespeeld.

[ Voor 26% gewijzigd door SeamusXanthus op 14-12-2009 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

KoffieNT schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:53:
Twee jaar garantie via de winkel (gewoon naar de winkel brengen en zij regelen alles voor je) en dan nog 1 jaar extra via MS -geen idee hoe dit werkt though-. Samen dus 3 jaar ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Dat is inderdaad beter gezegd :).
Via Microsoft is het gewoon simpel; Formuliertje invullen en insturen, en dan komen ze de kapotte Xbox ophalen en weer langsbrengen (met UPS).

Heb er zelf (gelukkig) geen ervaring mee, maar dit begreep ik van een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op maandag 14 december 2009 @ 17:23:
[...]Borderlands proberen om met vaste groep te spelen van begin tot einde, Assassin's Creed 2 voor de singleplayer experience _/-\o_ , Wolverine heb ik niet gespeeld.
Ok, ik heb 1 vaste maat met wie ik Borderlands kan spelen, maar 4 personen? Dat wordt wel lastig om dan iedereen bij elkaar te krijgen. Met z'n 2-en is het toch ook wel leuk hoop ik?

Ach, dan ga ik voor mezelf beginnen met AC2 en als die vriend online is gaan we Borderlands spelen :) Bedankt voor de input!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:32
//edit laat maar ;)

[ Voor 112% gewijzigd door GAIAjohan op 14-12-2009 19:17 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel voor de reacties! Ik heb inmiddels tversity erop staan. Werkt inderdaad super. Blijf het alleen raar vinden dat dit prog direct werkt zonder enig probleem en dat windows software en windwos hardware zoveel problemen geeft..

Bedankt!

Gr TJ
L1nt schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 23:07:
[...]

Je kunt TVersity overwegen.

Top programma. Gebruik het hier al ruim 1.5 jaar naar volle tevredenheid.
Ook veel media die de Xbox origineel niet aankan kun je dan toch afspelen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Bij mij klopt doe garantie iig niet!

De garantieperiode van mijn XBOX360 klopt niet.

Het is een X360 pro, gemaakt op 22-1-2009

Ik heb hem gekocht op 11 juli 2009. Nu keek ik net bij de garantie wat er over is

# Verlopen van de garantie: 9/14/2010 8:00:00 PM

Dit lijkt mij niet te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Hehe, gewoon net als Pinokkia effe bellen. Dan mag je vast ook wel je bonnetje opsturen en komt het goed.

Ik wilde nu zelf even kijken hoe het staat met de garantie van mijn Xboxen, kan dit ook zonder verplichte registratie? Tot nu toe lukt het me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zo, m'n Call of Duty verkocht.. had het spel uitgespeeld, en nog wat Special Ops gedaan met een maatje. Online speel ik het verder niet, dus was er wel klaar mee. Anders ligt het ook maar stof te happen hé :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik heb mezelf heirvoor ff geregistreerd. Kassabon ingescand. En even een mail naar support gestuurd. (Ben slechthorend en kan dus niet bellen).

Hopen dat ze ermee akkoord gaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ze hebben ook een teksttelefoon service overigens: http://www.xbox.com/nl-NL/support/contact/
Slechthorenden (teksttelefoon):
0800 023 3895

De service is bereikbaar op:
maandag - vrijdag: 09:00-22:00
zaterdag: 09:00-20:00
zondag: 09:00-17:00

[ Voor 27% gewijzigd door Schweino op 14-12-2009 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Maar ik heb zelf geen teksttelefoon :P Ik kan wel bellen met een gewone telefoon, maar bij die callcenters is het geluid altijd zacht, waardoor ik en die ander veel moeten herhalen. Dat soort dingen probeer ik altijd te vermijden door een mailtje te sturen.

[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 14-12-2009 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Captain N schreef op zondag 13 december 2009 @ 21:09:
Verwachte verzenddatum: 14/01/2010 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

@ Iedereen...HDMI kabel van de Action van 3,99 werkt P.E.R.F.E.C.T. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Slashdotter schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:31:
Verwachte verzenddatum: 14/01/2010 :')
Kennelijk was 'ie vandaag populair dan in de aanbieding. De mijne is gisteravond gelijk verzonden. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Wilde vandaag voor het eerst spelen op mijn tweedehandse gehackte Xbox 360 en kreeg na 5 minuten een vastloper. Nadat ik hem opnieuw opstartte kreeg ik de bekende RROD en vroeg me nou af wat te doen. Opsturen naar Microsoft kan denk ik niet echt aangezien hij gehackt is. Iemand suggesties?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

NeoMe schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:42:
@ Iedereen...HDMI kabel van de Action van 3,99 werkt P.E.R.F.E.C.T. :)
Klopt, hier was hij 3 euro, en het werkt perfect, niks geen dure kabel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Amiet01 schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:14:
Wilde vandaag voor het eerst spelen op mijn tweedehandse gehackte Xbox 360 en kreeg na 5 minuten een vastloper. Nadat ik hem opnieuw opstartte kreeg ik de bekende RROD en vroeg me nou af wat te doen. Opsturen naar Microsoft kan denk ik niet echt aangezien hij gehackt is. Iemand suggesties?
Naar de verkoper gaan en je geld terugeisen :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Boeboe schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:32:
[...]

Naar de verkoper gaan en je geld terugeisen :?
Ik had de console geruild tegen FIFA 2010 voor de PS3 (die ik overigens voor 25 euro nieuw had gekocht uit de UK). Hij heeft een winkel die consoles modificeert en dergelijke en weet zelf veel van de Xbox. Bestaat het dat hij het zou kunnen maken? Anders gewoon weer terug ruilen hoor, maar wilde echt heel graag FM3 en Episodes from Liberty City spelen :(.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Gewoon toesturen naar MS.. Mischien krijg je een nieuwe (Niet-gehackde) teruggestuurd. Anders krijg je je gehackde gewoon terug gestuurd.

Ik heb vaak genoeg gehoord dat mensen een nieuwe krijgen, omdat bij een RROD vaak het complete console vervangen word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

D4NG3R NL schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 00:26:
[...]

Gewoon toesturen naar MS.. Mischien krijg je een nieuwe (Niet-gehackde) teruggestuurd. Anders krijg je je gehackde gewoon terug gestuurd.

Ik heb vaak genoeg gehoord dat mensen een nieuwe krijgen, omdat bij een RROD vaak het complete console vervangen word.
Jammer dat er op zo'n manier misbruik wordt gemaakt van het systeem. Anderzijds zou MS daar best beter op mogen letten, en de console pas terugsturen als er *** Euro is overgemaakt. Net als bij Sony en Nintendo dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

D4NG3R NL schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 00:26:
[...]

Moet je dan niet bepaalde kosten betalen voor het terugsturen ofzo? En checken ze de Xbox dan helemaal niet van binnen?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
Amiet01 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 00:01:
[...]

Ik had de console geruild tegen FIFA 2010 voor de PS3 (die ik overigens voor 25 euro nieuw had gekocht uit de UK). Hij heeft een winkel die consoles modificeert en dergelijke en weet zelf veel van de Xbox. Bestaat het dat hij het zou kunnen maken? Anders gewoon weer terug ruilen hoor, maar wilde echt heel graag FM3 en Episodes from Liberty City spelen :(.
Op de blaren zitten, fiets pakken, naar de winkel, en een console met de gewenste games halen

Problem solved. Het leven is soms zo makkelijk. :Y)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
In een winkel gekocht. Gelijk teruggaan met je xbox.

[ Voor 14% gewijzigd door pinokkia op 15-12-2009 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danno88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
@ Amiet,

Heb je hem niet eerst getest toen je hem kocht dan ?
Meestal de gene die hem modificeren repareren hem ook, mits het met de X-clamp te fixen is natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Zo afgelopen weekend Modern Warfare 2 uitgspeeld op Veteran mode.
Nu bezig met een collega om de Special Ops missies uit te voeren.
We zijn nu op de helft ;)

Wat een geweldig spel blijft het ook.

Het enige wat ik dan nog moet doen is de Pit lopen beneden 30 sec...
Wat ik ook doe, ik blijf steken op 33,5........

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 23:07

Vrijdag

De Zwarte

Electra schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:50:

Als je het foutloos doet en ook niet misschiet, krijg je als bonus een tijdsaftrek. Ik gebruik geen rifle/assault maar twee pistolen (niet de desert eagle) omdat je dan maar één kogel per keer afschiet.

Het is mij ook nog nooit gelukt, trouwens :')

Ohja:
BM schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 07:56:
[...]

Op de blaren zitten, fiets pakken, naar de winkel, en een console met de gewenste games halen

Problem solved. Het leven is soms zo makkelijk. :Y)
QFT.

Andere vraag mbt Live: Als ik mijn nickname wijzig, wordt dat dan op andere sites ook overgenomen? Hiermee bedoel ik sites als Trueachievements, Mygamercard etc. En hoe zit het met Live voor Windows, aangezien ik momenteel ook Gears of War en Dawn of War 2 op de pc speel. Moet ik dan inloggen met een nieuwe naam en ben ik alles kwijt of wordt slechts mijn naam gewijzigd en moet ik me hooguit één keer opnieuw aanmelden?

[ Voor 34% gewijzigd door Vrijdag op 15-12-2009 10:09 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Exorcist schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 00:27:
[...]

Jammer dat er op zo'n manier misbruik wordt gemaakt van het systeem. Anderzijds zou MS daar best beter op mogen letten, en de console pas terugsturen als er *** Euro is overgemaakt. Net als bij Sony en Nintendo dus.
Tjah, ikzelf heb geen gehackte xbox.. maar ik ken een aantal mensen die er wel een hebben.

Dat MS niet goed genoeg oplet (firmware/serienummer check) is niet het probleem van de mensen zelf.
En daarnaast, als het nog binnen de garantieregeling valt, waarom zou je dan *** euro overmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:06:
[...]

Ok, ik heb 1 vaste maat met wie ik Borderlands kan spelen, maar 4 personen? Dat wordt wel lastig om dan iedereen bij elkaar te krijgen. Met z'n 2-en is het toch ook wel leuk hoop ik?

Ach, dan ga ik voor mezelf beginnen met AC2 en als die vriend online is gaan we Borderlands spelen :) Bedankt voor de input!
1 vaste persoon is natuurlijk ook prima. Ik zit zelf in een groepje mensen waarbij we onderling hebben afgesproken de dinsdagavond vrij te houden voor gamen. Dan gaan we meestal coop games spelen. In dit geval hebben we met 4 man afgesproken Borderlands elke week te gaan spelen. En als we het hebben uitgespeeld gaan we overleggen wat het volgende project wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Half uurtje dat parcours doorlopen met de Desert Eagle inderdaad en die andere handgun en je hebt 'm hoor :)

Ennuh de 'helft' van Special Ops is niet de helft hoor :P
Die laatste paar missies zijn me toch een partij pittig man, brrr.. (wel gehaald inmiddels hoor :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ken. schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:55:
[...]

Half uurtje dat parcours doorlopen met de Desert Eagle inderdaad en die andere handgun en je hebt 'm hoor :)

Ennuh de 'helft' van Special Ops is niet de helft hoor :P
Die laatste paar missies zijn me toch een partij pittig man, brrr.. (wel gehaald inmiddels hoor :))
4e poging met mijn zusje lukte het.. En mijn zusje is zo gezegt BAGGER in Shooters op de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Danno88 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 08:10:
@ Amiet,

Heb je hem niet eerst getest toen je hem kocht dan ?
Meestal de gene die hem modificeren repareren hem ook, mits het met de X-clamp te fixen is natuurlijk!
Jawel heb hem wel getest en hij werkte gewoon. Maar ik heb hem kennelijk niet lang genoeg getest om te zien dat hij oververhit raakt oid en dan een RROD geeft.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Amiet01 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:14:
[...]

Jawel heb hem wel getest en hij werkte gewoon. Maar ik heb hem kennelijk niet lang genoeg getest om te zien dat hij oververhit raakt oid en dan een RROD geeft.
Dan ben je helaas bij de neus beetgenomen, want normaal testen de eigenaars van de winkel een console uitgebreid zelf. Dus ik zou ech wel mee terugggaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Ik heb The Pit al wel in Special Ops op 3 sterren....
Echter Running the Pit kom ik niet onder de 33 sec... inclusief tijdsaftrek die ik krijg.
Ga het zometeen nog even proberen op een andere manier.

Trouwens die Special Ops missies zijn naar mate het spel vorderd idd een stuk moeilijker.
Nog iemand hier die een aantal special ops missies moet halen? ;)
Voeg me maar toe dan: Semper Fight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
TroonStaal schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:00:
Als je het foutloos doet en ook niet misschiet, krijg je als bonus een tijdsaftrek. Ik gebruik geen rifle/assault maar twee pistolen (niet de desert eagle) omdat je dan maar één kogel per keer afschiet.

Het is mij ook nog nooit gelukt, trouwens :')
Inderdaad een pistol gebruiken, en geen assault rifle. Dat scheelt al een hoop.
Verder: niet misschieten, want dat kost je accuracy, en dus bonusseconden. Wat wel erg goed helpt is 2 man met 1 kogel neerhalen. Kan op een aantal plekken, en zorgt voor een accuracy > 100%, en meer dan 5 seconde bonus. Dan is het re-de-lijk goed te doen. Heb het na een half uurtje prutsen gehaald met 29,2 seconde ofzo. Al kwam ik afgelopen weekend niet meer onder de 40 seconde O-)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

BM schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 12:30:
[...]

[...]

Inderdaad een pistol gebruiken, en geen assault rifle. Dat scheelt al een hoop.
Verder: niet misschieten, want dat kost je accuracy, en dus bonusseconden. Wat wel erg goed helpt is 2 man met 1 kogel neerhalen. Kan op een aantal plekken, en zorgt voor een accuracy > 100%, en meer dan 5 seconde bonus. Dan is het re-de-lijk goed te doen. Heb het na een half uurtje prutsen gehaald met 29,2 seconde ofzo. Al kwam ik afgelopen weekend niet meer onder de 40 seconde O-)
hahahaha ik heb idd gezien hoe je dat het beste kunt doen. ga maar eens even kijken vanmiddag of het me op die manier gaat lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Pistol of de MP5, maximaal 1 (hooguit 2) schoten per 'kill', en vooral door blijven lopen onder het schieten.

Mijn record is nu 29,75sec, maar ik denk dat ik wel onder de 29 uit kan komen, berg af en wind mee dan.

Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.