Leuk ding hoor!
Volgende keer even melden dat het er is, dan kan GOT meedoen
Volgende keer even melden dat het er is, dan kan GOT meedoen
Ze hadden blijkbaar zelf ook veel meer deelnemers verwachtEdiejo schreef op zondag 08 november 2009 @ 07:16:
Mijn stem heb je ook.![]()
7 deelnemers is eigenlijk om te janken als ik eerlijk ben.
1st – 3rd prize Apollish fan set (per set one 12cm fan & one 8cm fan, colour according to choice)
4th – 6th prize Cluster fan set (per set one 12cm fan & one 8cm fan)
7th – 8th prize Everest fan set (per set one 12cm fan & one 8cm fan)
9th – 10th prize Magma fan set (per set one 12cm fan & one 8cm fan)
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
oftewel 3 mensen hadden een kapotte laptop over.. XD!!!brilsmurfffje schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:31:
Ik heb ook gestemd
hardware.info had toen ook een prijsvraag. Kon je een laptop winnen als je op een creative wijze je oude stuk maakte. Daar waren toen ook maar 4 deelnemers. Was wel maar 1 prijs
ja, daag.
Dat is eigenlijk wel erg grappig, maar de prijzen zijn ook niet heel bijzonder. Leuk dat je als bedrijf trots bent op je producten, maar een wedstrijd in meerdere landen uitschrijven en dan alleen maar een paar fannetjes weggeven?mbsaerens schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:29:
[...]
Ze hadden blijkbaar zelf ook veel meer deelnemers verwacht
[...]
Casemod: Cubeleon
Ik vraag me af waarom sommige nou zo slecht engels kunnen lezen....brinkdinges schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:59:
[...]
Dat is eigenlijk wel erg grappig, maar de prijzen zijn ook niet heel bijzonder. Leuk dat je als bedrijf trots bent op je producten, maar een wedstrijd in meerdere landen uitschrijven en dan alleen maar een paar fannetjes weggeven?
DIT zijn de prijzen voor de deelnemers:Every participant of the Crazy Twister Contest online voting has the chance to win one of ten Enermax Twister fan sets:
1st – 3rd prize Apollish fan set (per set one 12cm fan & one 8cm fan, colour according to choice)
4th – 6th prize Cluster fan set (per set one 12cm fan & one 8cm fan)
7th – 8th prize Everest fan set (per set one 12cm fan & one 8cm fan)
9th – 10th prize Magma fan set (per set one 12cm fan & one 8cm fan)
geen dank hoor1st prize:
1.000 Euro voucher
(can be redeemed for any product in
an IT store of your home country)
2nd prize:
600 Euro voucher
3rd prize:
300 Euro voucher
4th – 6th prize:
Enermax ECO80+ 350W
7th – 10th prize:
Enermax Staray
zie: http://www.enermax.co.uk/crazytwister/voting-price.html
en http://www.enermax.co.uk/crazytwister/die-preise.html
Signature
Nou, ALS je deze twee gaten in je miditower maakt...BGB4rn schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:33:
Ik ooken ik hoop natuurlijk ook die fans te winnen
de rest is eigenlijk niet zo spectaculair.
@ Frenk, je zei in de TS ergens dat je hem voor op je pc gemaakt hebt, wanna pictsjahen koelt het ook een beetje ?
[ Voor 3% gewijzigd door Frenkie123 op 09-11-2009 12:04 . Reden: link naar youtube erbij gezet ]
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Signature
op die site zelf is het wel lekker engels wou je zeggen " Surename: *"KevinBel schreef op maandag 09 november 2009 @ 08:49:
[...]
Ik vraag me af waarom sommige nou zo slecht engels kunnen lezen....
Er staat DUIDELIJK op de site, dat die Fans worden uitgegeven aan de personen die STEMMEN op de invoeringen voor de contest.
ja, daag.
Absoluut relatief, relatief absoluut.
achternaam = surname.... op de site zelf ( waar overigens alles goed engels is zover ik zag) schrijven hun er
ja, daag.
je gaat me niet vertellen dat jij je voornaam bij " surname" hebt ingevuld he???windwarrior schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:33:
oeps, dan heet ik nu per ongeluk Achternaam Voornaam in plaats van Voornaam Achternaam...... (ik was al aan het twijfelen, normaal ben ik wel redelijk in engels)
Mijn stem heb je!
ja, daag.
buit lennart.... XD.. sorry dat ik lachwindwarrior schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:21:
yup, dat heb ik dus wel, dat is eigenlijk best wel slecht....
ja, daag.
ja, daag.
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
toch wel hoor. Je moet eens het principe van een hovercraft bekijken. Ik heb zelf eens met 1 fan, wat karton en een plastieken zak een hovercraftje gemaakt. die kon wel degelijk zichzelf optillen.McKaamos schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:36:
[...]
Fuck noeen PC casefan produceert nog niet eens genoeg luchtstroom om zichzelf te tillen
keep trying...
maar hier zit een stuk zwaardere constructie aan en nog een andere fan die niks doet voor de opwaardse kracht van het dingCorpse2 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 23:24:
[...]
toch wel hoor. Je moet eens het principe van een hovercraft bekijken. Ik heb zelf eens met 1 fan, wat karton en een plastieken zak een hovercraftje gemaakt. die kon wel degelijk zichzelf optillen.
[ Voor 18% gewijzigd door BGB4rn op 24-11-2009 23:29 ]
Signature
Verwijderd
Daarom, kijk eens naar de werking van een hovercraft. Ze vliegen niet zoals een helictopter dat doet maar ze persen steeds een klein beetje lucht aan alle kanten onder de rand uit. Daardoor kan een fan die zichzelf niet van de grond krijgt wel een hovercraft optillen.BGB4rn schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 23:28:
maar hier zit een stuk zwaardere constructie aan en nog een andere fan die niks doet voor de opwaardse kracht van het ding
Let opalaintje schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:25:
Waarom die 'let op! modder' ?
Voor de rest SUPER hahanice
yup, staan er 3 of 4 rond Werkendam. Iets met tractoren die met bieten geladen de weg oprijden en daarbij kiloos modder achterlaten. Heel gevaarlijk voor de motorrijders enzo.Yeseterror schreef op donderdag 26 november 2009 @ 10:11:
photoshop?
als je dat bord met modder bedoelt is dat geen shop, die borden bestaan echt.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Mop mop, gas derop!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq