Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-03 15:40

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

_Rene_ schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:22:
[...]

De verkoper liet me hun 'systeem' zien, ga er dus vanuit dat dat heel Nederland is.
Dat klopt helemaal ;)
Werk zelf bij de MyCom ;) :)

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasf
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
heb pas geleden een sapphire 5850 bij alternate gekocht en een msi 5850 bij max-ict. bij allebei zat trouwens dirt2 er ook bij. de levertijden zijn zo slecht niet, maar je moet er niet eentje willen voor 200 euro, dan moet je erg lang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-05 18:40

Marce

Het is Marc met een C!

thomasf schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:50:
heb pas geleden een sapphire 5850 bij alternate gekocht en een msi 5850 bij max-ict. bij allebei zat trouwens dirt2 er ook bij. de levertijden zijn zo slecht niet, maar je moet er niet eentje willen voor 200 euro, dan moet je erg lang wachten.
voor hoeveel heb jij ze gekocht dan?
en veel hebben wel iets meer over als 200, maar naar de 260 is teveel van het goede. dan werk ik liever een dagje extra voor een hd5870

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323633

aKra schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:16:
[...]
Ja, geheim van de smid zeg maar 8)7
Inderdaad vrij kansloos .. het is niet alsof je daarmee bedrijfsgeheimen weggeeft ofzo.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
hmmm, ik denk dat ik maar gewoon een sapphire hd5850 bij mijn computer in het winkelwagentje van cool-prices zet. Dit is de goedkoopste en er zit een game bij. Als de club3d veel eerder leverbaar wordt hoop ik dat ik daar kans op maak :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Laatst online: 29-04 23:35
Nouja als je een besteld, is het misschien handig om niet terug te krabellen, zoals bij Mycom er er 168 bestellingen en 60 exemplaren, het lijkt mij wie het eerste is gekomen, die krijg ze, en dat ik denk ik vaak zo, dus als je vanaf dag 1 hebt besteld, en bij 1 winkel bent gebleven, denk ik dat al die mensen al hun kaarten hebben, of is dat niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323633

dat is wel zo, maar als je hen opbelt en meer geld biedt voor je kaart kun je wellicht stijgen in de wachtrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304087

Anoniem: 323633 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:54:
dat is wel zo, maar als je hen opbelt en meer geld biedt voor je kaart kun je wellicht stijgen in de wachtrij
Lol dat heb ik nog nooit gehoord. Ik vind het ook niet mogen kunnen als het wle zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-04 11:26
Misschien ff ontopic ...

Hebben mensen ook al naar Duitsland geweken om een 58xx te halen? Ik keek wat rond en het is volgens mij wereldwijd een tekort aan de 58xx. En vandaag greep ik net te laat voor een betaalbare 5850 -..-

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Niet online
Ik heb 24 oktober een ASUS 5850 besteld bij Salland, toen was de levertijd 1 tot 5 werkdagen, nu is dta inmiddels van 5 tot 10 werkdagen veranderd. Dus ik denk dat mijne binnekort verzonden word :)

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

brilsmurfffje schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 21:56:
@ hierboven
wat is dat nou voor discriminerende opmerking. En je plaatst mensen in een hokje wat ook niet netjes is. Verder mogen winkels geen extra geld aannemen om eerder te leveren, dat is omkoping
eventjes de zeer nutteloze opmerkingen van ubertweakotine en de manier van die opmerkingen achterwege latend heeft hij wel een punt. Veel mensen willen graag voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, mezelf incluis. En hoewel winkels natuurlijk niet geld aannemen op die manier, is eerder al gebleken dat sommige winkels klanten die later besteld hebben en misschien 20 euro meer betaald hebben eerder leveren. Of je het vind kunnen of niet, het zal best zo zijn. En ik ben er ook totaal niet blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelis18
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:39
Lijkt mij sterk dat in de praktijk mensen die iets meer betalen eerder geleverd krijgen. Er is gewoon een wereldwijd tekort aan deze kaarten. Zijn er bijvoorbeeld al mensen die goedkoop een XFX HD5850 hebben besteld, die nog niks geleverd hebben gekregen, terwijl de kaarten wel op voorraad zijn?
Ook hebben veel mensen niet alleen een videokaart besteld, waardoor ik aanneem dat bedrijven het liefst zo snel mogelijk willen uitleveren, zodat ze niet ineens zitten met producten die mensen ineens niet meer willen, omdat het zo lang duurt.

Ik heb overigens bij Salland sinds 23-09 een aantal kaarten in bestelling staan. Vandaag werd ineens de levertijd van de Asus HD5850 van volgende week naar overmorgen gehaald, dus hoop dat hij dan ook daadwerkelijk binnenkomt. Daarnaast zou morgen de Sapphire HD5850 binnen moeten komen volgens de gegevens van Salland. En de door mij bestelde Club3D HD5850 zou afgelopen zaterdag binnenkomen, maar staat nu weer op 'wacht op update'.

Van anderen, die ook een bestelling bij salland hebben staan, heb ik gehoord dat hun kaarten pas eind november of zelfs december als verwacht staan. Zij hebben pas begin oktober besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303261

Sinds 23 oktober heb ik bij Azerty een Sapphire 5850 in bestelling staan voor 210,- eur. Paar dagen terug maar even geïnformeerd naar de verwachte levertijd en deze zou 13 november moeten zijn.

Helaas heb ik in dit topic al gelezen dat de levertijd nu ergens rond 16 november ligt. Ik heb een flauw vermoeden dat de order nog wel een maandje op zich laat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

V&A aangeboden: Grote upgrade set iemand die snel een hd5870 wil sla je slag ;)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306849

Ik ben sinds zaterdag in het bezit van een Powercolor 5850, ik heb die kaart, ik dacht donderdag 29oktober besteld.. en had hem zaterdag al bij mij thuis liggen. Moet er wel bij zeggen dat het niet de meest goedkope was, maar okee :P

Als je beetje rond zoekt, kom je vanzelf wel ergens iets tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-05 00:34

aKra

Intentionally left blank.

Jongens, ik snap jullie frustratie, maar ik ga mijn bron niet zomaar vrijgeven... Lang voor moeten doen om deze te vinden want geen enkele webshop zou je ooit vertellen waar hun inkopen gedaan worden, zelfde geld voor mij.

Gisteren wilde ik op zich nog doorverkopen zodat het kostendekkend was met een kleine winst voor de moeite (repackagen etc.) maar gezien ze niet meer op voorraad waren was dat dus direct onmogelijk geworden...

Het was goed bedoeld naar jullie toe, niks vervelend, maar ik handel naar eer en geweten en heb geen behoefte dat mijn mooie bronnetje verneukt wordt :)

No hard feelings! Ik hou ze in de gaten en als er weer meer binnenkomen schreeuw ik meteen!

(Overigens, privé verkoop wordt er niet gedaan en het huidige minimum stort bedrag is € 5.000,- dus veel bedrijven kunnen en willen hier dus geen zaken mee doen)!

[ Voor 13% gewijzigd door aKra op 04-11-2009 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-04 13:36
ik kreeg een mailtje van afuture..blijkbaar hebben ze een paar 5770s liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

aKra schreef op woensdag 04 november 2009 @ 00:53:
Jongens, ik snap jullie frustratie, maar ik ga mijn bron niet zomaar vrijgeven... Lang voor moeten doen om deze te vinden want geen enkele webshop zou je ooit vertellen waar hun inkopen gedaan worden, zelfde geld voor mij.

Gisteren wilde ik op zich nog doorverkopen zodat het kostendekkend was met een kleine winst voor de moeite (repackagen etc.) maar gezien ze niet meer op voorraad waren was dat dus direct onmogelijk geworden...

Het was goed bedoeld naar jullie toe, niks vervelend, maar ik handel naar eer en geweten en heb geen behoefte dat mijn mooie bronnetje verneukt wordt :)

No hard feelings! Ik hou ze in de gaten en als er weer meer binnenkomen schreeuw ik meteen!

(Overigens, privé verkoop wordt er niet gedaan en het huidige minimum stort bedrag is € 5.000,- dus veel bedrijven kunnen en willen hier dus geen zaken mee doen)!
Gelukkig snap ik jou ook wel, dus dan is het allemaal weer goed toch (tenzij de rest je niet snapt :S)
Wat ik overigens dan weer niet snap is hoe jij het minimum kan halen in je eentje, of moet je dan zorgen dat er zoveel mensen zijn die kaarten willen dat je op dat geld komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
tijlemanz schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:01:
[...]

Gaat inderdaad om de XFX, en is de game die het iets duurder maakt, maar daar kan ik vast iemand anders weer gelukkig mee maken (verkopen). Ik heb over jouw verhaal heen gelezen. Wat ik vreemd vind is dat Cool Prices je niet op de hoogte stelt van andere 5850 voorraad, en dan aan jouw de keuze laat om iets meer te betalen voor een andere 5850. Betaal je iets meer wellicht, maar heb je in ieder geval de keuze, klein beetje klanttevredenheid kweken ook al wacht je lang.
Ze hebben wel gevraagd of ik openstond voor een alternatief. Hiervoor heb ik een 2 of 3 tal andere kaarten in dezelfde prijsklasse opgegeven (195-220 euro). Deze hadden ze blijkbaar niet. Misschien wel de kaarten die gelijk 220+ zijn maar vind het een beetje onzin om er meer voor te gaan betalen.
Uiteindelijk gaat het er om hoelang je wil wachten he :) Ik heb geen directe haast want mijn oude pc doet het nog goed opzich maar nu ik hem besteld heb wil ik hem wel zsm binnen hebben eigenlijk :)
Maar bottomline, ik heb niet je Sapphire wegekaapt! ;)
Goed zo :z

-
En voor een dubbeltje op de 1e rij zitten is zo cliche.... Die kaarten zijn gewoon 200-220 euro dus moet je ze daarvoor kunnen bestellen. Heeft niets te maken met dubbeltjes etc. Dan moeten ze de kaarten niet in het assortiment opnemen of een stuk duurder maken of erbij vermelden wanneer er een hoeveel kaarten worden bezorgd. Ik vind het nu overkomen of de webshops geen idee hebben hoeveel kaarten ze wanneer binnen krijgen. Maak dat de kat wijs.... En mocht het wel zo zijn dan zou ik het order systeem maar eens grondig laten na spitten.

Hoeveel mensen denken dat dit "expres" zo wordt gedaan om de prijs gewoon hoog te houden.... Zou me niets verbazen. Je weet na zoveel releases toch wel ongeveer hoeveel vraag naar de kaarten er gaat komen...

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebellista
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06-2024
Hele PC besteld op 7 oktober, nog steeds geen duidelijke leverdatum gehoord voor mn HD5850 van Sapphire... Maandag nog een mail gestuurd met de vraag hoe en wat maar nog niets terug van Cool-Prices.. Zucht...
Vier weken onderweg nu, hoop dat er een beetje schot in komt, heb mn overklok/koeling order al laaang binnen wel :P In de pricewatch staat al sinds 7 oktober zo'n mooi geel karretje |:(

Zie wel wat voorraad staan bij Komplett voor 258/ 269.. dat gaat me ietsje te ver tov 209 die ik betaald heb toen..

[ Voor 7% gewijzigd door Rebellista op 04-11-2009 09:36 ]

Intel Core i5 750~3.6Ghz + CM Hyper 212 - MSI p55-gd80 - 8GB 1600Mhz GeIL - MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC - CM690 + 4x Scythe Slip Stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ik zie dat de asus (+dirt2) 5870 bij komplett voor 417 te koop is, wel erg veel meer geld.. maar voor degene die het willen hebben is het een mogelijkheid

[ Voor 4% gewijzigd door mschol op 04-11-2009 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Marce schreef op woensdag 04 november 2009 @ 08:57:
[...]

Gelukkig snap ik jou ook wel, dus dan is het allemaal weer goed toch (tenzij de rest je niet snapt :S)
Wat ik overigens dan weer niet snap is hoe jij het minimum kan halen in je eentje, of moet je dan zorgen dat er zoveel mensen zijn die kaarten willen dat je op dat geld komt?
Ten eerste was de inleg toen € 1.000,- en dat was zo op gezien hun prijzen goed waren (verzendkosten zijn minder, vanaf € 16,00 :( ) en ik heb met hun geluld zodat ik niet elke keer hoef te storten zoals nu wel echt de regels zijn (onderpand gegeven zodat ze 100% zeker weten dat ik altijd zou betalen, daarom is dat vooruit betalen zeg maar)... Zeg maar, goed afspraakje met elkaar gemaakt in mijn steenkolen Duits 8)7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-04 10:46
Cool-prices geeft nu in een reactie aan dat ze niet weten wanneer de levering van club3d 5850 is.
Hij stond op 5-11 maar dat is nu blijkbaar niet meer zeker.
Naja ik wacht het nog eventjes af allemaal.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
pffff ik had 12 dagen geleden een van die HD5870 moeten mee pakken van een computer winkel in Hong Kong.
Na 1,5 maand wachten bij een webshops is het nog altijd niet beschikbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Pff ,ik wacht nu al 1 week op een inruil xfx5850 bij ALternate, had ik toch maar de MSI maar gehouden. :'(
en alleen omdat ik dirt2 erbij wou hebben.Ze zouden begin van deze week de XFX versturen, maar volgens de voorraad bij hun ,nog steeds niet beschikbaar.

Wacht nu ook al 2 weken op mijn geld van MAX ict, vanwege rma.(defecte fan) :(

[ Voor 19% gewijzigd door Bullus op 04-11-2009 14:37 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebellista
Heb net van Cool Prices gehoord dat mn HD5850 half deze maand binnen komt (nog een dagje of 10-15 dus), totaal dan 5 weken moeten wachten, maar ik weet iig wel hoe en wat nu.. :X

Intel Core i5 750~3.6Ghz + CM Hyper 212 - MSI p55-gd80 - 8GB 1600Mhz GeIL - MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC - CM690 + 4x Scythe Slip Stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:38
Ik had 4Launch een mailtje gestuurd voor de levertijden van alle kaarten, en ik kreeg hetvolgende terug:
Beste,

Wij hebben momenteel voor alle HD58XX kaarten bestellingen open staan bij onze leveranciers. De voorraden die we binnen krijgen zijn echter niet genoeg om iedereen die al besteld heeft te voorzien. Als u een van deze kaarten wilt vrees ik dus dat u een bestelling zal moeten plaatsen zodat we er een voor u kunnen binnen krijgen.

Met vriendelijke groet,

XXXXXXXX
Afdeling Verkoop
4Launch BV
Maw, ze weten het dus niet, en mijn bestelling van de HD5850 (Sapphire) is verplaatst naar midden november, dan wordt die verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-05 20:29

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

En ik wacht nog steeds op een ATi partner die nu eindelijk een keer, een 2GB versie op de markt gooit... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244769

Heb ook even bij Azerty gevraagd over de Vapor-X
Over de gehele 5800 serie videokaarten kunnen we momenteel geen duidelijke informatie geven.

We weten niet wanneer we een lichting zullen ontvangen, en welke kaarten dit zullen zijn.

De vraag is groot, en het aanbod is laag, dus de levertijd loopt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Komplett verwacht eind november begin december pas weer HD5870 kaarten te kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Het worden dus sinterklaas en/of kerstcadeau's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-05 19:27
Jemig he, is de lopende band bij TSMC vastgelopen ofzo :P

Gelukkig dat ik geen nieuwe kaart nodig hebt :)

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebellista
aKra schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:10:
Het worden dus sinterklaas en/of kerstcadeau's :+
Verjaarspresentje > sept 2010 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:15
Sjezus ben ik blij dat ik 3 tientjes meer heb betaald en de dag erna die kaart in huis had. Denk dat je beter dat ding buiten Nederland kan bestellen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Laatst online: 29-04 23:35
maxoss schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:17:
Sjezus ben ik blij dat ik 3 tientjes meer heb betaald en de dag erna die kaart in huis had. Denk dat je beter dat ding buiten Nederland kan bestellen op dit moment.
Tsja, dan zit je met irritante RMA enzo he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Laatst online: 06:04
Bij Komplett staat er gewoon een Asus en MSI 5870 op voorraad.
Dat ze duurder zijn moet je niet raar van opkijken, maarja, wat is 30 euro op zo'n bedrag :)

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05-2024
ik heb 13 okt een Asus 5870 bij salland automatisering besteld omdat die daar toen binnen 5 dagen aan zou komen. ik zit nu nog steeds te wachten en ze blijven maar mailtjes sturen met dat de datum verandert is. ondertussen is het 13 november geworden. en de prijs is ook al bijna 10 euro gedaald maar dat moet ik nog ff terug vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59888

Jim423 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:56:
Bij Komplett staat er gewoon een Asus en MSI 5870 op voorraad.
Dat ze duurder zijn moet je niet raar van opkijken, maarja, wat is 30 euro op zo'n bedrag :)
Het verschil is 59 euro, dat is 16%. Of je dat er voor over hebt moet iedereen zelf weten natuurlijk. Er zijn berichten dat het over een week of twee beter zou moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:21
Anoniem: 59888 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:35:
[...]

Het verschil is 59 euro, dat is 16%. Of je dat er voor over hebt moet iedereen zelf weten natuurlijk. Er zijn berichten dat het over een week of twee beter zou moeten worden.
Die berichten waren er 2 weken geleden ook al... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picaroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-05 10:35
Vandaag een mailtje van Azerty gekregen dat ze geen levertijden meer kunnen inschatten voor de 5800 serie. De bestelde kaart wordt overigens met de week duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

En daar zijn we weer:

CGAX-58724IDP CLUB3D ATI HD 5870 RV870XT Overclocked 1024MB GDDR5 PCI-E 2.0 2xDVI/1xHDMI/1xTV-OUT 256Bit Retail
CLUB 3D

in bestelling:
04.01.10

R5870-PM2D1G MSI R5870-PM2D1G ATI PCI-E 1024MB GDDR5 1xHDMI 2x DVI 2xVGA via DVI to D-Sub adaptor Core Clock 850 MemoryClock 4800
NEW MSI

in bestelling:
04.01.10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekla
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 17:36
Het is ondertussen 4-11, waar op de leverdatum van salland al een week of 3 staat voor mij. Nog steeds niets vernomen :( Dit is voor de Sapphire HD5850.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Laatst online: 06:04
Anoniem: 59888 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:35:
[...]

Nja dat is natuurlijk van welke prijs je uitgaat.
Maar het is niet gek natuurlijk dat kaarten in voorraad 20% duurder zijn. Persoonlijk zou ik even wachten, maar als ik zonder videokaart zou zitten zou ik die 16% er gewoon bijleggen.

De snelste blauwe indicatie (Sapphire) op Salland komt pas half december weer binnen volgens de orderdatum.
Edit; nvm hij is inmiddels al paars geworden.

[ Voor 3% gewijzigd door Jim423 op 04-11-2009 20:34 ]

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293970

aKra schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:02:
En daar zijn we weer:

CGAX-58724IDP CLUB3D ATI HD 5870 RV870XT Overclocked 1024MB GDDR5 PCI-E 2.0 2xDVI/1xHDMI/1xTV-OUT 256Bit Retail
CLUB 3D

in bestelling:
04.01.10

R5870-PM2D1G MSI R5870-PM2D1G ATI PCI-E 1024MB GDDR5 1xHDMI 2x DVI 2xVGA via DVI to D-Sub adaptor Core Clock 850 MemoryClock 4800
NEW MSI

in bestelling:
04.01.10
Dus jij bent ze aan het kopen, om weer door te verkopen aan Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
*O* XFX5850 is vandaag verzonden. Alleen vreemd dat de voorraad op de alternate site nog op rood staat.
Hopelijk is het geen rma kaart of zo.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Anoniem: 293970 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 20:52:
[...]

Dus jij bent ze aan het kopen, om weer door te verkopen aan Tweakers?
Ik geef alleen weer wat de levertijd is direct van de leverancier 8)7 ... Om mensen teleurstellingen te voorkomen met mooie beloftes... Easy on dude... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-05 17:47

Colan

sucks @ solderen

aKra schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:02:
En daar zijn we weer:

CLUB 3D

in bestelling:
04.01.10
CLUB3D ATI HD 5870 RV870XT Overclocked 1024MB
oude aanduiding o.i.d.?
(ik heb er zo eentje in bestelling staan bij cool-prices enzo)

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Dit zijn de enige die leverbaar zijn onder de naam HD 5870 bij Actebis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59888

Jim423 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 20:34:
Nja dat is natuurlijk van welke prijs je uitgaat.
Ter informatie: een vergelijking tussen verschillende merken leek mij in dit verband niet eerlijk, het ene merk is altijd duurder dan het andere en dat heeft niets met levertijden of wat ook te maken. Aangezien de MSI goedkoper is dan de Asus heb ik die vergeleken. De 59 euro die ik noem is het verschil tussen die MSI kaart bij de goedkoopste winkel in de pricewach, en wat diezelfde kaart bij Komplett kost. Het is best mogelijk dat bij andere merken het verschil kleiner of groter is. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 59888 op 05-11-2009 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-04 14:16
Had begin oktober een Asus HD5850 besteld bij Salland. Zoals bij velen werd de leverdatum maar uitgesteld enuitgesteld. Eergister stond die al op 12 november totdat ik ineens een mailtje kreeg dat hij vandaag waarschijnlijk al binnen zou komen. En ja hoor, vandaag een mailtje dat de kaart onderweg is. Echt een rommeltje in ieder geval die levertijden, maar ben blij dat ik nu mijn kaart binnen heb voordat Modern Warfare 2 uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-05 12:09
Zo TS weer ff geupdate, als ik zo rondkijk dan vermoed ik dat het héél héél moeilijk gaat worden om aan een kaart te komen de komende weken als je er nog niet 1 hebt besteld, dus als je nog niet op een "wachtlijst" staat.
Dit is toch wel een beetje een gemiste kans voor ATI op dit moment, ze zullen niet blij zijn met TSMC (lichtelijk uitgedrukt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Rebellista schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:17:
Heb net van Cool Prices gehoord dat mn HD5850 half deze maand binnen komt (nog een dagje of 10-15 dus), totaal dan 5 weken moeten wachten, maar ik weet iig wel hoe en wat nu.. :X
Ik dus ook. Beetje jammer dat je besteld als de indicator op 3 dagen staat> Daarna op onbekend. Gemeld wordt via mail daarna dat ze hem op 26-10 verwachten. 29-10 zelf maar weer gemaild waar hij bleef en nu is het halverwege november..... Beter stellen ze het niet nog een keer uit :(

Ik snap er ook de ballen niet van hoor. Hoe kan het nou zo slecht leverbaar zijn. Dit zie je toch aankomen als fabrikant/leverancier? Het is niet de 1e videokaart die ze uitbrengen :S Je zou haast gaan denken dat ze bewust een schaarste creeren. Ja, wat ga je dan doen... een verouderde Nvidia kaart halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-05 19:20

superwashandje

grofheid alom

thewizard2006 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 07:58:
[...]

Ik dus ook. Beetje jammer dat je besteld als de indicator op 3 dagen staat> Daarna op onbekend. Gemeld wordt via mail daarna dat ze hem op 26-10 verwachten. 29-10 zelf maar weer gemaild waar hij bleef en nu is het halverwege november..... Beter stellen ze het niet nog een keer uit :(

Ik snap er ook de ballen niet van hoor. Hoe kan het nou zo slecht leverbaar zijn. Dit zie je toch aankomen als fabrikant/leverancier? Het is niet de 1e videokaart die ze uitbrengen :S Je zou haast gaan denken dat ze bewust een schaarste creeren. Ja, wat ga je dan doen... een verouderde Nvidia kaart halen?
de indicator bij cool prices zelf staat nooit op 3 dagen...alleen op voorraad en voorraad bij de leverancier, ze geven geen levertijdindicatie.
+ vaak staat er hier op tweakers 3 dagen terwijl er bij cool prices levertijd onbekend word aangegeven (oftewel altijd controleren bij cool prices)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijlemanz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-02 18:57
Bullus schreef op woensdag 04 november 2009 @ 21:19:
*O* XFX5850 is vandaag verzonden. Alleen vreemd dat de voorraad op de alternate site nog op rood staat.
Hopelijk is het geen rma kaart of zo.
Ik heb de mijne gister binnen gekregen besteld bij Cool Prices (maandag avond besteld). Ik had precies dezelfde gedachte, ff checken aan de hand van de stickers waarmee de verpakking aan de zijkant is verzegeld!!

Bij mij alles OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijlemanz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-02 18:57
Gurneyhck schreef op donderdag 05 november 2009 @ 01:35:
Zo TS weer ff geupdate, als ik zo rondkijk dan vermoed ik dat het héél héél moeilijk gaat worden om aan een kaart te komen de komende weken als je er nog niet 1 hebt besteld, dus als je nog niet op een "wachtlijst" staat.
Dit is toch wel een beetje een gemiste kans voor ATI op dit moment, ze zullen niet blij zijn met TSMC (lichtelijk uitgedrukt).
Daar ben ik het niet mee eens. Ik denk dat het moeilijk gaat worden als je 5850 of 5870 wil binnen halen voor een lage prijs, dat is namelijk op dit moment wat vele mensen doen. Die keuze heb je in ieder geval.

Ik begrijp dat wel, maar dan is het gewoon wachten. Daarnaast zal de schaarste de kaarten ook weer wat duurder maken ( ik heb de club3d 5850 voor onder de 200 zien staan, nu weer richten de 220), dus wil je eigenlijk wel wachten.

Ik ben zelf tot het besluit gekomen dat ik wel een paar 10-tjes extra had om niet te wachten, ik ben simpelweg niet zo geduldig en wil dat ding gewoon binnen hebben. Voor 30 euro meer ten opzichten van de goedkoopste had ik m maandag besteld en gister in huis ( in die 30 euro verschil zou ik dan ook nog Dirt 2 kunnen verwerken).

Dat dit een gemiste kans is voor ATI, daar ben ik het totaal mee eens, maar aan de andere kant zullen ze er veel op verliezen? Die dingen worden toch wel besteld, vele gaan voor de 5000 serie, dus dan staat er een berg back-order, het geld komt toch wel binnen.

Mocht dit nog lang duren en komen de berichten van de nieuwe Nvidia kaart naar voren dan kan er een vervelende situatie ontstaan. Want stel dat de kaart naast sneller, ook relatief goedkoop is, dan gaan mensen twijfelen. Magoed dat is speculeren, op dit moment harkt ATI het geld lekker binnen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hades83
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-02 13:12
Ik had de 5870 bij meerdere zaken besteld, zoals MaxICT, Salland en Azerty. Na meerdere malen contact, geen enkele garantie over levertijden en de hoopvolle maar niet correcte aanduidingen bij Salland over de levertijden heb ik toch maar besloten de belachelijk dure MSI HD 5870 bij Komplett te bestellen. Liever 70 euro meer kwijt dan nog 1 tot oneindig maanden wachten voordat ik mijn nieuwe PC kan gebruiken. :P

En mensen onthoudt dat het indicaties van de levertijden zijn...geen garantie. Half of eind november kan zo januari 2010 worden, en dan moet je jezelf afvragen of je zo lang wil wachten.

Just my 2 cents.
Ik wens alle wachtenden succes toe, en ik hoop echt dat die kaarten snel binnenkomen bij de leverancier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9942

Ik ben zelf tot het besluit gekomen dat ik wel een paar 10-tjes extra had om niet te wachten, ik ben simpelweg niet zo geduldig en wil dat ding gewoon binnen hebben. Voor 30 euro meer ten opzichten van de goedkoopste had ik m maandag besteld en gister in huis ( in die 30 euro verschil zou ik dan ook nog Dirt 2 kunnen verwerken).
Zo heb ik het ook gedaan, voor een paar tientjes meer dan ik in bestelling had heb ik de kaart nu binnen, en dan inclusief dirt 2. Die game zou ik zelf niet gekocht hebben, maar misschien verkoop ik hem nog om een deel van het verschil recht te trekken. Aan de andere kant ben ik wel benieuwd wat directX 11 extra brengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBK
  • Laatst online: 25-11-2023
Zojuist mail van cool-prices ontvangen dat ze niet kunnen zeggen wanneer de hd5850's binnen komen en of ze een deellevering van mijn bestelling moeten maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
JeroenBK schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:08:
Zojuist mail van cool-prices ontvangen dat ze niet kunnen zeggen wanneer de hd5850's binnen komen en of ze een deellevering van mijn bestelling moeten maken...
Hier ook.
Zelfde mailtje.
Aan een deellevering zonder videokaart heb ik ook niets helaas.
Jammer dit hoor. Maar goed niets aan te doen, ik had zo gehoopt hem voor MW2 binnen te hebben.
Misschien cancel ik de gehele order wel. En wacht ik tot ze wel goed te verkrijgen zijn. ;(

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

bij 4 launch bestelling geplaatst voor 5850 van Sapphire. Beoogde levertijd: week 3 van November? Zou wel redelijk snel zijn nog m.i.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
De indicatie van 3 dagen klopt idd niet bij Cool-prices. Het is ook weer een tijdje geleden en kan ook zijn dat hij op "groen" stond. Dit houdt in dat hij bij de leverancier op voorraad was. Kan ook zijn dat dit bij een andere webshop was. heb er inmiddels zoveel gehad :(

Ook de mail gehad van cool-prices. Wel een mail terug gestuurd. het gaat natuurlijk niet zo zijn dat zij niet kunnen leveren en dat ik dan maar nog eens extra 6,95 erbij moet leggen om de videokaart later te laten bezorgen....
Daarnaast is de videokaart die het grote verschil maakt met mijn huidige pc. Het voordeel is dat ik hem dan al in elkaar kan zetten maar als ik daar mijn 1900XT in prik dan zullen mijn FPS echt niet een stuk hoger uitvallen.....

De taktiek van bestellen bij 4 verschillende winkels heeft ook niet mijn voorkeur omdat je overal van te voren moet betalen. En dat is zo ff 1000 euro.... En probeer het dan allemaal maar weer eens terug te krijgen binnen een schappelijke termijn... zucht. Misschien dat ik ook maar alles cancel en gewoon over 2mnd het nog eens probeer.
Sinterklaas en kerst komt er natuurlijk ook aan dus wellicht dat ze daar ook nog eens een extra slaatje uit proberen te slaan.... lekker negatief, maar zou me niets verbazen. *money money money*

De betreffende mail:

1x Sapphire ATI HD5850,1GB

Echter is deze dusdanig moeilijk leverbaar door onze leverancier waardoor we geen duidelijkheid kunnen geven over wanneer we deze weer binnen verwachten te krijgen.

Nu is onze vraag of u van uw bestelling een deellevering wilt maken zodat we alvast de overige onderdelen uit uw bestelling kunnen versturen.

Normaal gesproken brengt een deellevering extra verzendkosten met zich mee van € 9,95 in dit geval zullen we deze terugbrengen tot € 6,95

Wilt u even laten weten of u van uw bestelling een deellevering wilt maken.

[ Voor 19% gewijzigd door thewizard2006 op 05-11-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebellista
thewizard2006 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:22:
De indicatie van 3 dagen klopt idd niet bij Cool-prices. Het is ook weer een tijdje geleden en kan ook zijn dat hij op "groen" stond. Dit houdt in dat hij bij de leverancier op voorraad was. Kan ook zijn dat dit bij een andere webshop was. heb er inmiddels zoveel gehad :(

[...]

Wilt u even laten weten of u van uw bestelling een deellevering wilt maken.
That makes three. Ik heb ze inmiddels gereplied, dus ik hoop vandaag nog wat te horen...
Wel apart dat ze me dit mailen aangezien ik gisteren op online chat te horen kreeg dat mn kaart half deze maand kreeg en ik een van de eersten op de lijst ben |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Rebellista op 05-11-2009 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heloxide
  • Laatst online: 10-01 13:53
Net een XFX voor 269 besteld bij CDromland. Wel wat aan de dure kant, maar ik heb ook geen zin om nog een maand te wachten voor 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:20

icecoolsniper

never run from a sniper!

Net een mailtje gekregen van Azerty dat mijn Asus 5850 eraan komt :) Ik had eerst een 5770 in bestelling staan, maar die heb ik 1,5 week geleden omgewisseld voor deze kaart. Al met al nog snel geregeld dus. Nu hopen dat het geen DOA is |:(

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
hades83 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:47:
Ik had de 5870 bij meerdere zaken besteld, zoals MaxICT, Salland en Azerty. Na meerdere malen contact, geen enkele garantie over levertijden en de hoopvolle maar niet correcte aanduidingen bij Salland over de levertijden heb ik toch maar besloten de belachelijk dure MSI HD 5870 bij Komplett te bestellen. Liever 70 euro meer kwijt dan nog 1 tot oneindig maanden wachten voordat ik mijn nieuwe PC kan gebruiken. :P

En mensen onthoudt dat het indicaties van de levertijden zijn...geen garantie. Half of eind november kan zo januari 2010 worden, en dan moet je jezelf afvragen of je zo lang wil wachten.

Just my 2 cents.
Ik wens alle wachtenden succes toe, en ik hoop echt dat die kaarten snel binnenkomen bij de leverancier!
dus jij hebt em voor me neus weggekaapt ;(

ze hebben er noog 1 maar die vind ik persoonlijk echt veel te duur.. 417 euro...

[ Voor 4% gewijzigd door mschol op 05-11-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbyboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-03 06:41
Ik had gisteren Cool-Prices ook gemaild en kreeg ook in mijn mail de vraag of ze het al konden verzenden voor 6,95 extra. Zal nog wel een poosje duren dan :o ;(

Misschien leuk/handig om in de OP te plaatsen wanneer iedereen die hier pos, en een kaart heeft besteld, de datum post van de bestelling.

Mijn in dit geval: 20-10-09 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
robbyboy schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:21:

Misschien leuk/handig om in de OP te plaatsen wanneer iedereen die hier pos, en een kaart heeft besteld, de datum post van de bestelling.

23-10-2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-04 14:16
Eindelijk, na precies 1 maand en 1 dag(4 oktober besteld) eindelijk net mijn Asus HD5850 binnen. Leuke verrassing, er zit een Dirt 2 coupon bij terwijl ik dit nergens tegen ben gekomen tijdens het bestellen. Wel even een plus puntje naar Asus toe, dit is de netste doos en verpakking die ik van een videokaart ben tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-05 13:18

.Frank

Frank.

Dan mag je bij mij 29-10 opschrijven. Ik bestelde toen een Club3D 5850 bij Cool-Prices voor €199.10.

Vandaag ben ik ook door ze gemaild met het verzoek of ik alternatieven kon opgeven voor mijn bestelling. Ik heb gezegd dat het merk me in principe geen drol uitmaakt, zo lang het maar een 5850 voor max. €220 is. Benieuwd of ik nu sneller een kaart krijg...

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebellista
TheDukemaster schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:45:
Eindelijk, na precies 1 maand en 1 dag(4 oktober besteld) eindelijk net mijn Asus HD5850 binnen.
.Frank schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:46:
Dan mag je bij mij 29-10 opschrijven.
Denk dat ik over je record wachten heen ga straks dukemaster :P , 07-10-09 besteld, half deze maand (als het goed is |:( ) binnen. Sapphire HD5850 > 212 euro

[ Voor 3% gewijzigd door Rebellista op 05-11-2009 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Laatst online: 09-05 15:15
robbyboy schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:21:
Ik had gisteren Cool-Prices ook gemaild en kreeg ook in mijn mail de vraag of ze het al konden verzenden voor 6,95 extra. Zal nog wel een poosje duren dan :o ;(

01-10-09 XFX HD5870 Besteld voor €359
03-10-09 In huis :)

Denk dat ik de hele meute net voor was :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekla
24-09-09 besteld, wacht nog steeds op mijn sapphire 5850 (Salland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
.Frank schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:46:
Dan mag je bij mij 29-10 opschrijven. Ik bestelde toen een Club3D 5850 bij Cool-Prices voor €199.10.

Vandaag ben ik ook door ze gemaild met het verzoek of ik alternatieven kon opgeven voor mijn bestelling. Ik heb gezegd dat het merk me in principe geen drol uitmaakt, zo lang het maar een 5850 voor max. €220 is. Benieuwd of ik nu sneller een kaart krijg...
Dit heb ik ook al gedaan :9
Maar daar hebben ze nog niet op gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:38
Zercom en 4Launch nog een keer gemaild, de vorige mail van 4Launch was niet duidelijk wat mij betreft, dit kreeg ik terug:

4Launch:
Beste XXXXX,

Wij krijgen wekelijks wel een aantal kaarten binnen, verschillend in merk.
Echter zijn de wachtlijsten dermate lang dat wij niet kunnen voorzien wanneer wij aan u zouden kunnen leveren mocht u een bestelling plaatsen.

Normaliter natuurlijk wel, maar van de HD5XXX serie is dat helaas echt niet te voorzien.

Met vriendelijke groet,

XXXXXXXXXXXXX
Afdeling Verkoop
4Launch BV
Zercom:
Geachte XXXXXXXXXXX,

We hebben ze voor korte tijd op de site gehad maar ze zijn nu al een tijdje
uitverkocht en het is nog onbekend wanneer ze weer beschikbaar zijn.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Verkoop
XXXXXXXXXX

Zercom Computers Eindhoven
Lodewijkstraat 38
5652 AC Eindhoven
Onbekend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heloxide
  • Laatst online: 10-01 13:53
Zo te zien heeft cdromland er nog een paar op voorraad. Staat nu op "beperkte voorraad". Dat was vanochtend nog "op voorraad".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-04-2023
Club3D 5850 op 21 okt bij 4Launch besteld.
Zaterdag een mailtje gekregen dat ie in week 46 binnenkomt, volgende week dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
SmokeyTheBandit schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:11:
[...]

Ik zou als ik jou was maar rekening houden met veel latere data. Deze kaarten komen hooguit 1x per week bij BAS binnen en als ze dan komen zijn het er hooguit een handje vol (max 20). Neem dan het feit dat er gemiddeld op beide Sapphire kaarten 130 backorders zijn. Dit houd dus in dat de volgende 20 kaarten verdeeld worden over de langst wachtende orders van de 130.

Reken maar eerder op eind December begin januari dat deze kaarten een "beetje" leverbaar gaan worden.
Dit geldt natuurlijk voor alle shops en distri's net zo, die datums moet je daarom echt met een hele hele hele grote korrel zout nemen (dat is hooguit dus de 1st volgende datum dat hun er een paar krijgen om hun backorders uit te gaan leveren) Dat zijn dus hoogst waarschijnlijk geen "vrije voorraad" kaarten :(
Wat ik wel vaak merk is dat Nederland vrij gunstig geleverd wordt rond deze tijd (en na sinterklaas overigens weer heel slecht).
BV de wii werd massaal voor sinterklaas naar nl gescheept.
Ik weet niet of het hier ook voor geld omdat het sowieso erg populair is, ik hoop het wel, ik ben al een tijdje aan het kijken, maar ze zijn te slecht leverbaar...

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djiezes
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-04 15:24
Anandtech schat het somber in: Prijzen omhoog, voorraad omlaag:
http://www.anandtech.com/weblog/showpost.aspx?i=654
After our latest round of price checks, we talked with AMD about the situation and asked them if there was any truth to the rumor of an official price hike. The news is not good: 5850 prices are officially going up. AMD is citing supply issues of components (including memory) amidst the heavy demand for the 5850, and ultimately deciding to pass the cost on to the consumer. Meanwhile there is no official price hike for the 5870, although it’s going to be affected by any increased component costs just as much as the 5850.

Desktop ; Htpc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
wellicht ten overvloede maar: net langs paradigit geweest, verwachte levertijd van de 5870 -> januari 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Heloxide schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:43:
Zo te zien heeft cdromland er nog een paar op voorraad. Staat nu op "beperkte voorraad". Dat was vanochtend nog "op voorraad".
alles is daar uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
als je snel bent kan je waarschijnlijk nog wel een xfx bemachtigen. Al kan dat tijdens het typen van dit bericht veranderd zijn ;).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
tijlemanz schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:11:
[...]

Ik heb de mijne gister binnen gekregen besteld bij Cool Prices (maandag avond besteld). Ik had precies dezelfde gedachte, ff checken aan de hand van de stickers waarmee de verpakking aan de zijkant is verzegeld!!

Bij mij alles OK.
Gelukkig bij mij ook alles ok. Dadelijk ff windows 7 clean installen en dan gaan we weer oc-en/benchen/gamen..... *O*

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:06

Epsilon

Tekla schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:58:
24-09-09 besteld, wacht nog steeds op mijn sapphire 5850 (Salland).
14 december 2009 is verwachte levertijd bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-01 14:18
pfff ... lastig hoor ... ik wil eigenlijk wel zo'n 5870 Vapor bestellen ... tot nu toe nog geen winkel te NL kunnen vinden waar die dingen uberhaupt te bestellen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Laatst online: 11-05 23:07
Het is zo hopeloos met deze kaarten, ik wil deze graag gaan kopen in combinatie met een nieuwe pc, maar heb zo indruk als ik bestel dat ik ze heb tegen de tijd dat nvidia zijn nieuwe serie aanlevert.

Ik zag wel gisteren nog 5870 in de schappen liggen bij paradigit Eindhoven, of dit nog het geval is kan ik niet verzekeren. (370 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
J_star schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:51:
Het is zo hopeloos met deze kaarten, ik wil deze graag gaan kopen in combinatie met een nieuwe pc, maar heb zo indruk als ik bestel dat ik ze heb tegen de tijd dat nvidia zijn nieuwe serie aanlevert.
Voor Fermi ga je toch de hoofdprijs betalen (veel meer dan een HD5870 wordt verwacht) daarnaast kun je het nu ook bestellen en als je het al te lang duurt kun je het altijd nog annuleren.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:08
-The_Mask- schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:55:
[...]

Voor Fermi ga je toch de hoofdprijs betalen (veel meer dan een HD5870 wordt verwacht) daarnaast kun je het nu ook bestellen en als je het al te lang duurt kun je het altijd nog annuleren.
De prijs van Fermi zal gewoon worden aangepast aan de HD5870 performance lijkt me? Nvidia kan er toch niet mee aan komen veel meer te vragen als de performance niet veel beter is. De prijs van de GTX260/280 ging ook niet voor niets ver naar beneden na de launch van de HD4870 ondanks dat dat waarschijnlijk niet uit kon voor ze..

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-05 22:06

Dani86

AeroGeek

Wauw, als ik het zo zie heb ik eigenlijk geluk gehad met een Sapphire 5870 voor 350EUR

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-05 12:09
^^Eens met Anathema, nVidia kan niet domweg 500euro ofzo gaan vragen voor een kaart die nauwelijks sneller is. Dat zal echt niet gebeuren.

Even een reactie op enkele posts van de vorige pagina. Wat is precies de toegevoegde waarde van het opnemen van een lijst in de TS, waarin staat wanneer mensen hebben besteld? Dat interesseert iemand anders toch niet... :?
Of zie ik nu compleet iets over het hoofd? 8)7

Wat betreft het verhaal van, "dan betaal ik wel een paar tientjes meer dan heb ik hem direct in huis".
Ik vind die vlieger in ieder geval niet opgaan voor de HD5850, ik ga geen 260euro betalen voor zo'n kaart om hem nu in huis te hebben. Puur om de simpele reden dat je een stuk snellere HD4870X2 voor (een stuk) minder vind 2ehands (1jaar oud). Zulke kaarten zie ik voor circa200euro voorbij komen...

De HD5870 is een iets ander verhaal aangezien deze vaak net zo snel is als de HD4870X2 en soms sneller in games die niet goed schalen met multi-gpu. Daarnaast heb je dan natuurlijk DX11 en laag power-verbruik (eyefinity is niche product en wordt door 99.99% van de gebruikers, niet gebruikt), waardoor de 5870 een gerechtvaardigde "hoge prijs" heeft.
Deze opties vind ik niet 60euro en een slomere kaart waard in het geval van de HD5850.
Just my 2 cents
offtopic:
en een beetje offtopic

[ Voor 5% gewijzigd door Gurneyhck op 06-11-2009 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
J_star schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:51:

Ik zag wel gisteren nog 5870 in de schappen liggen bij paradigit Eindhoven, of dit nog het geval is kan ik niet verzekeren. (370 euro).
Ik wil ook graag een nieuwe pc kopen i.c.m. een HD5850. Alleen die dingen zijn nergens leverbaar zowat.. :(
Pricewatch en dit topic maar in de gaten blijven houden dus of bestellen en dan maar afwachten...

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thimp
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-02-2023
Ik heb nu gister en vandaag een mailtje gekregen over de levertijd bij salland, gister was de verwachte leverdatum 13-november en vanmorgen is dit al veranderd in 16-november.

Schiet lekker op zo als ze me elke dag gaan mailen met een andere datum 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekla
Dj Omith schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:21:
Ik heb nu gister en vandaag een mailtje gekregen over de levertijd bij salland, gister was de verwachte leverdatum 13-november en vanmorgen is dit al veranderd in 16-november.

Schiet lekker op zo als ze me elke dag gaan mailen met een andere datum 8)7
Jij krijgt tenminste mailtjes. Na 5 weken wachten ben ik nu 2 dagen over de voorspelde levertijd en ik heb nog steeds niets vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Infinitytron schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 07:22:
[...]

Ik wil ook graag een nieuwe pc kopen i.c.m. een HD5850. Alleen die dingen zijn nergens leverbaar zowat.. :(
Pricewatch en dit topic maar in de gaten blijven houden dus of bestellen en dan maar afwachten...
Dat heb ik ruim een maand geleden (ongeveer) gedaan bij 4launch, en toen had ik hem na zon 2 weken binnen. Vooruitbetalen kiezen en hun bestellen hem voor je, en je hoeft pas te betalen wanneer ze hem daadwerkelijk binnen hebben. Dus als het echt voor geen meter opschiet kan je dan gewoon makkelijk order annuleren zonder dat je gezeik krijgt over terugbetalen van je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325181

Ik had ook net een nieuwe PC besteld met een 5870 dit niet leverbaar waar is.

Ik heb nu van een andere tweaker een 5870 kunnen kopen! want ik kon ook |:( niet wachten.

Had de kaart eerst bij azerty in bestelling waar de levertijd nu op onbekend staat.
Ik heb diverse mailtjes gestuurd en men geeft nu een indicatie van 31-11-09..........

maja voor mij hoeft het nu noet meer.

Succes allen die nog een kaart willen hebben in deze dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hades83
  • Laatst online: 22-02 13:12
mschol schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:53:
[...]

dus jij hebt em voor me neus weggekaapt ;(

ze hebben er noog 1 maar die vind ik persoonlijk echt veel te duur.. 417 euro...
't spiet mie donders! }:O

Ik zag de voorraad teruglopen naar 1, en ik kon het mijn nieuwe PCtje niet aandoen nog tot 2010 te wachten met opstarten, dus ik moest wel die MSI of Asus halen, en Dirt 2 wat bij die Asus zit vind ik het geld niet waard, dus ik had ook geen keus. |:(

Succes iig, en hopen dat die van mij niet DoA is, anders moet ik ook weer verder gaan zoeken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
hades83 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:33:
[...]

't spiet mie donders! }:O

Ik zag de voorraad teruglopen naar 1, en ik kon het mijn nieuwe PCtje niet aandoen nog tot 2010 te wachten met opstarten, dus ik moest wel die MSI of Asus halen, en Dirt 2 wat bij die Asus zit vind ik het geld niet waard, dus ik had ook geen keus. |:(

Succes iig, en hopen dat die van mij niet DoA is, anders moet ik ook weer verder gaan zoeken O-)
geeft niet.. ik heb nu voor 376 een powercolor van komplett, er was er net 1 binnen gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-03 09:05

Format-C

Tracing Rays

HD5870's van ASUS op voorraad:

http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=499737

359 euries. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 06-11-2009 12:15 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Mailtje van Cool-Prices:
Van alle videokaarten in de 58xx serie is de levertijd onbekend.

Dit houd in dat onze leverancier ons niet kan zeggen wanneer hij deze weer verwacht te kunnen leveren.

Dit zou een week kunnen zijn maar het kan ook zomaar een maand of langer zijn.

Vandaar dat we u op de hoogte brengen dat u alvast rekening kunt houden met een langere levertijd mocht u willen wachten.
Het lijkt erop dat er voorlopig nog geen verbetering zit in de aanvoer van in elk geval de 5850 serie's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Tja, maar dan heb je geen DIRT2 erbij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:08
Splinter Cell schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:21:
[...]

Tja, maar dan heb je geen DIRT2 erbij. :P
Wel ;) Ik heb deze ook besteld en DIRT2 zit er gewoon bij, staat er ook onder bij de beschrijving.
Wat de meerwaarde is van de 417 euro versie die ze ook hebben ontgaat me.

anathema

Pagina: 1 2 ... 38 Laatste

Dit topic is gesloten.