De binnenkant van mijn PC
Spotgoedkope kast zonder kabelmanagement, toch zoveel mogenlijk wegewerkt! (Beoordeel het

)
Hier is een foto: (Zonder CPU/Koeler, deze is er uit vanwege RMA)
CPU Idle: 28c
GPU Idle: 34c
Case temp Idle: 37c
CPU Load: 51c (met overclocks*, zonder ong 48c)
GPU Load: 73c (met overclocks**, zonder ong 68c)
Case temp Load: 46c
Inhoud:
AMD Athlon II X3 435
4Gb DDR3 1333Mhz strookje van Kingstone (komt met een paar weekjes nog een 2e strookje 4Gb bij

)
Club3D HD5770
DVD brander Van sony (Kwam uit oude PC)
Bracket van IcyBox (Via School)
Hierin zitten nog 2 kleine 40mm fans welke behoorlijk wat lucht de kast in blazen. (Mini intakefans?
) Deze zit er eigenlijk constant in.
Western Digital Caviar 250Gb HDD
400w Strider Essential voeding van Silverstone, met een mooie 80+ Certificering.
Edit: Dit alles word bij elkaar gehouden door een
Huntkey C507, welke nog geen 30 euro koste... maar toch vrij ruim is (Weinig cablemanagement opties, maar wel veel ruimte om kabels een beetje weg te stouwen)
*4e core unlocked + 300Mhz increase (4x3.2Ghz dus)
(Stabiel ondervonden na 7 uur prime95 met 4 threads)
**Stock: 850/1200 Na OC: 925/1350 op stock voltage (daarom stijgt de temperatuur ook niet zo...)
CPU hield er alleen mee op binnen 3 dagen (Heb precies dezelfde CPU geleend van mijn oom's computerwinkel (Welke hij gebruikt in zijn testsysteem) Maar dit kwam niet door de temp's of overclock. (geen idee waar het wel aan lag) Deze had ik nog niet OC'd toen deze ermee ophield nee
Op het moment geen extra Fan's (behalve die van de voeding, CPU en GPU), binnenkort haal ik die "Trechter" die op het zijpaneel over de CPU heen zit weg, en vervang ik deze door een
80mm fan 120mm (foutje), ook komt er een intake (voor de HDD) en outtake (achter de CPU) fan in te zitten. Maar dit regel ik allemaal later nog.
[
Voor 13% gewijzigd door
D4NG3R op 01-03-2010 23:41
]