Ik speel master league met Galatasaray op topklasse. Jeetje wat kon ik die verdediging van de tegenstander maar moeilijk openkrijgen zeg. Het lukte gewoon niet. Opstellingen veranderen, sliders veranderen, niks hielp. Totdat ik hier keek. Ik tik nu veel meer rond in de verdediging en ik druk zelden meer op R1 (wat toch echt een gewenning was na al die jaren). Ik krijg nu de verdediging veel makkelijker open en heb zelfs 4-0 gewonnen van Club Brugge
. Ook moet ik zeggen dat als je het dus goed aanpakt het spel gewoon verslavend is! Topspel als je ermee kunt omgaan.
Ik heb wel nog een vraagje. Hoe kan ik een contractvernieuwing laten schieten? Want er staat dat als ik niets doe het contract automatisch wordt verlengt. En speler vrijgeven kost weer geld. Ik kan wel met mijn scout 0 euro salaris bieden, alleen is dat zo onrealistisch. Is er geen manier om een contractvernieuwing te weigeren?
Ik heb wel nog een vraagje. Hoe kan ik een contractvernieuwing laten schieten? Want er staat dat als ik niets doe het contract automatisch wordt verlengt. En speler vrijgeven kost weer geld. Ik kan wel met mijn scout 0 euro salaris bieden, alleen is dat zo onrealistisch. Is er geen manier om een contractvernieuwing te weigeren?
[ Voor 33% gewijzigd door -Edwin- op 07-11-2009 09:41 ]