Een TR is éénrichtingsverkeer (tenzij je d'r echt dingen in/op schrijft die een antwoord vereisen gok ik). Ik krijg ook nooit feedback op TRs, that's not the point.DeX schreef op donderdag 05 november 2009 @ 07:32:
En zo hebben we ook deze post:
reuzekind in "Het grote grappige plaatjes topic deel 42"
Ik heb meerdere TR's gemaakt over racistische plaatjes waar ik helemaal geen terugkoppeling of reactie op heb gekregen. Ik zie dus eigenlijk weinig actie hierin wat ik schandalig vind.
Als je een TR plaatst dan kijkt er in de loop van de dag vanzelf ene keer een modje naar en die beslist dan of er ingegrepen moet worden of niet. Als er niets gebeurt dan was het ingrijpen dus niet nodig volgens de mod. Ik weet zeker dat het onbegonnen werk is om elke TR te beantwoorden met een gemotiveerd verhaaltje over waarom er wel of niet ingegrepen is.
Overigens vind ik termen als "schandalig" volstrekt ongepast in een discussie over waar de grenzen liggen - je claimt met zulke stemmingmakerijkreten de morele superioriteit, terwijl daarvan naar mijn mening geen sprake van is en het hele doel van een discussie is, te bepalen waar de morele grenzen liggen. Zo'n discussie heeft geen zin als één van de partijen zich het gelijk toe-eigent en met zulke hyperbolen als schandalig de andere partij beschuldigt.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 09:44 ]