Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Ik ga er wel op vooruit. Heb een plekje op een dedicated server gevonden
/edit:
aan de twitter trending topic "#webreus" te zien heb ik mazzel dat mijn site nog in de lucht is.
[ Voor 23% gewijzigd door André op 26-07-2011 16:31 ]
@Jelte /f/image/wkmMZouae1WWVevLeqedknAO.png?f=fotoalbum_large)
Dit is die klant-login (dus gewoon op webreus.nl rechtsboven inloggen), als je dan naar het gedeelte "Overzicht/opzeggen" gaat kun je achter de domeinnaam/pakket op "Pakket opzeggen" klikken, je krijgt dan nog een vraag met de reden van de opzegging en dan krijg je de code op het scherm te zien en ze sturen die per mail.
Ze zouden die code ook op aanvraag per mail kunnen sturen maar de snelheid van hun reacties is niet bepaald geweldig. Een vriend van me zit ook al bijna 2 weken op een reactie van ze te wachten (ook ivm opzeggen maar hij zit binnen die 2 maanden voor verlenging waardoor het volgens webreus niet meer kan maar dat is onzin naar mijn idee aangezien voor domeinnamen ook de "Wet van Dam" geldt).
/f/image/wkmMZouae1WWVevLeqedknAO.png?f=fotoalbum_large)
Dit is die klant-login (dus gewoon op webreus.nl rechtsboven inloggen), als je dan naar het gedeelte "Overzicht/opzeggen" gaat kun je achter de domeinnaam/pakket op "Pakket opzeggen" klikken, je krijgt dan nog een vraag met de reden van de opzegging en dan krijg je de code op het scherm te zien en ze sturen die per mail.
Ze zouden die code ook op aanvraag per mail kunnen sturen maar de snelheid van hun reacties is niet bepaald geweldig. Een vriend van me zit ook al bijna 2 weken op een reactie van ze te wachten (ook ivm opzeggen maar hij zit binnen die 2 maanden voor verlenging waardoor het volgens webreus niet meer kan maar dat is onzin naar mijn idee aangezien voor domeinnamen ook de "Wet van Dam" geldt).
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Pagina: 1
[/url]:strip_exif()/f/image/5812mrKjoSdmAt6ZVaHQx13E.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5tTO0jP5nXphc1IgUns0QehN.jpg?f=fotoalbum_large)