HTC Hero [part cinq] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 77.618 views

Verwijderd

Pred schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:30:
[...]

Hoe vaak is dit argument wel niet langsgekomen? Word er een beetje moe van. Ook zonder een taskkiller-app is de wekker onbetrouwbaar, naar mijn ervaring. Toen ik TaskPanel installeerde was de klokapplicatie en de alarmapplicatie het eerste wat naar de ignorelist ging.
Toch is mijn wekker een keer niet gegaan. Mijn inziens mag een wekker nooit, maar dan ook nooit falen, wat voor reden dan ook. Het zou eigenlijk een soort van "toplevel" applicatie moeten zijn ;)
Het kán misschien een reden hebben dat het argument zovaak voorbij komt. Er zijn dus drie factoren die een alarm niet (of stil) kunnen laten afgaan:

- Taskiller (is overigens de oorzaak van een boel vage verschijnselen)
- Locale met verkeerde settings
- Volume van je alarmtone niet goed gezet (kan je instellen bij kiezen alarmtoon)

Ik heb nooit problemen met mijn alarm, toch vreemd dan? Wat agenda betreft, blijft hij bij mij behoorlijk lang doorzeuren (iets van 10 minuten). Daarbij kan je snooze drukken. Als je dat alarm nog mist, doe je goed je best!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 19:39 ]

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Market werkt gewoon, google talk gebruik ik niet dus kan ik niet nagaan, overigens ligt het volgens vodafone niet aan hen dat de market niet werkt.
Lijkt me wel dat het aan vodafone ligt. Als ik via mij mobiel internet op de store wil en iets probeer te downloaden gaat het niet, "Download starten" blijft er staan. Wanneer ik echter op het draadloos netwerk ga hier thuis werkt het prima.

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
ik heb ook vodafone maar downleaden via 3g/hsdpa gaat bij mij prima.

VOIP (skypeout en SIP) werkt bij echter voor geen meter :x

• Pjoter
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 17:39
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 18:59:
En met hardreset ben ik alles kwijt?? telefoon nummers? smsjes etc?
Ja. Maar daarvoor zijn genoeg progs. te vinden om back up te maken.

Heb alleen nog geen prog. gevonden die ook mijn Scenes overnam. Heb Back-Up pro en Sprite Back Up geprobeerd, beide niet. De rest: smsjes, emails, contacten enz namen ze wel mee.

• Nipje
wappie1980 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:01:
ik heb ook vodafone maar downleaden via 3g/hsdpa gaat bij mij prima.

VOIP (skypeout en SIP) werkt bij echter voor geen meter :x
Op welke APN zit je ?

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
Nipje schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:57:
[...]

Lijkt me wel dat het aan vodafone ligt. Als ik via mij mobiel internet op de store wil en iets probeer te downloaden gaat het niet, "Download starten" blijft er staan. Wanneer ik echter op het draadloos netwerk ga hier thuis werkt het prima.
Ik zeg toch ook volgens vodafone :-)
Enne er zijn meer android gebruikers wereldwijd die er last van hebben (sluit vodafone voor die problemen al uit)

Mja hard bewijs heb ik er niet voor, dat het niet aan hen ligt. Ondervind alleen zelf geen problemen, mijn vriendin ook niet. En paar vrienden van me boven in NL (ik woon in Limburg) hebben ook nergens last van. Vorige ''storing'' werd ook niet iedereen getroffen. Heb er toen wel veel last van gehad (met bellen dan) 3g/hsdpa deden het de hele dag.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Dat heb ik ook, updates downloaden gaat heel moeizaam en alles blijft op "download starten" hangen. Net of de download servers overbelast zijn ofzo. Zoeken in de market gaat daarentegen prima. Dit is met Vodafone, over mobiel internet.

[ Voor 15% gewijzigd door Bergen op 26-11-2009 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
ik snap iets niet bij de wifi van de hero. Als ik thuis ben, zou ik willen dat hij automatisch mijn draadloos netwerk van thuis detecteert en dan automatisch connecteert. Er staat een pw op mijn netwerk, maar die heeft hij onthouden.

Probleem nu is dat hij soms automatisch connecteert en soms niet. Daarnet deed hij het niet, ik moest dan naar wifi settings gaan en plots connecteerde hij wel... Maar ik vind het omslachtig dat het elke keer opnieuw moet worden gedaan, maar soms gaat het dan wel weer automatisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
live.vodafone.com

Kan je nog anderen kiezen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Lichte irritatie qua usability:
Als je in je telefoonboek een zoekterm intikt, en er verschijnt meer dan 1 naam waar je vervolgens uit kiest en je drukt op back, dan is het filter verdwenen!
Als je dus per ongeluk de verkeerde naam had gekozen en wil ff snel terug om wel de juiste te kiezen, forget it.

Ook is het een enorm irritant karwei om een nummer waardoor je bent gebeld toe te voegen aan je telefoonboek.
De optie is niet onder 1 klik ofzo verstopt(naar mijn ervaring) maar is erg onlogisch weggestopt.

Iemand enig idee hoe ik deze 2 issues kan oplossen dan wel omzeilen?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Contact wat nog niet opgeslagen is staat als onbekend nummer in je telefoonlijst, er staat een plusje naast
als je daarop klikt kun je degene direct toevoegen aan je adresboek. Zie niet wat hier moeilijk aan is.

En betreft het zoeken van contacten, het kost gemiddeld 3 tekens invoeren voor de hero de juiste heeft (tenzij je iedereen dezelfde beginnaam geeft) Dus dat hij dat niet opslaat scheelt 3 tekens typen. Zie ik niet echt als een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:09
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:38:
[...]

Het kán misschien een reden hebben dat het argument zovaak voorbij komt. Er zijn dus drie factoren die een alarm niet (of stil) kunnen laten afgaan:

- Volume van je alarmtone niet goed gezet (kan je instellen bij kiezen alarmtoon)

Ik heb nooit problemen met mijn alarm, toch vreemd dan? Wat agenda betreft, blijft hij bij mij behoorlijk lang doorzeuren (iets van 10 minuten). Daarbij kan je snooze drukken. Als je dat alarm nog mist, doe je goed je best!
10 minuten doorzeuren? Hoe heb je dat dan ingesteld? Ik heb het nu als "statusbalkmelding", heb je misschien een andere ringtone ingesteld?

En over de wekker: de laatste twee weken heb ik er geen probleem meer mee ondervonden... het vertrouwen komt weer wat terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hebben meer mensen last van de brakke kwaliteit van de camera als er weinig licht is?
Ik heb al met de instellingen lopen spelen maar heel veel vooruitgang levert dit niet op.

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:09
Gardocki schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:41:
Hebben meer mensen last van de brakke kwaliteit van de camera als er weinig licht is?
Ik heb al met de instellingen lopen spelen maar heel veel vooruitgang levert dit niet op.
Is dat niet bij alle camera's zo? In ieder geval bij alle camera's zonder flits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
ShadyNetworker schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 02:47:
Ook is het een enorm irritant karwei om een nummer waardoor je bent gebeld toe te voegen aan je telefoonboek.
De optie is niet onder 1 klik ofzo verstopt(naar mijn ervaring) maar is erg onlogisch weggestopt.

Iemand enig idee hoe ik deze 2 issues kan oplossen dan wel omzeilen?
Je kan in je Instellingen menu ergens instellen dat hij nummer waardoor je gebeld bent gelijk in je telefoonboek opslaat. Dan hoef je alleen maar naar je telefoonboek te gaan en op het kleine icoontje rechts van het telefoonummer te klikken en je kan er een naam aan geven. very easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
wappie1980 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 00:04:
[...]

live.vodafone.com

Kan je nog anderen kiezen dan?
Ja je kan gewoon een nieuwe APN toevoegen. Anyway, ik zit ook op live.vodafone.com en het werkt intussen weer. Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Gardocki schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:41:
Ja dat heeft iedereen, bekend ''probleem'' bij htc vind het niet echt een probleem had de htc diamond en die
heeft hetzelfde, in de praktijk is elk toestel zonder flitser in slechte lichtomstandigheden waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirediew
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-08 17:33
Ik gebruik mijn Hero nu al een aantal maanden, en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben ermee.
Ik heb alleen één klein vraagje: is het ook mogelijk om bij oproepen "Contacten -> Oproepen" te zien hoe laat je ben gebeld of een gemiste oproep hebt, er staat bij mij alleen de datum bij.
Ik hoop dat iemand het weet, ik kon het niet zo snel vinden op google en dit forum.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 14:31
cirediew schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:39:
is het ook mogelijk om bij oproepen "Contacten -> Oproepen" te zien hoe laat je ben gebeld of een gemiste oproep hebt, er staat bij mij alleen de datum bij.
Ik hoop dat iemand het weet, ik kon het niet zo snel vinden op google en dit forum.
Zoeken op Google met "Hero missed call time" geeft dit als derde resultaat:
http://androidforums.com/htc-hero/9671-missed-calls.html

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirediew
TomasE schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 18:09:
[...]

Zoeken op Google met "Hero missed call time" geeft dit als derde resultaat:
http://androidforums.com/htc-hero/9671-missed-calls.html

succes
Bedankt voor je reactie maar bij mij gaat dit niet op. Als ik er lang op klik dan krijg ik 4 opties, "Contactpersoon Weergeven" "Nummer bewerken" "SMS Bericht verzenden" "Verwijderen uit oproepen" maar niets over details oid. Ook onder de menu knop vind ik niets wat er op lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Hij wil het niet voor "missed calls", maar voor alle calls/oproepen........(lezen)

Zoek in de market maar eens op call log, genoeg opties.....want idd die van de hero schiet te kort......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 23:40
pina schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 00:03:
ik snap iets niet bij de wifi van de hero. Als ik thuis ben, zou ik willen dat hij automatisch mijn draadloos netwerk van thuis detecteert en dan automatisch connecteert. Er staat een pw op mijn netwerk, maar die heeft hij onthouden.

Probleem nu is dat hij soms automatisch connecteert en soms niet. Daarnet deed hij het niet, ik moest dan naar wifi settings gaan en plots connecteerde hij wel... Maar ik vind het omslachtig dat het elke keer opnieuw moet worden gedaan, maar soms gaat het dan wel weer automatisch...
WiFi gaat op slaap stand om batterij te besparen, je kunt het uit schakelen in advanced settings. is al een paar keer hierin voorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino737
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-04-2022
Dino737 schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:02:
Als je de Hero sync met Outlook heb je dan toegang op de Hero tot je "Tasks" en "Notes"?
Ik had gehoord dat bij sommige telefoons enkel de "Notes" worden gesynced.

Alvast bedankt!

Dino
Dank u aan de persoon met een Hero die dit even wilt testen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Laatst online: 20-02-2022
kaajee schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 19:23:
Hij wil het niet voor "missed calls", maar voor alle calls/oproepen........(lezen)

Zoek in de market maar eens op call log, genoeg opties.....want idd die van de hero schiet te kort......
heb je de exacte naam van de app? Ik heb gezocht mr er zijn 10-tallen call logs apps en geen enkele is diegene die ik/we zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
cirediew schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:39:
Ik gebruik mijn Hero nu al een aantal maanden, en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben ermee.
Ik heb alleen één klein vraagje: is het ook mogelijk om bij oproepen "Contacten -> Oproepen" te zien hoe laat je ben gebeld of een gemiste oproep hebt, er staat bij mij alleen de datum bij.
Alvast bedankt!
Als je de lijst van oproepen hebt, zie je naast de persoon die gebeld heeft een icoontje aan de rechterkant. Als je daar op drukt, zie je hoe laat diegene gebeld heeft, hoe lang het gesprek duurde en wanneer je de call hebt ontvangen. Ik weet niet zeker of je dat bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
M3 SMGII schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 20:54:
[...]

heb je de exacte naam van de app? Ik heb gezocht mr er zijn 10-tallen call logs apps en geen enkele is diegene die ik/we zoeken
Ik gebruik Exact Call Log....

[ Voor 46% gewijzigd door kaajee op 28-11-2009 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
Officiële update 2.1 is uitgelekt. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=590991 Nog niet publiekelijk beschikbaar maar zou binnen afzienbare tijd beschikbaar moeten komen via HTC

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Laatst online: 20-02-2022
Maverick schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 08:58:
Officiële update 2.1 is uitgelekt. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=590991 Nog niet publiekelijk beschikbaar maar zou binnen afzienbare tijd beschikbaar moeten komen via HTC
heb het net ook gezien _/-\o_
kan al niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
Wat gaat mijn Hero nu eigenlijk meer kunnen dan dat het al kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
TomasE schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 17:06:
Wat gaat mijn Hero nu eigenlijk meer kunnen dan dat het al kan?
Google is je vriend

http://developer.android.com/sdk/android-2.0-highlights.html

Verder is er zover ik weet niets bekend over ''nieuwe'' dingen van htc zelf. Dus dat word denk ik afwachten.

[ Voor 17% gewijzigd door Staffie666 op 28-11-2009 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
Mijn vriendin heeft sinds enkele weken een HTC Hero van Hi, maar zij heeft problemen met inloggen in de Market. Met haar Google account lukt het niet, en met de mijne ook niet. Hij blijft eindeloos hangen op aanmelden en geeft dan aan dat het niet gelukt is een verbinding te maken. Mijn eigen Hero komt bij Telfort vandaan, en die komt zonder problemen wel de Market in...

Is dit een bekend probleem waar iets aan te doen is of moet ze gewoon even terug naar de Hi winkel? Ik heb met Google gezocht, maar "Hi" en "Market" zijn nogal globale termen, dus dat leverde niet veel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirediew
marciagillian schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 21:08:
[...]

Als je de lijst van oproepen hebt, zie je naast de persoon die gebeld heeft een icoontje aan de rechterkant. Als je daar op drukt, zie je hoe laat diegene gebeld heeft, hoe lang het gesprek duurde en wanneer je de call hebt ontvangen. Ik weet niet zeker of je dat bedoelt.
Ja dat is precies wat ik bedoelde
Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
Morrar schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 17:47:
Mijn vriendin heeft sinds enkele weken een HTC Hero van Hi, maar zij heeft problemen met inloggen in de Market. Met haar Google account lukt het niet, en met de mijne ook niet. Hij blijft eindeloos hangen op aanmelden en geeft dan aan dat het niet gelukt is een verbinding te maken. Mijn eigen Hero komt bij Telfort vandaan, en die komt zonder problemen wel de Market in...

Is dit een bekend probleem waar iets aan te doen is of moet ze gewoon even terug naar de Hi winkel? Ik heb met Google gezocht, maar "Hi" en "Market" zijn nogal globale termen, dus dat leverde niet veel op.
http://www.google.com/sup...id=6083ca03949e9b50&hl=en
Helpt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Mocht dat neit helpen, er zijn mensen die de hele week al problemen hebben om op de market te komen
vele verwijten het aan vodafone maar er zijn wereldwijd meerdere mensen die er last van hebben ook op andere
netwerken dan vodafone. Dit bied geen hulp voor het probleem, maar wel uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
Enorm bedankt voor de hulp! Ik ga het proberen zodra ik haar contacten heb kunnen back-uppen. Ze heeft het overigens vanaf het begin, dus ook al voor de Vodafone-storing...

EDIT:
Inmiddels met (trial) van MyBackup Pro alles in een backup gegooid en meteen maar de nieuwe ROM Update erop gegooid. Daarna aangezet, ingelogd op Google en alles werkt nu! :)

[ Voor 34% gewijzigd door Morrar op 28-11-2009 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zijn Hero met telefoonboek van Hi kunnen synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 13:55
Dat lijkt me niet haalbaar. Tenzij hi exchange gebruikt maar dat lijkt me niet.
Kun je bij hi niet een export doen ofzo en dat dan in een (eventueel tijdelijke) gmail account importeren?

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Volgens Hi zelf ondersteunen ze het telefoonboek nog niet voor de hero, en ik heb alles bij google staan, heb Hi in principe toch niet nodig.

HTC Hero op Android 2.1?
http://www.androidspin.co...-21-hero-build-screenshot

[ Voor 32% gewijzigd door Sh4wn op 29-11-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Weet ik iemand of er een template is om een android app soundboard te maken. Ik wil graag een new kids soundboard maken. Ik heb de mp3tjes wel en grafisch kan ik ook alles. Alleen de hele code achter de hele app gaat mij zelf denkik niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
Vooral het vierde plaatje ziet er verdacht uit. Zou wel mooi zijn als het hele homescreen gebeuren nu ook in landscape mode kan, maar zo ziet 't er nogal ongelukkig uit (let vooral op de knop naar applicaties).
Voor de rest ziet 't er gelikt uit. Mocht 't echt zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Laatst online: 12-09 09:54
Ik heb nog een mooi programma gevonden voor de Hero(weet niet zeker of het ook op andere telefoons werkt).
Heb het al in het software topic gepost, maar ik wil het jullie hier toch niet onthouden.
Wil je SMS berichten sturen vanaf je PC? Foto's bekijken, muziek beluisteren van je telefoon? Kijk eens naar deze app:
http://www.stijnos.nl/software/HTCPortalv2.apk
Installeer op je telefoon
-Zet WiFi aan
-Start de app
-Ga op je PC/laptop naar http://ipadresstaatindeapp:8080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
TomasE schreef op zondag 29 november 2009 @ 19:04:
[...]

Vooral het vierde plaatje ziet er verdacht uit. Zou wel mooi zijn als het hele homescreen gebeuren nu ook in landscape mode kan, maar zo ziet 't er nogal ongelukkig uit (let vooral op de knop naar applicaties).
Voor de rest ziet 't er gelikt uit. Mocht 't echt zijn dan.
Ik verwacht van wel. Google werkt schijnbaar graag samen met fabrikanten om hun code te ontwikkelen (zie de Droid), en bovendien zou 2.1 een kleine update zijn die nog dit jaar uit moet komen. Logisch dus om de Hero, waar al een 2.0-update voor beloofd is, meteen maar up te daten naar versie 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Hmm. Ik heb 25 mp3tjes op mn telefoon. Ook heb ik met taskkiller alles gekillt tot 80 mb over is. Toch stottert de htc mp3 speler als ik van nummer verwissel de eerste paar seconden. hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 15:35
TictaCNL schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:11:
Hmm. Ik heb 25 mp3tjes op mn telefoon. Ook heb ik met taskkiller alles gekillt tot 80 mb over is. Toch stottert de htc mp3 speler als ik van nummer verwissel de eerste paar seconden. hebben jullie dit ook?
Ik neem aan dat je ze op een geheugenkaartje hebt staan? Wat voor class heeft deze?
Met mijn class 6 heb ik zelf geen problemen in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
TictaCNL schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:11:
Geen last van, en bij mij is er zelden meer den 60 mb beschikbaar gezien ik niet zo'n killer ben haha :-P

Wel met het standaard bijgeleverde geheugenkaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Sypher schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:17:
[...]

Ik neem aan dat je ze op een geheugenkaartje hebt staan? Wat voor class heeft deze?
Met mijn class 6 heb ik zelf geen problemen in ieder geval. :)
jep ze staan op het geheugenkaartje. De class weet ik niet precies. Het is gewoon de meegeleverde geheugenkaart die bij de phone zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:47
TictaCNL schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:31:
[...]

jep ze staan op het geheugenkaartje. De class weet ik niet precies. Het is gewoon de meegeleverde geheugenkaart die bij de phone zit.
Misschien heeft het meer te maken met de bitrate? Welke bitrate is die muziek en @Staffie666 welke bitrate is jou muziek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
vanochtend is mijn wekker niet afgegaan. Maar ik denk wel waarom dat zo is. Als je een alarm hebt ingesteld, staat rechtsbovenaan het scherm, naar het uur, een kleine klok. Dat wil enkel zeggen dat er een alarm is ingesteld, ook al is het programma 'clock' afgesloten. Dus moet je volgens mij er gewoon voor zorgen dat het programmaatje actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
pina schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:14:
vanochtend is mijn wekker niet afgegaan. Maar ik denk wel waarom dat zo is. Als je een alarm hebt ingesteld, staat rechtsbovenaan het scherm, naar het uur, een kleine klok. Dat wil enkel zeggen dat er een alarm is ingesteld, ook al is het programma 'clock' afgesloten. Dus moet je volgens mij er gewoon voor zorgen dat het programmaatje actief is.
gewoon op je ignore list zetten van je taskkiller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
orillion schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:42:
[...]

Misschien heeft het meer te maken met de bitrate? Welke bitrate is die muziek en @Staffie666 welke bitrate is jou muziek?
Ik weet niet precies wat de bitrate is nu omdat ik niet thuis zit maar op mn pc stottert de muziek niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

TictaCNL schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:22:
[...]

Ik weet niet precies wat de bitrate is nu omdat ik niet thuis zit maar op mn pc stottert de muziek niet.
Ik gebruik ook het meegeleverde kaartje, en heb 320kbps muziek, en hier stottert niks, dus daar zou het in principe ook niet aan kunnen liggen. Misschien net een verkeerd kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Sh4wn schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:33:
[...]

Ik gebruik ook het meegeleverde kaartje, en heb 320kbps muziek, en hier stottert niks, dus daar zou het in principe ook niet aan kunnen liggen. Misschien net een verkeerd kaartje?
hmm. misschien maar eens het kaartje uit mn oude lg viewty halen en proberen.
of misschien horgere bitrate muziek. maar volgesn mij zou 256 kbps ook gewoon moeten werken.
het is iig zwaar vervelend.

tnx.

[ Voor 14% gewijzigd door TictaCNL op 30-11-2009 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb af en toe ook gestotter in de muziekspeler, maar alleen bij bepaalde nummers. (Deze zijn allen 320 kbps MP3). De lengte heeft er niet zo veel mee te maken, aangezien een mp3 van 2 uur lang vervolgens vlekkeloos draait.
Ik zie nu net dat er een icoontje met een 4 op het kaartje staat dus vermoedelijk class 4 (Sandisk 8 gb). Maakt dit zo veel uit dan? :( Dit kaartje zat eerst in een Nokia N82 overigens en deze werkte wel zonder problemen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2009 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 20:18
Ook hier maar de vraag:
Omdat ik (nog) geen databundel heb, wil ik graag WiFi-en met mijn T-Mobile Touch G2.
Echter 1 probleem: Ik krijg geen IP-adres van draadloze routers. Mijn toestel weet de instellingen, maar hij krijgt gewoon geen verbinding.

Ik kan dit specifieke probleem nergens vinden, wel veel WiFi-problemen, maar niet deze. Iemand met veel kennis van draadloze verbindingen die tips heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou het kunnen proberen door via Instelligen -> Draadloze bedieningselementen -> Wi-fi instellingen en dan via de hardware menu knop naar geavanceerd alles handmatig in te stellen. Dus een vast ip adres etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:32:
Je zou het kunnen proberen door via Instelligen -> Draadloze bedieningselementen -> Wi-fi instellingen en dan via de hardware menu knop naar geavanceerd alles handmatig in te stellen. Dus een vast ip adres etc
Dat was voor ook de enige manier om Wifi te activeren!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Is het eigenlijk mogelijk om een rechtermuisklik in de browser uit te voeren? Er zijn webapplicaties waarbij dit een vereiste is, omdat er dan dmv javascript een bepaald menu wordt weergegeven. Ik heb dit nog niet voor elkaar gekregen op mijn hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
Jo-hannes schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:01:
Is het eigenlijk mogelijk om een rechtermuisklik in de browser uit te voeren? Er zijn webapplicaties waarbij dit een vereiste is, omdat er dan dmv javascript een bepaald menu wordt weergegeven. Ik heb dit nog niet voor elkaar gekregen op mijn hero.
je kunt proberen door daar waar je een rechtermuis knop klik wil, lang je vinger op het scherm te houden, dan krijg je volgens mij meer opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 20:18
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:32:
Dat zal ik eens proberen!
Ik hoop dat dat lukt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
Ik dacht dat HTC de Hero had voorzien van Android 1.6, ik bezit een belgische Hero met Android 1.5, doe ik de firmware update zegt ie dat het niet goed is, ook op internet met mijn serial kan ik geen enkele afhalen van de HTC-support site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56
571Pro schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:08:
Ik dacht dat HTC de Hero had voorzien van Android 1.6, ik bezit een belgische Hero met Android 1.5, doe ik de firmware update zegt ie dat het niet goed is, ook op internet met mijn serial kan ik geen enkele afhalen van de HTC-support site...
De Hero slaat 1.6 over en gaat rechtstreeks naar de 2(.1?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
heb een tijd geleden gepost over problemen met google maps en de locatie bepaling.
Gaf altijd aan(als ik tijd was) dat mijn locatie in New Delhi was, met 1000m nauwkeurig.

Echter is vandaag mijn nummer overgezet naar HI en is het probleem verholpen, lijkt me dus dat de lokatie in de betreffende GSM mast van tele2 (netwerk van T-Mobile) verkeerd staat.

Nu zou ik dat nog niet eens zo erg vinden als het alleen beperkt bleef tot Google map's Default location..
Alleen paste hij vervolgens ook doodleuk een +7 tijdzone toe (tijd verkeerd, Alarm verkeerde tijd) etc. etc.

nu ook eindelijk internet op me hero, precies waar hij voor bedoeld is.

[ Voor 20% gewijzigd door Subslider op 30-11-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Kost een app toevoegen en dan weer verdwijderen ruimte in je internet geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
TictaCNL schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:18:
Kost een app toevoegen en dan weer verdwijderen ruimte in je internet geheugen?
je internet geheugen? wasda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
intern geheugen. weet iemand hoe dat allemaal zit met apps en intern geheugen.

ik lees net:

"As some of you know I've been working with HTC on some of the issues we've seen with the CDMA Hero.

If you're running any type of Task Manager/Killer it is highly recommended that you delete the program and allow Hero to manage the memory as its designed to do.

After almost a week sans Task Manager/Killer here is what we've found so far.

* The applications that automatically open themselves, no longer do so.
* My internal memory has increased from 83mb to a solid 105mb. With a Task Manager/Killer my memory would drop to below 40 on occasion.
* All lags are gone, phone is faster than ever.
* The weather disappearing from the clock/weather widget has stopped happening.
* The alarm now works without fail.

Once you delete the program, reboot your phone. If you want to do a comparison of your own, look at your internal memory before and after removal, watch it for a few days. Unless you have a ton of 3rd party applications installed you should see an increase in your available memory."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08 20:39
Ik zit dus met het gekende probleem van de HTC Hero/ HTC sync en windows 7 probleem.

Ik heb de online handleidingen al 1000x gevolgd, alle versies HTC sync geinstalleerd, verwijderd, weer geinstalleerd, dan de drivers handmatig erop geplaatst in de map, ...

zonder resultaat.

Jammer er staan nu 100'en accounts in van mijn gmail, welke ik er niet in wil en mijn accounts van outlook welke ik erin wil ... tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TictaCNL schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:37:
[...]

* My internal memory has increased from 83mb to a solid 105mb. With a Task Manager/Killer my memory would drop to below 40 on occasion.

Once you delete the program, reboot your phone. If you want to do a comparison of your own, look at your internal memory before and after removal, watch it for a few days. Unless you have a ton of 3rd party applications installed you should see an increase in your available memory."
Nou gebruik ik Taskiller, en dat is eigenlijk alleen 'aan' als ik het zelf activeer, geloof ik. Gaat dat daar dan ook voorop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Android Software & Discussie - Deel 2 is misschien wat beter..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteRaver
  • Niet online

WhiteRaver

Dank u.

@ Gizmoke en andere Windows 7 gebruikers die HTC Sync willen gebruiken.
Ik zat ook met HTC Sync en Windows 7 (64-bit) te klooien maar kreeg het uiteindelijk voor elkaar. Ik hoop dat ik met het volgende rar bestandje genoeg info heb gegeven om het ook bij jullie te laten werken: HTC Sync voor Windows 7.rar (32 en 64-bit, via zippyshare.com).
De meeste online tutorials zijn Engels en/of hebben niet meer de benodigde drivers beschikbaar om te downloaden, dus vandaar dat ik ze aanbied aan de geïnteresseerden (als dit mag van GoT?).

Ergens las ik het al, gestotter in het begin van het afspelen van geluidsbestanden (mp3 in mijn geval). Hier heb ik ook wel eens last van als ik wat nummers afspeel en ook met video's afspelen gaat het niet allemaal soepel, zelfs af en toe na meerdere minuten. Zelf gebruik ik de Hero daar niet veel voor maar ik vind het toch vervelend. Na het verwijderen en herinvoeren van de Micro SD kaart gaat het al iets beter. Zelf heb ik een 8GB Micro SDHC (Class 4?) en geen taskkiller of iets dergelijks draaien. Hoe kan het dat het toch soms niet lekker vloeiend doorspeelt?

Graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
HTC Sync & Windows 7:

Gebruik versie 2.04 (2.08 kreeg ik op meerdere pc's niet aan de praat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:44:
Ik heb af en toe ook gestotter in de muziekspeler, maar alleen bij bepaalde nummers. (Deze zijn allen 320 kbps MP3). De lengte heeft er niet zo veel mee te maken, aangezien een mp3 van 2 uur lang vervolgens vlekkeloos draait.
Ik zie nu net dat er een icoontje met een 4 op het kaartje staat dus vermoedelijk class 4 (Sandisk 8 gb). Maakt dit zo veel uit dan? :( Dit kaartje zat eerst in een Nokia N82 overigens en deze werkte wel zonder problemen.
Voor iedereen met gestotter in de muziekplayer. Ik had het gister ook. Maaaaaarrrrrr... ik heb gister mijn memory kaartje er uit gehaald en even de connectoren schoon gemaakt. Daarna weer in mn mobiel gejast. heel onwaarschijnlijk maar het werkt. geen gestotter meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

WhiteRaver schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 00:52:
@ Gizmoke en andere Windows 7 gebruikers die HTC Sync willen gebruiken.
Ik zat ook met HTC Sync en Windows 7 (64-bit) te klooien maar kreeg het uiteindelijk voor elkaar. Ik hoop dat ik met het volgende rar bestandje genoeg info heb gegeven om het ook bij jullie te laten werken: HTC Sync voor Windows 7.rar (32 en 64-bit, via zippyshare.com).
De meeste online tutorials zijn Engels en/of hebben niet meer de benodigde drivers beschikbaar om te downloaden, dus vandaar dat ik ze aanbied aan de geïnteresseerden (als dit mag van GoT?).
Thx. ga het vanavond even downloaden. Was bij mij ook heel gezeik om werkend te krijgen.
Sowieso mag HTC wel ns met een W7 versie komen....... :+

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
TictaCNL schreef op maandag 30 november 2009 @ 20:37:
[...]

intern geheugen. weet iemand hoe dat allemaal zit met apps en intern geheugen.

ik lees net:

"As some of you know I've been working with HTC on some of the issues we've seen with the CDMA Hero.

If you're running any type of Task Manager/Killer it is highly recommended that you delete the program and allow Hero to manage the memory as its designed to do.

hoe kan je dan je vrije geheugen nazien zonder een task killer? En hoe weet die persoon dat die bepaalde programma's die automatisch open gingen, dat daarna niet meer doen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
pina schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:09:
[...]

hoe kan je dan je vrije geheugen nazien zonder een task killer? En hoe weet die persoon dat die bepaalde programma's die automatisch open gingen, dat daarna niet meer doen...?
Lees hier ff:

http://community.sprint.com/baw/thread/24021
http://forum.androidcentr...iller-users.html#post3599

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
er zit dus veel zever in die kerel zijn post. Daar staat hoe je zogezegd je interne geheugen kan nazien, maar met die procedure zie je de hoeveelheid vrij geheugen als in hoeveel vrije harde schijf-ruimte. Dat heeft dan ook niks te maken met het vrije interne ram-geheugen!

Je kan bovendien onmogelijk zien welke programma's al dan niet nog aan het draaien zijn zonder een programma/systeem die dat kan monitorren. En zover ik weet bestaat er niet zoiets bij android, enkel bij android 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Laatst online: 03-09 16:14
De recente programma's kunnen je oproepen door de home knop even in te houden.
Lijkt me dat dit ook de toepassingen zijn die nog draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
JipJapGoedje schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:43:
Sommige wel en sommige niet.. Het is in principe een lijst met laatst geopende programma's, dus als je laatst geopende programma ook in de achtergrond nog draait... jep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
JipJapGoedje schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:43:
nee er "draait" eigenlijk veel meer. Eigenlijk moet je hier niet teveel op letten aangezien android zelf hoort te regelen.

met een task manager kun je echter wel zelf programma's geforceerd afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Laatst online: 03-09 16:14
ik gebruik die taskmanager verder niet. Apparaat werkt prima op zijn standaard programma's. Wat apps uit de market voor de gein verder geen tweaks ofzo. Of Chomp SMS moet een tweak zijn.

Wacht wel op de 2.0(1). Jammer dat bij nieuwe firmware alles zo moeilijk weer terug te zetten is zoals het was.
Waarom is dit niet zoals bij de iPhone. Alles blijft behouden wat er op staat enkel de firmware wordt dan aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotech86
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 14:35
De ontvangst van mijn hero is slecht, als het ontvangst weg valt ( 20 sec) gaat me telefoon automatisch op simlock. Dit is zwaar irritand. Ook loopt dan android.com vast.(Niet altijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
JipJapGoedje schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:23:
Wacht wel op de 2.0(1). Jammer dat bij nieuwe firmware alles zo moeilijk weer terug te zetten is zoals het was.
Waarom is dit niet zoals bij de iPhone. Alles blijft behouden wat er op staat enkel de firmware wordt dan aangepast.
Je kunt natuurlijk gewoon een nandroid backup maken. Als je de rom eens uitgeprobeerd hebt dan kun je gewoon terug naar hoe het was zonder addertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van MobileCowboys:

(... bladibla over de verkiezing van de iPhone 3Gs als beste telefoon van 2009. En dan komt het:)

De HTC Hero bezet achter de iPhone 3GS de tweede plaats. Als merk is HTC tevens beloond met de zilveren BesteProductAward 2009.

Wauw. Ik heb ineens een prijswinnaar in mijn zak. ;)

edit: de verkiezing is verricht door 'de nederlandse vakpers'.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2009 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 09:42

Glabbeek

Dat dus.

Gotech86 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:23:
De ontvangst van mijn hero is slecht, als het ontvangst weg valt ( 20 sec) gaat me telefoon automatisch op simlock. Dit is zwaar irritand. Ook loopt dan android.com vast.(Niet altijd)
Dat heb ik nog nooit gemerkt. Bij mij thuis heb ik met Vodafone zeer slecht ontvangst, en valt het netwerk regelmatig weg. Ik heb nog niet gehad dat de Hero dan op simlock springt.

En zo is het maar net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Hebben jullie gezien dat er inmiddels een 2.1 beta rom te downloaden is op XDA?

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
wordt in de rooten en custom roms thread besproken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Gotech86 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:23:
Dat hoort niet hoor. Check in ieder geval even of je simkaart er helemaal goed in zit, hij moet er echt helemaal ingeschoven zitten.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Heb zojuist ook een HTC hero besteld, als vervanger van mn blackberry storm.
Ben heel benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
benji83 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 15:23:
Heb zojuist ook een HTC hero besteld, als vervanger van mn blackberry storm.
Ben heel benieuwd!!
Wat beviel niet aan de Storm als ik vragen mag? Het leek mij namelijk (achteraf, nadat ik al een Hero had) toch best een leuk toestel eigenlijk. Ook een keer op getypt, ik vond het best goed werken met dat "klikkende" scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:26

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:38:
[...]

De drie factoren die je beschrijft kloppen, maar uit ervaring kan ik je zeggen dat er meer factoren zijn. Ik heb ook problemen met het niet afgaande alarm gehad, waarbij bovenstaande drie factoren zeker niet van toepassing waren (uitentreuren gechecked).

Om energie te sparen had ik Enable always-on mobile data uitgevinkt. Wat betreft de besparing van energie was dit een goede zet. Helaas ging daarna mijn wekker niet meer op tijd af. Het alarm ging alleen af als ik de telefoon uit standby haalde, nadat het alarm-tijdstip al verstreken was. Erg vaag dus. Sinds ik Enable always-on mobile data weer aangevinkt heb, heb ik totaal geen problemen meer met de wekker. Ik vermoed echter dat dit verband houdt met dat ik Date & Time settings op Automatic (use network-provided values) heb staan, en dat-ie de tijd dan pas update bij het uit stand-by halen. Overigens, als ik de wekker over vijf minuten zet met AOMD (always-on mobile data) uitgevinkt, dan doet-ie het wel, maar als ik een paar uur later de wekker zet doet-ie het niet. Overigens heb ik nog niet getest met Date & Time op Manual.

Iemand die wellicht kan testen of mijn bevindingen te reproduceren zijn?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
maar ik verdenk ook wel dat android zélf de alarmclock afzet. Zoals gekend, zou android zelf inactieve programma's afsluiten na verloop van tijd. En ik denk dat op die manier bij veel mensen het alarm niet afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Hollanda schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 05:18:
HTC Sync & Windows 7:

Gebruik versie 2.04 (2.08 kreeg ik op meerdere pc's niet aan de praat).
Hmm, ik kreeg juist 2.04 niet aan de praat, wel met dat rar bestandje ( driver ) die je er even in kopieert.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
Die drivers heb je ook nodig om het onder windows 7 aan de praat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Rooster schreef op woensdag 02 december 2009 @ 15:57:
[...]
Wat beviel niet aan de Storm als ik vragen mag? Het leek mij namelijk (achteraf, nadat ik al een Hero had) toch best een leuk toestel eigenlijk. Ook een keer op getypt, ik vond het best goed werken met dat "klikkende" scherm!
De storm beviel me prima, alleen merk je dat het klikscherm (wat inderdaad fantastisch werkt!!) na een tijdje niet meer zo lekker werkt.
Daarbij is de software nogsteeds vrij buggy (veel freezes, traag, etc etc etc) en de twee belangrijkste punten:
1: Ik wilde zo snel mogelijk weer van Vodafone af, administratief een t****gzooi en klantenservice is ook vrij onbekend
2: Ik wilde heel graag een Android toestel om het open karakter en de Google mogelijkheden (zijn beter als op de storm)

Ben daarom ook heel benieuwd hoe ik me zal aanpassen aan de Hero.
Uiterlijk is hij sowieso schitterend, innerlijk nog weinig mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:33

BCC

Ik belde net de KPN omdat mijn HTC hero elke maand z'n 0.005 MB (4 euro) aan buitenlandse roaming kosten veroorzaakt terwijl roaming UIT staat in de HTC.
"Dat kunnen we niet blokkeren en wij maken de HTC niet zelf, dus dan moet u uw telefoon maar uitzetten.
WTF?!

Weet iemand of ik in de HTC de mobiele provider kan forceren?

[ Voor 13% gewijzigd door BCC op 02-12-2009 20:11 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

BCC schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:11:
Ik belde net de KPN omdat mijn HTC hero elke maand z'n 0.005 MB (4 euro) aan buitenlandse roaming kosten veroorzaakt terwijl roaming UIT staat in de HTC.

[...]

WTF?!

Weet iemand of ik in de HTC de mobiele provider kan forceren?
Je kunt iig deze app gebruiken:
jbr in "Android Software & Discussie - Deel 2"

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Is een beetje off-topic, maar het programma'tje Data Controller zou dit moeten voorkomen. Je selecteert dan een provider waarbij alleen bij die provider data toegestaan wordt (ook handig voor Telfort abonnees, vanwege roaming op KPN).
Ik heb het sinds kort geïnstalleerd, maar nog nog niet in de praktijk uit kunnen testen. Zie Android Software & Discussie - Deel 2, volgens mij is het daar ook besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
4 euro voor 0.005MB is wel erg veel geld. Ik kan me best voorstellen dat er een lag zit in het uitschakelen van data als hij merkt dat er naar een ander netwerk overgeschakelt wordt. 0.005MB is echt helemaal niets, das binnen een seconde al bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:44
Nss schreef op woensdag 02 december 2009 @ 20:24:
Is een beetje off-topic, maar het programma'tje Data Controller zou dit moeten voorkomen. Je selecteert dan een provider waarbij alleen bij die provider data toegestaan wordt (ook handig voor Telfort abonnees, vanwege roaming op KPN).
Ik heb het sinds kort geïnstalleerd, maar nog nog niet in de praktijk uit kunnen testen. Zie Android Software & Discussie - Deel 2, volgens mij is het daar ook besproken.
Ik gebruik ook data controller en afgelopen weekend in de Ardennen heeft de Hero 0,0 MB verbruikt. Het gadget gehalte van de Hero verdwijnt dan overigens ook als sneeuw voor de zon, zo zonder internetverbinding....

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:25
Ik was naar Duitsland geweest. En ik hoefde helemaal niks te doen, zodra de telefoon overschakelde op Roaming, dan ging de dataconnectie uit.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.