HTC Hero [part cinq] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 77.622 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:48
-Edwin- schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:17:
Ik heb een probleem met de Hero:
Ik ben abonnee bij Hi, en het komt voor dat mobiel netwerk (als in data connectie) wegvalt. De telefoon blijft maar proberen verbinding te maken met het netwerk, onder ''mobiel netwerk'' staat dan ''verbinden...''. Na een paar seconden verdwijnt dit en weer 10 seconden later probeert hij het opnieuw. Dit gaat zo soms een uur door. Zelf mobiel netwerk uit en aan zetten helpt niet. Maar als ik ''alleen 2G netwerken gebruiken'' aantik, krijg ik wel direct een ''G''. Dus dan heb ik wel dataverbinding. Ik kan overigens wel bellen, ik heb dan ook gewoon bereik. Tot nu toe doet dit probleem zich alleen maar thuis voor.
Het probleem is al opgelost. KPN heeft hier om de hoek een nieuwe mast met HSDPA gezet. Heb nu vol bereik in huis :). Vandaar die tijdelijke storing.

Trouwens, weten jullie een MSN client die groepsgesprekken goed weergeeft. EBuddy doet dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is hier al vaker voorbij gekomen volgens mij, misschien ben je het zelf wel geweest..
Stel je vraag is in: Android Software & Discussie - Deel 2, daar zullen ze het vast beter weten!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
Ik heb een vreemd probleem Youtube app werkt niet :S hij laad geen video's op en vind niks als ik zoek. Ik ben via wifi met het internet verbonden. De laatste rom zit erop.

EDIT: de app doet echt vreemd. Soms doet hij het soms niet. Als ik een video zoek dan laat hij eerst resultaten zien dan zegt hij in eens Geen video's gevonden... :S

Ik had vandaag een nieuwe microsd kaart erin gestopt. 8gb class 6. Ik heb deze er even uit gehaald en zonder de kaart gestart daarna weer met kaart nu lijkt youtube weer te werken.

[ Voor 56% gewijzigd door Empo op 18-11-2009 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:01:
[...]

Het probleem is al opgelost. KPN heeft hier om de hoek een nieuwe mast met HSDPA gezet. Heb nu vol bereik in huis :).
[..]
Wow! Je moet wel een erg goede klant zijn van KPN.. 8)

Verwijderd

vandevorst schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:08:
[...]

Ja, want alleen je oor kan een gesprek beeindigen 8)7
Ik heb het zelf ook ooit gehad, gewoon end knop tegen mijn wang gehad.

Was toen ik 2 dingen tegelijk aan het doen was, en dus de telefoon tussen mijn gezicht en schouder had geklemt, al gok ik ook dat het mogelijk is met de telefoon gewoon vasthouden.

Ik vind het ook stom gemaakt trouwens hoor, normaal gaat je scherm uit als je belt. Of de optie zoals de iphone die heeft, dezelfde sensor zit in de hero dus kan niet moeilijk zijn.
Maar... Het scherm gáát toch ook uit als je aan het bellen bent? Dat is bij mij in ieder geval zo en ik heb hier nooit iets aan gesleuteld.

Overigens krijg ik het niet voor elkaar om zonder onwijs onnatuurlijke bel-poses aan te nemen met enig lichaamsdeel dan ook de end call 'knop' aan te raken terwijl de speaker op oorhoogte zit. Maar wellicht dat met tussen-schouder-en-hoofd-klemmen het wel realiseerbaar is. Gelukkig doe ik dit nooit (heb het nooit gekund :p).

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:43
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 01:21:
[...]

Maar... Het scherm gáát toch ook uit als je aan het bellen bent? Dat is bij mij in ieder geval zo en ik heb hier nooit iets aan gesleuteld.

Overigens krijg ik het niet voor elkaar om zonder onwijs onnatuurlijke bel-poses aan te nemen met enig lichaamsdeel dan ook de end call 'knop' aan te raken terwijl de speaker op oorhoogte zit. Maar wellicht dat met tussen-schouder-en-hoofd-klemmen het wel realiseerbaar is. Gelukkig doe ik dit nooit (heb het nooit gekund :p).
Het gaat wel uit, maar dit gaat met een timer en niet met de sensor.
Ofwel, zodra je gaat bellen (tenminste bij mij) is het scherm nog wel even aan.

overigens toevallig gisteren nog een ander geval, ik was aan het bellen en kreeg een wisselgesprek. Dit nam ik op zonder dat ik hier een idee van had. Halverwege het verhaal hoor ik een reactie "huh, waar heb jij het over?"

Vrij lastig... 8)7

• Mikerd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 18:11
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 01:21:
[...]

Hmm, dit lukt mij nog best prima. Misschien een beetje rare beweging met je duim, maar echt lastig vind ik het niet. Je kan natuurlijk ook gewoon rustig ophangen en eerst de telefoon goed in je hand leggen. Echt haast heeft ophangen niet lijkt me. :p

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 12:58
Sinds een week ook de Hero in huis. Toptoestel! Vind alleen de behuizing nogal fragiel (al dat plastiek). Iemand weet van een metalen (wit) vervangende case?

Overigens heb ik ook nog een rare rammel ter hoogte van de camera. Als ik zachtjes op de camera tik, dan lijkt het alsof er iets los zit. Ook als ik de camera functie gebruik hoor ik (vooral bij het afsluiten) en tik uit het toestel komen. Alles functioneert verder naar behoren overigens...
Hebben meer mensen hier last van?

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Verwijderd

Nouja als je daadwerkelijk wilt ophangen hoeft dat niet a la minute lijkt me nee :p En een tikkie op het fysieke ophangknopje is dan afdoende (dat wist ik eerst niet, dat was best een gepiel met ophangen hehe)
Maar per ongeluk ophangen is me nog niet gelukt 8)

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 15:35
styxz schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:08:
Sinds een week ook de Hero in huis. Toptoestel! Vind alleen de behuizing nogal fragiel (al dat plastiek). Iemand weet van een metalen (wit) vervangende case?
Mwah valt mee. Hij is toch wel vrij stevig. Heb al een paar keer gelezen dat iemand zijn Hero heeft laten vliegen en dat er dan amper schade is.
Overigens heb ik ook nog een rare rammel ter hoogte van de camera. Als ik zachtjes op de camera tik, dan lijkt het alsof er iets los zit. Ook als ik de camera functie gebruik hoor ik (vooral bij het afsluiten) en tik uit het toestel komen. Alles functioneert verder naar behoren overigens...
Hebben meer mensen hier last van?
Dat is gewoon "normaal" en kan verder geen kwaad.

Verwijderd

Hallo luitjes,

Kan iemand me misschien vertellen hoe ik een mp3 aan mijn sms en wekker kan toevoegen??
Dit wil me maar niet lukken.

groejtes

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Volgens mij kan dat niet. Je kunt wel mapjes aanmaken op de SD-kaart om ringtones enzo in te plaatsen, maar je kunt ze niet gebruiken voor sms/wekker. Ik had ook al zitten zoeken hoe ik het tiepgeluidje kan veranderen, kan dus ook niet. Hopelijk wordt dat gefixt bij een update.

[ Voor 29% gewijzigd door Bergen op 19-11-2009 14:53 ]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:05

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Om mp3's voor je wekker te gebruiken moet je ze in de map /alarms/ op je SD-kaart zetten. Voor sms kun je ze denk ik in de map /ringtones/ zetten, maar dat weer ik niet zeker.

Rail Away!

• Sypher
Kan gewoon... ;)

Maak op je SD card de volgende mapstructuur aan:
/media/audio/notifications --> voor notifications (sms tonen)
/media/audio/alarms --> voor alarm geluiden
/media/audio/ringtones --> Hmm waar zou dat voor zijn?
/media/audio/ui* --> Geen idee, wellicht kan je idd het typgeluid veranderen..

*=UI files:
  • KeypressDelete.ogg
  • KeypressReturn.ogg
  • KeypressSpacebar.ogg
  • VideoRecord.ogg
  • Effect_Tick.ogg
  • KeypressStandard.ogg
  • camera_click.ogg
Mik daar je mp3's in, even wachten tot hij hem heeft geüpdate en gaan met die .... notificaties ;)

Untested/Unverified

[ Voor 69% gewijzigd door Sypher op 19-11-2009 15:14 ]

Verwijderd

Je kun ook even ringdroid van de markt downloaden dan heb je het zo voor elkaar.
groetjes

Verwijderd

ik krijg het maar niet voor elkaar, ik wil graag in programma Market in het zoekfunctie (Market-->Zoeken-->'zoeken in Android Market') alle opgeslagen zoektermen/teksten verwijderen. Dit kun je wel onder internetten via 'Browser'.

Ik vind het nu totaal onoverzichtelijk, daarom wil ik ze alle zoektermen die ik op zocht, verwijderen.

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Sypher schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:04:
[...]
Kan gewoon... ;)

Mik daar je mp3's in, even wachten tot hij hem heeft geüpdate en gaan met die .... notificaties ;)

Untested/Unverified
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Heeft iemand die .ogg files?
Ik heb net mn toestel(opnieuw binnen) en zit er nog steeds mee te spelen.

Verder had ik gevonden dat je een mp3tje kan afspelen en DAn pas kan isntellen als ringtone. Weet verder niet of het werkt ofzo.

It's always DNS...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:17:
ik krijg het maar niet voor elkaar, ik wil graag in programma Market in het zoekfunctie (Market-->Zoeken-->'zoeken in Android Market') alle opgeslagen zoektermen/teksten verwijderen. Dit kun je wel onder internetten via 'Browser'.

Ik vind het nu totaal onoverzichtelijk, daarom wil ik ze alle zoektermen die ik op zocht, verwijderen.
Met root-acces werkt onderstaande zeker.

delete: /data/data/com.android.vending/databases/suggestions.db.
Dan rebooten

Misschien zonder root ook.?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Sypher schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:04:
[...]

Kan gewoon... ;)

*=UI files:
  • KeypressDelete.ogg
  • KeypressReturn.ogg
  • KeypressSpacebar.ogg
  • VideoRecord.ogg
  • Effect_Tick.ogg
  • KeypressStandard.ogg
  • camera_click.ogg

Untested/Unverified
Kijk, daar hebben we wat aan. :) Hulde _/-\o_
De bedoeling is dat je ze zelf maakt met eigen geluidjes en onder die bestandsnamen in de map plaatst.

[ Voor 12% gewijzigd door Bergen op 19-11-2009 20:57 ]

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Ah ik snap em.
Andere vraag dan: waar is dit van die mapstructureren uit gebleken danwel terug te lezen?
Mijn handen jeuken nu toch wel een beetje om met Android zelf aan de slag te gaan en ens naar de mogelijkheden te kijken om zelf appjes te schrijven enzo.

Misschien valt ook die mapstructuur meer uit te breiden en zijn er meer mogelijkheden?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:03:
[...]
Tja als je je aankoop elke keer maar uitstelt omdat er 'betere' gaan komen, dan blijf je aan het uitstellen.
Sterven met de folder in je hand noemen ze dat... ;)

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Laatst online: 08:05

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

ShadyNetworker schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:23:

Andere vraag dan: waar is dit van die mapstructureren uit gebleken danwel terug te lezen?
Bedoel je hoe we weten welke mappen je moet gebruiken? Dat is makkelijk vindbaar via Google*

*Of een andere favoriete zoekmachine uiteraard

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:03:
Tja als je je aankoop elke keer maar uitstelt omdat er 'betere' gaan komen, dan blijf je aan het uitstellen.
Ben wel blij dat ik gewacht heb hoor: Motorola Milestone (Droid) :Y

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Laatst online: 25-05 18:09
Dat is fijn dat jij dat vind.
Qua uiterlijk en merk had ik dan toch nog even gewacht ;)

Ik denk dat als je nu een hero koopt (zeker omdat android 2.0 er ook nog opkomt)
je zeker niet teleurgesteld gaat worden, natuurlijk is hij niet de snelste smartphone
maar dat is hij ook nooit geweest.

Afhankelijk waarvan je komt (winmo of symbian) ga je Android toch geweldig vinden
en die htc sense is gewoon geweldig. En dan moet je misschien paar sec langer
wachten bij het starten van een applicatie, je hoeft er ook niet meer op te wachten
(hero is hier beschikbaar heb de droid nog niet gezien)

En de Hero zal zeker een stuk goedkoper zijn, het is net wat je eisen/budget zijn/is.

[ Voor 49% gewijzigd door Staffie666 op 20-11-2009 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Motorola Droid draait op 'gewoon' Android, voor zover ik het in de filmpjes zie. Ik vind dat HTC Sense nu juist zo aardig. Dat maakt het gebruik allemaal wat makkelijker. Niet soepeler, maar makkelijker. In dit topic kwam ooit voorbij dat je de Hero ook onder gewoon Android kon opstarten. Ik heb het meteen geprobeerd, maar kwam daar snel weer op terug. Sense rules voor mij. Echt een usp (unique selling point) voor HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmzz heb plots geen dataverbinding meer. Mobiel Netwerk staat gewoon aan, maar het symbooltje is ook weg.
Mijn provider is HI.
Iemand een idee waaraan dit kan liggen, heb hem al opnieuw opgestart en dataverbinding aan en uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitrasher
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb hetzelfde probleem, geen mobiel dataverkeer meer op mijn hero, ik heb een KPN abo. :(

en ik zit momenteel in Amsterdam

[ Voor 16% gewijzigd door digitrasher op 20-11-2009 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Storing van KPN/hi mischien?

Is iniedergeval niet lokatie gebonden want ik zit in Roermond (limburg)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
digitrasher schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:07:
Ik heb hetzelfde probleem, geen mobiel dataverkeer meer op mijn hero, ik heb een KPN abo. :(

en ik zit momenteel in Amsterdam
KPN HI in nijmegen is ook een nogo atm.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
KPN heeft een storing ja. Dat hoeft niet in dit topic besproken te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:35
Hier in Delft hetzelfde probleem, lijkt dus op een landelijke storing.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:23:
KPN heeft een storing ja. Dat hoeft niet in dit topic besproken te worden :)
Dit was net nog niet bekend, voorhetzelfde geld was het wel een probleem met de instellingen van mijn HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
offtopic:
Het is slechts een een melding, geen beschuldiging :)

De problemen met KPN kunnen hier gemeld worden: KPN netwerk down :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:35
Staffie666 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:46:
[...]

Dat is fijn dat jij dat vind.
Qua uiterlijk en merk had ik dan toch nog even gewacht ;)

Ik denk dat als je nu een hero koopt (zeker omdat android 2.0 er ook nog opkomt)
je zeker niet teleurgesteld gaat worden, natuurlijk is hij niet de snelste smartphone
maar dat is hij ook nooit geweest.

Afhankelijk waarvan je komt (winmo of symbian) ga je Android toch geweldig vinden
en die htc sense is gewoon geweldig. En dan moet je misschien paar sec langer
wachten bij het starten van een applicatie, je hoeft er ook niet meer op te wachten
(hero is hier beschikbaar heb de droid nog niet gezien)

En de Hero zal zeker een stuk goedkoper zijn, het is net wat je eisen/budget zijn/is.
De vraag is alleen maar: is het NU wel nodig om een 1Ghz cpu in te hebben? Volgens mij is het atm nog iets overkill om een zeer zware smartphone te hebben (qua specs). Vooral omdat nu alles onder de hero gewoon perfect werkt. De UI is zéér vloeiend en ondervind geen lag. Dat is nu toch het belangrijkste denk ik dan toch? En op termijn ga je minder en minder apps downloaden, de core van de gsm (= de standaard ingebouwde gsm-functies in de rom) primeert imo nog altijd. En als je puur daarop baseert, zijn de core-functies, dankzij de htc sense zeer indrukwekkend op de hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:44:
De Motorola Droid draait op 'gewoon' Android, voor zover ik het in de filmpjes zie. Ik vind dat HTC Sense nu juist zo aardig. Dat maakt het gebruik allemaal wat makkelijker. Niet soepeler, maar makkelijker. In dit topic kwam ooit voorbij dat je de Hero ook onder gewoon Android kon opstarten. Ik heb het meteen geprobeerd, maar kwam daar snel weer op terug. Sense rules voor mij. Echt een usp (unique selling point) voor HTC.
hoe kan je de sense afzetten eigenlijk? Ik wil het ook wel eens zien hoe een kale android zou werken.
hebben de andere fabrikanten ook niet hun eigen sense? Heb de droid nog niet in werking gezien, maar die werkt toch ook op multitouch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Volgens mij emuleert de Hero multitouch en heeft niet ECHT multi touch.
Als dit wel zo was dan zou je toch veel sneller moeten kunnen typen(met 2 duimen ofzo)?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Ik heb een vroagje:

Als ik op GMail een mailtje binnen krijg wordt ik daar op 2 manieren op gewezen. Door middel van een envelopje en door middel van een @ op de eh... statusbar.

Dat vind ik niet fijn...

Als ik naar de instellingen van Mail kijk zie ik maar 1x mijn GMail-account staan (en nog een ander, maar daar heb ik geen problemen mee).

Uiteraard zal ik het zelf wel ergens verprutst hebben, maar weet iemand hoe ik er weer voor kan zorgen dat ik alleen een envelopje (Mail) te zien krijg als ik op GMail mail binnen krijg? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet de mail-notificatie uitzetten in de client die je niet gebruikt, Gmail of Mail dus..

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Sangroid schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:57:
Ik heb een vroagje:

Als ik op GMail een mailtje binnen krijg wordt ik daar op 2 manieren op gewezen. Door middel van een envelopje en door middel van een @ op de eh... statusbar.

Dat vind ik niet fijn...

Als ik naar de instellingen van Mail kijk zie ik maar 1x mijn GMail-account staan (en nog een ander, maar daar heb ik geen problemen mee).

Uiteraard zal ik het zelf wel ergens verprutst hebben, maar weet iemand hoe ik er weer voor kan zorgen dat ik alleen een envelopje (Mail) te zien krijg als ik op GMail mail binnen krijg? |:(
de @ is een notificatie van gmail, die verbonden is met je gmail account die je bij de 1e opstart kon invullen.
de enveloppe is een notificatie van de HTC Mail

de @ kan je verwijderen door in uw settings te gaan -> data synchronisatie en daar mail uitvinken
de enveloppe van HTC Mail kan je afzetten door gewoon uw accounts te verwijderen van HTC Mail

bovenstaande alleen doen wanneer je slechts 1 van de 2 programma's wilt gebruiken natuurlijk... ik gebruik alleen Gmail programma omdat die push mail gebruikt en je dus instant melding krijgt als je een mail ontvangt. Bij de HTC Mail moet die elke keer connectie maken met de server om te checken of er een mail is. Dat heeft meer energie nodig en bovendien gebeurt die connectie binnen bepaalde intervallen. Bij gmail is dat niet.

[ Voor 17% gewijzigd door pina op 20-11-2009 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ShadyNetworker schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:38:
Volgens mij emuleert de Hero multitouch en heeft niet ECHT multi touch.
Als dit wel zo was dan zou je toch veel sneller moeten kunnen typen(met 2 duimen ofzo)?
het heeft wel echte multitouch hoor. Multitouch kan je niet hebben zonder de nodige hardware. Uiteindelijk is multitouch niet meer dan dan softwarematig code schrijven dat er iets gebeurt bij bepaalde handelingen, net zoals je met een muisklik een bepaalde activiteit koppelt. Je kan pas van emuleren spreken als ze iets letterlijk kopiëren en porten van een ander systeem naar uw eigen systeem.

en typen met 2 duimen gaat wel hoor :Y ik heb de modaco rom staan en daar gaat het vlotjes :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

@GZFan en pina,

Bedankt voor de rappe antwoorden, ik ben er nu van af. Tijdens het spelen met je HTC vink je af en toe iets aan, waarvan je verder geen benul hebt wat je nou eigenlijk gedaan hebt, he... ;)

Ik wist eigenlijk niet eens dat ik 2 Mail-apps op de Hero heb staan! (nu wel)

[ Voor 3% gewijzigd door NaN op 20-11-2009 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaft
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
pina schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:01:
Bij de HTC Mail moet die elke keer connectie maken met de server om te checken of er een mail is. Dat heeft meer energie nodig en bovendien gebeurt die connectie binnen bepaalde intervallen. Bij gmail is dat niet.
Heb in HTC mail mijn exchange account ingesteld staan en daar wordt wel degelijk ook mail heen gepushed. Gebruik wel gmail voor mijn gmail account verder, maar je hoeft in HTC mail niet enkele periodiek te controleren, hangt alleen af van wat voor soort account je er mee in combinatie gebruikt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:44:
Dat is gewoon een kwestie van een ROMflash =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Laatst online: 30-06 11:16
Ik had ook nog een vraagje betreffende Htc mail. Ik heb hotmail er nu werkend op staan en de afwezigheid van push is niet zo'n probleem. Wat ik wel jammer vind is dat gelezen mail alsnog ongelezen in hotmail blijft staan. Er is wel een instelling om het van de server te halen maar dat werkt volgens mij icm pop mail. Iemand die deze issue ook ondervindt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimpa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-03-2021
Wie iemand hoe je de HTC Hero kan gebruiken als bluetooth modem? Jammer genoeg krijg ik de verbinding alleen tot stand met een USB-kabel.

[ Voor 16% gewijzigd door Ginz op 20-11-2009 22:19 . Reden: aanhef/groet/dank niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Jimpa schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:12:
Wie iemand hoe je de HTC Hero kan gebruiken als bluetooth modem? Jammer krijg ik de verbinding alleen tot stand met een USB-kabel.
Probeer alsjeblieft zelf eerste even te melden wat je zelf al geprobeerd heb.

Wij zijn hier niet de HTC Helpdesk.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimpa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-03-2021
Ginz schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:15:
[...]

Probeer alsjeblieft zelf eerste even te melden wat je zelf al geprobeerd heb.

Wij zijn hier niet de HTC Helpdesk.
Heb natuurlijk eerst alle topics bekeken en gezocht of iemand tegen het zelfde probleem is aangelopen, tevergeefs. Op google heb ik helaas niet kunnen. Is het überhaupt mogelijk is om via Bluetooth een internet verbinden tot stand te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jimpa schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:23:
Is het überhaupt mogelijk is om via Bluetooth een internet verbinden tot stand te brengen?
En dat heb je niet kunnen vinden? Nee dat kan niet, beperking van Android 1.5 / 1.6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
Heeft iemand anders ook problemen met de HTC mail widget en gmail? Via de gmail snelkoppeling haalt ie gewoon mail binnen, maar als ik het via de HTC mail app probeer, krijg ik de hele tijd "connection timed out"...

Ben verbonden via wifi .. andere online apps werken prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Jimpa schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:12:
Wie iemand hoe je de HTC Hero kan gebruiken als bluetooth modem? Jammer krijg ik de verbinding alleen tot stand met een USB-kabel.
http://lmgtfy.com/?q=htc+hero+bluetooth+tethering

2 seconden werk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Rooster schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:30:
Ik had ook nog een vraagje betreffende Htc mail. Ik heb hotmail er nu werkend op staan en de afwezigheid van push is niet zo'n probleem. Wat ik wel jammer vind is dat gelezen mail alsnog ongelezen in hotmail blijft staan. Er is wel een instelling om het van de server te halen maar dat werkt volgens mij icm pop mail. Iemand die deze issue ook ondervindt? :)
dat ligt aan hotmail en niet aan de software. Hotmail gebruikt nog steeds een verouderde POP3 protocol, terwijl gmail al met push / imap kan werken. Voordeel van laatste 2 is, dat de wijzigingen die je in je mailbox doet, overal worden gesynchroniseert. Delete je een bericht op je computer van thuis uit, dan zal dat zo doorgegeven worden op de server en synct die de server met jouw lokale mailbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 22:57
Sinds kort heb ik de Hero, vind het Android OS icm HTC sense echt super! Ik vraag me echter nog wel of het mogelijk is om websites volledig zoomed out te starten? (nog geen antwoord kunnen vinden op internet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:50:
[...]

Dat is gewoon een kwestie van een ROMflash =)
Is er dan een romflash met Sense erin? Ik dacht dat alleen de Androidversies zelf bij XDA onderhanden werden genomen. Maar ik heb me er nooit echt in verdiept eigenlijk. Interessant.

Overigens kun je binnenkort ook nog kiezen voor de Acer Liquid. Mis je wel het toetsenbordje.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcFer schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:11:
Sinds kort heb ik de Hero, vind het Android OS icm HTC sense echt super! Ik vraag me echter nog wel of het mogelijk is om websites volledig zoomed out te starten? (nog geen antwoord kunnen vinden op internet).
Van de Android browser weet ik niet hoe je dat moet instellen. Maar wel een tip: Opera begint zo automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 19:17:

Dan rebooten

Misschien zonder root ook?!

Eurofighter vraagt nu af:
Kun je mij uitleggen hoe ik dat precies kan verwijderen? Heb hero een week in mijn bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 21:09:
[...]

Dan rebooten

Misschien zonder root ook?!

Kun je mij uitleggen hoe ik dat precies kan verwijderen? Heb hero een week in mijn bezit.
Met een programma als Astro filemanager kun je de mappen van je hero bekijken.
Ik heb mijn hero niet geroot en als ik de map data open staat er verder niets in dus
ik denk idd dat dat alleen werkt bij een geroote hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
PcFer schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:11:
dit zit wel in de browser van android 2.0 heb ik ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Laatst online: 30-06 11:16
pina schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 17:29:
[...]

dat ligt aan hotmail en niet aan de software. Hotmail gebruikt nog steeds een verouderde POP3 protocol, terwijl gmail al met push / imap kan werken. Voordeel van laatste 2 is, dat de wijzigingen die je in je mailbox doet, overal worden gesynchroniseert. Delete je een bericht op je computer van thuis uit, dan zal dat zo doorgegeven worden op de server en synct die de server met jouw lokale mailbox.
Ah okee bedankt!. Daar was ik inderdaad al bang voor. Ik ga binnenkort maar eens uitzoeken of ik m'n hotmail doorgestuurd krijg naar gmail, dat schijnt te kunnen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Ik ben inmiddels aan mijn 7e Hero toestel, met allemaal het zelfde probleem:

Er lijken welk dode / luie pixels in het scherm te zitten. Ik heb het toestel inmiddels 6x omgeruild voor een nieuwe maar ze hebben allemaal hetzelfde probleem. Wanneer je de hero opstart is het het beste zichtbaar, op het zwarte scherm zegmaar. Er zijn hele kleine pixel achtige puntjes te vinden. Het is duidelijk een defect in het scherm, maar een dode pixel is het niet want ze zijn kleiner. Iets met de sub pixels misschien? ik heb echt geen idee wat er nou met alle telefoons mis was maar ik heb inmiddels mijn geld terug ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nipje schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 23:40:

Er lijken welk dode / luie pixels in het scherm te zitten. Ik heb het toestel inmiddels 6x omgeruild voor een nieuwe maar ze hebben allemaal hetzelfde probleem. Wanneer je de hero opstart is het het beste zichtbaar, op het zwarte scherm zegmaar. Er zijn hele kleine pixel achtige puntjes te vinden. Het is duidelijk een defect in het scherm, maar een dode pixel is het niet want ze zijn kleiner. Iets met de sub pixels misschien? ik heb echt geen idee wat er nou met alle telefoons mis was maar ik heb inmiddels mijn geld terug ...
Ik heb er maar 1 en herken dit probleem niet.
Ik heb even geprobeerd rare pixels te zien in het tekenprogrammaatje Draw, waarbij je scherm geheel zwart is. Niks te zien. Alles is zwart.
Maar zéven Hero's. Dat is toch al te gek zeg. Zouden die dan allemaal afkomstig zijn uit dezelfde rotte partij ofzo? Heel vreemd.
Als je een ander toestel bestelt met een dergelijk scherm - wat voor telefoon dan ook - ben ik erg benieuwd of je hetzelfde probleem tegenkomt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2009 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Nipje schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 23:40:

Ik heb dit "probleem" ook. Paar van die oplichtende pixeltjes, die ik zag bij het booten.

Maar aangezien ik er verder geen last van heb bij het dagelijks gebruik, stoor ik me er niet zo aan.

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 14:31
Ook ik heb misschien 2 of 3 van die pixels tijdens het opstarten. Verder zie je er niks van. Misschien ligt het aan het opstartplaatje?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Waarschijnlijk is het stof en geen dode pixels, tenminste zo is het op XDA vaak.
Sommige hero's zijn blijkbaar niet goed gesealed en kan er stof onder het beeldscherm
komen. Dit zie je alleen met opstarten dan is je backlight namelijk het sterkste

Op de market is een dead pixel detect te downloaden, kun je je schermpje 1 kleur geven. Zie je
de kleur goed zonder onderbrekingen is het stof en geen dode pixel.

En gezien je er al 7 hebt gehad zou ik eerder denken dat de hele batch bij jouw winkel waardeloos was.
Kheb er zelf 1 en 2 maten van me ook, die hebben allemaal geen stof/dode pixels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

^^^^^^^

Hier ook niksnadanoppes dode (sub)pixels, extreem verhaal van de zeven stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 22:07:
[...]

dit zit wel in de browser van android 2.0 heb ik ergens gelezen.
Hoop dat je dat kan aan- en uitzetten... Want ik vind het veel fijner als hij al 100% is ingezoomed.

Edit/

Mijn eerste telefoon had overigens 2 dode pixels. Ik kon deze zonder moeite ruilen bij de Phone House.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2009 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Hmm bedankt voor jullie reacties, begon me toch af te vragen of meer er last van hadden. Maar goed, alle telefoons kwamen uit de zelfde winkel dus misschien gewoon een slechte batch. Ik stoor me er ook niet zo zeer aan maar ik ben meer bang dat het straks erger word, want het geeft duidelijk aan dat er iets niet goed zit in het scherm.

edit

Wanneer hebben jullie de hero gekocht (de gene met de oplichtende pixels dan)? Misschien komen ze uit de zelfde batch.

[ Voor 16% gewijzigd door Nipje op 21-11-2009 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een tijdje een HTC Hero icm Vodafone en ben er super tevreden mee. Eerst keer dat ik een 'smart' phone heb.

Echter, ik heb geloof ik sinds gisteren het probleem dat ik geen notificaties meer krijg van nieuwe gmail. Pas als ik gmail open en via menu voor vernieuwen kies, zie ik nieuwe mail. Erg irritant. Dit deed het eerst gewoon altijd. Ik heb ook al de telefoon uitgezet en weer opnieuw opgestart, maar nog steeds geen notificaties. In de gmail app staat notificatie wel aan. Als ik via de telefooninstellingen naar gegevenssynchronisatie ga en dan naar google, dan staat automatische synchronisatie aan, ook van gmail, agendaen contactpersonen. Alleen bij de contactpersonen staat een melding dat er momenteel problemen zijn met de synchronisatie. Als ik dus probeer opnieuw te synchroniseren, dan krijg ik een melding dat het proces android.process.acore is gestopt. Zou dit er iets mee te maken hebben?

Ik heb trouwens gewoon een standaard Hero, met update van HTC (toen die net uitgebracht was). Geen custom roms of root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje op zoek naar een lockscreen-vervanger (kan dat uberhaubt met Sense?) die mijn calendar weergeeft... Lijkt me zeer handig, maar kan tot nu toe niets vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 21:09:
[...]
Ik zou zeggen, probeer het eens met Linda File Manager (die staat gewoon in de Market).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Cooperator:

Hier het zelfde probleem, Hero icm Vodafone sinds gisteren wordt G-mail niet meer automatisch gesynchroniseerd en ook kan ik niets meer uit de Android Market downloaden. Ik krijg de voortgangsbalk in beeld met de opmerking "Dowload wordt gestart" maar verder gebeurt er niets.

Omdat ik de nieuwste software nog niet op m'n Hero had staan heb ik dit vanmorgen gedaan en ook een nieuw G-mail account aangemaakt helaas zonder succes

Wel jammer want de afgelopen maanden heb ik met veel plezier m'n Hero gebruikt en eerlijk gezegd beging ik nu al verschillende applicaties te missen.

Wellicht iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
@beera

Inderdaad, downloaden via Andoid Market geeft hetzelfde probleem als bij jou. Aangezien jij ook Vodafone hebt en er pas een storing is geweest bij Vodafone...denk ik dat het daarmee te maken heeft?

Weet iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 13:02:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een lockscreen-vervanger (kan dat uberhaubt met Sense?) die mijn calendar weergeeft... Lijkt me zeer handig, maar kan tot nu toe niets vinden...
toch niet zo goed gezocht... via google onmiddellijk gevonden: http://lifehacker.com/538...n-your-phones-lock-screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Werkt Bluetooth goed bij iemand?
Ik probeer vanaf mnMSI Wind(Toshiba BT stack) files te versturen naar mn Hero als deze in discover mode staat, maar ik krijg steeds een error.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Anders stel ik even een vraag (soortvan) dubbel in 1 topic.
als ik het goed heb begrepen dat is fatsoenlijk bestanden versturen/ontvangen er gewoon niet bij op de Hero.

Afbeeldingslocatie: http://qrcode.kaywa.com/img.php?s=4&d=http%3A%2F%2Fmarket.android.com%2Fsearch%3Fq%3Dpname%3Ait.medieval.blueftp
Linkje naar het eerder genoemde Medieval OBEX tootltje(root of Android 2.0 nodig :|)

[ Voor 54% gewijzigd door ShadyNetworker op 21-11-2009 18:31 . Reden: Episch falen :z / QR code ]

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 09:54
ShadyNetworker schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:30:
Werkt Bluetooth goed bij iemand?
Ik probeer vanaf mnMSI Wind(Toshiba BT stack) files te versturen naar mn Hero als deze in discover mode staat, maar ik krijg steeds een error.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
ZOEK en gij zult vinden. Echt waar, je kan het bijna niet missen.. het is al 50x voorbij gekomen in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 10:04
Sinds vandaag in het bezit van een Hero, super toestel!
Loop tegen 1 klein dingetje aan, op het homescreen in de klok/weer widget staat onder de plaatsnaam 'wissen'. Nou meen ik me te herinneren dat hier de weersomstandigheden in beknopte vorm moeten staan? Zoiets als 'mistig' etc...

Iemand enig idee hoe dit kan, en of ik dit kan wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
AgoNitE schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 20:38:
Sinds vandaag in het bezit van een Hero, super toestel!
Loop tegen 1 klein dingetje aan, op het homescreen in de klok/weer widget staat onder de plaatsnaam 'wissen'. Nou meen ik me te herinneren dat hier de weersomstandigheden in beknopte vorm moeten staan? Zoiets als 'mistig' etc...

Iemand enig idee hoe dit kan, en of ik dit kan wijzigen?
Dat is volgens mij een vertaal fout. Clear is als wissen vertaald inplaats van helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 10:04
Hades.NL schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 20:43:
[...]

Dat is volgens mij een vertaal fout. Clear is als wissen vertaald inplaats van helder.
Hm zou kunnen, dan zou ik dus een zonnig oord moeten gebruiken om te kijken of er dan iets verandert. Of ergens waar het sneeuwt ;)

edit:
Lol je hebt gelijk! in afghanistan is het gedeeltelijk bewolkt. Is hier iets aan te doen?

[ Voor 13% gewijzigd door agoNITE op 21-11-2009 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb dus sinds vandaag ook een htc hero en ben er zeer tevreden over.
het enige waar ik nu mee zit is dat ik via wifi wel kan verbinden met de router en de telefoon geen webpagina's kan weergeven (wel gewoon via vodafone internet). weet iemand hier iets op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 03:27:
hey ik heb dus sinds vandaag ook een htc hero en ben er zeer tevreden over.
het enige waar ik nu mee zit is dat ik via wifi wel kan verbinden met de router en de telefoon geen webpagina's kan weergeven (wel gewoon via vodafone internet). weet iemand hier iets op?
Welke router, wat voor beveiligingsmodus (niets, WEP, WPA-PSK, WPA, WPA2, WPA2-PSK) en welk algorithme? (AES of TKIP)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:40
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:57:
Heeft iemand zijn Hero al aan de praat gekregen met de standaard bluetooth module van Seat? De Seat dealer kan mij niet vertellen of dat gaat werken. En op het net valt er niets over te vinden....
Wellicht een wat late reactie (heb pas sinds gisteren een Hero) maar het werkt perfect!

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
Ik zou graag sommige van mijn email berichten willen bewaren, maar ik kan niet een extra map toevoegen bij mijn email account.

Hij verwijderdt nu na een aantal dagen mijn email automatisch van mijn HERO.
Moet ik het aantal dagen bij de downloadopties op oneindig zetten en dan alles maar verwijderen wat NIET bewaard moet blijven?

Liever maak ik een extra mapje aan en zet ze daar in. SOmmige mail zijn handig of leuk om bij je te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hang meestal op het fotografie deel van dit forum rond, maar ik heb even een vraagje over mijn HTC Hero.
Ik heb al flink gegoogled voor mijn probleem maar geen antwoord gevonden.
Misschien weet een van jullie het :)

Gisteren mijn Hero opgehaald en hij doet het prima, maar hij wil alleen mijn wifi netwerk niet zien.
Nu broadcast ik voor extra security de naam van mijn netwerk niet.
Ik zou dit echter via WiFi Netwerk Toevoegen toch voor elkaar moeten krijgen?

Goed ik tik bij SSID van netwerk de naam van mijn wifi in en vervolgens gaat de Hero oneindig lang zoeken.

Ten einde raad heb ik mijn SSID wel gebroadcast, maar nee hoor; alle bekende netwerken van de buren komen wel in het lijstje voor maar de mijne niet, terwijl ik nota bene wel wifi connectie heb met mijn iPhone.
Dus aan mijn wifi router zal het niet liggen, die is kennelijk gewoon in de lucht.

Zie ik ergens iets over het hoofd?

Bedankt alvast!

Router: Belkin Enhanced Wireless Router F6D4230-4 v1000
Firmware Version: F6D4230-4_WW_1.00.03
Security mode: WPA/WPA2 personal
Authentication: WPA-PSK/WPA2-PSK
SSID broadcast staat AAN

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2009 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 14:36:
@Cooperator:

Hier het zelfde probleem, Hero icm Vodafone sinds gisteren wordt G-mail niet meer automatisch gesynchroniseerd en ook kan ik niets meer uit de Android Market downloaden. Ik krijg de voortgangsbalk in beeld met de opmerking "Dowload wordt gestart" maar verder gebeurt er niets.

Omdat ik de nieuwste software nog niet op m'n Hero had staan heb ik dit vanmorgen gedaan en ook een nieuw G-mail account aangemaakt helaas zonder succes

Wel jammer want de afgelopen maanden heb ik met veel plezier m'n Hero gebruikt en eerlijk gezegd beging ik nu al verschillende applicaties te missen.

Wellicht iemand een idee?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sypher schreef op zondag 22 november 2009 @ 10:52:
[...]

Welke router, wat voor beveiligingsmodus (niets, WEP, WPA-PSK, WPA, WPA2, WPA2-PSK) en welk algorithme? (AES of TKIP)?
beveiling hebben we niet.. hier doen we altijd het mac adres accepteren in de router. en het algorithme weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 09:54
@Dutchvince
Probeer eens een ander kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier meer dat de snelheid van de Hero aanzienlijk is toegenomen na een update..
Maar hoe moet ik dit zien? Want als ik in de winkel met een demo-model bezig ben,
dan merk ik nog steeds dat het toestel retetraag is.
Maar gaat alles nu gewoon net zo vloeiend als de Iphone?
En hoe snel is de Hero met het laden van internetpagina's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 17:21:
Ik lees hier meer dat de snelheid van de Hero aanzienlijk is toegenomen na een update..
Maar hoe moet ik dit zien? Want als ik in de winkel met een demo-model bezig ben,
dan merk ik nog steeds dat het toestel retetraag is.
Maar gaat alles nu gewoon net zo vloeiend als de Iphone?
En hoe snel is de Hero met het laden van internetpagina's?
Het gaat vloeiend(er) ik weet niet of die bij je in de winkel de update al hebben dus
zonder dat te weten kun je eigenlijk niet beoordelen of de hero traag is.
De Iphone zit qua uiterlijk enzo wel beter in elkaar (de ui bedoel ik dan), maar Iphone is er al een aantal jaartjes
en htc sense (wat de hero vertraagd) is er net een half jaar. En sinds de update enorm verbeterd.

Ook heeft de hero een iets tragere processor dan de iphone 3gs dus dat draagt er ook aan bij.
Overigens komt er binnenkort een update naar Android 2.0 dit icm een nieuwe geupdate versie van sense
Gezien de enorme verbeteringen in de laatste update (die niet eens het android os veranderde)
verwacht ik dat hij alleen nog maar fijner zal gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 14:17:Ten einde raad heb ik mijn SSID wel gebroadcast, maar nee hoor; alle bekende netwerken van de buren komen wel in het lijstje voor maar de mijne niet, terwijl ik nota bene wel wifi connectie heb met mijn iPhone.
Dus aan mijn wifi router zal het niet liggen, die is kennelijk gewoon in de lucht.
(...)
SSID broadcast staat AAN
Welke apparaten gebruiken de wifi allemaal?
Probeer de beveiliging ens in stellen op alleen maar WPA2-PSK dmv AES.
Probeer tenslotte ook een ander kanaal.
Power-cycle je router tenslotte, voor de zekerheid.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08 09:49
Staffie666 schreef op zondag 22 november 2009 @ 17:50:
[...]

Het gaat vloeiend(er) ik weet niet of die bij je in de winkel de update al hebben dus
zonder dat te weten kun je eigenlijk niet beoordelen of de hero traag is.
De Iphone zit qua uiterlijk enzo wel beter in elkaar (de ui bedoel ik dan), maar Iphone is er al een aantal jaartjes
en htc sense (wat de hero vertraagd) is er net een half jaar. En sinds de update enorm verbeterd.

Ook heeft de hero een iets tragere processor dan de iphone 3gs dus dat draagt er ook aan bij.
Overigens komt er binnenkort een update naar Android 2.0 dit icm een nieuwe geupdate versie van sense
Gezien de enorme verbeteringen in de laatste update (die niet eens het android os veranderde)
verwacht ik dat hij alleen nog maar fijner zal gaan werken.
Ik heb de hero nu 2 dagen en bij mij werkt alles echt vloeiend. Tuurlijk als je soms een programma start moet hij even opstarten maar dat lijkt me niet meer dan normaal. De sleutel van het snel houden van je HTC HERO is task killer app. dit is een gratis applicatie. Als je HTC een beetje traag begint te worden druk je gewoon op de task killer app en die closed al je niet gebruikte app. Hierdoor blijft je mobiel een stuk sneller.

Ik ben het niet met het bovenstaande eens dat de UI van de iphone beter is. Mijns inzien is de UI van de HTC heel veel uitgebreider en het werkt veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Misschien wel uitgebreider en leuker, maar die van de iphone werkt sneller en vloeiender, en dat is wat ik bedoelde duidelijk te maken, gezien de vraag was of hij net zo vloeiend zal zijn als een iphone.

Antwoord, No, but close _/-\o_ ben echt weg van mijn herotje

[ Voor 14% gewijzigd door Staffie666 op 22-11-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 23:05

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 14:17:Gisteren mijn Hero opgehaald en hij doet het prima, maar hij wil alleen mijn wifi netwerk niet zien.
Nu broadcast ik voor extra security de naam van mijn netwerk niet.
Ik zou dit echter via WiFi Netwerk Toevoegen toch voor elkaar moeten krijgen?

Goed ik tik bij SSID van netwerk de naam van mijn wifi in en vervolgens gaat de Hero oneindig lang zoeken.

Ten einde raad heb ik mijn SSID wel gebroadcast, maar nee hoor; alle bekende netwerken van de buren komen wel in het lijstje voor maar de mijne niet, terwijl ik nota bene wel wifi connectie heb met mijn iPhone.

SSID broadcast staat AAN
Probeer het programma WiFinder eens. Het programma geeft veel meer wifi-netwerken weer dan Android zelf.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Is het iemand gelukt om IMAP aan de praat te krijgen dmv de HTC Sense widget?
Ik probeer al sinds ik mn foon heb om mn inbox van de Uni te benaderen, maar ik krijg geen mailtjes binnen.
Versturen via de widget gaat prima.

Ik heb de K9 app geprobeerd vanuit de Android store, en deze werkt in 1x.
wtf?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
imap push (eigen centos 64bit server met directadmin) werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Hm, een mogelijk probleem is wellicht dat de Hero niet om kan gaan met IMAP servers die het IDLE commando niet snappen(wat dat ook mag zijn).
Die melding kreeg ik wel terug van K9, maar verder liet het progje mn mail gewoon zien.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
Beste tweakers,

Ik heb sinds afgelopen zaterdag de HTC HERO. Ik ben echt zeer te spreken over de phone. Niet gedacht dat hij zo goed zou zijn. Toch heb ik nog een paar kleine vraagjes.

1. Ik gebruik Handcent SMS om mijn SMS berichten te ontvangen. Ik vind dit programma fijner werken dan het standaard sms programma. Ik heb daarom ook de notificaties voor het standaard SMS programma uit gezet en Hancent SMS als standaard programma ingesteld. Als ik dan bij task killer kijk zie ik wel elke keer het standaard HTC sms programma'tje staan (Berichten). Kan ik deze niet gewoon helemaal uit zetten?

2. Ook vind ik dat mijn batterij wel heel snel op gaat. Ongeveer 10 a 20 procent per uur. Wat zorgt er voor dat dit zo snel gaat?
De programma's die aan staan:
-Touch Input
-Weer
-Handcent SMS
-Instellingen
-Mail
-Battery Widget
-TouchFlo
-Taskkiller
-com.htc.provider
Soms staat wifi aan en heel soms GPS.

3. Verder vraag ik me af hoevaak hij twitter, weer en mail update. kan je instellen om de hoe vaak hij update?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
TictaCNL schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:44:
Beste tweakers,

Ik heb sinds afgelopen zaterdag de HTC HERO. Ik ben echt zeer te spreken over de phone. Niet gedacht dat hij zo goed zou zijn. Toch heb ik nog een paar kleine vraagjes.

1. Ik gebruik Handcent SMS om mijn SMS berichten te ontvangen. Ik vind dit programma fijner werken dan het standaard sms programma. Ik heb daarom ook de notificaties voor het standaard SMS programma uit gezet en Hancent SMS als standaard programma ingesteld. Als ik dan bij task killer kijk zie ik wel elke keer het standaard HTC sms programma'tje staan (Berichten). Kan ik deze niet gewoon helemaal uit zetten?
Naar ik weet is Handcent een "laagje" over de bestaande applicatie. Je kunt namelijk ook al je SMSjes ook in het standaard programma bekijken. Als je hem killt, start hij hem weer op.
2. Ook vind ik dat mijn batterij wel heel snel op gaat. Ongeveer 10 a 20 procent per uur. Wat zorgt er voor dat dit zo snel gaat?
De programma's die aan staan:
-Touch Input
-Weer
-Handcent SMS
-Instellingen
-Mail
-Battery Widget
-TouchFlo
-Taskkiller
-com.htc.provider
Soms staat wifi aan en heel soms GPS.
Die battery widget vreet volgens mij juist accu ;).
Verder is het afhankelijk van hoe vaak je je mail en weer update. Daarnaast zal je accu in de eerste periode wat minder zijn, maar zal geleidelijk iets verbeteren.
3. Verder vraag ik me af hoevaak hij twitter, weer en mail update. kan je instellen om de hoe vaak hij update?
Kan je per applicatie instellen in hun eigen instellingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
TictaCNL schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:44:

Heb je deze tips al eens bekeken: http://gadgets.softpedia....our-HTC-Hero-4738-01.html

scheelde bij mij toch best wat (nu 2 dagen ipv 1 dag...wifi aan op werk en thuis, geen data connectie gedurende de dag verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TictaCNL
styxz schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:13:
[...]

Heb je deze tips al eens bekeken: http://gadgets.softpedia....our-HTC-Hero-4738-01.html

scheelde bij mij toch best wat (nu 2 dagen ipv 1 dag...wifi aan op werk en thuis, geen data connectie gedurende de dag verder)
Bedankt voor de antwoorden!

Wat ik me dan afvraag: Als ik bijvoorbeeld de automatische Weather update uit zet. Dan moet ik dus zelf het weer gaan updaten ofzo? dan heb je er toch eigenlijk niets aan?

en wat bedoelen ze hier precies mee:
"by de-selecting the “Enable always-on mobile data” check box in the “Mobile Network Settings” menu, you're likely to enjoy a lower cost of usage as well."
ik kan dat niet vinden op mijn mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 19:54
TictaCNL schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:03:
[...]

en wat bedoelen ze hier precies mee:
"by de-selecting the “Enable always-on mobile data” check box in the “Mobile Network Settings” menu, you're likely to enjoy a lower cost of usage as well."
ik kan dat niet vinden op mijn mobiel.
Ik denk: Instellingen > Draadloze bedieningselementen > Instellingen van mobiel > Mobiele gegevens altijd. En dan deze uitvinken.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.