Toon posts:

Best mogelijke videokaart voor mijn setup²

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views

Verwijderd

Topicstarter
N.a.v. dit topic: Best mogelijke videokaart voor mijn setup?

CPU: Intel Core 2 Duo E6850 @ 3.0 Ghz
Mobo: ASUS P5N-E SLIACPI Bios Revision 0901
Geheugen: 2 GB Kingston DDR2
Videokaart: XFX 8800GT 512mb
Harde schijf: 2x Samsung SATA 116GB schijf
Voeding: Zalman 480W
Monitor: Samsung Syncmaster T220 max resolutie 1680x1050.

Ik zat dus te denken aan een GTX285 of misschien wel eeen 5850, maar ik neem aan dat die kaarten dikke overkill zijn voor mijn huidige setup. Dus de vraag is nu wat is denken jullie de best mogelijke videokaart die dit systeem zou kunnen draaien?

Budget is geen probleem, ik wil gewoon de beste kaart die mijn huidige systeem kan draaien.
Ik speel voornamelijk Call of Duty games. 2,4 en nu MW2. Daarnaast download ik af en toe wat zooi zoals recent Borderlands en Resident Evil 5. Deze games wil ik dan wel op zo hoog mogelijke graphics spelen.

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

ℓaℓa👌

Je gebruikt Windows XP dus je 8800GT is goed genoeg hoor (door DX9). Je kan beter investeren in een snellere CPU.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:35

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Overkill weet ik niet, die processor is nog best snel. Een 5850 of 5770 zal best een verademing zijn.

Misschien 2GB RAM erbij in, je kunt dan wel max ~3GB gebruiken vanwege je 32bits Windows. Maar met gelijk gevulde DIMM sloten heb je wel het 'mooiste' dual channel.

Toen waren beige computers heel gewoon.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat vorige topic ging niet voor niets op slot. Neem **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? eens door en ga eens op zoek naar benchmarks en reviews van de door jouw gevonden kaarten in de voor jou relevante applicaties.
Omdat ik daar verder niets van terug zie in dit topic gaat deze dicht.

Dit topic is gesloten.