Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

offtopic:
En het was in eerste instantie ook gewoon 'door jou genoemde bedragen' :+ Dat mensen heel irritant lopen te verbeteren is nog tot daaraantoe maar dan mag je wel wat zekerder zijn van je zaak...

[ Voor 28% gewijzigd door bwerg op 07-04-2010 00:08 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04:04

Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 18:23
Inderdaad, zal je hem voor deze prijs krijgen als je hem besteld :9 ?

PSN: Roy-1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 09:16

amaterasu

In memory of Cj

Roy-91 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 08:28:
[...]

Inderdaad, zal je hem voor deze prijs krijgen als je hem besteld :9 ?
ik denk het niet :+ ..helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shugosha
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-11-2019
Ondertussen de Sapphire HD5970 besteld bij 4launch. Zou enkele werkdagen duren, maar heb toch echt een vermoeden dat het iets langer zal duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesco
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-03 14:43
Wacht even is salland nou wel of niet betrouwbaar met hun levertijden?

Give a man a fire and he'll be warm for the night, set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Alle zaken die niet direct de HD58xx uit eigen voorraad kunnen leveren zijn qua levertijden onbetrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Macros4 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:49:
Het is inderdaad zo bizar momenteel met nieuwe videokaarten..

Een behoorlijke DX11 kaart zit er gewoon niet in.. HD5xxx slecht leverbaar en ook slechte kwaliteit met al die vage strepen problemen. Nieuwe Nvidia 4xx reeks ga ik niet eens over nadenken en is ook zeer slecht leverbaar.

Dan maar BFBC2 spelen op minder hoge settings op m'n HD4850 en wachten tot er wat fatsoenlijks uitgebracht wordt.. Wel frustrerend want ik wil heel graag een mooie kaart om mijn i7 920 te balanceren..
Euh..een 2e 4850 krijg je zowat gratis bij 3 pakken boter... ga voor CF of koop voor dat geld een 57xx, die zijn mid-range en dus plenty op voorraad(blijkens de reacties in deze thread).
Macros4 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 20:24:
[...]

Ik ga in elk geval geen slechte en dure kaarten cultiveren die ook nog eens slecht leverbaar zijn.

Kan er alleen maar beter op worden denk ik dan maar..
Klopt, maar da betekent wel dat je ws. tot 2011 mag wachten voor een 68xx kaart verkrijgbaar is :w
En je hebt kans..dat het probleem zich wéér voordoet..w8 je dan tot 2012/13 om bad company 2 te spelen op normale settings? :+

Je kunt je geld maar 1x uitgeven, dat snap ik...maar 'wachten'op de volgende generatie' is wachten op oneindigheid...
Verwijderd schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 03:03:
Plus HD filmpjes hardware accelerated kijken *O* Grappig om te zien hoe zo'n kaartje een film met twee vingers in z'n neus kan spelen (10-20% load) terwijl diezelfde film mijn processor met gemak op de kniëen krijgt. Nu heb ik niet de nieuwste processor meer, maar ik blijf dat leuk vinden.
De rekenkracht van een beeldkaart is vele malen hoger dan van een CPU...een i7 CPU heeft een piek van 70 Gflops op 3,2ghz...een geforce 7900 GTX, inmiddels een 4(!) jaar oude beeldkaart, doet er 255. Je CPU is dan ook vooral ontworpen om programmainstructies uit te voeren...

Voor een media pc is de 5xxx reeks dus eigk al overkill... full HD kan makkelijk op een kaart van een paar jaar oud afgespeeld worden :+

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BramSd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:31:
Afbeeldingslocatie: http://www.wa.la/BAfbeeldingslocatie: http://www.wa.la/HAfbeeldingslocatie: http://www.wa.la/IAfbeeldingslocatie: http://www.wa.la/MAfbeeldingslocatie: http://www.wa.la/QAfbeeldingslocatie: http://www.wa.la/R
Gisteren is eindelijk mijn Gigabyte HD5850 geleverd die ik op 8 december 2009 heb besteld. Jippie!

Ik heb vandaag ook de rest van mijn systeem besteld. SSD en processor waren al onderweg. Totale configuratie is nu:

Kast: Cooler Master ATCS840
Voeding: Corsair HX750W | CMPSU-750HXEU
Moederbord: MSI P55-GD85, LGA1156
Geheugen: Kingston 4GB DDR3 1600 CL9 XMP (KHX1600C9D3K2/4GX)
Processor: Intel Core i7 860
Processorkoeler: Scythe Mugen 2 Rev.B
Videokaart: Gigabyte GV-R585D5-1GD-B
Solid State Drive: Intel X-25M Postville 80GB
Hardeschijf 1: Western Digital Caviar Black 640GB (WD6401AALS)
Hardeschijf 2: Western Digital Caviar Green 1TB (WD10EADS)
Optische Drive: Sony AD-7240S-0B

Ik kan niet wachten tot ik alles draaiende heb.
Waar had je m besteld?

[ Voor 199% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcio schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:21:

hoe lang is de 5850 eigenlijk, mijn 4870 zit nu al bijna tegen me hdd rack aan. weet iemand zo hoe lang de kaart in cm is ?
Ik heb een oude 4870 1GB, hij is op het gezicht niet groter.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Nope

[ Voor 96% gewijzigd door Edmin op 07-04-2010 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 06:30
Kreeg een update van Salland gisteren dat ze de 5850 de 8ste deze maand konden leveren, krijg nu weer een update... 10-05-2010 en meteen 25 euro duurder zie ik

[ Voor 16% gewijzigd door davey s. op 07-04-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:16
davey s. schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:23:
Kreeg een update van Salland gisteren dat ze de 5850 de 8ste deze maand konden leveren, krijg nu weer een update... 10-05-2010 en meteen 25 euro duurder zie ik
Pfff, ik ook. Is ook naar 10-05 verschoven. :'( :'(
Het is toch om te janken... Begin eraan te denken die hele order maar te anuleren en later dit jaar maar weer es kijk. Toch jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rey Nemaattori schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:56:
De rekenkracht van een beeldkaart is vele malen hoger dan van een CPU...een i7 CPU heeft een piek van 70 Gflops op 3,2ghz...een geforce 7900 GTX, inmiddels een 4(!) jaar oude beeldkaart, doet er 255. Je CPU is dan ook vooral ontworpen om programmainstructies uit te voeren...

Voor een media pc is de 5xxx reeks dus eigk al overkill... full HD kan makkelijk op een kaart van een paar jaar oud afgespeeld worden :+
Ja, behalve dat de rekenkracht van een videokaart en die van een CPU vrijwel niet te vergelijken zijn. Gigaflops zijn een leuke maateenheid, maar alleen relevant als je het over zaken hebt die op die manier gemeten kunnen worden. Zo niet, dan zijn hoeveel gigaflops dan ook nutteloos, want dat de ene chip twee keer zoveel gigaflops heeft betekent niet altijd dat hij twee keer zo snel een bepaalde taak kan volbrengen. Afhankelijk van de taak zou het zelfs kunnen dat het helemaal niet lukt.
Moderne kaarten zijn vooral fijn omdat ze hardwarematige ondersteuning bieden voor HD-content. Daar is heel weinig rekenkracht voor nodig, juist omdat het harwarematig is.

We hadden het ook over de 4670, al is die alsnog overpowered, want alles behalve de hardwarematige decoding is eigenlijk overbodig :)

Maargoed, verder maak je een geldig punt, in dat iedere enigszins moderne kaart HD-content met gemak kan spelen. Desondanks geen te verwaarlozen eigenschap, aangezien je er anders een relatief beefy systeem tegenover zou moeten zetten om hetzelfde voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
RFdeGroot schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:44:
[...]

Het is toch om te janken... Begin eraan te denken die hele order maar te anuleren en later dit jaar maar weer es kijk. Toch jammer
Denk dat ik zo ook maar annuleer, ff snel vraagje tussen door. Als je al vooraf met ideal hebt betaald en je annuleerd ze dan krijg je toch gewoon het geld terug gestort bij salland? iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
RFdeGroot schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:44:
[...]

Het is inderdaad dramatisch wat ATi hier flikt. Vanaf September kennen ze al grote problemen met het leveren van de kaarten, ruim 7 maanden later is het nogsteeds niet opgelost en het einde is nog lang niet in zicht. Helaas is er weinig aan te doen, ATi heeft op dit moment nauwelijk concurrentie. Ze denken het nu slim te spelen door hun klanten zo te behandelen maar vroeg of laat krijgen ze het allemaal terug, er zijn steeds minder mensen die ATi nog serieus nemen als videokaartenleverancier en steeds meer mensen die reageren cynisch als ik het heb over de nieuwe ATi videokaarten.
Aan de andere kant ook jammer, ATi gooit hun fantastische naam en welopgebouwde goede reputatie volledige te grabbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysticSnake schreef op donderdag 08 april 2010 @ 05:56:
Het is inderdaad dramatisch wat ATi hier flikt. Vanaf September kennen ze al grote problemen met het leveren van de kaarten, ruim 7 maanden later is het nogsteeds niet opgelost en het einde is nog lang niet in zicht. Helaas is er weinig aan te doen, ATi heeft op dit moment nauwelijk concurrentie. Ze denken het nu slim te spelen door hun klanten zo te behandelen maar vroeg of laat krijgen ze het allemaal terug, er zijn steeds minder mensen die ATi nog serieus nemen als videokaartenleverancier en steeds meer mensen die reageren cynisch als ik het heb over de nieuwe ATi videokaarten.
Aan de andere kant ook jammer, ATi gooit hun fantastische naam en welopgebouwde goede reputatie volledige te grabbel.
Want jij denkt dat nVidia nu gaat komen met een leverbaar en betaalbaar alternatief? Word wakker, de problemen liggen momenteel bij TSCM, omdat die de beloofde chips niet kunnen leveren. Ati behandelt helemaal niemand op een bepaalde manier, ze doen hun best en leveren momenteel zoveel mogelijk chips uit. Dat zijn er nog best een hoop, maar niet genoeg. nVidia zal de komende tijd daar niets tegenover kunnen zetten, niet omdat ze dat niet willen, maar omdat ze dat met hun relatief grote chip niet kunnen. De yields daarvan liggen nóg veel lager liggen dan bij Ati, waardoor er nog veel minder chips uitgeleverd gaan worden.

Dus voor je gaat roepen dat je in de steek bent gelaten door wie dan ook, moet je even nadenken over het hoe of wat :) Momenteel word je vooral genaaid door de webshops die een slaatje slaan uit de tekorten, maar denk maar niet dat Ati er veel rijker van wordt dan anders. Op het moment is Ati überhaupt de enige die een fatsoenlijke GPU kan leveren, al is het op beperkte schaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
Sapphire HD5850 Toxic 1GB GDDR5 PCI-E

https://www.afuture.nl/artikel.php?id=2162

Maar de prijzen zijn er wel naar... al is dit de toxic versie :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 22:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik wacht nog steeds tot Cool-Prices de HD5870 weer op voorraad heeft want die kaart die ik nu heb moet RMA vanwege de vele problemen. (strepen ed)

Maar ja als ze niets retour kunnen sturen ... En ik kan niet even een paar maanden zonder videokaart .

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
Kunnen ze je niet een 5770 lenen ofzo?

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesco
De pixmania vapor-x, oh jongens toch.

Give a man a fire and he'll be warm for the night, set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

MysticSnake schreef op donderdag 08 april 2010 @ 05:56:
Ze denken het nu slim te spelen door hun klanten zo te behandelen maar vroeg of laat krijgen ze het allemaal terug
De hoge prijzen zijn voornamelijk te wijten aan leveranciers, ATI heeft de prijzen verhoogd aan de hand van stijgende prijzen van geheugen maar dit zal niet meer dan een tientje per kaart zijn.
er zijn steeds minder mensen die ATi nog serieus nemen als videokaartenleverancier en steeds meer mensen die reageren cynisch als ik het heb over de nieuwe ATi videokaarten.
Kijk eens in de BBG's :) Als je desondanks toch iets ATI toch iets verwijt, onderbouw dat dan even. Want voor zover ik weet zijn zowel de HD4000 als de HD5000 serie beter leverbaar dan zowel de high-end GTX2xx's en de GTX400's ;)

[ Voor 13% gewijzigd door bwerg op 08-04-2010 19:46 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Majesco schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:36:
De pixmania vapor-x, oh jongens toch.
wat is het verschil tussen de pixmania vapor-x of saphire vapor-x , behalve de prijs , heb nog niets kunnen ontdekken... 8)7

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:58:
[...]

Door jou genoemde bedragen? ( het is zowiezo jouw)

Met een adviesprijs van 399 dollar, dat in Nederland waarschijnlijk een prijskaartje van iets meer dan 300 euro zal betekenen, is de HD 5870 een aanrader.
Bron: Tweakers.net

Dat is grappig, dus Tweakers en ATI zeggen het ook?
Ja, klopt. |:(
Van wanneer was dat bericht? Bij de introductie? Want de huidige prijzen zijn hoger door het aanbod, fabrikanten zien ook wel dat ze meer kunnen vragen door het beperkte aanbod. Daarnaast moet je niet vergeten dat de euro > dollar koers rond de 1,50 stond bij introductie. Nu staat de dollar op 1,33 ofzo. Reken het maar uit. Dat is al snel een paar tientjes op een bedrag van 399 dollar.

Je kan blijven wachten, of je kan gewoon iets meer betalen voor een kaart uit voorraad en dan lekker gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
randomice schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:52:
[...]

wat is het verschil tussen de pixmania vapor-x of saphire vapor-x , behalve de prijs , heb nog niets kunnen ontdekken... 8)7
Pixmania...

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesco
randomice schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:52:
[...]

Eentje bestaat, de andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTzLife
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2024
Okey, er zijn weer een paar kaarten binnen.
1 min geleden, waren jullie in de gelegenheid om de 5850 oc van msi te kopen, voor een mooi bedrag van 250 euro. Helaas heb ik hem nu, en kan hem om 3 uur ophalen. Overige kaarten die binnen zijn gekomen:

Club3D HD5850 Overclocked Edition
Sapphire RADEON HD 5850 1GB GDDR5 PCI-E DP DUAL DVI-I HDMII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
iTzLife schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:30:
Okey, er zijn weer een paar kaarten binnen.
1 min geleden, waren jullie in de gelegenheid om de 5850 oc van msi te kopen, voor een mooi bedrag van 250 euro. Helaas heb ik hem nu, en kan hem om 3 uur ophalen. Overige kaarten die binnen zijn gekomen:

Club3D HD5850 Overclocked Edition
Sapphire RADEON HD 5850 1GB GDDR5 PCI-E DP DUAL DVI-I HDMII
Uhm, waar zijn die binnengekomen als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

2x Sapphire 5970 (voor €529,99) op voorraad bij MyCom Alkmaar.

Inmiddels nog 1 over !

Wie O Wie ! >:)

[ Voor 16% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 09-04-2010 16:09 ]

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
Club3D HD5850 Overclocked Edition op voorraad bij Salland!
Er waren er 5.... nu nog 4, aangezien ik er meteen 1 besteld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmm, je quote hierboven nog dat meerdere winkels het hebben en dat Salland niet eens de goedkoopste is...

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:40
Afgelopen woensdag 7-4 de Asus HD5870 besteld bij Salland voor 352 euro. Er stond een levertijd bij van 10-20 dagen. Ik hoop de kaart in mei binnen te krijgen.

Het gaat dus om de Asus 5870 met de 17% betere koeling.
http://www.salland.eu/pro...b-90-c1cnw0-l0uay0bz.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
Klopt, maar Salland had mijn geld al ivm bestelling andere 5850 :p (die ik nu dus geannuleerd heb)

[ Voor 19% gewijzigd door RFdeGroot op 09-04-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTzLife
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2024
Ik ben echt gelukkig, ik ga nu op de fiets hem ophalen. Conclusie MSI 5850 OC vandaag besteld, over 30 min in huis....Dat half jaartje minor recht heeft vandaag zijn werk gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shugosha
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-11-2019
SmokeyTheBandit schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:22:

Ga er morgen 1 ophalen :)

Zou me nu een beetje te laat worden, zo'n 2 uur rijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Shugosha schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:43:
[...]

Ga er morgen 1 ophalen :)

Zou me nu een beetje te laat worden, zo'n 2 uur rijden :(
Ik had het gehoord ja ;)
Ligt voor je klaar.

Dus inmiddels mensen nog 1x een Sapphire 5970 over !!

Wie O Wie !

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
SmokeyTheBandit schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:04:
[...]

Ik had het gehoord ja ;)
Ligt voor je klaar.

Dus inmiddels mensen nog 1x een Sapphire 5970 over !!

Wie O Wie !
2 keer de 5850 besteld bij salland maar kreeg te horen dat ik een maand moest wachten.
Dus heb ik een 5970 overgenomen van een mede tweaker, wel vaag dat er nu een zootje leverbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
Niet meer hoor... Ze zijn alweer op. Levertijd gewoon weer vertrouwd >20 werkdagen

Ben ik blij dat ik meteen besteld heb, kreeg net een mailtje dat ie verstuurd is, dus met een beetje geluk morgen in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:07:
[...]

Van wanneer was dat bericht? Bij de introductie? Want de huidige prijzen zijn hoger door het aanbod, fabrikanten zien ook wel dat ze meer kunnen vragen door het beperkte aanbod. Daarnaast moet je niet vergeten dat de euro > dollar koers rond de 1,50 stond bij introductie. Nu staat de dollar op 1,33 ofzo. Reken het maar uit. Dat is al snel een paar tientjes op een bedrag van 399 dollar.

Je kan blijven wachten, of je kan gewoon iets meer betalen voor een kaart uit voorraad en dan lekker gamen.
Toch maar gekozen voor meer betalen :-s
Maar goed, dan heb ik tenminste weer een computer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 19:30
Zie net bij SWW Computers 37 stuks van deze Sapphire 5850 op vooraad:

pricewatch: Sapphire RADEON HD 5850 1GB GDDR5 PCI-E DP DUAL DVI-I HDMII

Kan me nauwelijks voorstellen dat dat klopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:00:
[...]

Toch maar gekozen voor meer betalen :-s
Maar goed, dan heb ik tenminste weer een computer :-)
Zo is het toch?

Beter voor je, veel plezier met de kaart, ik heb er dagelijks lol van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueberry33
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01-2023
Macros4 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:28:
Zie net bij SWW Computers 37 stuks van deze Sapphire 5850 op vooraad:

pricewatch: Sapphire RADEON HD 5850 1GB GDDR5 PCI-E DP DUAL DVI-I HDMII

Kan me nauwelijks voorstellen dat dat klopt..
Ja dat klopt, heb ze vanmidag gebeld. Denk dat ik mijn RMA procedure ga afkappen want moet nog 1 maand wachten op mijn 5850 en zit al 3 weken zonder. Dan maar paar tientjes meer uitgeven en bijs sww bestellen.

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjilko
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-06-2021
SmokeyTheBandit schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:22:

Inmiddels nog 1 over !

Ik zou hem wel over willen nemen als er nog 1 op voorraad is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Blueberry33 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 21:06:
[...]

Ja dat klopt, heb ze vanmidag gebeld. Denk dat ik mijn RMA procedure ga afkappen want moet nog 1 maand wachten op mijn 5850 en zit al 3 weken zonder. Dan maar paar tientjes meer uitgeven en bijs sww bestellen.
Dat is mooi, dan ga ik SWW maandag ook eens bellen en dan wordt het voor mij toch deze kaart.

Kaart ziet er erg mooi uit trouwens met blauwe pcb en die zilveren ring op de koeler. Fan is ook lekker groot dus de kaart zal wel lekker stil zijn. :)

Zou het niet erg vinden om deze in mijn kast te hangen :) Alleen hopen dat ze geen vage strepen en crash problemen geven..

[ Voor 4% gewijzigd door Jovas op 10-04-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesco
Wat is de punt van de Sapphire 5850 vapor-x wanneer die dezelfe koeler heeft als de standaard sapphire 5850.
Ik ga ervan uit dat die dezelfde is omdat die hetzelfde uitziet en ook waarschijnlijk dezelfde koelprestaties heeft.
Er zijn geen reviews van de 5850 met de nieuwe koeler, maar wel van de 5830 die veel koeler wordt gehouden met deze koeler dan de 5830 met de standaard koeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:55
http://www.zercom.eu/inde...2005&f=1&h=1&s=1&a=185380

Club3D Eyefinity6 editie voor 435 euro bij Zercom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 21:01
Majesco schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:30:
Wat is de punt van de Sapphire 5850 vapor-x wanneer die dezelfe koeler heeft als de standaard sapphire 5850.
Ik ga ervan uit dat die dezelfde is omdat die hetzelfde uitziet en ook waarschijnlijk dezelfde koelprestaties heeft.
Er zijn geen reviews van de 5850 met de nieuwe koeler, maar wel van de 5830 die veel koeler wordt gehouden met deze koeler dan de 5830 met de standaard koeler.
Een 5850 Vapor-X heeft een andere koeler dan een standaard Sapphire 5850 hoor. Alleen niet alle shops laten het goede plaatje zien ;)

Vapor-X: http://images.google.nl/images?q=vapor-x+5850
Standaard: http://images.google.nl/images?q=sapphire+5850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:55
Even met 4Launch gemaild, zie mail voor waar het over ging:
Beste 4Launch,
Weten jullie wat de levertijden zijn van de HD5850 kaarten of zijn deze onbekend?

Met vriendelijke groet,
AlexV
Antwoord:
Beste,

Deze zijn inderdaad nog onbekend echter verwachten wij dat deze binnen nu en een maand beter leverbaar zullen worden.

Met vriendelijke groet,

-------------------
Afdeling Verkoop
4Launch BV
Maw: ze zouden binnen nu en een maand beter leverbaar moeten worden. Als dat waar is dan zou dat erg mooi zijn en kan je voor fatsoenlijke prijzen een HD5850 kopen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesco
JorzoR schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:02:
[...]

Een 5850 Vapor-X heeft een andere koeler dan een standaard Sapphire 5850 hoor. Alleen niet alle shops laten het goede plaatje zien ;)

Vapor-X: http://images.google.nl/images?q=vapor-x+5850
Standaard: http://images.google.nl/images?q=sapphire+5850
Dat is niet zo voor zover ik weet, zo ziet de nieuwe standaard sapphire 5850 cooler eruit.
Afbeeldingslocatie: http://www1.sapphiretech.com/us/gallery/img/559/11162-00-20_HD5850_1GBGDDR5_PCIE_C01.JPG
Kwa form hetzelfe als de vapor-x and kwa koelprestaties waarshijnlijk hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 21:01
Majesco schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:13:
[...]

Dat is niet zo voor zover ik weet, zo ziet de nieuwe standaard sapphire 5850 cooler eruit.
[afbeelding]
Kwa form hetzelfe als de vapor-x and kwa koelprestaties waarshijnlijk hetzelfde.
Zoals je zelf al zegt "de nieuwe".

Het heeft wel wat weg van de Vapor-X, welke naar eigen zeggen, koeler en stiller hoort te zijn dan de "oude" standaard koeler.

Maargoed, zeer waarschijnlijk gewoon nog nergens te krijgen omdat de levering zo brak is met de 58xx serie.

[ Voor 38% gewijzigd door JorzoR op 10-04-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
AlexV schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 15:07:
Even met 4Launch gemaild, zie mail voor waar het over ging:

[...]

Antwoord:

[...]

Maw: ze zouden binnen nu en een maand beter leverbaar moeten worden. Als dat waar is dan zou dat erg mooi zijn en kan je voor fatsoenlijke prijzen een HD5850 kopen _/-\o_
Waar heb ik dat vaker gehoord :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
partyondude schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:40:
[...]

Waar heb ik dat vaker gehoord :/
Zo worden ook al beter leverbaar, daarnaast zijn ze in bijvoorbeeld de US wel prima leverbaar dus waarom zouden ze deze maand hier niet beter leverbaar kunnen worden. :P

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik hoop het voor iedereen die een fijn HD5xxx kaartje wil hebben. Geniet nog dagelijks van mijn HD5870 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesco
In de VS zijn ze al een tijdje( lees paar maanden) goed leverbaar. Dus ga er maar vanuit dat zolang wij bereid zijn om die paar tientjes extra te betalen om de kaart meteen te krijgen dat ze duur een schaar blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

En dat de prijzen in de komende 3 maanden nog zakken om een tweede kaartje bij te kunnen prikken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Als ze in de VS goed te krijgen zijn, waarom dan niet gewoon importeren? Ik doe dat zo vaak met spul uit Japan en de VS, gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Laatst online: 24-08 10:47
-The_Mask- schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 19:41:
[...]

Zo worden ook al beter leverbaar, daarnaast zijn ze in bijvoorbeeld de US wel prima leverbaar dus waarom zouden ze deze maand hier niet beter leverbaar kunnen worden. :P
De kaarten zijn 7 maand uit, al tig berichten geweest over oplossingen voor productieproblemen en andere landen waar zel wel goed te krijgen zijn.... maar vervolgens nog steeds nauwelijks tot niet leverbaar voor normale prijzen hier.
Waarom de komende maand wel?

Ik ben hoe dan ook zeer blij dat ik er ook vroeg bij was en dat de 350 die ik voor mn HD5870 betaald heb goedkoop blijkt te zijn een half jaar later.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anathema schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 22:59:
Ik ben hoe dan ook zeer blij dat ik er ook vroeg bij was en dat de 350 die ik voor mn HD5870 betaald heb goedkoop blijkt te zijn een half jaar later.
Voor 350 euro haal je tegenwoordig ook al een HD5870 binnen, levertijd/prijs verbeterd al. ;)

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Laatst online: 24-08 10:47
-The_Mask- schreef op zondag 11 april 2010 @ 01:44:
[...]

Voor 350 euro haal je tegenwoordig ook al een HD5870 binnen, levertijd/prijs verbeterd al. ;)
Heb je daar trouwens een link van, want ik zie de laatste tijd voornamelijk leverbare kaarten bij alternate met hun woekerprijzen.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik had mijn 5870 kaart gekocht in oktober 2009 voor 316 euro :*)
Alleen moet ik nu iets gaan bijleggen om hem voor een goed werkend exemplaar te vervangen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat dan? Als die stuk is heb je gewoon recht op een vervangend exemplaar, zonder bijbetaling wel te verstaan.

[ Voor 19% gewijzigd door -The_Mask- op 11-04-2010 12:42 ]

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesco
Wat ik ook niet begrijp is waarom ATI en Nvidia reference kaarten maken die 80 of 90 graden worden.
Als je 300,- voor iets moet uitgeven dan is het toch niet erg om 10,- of 20,- extra te betalen zodat je kaart een stuk langer meegaat en minder herrie maakt. In meen dat de meeste mensen dat liever hebben. Nu wordt de toch al kleine markt nog eens verdeels tussen de normale kaarten en de custom koelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesco
Lees dan de eerste regel van mijn post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Majesco schreef op zondag 11 april 2010 @ 13:42:
Wat ik ook niet begrijp is waarom ATI en Nvidia reference kaarten maken die 80 of 90 graden worden.
Als je 300,- voor iets moet uitgeven dan is het toch niet erg om 10,- of 20,- extra te betalen zodat je kaart een stuk langer meegaat en minder herrie maakt. In meen dat de meeste mensen dat liever hebben. Nu wordt de toch al kleine markt nog eens verdeels tussen de normale kaarten en de custom koelers.
lol, mijn 5870 is idle 34 graden en onder load, met gamen, komt ie vaak niet eens boven de 70 graden uit.. en dan doet de fan vrij weinig om het systeem lekker stil te houden.. dus jou opmerking :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-The_Mask- schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:41:
Wat dan? Als die stuk is heb je gewoon recht op een vervangend exemplaar, zonder bijbetaling wel te verstaan.
Het lijkt alsof mensen met schaarstste opeens ook een stuk minder bedachtzaam zijn wat betreft hun wettelijke rechten.

Edited for truth :p

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 04:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majapro
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 06:50

Majapro

Deventer

maar waar blijft Asus met zijn 5850 met 3 jaar garantie? |:(

"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

peakaboo schreef op maandag 12 april 2010 @ 04:00:
[...]

lol, mijn 5870 is idle 34 graden en onder load, met gamen, komt ie vaak niet eens boven de 70 graden uit.. en dan doet de fan vrij weinig om het systeem lekker stil te houden.. dus jou opmerking :X
Zou jij misschien voor mij een half uurtje Furmark willen draaien? Ik wil weten of mijn temps goed zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
De 5850 is iets in prijs gestegen lijkt het. Te verkrijgen voor +-€300
De 5870 lijkt iets goedkoper te worden. Kost nu zo rond de +-€360
De 5970 schommelt erg qua prijs per merk. Maar kost minimaal +-€580
Prijzen die lager liggen en waarbij de producten op voorraad zijn graag vermelden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-The_Mask- schreef op zondag 11 april 2010 @ 13:46:
Wat was er mis met de reference koeling van de HD5770, HD5850 en HD5870?
Voor zo ver ik weet niets, 29 graden idle 75 graden load 30% fan cfx 2 stuks 900-1225mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

44c Idle/85c load hier. In het begin had ik er geen goed gevoel over, maar ik heb nergens last van tot nu toe

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Dani86 schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:56:
44c Idle/85c load hier. In het begin had ik er geen goed gevoel over, maar ik heb nergens last van tot nu toe
Wat is load in jouw ogen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Videokaarten kunnen ook wel een stukje heter worden dan de meeste andere hardware. Mijn videokaart draait relatief koel, maar haalt onder Furmark dan alsnog temperaturen waarbij ik als het mijn processor was wel van zou schrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueberry33
Ik snap hier niks van, sww barst van de 5850 en ik moet bij cool-prices met hun RMA service maanden lang wachten tot zij maar 1 op voorraad hebben. Kunnen ze niet een paar bij sww vandaan halen, dan maar met verlies i.p.v klanten verlies.

Nee ze willen de defecte kaart lekker terug sturen met de hoop dat die nu opeens wél werkt.

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blueberry33 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 00:58:
Ik snap hier niks van, sww barst van de 5850 en ik moet bij cool-prices met hun RMA service maanden lang wachten tot zij maar 1 op voorraad hebben. Kunnen ze niet een paar bij sww vandaan halen, dan maar met verlies i.p.v klanten verlies.

Nee ze willen de defecte kaart lekker terug sturen met de hoop dat die nu opeens wél werkt.
Een defecte kaart hoeven ze niet uit eigen stock te vervangen, die sturen ze gewoon terug naar de fabrikant. Daarom is dit nogal een vaag verhaal, dat zou niet moeilijk voor ze hoeven zijn, tenzij ze zelf op een onduidelijke manier aan die kaart zijn gekomen (via verschillende leveranciers ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueberry33
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 01:07:
[...]

Een defecte kaart hoeven ze niet uit eigen stock te vervangen, die sturen ze gewoon terug naar de fabrikant. Daarom is dit nogal een vaag verhaal, dat zou niet moeilijk voor ze hoeven zijn, tenzij ze zelf op een onduidelijke manier aan die kaart zijn gekomen (via verschillende leveranciers ofzo).
Het is nou ongeveer een maand geleden dat ik mijn kaart heb opgestuurd, maar hij ligt nog steeds bij ze. Bovendien hebben ze niks kunnen vinden waaruit blijkt dat het een defecte kaart is terwijl ik toch echt vaak bsods en strepen kreeg.

Eind april verwachten ze bij leverancier weer een voorraad en dan moet je ook maar hopen dat het ook daadwerkelijk gebeurd.

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:13:
Videokaarten kunnen ook wel een stukje heter worden dan de meeste andere hardware. Mijn videokaart draait relatief koel, maar haalt onder Furmark dan alsnog temperaturen waarbij ik als het mijn processor was wel van zou schrikken.
Gaat het niet om :P Ik wil gewoon weten of mijn MK-13 zijn werk goed doet O-) Als ik de temps zie in Furmark sta ik nog wel even raar te kijken, dus ik vroeg me af wat de stock koeler daar presteerde na een half uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-08 20:54
Ik heb op moment een Sapphire HD5850 in bestelling. De levertijd was meer dan 10 werkdagen, ik ga er dan ook van uit dat het misschien wel 3 weken kan gaan duren. Inmiddels was de prijs ook met 15 euro gestegen sinds mijn bestelling. Ik zal wel laten weten hoelang het totaal geduurd heeft zodra hij binnen is.

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesco
Azerty heeft de Powercolor HD5870 PCS+ op voorraad voor 360,- Geen leuke prijs, maar minder erg dan veel andere.
http://azerty.nl/0-970-26...r-pcs-radeon-hd5870-.html
Reviews kaart:
http://www.overclockersclub.com/reviews/powercolor_5870/
http://www.techpowerup.co...wercolor/HD_5870_PCS_Plus
http://www.hexus.net/content/item.php?item=22037

En ik zie ook dat veel 5870 nu opeens bij hun of bij de leverancier zijn, misschien is de schaarste dan toch eindelijk voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
MATRIX_5870_2DIS voor 275,- koopje :o

https://maxict.nl/product...2GD3?btwview=in&rs=hwinfo

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 13:52
Vergeet niet er dan bij te vermelden dat er een levertijd op zit van 1 tot 2 weken.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Daar gaat het niet om, normaal zijn die +400,-, dan is 2 wkn wachten wel de moeite waard.
Het zal wel een foutje zijn........

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ingenieur
  • Laatst online: 16-09 13:47
Heb net een mail naar 4launch gestuurd voor de Gigabyte Radeon HD5850 die ik daar besteld heb.
Reactie:
"Op het moment is deze serie videokaarten helaas nog steeds lastig te verkrijgen. Onze leverancier geeft aan dat op moment van schrijven de verwachte levertijd onbekend is. Helaas kan ik op dit moment nog niet specifieker zeggen wanneer de videokaart weer leverbaar zal zijn."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Vreemd bij andere shops zijn ze wel voldoende op voorraad, wel de OC versie
http://www.4launch.nl/sho...xdvi-hdmi-dp/hardwareinfo

https://maxict.nl/product...5850?btwview=in&rs=hwinfo

http://www.hardware.info/...uct/Gigabyte_GVR585OC1GD/

[ Voor 15% gewijzigd door Bullus op 13-04-2010 13:04 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ingenieur
  • Laatst online: 16-09 13:47
Nee die dus ook niet.
Heb daar ook over gemaild, de leverancier heeft dit verkeerd in zijn systeem staan. Blijkbaar is dat systeem gekoppeld aan de webshops (bij 4launch in ieder geval). Afwachten dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Majesco schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:03:
Azerty heeft de Powercolor HD5870 PCS+ op voorraad voor 360,- Geen leuke prijs, maar minder erg dan veel andere.
http://azerty.nl/0-970-26...r-pcs-radeon-hd5870-.html
Reviews kaart:
http://www.overclockersclub.com/reviews/powercolor_5870/
http://www.techpowerup.co...wercolor/HD_5870_PCS_Plus
http://www.hexus.net/content/item.php?item=22037

En ik zie ook dat veel 5870 nu opeens bij hun of bij de leverancier zijn, misschien is de schaarste dan toch eindelijk voorbij.
Leuke reviews en dus heb ik dan eindelijk maar is de knoop doorgehakt en besteld. Werd een beetje zat met wachten en 360 euro is op dit moment best redelijk. tsja die paar euro meer ;)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het wachten ook niet langer kunnen volhouden, dus ben naar SWW gegaan voor een Sapphire HD5850. Idle 35c, load (furmark) 72c.
Ik heb wel het probleem dat het hier en daar stottert, zo bij Furmark als mede sommige games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-08 20:54
Voor de zoekenden: Azerty verwacht eind April begin Mei weer de Sapphire HD5850 op voorraad te hebben! (+/- €260,-)

[ Voor 16% gewijzigd door nalufrank op 14-04-2010 10:35 ]

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 07:57:
Ik heb het wachten ook niet langer kunnen volhouden, dus ben naar SWW gegaan voor een Sapphire HD5850. Idle 35c, load (furmark) 72c.
Ik heb wel het probleem dat het hier en daar stottert, zo bij Furmark als mede sommige games.
Is dat die met de nieuwe koeler zoals op de afbeelding met die zilveren ring om de grote fan in het midden?

Wat is de rest van je systeem, en hoe bedoel je het stottert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:42
Op voorraad bij CD-ROM-LAND: MSI Radeon R5870 1GB Lightning - € 479,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaineman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 21:46
Club3d 5850 OC voor 268 bij Azerty op voorraad
pricewatch: Club3D HD5850 Overclocked Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
pricewatch: Asus EAH5870/2DIS/1GD5/V2
Genoeg op voorraad bij verschillende shops

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat de goede kant op zie ik :) binnenkort ook maar eentje bestellen
Zit nog te dubben tussen een 5850 en 5870. Specs i5 750 4GB DDR3 1333 Postville X25 80GB. Scherm is een 24'' 1920x1200 BW2443. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:08:
Het gaat de goede kant op zie ik :) binnenkort ook maar eentje bestellen
Zit nog te dubben tussen een 5850 en 5870. Specs i5 750 4GB DDR3 1333 Postville X25 80GB. Scherm is een 24'' 1920x1200 BW2443. Tips?
Dan is de 5850 een prima oplossing en een prima kaart. Qua voordeel ga je er niet echt op vooruit als je de Hd5870 neemt. (alleen je portemonnee is wat leger) en aangezien je op 1920x 1200 gamet merkt je dat niet echt.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Pagina: 1 ... 35 ... 38 Laatste

Dit topic is gesloten.