Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 65 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste
Acties:
  • 91.509 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik heb MW2 multiplayer opgegeven. Kan mijn succesvolle speelstijl die ik had in CoD4 (rushen ) niet meer hanteren op een of andere manier. Heb geen idee waar het aan ligt. Echter zou ik dit wel willen proberen aan te passen, maar de te domme killstreaks (who the fuck invented the care package...) verpesten juist dat beetje plezier waardoor ik weinig zin heb om even door te bijten.

De Singleplayer was briljant en de Spec Ops is dikke fun, maar de MP laat me teleurgesteld achter, net zoals Gears of War 2. Ze willen bigger, better and more badass. Voor de Singleplayer is dat vaak tof, maar de Multiplayer verknallen ze vaak hierdoor. Dit is imho gebeurd bij GoW 2 en nu ook bij MW2. Hopen dat Battlefield Bad Company 2 dit niet heeft....

Dus nu wachten op Bad Company en in de tussentijd kan ik me wel vermaken met de Spec Ops en natuurlijk Dragons Age.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je teleurstelling wel begrijpen. Ik zelf was ook een run-and-gunner in CoD4, maar nu kan dat dus echt niet meer. Erg jammer.

Het is een beetje to camp or not to camp...and die :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Dat gevoel heb ik dus ook. Niet tof :) PWM zei in het verleden wat over dat COD4 ongebalanceerd was van Halo... Toen zei ik dat het wel ok was... Maar als PWM dit nu weer zegt voor MW2 kan ik hem alleen maar gelijk geven :P

[ Voor 70% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-11-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

6pack15 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:05:
[...]

Kan je niet ergens je storage device veranderen? Misschien zoekt ie naar je savegames op je oude hdd
ja, je kan je save-device instellen in de opties, maar dat maakt echt totaal niets uit...

Om het nog mooier te maken: als ik offline ben en delete alle MW2 files, haalt ie toch nog ergens de online progress vandaan... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

TroonStaal schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:35:
[...]

Dankje, dit ga ik eens proberen dan. Blijkbaar ben ik niet de enige met die problemen als ik het hier lees. Eens kijken of dit werkt :)
Heeft dit geholpen bij jou?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb me tot heden tot single player and co-op Special Ops beperkt, maar de multiplayer lijkt me ook erg leuk. Ik ben zelf juist meer van het riflen, dus ben benieuwd. Deel 4 vond ik uitstekend gebalanceerd (op de pc iig). Of je nu run 'n gunt, riflet, of snipet, alles heeft zo z'n voor- en nadelen. En in principe kun je met allen goeie potjes spelen. Binnenkort ook de mp maar eens proberen. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Jobbie schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 21:48:
[...]

ja, je kan je save-device instellen in de opties, maar dat maakt echt totaal niets uit...

Om het nog mooier te maken: als ik offline ben en delete alle MW2 files, haalt ie toch nog ergens de online progress vandaan... 8)7
Elk spel heeft de mogelijkheid max. 64 kb in je profiel op te slaan. Ik vermoed dat dit stukje save info in je profiel staat.

Dat heb ik bijvoorbeeld met Viva Pinata Party Animals, waar ik tot Rare aan toe mee bezig ben geweest omdat ik 1 achievement mis; die van 5 uur spelen. Ergens in mijn profiel staat er een bitje verkeerd waardoor ik die nooit zal krijgen, want MS kan er ook niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Sh0ckTr00per schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 07:14:
[...]

Elk spel heeft de mogelijkheid max. 64 kb in je profiel op te slaan. Ik vermoed dat dit stukje save info in je profiel staat.

Dat heb ik bijvoorbeeld met Viva Pinata Party Animals, waar ik tot Rare aan toe mee bezig ben geweest omdat ik 1 achievement mis; die van 5 uur spelen. Ergens in mijn profiel staat er een bitje verkeerd waardoor ik die nooit zal krijgen, want MS kan er ook niets mee.
Ah, dat moet het zijn... Ik zal nog is kijken of ik het kan fixen met m'n "oude" profiel...
Bedankt voor je antwoord!

Edit: helaas niet kunnen fixen... Profiel gerecoverd: progress is weer 1%... Meh :(

[ Voor 6% gewijzigd door SqueakyClean op 21-11-2009 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Edit

[ Voor 98% gewijzigd door SqueakyClean op 21-11-2009 14:35 . Reden: Dubbel post... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Even een vraagje:

Heb hier een Xbox 360 Pro en een Xbox 360 Arcade.
Me Pro is banned van Live. Nu heb ik me HDD van de Pro in de Arcade gestopt.

Wanneer ik nu offline games wil spelen op me Pro (dus zonder HDD) kan ik nergens iets opslaan. Bij memory vindt hij ook geen devices.

Heeft de Pro serie geen intern geheugen om save games op te slaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
XENTiC schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 09:46:
Even een vraagje:

Wanneer ik nu offline games wil spelen op me Pro (dus zonder HDD) kan ik nergens iets opslaan. Bij memory vindt hij ook geen devices.

Kortweg neen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
XENTiC schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 09:46:
Even een vraagje:

Een memorycard erin stoppen kan natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:19:
Dat gevoel heb ik dus ook. Niet tof :) PWM zei in het verleden wat over dat COD4 ongebalanceerd was van Halo... Toen zei ik dat het wel ok was... Maar als PWM dit nu weer zegt voor MW2 kan ik hem alleen maar gelijk geven :P
Ik moet wel zeggen dat het op een gegeven moment went. In het begin speelde ik op mijn oude wijze en toen had ik een K/D-ratio van 0.9 of zoiets. Dat was ik niet gewend en toen ben ik voorzichtiger gaan spelen (meer bunny-hopping) en nu heb ik een ratio van 1.15. Nog steeds niet m'n oude niveau, maar het gaat wel vooruit. Nu heb ik tenminste potjes waar ik 30 kills maak en dan iets van 10x dood.

Dus geef het nog niet helemaal op :) Al vind ik de killstreaks ook niet echt uitgebalanceerd. Als je net begint te spelen kun je haast niks beginnen tegen al het geweld :(

BTW: Iemand HP al gehuurd op Zune? Ik zag gisteren een reclame voor Zune met de desbetreffende film :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
2 vrienden van me hebben beiden een nieuwe elite gekocht. Nu willen ze de data overzetten, ik heb zelf nog wel zo'n setje, maar niet meer de cd die erbij zat...

Kan dat ook zonder cd of kan je die ergens krijgen? Of kan je het hele setje nog ergens krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-03-2018
Ik heb een vraagje, in mijn huis staan er twee Xbox 360's (250gb en 20gb). Nu hoopte ik een spel op de HDD van de 250gb te kunnen installeren om daarna de disk eruit te halen en in de andere te stoppen om samen met mijn broertje te kunnen spelen. Nu heb ik hem geinstalleerd en hij vraagt voor de disk als ik hem wil spelen via de HDD, dus die stop ik erin waarna de game opstart, maar nu als ik de disk open om de cd eruit te halen gaat hij naar Dashboard. Is er een manier om dit te voorkomen? Of moet ik nou voor beide Xboxen hetzelfde spel kopen? :/

Thanks

Edit: Dit is één oplossing die ik nu heb gevonden, maar ik hou van mijn garantie...
http://www.youtube.com/watch?v=K6eAkHuSskg

[ Voor 10% gewijzigd door Dynd op 21-11-2009 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
Dat moet ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, zit nu eens te kijken naar die videomarketplace, maar 1 ding snap ik niet helemaal. Op de site staat het volgende:
HD videos are provided in 1080p. Instant on HD in full 1080p streaming available with select movies, and requires HDMI cable, HDCP-compliant 1080p display, and 3 mbps broadband speed.
Houdt dat nu dan in dat ik via vga veroordeeld ben tot SD-versie van films? :? Heb weinig behoefte om de boel om te bouwen naar HDMI als het niet hoeft iig :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

Beste mensen even een vraagje,

Ik wil mijn xbox360 verkopen, maar dan ook met mijn xbox live en points erbij afstaan aan de nieuwe eigenaar, deze kan dan eventueel zelf de nickname wijzigen met het aantal punten. Maar hoe zit het verder met het account kun je het email adres, wachtwoorden etc ook allemaal wijzigen? Of is het niet mogelijk om dit te 'resetten' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

BM schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:17:
Hmmz, zit nu eens te kijken naar die videomarketplace, maar 1 ding snap ik niet helemaal. Op de site staat het volgende:

[...]

Houdt dat nu dan in dat ik via vga veroordeeld ben tot SD-versie van films? :? Heb weinig behoefte om de boel om te bouwen naar HDMI als het niet hoeft iig :)
Ik heb het geprobeerd met de avatar teaser op een component kabel en ik kreeg een volledig HD signaal binnen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Dynd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:25:

Edit: Dit is één oplossing die ik nu heb gevonden, maar ik hou van mijn garantie...
http://www.youtube.com/watch?v=K6eAkHuSskg
http://www.youtube.com/watch?v=UC1SFIFnW5M

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynd
  • Laatst online: 03-03-2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
Wat een moeilijk gedoe om een restrictie te omzeilen 8)7

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

DarkShadow schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:01:
2 vrienden van me hebben beiden een nieuwe elite gekocht. Nu willen ze de data overzetten, ik heb zelf nog wel zo'n setje, maar niet meer de cd die erbij zat...

Kan dat ook zonder cd of kan je die ergens krijgen? Of kan je het hele setje nog ergens krijgen?
Ik heb er nog 1 liggen, als je hem wilt hoor ik het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Nee, mijn Live staat nog steeds met een geel uitroepteken ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Net Modern Warfare 2 uitgespeeld op veteran. Damn, is wel weer een pareltje hoor! :) Het laatste level is ook geniaal, wat een sterk einde ook. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Captain N schreef op zondag 22 november 2009 @ 00:38:
Net Modern Warfare 2 uitgespeeld op veteran. Damn, is wel weer een pareltje hoor! :) Het laatste level is ook geniaal, wat een sterk einde ook. :)
Zeker een mooi spel, eerst maar op easy uitgespeeld, nu bezig op veteran _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik ren er nu juist nog even in easy doorheen om nog wat gemiste achievements te halen. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 15:20:
[...]

Ik moet wel zeggen dat het op een gegeven moment went. In het begin speelde ik op mijn oude wijze en toen had ik een K/D-ratio van 0.9 of zoiets. Dat was ik niet gewend en toen ben ik voorzichtiger gaan spelen (meer bunny-hopping) en nu heb ik een ratio van 1.15. Nog steeds niet m'n oude niveau, maar het gaat wel vooruit. Nu heb ik tenminste potjes waar ik 30 kills maak en dan iets van 10x dood.

Dus geef het nog niet helemaal op :) Al vind ik de killstreaks ook niet echt uitgebalanceerd. Als je net begint te spelen kun je haast niks beginnen tegen al het geweld :(

BTW: Iemand HP al gehuurd op Zune? Ik zag gisteren een reclame voor Zune met de desbetreffende film :)
Ik heb het gisteren nog wel redelijk wat gespeeld. Het ging wel wat beter, maar dat komt omdat ik gewoon lame zit te campen. (net zoals 95% van de mensen tegenwoordig met hun snipers met heartbeatsensor, en hun dubbele shotguns ;( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
Weet iemand toevallig waar ik de wireless gaming receiver voor xbox 360 controllers op de pc kan krijgen in Nederland, ik heb er al flink op gegoogled maar kan hem nergens vinden.
Geen van de grote internet sites hebben hem, en mn lokale gameboer had er nog nooit van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zondag 22 november 2009 @ 00:38:
Sterk einde? CoD4 allover again vond ik... En dat hele laatste level is verder geleend uit HL2 :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2009 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Game Error schreef op zondag 22 november 2009 @ 15:06:
Weet iemand toevallig waar ik de wireless gaming receiver voor xbox 360 controllers op de pc kan krijgen in Nederland, ik heb er al flink op gegoogled maar kan hem nergens vinden.
Geen van de grote internet sites hebben hem, en mn lokale gameboer had er nog nooit van gehoord.
Crosspost: Game Error in "Algemeen Budget Games Topic 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:53

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Game Error schreef op zondag 22 november 2009 @ 15:06:
Hoeveel winkels wil je hebben?
pricewatch: Microsoft Xbox 360 Wireless Controller for Windows

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hmm, heb ff Fight Night Round 4 geleend van een vriend, spel wilt updaten maar hangt na een procent of 15. Ook na uitzetten en weer aanzetten. Heb weinig zin de cache te legen ivm alle andere updates van games, maar iemand een andere suggestie?

/laat maar, duurde gewoon ontzettend lang op één of andere manier zonder progress.

[ Voor 14% gewijzigd door Exorcist op 22-11-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Dat is gelijk ook de controller, niet alleen de receiver.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
de receiver alleen is niet meer te koop sinds 2008 ofzo. Heb er ook achter gezocht. Beste is controller + receiver en de controller doorverkopen aan een medetweaker. Apart vind je hem enkel nog 2de hands en dan nog moet je geluk hebben. Niet veel mensen willen dr namelijk vanaf :). Good luck met de zoektocht (plaats evt een zoekertje hier op tweakers)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Als ik van iemand Forza 3 koop en deze verkoper heeft al gebruik gemaakt van de mogelijkheid om de DLC te downloaden, kan ik daar ook nog gebruik van maken? Immers de code die met het spel wordt meegeleverd is al gebruikt..

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Scipionyx schreef op zondag 22 november 2009 @ 17:19:
Als ik van iemand Forza 3 koop en deze verkoper heeft al gebruik gemaakt van de mogelijkheid om de DLC te downloaden, kan ik daar ook nog gebruik van maken? Immers de code die met het spel wordt meegeleverd is al gebruikt..
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 11-09 08:32
PWM schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:29:
Bij de Saturn heb je nu een Elite met Pure en Batman voor 188,-. Scherper ga je ze niet vinden denk ik ;)

EDIT:

[afbeelding]
Zie net dat de actie alleen staat in de folder van Hoofddorp. Erg jammer (woon zelf in Groningen). Of gelden alle actie's altijd overal bij de Saturn?

[ Voor 19% gewijzigd door Perzikvrucht op 22-11-2009 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Zoiets dacht ik al. :)
Enig idee hoe ik dan aan die DLC kan komen? Moet ik daar dan apart points voor kopen ofzo?
* Scipionyx is nog maar zo'n 30u in bezit van z'n Xbox360 :$
barzi schreef op zondag 22 november 2009 @ 17:38:
[...]

Zie net dat de actie alleen staat in de folder van Hoofddorp. Erg jammer (woon zelf in Groningen). Of gelden alle actie's altijd overal bij de Saturn?
Scipionyx schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:33:
[...]

Bij de Saturn (Groningen) kost bovenstaande combo €279,-. Heb zonet gebeld of de aanbieding van Xbox Elite van €188,- ook bij hun gold. Zou wel niet, ze hebben immers diverse aanbiedingen van diverse vestigingen, maar je kan altijd proberen toch. :P
De Elite met MW2 was €250,-
Hoofddorp is simpelweg te ver voor mij. :|
;)

Edit/toevoeging: Wat de prijs van de Elite zonder MW2 en/of FM3 was weet ik niet. Wel werd me verteld dat ze "niet mee konden gaan in de prijs".

[ Voor 7% gewijzigd door Scipionyx op 22-11-2009 18:35 ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Scipionyx schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:05:

Enig idee hoe ik dan aan die DLC kan komen? Moet ik daar dan apart points voor kopen ofzo?
* Scipionyx is nog maar zo'n 30u in bezit van z'n Xbox360 :$
Volgens mij zit er niets anders op dan een nieuw exemplaar te kopen, daar zit dan een kaartje met een download token bij om de Motorsport Legends Car and Track Pack te downloaden. Deze kan je namelijk niet downloaden van de Marketplace. Het enige wat iedereen nu kan downloaden is een Hyundai Car Pack en die is gratis.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik wil zon elite kopen uit engeland van amazon.co.uk
ze hebben zon deal dat je een elite krijgt met 2 gratis games en 1 van die acties is dat je forza 3 krijgt pure en batman en een extra controller dus 2 in totaal
hijs 190 pond dus ongeveer 210 euro of zo.

dus mijn vraag is, kan ik live gewoon hier halen of moet ik t uit uk halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

TroonStaal schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:35:
[...]

Dankje, dit ga ik eens proberen dan. Blijkbaar ben ik niet de enige met die problemen als ik het hier lees. Eens kijken of dit werkt :)
Mijn 360 was net spontaan teruggesprongen naar NAT moderate. En inmiddels ook weer terug naar open.
Bij mij moeten WEL ook de portforwarding opties aanstaan, want met een anders ip adres (wat inhoudt dat de regels niet gelden) werkt het dus niet.
(Dat was waarom het misgegaan was, router herstart ivm geen internet, dhcp geeft 360 een ander ip adres = portforwarding regels gelden ineens voor mijn netboekie die niet veel op xbox live te zoeken heeft :+ )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 22:31:
Hey ik wil zon elite kopen uit engeland van amazon.co.uk
ze hebben zon deal dat je een elite krijgt met 2 gratis games en 1 van die acties is dat je forza 3 krijgt pure en batman en een extra controller dus 2 in totaal
hijs 190 pond dus ongeveer 210 euro of zo.

dus mijn vraag is, kan ik live gewoon hier halen of moet ik t uit uk halen.
ZE versturen geen hardware naar Nederland volgens mij

Gewoon hier halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op zondag 22 november 2009 @ 23:34:
[...]

ZE versturen geen hardware naar Nederland volgens mij

Gewoon hier halen :)
hier is het net wat duurder en amazon stuurt wel hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Hoeveel goedkoper is het met verzendkosten erbij? Voor €10-20 minder zou ik echt niet gaan kloten met zoiets, scheelt het €50+ dan is het een ander verhaal.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Mijn 250GB Forza bundle komt ook van Amazon UK.
Ze versturen super snel en het werkt allemaal prima in NL.
Ik kocht hem omdat de 250GB nog nergens te verkrijgen was hier.
Amazon is een prima shop.

Alleen als het weinig scheelt zou ik hem hier halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 11-09 08:32
Redje schreef op maandag 23 november 2009 @ 09:38:
Mijn 250GB Forza bundle komt ook van Amazon UK.
Ze versturen super snel en het werkt allemaal prima in NL.
Ik kocht hem omdat de 250GB nog nergens te verkrijgen was hier.
Amazon is een prima shop.

Alleen als het weinig scheelt zou ik hem hier halen.
Wat zijn de verzendkosten naar Nederland dan? Die kan ik namelijk niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 17:10:
Ik heb MW2 multiplayer opgegeven. Kan mijn succesvolle speelstijl die ik had in CoD4 (rushen ) niet meer hanteren op een of andere manier. Heb geen idee waar het aan ligt. Echter zou ik dit wel willen proberen aan te passen, maar de te domme killstreaks (who the fuck invented the care package...) verpesten juist dat beetje plezier waardoor ik weinig zin heb om even door te bijten.

De Singleplayer was briljant en de Spec Ops is dikke fun, maar de MP laat me teleurgesteld achter, net zoals Gears of War 2. Ze willen bigger, better and more badass. Voor de Singleplayer is dat vaak tof, maar de Multiplayer verknallen ze vaak hierdoor.
Same here.
Ik ga soms zo vaak achter elkaar dood, waarbij ik echt het idee heb dat ik daar geen invloed op heb. Ik spawn, loop wat, uit een of andere hoek een gozer: paf, dood. Kan gebeuren, al gebeurt dit veel vaker dan in CoD4, dat hectische en tegenstanders die van alle kanten komen.
Respawn, ik loop, ineens predator missle op mijn hoofd: Paf, dood.
Ok, volgende keer beter. Ik respawn, komt gelijk (echt gelijk) een gozer om de hoek, terwijl ik net de LS wil aanraken om te gaan lopen schiet hij: Paf, dood.

Irritatielevel gaat wat omhoog. Vervolgens besef ik me dat ik beter minder kan gaan lopen en wat meer moet campen, vooral vanwege de gasten die van alle kanten kunnen komen. Ik sneak door een gebouw, komt er iemand om de hoek met zijn heartbeatsensor...... Paf, dood. Ok, laat maar weer, morgen weer een dag.

CoD4 speelde ik soms wel uren achter elkaar. Deze game hooguit 2 potjes, dan heb ik het wel weer gezien.
Maar goed, sommige gasten uit mijn friendslist spelen al meer dan 2 volle dagen deze game 8)7 Maar die vinden hun plekkie op de leaderboards heel belangrijk volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
barzi schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:01:
[...]

Wat zijn de verzendkosten naar Nederland dan? Die kan ik namelijk niet vinden.
Er komt nog VAT en shipping bij. Vooral VAT reken je normaal niet op.
Bij de faq staat wat het precies kost.

De Forza bundle was 239 gbp (255 incl vat en verz ) en heb 280 euro totaal betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Lang leve de gameshop Twente!!!

Oude spellen + 20GB HD ingeleverd en MS Stuurtje en Left 4 Dead 2 meegenomen. Moest 18 euro bij leggen.

Erg fijn dat je ergens je spellen in kunt leveren zonder het marktplaats/Ebay gedoe.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Enig nadeel is dan wel weer dat je op mp/ebay vaak wel meer geld terugkrijgt.....maar ja, ieder nadeel hep zijn voordeel enzo.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
L1nt schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:41:
Lang leve de gameshop Twente!!!

Oude spellen + 20GB HD ingeleverd en MS Stuurtje en Left 4 Dead 2 meegenomen. Moest 18 euro bij leggen.

Erg fijn dat je ergens je spellen in kunt leveren zonder het marktplaats/Ebay gedoe.
Niet dat ze heel veel geven voor 2e hands spellen maar: www.gamemania.nl

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 07:36
[b]Scipionyx schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:05:Edit/toevoeging: Wat de prijs van de Elite zonder MW2 en/of FM3 was weet ik niet. Wel werd me verteld dat ze "niet mee konden gaan in de prijs".
Een Elite met 120GB schijf en 1 controller kost 249 euro bij de Saturn in Groningen. Daar krijg je dan standaard Lego - Batman en Pure bij en t/m 30-11 krijg je bij iedere XBOX360 ook CoD:MW2 gratis :D
Helaas wilden ze me niet tegemoetkomen door Lego en Pure om te ruilen voor Assassins Creed II :(

Ik heb hem maar snel meegenomen (je moet toch wat als je oude geband wordt) en hoewel het een aardige uitgave was ben ik wel blij dat ik nu een nieuwe heb: wat issie lekker stil :9

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Saturn aanbieding Elite voor 188,- in Hoofddorp is uitverkocht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Elite met 120GB schijf en 1 controller kost 249 euro bij de Saturn in Groningen. Daar krijg je dan standaard Lego - Batman en Pure bij en t/m 30-11 krijg je bij iedere XBOX360 ook CoD:MW2 gratis

Bovenstaande combinatie kan goedkoper, E 223,- Mediamarkt Amsterdam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scipionyx schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:05:
[...]

Zoiets dacht ik al. :)
Aan die DLC kan ik je niet helpen. Ik kan je alleen wel zeggen dat het echt niets voorstelt hoor. Als je de game hebt uitgespeeld heb je dezelfde auto's alleen dan niet met een mooie skin. Ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat die DLC niet de moeite waard is om lang naar te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:20:
Een Elite met 120GB schijf en 1 controller kost 249 euro bij de Saturn in Groningen. Daar krijg je dan standaard Lego - Batman en Pure bij en t/m 30-11 krijg je bij iedere XBOX360 ook CoD:MW2 gratis

Bovenstaande combinatie kan goedkoper, E 223,- Mediamarkt Amsterdam ;)
Ik kan dus een elite voor 210 ophalen uit engeland via amazong. ze sturen binnen 3 dagen
met 2 controllers pure en lego batman en forza 3 ( heb mw2 al op me ps3 )
vinden jullie dat een goede deal ..?
want je kan kiezen tussen heel veel games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
M'n Xbox heeft een week geleden voor de tweede keer een RRoD gekregen. Dit keer is het niet binnen de drie jaar garantie termijn. Geen nood, ik koop wel een nieuwe. Wou toch al eentje hebben met een grotere harde schijf. Ik had een Premium (zo heette dat toch?) met 20GB gekocht toen hij net uit was.

Mijn dilema is welke versie nu te nemen. De 120GB of de super elite van 250GB. Ik download niet superveel arcade games/demo's of andere content. Wat ik wel wil doen is vaker games "installeren" zodat ik minder lang hoef te wachten als de game moet laden.

Wat zouden jullie nemen?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Als het qua budget toch niks uitmaakt, gewoon die van 250gb nemen. Groter is beter. (in het geval van opslag dan toch :P )

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.bol.com/nl/p/g...04004007431957/index.html

ik krijg dit plus nog een extra controller foor 210 euro, hebben jullie mis betere deals of kan ik beste wachten tot december ..?
bedoel het heeft geen haast heb me 360 net gister verkocht en ben toch druk met AC2 en MW2 en battlefield beta op me ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-sphere schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:26:
M'n Xbox heeft een week geleden voor de tweede keer een RRoD gekregen. Dit keer is het niet binnen de drie jaar garantie termijn. Geen nood, ik koop wel een nieuwe. Wou toch al eentje hebben met een grotere harde schijf. Ik had een Premium (zo heette dat toch?) met 20GB gekocht toen hij net uit was.

Mijn dilema is welke versie nu te nemen. De 120GB of de super elite van 250GB. Ik download niet superveel arcade games/demo's of andere content. Wat ik wel wil doen is vaker games "installeren" zodat ik minder lang hoef te wachten als de game moet laden.

Wat zouden jullie nemen?
Ik heb de 120 GB elite en heb ongeveer 6 spellen geinstalleerd nu en nog ruimte zat. Speel sowieso maar 3 a 4 spellen MAX in dezelfde periode. Veel spellen speel je daarna nooit meer, sommigen blijven gewoon altijd geïnstalleerd staan. Als ik een nieuwe game koop, is het eerste wat ik doe installen op de HD.
Ik heb ook redelijk wat arcade games en demo's en het past nog allemaal makkelijk. Tenzij je je hele collectie games persé geïnstalleerd wilt hebben staan, kun je dus makkelijk voor de 120GB gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

wachten tot de december aanbiedingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Biobakker schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:44:
[...]
Niet dat ze heel veel geven voor 2e hands spellen maar: www.gamemania.nl
Ben ik ook een keer geweest met wat spellen, maar heb ze weer mee naar huis genomen. Het hangt volgens de verkoper ook af van hoeveel ze van het spel al in voorraad hebben, maar voor een spel als Gears of War 2 wilden ze 7,50 geven. Als ik dan zie dat ze er zelf dan gewoon 20 euro voor vragen vind ik het zonde van mijn geld. 20 euro kan ik er zelf via MP ook wel voor krijgen.

Alleen DanceDance Revolution 2 heb ik wel bij ze gedumpt, die raakte ik echt aan de straatstenen niet kwijt en daar wilden ze dan nog wel 30 euro voor geven (had hem voor 50 euro voor mn vriendin gekocht, maar die speelt toch liever op d'r DS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:14:
[...]

Ik heb de 120 GB elite en heb ongeveer 6 spellen geinstalleerd nu en nog ruimte zat. Speel sowieso maar 3 a 4 spellen MAX in dezelfde periode. Veel spellen speel je daarna nooit meer, sommigen blijven gewoon altijd geïnstalleerd staan. Als ik een nieuwe game koop, is het eerste wat ik doe installen op de HD.
Ik heb ook redelijk wat arcade games en demo's en het past nog allemaal makkelijk. Tenzij je je hele collectie games persé geïnstalleerd wilt hebben staan, kun je dus makkelijk voor de 120GB gaan.
Dan hou ik het wel bij de 120GB. Ik wacht ook nog wel even tot mid december ish voor de mooie aanbiedingen :) Alhoewel ze nu ook al best goed zijn.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik was net even in de intertoys en daar lagen 6x 4200 punten kaarten voor 19,95 per stuk :) Direct alle 6 meegenomen, en naar de kassa gegaan. Ik legde er 1 op de balie, en vroeg de jongen te scannen. De jongen schrok, en melde dat hij ze verkeerd geprijst had :P

Direct even mijn sadistische kant getoond: Je weet dat je ze nu moet leveren voor die prijs he O-)

"Euh, ja menneer" >:)

Heb hem gespaard, en gemeldt dat hij ook even de 49,95 prijsjes van de 800 punten kaarten moest aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:41:
Direct even mijn sadistische kant getoond: Je weet dat je ze nu moet leveren voor die prijs he O-)
Dat is idd erg sadistisch >:) , want het is natuurlijk onzin...

Wel netjes van je. Maar even een paar seconden laten spartelen kan geen kwaad... Dan doen ze het de volgende keer goed :P
/EDIT: situatie speelde zich net even af in mijn hoofd, en vind zulke situaties altijd zo zielig haha! zeker als het zo'n jong gastje of meisje is en dan echt zegt: "euh ja sorry meneer". Heb laatst ook twintig euro teruggegeven aan het meisje achter de kassa bij de supermarkt, ze was zo sneu en weet zeker dat ze flink op haar kop gehad zou hebben bij een kasverschil. Daarentegen zijn er ook mensen/bedienden bij wie ik het zonder nadenken zou aanpakken :/

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2009 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Alpha-sphere schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:26:

Wat zouden jullie nemen?
Zou je toch niet even bellen met Microsoft. Aardige kans dat ze je alsnog helpen. Ik heb nl begrepen dat je vaak na garantie weer opnieuw 3 jaar krijgt?
Kun je altijd nog een nieuwe kopen en heb je er misschien 1 voor op de slaapkamer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nondeju, wat is dit? Eerst pleurt MS m'n 256mb kaartje voor de helft vol met die NXE (zonder die update kon ik geen films meer kijken, en ik kijk meer films dan ik game...) waardoor ik geen savegames meer kon opslaan. Koop ik vervolgens een 60GB harddisk, heeft dat ding maar een capaciteit (ook na alles wat erop stond verwijderd te hebben) van 51GB! Nu stond op het doosje al een waarschuwing dat het niet exact 60GB zou zijn vanwege systeembestanden, maar 9GB vind ik echt belachelijk veel.

Xbox stuurtje is dan wel weer erg nice en z'n geld helemaal waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 18:52:
Nondeju, wat is dit? Eerst pleurt MS m'n 256mb kaartje voor de helft vol met die NXE (zonder die update kon ik geen films meer kijken, en ik kijk meer films dan ik game...) waardoor ik geen savegames meer kon opslaan. Koop ik vervolgens een 60GB harddisk, heeft dat ding maar een capaciteit (ook na alles wat erop stond verwijderd te hebben) van 51GB! Nu stond op het doosje al een waarschuwing dat het niet exact 60GB zou zijn vanwege systeembestanden, maar 9GB vind ik echt belachelijk veel.

Xbox stuurtje is dan wel weer erg nice en z'n geld helemaal waard :)
In die 9 gb zitten de cache files van spellen en updates etc. Ik vind trouwens zelf die ruimte inmiddels een beetje verspild. Alle moderne spellen die je op de hdd kunt installeren gebruiken de cache niet meer (mits op hdd geinstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Ik zit een beetje te twijfelen over de Deal of the Week van deze week: de 2e DLC van Fable 2.
Het spel heb ik al een half jaar liggen, maar doordat alle andere spellen voor kwamen ben ik er nog niet aan toe gekomen. Ik lees overal dat de DLC weinig toevoegt aan de game, maar misschien is het voor een eerste run toch niet verkeerd om erbij te hebben.

Zijn er wat mensen hier die hun mening kunnen geven over de DLC (See the future)?

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand last van de nieuwe update?
Met de laaste update loopt live vast als je een films af laat spelen bij inside xbox.
Nooit last van gehad maar sinds de laatste update met zune er bij loopt het ding gewoon vast .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Kazu schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 21:21:
Ik zit een beetje te twijfelen over de Deal of the Week van deze week: de 2e DLC van Fable 2.
Het spel heb ik al een half jaar liggen, maar doordat alle andere spellen voor kwamen ben ik er nog niet aan toe gekomen. Ik lees overal dat de DLC weinig toevoegt aan de game, maar misschien is het voor een eerste run toch niet verkeerd om erbij te hebben.

Zijn er wat mensen hier die hun mening kunnen geven over de DLC (See the future)?
Ik heb de dlc gekocht see the future, het is een mooie uitbreiding en het houdt je wel even bezig, voor de eerste run is het zeker niet verkeerd om erbij te nemen. Als het kan neem dan ook gelijk de andere DLC mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30

Ik weet niet wat de DLC kost, maar je kan de Fable 2 GOTY versie (waar je allebei de DLC content bij krijgt) voor zo'n 20 euro kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

PWM schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:41:
Ik was net even in de intertoys en daar lagen 6x 4200 punten kaarten voor 19,95 per stuk :) Direct alle 6 meegenomen, en naar de kassa gegaan. Ik legde er 1 op de balie, en vroeg de jongen te scannen. De jongen schrok, en melde dat hij ze verkeerd geprijst had :P

"Euh, ja menneer" >:)

Heb hem gespaard, en gemeldt dat hij ook even de 49,95 prijsjes van de 800 punten kaarten moest aanpassen :)
Ik heb het vroeger wel eens meegemaakt dat een klant bij de Intertoys zelf maar de prijslabels omwisselde. Bij de kassa werd echter gewoon de barcode gescand en meneer kon dus mooi met een rood hoofd de doos weer terug in het schap leggen :).

Je hebt wel mooi geluk gehad dus :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Smoonshine schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:45:
[...]

Je hebt wel mooi geluk gehad dus :)
Heb ze dan ook niet meegenomen ;)

Voor mijn eigen gewin een medewerker in de problemen brengen ligt niet in mijn aard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheJoker schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:22:
[...]

Ik heb hem maar snel meegenomen (je moet toch wat als je oude geband wordt) en hoewel het een aardige uitgave was ben ik wel blij dat ik nu een nieuwe heb: wat issie lekker stil :9
weet iemand hoeveel het uitmaakt qua geluid met een nieuwe Elite en een xbox uit het tijdperk van 20Gb (wel met Hdmi..) zou het een nieuwe waard zijn of zou het verschil meevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:23:
[...]

weet iemand hoeveel het uitmaakt qua geluid met een nieuwe Elite en een xbox uit het tijdperk van 20Gb (wel met Hdmi..) zou het een nieuwe waard zijn of zou het verschil meevallen?
Extra hardeschijfruimte is gewoon lekker, ik heb er een van september 2008 en die vind ik echt stil (als je je games installeert op de harddisk) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Rockvee2 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 14:33:
[...]

Extra hardeschijfruimte is gewoon lekker, ik heb er een van september 2008 en die vind ik echt stil (als je je games installeert op de harddisk) :)
De huidige Xboxen maken gewoon weer veel geluid.
M'n nieuwe uit sept of okt 2009 maakt evenveel herrie als m'n oude launch console.
De oorzaak is dat ze dezelfde gare Delta fans gebruiken.
De stille gebruiken Nidec fans en dat merk gebruiken ze niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Redje schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:07:
[...]

De huidige Xboxen maken gewoon weer veel geluid.
M'n nieuwe uit sept of okt 2009 maakt evenveel herrie als m'n oude launch console.
De oorzaak is dat ze dezelfde gare Delta fans gebruiken.
De stille gebruiken Nidec fans en dat merk gebruiken ze niet meer.
Ligt eraan wat je veel geluid vind.
Ik heb een console die in april 2009 gemaakt is, en als ik het geluid op een normaal niveau aanzet, hoor ik vrij weinig van mijn console, ondanks dat ik er geen enkele game op heb geinstalleerd.

Het is dus opzich best wel wat je zelf hard vind kwa geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Schweino schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:35:
[...]
Ik weet niet wat de DLC kost, maar je kan de Fable 2 GOTY versie (waar je allebei de DLC content bij krijgt) voor zo'n 20 euro kopen.
Het spel heb ik al een half jaar liggen, (...)
;) Bedankt voor de tip in ieder geval. Denk dat ik toch maar allebei de DLC haal, in totaal 1400 punten voor een aardig aantal uurtjes extra genieten is toch niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dus de nieuwe elite's maken even veel geluid, dan koop ik maar geen 360 even, hele reden dat ik me 20 gig heb verkocht is om het geluid dan ga ik nu niet weer eentje halen uit england om verviolgens achtrer te komen dat geluid net zo hard is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb de nieuwe elite en ik vind dat de fans niet veel geluid maken. Ik heb ook alle spellen op de HDD geinstalleerd. Ik weet dus niet wat je onder lawaai verstaat maar het geluid is ongeveer 2 keer zo hard als dat van me laptop en mijn laptop is stil.

Verder krijg ik het niet voor elkaar om mijn laptop te vinden op de xbox. Mijn laptop is draadloos aangesloten op de router en de xbox met een kabel. Ik heb een ICIDU router en heb UPnP aan maar ik kan mijn laptopje maar niet vinden.

Ik heb windows 7 op de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 21:24

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Het is maar net wat je hard geluid vind. Ik heb terwijl ik dit type een launch Xbox 360 naast mij staan (30cm afstand) en ik stoor mij er niet echt aan. Games staan wel op de HDD wat echt een verbetering is.

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 11-09 21:00
Ik heb een vraagje: kan je op de xbox360 arcade met 256 Mb memory unit een hardeschijf apart erbij kopen? Ik hoop dat ik van de medetweakers hier een antwoord op krijg. Ik heb nml Xbox 360 Console Arcade & Lips + twee microfoons besteld.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ja, prijzen van een 60gb hdd beginnen zo rond de 55,- geloof ik. Kan je er daarna gewoon op klikken :)

Moet ik eerlijk zeggen dat als ik nu een arcade zou hebben ik gewoon zou doorsparen voor een nieuwe elite, dat kost wellicht meer maar dan heb je een hele nieuwe + een paar nieuwe spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
TroonStaal schreef op woensdag 25 november 2009 @ 19:28:
Ja, prijzen van een 60gb hdd beginnen zo rond de 55,- geloof ik. Kan je er daarna gewoon op klikken :)

Moet ik eerlijk zeggen dat als ik nu een arcade zou hebben ik gewoon zou doorsparen voor een nieuwe elite, dat kost wellicht meer maar dan heb je een hele nieuwe + een paar nieuwe spellen.
De reden waarom ik dat vraag: ik wil in de toekomst de xbox360 arcade upgraden, want nu hoef ik maar €125 :P plus je krijgt een Faceplate, Extra Controller en Sega Superstars Tennis gratis erbij. :D

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:00
Hmmm, ik heb een probleem :|

Gister een wireless adapter binnengekregen. Leek een fluitje van een cent. Ik plug dat ding erin, hij vindt mijn wireless network (100% ontvangst), ik vul mijn wachtwoord in (welke ik heb gechecked), maar daarna begint de ellende )-:. 'Can't connect to wireless network' oid. Dan krijg ik iets van 3 suggesties, zoals

Stekker uit router trekken, 30 sec wachten. Helaas, geen oplossing en wachtwoord verifieren. Gedaan. Klopt écht. De 3e ben ik even kwijt, maar die lukte iig ook niet.

Het lampje op de wireless adapter brandt constant rood (wacht op configuratie).

Ik heb een ICIDU router, welke prima werkt met m'n laptop en draadloze ontvanger op mijn vaste pc op zolder.

Wat kan er mis zijn? Ik heb op de router overigens wel een SIP telefoon aangesloten, welke een statisch IP adres heeft (192.168.1.2). De router heeft 192.168.1.1

Wat ik nog kan proberen: het wachtwoord eraf halen. Kijken of dat lukt.

Kanaal wijzigen? Heeft dat zin?

Kijken of DHCP aan staat.

Kijken of ik een statisch IP adres kan toewijzen @ http://www.portforward.com/networking/staticip-xbox360.htm

Bij dat laatste wordt het in mijn geval dus:

Ga, als wat andere truukjes mislukken, maar proberen een statisch ip adres toe te wijzen.

IP adres bv 12.168.1.200
Subnet: 255.255.255.0
Gateway = (IP v/d router), 192.168.1.1

DNS servers, euhmm, ik heb voor de SIP telefoon 2 open-dns servers van internet geplukt. Is dat ook nodig voor de XBOX?

[ Voor 27% gewijzigd door Sandrioni op 26-11-2009 09:36 ]

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• Rockvee2
  • Niet online
pinokkia schreef op woensdag 25 november 2009 @ 19:33:
[...]

De reden waarom ik dat vraag: ik wil in de toekomst de xbox360 arcade upgraden, want nu hoef ik maar €125 :P plus je krijgt een Faceplate, Extra Controller en Sega Superstars Tennis gratis erbij. :D
Je kan het gewoon erop klikken, 60 of 120 gb
Die aanbieding was van bartsmit

Veel plezier in de wereld van Xbox

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Sandrioni schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:01:
Hmmm, ik heb een probleem :|

Gister een wireless adapter binnengekregen. Leek een fluitje van een cent. Ik plug dat ding erin, hij vindt mijn wireless network (100% ontvangst), ik vul mijn wachtwoord in (welke ik heb gechecked), maar daarna begint de ellende )-:. 'Can't connect to wireless network' oid. Dan krijg ik iets van 3 suggesties, zoals
Heb je WPA2 of iets dergelijks als beveiliging? De wireless adapter van de Xbox 360 die ondersteunt dat niet. Of is het een wireless bridge?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 18:33:
Hoi, ik heb de nieuwe elite en ik vind dat de fans niet veel geluid maken. Ik heb ook alle spellen op de HDD geinstalleerd. Ik weet dus niet wat je onder lawaai verstaat maar het geluid is ongeveer 2 keer zo hard als dat van me laptop en mijn laptop is stil.

Verder krijg ik het niet voor elkaar om mijn laptop te vinden op de xbox. Mijn laptop is draadloos aangesloten op de router en de xbox met een kabel. Ik heb een ICIDU router en heb UPnP aan maar ik kan mijn laptopje maar niet vinden.

Ik heb windows 7 op de laptop.
Ik heb het op de zelfde manier aangesloten. Ik weet ook niet meer precies wat ik heb gedaan, maar ik had op google gezocht en de meest makkelijke manier was met windows media player proberen de xbox te verbinden (google zoeken: xbox 360 play video from pc of zo en was een van eerste hits). Nu vind de xbox mijn laptop. MAAR, hij ziet alleen de map my videos, dus de video's die ik wil kijken moet ik eerst in de my videos map zetten (niet dat dat zo'n ramp is).
Ik hoop dat je hier een beetje verder mee komt, als hetgene wat je met je laptop wil doen is videos kijken.

• Sandrioni
Nitai schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:52:
[...]

Heb je WPA2 of iets dergelijks als beveiliging? De wireless adapter van de Xbox 360 die ondersteunt dat niet. Of is het een wireless bridge?
Ja, het is idd WPA2!

Maar een WEP key van maken? Is het dan opgelost?

• Kazu
Sandrioni schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:03:
[...]

Ja, het is idd WPA2!

Ho, nee! Geen WEP, maak er gewoon WPA van, niet WPA2.
WEP is vele malen slechter beveiligd dan WPA en dus ook veel makkelijker te kraken.

• InZane
  • Laatst online: 08-09 21:43
Sandrioni schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:03:
[...]

Ja, het is idd WPA2!

Dan zou ik gewoon WPA nemen. Dat moet wel kunnen.
WEP is echt heel erg onveilig.

Ik heb trouwens mijn XBOX met een UTP kabeltje aangesloten op een Apple Airport Express die gebrugd is. Dat gaat natuurlijk wel prima met WPA2.

• Sandrioni
Kazu schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:13:
[...]

WEP is vele malen slechter beveiligd dan WPA en dus ook veel makkelijker te kraken.
OK, ga ik checken. Anders zet ik het wel gewoon uit, en zet SSID broadcasting uit. Acht zelf de kans überklein dat iemand in onze buurt probeert mij te hacken :)

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
De Xbox360 wireless adapter ondersteund gewoon WPA2 hoor, dat is toegevoegd in de update van 28 oktober.

Bron

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

pinokkia schreef op woensdag 25 november 2009 @ 19:33:
[...]
Als je budget niet te groot is, is jouw manier een oplossing, maar hou er rekening mee dat zaken los kopen (vooral de hd) totaal duurder is dan jouw upgrade plan. Ik niet of je via hdmi gaat verbinden maar dan zit er (althans zat er in mijn elite bundel) ook nog is een audio dongel bij van 50 eur ofzo. En Sega Tennis koop je met een beetje zoeken voor een tientje in een import shop volgens mij. Dus hecht daar ook niet te veel waarde aan.

Succes met je keuze iig!

10 second ninja DONE

• pinokkia
Sagat schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:15:
[...]

Als je budget niet te groot is, is jouw manier een oplossing, maar hou er rekening mee dat zaken los kopen (vooral de hd) totaal duurder is dan jouw upgrade plan. Ik niet of je via hdmi gaat verbinden maar dan zit er (althans zat er in mijn elite bundel) ook nog is een audio dongel bij van 50 eur ofzo. En Sega Tennis koop je met een beetje zoeken voor een tientje in een import shop volgens mij. Dus hecht daar ook niet te veel waarde aan.

Succes met je keuze iig!
Inmiddels heb ik net de Xbox 360 Console Elite Bundel 120GB (inclusief Resident Evil 5) bij bart smit voor €150 kunnen bemachtigen. (was ook een actie en binnen een mum van tijd uitverkocht) :9 Die arcade die ik gisteren heb besteld gaat natuurlijk retour. Voor die €25 meer heb ik nu wel een hardeschijf van 120GB erin. >:) Alleen geen extra controller. :(

Ps: hoe kan je nou weten wat van moederboard erin zit? het schijnt dat jasper moederboards goed zijn. En falcon moederboards iets minder zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door pinokkia op 26-11-2009 13:52 ]

• morm
  • Laatst online: 19:17
pinokkia schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:49:
[...]

Inmiddels heb ik net de Xbox 360 Console Elite Bundel 120GB (inclusief Resident Evil 5) bij bart smit voor €150 kunnen bemachtigen. (was ook een actie en binnen een mum van tijd uitverkocht) :9 Die arcade die ik gisteren heb besteld gaat natuurlijk retour. Voor die €25 meer heb ik nu wel een hardeschijf van 120GB erin. >:) Alleen geen extra controller. :(

Ps: hoe kan je nou weten wat van moederboard erin zit? het schijnt dat jasper moederboards goed zijn. En falcon moederboards iets minder zijn.
Hoezo geen extra controller? Is een actie van Bart Smit bij ELK pakket geven ze aan in de periode 23 november t/m 5 december.

Heb ook dit pakket voor € 150,- besteld, maar als er geen extra controller bij zit, krijgen ze van mij alsnog een telefoontje. (en begin niet over: Maar je hebt al een Xdoos Elite voor een lage prijs. Actie = Actie)

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Kazu schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:13:
[...]

WPA is ook redelijk eenvoudig te kraken dus als het een beetje kan even je xbox updaten en je hebt WPA2.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

pinokkia schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:49:
Van wikipedia:
As of 2009, Elite models using the Jasper chipset have become available; these are identified by a 12.1V power supply.
Pagina: 1 2 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.