Heb je hem al getest?
Ziet er goed uit
Zoals hij al zei: hij heeft ze overal van verzameld. Modelbouw, enz.Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:20:
Hij ziet er echt goed uit, met mooie stukjes eropWil eigenlijk wel weten waar je die vandaan haalt
Ziet er trouwens goed uit! Ben benieuwd naar de verf!
Ziet er echt super vet uit! Ga zo door!
Nog een paar vraagjes, kun je de cases van de fan ook spuiten?(ik neem aan dat je dan de "motor" moet afplakken)?
Nog een paar vraagjes, kun je de cases van de fan ook spuiten?(ik neem aan dat je dan de "motor" moet afplakken)?
Things are cheaper for a reason
Is al gebeurd met de 80mm fan (was wit, is nu zilver)Reiniertjuhhh schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:29:
Zie deze foto in Frenkie123 in "[FanMod] Hovermax"
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Ben ook van mening dat alles wat je erop geplakt hebt iets te veel van het goede is, jammer, een strak uiterlijk met vette paintjob is veel vetter in mijn ogen.
volgens mij is het de bedoeling om het er alleen maar uit te laten zien als een stealth vliegtuig en niet dat ie daadwerkelijk moet gaan vliegen, als ik Frenkie begrijp 
Volgens mij mist ie ook een paar engineerings punten om dit te laten vliegen en issie alleen maar bezig dit er zwaar phatt uit te laten zien.
Verder echt wel een zwaar phatt ding, mooi project dit
Frenkie al win je deze contest niet vanwege toepasbaarheid, dan zou je 'm absoluut moeten winnen vanwege orginaliteit, iedereen komt natuurlijk met typische computer koeling oplossingen, en dan kom jij aan
ben benieuwd naar je paintjob, maar dat zal wel super worden met je modelbouw achtergrond, natuurlijk vergeet je de 'weathering' niet
Volgens mij mist ie ook een paar engineerings punten om dit te laten vliegen en issie alleen maar bezig dit er zwaar phatt uit te laten zien.
Verder echt wel een zwaar phatt ding, mooi project dit
Frenkie al win je deze contest niet vanwege toepasbaarheid, dan zou je 'm absoluut moeten winnen vanwege orginaliteit, iedereen komt natuurlijk met typische computer koeling oplossingen, en dan kom jij aan
ben benieuwd naar je paintjob, maar dat zal wel super worden met je modelbouw achtergrond, natuurlijk vergeet je de 'weathering' niet
[ Voor 53% gewijzigd door Rebels op 05-11-2009 02:38 ]
ben ook erg benieuwd naar de paintjob, en hoop dat daarbij alle accenten van de model bouw een beetje weg vallen... op dit moment vind ik er te veel tierelantijntjes op zitten....
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
SD als voetje? Lol, die dingen kunnen voor alles dienen.
Zeer mooi projecte trouwens, maar ik heb hier toch een vraagteken bij. De grote fan dient als intake, de kleine als outtake. Gaat dit dan niet redelijk nutteloos worden? De wind die wordt aangezogen gaat toch direct door die outtake terug naar buiten worden geblazen?
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
zoals je op foto's kan zien heeft hij ervoor gezorgd dat er een soort van luchtbuis ontstaat waarin de intake het naar de kast blaast. zonder dat de outtake het er al gelijk uithaalt. mits natuurlijk dat die fans genoeg lucht snel genoeg naar binnen kunnen latenmbsaerens schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:19:
[...]
SD als voetje? Lol, die dingen kunnen voor alles dienen.
Zeer mooi projecte trouwens, maar ik heb hier toch een vraagteken bij. De grote fan dient als intake, de kleine als outtake. Gaat dit dan niet redelijk nutteloos worden? De wind die wordt aangezogen gaat toch direct door die outtake terug naar buiten worden geblazen?
Eerst twee lagen primer.
Dan de eindlaag, zijdeglans zwart.
En hier is het eindresultaat;
Morgen begint de stemronde van de competitie, ik ben heel benieuwd wat de andere deelnemers hebben gemaakt!
Ik hoop dat jullie plezier hebben gehad met het lezen van dit worklog net zo veel als ik heb genoten van het maken ervan.
Frenkie

Dan de eindlaag, zijdeglans zwart.

En hier is het eindresultaat;

Morgen begint de stemronde van de competitie, ik ben heel benieuwd wat de andere deelnemers hebben gemaakt!
Ik hoop dat jullie plezier hebben gehad met het lezen van dit worklog net zo veel als ik heb genoten van het maken ervan.
Frenkie
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Verwijderd
Hij ziet er echt UBER gaaf uit man. Echt goed gedaan. K had niet gedacht dat het zo mooi zou worden. En veel succes met de competitie.
Ik dacht voordat hij gespoten was dat er een beetje te veel van die kleine stukjes opzaten, maar dat neem ik nu terug, want hij ziet er enorm gaaf uit!
link naar stem ding?
If water polo was easy, it would be called football
Wacht FF, zijn die foto's echt? De fans staan stil, maar dat kan ook de sluitertijd zijn...
Inderdaad kunnen we even stemmenjorritnr4 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:15:
link naar stem ding?
Verwijderd
Lol, uiteraard kan dit ding niet echt vliegen.P.E.T.E.R. schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:16:
Wacht FF, zijn die foto's echt? De fans staan stil, maar dat kan ook de sluitertijd zijn...
Wel knap, mooi gedaan!
yeah, en nee volgens mij staan de fans uit. anders was die al opgestegen
haha
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Super mooi gemaakt!
Die kleur zwart heeft het echt enorm mooi gemaakt! Ik dacht eerst namelijk ook dat al die kleine dingetjes niet echt mooi zou worden, maar ze geven nu juist wat extra's.
Die kleur zwart heeft het echt enorm mooi gemaakt! Ik dacht eerst namelijk ook dat al die kleine dingetjes niet echt mooi zou worden, maar ze geven nu juist wat extra's.
"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."
practig, dit tovert echt een grijns op m'n gezicht, lekker originele mod
Simplicity is de bom...
Waar kunnen we stemmen?
prachtig ding! Vind alleen dat de vleugels iets te plat / statisch zijn net alsof er nog iets mist. ( guns / slangetjes etc? )
Wat een simpele mod maar toch zo schoon geworden, top resultaat!
Verwijderd
Denk dat hier "http://www.enermax.co.uk/" wel een linkje komt te staan naar de voting site.
Er staat iig al een aankondiging
Er staat iig al een aankondiging
-kunnen de fans ook nog draaien?
-hoe ziet de onderkant eruit?
-hoe heb je deze foto's gemaakt zodat hij los lijkt te hangen?
Super gers!
Was hem al hele tijd aant volgen
Zeker mooi gedaan hoor Frenkie.
Mijn stem heb je in iedergeval
http://www.enermax.co.uk/crazytwister/the-vote.html
Ik hoop maar voor je dat je mag winnen
( En stiekem dat ik ook nog 2 fans win door te hebben gevote
)
Was hem al hele tijd aant volgen
Zeker mooi gedaan hoor Frenkie.
Mijn stem heb je in iedergeval
http://www.enermax.co.uk/crazytwister/the-vote.html
Ik hoop maar voor je dat je mag winnen
( En stiekem dat ik ook nog 2 fans win door te hebben gevote
Cool ! ik had nog niet gezien dat je al kon stemmen. Valt me een beetje tegen dat er maar 7 man mee doen. Volgende keer beter reclame maken denk ik. Er zitten een paar heel erg leuke toepassingen bij, maar ook een paar.....:S naja. Kijk zelf op die pagina en stem als je wilt op diegene die jij het beste vind.
Thanx in ieder geval voor jullie aandacht!
Thanx in ieder geval voor jullie aandacht!
Het is zeker een leuke mod maar die met die bladblazer vond ik ook wel grappig 
Maar gaat het ding uit zich zelf kunen zweven als een hovercraft ofzo, zo ja FILMPJE
Maar gaat het ding uit zich zelf kunen zweven als een hovercraft ofzo, zo ja FILMPJE
Signature
die leafblower is inderdaad ook erg leuk, ik zou persoonlijk ook graag in stilte bladblazen
Simplicity is de bom...
Gestemd
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
you got my vote mate 
Echt geweldig gedaan !! altijd orginele en coole ideeën die je hebt - Great!
Echt geweldig gedaan !! altijd orginele en coole ideeën die je hebt - Great!
[ Voor 9% gewijzigd door tomcat175 op 06-11-2009 13:57 ]
Elements of Fortune ... waarom is er toch zoveel werk voor school! grrr
Ik vond het wel vreemd dat ik op de .co.uk site een landoptie als Niederlande kreeg
Yup, en Enermax Taiwan wist eigenlijk van niks, dit is een compo opgezet door Enermax Germany. Go figure.Matis schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 13:59:
Ik vond het wel vreemd dat ik op de .co.uk site een landoptie als Niederlande kreeg
Achteraf ( altijd he ) had ik beter een filmpje kunnen maken met fotoos van het werklog en als ie draait. Ach ja, zo leren we allemaal weer wat. ( gratis tip dus
Als de GoT-moderators nou eens niet zo moelijk zouden doen, dan zou ik de volgende keer jullie allemaal willen uitnodigen om mee te doen..... hint hint
zeer vette mod, echter heb ik kritisch gekeken naar de deelnemers en vond ik er 2 toch net wat beter.
Ten eerste de bladblazer mod (elmente). Prachtig hoe die gast een sterkere bladblazer kan maken en ook nog eens hartstikke stil, kunnen ze bij de gemeente hiero wel wat van leren.
ten tweede de fan op muziek (Samhain). Erg handig voor grote feesten of discotheken waar het toch redelijk heet kan worden. Hier mee kan er de gebruikelijke licht effecten geproduceerd worden, maar ook nog eens koeling.
Heb uiteindelijk gestemd voor elmente, maar toch suc6 met de wedstrijd.
Ten eerste de bladblazer mod (elmente). Prachtig hoe die gast een sterkere bladblazer kan maken en ook nog eens hartstikke stil, kunnen ze bij de gemeente hiero wel wat van leren.
ten tweede de fan op muziek (Samhain). Erg handig voor grote feesten of discotheken waar het toch redelijk heet kan worden. Hier mee kan er de gebruikelijke licht effecten geproduceerd worden, maar ook nog eens koeling.
Heb uiteindelijk gestemd voor elmente, maar toch suc6 met de wedstrijd.
die bladblazer is toch gewoon de bladblazer met zo'n fan erop geplakt voor de sier...
Waar is dat 9v batterijtje dan goed voor, en waar is het kabaal dan heen ?, zou inderdaad net zo goed kunnen dat ie de boel besodemieterd door het geluid onder het filmpje weg te halen.kjiratsiekoedel schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:06:
die bladblazer is toch gewoon de bladblazer met zo'n fan erop geplakt voor de sier...
Signature
en die ventilator die reageert op geluid is ook oud nieuws...
gestemd op deze hovermax
gestemd op deze hovermax
Batterij is om de fan te laten draaien. Kabaal is vervangen door lieve vogelgeluidjes.En de benzinemotor doet 't werk.BGB4rn schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:26:
[...]
Waar is dat 9v batterijtje dan goed voor, en waar is het kabaal dan heen ?, zou inderdaad net zo goed kunnen dat ie de boel besodemieterd door het geluid onder het filmpje weg te halen.
Maar, maar maar... als de bladblazer draait zuigt ie lucht aan en gaat de fan ook draaien
Signature
ikl geloof niks van die blazer
En ik heb gestemd
super vet, krijgen we nog een filmpje?
En ik heb gestemd
Bladblazer is echt erg duidelijk nep, buiten dat die fan nooit zo'n druk kan genereren hoor je ook geen geluid van de bladeren etc. Zelfs al zou de fan genoeg lucht verplaatsen met genoeg druk, dan zou je op zijn minst het geluid horen dat die luchtverplaatsing teweeg brengt.
Die sound controlled fan vind ik trouwens ook een goede deelnemer.
Die sound controlled fan vind ik trouwens ook een goede deelnemer.
[ Voor 11% gewijzigd door Aapenootjes op 06-11-2009 16:45 ]
Waaw, ziet er vet uit.
nu nog in je pc inbouwen xD
Hopen dat je wint he
nu nog in je pc inbouwen xD
Hopen dat je wint he
Fuck noP.E.T.E.R. schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:16:
Over het laatste puntje heb ik wel een theorie.kjiratsiekoedel schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:00:
-kunnen de fans ook nog draaien?
Stukje visdraad en blur tool in photoshop
Damn, heb je over het hek meegekeken ?McKaamos schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:36:
Over het laatste puntje heb ik wel een theorie.
Stukje visdraad en blur tool in photoshop
http://www.youtube.com/watch?v=FknfcaFELxU
[ Voor 7% gewijzigd door Frenkie123 op 06-11-2009 21:20 ]
Ziet er heel nice uit! Creatief. Dat mat zwart past er goed bij.
Gestemd op de Hovermax
Gestemd op de Hovermax
ten eerste, heel mooi, complimenten! maar kunnen we geen compo-topic maken? dan komt er zoizo meer publicatie.Frenkie123 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:35:
[...]
Damn, heb je over het hek meegekeken ?Maarruhh heren, vinden jullie niet dat bij de volgende compo veel meer tweakers bij moeten zitten ? Ik wel.
Nahh, daar heb ik een kristallen bol voorFrenkie123 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:35:
[...]
Damn, heb je over het hek meegekeken ?Maarruhh heren, vinden jullie niet dat bij de volgende compo veel meer tweakers bij moeten zitten ? Ik wel.
Wat er ook zoal ingestuurd wordt hè

Wat een bullshit ding is dit
Werkt dus never nooit niet 
Die van jou is verreweg het mooiste!

Wat een bullshit ding is dit
Die van jou is verreweg het mooiste!
Ik had hem niet eens aandachtig bekeken, maar dit is wel erg slecht hoor
een trechter met ductape en een fan, wow dat kan echt niemand, wat een mod skills
Signature
Nou mijn stem heb je hoor
Het is inderdaad wel een erg matige competitie met 7 deelnemers, en de rest van de inzendingen stelt ook niet veel voor.
Casemod: Cubeleon
Als Belg mag je dus niet stemmen, België staat niet in de list met landen
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
Dachten mensen dat een fan op een 9V batterij meer luchtverplaatsing kan leveren dan een benzinemotor
?
Maarja, ik heb gestemd. Leuk gedaan Frenkie en zat aardig wat werk in !
Al vond ik die mod met die fans die reageren op muziek ook erg mooi. Is kijken of ik dat zelf kan bouwen...
Maarja, ik heb gestemd. Leuk gedaan Frenkie en zat aardig wat werk in !
Al vond ik die mod met die fans die reageren op muziek ook erg mooi. Is kijken of ik dat zelf kan bouwen...
[ Voor 49% gewijzigd door Bolletje op 07-11-2009 14:38 ]
Als je daarachter komt, kun je mij dan een how to sturenBolletje92 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:37:
Dachten mensen dat een fan op een 9V batterij meer luchtverplaatsing kan leveren dan een benzinemotor?
Maarja, ik heb gestemd. Leuk gedaan Frenkie en zat aardig wat werk in !![]()
Ontopic, vindt de inzending van Frenky de beste, erna de MusicFan, en de rest vind ik maar niks, nouja de human case mod is aardig, maar de rest is niet echt geweldig, dat hadden wij tweakers beter kunnen doen
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Ik vind het filmpje aan het begin wel een beetje onderbelicht

en terechtmbsaerens schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:24:
Als Belg mag je dus niet stemmen, België staat niet in de list met landen
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Op verzoek verwijderd
EB cardetailing tot aan uw huis
Helemaal mee eens. 'Ze' hadden veel meer reclame moeten maken ervoor IMO. Ik kreeg het ook maar via via te horen. Volgende compo meld ik me bij Ferry wel, die regelt wel dat het hier wordt geadverteerd.. toch ferry?Ediejo schreef op zondag 08 november 2009 @ 07:16:
Mijn stem heb je ook.![]()
7 deelnemers is eigenlijk om te janken als ik eerlijk ben.

Leuk ding hoor!
Volgende keer even melden dat het er is, dan kan GOT meedoen
Volgende keer even melden dat het er is, dan kan GOT meedoen
Ze hadden blijkbaar zelf ook veel meer deelnemers verwachtEdiejo schreef op zondag 08 november 2009 @ 07:16:
Mijn stem heb je ook.![]()
7 deelnemers is eigenlijk om te janken als ik eerlijk ben.
1st – 3rd prize Apollish fan set (per set one 12cm fan & one 8cm fan, colour according to choice)
4th – 6th prize Cluster fan set (per set one 12cm fan & one 8cm fan)
7th – 8th prize Everest fan set (per set one 12cm fan & one 8cm fan)
9th – 10th prize Magma fan set (per set one 12cm fan & one 8cm fan)
Ik heb ook gestemd 
hardware.info had toen ook een prijsvraag. Kon je een laptop winnen als je op een creative wijze je oude stuk maakte. Daar waren toen ook maar 4 deelnemers. Was wel maar 1 prijs
hardware.info had toen ook een prijsvraag. Kon je een laptop winnen als je op een creative wijze je oude stuk maakte. Daar waren toen ook maar 4 deelnemers. Was wel maar 1 prijs
oftewel 3 mensen hadden een kapotte laptop over.. XD!!!brilsmurfffje schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:31:
Ik heb ook gestemd
ja, daag.
Dat is eigenlijk wel erg grappig, maar de prijzen zijn ook niet heel bijzonder. Leuk dat je als bedrijf trots bent op je producten, maar een wedstrijd in meerdere landen uitschrijven en dan alleen maar een paar fannetjes weggeven?mbsaerens schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:29:
[...]
Ze hadden blijkbaar zelf ook veel meer deelnemers verwacht
[...]
Casemod: Cubeleon
Ik vraag me af waarom sommige nou zo slecht engels kunnen lezen....brinkdinges schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:59:
[...]
Dat is eigenlijk wel erg grappig, maar de prijzen zijn ook niet heel bijzonder. Leuk dat je als bedrijf trots bent op je producten, maar een wedstrijd in meerdere landen uitschrijven en dan alleen maar een paar fannetjes weggeven?
Er staat DUIDELIJK op de site, dat die Fans worden uitgegeven aan de personen die STEMMEN op de invoeringen voor de contest.
DIT zijn de prijzen voor de deelnemers:Every participant of the Crazy Twister Contest online voting has the chance to win one of ten Enermax Twister fan sets:
1st – 3rd prize Apollish fan set (per set one 12cm fan & one 8cm fan, colour according to choice)
4th – 6th prize Cluster fan set (per set one 12cm fan & one 8cm fan)
7th – 8th prize Everest fan set (per set one 12cm fan & one 8cm fan)
9th – 10th prize Magma fan set (per set one 12cm fan & one 8cm fan)
geen dank hoor1st prize:
1.000 Euro voucher
(can be redeemed for any product in
an IT store of your home country)
2nd prize:
600 Euro voucher
3rd prize:
300 Euro voucher
4th – 6th prize:
Enermax ECO80+ 350W
7th – 10th prize:
Enermax Staray
zie: http://www.enermax.co.uk/crazytwister/voting-price.html
en http://www.enermax.co.uk/crazytwister/die-preise.html

Ik ook
en ik hoop natuurlijk ook die fans te winnen
de rest is eigenlijk niet zo spectaculair.
@ Frenk, je zei in de TS ergens dat je hem voor op je pc gemaakt hebt, wanna pictsjah
en koelt het ook een beetje ?
@ Frenk, je zei in de TS ergens dat je hem voor op je pc gemaakt hebt, wanna pictsjah
Signature
Nou, ALS je deze twee gaten in je miditower maakt...BGB4rn schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:33:
Ik ooken ik hoop natuurlijk ook die fans te winnen
de rest is eigenlijk niet zo spectaculair.
@ Frenk, je zei in de TS ergens dat je hem voor op je pc gemaakt hebt, wanna pictsjahen koelt het ook een beetje ?

Dan ZOU je de hovermax erop kunnen zetten en daarmee de kast extra koelen.
in theorie.
In mijn youtube filmpje heb ik hem zeg maar gesimuleerd erop gezet. Er komt echt een flinke stroom frisse lucht onder de hovermax uit, ( nee niet genoeg om hem te laten zweven hoor ).
[ Voor 3% gewijzigd door Frenkie123 op 09-11-2009 12:04 . Reden: link naar youtube erbij gezet ]
Mijn stem heb je 
Nu nog hopen dat ik zelf die 2 fans win
Airflow is nu namelijk 0,0
Verder wel een leuk ontwerp geworden. Zou pas vet zijn als ie echt kon vliegen. Hoe heb je ze eigenlijk van stroom voorzien? Via een batterijtje?
Nu nog hopen dat ik zelf die 2 fans win
Airflow is nu namelijk 0,0

Verder wel een leuk ontwerp geworden. Zou pas vet zijn als ie echt kon vliegen. Hoe heb je ze eigenlijk van stroom voorzien? Via een batterijtje?
"in theorie"
ga je dat niet doen dan ?
ga je dat niet doen dan ?
Signature
Ik denk dat als je het zodanig had gepresenteerd dat het apparaat ook nog eens je kast UITSTEKEND kan koelen dat je zelfs nog meer kans maakt op de prijs
op die site zelf is het wel lekker engels wou je zeggen " Surename: *"KevinBel schreef op maandag 09 november 2009 @ 08:49:
[...]
Ik vraag me af waarom sommige nou zo slecht engels kunnen lezen....
Er staat DUIDELIJK op de site, dat die Fans worden uitgegeven aan de personen die STEMMEN op de invoeringen voor de contest.
volgens mij is het toch echt surname..
ja, daag.
Haha xD, die is toch duits de competitie zelf?
achternaam = surname.... op de site zelf ( waar overigens alles goed engels is zover ik zag) schrijven hun er
" surename" er neer
ja, daag.
oeps, dan heet ik nu per ongeluk Achternaam Voornaam in plaats van Voornaam Achternaam...... (ik was al aan het twijfelen, normaal ben ik wel redelijk in engels)
Mijn stem heb je!
Mijn stem heb je!
je gaat me niet vertellen dat jij je voornaam bij " surname" hebt ingevuld he???windwarrior schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:33:
oeps, dan heet ik nu per ongeluk Achternaam Voornaam in plaats van Voornaam Achternaam...... (ik was al aan het twijfelen, normaal ben ik wel redelijk in engels)
Mijn stem heb je!
ja, daag.
yup, dat heb ik dus wel
, dat is eigenlijk best wel slecht....
buit lennart.... XD.. sorry dat ik lachwindwarrior schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:21:
yup, dat heb ik dus wel, dat is eigenlijk best wel slecht....
ja, daag.
(met een komma ertussen klopt het weer) (het maakt mij niet uit, het is mijn super domme fout)
Ik vroeg me nog wat af, waarom heb je geen "rok" onder je hovercraft gemaakt, volgens mij is het dan wel mogelijk dat hij iets gaat zweven omdat dan de lucht vastgehouden wordt onder het vaartuig. Doordat de fan toch altijd lucht naar beneden blijft duwen ontstaat er een overdruk onder de hovercraft, en zal het vaartuig gaan zweven, in theorie. Of heb ik mijn natuurkunde huiswerk niet goed gedaan?
Ik vroeg me nog wat af, waarom heb je geen "rok" onder je hovercraft gemaakt, volgens mij is het dan wel mogelijk dat hij iets gaat zweven omdat dan de lucht vastgehouden wordt onder het vaartuig. Doordat de fan toch altijd lucht naar beneden blijft duwen ontstaat er een overdruk onder de hovercraft, en zal het vaartuig gaan zweven, in theorie. Of heb ik mijn natuurkunde huiswerk niet goed gedaan?
Hamburg, 23rd November 2009.
A racing car with"Air cooling by Enermax“ is the winner of the Crazy Twister Contest. The Formula Student team of Technical University in Dresden equipped its new racing car with two high-resistant Magma fans, which are specially designed for extreme temperature conditions (up to 85°C). The fans blow cool air into the engine bay and dissipate the heat. Enermax awards the best fan application with 1.000 Euro for a shopping tour at German online store Alternate.de.
2nd and 3rd Place: Hovercraft and Sound Controlled LED Fan
Second place took Dutch modding enthusiast “Frenkie”. He created the “Hovermax”, an outstanding fan mod: The “Hovermax” is a model of a hovercraft equipped with one 8cm Cluster and one 12cm Magma fan. In international Enermax forum “Frenkie” presents the worklog of his “Hovermax”. Third place goes to “Samhain” from Poland. His sound-controlled Cluster fan was the jury’s favourite entry, but came in users’ voting only in third place. Nevertheless, many users will probably follow the creative concept behind this project.
The Overall Results of the Enermax Crazy Twister Contest
EF Seppel (Germany): First Use of Enermax Fan in Formula Student Race Car 90 points
Frenkie (Netherlands): Hovermax 71 points
Samhain (Poland): Sound Controlled Colorofon Fan 63 points

Congratz to all winners !
A racing car with"Air cooling by Enermax“ is the winner of the Crazy Twister Contest. The Formula Student team of Technical University in Dresden equipped its new racing car with two high-resistant Magma fans, which are specially designed for extreme temperature conditions (up to 85°C). The fans blow cool air into the engine bay and dissipate the heat. Enermax awards the best fan application with 1.000 Euro for a shopping tour at German online store Alternate.de.
2nd and 3rd Place: Hovercraft and Sound Controlled LED Fan
Second place took Dutch modding enthusiast “Frenkie”. He created the “Hovermax”, an outstanding fan mod: The “Hovermax” is a model of a hovercraft equipped with one 8cm Cluster and one 12cm Magma fan. In international Enermax forum “Frenkie” presents the worklog of his “Hovermax”. Third place goes to “Samhain” from Poland. His sound-controlled Cluster fan was the jury’s favourite entry, but came in users’ voting only in third place. Nevertheless, many users will probably follow the creative concept behind this project.
The Overall Results of the Enermax Crazy Twister Contest
EF Seppel (Germany): First Use of Enermax Fan in Formula Student Race Car 90 points
Frenkie (Netherlands): Hovermax 71 points
Samhain (Poland): Sound Controlled Colorofon Fan 63 points

Congratz to all winners !
Waarom die 'let op! modder' ?
Voor de rest SUPER haha
nice
Voor de rest SUPER haha
Gefeliciteerd! 
Vond die kart maar een beetje mwah, ben het wel met de jury eens dat die sound controlled led fan ook wel gaaf was. En jij hebt ook zeker terecht een 2e plek
Vond die kart maar een beetje mwah, ben het wel met de jury eens dat die sound controlled led fan ook wel gaaf was. En jij hebt ook zeker terecht een 2e plek
meh.. eigenlijk best vals vind ik, een studenten race team die hebben al genoeg geld
ja, daag.
mooi vest
heb ik ook! (lekker warm
)
ik ben wel benieuwd wat die poolse dude precies met de leds van zn fans gedaan heeft dan, een sound controlled (lichtorgel) printje gemaakt?
ik ben wel benieuwd wat die poolse dude precies met de leds van zn fans gedaan heeft dan, een sound controlled (lichtorgel) printje gemaakt?
Voor volgend jaar?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
toch wel hoor. Je moet eens het principe van een hovercraft bekijken. Ik heb zelf eens met 1 fan, wat karton en een plastieken zak een hovercraftje gemaakt. die kon wel degelijk zichzelf optillen.McKaamos schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:36:
[...]
Fuck noeen PC casefan produceert nog niet eens genoeg luchtstroom om zichzelf te tillen
keep trying...
maar hier zit een stuk zwaardere constructie aan en nog een andere fan die niks doet voor de opwaardse kracht van het dingCorpse2 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 23:24:
[...]
toch wel hoor. Je moet eens het principe van een hovercraft bekijken. Ik heb zelf eens met 1 fan, wat karton en een plastieken zak een hovercraftje gemaakt. die kon wel degelijk zichzelf optillen.
[ Voor 18% gewijzigd door BGB4rn op 24-11-2009 23:29 ]
Signature
Hee, gaaf! jammer dat je niet eerste bent geworden, scheelt exact 1000 euro
nouja, zon fannetje is ook leuk 
enne, wat doet dat bord erbij?
enne, wat doet dat bord erbij?
Links naar de andere winnaars?
Verwijderd
Daarom, kijk eens naar de werking van een hovercraft. Ze vliegen niet zoals een helictopter dat doet maar ze persen steeds een klein beetje lucht aan alle kanten onder de rand uit. Daardoor kan een fan die zichzelf niet van de grond krijgt wel een hovercraft optillen.BGB4rn schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 23:28:
maar hier zit een stuk zwaardere constructie aan en nog een andere fan die niks doet voor de opwaardse kracht van het ding

Let opalaintje schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:25:
Waarom die 'let op! modder' ?
Voor de rest SUPER hahanice
casemodder
Gratz met je 2e plaats, vind die kart niet zo vet als de hovermax.
Ga je die toevallig nog bij een casemod gebruiken?
Iets van een landing baan met control tower en dan de hovermax als cooling en als stijgend/landend vliegtuig
Oow ja, ik zie nu ook de hele mooie photo shop, zag ik eerst niet
haha gr.
Verder congratz!
Verder congratz!
photoshop?
als je dat bord met modder bedoelt is dat geen shop, die borden bestaan echt.
Jammer dat je niet eerste bent geworden inderdaad, vond het wel een vermakelijk en uniek projectje. 
Toch nog congratz met tweede plek
Toch nog congratz met tweede plek
yup, staan er 3 of 4 rond Werkendam. Iets met tractoren die met bieten geladen de weg oprijden en daarbij kiloos modder achterlaten. Heel gevaarlijk voor de motorrijders enzo.Yeseterror schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:11:
photoshop?
waar kan ik vikureen kopen ik heb gegoogled maar dat leverd niet veel op,
voor de rest mooie mod
voor de rest mooie mod
Mop mop, gas derop!
Wellicht krijg je meer hits als je zoekt op styreen, polystyreen, of styrene. Zoals bijv: http://www.rcworld.nl/home.php?cat=403 en http://www.modelbrouwers....atmaterialen-c-51_55.html
Andere hobby of modelbouwwinkels verkopen het ook. Bestel dan ook meteen modelbouw lijm ervoor. Lijmt het lekker snel en sterk aan elkaar!
Andere hobby of modelbouwwinkels verkopen het ook. Bestel dan ook meteen modelbouw lijm ervoor. Lijmt het lekker snel en sterk aan elkaar!