HTC Hero [part cinq] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 77.564 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 07:18

Nss

The Dude Abides

Ik heb trouwens sinds ik mijn Hero heb (midden augustus) een probleem met automatisch verbinden van bekende Wifi netwerken.

Als ik Wifi op de telefoon aan zet verbindt die automatisch met het ingestelde wifi netwerk. Als ik echter even de deur uit ben (en dus buiten bereik) en weer terug kom (binnen bereik) wil die niet automatisch verbinden. Dit is niet alleen met mijn eigen router, maar ook met andere routers die ingesteld zijn in de telefoon. Zijn meer mensen met ditzelfde probleem of het zal het aan de telefoon liggen (wat ook weer onwaarschijnlijk lijkt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:40

BCC

-Edwin- schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:42:
Ik was naar Duitsland geweest. En ik hoefde helemaal niks te doen, zodra de telefoon overschakelde op Roaming, dan ging de dataconnectie uit.
Dat doet hij bij mij ook prima, maar volgens de KPN gaan er dus nog wel ergens stiekem wat duurbetaalde kbtjes door de lucht. Heb nu de eerdergenoemde tool geinstalleerd... ben benieuwd :)

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-06 21:14
Nss schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:43:
Ik heb trouwens sinds ik mijn Hero heb (midden augustus) een probleem met automatisch verbinden van bekende Wifi netwerken.

Als ik Wifi op de telefoon aan zet verbindt die automatisch met het ingestelde wifi netwerk. Als ik echter even de deur uit ben (en dus buiten bereik) en weer terug kom (binnen bereik) wil die niet automatisch verbinden. Dit is niet alleen met mijn eigen router, maar ook met andere routers die ingesteld zijn in de telefoon. Zijn meer mensen met ditzelfde probleem of het zal het aan de telefoon liggen (wat ook weer onwaarschijnlijk lijkt)?
Zelfde probleem hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno-Basje
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-04 08:23
Ik wil graag een sms forwarden, maar hem eerst editen voor dat ik hem doorstuur. Kan dat? Of kan ik alleen het bericht oringeel doorsturen? In de manual staat helemaal niet over sms forwarden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Laatst online: 25-05 18:09
Techno-Basje schreef op donderdag 03 december 2009 @ 00:43:
Ik wil graag een sms forwarden, maar hem eerst editen voor dat ik hem doorstuur. Kan dat? Of kan ik alleen het bericht oringeel doorsturen? In de manual staat helemaal niet over sms forwarden.....
Als je een bericht doorstuur kom je automatisch in een nieuw smsje en dan kun je het wijzigen.
Al geprobeerd voor je het vroeg of ben je een van de weinige die eerst de handleiding leest >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:10
Lijkt een algemeen probleem dan. Hier ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 07:18

Nss

The Dude Abides

Daar lijkt het dan inderdaad op, gelukkig ben ik niet de enige ;)
Ben het overigens niet eerder in het forum tegengekomen, ook niet in eerdere delen (of ik moet het over het hoofd gezien hebben). Kan ik daar uit concluderen dat men het niet hinderlijk vindt? Ik zal HTC een mailtje sturen (weet niet of dat zin heeft; zal waarschijnlijk algemeen Android probleem zijn), wellicht dat het in een volgende update dan opgelost kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Hier maakt hij wel weer opnieuw verbinding, zij het wel traag. Duurt ongeveer seconde of 30 als ik terug
mijn huis in loop voordat hij weer verbonden is maar hij doet het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-06 20:26
bij mij ook. je moet alleen ff geduld hebben en je instellingen goed zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-07 06:16
Staffie666 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:06:
Hier maakt hij wel weer opnieuw verbinding, zij het wel traag. Duurt ongeveer seconde of 30 als ik terug
mijn huis in loop voordat hij weer verbonden is maar hij doet het wel.
had ik ook een tijdje geleden last van, soms deed hij het, soms dan weer niet. Tot ik bij thuiskomst en hij opnieuw geen connectie had naar de settings keek. Daar zag ik dan regelmatig staan: connection error staan. Bleek alleszins dat hij zelf wel probeerde te connecteren maar daar niet altijd in slaagde. Daarop heb ik dan het kanaal veranderd van mijn draadloze router en nu kan hij wel altijd onmiddellijk connecteren...

Wie weet was een reboot vd router ook al voldoende, maar nu doet hij het toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225842

Ik weet niet of dit al een keer gepost is maar vraag het toch:

Is het normaal dat de Hero vraagt om je Pincode als je geen bereik hebt? Ik haal vaker me Hero uit me broekzak en dan zie ik dat ik me pincode opnieuw moet invoeren... (No Sim zegt 'ie dan).

Begint zwaar iritant te worden...

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 225842 op 03-12-2009 11:06 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122235

Anoniem: 225842 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:40:
Ik weet niet of dit al een keer gepost is maar vraag het toch:

Is het normaal dat de Hero vraagt om je Pincode als je geen bereik hebt? Ik haal vaker me Hero uit me broek zak en dan zie ik dat ik me pincode uitnieuw moet invoeren... (No Sim zegt 'ie dan).

Begint zwaar iritant te worden...
Volgens mij ligt dit niet aan het wegvallen van je bereik, maar aan je SIM kaart.
Check even of deze nog goed geplaatst is in je Hero. Heb hetzelfde gehad met
een iPhone, toen bleek mijn SIM beschadigd te zijn, waardoor je ook continu
je pin kon blijven invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-06 21:36

TMoose

Mooooooose !!

Ik heb hier sinds een paar dagen ook last van, terwijl het daarvoor nooit gebeurde. (Dat je opnieuw je pincode in moet vullen na wegvallen verbinding dus.) Ik heb trouwens een Vodafone abo en SIM

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-07 21:15

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbes
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09-2023
Sinds kort bezitter van T-Mobile G2. Ik weet niet of het al in dit Topic gevraagd is. Ik ben het niet tegengekomen. Heb hele topic gelezen. Mijn vraag is of contacten in 1 keer teruggezet kunnen worden op de sim-kaart. Mij lukt het i.i.g. niet. Het kan alleen maar door ze 1 voor 1 opnieuw op de sim-kaart te typen.
Alvast bedankt voor evt. reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
Dibbes schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:46:
Sinds kort bezitter van T-Mobile G2. Ik weet niet of het al in dit Topic gevraagd is. Ik ben het niet tegengekomen. Heb hele topic gelezen. Mijn vraag is of contacten in 1 keer teruggezet kunnen worden op de sim-kaart. Mij lukt het i.i.g. niet. Het kan alleen maar door ze 1 voor 1 opnieuw op de sim-kaart te typen.
Alvast bedankt voor evt. reacties.
Daar zijn programmaatjes voor. Ik gebruik de gratis versie van Contact2Sim uit de Market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Iemand enig idee hoe ik van deze standaard favorite contact list naar de full page favorite contact list kan?
Ik denk dat het waarschijnlijk een app widget is. Weet iemand welke?

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/zw1354.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbes
Bedankt voor de snelle reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
TictaCNL schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:16:
Iemand enig idee hoe ik van deze standaard favorite contact list naar de full page favorite contact list kan?
Ik denk dat het waarschijnlijk een app widget is. Weet iemand welke?
Nee, zit gewoon in mijn HTC Hero, hoor. Er zijn twee typen die je kan kiezen als je de widget toevoegt. Dat is je nog niet opgevallen dan denk ik?

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:59
Ik heb, net als TictaCNL, ook die widget niet. Ik heb dus ook enkel degene die links geplaatst is.

Dus als ik naar de HTC Widgets en dan Personen ga heb ik ook enkel "Kies een widgetstijl (1 of 1)" staan.. Ik heb overigens wel de update.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Nu online
Sp!tF!re schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:46:
Dus als ik naar de HTC Widgets en dan Personen ga heb ik ook enkel "Kies een widgetstijl (1 of 1)" staan.. Ik heb overigens wel de update.
Vaag. Ik had die widget wel op de niet-geupdate Hero (heel oude versie - van Telfort), maar ben zonder officieel te updaten gelijk maar naar een MoDaCo 2.9 Custom ROM gegaan en daar zit ie ook gewoon in.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbes
TomasE schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:00:
[...]

Daar zijn programmaatjes voor. Ik gebruik de gratis versie van Contact2Sim uit de Market.
Jammer bij mij werkt die niet. Geeft aan dat contacten met telefoonnummer op simkaart gezet zijn, maar zijn dan niet zichtbaar als ik contacten van de sim opvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
gertvdijk schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:51:
[...]

Vaag. Ik had die widget wel op de niet-geupdate Hero (heel oude versie - van Telfort), maar ben zonder officieel te updaten gelijk maar naar een MoDaCo 2.9 Custom ROM gegaan en daar zit ie ook gewoon in.
hmm. waarom zouden ze hem weggehaald hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-06 14:25
gertvdijk schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:41:
[...]

Nee, zit gewoon in mijn HTC Hero, hoor. Er zijn twee typen die je kan kiezen als je de widget toevoegt. Dat is je nog niet opgevallen dan denk ik?
Idem, heb 'm hier (helaas) ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Dibbes schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:53:
[...]

Jammer bij mij werkt die niet. Geeft aan dat contacten met telefoonnummer op simkaart gezet zijn, maar zijn dan niet zichtbaar als ik contacten van de sim opvraag.
Moet je 'm ff opnieuw opstarten, als het goed is zie je ze dan wel.

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:20

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Dibbes schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:53:
[...]

Heb je toevallig bij People -> Menuknop -> View -> Duplicate Contact (of uiteraard NL equivalent) staan dat-ie duplicaten niet laat zien?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Nu online
Jeroen04 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:44:
Idem, heb 'm hier (helaas) ook niet!
Dit is wat ik zie als ik doe: Add to home -> HTC widget -> People
HTC Hero People widget
En dit is variant 2, die er overigens anders uitziet dan in het eerder getoonde screenshot
HTC Hero People widget half

[ Voor 25% gewijzigd door gertvdijk op 03-12-2009 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
ik heb hem ook. Dat zou er normaal moeten inzitten. Heb dat altijd al gehad zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287750

dubbel

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 287750 op 03-12-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:49

DizzyWeb

Ondertiteld

Ik heb ook echt alleen de smalle versie die TictaCNL laat zien. In de custom roms zie ie inderdaad, dat klopt. Hij schijnt ook in de Sprint variant van de Hero te zitten. Maar niet in de normale roms van HTC voor de Hero.

M3 SMGII: Welke rom heb jij precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 17:56
Tja.. ik weet dat dit wel een beetje simpel is zo.. maar wat bevelen de hero bezitters mij aan? Wachten op een snellere variant (ik wil weer eens aan een abonnement)? Ik merk dat de Hero lekker werkt... (in de handen gehad bij een mediamarkt).. maar toch.. moet ik voor een Snapdragon toestel gaan? Of is de Hero, voor iemand die niet steeds het nieuwste van het nieuwste wil, ook goed? *for the record: mijn interesse, na een WinMo, ligt zeker bij Android!*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Ik heb exact de versie in het plaatje van TictaCNL (dus anders als die van gertvdijk), ik heb de t-mobile versie uit de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:49

DizzyWeb

Ondertiteld

Wombat13 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 18:38:
Tja.. ik weet dat dit wel een beetje simpel is zo.. maar wat bevelen de hero bezitters mij aan? Wachten op een snellere variant (ik wil weer eens aan een abonnement)? Ik merk dat de Hero lekker werkt... (in de handen gehad bij een mediamarkt).. maar toch.. moet ik voor een Snapdragon toestel gaan? Of is de Hero, voor iemand die niet steeds het nieuwste van het nieuwste wil, ook goed? *for the record: mijn interesse, na een WinMo, ligt zeker bij Android!*
Dan zou ik je bijna aanraden om geen nieuwe telefoon te nemen, want als je wacht op de volgende, is er vast alweer een nog beter toestel aangekondigd. En guess what? Daarna komt vast een nog snellere!

Even zonder dollen, jij gaat dat toestel gebruiken, niemand anders. Als jij nu een toestel wil en de Hero lijkt je top, doen. Als jij denkt dat de Hero niet goed genoeg is voor je, vooral niet doen. Je zal de keuze uiteindelijk zelf moeten maken, kan niemand voor je doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wombat13 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 18:38:
Tja.. ik weet dat dit wel een beetje simpel is zo.. maar wat bevelen de hero bezitters mij aan?
Eh, hier is dit topic dus niet voor bedoeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbes
Ruzor schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:47:
[...]

Moet je 'm ff opnieuw opstarten, als het goed is zie je ze dan wel.
Ja ze staan er inderdaad na opnieuw opstarten. Alleen niet allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbes
Mad Marty schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:48:
[...]

Heb je toevallig bij People -> Menuknop -> View -> Duplicate Contact (of uiteraard NL equivalent) staan dat-ie duplicaten niet laat zien?
Nee, daar had ik wel op gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 17:56
RoD schreef op donderdag 03 december 2009 @ 18:47:
[...]

Dat weet ik, sorry daarvoor! Ik weet nu in ieder geval genoeg! Thnx voor het niet meteen verwijderen dan maar :)
DizzyWeb schreef op donderdag 03 december 2009 @ 18:46:
[...]

Dan zou ik je bijna aanraden om geen nieuwe telefoon te nemen, want als je wacht op de volgende, is er vast alweer een nog beter toestel aangekondigd. En guess what? Daarna komt vast een nog snellere!

Even zonder dollen, jij gaat dat toestel gebruiken, niemand anders. Als jij nu een toestel wil en de Hero lijkt je top, doen. Als jij denkt dat de Hero niet goed genoeg is voor je, vooral niet doen. Je zal de keuze uiteindelijk zelf moeten maken, kan niemand voor je doen.
Hmm.. Je hebt gelijk! Beetje moeilijk om tot deze conclusie te komen in je eentje.. :P Er zal inderdaad altijd een snellere zijn...

[ Voor 56% gewijzigd door Wombat13 op 03-12-2009 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 14:36

DancePlaza

ninja

ik wil deze telefoon ook gaan aanschaffen, maar dan de t-mobile versie.

alleen heb ik er nog een aantal vragen over.

- is er nog verschil tussen de hero en de g2 versie
- hoe gaat de hero om als je in het buitenland bent/ roamen bent.. kan je dit specifiek uitzetten zodat je geen telecom data verkeer gaat
- hoe is de ervaring met het gebruik van exchange
- kan je exchange agenda en gmail agenda combineren
- kan je htc hero wel connecten met een bluetooth carkit

[ Voor 6% gewijzigd door DancePlaza op 04-12-2009 10:45 ]

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
DizzyWeb schreef op donderdag 03 december 2009 @ 18:32:
Ik heb ook echt alleen de smalle versie die TictaCNL laat zien. In de custom roms zie ie inderdaad, dat klopt. Hij schijnt ook in de Sprint variant van de Hero te zitten. Maar niet in de normale roms van HTC voor de Hero.

M3 SMGII: Welke rom heb jij precies?
ik heb nu de MDC 3.0 Rom. Bij alle MDC's had je die widget. Weet niet of het op de officiele Rom ook is. Maar heb hem meteen geroot nadat ik hem heb gekocht dus niet veel met officiele Rom gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 09:56
DancePlaza schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:27:

De HTC Hero krijgt eerder zijn updates binnen dan T-Mobile. De G2 is gelocked en heeft volgens mij ook software van T-Mobile erop staan (don't shoot me if i'm wrong!)

- hoe gaat de hero om als je in het buitenland bent/ roamen bent.. kan je dit specifiek uitzetten zodat je geen telecom data verkeer gaat

Als je het topic goed bijgehouden hebt is daar al meerdere keren over gevraagd.

Idem dito met de vorige vraag..

Ja

Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:19

Reneger

Wie? IK?

Ik heb de G2, je merkt vrij weinig van dat hij van T-Mobile is. Alleen het opstarten zie je T-Mobile voorbij komen, plus er is een link te zien naar Web'n'walk. Die laatste is uiteraard te verwijderen.
Roaming: Ja, zit een optie voor.
Exchange: Gebruik ik zelf ook, is via een HTC applicatie, maar werkt erg goed.

De rest is bovenstaand al beantwoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313096

Meer mensen die problemen hebben met downloaden van de market via vodafone? Op twitter vond ik nog een aantal mensen die problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm zit nu via wifi en nu blijft hij ook hangen op Download starten...!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:45
Anoniem: 313096 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:57:
Meer mensen die problemen hebben met downloaden van de market via vodafone? Op twitter vond ik nog een aantal mensen die problemen hebben.
Hero icm Vodafone: market download en gmail notificatie fail
[Vodafone] sinds Dé Storing geen connectie met MSN via UMTS

Je bent blijkbaar niet de enige :)
Anoniem: 313096 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:13:
Hmmm zit nu via wifi en nu blijft hij ook hangen op Download starten...!?
Heb ik ook (wel eens). Weinig/niets aan te doen vrees ik.

[ Voor 20% gewijzigd door Sypher op 04-12-2009 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het al een dag of drie dat ik niks uit de market kan downloaden.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Heb mijn Hero nu thuis liggen, kan er pas vanavond mee spelen! Grom!
Heel even gauw de setup gedaan, maar moet de APN en dergelijken nog instellen, pakte hij dus niet automatisch.
Eerste indruk: HEERLIJK scherm, licht, voelt stevig aan, fijne response van het touchscreen, een verademing t.o.v. de Blackberry Storm (Wat nogsteeds een fijne telefoon is hoor, daar niet van).
Jammer dat er maar een 2gb kaartje bij zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-03 09:49
Ik heb net de nieuwe modaco erop gezet, maar aangezien google maps sinds 2.9 al raar deed. Wilde ik hem even uninstallen en opnieuw erop zetten. maar nadat ik maps heb ge-unistalled kan ik em niet meer terug vinden in de market. Niet eens als ik op 'google maps' zoek.

Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MankE NeliZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 22:46

MankE NeliZ

Geen matches

Ik overweeg een HTC Hero te kopen. Nu heb ik gehoord dat HTC bezig is om een Android 2.1 update te maken voor de Hero. Is het verstandig om hierop te wachten, of kan ik de update zelf uitvoeren wanneer hij beschikbaar komt?

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:13
MankE NeliZ schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:34:
Ik overweeg een HTC Hero te kopen. Nu heb ik gehoord dat HTC bezig is om een Android 2.1 update te maken voor de Hero. Is het verstandig om hierop te wachten, of kan ik de update zelf uitvoeren wanneer hij beschikbaar komt?
Kan je zelf uitvoeren. Waarschijnlijk door de Hero aan je pc te hangen als 2.1 uitkomt.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
MankE NeliZ schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:34:
Die kun je zelf downloaden bij htc en installeren zodra die uitkomt.
Zet ondertussen wel de laatste build erop (voornamelijk snelheidswinst), die kun je daar ook downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Sowieso nooit wachten op updates met het aanschaffen van een gsm (tenzij het zeg maar kat uit de boom kijken is naar de nieuwe rom) bedoel kans is er groot dat Hero's die met android 1.5 geleverd zijn dat gewoon
blijven houden tot de gebruiker deze zelf update. Voorraden bij winkels zullen niet geupdate worden dus gewoon 1.5 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb een probleem met roamen. Ik reed gisteren Belgie in, en het leek alsof de radio vast liep. een reboot van het toestel, loste dat op, maar ik krijg met niet een buitenlands netwerk verbinding. "sim kaart mag niet registreren op dit netwerk" of zoiets krijg ik te zien.

Het gaat dus echt om bellen, niet data, want dat staat uit. wat doe ik verkeerd?
Ik draai 2.73, rooted, met de laatste radio rom. Sim werkte wel in de iPhone, Blackberry en andere toestellen...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMaes
  • Laatst online: 15:53
Staffie666 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 00:19:
Sowieso nooit wachten op updates met het aanschaffen van een gsm (tenzij het zeg maar kat uit de boom kijken is naar de nieuwe rom) bedoel kans is er groot dat Hero's die met android 1.5 geleverd zijn dat gewoon
blijven houden tot de gebruiker deze zelf update. Voorraden bij winkels zullen niet geupdate worden dus gewoon 1.5 hebben.
Dit is niet waar, telefoon's die nieuw geleverd worden aan de telecomfilialen door nederland zijn altijd volledig up-to-date (dit word gedaan in de fabriek)

Ik werk zelf bij de belcompany, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197980

[quote]DancePlaza schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:27:

Nope, alleen Tmob is wat trager met updates.

Ja

Prima, maar werk sinds ik de Hero heb alleen nog maar met mn Google Acount.
deze sync ik met mn Outlook agenda voor het werk ed. met de optie hieronder.

ja ook via deze tool http://www.google.com/sup...in/answer.py?answer=98563

Ja. File transfer werkt nog niet naar behoren maar dit is geen Hero maar een Android OS probleem. Android 2.0 moet dit verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Hoeft niet zo moeilijk.. Ik synchroniseer contacten, agenda en mail met "onze" exchange server. Hoef je niets bijzonders voor te doen of te installeren.

In je Hero agenda app kan je aangeven welke kalenders je wilt laten zien doormiddel van vinkjes. Super eenvoudig allemaal.

Met de laatste modaco 3.0 firmware vliegt de hero erover, qua werk telefoon vind ik hem super. Enige wat ik zo nu en dan mis is een fysiek toetsenbordje, vooral als je even niet in portrait mode kan tiepen.

En... Vooral geen gare taskkillers installeren, dan heb je ook geen geneuzel met alarms die niet afgaan en andere vage verschijnselen. Het feit dat er zelfs in versie 2.1 geen taskkiller ingebouwd zit, betekend toch wel dat deze er echt niet inhoren!

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 05-12-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Nu online

mphilipp

Romanes eunt domus

RoD schreef op donderdag 03 december 2009 @ 18:47:
Tja.. ik weet dat dit wel een beetje simpel is zo.. maar wat bevelen de hero bezitters mij aan?
Vindt je dat niet een beetje raar? Dit topic gaat over de Hero en eigenlijk wil hij gewoon weten of het ding aan de verwachtingen voldoet. Ik wil dat ook wel weten. Je hoort veel lovende verhalen, maar iedereen zegt ook dat ie een heel klein beetje traag kan zijn. Dus is de vraag of je op het volgende model moet wachten valide.
En dat is niet hetzelfde als sterven met de folder in je hand (eeuwig wachten op de volgende, snellere, betere). Met nieuwe dingen zoals de Android foons is het heel normaal dat de eerste generatie leuk is, maar meer een vingeroefening lijkt. Een rappere cpu zou het werkplezier met deze telefoon sterk kunnen vergroten. Dát is dus een interessante vraag in deze topic. Dit is toch hèt topic voor ervaringen over het toestel?

Dus bij deze ook mijn vraag: voldoet ie of hebben zelfs de enthousiaste gebruikers nog af en toe leuk van bepaalde irritaties of tekortkomingen? Ik realiseer me dat niets perfect is; wat voor de een niet erg is, is voor de andere razend irritant. Maar alleen door alle feiten te kennen, kun je een goede afweging maken. Ik ga niet voor de grap al dat geld uitgeven om erachter te komen dat het er wel leuk uitziet allemaal, maar gewoon klote werkt.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:13
Het meest irritante vind ik nog dat geheel dit topic staat vol met ervaringen over hoe snel of hoe langzaam deze telefoon is, en dat mensen het alsnog gaan vragen :p

Nu serieus, ga eens naar de winkel en test hem daar uit. Het enige wat ik kan zeggen is dat deze telefoon sneller is dan al mijn vorige bij elkaar, maar nog steeds niet zo soepel loopt als de Iphone. Is het irritant? Voor mij niet, het was al een grote performance winst. Ik kan me voorstellen dat als je de Hero hebt en een Iphone, het wel lichtjes vervelend is, ja.

En dat de volgende generatie wel snel loopt is ook niet per definitie waar, ik heb bijvoorbeeld nog mijn twijfels over de SE X10.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

mphilipp schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:29:
[...]

[heleboel geknipt]

Dus bij deze ook mijn vraag: voldoet ie .....[knip]
Mijn korte antwoord op je vraag is..ja! Dan laat ik in het midden of dat een objectief of subjectief oordeel is.

Het lange antwoord wat ik zou kunnen geven, dat zal ik je besparen, want dat is subjectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Laatst online: 30-04 15:58
Kan alleen maar zeggen dat ik de snelheid prima in orde vind, geen enkele delay gemerkt nog.
heb er heel wat mee gespeeld (nieuwe telefoon vlak voor het weekend is de beste tijd :P ) en dingetjes geinstalleerd uiteraard, fantastisch apparaat.
Belkwaliteit: subliem! 10x beter dan de storm.
Typen: even wennen, storm heeft met zn klik display nog een streepje voor bij mij maar dat is gewenning denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:11
benji83 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:50:
Belkwaliteit: subliem! 10x beter dan de storm.
Mwah, de Hero heeft in mijn ervaring de slechtste belkwaliteit (mic + speaker) van mijn Nokia en Siemens toestellen in de afgelopen jaren. De speakerfunctie in de auto is zelfs volstrekt onbruikbaar door o.a. de enorme gevoeligheid voor ruis i.t.t. de Nokia N73 en 6680 die ik hiervoor had. Idem, in drukke rumoerige omgevingen.

Op zoek dus naar een carkit voor de hero :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:49

woutur

Klauwtjes uit!

Ik heb sinds deze week de Hero, en ben er heel tevreden over. De foon is helemaal nokkie gepleurd met leuke applicaties en spelletjes. Instellen van exchange en andere mail was een eitje. De foon loopt ook prima soepel. Doet het goed met mijn Fiat Blue & Me carkit systeem (leest alleen geen sms voor, maar dat doet zowat geen enkele foon).

Het enige waar ik me ontzettend aan geergerd heb, is het overzetten van contacten. Als die van verschillende bronnen komen heb je ontzettend veel dubbelingen in je foon zitten. Uiteindelijk gebruik ik nu alleen nog maar exchange en niets anders voor contacten.

Leuke gadgets: gmote, totema, pocono, bonsai blast, shopsavvy, metal detector, layar, shazam, wikitude, mobile wiki, pricewatch, car locator, abduction!, shaketowake etc :)

Heerlijke gadget!

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330021

[...]
Dus bij deze ook mijn vraag: voldoet ie of hebben zelfs de enthousiaste gebruikers nog af en toe leuk van bepaalde irritaties of tekortkomingen? Ik realiseer me dat niets perfect is; wat voor de een niet erg is, is voor de andere razend irritant. Maar alleen door alle feiten te kennen, kun je een goede afweging maken. Ik ga niet voor de grap al dat geld uitgeven om erachter te komen dat het er wel leuk uitziet allemaal, maar gewoon klote werkt.
De HTC Hero is mijn eerste smartphone en ik vind hem heel prettig werken. Van haperingen/lags heb ik nauwelijks last, soms wil een programma niet openen, maar dan moet je hem gewoon even opnieuw openen. Voor mij gaf de lage prijs de doorslag, je zit (zeker na de update) in mijn ogen voor een dubbeltje op de eerste rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Nu online

mphilipp

Romanes eunt domus

evleerdam schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:34:
Nu serieus, ga eens naar de winkel en test hem daar uit
Ja...en dát geeft een goed indruk. Sorry, maar daar heb ik niet veel aan.
Dit is niet mijn eerste telefoon/pda. Ik heb momenteel mijn 2de windows foon (HTC TytnII, daarvoor de voorloper) en ik gebruik als PDA's sinds het begin der tijden, en je kunt pas na een tijdje zeggen hoe het bevalt. En ik heb ook gemerkt dat beide telefoons in het begin ronduit klote waren. Ik heb alleen die TytnII genomen omdat ik wist dat er een actieve community achter zit die custom roms maakt. Anders zat ik nu nog steeds op de OS versie die HTC er in de fabriek in had gestopt en had ik het ding al weggegooid.

Vandaar dat ik écht gebruikservaringen zoek. Geen gesponsorde reviews of gloria verhalen van mensen die alleen maar iets zoeken dat er geil uitziet. Ik zoek iets dat wérkt.
210667 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:41:
[...]
Mijn korte antwoord op je vraag is..ja! Dan laat ik in het midden of dat een objectief of subjectief oordeel is.
Het lange antwoord wat ik zou kunnen geven, dat zal ik je besparen, want dat is subjectief.
Maar daarom juist interessant. Als ik 10 verschillende verhalen lees, kan ik er wel uit zeven wat voor mij interssant is. Ik merk bv dat voor de TytnII mensen erg graag een touch interface álà de iPhone willen. Er is iets dat van de HTC Touch is gekaapt en op de Tytn gezet. Maar dat werkt dus niet goed, omdat de Tytn een ouderwets touchscreen heeft. Werkt dus gewoon niet zoals het scherm op de Hero, iPhone en Touch. Niet precies genoeg enzo, één grote frustratie om zo je foon te bedienen. Maar het ziet er geil uit, dus vind 'men' het geweldig. Dat zijn dus mensen die alleen met dat apparaat lopen te flashen (volgens mij ook dè reden dat het gros een iPhone koopt).

[ Voor 34% gewijzigd door mphilipp op 05-12-2009 12:41 ]

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Momenteel gebruik ik de emailcliënt van Android om mijn hotmail e-mailberichten binnen te halen. Nu gaat dat allemaal goed, echter controleert android niet op of een bericht gelezen danwel ongelezen is. Hierdoor loopt het aantal ongelezen e-mails op de telefoon erg snel op, terwijl ik veel e-mail al heb gelezen op de pc.
Is het mogelijk dat Android controleert of e-mails al gelezen zijn op een andere locatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Welke aspecten vind je dan belangrijk mphilipp?

Voor mij voldoet de telefoon al had de belkwaliteit beter gemogen. Alles werkt min of meer out of the box na een eerste keer instellen. Applicaties werken prima. De snelheid is gemiddeld ok, maar bij het draaien van meerdere apps (of navigatie...) dan wil de telefoon wel eens wat laggy zijn. Wat dat betreft vind ik het jammer dat 1) de belfunctionaliteit niet op high priority loopt (belknop indrukken -> high priority naar belapp) en 2) dat audio in de muziekspeler heel af en toe wel eens een hikje vertoont wat ook door een high priority thread voorkomen had kunnen worden m.i. Tenslotte had de batterijduur ook wel iets ruimter gemogen. Als je nu een dag op pad bent en fanatiek loopt te browsen over 3G met GPS en Google Maps dan is hij binnen een dag leeg.

't Is m'n eerste smartphone btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Ook mijn eerste smartphone.
Wou in eerste instantie de magic halen, maar zag dat de hero in de startblokken stond.
Heb er even op gewacht en absoluut geen spijt van.
Ja, het is net even iets minder snel dan een Iphone, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Ik ben een heavy gmail en exchange gebruiker en het werkt super. M'n agenda's hou ik bij en kan ik in 1 scherm tonen. De HTC Sense vind ik er super uitzien en de widgets werken goed.
HTC support de Hero ook goed en ze zijn bezig met de 2.0/2.1 android versie.

Het toetsenbord kan je calibreren op je tikstijl en in android 2.0 komt verbetering zelfs voor het typen met 2 vingers. Ook zitten de menu's goed in elkaar en kun je alles intuitief vinden.

Alles bij elkaar:
- support goed
- snelheid goed
- market geweldig
- intuitieve GUI
- ziet er prachtig uit
- Android OS! (voor mij een pluspunt)
- File transfer bluetooth komt met android 2.0

Nu VOIP via SIP of SkypeOut via Vodafone netwerk nog goed werkend krijgen en het is voor mij het ideale toestel.
Iedereen loopt met een IPhone, maar ik heb een Hero. En damn, ben ik blij met die keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
radem205 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:44:
Momenteel gebruik ik de emailcliënt van Android om mijn hotmail e-mailberichten binnen te halen. Nu gaat dat allemaal goed, echter controleert android niet op of een bericht gelezen danwel ongelezen is. Hierdoor loopt het aantal ongelezen e-mails op de telefoon erg snel op, terwijl ik veel e-mail al heb gelezen op de pc.
Is het mogelijk dat Android controleert of e-mails al gelezen zijn op een andere locatie?
neen, hotmail werkt met een verouderd pop3-protocol. Gmail met imap/push. De enige oplossing is een gmail account aanmaken en gmail jouw hotmails laten ophalen in gmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Rukapul schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:00:
[...]

Mwah, de Hero heeft in mijn ervaring de slechtste belkwaliteit (mic + speaker) van mijn Nokia en Siemens toestellen in de afgelopen jaren. De speakerfunctie in de auto is zelfs volstrekt onbruikbaar door o.a. de enorme gevoeligheid voor ruis i.t.t. de Nokia N73 en 6680 die ik hiervoor had. Idem, in drukke rumoerige omgevingen.

ik vind de belkwaliteit van de standaard tonen ook ronduit slecht. De speakers zijn ook niet zo goed als mijn vorige nokia n81. Die had 2 luidsprekers langs de zijkanten, waardoor het geluid niet hol wordt als het toestel op tafel ligt. Bij de Hero klinkt het geluid altijd zeer hol, ook al heb je hem gewoon vast, want het komt van de achterkant. Vind ik alleszins heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:38
Ik heb geen problemen met bellen.
De andere kant is goed verstaanbaar en ik heb ook geen klachten ontvangen. Speaker werkt ook goed. Ik ben verstaanbaar en de andere kant ook luid en duidelijk.
De standaard ringtones, tja, wat verwacht je daar van? Het halve Jamba assortiment al geïnstalleerd? Ik bedank. De oldphone ringtone die je erbij krijgt vind ik echt perfect. Had al ongeveer dezelfde op m'n vorige telefoon. De sms tonen vind ik ook meer dan redelijk, en als je het niks vind, wat let je om 2 tellen te googelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Laatst online: 10-07 22:05
Ik heb dit toestel sinds gisteren en heb nu al een probleempje.

Als ik naar het scherm ga met de grote weather widget dan crashed TouchFLO tijdens het updaten. Als ik de grote weather widget weghaal en ik er een kleine neer zet dan werkt dit wel. Ik heb wat gegoogled en dit probleem lijkt vaker voor te komen, een oplossing voor het probleem heb ik echter nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
kwiebus schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:39:
Ik heb dit toestel sinds gisteren en heb nu al een probleempje.

Als ik naar het scherm ga met de grote weather widget dan crashed TouchFLO tijdens het updaten. Als ik de grote weather widget weghaal en ik er een kleine neer zet dan werkt dit wel. Ik heb wat gegoogled en dit probleem lijkt vaker voor te komen, een oplossing voor het probleem heb ik echter nog niet kunnen vinden.
Dit probleem had ik gisteren ook (toevallig gisteren ook de HTC Hero gekocht). Na alles teruggezet te hebben naar de fabrieksinstelling werkt alles helemaal probleemloos. Top apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
radem205 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:43:
[...]

Dit probleem had ik gisteren ook (toevallig gisteren ook de HTC Hero gekocht). Na alles teruggezet te hebben naar de fabrieksinstelling werkt alles helemaal probleemloos. Top apparaat!
Inderdaad een factory reset did the trick, wel vreemd voor een nagelnieuw toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Rukapul schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:00:
[...]

al eens een radio update gedaan?

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zevenaar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-01-2023
Ik heb (sinds kort) een probleem met het synchroniseren van mijn mail. Mijn mail wordt niet bijgewerkt. Als ik een mail ontvang krijg ik een melding en kan ik deze ook lezen. Maar als ik in mijn inbox kijk staat de mail er niet in en moet ik hiervoor eerst handmatig bijwerken. (Mijn instellingen staan gewoon op elke 10min bijwerken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Ik ga niet voor de grap al dat geld uitgeven om erachter te komen dat het er wel leuk uitziet allemaal, maar gewoon klote werkt.
evleerdam schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 11:34:
Nu serieus, ga eens naar de winkel en test hem daar uit.
mphilipp schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:35:
[...]
Ja...en dát geeft een goed indruk. Sorry, maar daar heb ik niet veel aan.
Nou en of dat een goede indruk geeft, misschien wel meer dan de subjectieve ervaringen van 10 forumgebruikers. Jouw eigen verwachtingen kun je alleen testen door zelf in een winkel of met het toestel van een kennis het een en ander uit te proberen.

Heb je specifieke vragen over batterijverbruik, speakerkwaliteit, gps-fix, enz... dat kun je allemaal vragen. En dat kan nog allemaal prima zijn op papier en er allemaal prima uitzien, nog kun je erachter komen dat het allemaal klote werkt. Probeer hem uit voordat je hem aanschaft.

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Ja maar als 10 mensen zeggen dat ding heeft een slechte batterij dan kan dat goed van invloed zijn op je aankoop iets wat ze in de winkel nooit erbij zeggen en ook niet naast het prijskaartje staat.
Ook is het toestel in de winkel ''vers'' wij kunnen vertellen:
- hoe dat ding werkt als er 100 apps geinstalleerd zijn.
- welke problemen vaker voorkomen
- welke oplossingen daar evt voor zijn

Natuurlijk moet je in de winkel of bij een kennis het toestel gaan ''voelen'' maar gebruikerservaringen zijn (mits naar waarheid geschreven uiteraard) erg waardevol voor mensen die nog twijfelen over een gsm.

[ Voor 11% gewijzigd door Staffie666 op 06-12-2009 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdvdvis
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-07-2022
Hallo allemaal,

Zojuist heb ik de upgrade uitgevoerd naar de nieuwste Rom versie die op de HTC site staat. Nu heb ik een probleem; Wanneer ik de muziekapplicatie start krijg ik na 5 seconden de melding:

"Helaas!
De toepassing Muziek (com.htc.music) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw."

Dit gebeurt keer op keer. Nog meer mensen met dit probleem (en een eventuele oplossing)?

Edit: Dit gebeurt niet wanneer ik via OI File Explorer een muziekbestand open...

EDIT2: Het was een probleem met een aantal corrupte MP3's, nadat ik deze verwijderd heb is het probleem voorbij... Toch slecht geprogrammeerd van HTC dat daardoor de applicatie over zijn nek gaat......

[ Voor 26% gewijzigd door sjoerdvdvis op 06-12-2009 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:09

jbr

Right back @ ya

Staffie666 schreef op zondag 06 december 2009 @ 00:14:
Ja maar als 10 mensen zeggen dat ding heeft een slechte batterij dan kan dat goed van invloed zijn op je aankoop iets wat ze in de winkel nooit erbij zeggen en ook niet naast het prijskaartje staat.
Ook is het toestel in de winkel ''vers'' wij kunnen vertellen:
- hoe dat ding werkt als er 100 apps geinstalleerd zijn.
- welke problemen vaker voorkomen
- welke oplossingen daar evt voor zijn

Natuurlijk moet je in de winkel of bij een kennis het toestel gaan ''voelen'' maar gebruikerservaringen zijn (mits naar waarheid geschreven uiteraard) erg waardevol voor mensen die nog twijfelen over een gsm.
Je draait het volgens mij net om: in jouw geval zijn de gebruikerservaringen de ontbrekende factor. Of "iets klote werkt" is een persoonlijke beoordeling. Dus het toestel zelf proberen is het verschil tussen iets kopen alleen op basis van de verhalen van anderen en het mee kunnen laten wegen van je eigen ervaringen. De vraag aan een groep gebruikers "of het iets is" is een vraag die niet te beantwoorden is.

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Nu online
sjoerdvdvis schreef op zondag 06 december 2009 @ 00:21:
EDIT2: Het was een probleem met een aantal corrupte MP3's, nadat ik deze verwijderd heb is het probleem voorbij... Toch slecht geprogrammeerd van HTC dat daardoor de applicatie over zijn nek gaat......
Ja, ook OGG Vorbis audio files gaat random mis. Heb laatst een uur lang kunnen luisteren en plots houdt de speler stug vol dat alle OGG files niet worden ondersteund. Rebooten is dan noodzakelijk...

Ook heb ik een album op exact dezelfde wijze als alle andere geript in OGG Vorbis en die weigert de speler na een seconde of 30 te hangen met eenzelfde melding. Heel vreemd.

Tevens lijkt het wel alsof de speler niet eens een hogere prioriteit heeft in het systeem, want het minst geringste gebruik van de telefoon resulteert in stotterend geluid... Andere mensen daar ook last van? Kan ik het proces van de speler niet gewoon een nicelevel van -5 geven ofzo?

[ Voor 31% gewijzigd door gertvdijk op 06-12-2009 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Nu online

mphilipp

Romanes eunt domus

jbr schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 23:55:
[...]
Nou en of dat een goede indruk geeft
Gaan we nou bediscussiëren over mijn manier van informatie verzamelen over een product dat ik wil aanschaffen? Moet ik me nou helemaal gaan verantwoorden voor de vragen die ik stel? Hou nou effe op. Als je het onzin vind wat ik vraag, laat me dan met rust en lees gewoon verder. Ik heb hier geen trek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
radem205 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:43:
[...]

De factory reset heeft bij mij maar korte tijd geholpen, ik heb het probleem nu weer. Het kan toch niet zo zijn dat je het toestel twee keer per dag moet resetten om alles naar behoren te laten functioneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
jbr schreef op zondag 06 december 2009 @ 01:04:
[...]

Je draait het volgens mij net om: in jouw geval zijn de gebruikerservaringen de ontbrekende factor. Of "iets klote werkt" is een persoonlijke beoordeling. Dus het toestel zelf proberen is het verschil tussen iets kopen alleen op basis van de verhalen van anderen en het mee kunnen laten wegen van je eigen ervaringen. De vraag aan een groep gebruikers "of het iets is" is een vraag die niet te beantwoorden is.
Door tien min in de winkel met een nagelnieuw systeem te spelen krijg je no way een goede indruk van hoe
het toestel daadwerkelijk is. Dit kun je door gebruikerservaringen opdoen. Die ervaringen kunnen voor iedereen verschillen dat klopt.

Maar als 10 mensen zeggen de pushmail functie werkt niet en 1tje zegt het werkt wel kun je nagaan dat jij er ook problemen mee gaat krijgen. Iets wat ze je in de winkel niet kunnen vertellen.

Snap niet hoe jij ziet dat ik het omdraai maar goed. Het gaat hier om iemand zijn manier van aankoop doen
en daar hebben zowel jij als ik niets over te vertellen. Enige wat we kunnen doen is ervaringen delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Nu online

mphilipp

Romanes eunt domus

kwiebus schreef op zondag 06 december 2009 @ 02:48:
[...]
De factory reset heeft bij mij maar korte tijd geholpen, ik heb het probleem nu weer. Het kan toch niet zo zijn dat je het toestel twee keer per dag moet resetten om alles naar behoren te laten functioneren?
Da's alleen bij Windows Mobile zo... Tenminste...de oudere versies hadden een ingebouwde dagelijkse reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

mphilipp schreef op zondag 06 december 2009 @ 02:27:
[...]

Gaan we nou bediscussiëren over mijn manier van informatie verzamelen over een product dat ik wil aanschaffen? Moet ik me nou helemaal gaan verantwoorden voor de vragen die ik stel? Hou nou effe op. Als je het onzin vind wat ik vraag, laat me dan met rust en lees gewoon verder. Ik heb hier geen trek in.
Nu kan je natuurlijk vragen wat je wilt. Maar het blijft allemaal een beetje vaag binnen de marge van het subjectieve antwoord wat je gaat krijgen. Het antwoord op je vraag "of het iets is" had je ook kunnen krijgen door gewoon te lezen. Dit topic bestaat uit 5 delen. Alles wat je wilt weten of zou willen weten is al 'tig' keer aan bod gekomen. Of de Hero specifiek iets voor jou is, is iets wat niemand kan beantwoorden. Daar is jouw vraag te open voor.
Staffie666 schreef op zondag 06 december 2009 @ 10:22:
[...]

[...]

Snap niet hoe jij ziet dat ik het omdraai maar goed. Het gaat hier om iemand zijn manier van aankoop doen
en daar hebben zowel jij als ik niets over te vertellen. Enige wat we kunnen doen is ervaringen delen.
Die ervaringen zijn gebaseerd op wat jij in eerste instantie verwacht van het toestel en/of het aan jouw verwachtingen voldoet. ten eerste zou je dus vast moeten stellen of wij allebei hetzelfde verwachtingspatroon of dezelfde eisen hebben die van toepassing is op het toestel wat je gaat kopen. Dat is hier uiteraard niet/nooit het geval. Tevens is het zo dat, je op dit forum meestal mensen vindt die problemen ondervinden met hun toestel of graag iets willen weten over specifieke onderdelen of applicaties.

In jouw voorbeeld waar je refereert aan de pushmail roepen 10 mensen dat zij er problemen mee hebben, en één roept dat hij geen problemen heeft. Daar kan je niet uit concluderen dat het toestel slecht werkt met pushmail. Het enige wat je kan/mag concluderen, is dat er 10 mensen zijn die problemen met pushmail hebben. Al die andere gebruikers hebben er vermoedelijk geen problemen mee en dan zou je je kunnen/moeten afvragen of het nu aan het toestel/android ligt of aan de gebruiker. Ik hou het op het laatste.. :X

[ Voor 43% gewijzigd door 210667 op 06-12-2009 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Heren, doorzeuren over welke (vorm van) vragen hier gesteld horen te worden is offtopic en topicvervuiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73703

Hoe betrouwbaar is de disable data roaming optie? Ik lees conflicterende reactie's, de 1 zegt dat het inderdaad werkt een ander krijgt toch berichten binnen in het buitenland...

Ik zie ook de optie als je powerknop indrukt 5 seconde, connect to internet disablen. Is dat failproof of toch beter apndroid installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
sjoerdvdvis schreef op zondag 06 december 2009 @ 00:21:
...................

Als je verkeerde benzine voor je auto tankt (bijv. benzine aangelengd met zand/water/suiker/whatever), ga je dat de fabrikant van de auto toch ook niet kwalijk nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
Anoniem: 73703 schreef op zondag 06 december 2009 @ 14:06:
Hoe betrouwbaar is de disable data roaming optie? Ik lees conflicterende reactie's, de 1 zegt dat het inderdaad werkt een ander krijgt toch berichten binnen in het buitenland...

--
Berichten krijg je sowieso binnen, of je moet de telefoon helemaal uitzetten of op vliegtuigstand. Over de betrouwbaarheid van de schakelaar voor mobiel internet over een ander netwerk... ik kom wekelijks in België en laat dan mobiel internet (zonder roaming dus) aanstaan. Geen enkele byte buiten de bundel tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb nu al een hele tijd mijn Hero en ben er nogsteeds geweldig tevreden over!
Ben alleen nogsteeds op zoek naar een App die een pincode/paswoord op mijn SMSjes kan zetten...
Heeft iemand dit al gevonden ? :) Zoja, hoe heet ie ? _/-\o_

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

DennusB schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:13:
Ik heb nu al een hele tijd mijn Hero en ben er nogsteeds geweldig tevreden over!
Ben alleen nogsteeds op zoek naar een App die een pincode/paswoord op mijn SMSjes kan zetten...
Heeft iemand dit al gevonden ? :) Zoja, hoe heet ie ? _/-\o_
Altijd leuk om zelf eens te zoeken op diverse sites. Begin eens met deze. In de zoekbalk kan je wel wat intypen. B.v. 'sms protect' o.i.d. Laat het geheel aan jouw fantasie over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
210667 schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:31:
[...]

Altijd leuk om zelf eens te zoeken op diverse sites. Begin eens met deze. In de zoekbalk kan je wel wat intypen. B.v. 'sms protect' o.i.d. Laat het geheel aan jouw fantasie over.
Altijd leuk om zelf eens te leren lezen! :) Ik quote(geheel niet uit mijn fantasie):
Ben alleen nogsteeds op zoek
Ik zoek dus al ;)

Nu weer back ontopic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:51
DennusB schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:45:
[...]

Altijd leuk om zelf eens te leren lezen! :) Ik quote(geheel niet uit mijn fantasie):

[...]

Ik zoek dus al ;)

Nu weer back ontopic :D
Grappig dan dat je niets vind. Ik vind er sowieso al een paar in mijn eerste poging.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
virtualJac schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:58:
[...]

Grappig dan dat je niets vind. Ik vind er sowieso al een paar in mijn eerste poging.
Heb je ze ook getest of niet ? :)
Hier werkt er namelijk geen 1 zonder crashes of dingen die ik helemaal niet wil(Nee ik wil geen andere sms manager...) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino737
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-04-2022
Hallo iedereen,

Kan er mij aub een gebruiker van een Hero een antwoord geven op volgende vraag?

Als je de Hero sync met Outlook heb je dan toegang op de Hero tot je "Tasks" en "Notes"?

Dank bij voorbaat,

Dino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
TouchFLO crashed nu ongeacht of ik de kleine of grote weather widget gebruik.

Ik heb intussen nog wat verder gezocht. Het lijkt erop dat het probleem met de weather widget er mee te maken heeft dat ik mij in 's-Hertogenbosch bevind. :?
I have the same problem; i even returned in to the shop to get a new one which has exactly the same issue. It's happening when the weather-widget with the animations is on. And only when I'm in my own town, 's-Hertogenbosch. It's almost as if the widget has trouble with the name of my town. Where do you live? Is it possible that you're in the same situation as me?
I have the same problem, also in 's-Hertogenbosch and I have reported the issue to HTC.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
kwiebus schreef op zondag 06 december 2009 @ 19:03:
TouchFLO crashed nu ongeacht of ik de kleine of grote weather widget gebruik.

Ik heb intussen nog wat verder gezocht. Het lijkt erop dat het probleem met de weather widget er mee te maken heeft dat ik mij in 's-Hertogenbosch bevind. :?

[...]

[...]
Het lijkt heel erg toeval dat het rond 's Hertogenbosch gebeurd, maar ik ben vrijdag ook door Den Bosch gekomen en daar trad het probleem inderdaad op. Sindsdien geen problemen meer :s. Heel erg raar zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
radem205 schreef op zondag 06 december 2009 @ 19:45:
[...]

Het lijkt heel erg toeval dat het rond 's Hertogenbosch gebeurd, maar ik ben vrijdag ook door Den Bosch gekomen en daar trad het probleem inderdaad op. Sindsdien geen problemen meer :s. Heel erg raar zeg.
Het heeft vast en zeker met de plaatsnaam 's-Hertogenbosch te maken. Ik heb zojuist mijn Hero een keer uit en aangezet (want ik moest nog deels het adresboek uit mijn oude telefoon kopiëren).

Nu na het uit en aanzetten geeft de weather widget aan dat ik ik mij Maasdriel bevind en werkt de weather widget gewoon goed zonder dat TouchFLO crashed, erg bizar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Hm ik kom bijna wekelijks door 's Hertogenbosch en ik kan me herinneren dat ik ook de naam heb gezien in het weather widget, alleen nog nooit een crash gehad hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Laatst online: 09-07 00:03

Zuurstok

Passionately curious

ik heb een probleempje met het verbinden met m'n pc :S

Ik doe m'n kabeltje erin, ik zeg dat ie moet ''mounten'', maar vervolgens staat ie niet bij mijn computer ?
Via uitvoeren naar F: ( pad voor naar m'n telefoon zegt apparaatbeheer ) doet het ook niet.

Kan iemand me helpen ? :S

edit: never mind, ik moet niet m'n task pc synchronisatie killen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Zuurstok op 06-12-2009 21:32 ]

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.