Of zoiets van: ik wil mn HTC Hero graag koffie laten zetten als het alarm is afgegaan. Ken dat?m3nno schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:13:
[...]
Koiste het veel tijd om deze vraag te bedenken?
NeeAnoniem: 69767 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:23:
[...]
Of zoiets van: ik wil mn HTC Hero graag koffie laten zetten als het alarm is afgegaan. Ken dat?
Misschien strax met de verbeterde bluetooth in android 2.0

Ik zal vast een Senseo met bluetooth aanschaffenStaffie666 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 00:22:
[...]
Nee![]()
Misschien strax met de verbeterde bluetooth in android 2.0
Als je geen internet verbinding hebt krijg je ook geen notificatiespina schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:06:
als de hero in standby staat, slaat de wifi connectie ook altijd af. Betekent dat dan ook dat wanneer die in standby staat, ik op die manier geen notificaties kan ontvangen van nieuwe mails die binnenlopen en dat pas kan wanneer ik uit standby ga?
Wifi kan je ook aan laten, is paar pagina's terug ook te vinden: instellingen > draadloze bediengselementen > wifi-instellingen > [menu-toetst] > geavanceerd > wifi-slaapbeleid.
Dit ding heb ik ooklaserboy schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 17:47:
Iemand ervaring met de HTC Hero Silicon Case? Maakt dit het toestel merkbaar groter? Op de afbeeldingen te zien sluit dit de gehele achterkant af inclusief camera en speaker. Is dit merkbaar als je telefoon af gaat?
http://www.smartphoneshop...?dimensionid=17&shopid=11
Voor de rest sluit het je speaker / camera niet af. Ben er zelf erg tevreden over
ik heb een 3G-abo maar bij ons in belgie is dat nog peperduur als je ongelimiteerde volume wilt hebben. Ik heb 200MB inbegrepen in mijn gsm-abo van 30 euroNss schreef op donderdag 12 november 2009 @ 08:58:
[...]
Als je geen internet verbinding hebt krijg je ook geen notificaties. Maar heb je geen mobiele verbinding dan?
Wifi kan je ook aan laten, is paar pagina's terug ook te vinden: instellingen > draadloze bediengselementen > wifi-instellingen > [menu-toetst] > geavanceerd > wifi-slaapbeleid.
Anoniem: 184013
Dan wordt het hoog tijd dat je verandert, zal wel proximus zijn dan. Ze zijn de duurste en de arroganste.pina schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:35:
[...]
ik heb een 3G-abo maar bij ons in belgie is dat nog peperduur als je ongelimiteerde volume wilt hebben. Ik heb 200MB inbegrepen in mijn gsm-abo van 30 euro
Bij mij is het al niet veel beter, maar ik betaal voor die 200Mb 18 euro en geen 30.
Binnenkort Base ( kpn) met een 3G netwerk, 10 euro voor 500 MB, deze stapt over op Base.
Heb nu samen met m'n mobistar abbo een prepaid kaartje van Base en aan het vergelijken wat betreft dekking.
Sorry voor het lichtjes offtopic gaan.
ik zit nu bij mobistar en die 200MB is inbegrepen in het abonnement. En als base met 3G begint aan lagere prijzen, zal gegarandeerd mobistar ook beginnen verlagen. Voor wanneer is 3G bij base eigenlijk? Ik vermoed dan wel dat de dekking belachelijk laag zal zijn in het begin.Anoniem: 184013 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:44:
[...]
Dan wordt het hoog tijd dat je verandert, zal wel proximus zijn dan. Ze zijn de duurste en de arroganste.
Bij mij is het al niet veel beter, maar ik betaal voor die 200Mb 18 euro en geen 30.
Binnenkort Base ( kpn) met een 3G netwerk, 10 euro voor 500 MB, deze stapt over op Base.
Heb nu samen met m'n mobistar abbo een prepaid kaartje van Base en aan het vergelijken wat betreft dekking.
Sorry voor het lichtjes offtopic gaan.
[ Voor 7% gewijzigd door pina op 12-11-2009 11:48 ]
Ik heb met mijn Hero sinds een week last van een probleem. Mijn internet valt na een tijdje uit. Als ik bijvoorbeeld mijn Hero een uur niet gebruik en ik wil dan naar een website toe, dan geeft hij aan dat er geen internet is. Vervolgens kan ik dan meteen op 'settings' klikken waar ik dus in het 'settings' menu kom en mijn internet gewoon aan lijkt te staan, na 5 seconden wachten staat er dan opeens 'turning on' en nog eens vijf seconden later doet mijn internet het weer.
Gebruik ik mijn Hero dan weer niet voor een uur, dan moet ik hetzelfde weer herhalen. Het is dus vervelend voor mijn widgets en ook vervelend omdat ik elke keer als ik wil internetten ik even moet wachten.
Ik heb mijn Hero al een aantal keer opnieuw opgestart. Ik denk dat ik toch een harde reset moet doen.
Meer mensen hier last van?
Gebruik ik mijn Hero dan weer niet voor een uur, dan moet ik hetzelfde weer herhalen. Het is dus vervelend voor mijn widgets en ook vervelend omdat ik elke keer als ik wil internetten ik even moet wachten.
Ik heb mijn Hero al een aantal keer opnieuw opgestart. Ik denk dat ik toch een harde reset moet doen.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Verwijder je APN-instellingen en probeer het eens opnieuw in te stellen.
Base zou normaal dit jaar nog 3G aanbieden, de winkel bediende zei me in de herfstperiode is het voorzien.pina schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:47:
[...]
ik zit nu bij mobistar en die 200MB is inbegrepen in het abonnement. En als base met 3G begint aan lagere prijzen, zal gegarandeerd mobistar ook beginnen verlagen. Voor wanneer is 3G bij base eigenlijk? Ik vermoed dan wel dat de dekking belachelijk laag zal zijn in het begin.
Normaal dus deze maand uitrol van 3G. Wat betreft de dekking is er weinig verschil op deze moment. Daar waar mobister goed is is Base minder, daar waar Base goede dekking heeft is mobistar dan weer zwak.
De 3G coverage zou wel eens best kunnen meevallen, naar ik heb begrepen zijn de antennes geplaatst en zou 3G actief worden zodra er voldoende dekking is, dus uitbouw is vollop bezig.
ps. Deze discusie past beter in het provider - netwerk topic. excuses
Ik had deze probleempjes ook, naar mijn gevoel heeft het met slechte dekking te maken.evleerdam schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:58:
Ik heb met mijn Hero sinds een week last van een probleem. Mijn internet valt na een tijdje uit. Als ik bijvoorbeeld mijn Hero een uur niet gebruik en ik wil dan naar een website toe, dan geeft hij aan dat er geen internet is. Vervolgens kan ik dan meteen op 'settings' klikken waar ik dus in het 'settings' menu kom en mijn internet gewoon aan lijkt te staan, na 5 seconden wachten staat er dan opeens 'turning on' en nog eens vijf seconden later doet mijn internet het weer.
Bij m'n huidige provider heb ik een matige dekking thuis, af en toe viel data weg om later terug op te starten.
Op het werk staat er een gsm mast van mijn provider bovenop ons gebouw. maw perfecte dekking en hsdpa en daar geen problemen met wegvallend data signaal.
Sinds vorige week heb ik er een prepaid kaartje erin zitten van een andere provider om te testen, thuis heb ik nu perfecte dekking en geen wegvallend data signaal ( voorgaande problemen) en dus constant verbonden zonder terug op te starten.
Op m'n werk daarentegen staat er geen gsm mast van deze provider en heb daar dus geen sterk signaal, en ja daar heb ik dus het wegvallend signaal voor data, dus zelfde probleem als thuis met huidig provider.
Op het eerste zicht heb je enkele blokjes signaal en toch lijkt het niet voldoende voor een vlotte dataverbinding.
Mij lijkt dat android niet zo goed om kan met een matige verbinding en daardoor zijn data verbinding afbreekt en terug probeert te connecten.
Zal ik eens proberen. Gekke is echter dat ik mijn Hero dus al ruim een maand heb, en deze problemen pas sinds een week. Ik heb niets veranderd aan de APN instellingen.RoD schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:00:
Verwijder je APN-instellingen en probeer het eens opnieuw in te stellen.
Dat zou kunnen natuurlijk, echter zoals ik hierboven ook vermeld, ik heb mijn Hero al ruim een maand en pas sinds een week heb ik hier last van. Overigens begon het probleem toen ik midden in Utrecht liep vorige week, het lijkt mij niet dat ik daar weinig bereik heb. Waar ik woon (klein dorpje in Zuid-Holland) kan ik het nog wel begrijpen.Anoniem: 184013 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:12:
[...]
Ik had deze probleempjes ook, naar mijn gevoel heeft het met slechte dekking te maken.
Bij m'n huidige provider heb ik een matige dekking thuis, af en toe viel data weg om later terug op te starten.
Op het werk staat er een gsm mast van mijn provider bovenop ons gebouw. maw perfecte dekking en hsdpa en daar geen problemen met wegvallend data signaal.
Sinds vorige week heb ik er een prepaid kaartje erin zitten van een andere provider om te testen, thuis heb ik nu perfecte dekking en geen wegvallend data signaal ( voorgaande problemen) en dus constant verbonden zonder terug op te starten.
Op m'n werk daarentegen staat er geen gsm mast van deze provider en heb daar dus geen sterk signaal, en ja daar heb ik dus het wegvallend signaal voor data, dus zelfde probleem als thuis met huidig provider.
Op het eerste zicht heb je enkele blokjes signaal en toch lijkt het niet voldoende voor een vlotte dataverbinding.
Mij lijkt dat android niet zo goed om kan met een matige verbinding en daardoor zijn data verbinding afbreekt en terug probeert te connecten.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Ik heb ook het zelfde probleem. Ook sinds een week ofzo. (woon tevens ook in een klein dorpje in Z-H maar heb altijd redelijk/goed bereik. Heeft het niet te maken met de slaapstand waarin de hero gaat? om accu te sparen ofzoevleerdam schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:27:
[...]
Zal ik eens proberen. Gekke is echter dat ik mijn Hero dus al ruim een maand heb, en deze problemen pas sinds een week. Ik heb niets veranderd aan de APN instellingen.
[...]
Dat zou kunnen natuurlijk, echter zoals ik hierboven ook vermeld, ik heb mijn Hero al ruim een maand en pas sinds een week heb ik hier last van. Overigens begon het probleem toen ik midden in Utrecht liep vorige week, het lijkt mij niet dat ik daar weinig bereik heb. Waar ik woon (klein dorpje in Zuid-Holland) kan ik het nog wel begrijpen.
Je kunt gewoon instellen dat je mobiele internetverbinding aanblijft tijdens standby.
Lijkt me ook heel sterk dat die functie dan ineens uitgeschakeld zou zijn (gezien jullie er pas tijdje last van hebben)
Het kan wel dat jullie de update hebben geinstalleerd en daar de standaard instelling anders is?
Lijkt me ook heel sterk dat die functie dan ineens uitgeschakeld zou zijn (gezien jullie er pas tijdje last van hebben)
Het kan wel dat jullie de update hebben geinstalleerd en daar de standaard instelling anders is?
Misschien handig om aan te geven welke provider ? (Ik heb zelf vanaf dinsdagavond tot woensdag rond de middag ook wat problemen met umts gehad, maar dat lag vrij duidelijk aan KPN).
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Anoniem: 69767
Ik heb zoiets ook weleens op m'n G1 van T-Mobile. Zwaar irritant. Ligt dus niet alleen aan je toestel, zou ook een bug in de networkstack van Android kunnen zijn of een probleem van je provider/3G techniek zelf. Ik heb dan wel een 3G-icoon + signaal, maar een website laden doet ie bv niet dan. Vaak werkt het na een paar minuten pas weer, of wat ook wel helpt soms is de flightmode in te schakelen (dan gaat alles down) en weer uit te schakelen (dan gaat alles weer fresh up). Ik heb hier niet iedere keer last van, ongeveer 1x per dag. Ik houd het er gewoon op dat het 3G-netwerk dan overbelast is en dat er geen vrije sockets (aansluitingen) meer zijn.evleerdam schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:58:
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 12-11-2009 18:19 ]
Kan ik niet direct vinden op mijn telefoon, maar die staat volgens mij niet aan.Staffie666 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:44:
Je kunt gewoon instellen dat je mobiele internetverbinding aanblijft tijdens standby.
Hi, dus KPN. Vanaf zondag, toen had ik het elke keer als ik internet wilde gebruiken, nu nog maar heel soms.u_nix_we_all schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:47:
Misschien handig om aan te geven welke provider ? (Ik heb zelf vanaf dinsdagavond tot woensdag rond de middag ook wat problemen met umts gehad, maar dat lag vrij duidelijk aan KPN).
Heb dus precies hetzelfde. Overigens is het nu dus een stuk minder en werkt het vrijwel altijd.Anoniem: 69767 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 18:15:
[...]
Ik heb zoiets ook weleens op m'n G1 van T-Mobile. Zwaar irritant. Ligt dus niet alleen aan je toestel, zou ook een bug in de networkstack van Android kunnen zijn of een probleem van je provider/3G techniek zelf. Ik heb dan wel een 3G-icoon + signaal, maar een website laden doet ie bv niet dan. Vaak werkt het na een paar minuten pas weer, of wat ook wel helpt soms is de flightmode in te schakelen (dan gaat alles down) en weer uit te schakelen (dan gaat alles weer fresh up). Ik heb hier niet iedere keer last van, ongeveer 1x per dag. Ik houd het er gewoon op dat het 3G-netwerk dan overbelast is en dat er geen vrije sockets (aansluitingen) meer zijn.
Instellingen - Draadloze bedieningselementen - instellingen van mobiel netwerk - Laatste optie Mobiele gegevens altijd aan inschakelen (eronder staat waarscuwing dat het meer stroom kost op bepaalde mobiele netwerken)
Als deze uitgevinkt staat gaat je verbinding uit zodra je in standby gaat
Als deze uitgevinkt staat gaat je verbinding uit zodra je in standby gaat
LOL wat ik nu toch tegenkom:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30781
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30780
M'n Exchange synch is nog steeds brak. Heb een hard reset gedaan alles opnieuw ingesteld maar helaas. Ik zet een (Exchange) afspraak in mijn agenda op m'n Hero maar die verschijnt maar niet in m'n Exchange agenda... Als ik handmatig synch wel trouwens maar ja daar zit ik niet echt op te wachten natuurlijk...
Meer mensen last van?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30781
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30780
M'n Exchange synch is nog steeds brak. Heb een hard reset gedaan alles opnieuw ingesteld maar helaas. Ik zet een (Exchange) afspraak in mijn agenda op m'n Hero maar die verschijnt maar niet in m'n Exchange agenda... Als ik handmatig synch wel trouwens maar ja daar zit ik niet echt op te wachten natuurlijk...
Meer mensen last van?
Wow dat hebben ze goed geript. De looks van de Hero en het OS van iPhone. Those two don't mix
Idd warom zetten ze er niet gewoon android opSypher schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:14:
[...]
Wow dat hebben ze goed geript. De looks van de Hero en het OS van iPhone. Those two don't mix

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Er staat toch helemaal nergens dat het het OS van iPhone is........lijkt me ook sterk dat Apple dat toestaat.Sypher schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:14:
[...]
Zal wel gewoon 1 of ander Chinese/Taiwanese kloon/rip zijn.........
Dat zei ik toch al...kaajee schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:56:
[...]
Er staat toch helemaal nergens dat het het OS van iPhone is........lijkt me ook sterk dat Apple dat toestaat.
Zal wel gewoon 1 of ander Chinese/Taiwanese kloon/rip zijn.........
Ik ben van plan deze telefoon aan te schaffen. Aangezien het vrij nutteloos is om in een HTC Hero topic te gaan vragen of ik deze aankoop moet gaan doen zal ik wat andere vragen posten.
- Ik zie dat op dit toestel android 1.5 draait. Is het mogelijk om dit te updaten naar 1.6 of zelf naar 2.0?
- Is dat knikje niet irritant in je broekzak?
- Is het makkelijk om applicaties te ontwikkelen voor Android?
- Typt dat ding een beetje lekker?
- Zit er een wekker op? Belangrijk!
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.
De meeste vragen zijn al gesteld in de voorgaande topics, maar goed 

Het is Java dus als je die taal machtig bent zou het geen probleem moeten zijn. Volgens mij zijn er ook nog andere opties beschikbaar. Meen te herinneren gelezen te hebben over de mogelijkheid van Python.
Verder ben ik erg content over de word suggestion functie, deze heeft praktisch altijd het juiste. Maak je een typfout en schrijf je "ypetsenbord" ipv "toetsenbord" dan weet hij dat doorgaans ook netjes te corrigeren.
1.6 slaat HTC over maar er is toegezegd dat we wel 2.0 gaan krijgen,. Wanneer is onbekend, hopelijk voor het eind van het jaar maar dat is afwachten.L01 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:12:
• Ik zie dat op dit toestel android 1.5 draait. Is het mogelijk om dit te updaten naar 1.6 of zelf naar 2.0?
Nee, je voelt er niets van. Ook niet met iets strakkere broeken.• Is dat knikje niet irritant in je broekzak?
Je kunt eens kijken naar het Google SDK voor Android• Is het makkelijk om applicaties te ontwikkelen voor Android?
Het is Java dus als je die taal machtig bent zou het geen probleem moeten zijn. Volgens mij zijn er ook nog andere opties beschikbaar. Meen te herinneren gelezen te hebben over de mogelijkheid van Python.
Het softwarematige toetsenbord is wennen, zeker als je een hardwarekeyboard gewend bent. Echter valt het geheel niet tegen. De haptic feedback (lichte trilling) bij toetsaanslagen is erg prettig zodat je weet dat het toestel je aanslag heeft herkend.• Typt dat ding een beetje lekker?
Verder ben ik erg content over de word suggestion functie, deze heeft praktisch altijd het juiste. Maak je een typfout en schrijf je "ypetsenbord" ipv "toetsenbord" dan weet hij dat doorgaans ook netjes te corrigeren.
Yep. Maar zover ik weet werkt deze alleen als de Hero aan staat. Je meerdere wekkers instellen met geluidjes en al, andere tijden/dagen/herhalingsopties etc.• Zit er een wekker op? Belangrijk!
[ Voor 10% gewijzigd door Sypher op 13-11-2009 10:26 ]
- 1.6 niet, 2.0 als HTC het uitbrengt binnenkort (komt er maar je moet nog even wachten, tenzij je rom style gaat)L01 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:12:
Ik ben van plan deze telefoon aan te schaffen. Aangezien het vrij nutteloos is om in een HTC Hero topic te gaan vragen of ik deze aankoop moet gaan doen zal ik wat andere vragen posten.Dat was het even voor nu
- Ik zie dat op dit toestel android 1.5 draait. Is het mogelijk om dit te updaten naar 1.6 of zelf naar 2.0?
- Is dat knikje niet irritant in je broekzak?
- Is het makkelijk om applicaties te ontwikkelen voor Android?
- Typt dat ding een beetje lekker?
- Zit er een wekker op? Belangrijk!
-geen id
-ja, als je Java kan is die niet al te moeilijk
-de htc tattoo typt lekker, dus een groter scherm zal alleen maar beter typen
-Ja, maar je mag de clock niet killen met een app killer (zoals taskiller)
Edit: Sypher was me voor
Ik ga voor een tijdje afscheid nemen van mijn Hero. Het scherm werkt niet meer goed en hij gaat weg ter reparatie.
Hoop dat het niet te lang duurt, ben er tamelijk aan gewend geraakt zo'n computer in m'n zak.
PSN: DutchTrickle PVoutput
ah ok, en is 2.0 gratis te installeren dan?
Natuurlijk, het is geen iPhoneiPodL01 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:31:
ah ok, en is 2.0 gratis te installeren dan?
HTC rekent geen geld voor upgrades.
Ok Ok ook goed
[ Voor 20% gewijzigd door Sypher op 13-11-2009 11:57 ]
Iphone betaal je ook niet voor upgrades hoorSypher schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:35:
[...]
Natuurlijk, het is geen iPhone
HTC rekent gewoon geen geld voor upgrades.

Kan dit weekend een HTC hero overnemen van een vriend en dat ga ik denk ik wel doen
Mag mijn iphone eventjes de kast in
http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum
Wel als je van de ene major naar de andere major versie toe gaat toch? Dit meen ik gelezen te hebben...
Is die hem nu al zat dan?plipo schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:51:
Kan dit weekend een HTC hero overnemen van een vriend en dat ga ik denk ik wel doenben wel erg nieuwsgierig naar hoe android gaat bevallen in het dagelijkse gebruik
Android vs iPhone ga je qua snelheid wellicht iets op achteruit. Maar aan de andere kant staan dan wel weer gratis (en opensource) applicaties en vrijheid met wat je kunt en mag doen met je toestel. Google weert geen VoIP applicaties omdat de telecomproviders dit zo willen
[ Voor 53% gewijzigd door Sypher op 13-11-2009 10:57 ]
Ik moest wel betalen voor mijn upgrade van iPod Touch dus zal voor iPhone niet anders zijn.plipo schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:51:
[...]
Iphone betaal je ook niet voor upgrades hoor
Volgens mij bij de iPhone juist niet. Maargoed, we gaan zo een beetje offtopicL01 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:16:
[...]
Ik moest wel betalen voor mijn upgrade van iPod Touch dus zal voor iPhone niet anders zijn.
Offtopic? We bespreken toch het verschil tussen de upgrademogelijkheden van HTC vs Iphone?RoD schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:18:
[...]
Volgens mij bij de iPhone juist niet. Maargoed, we gaan zo een beetje offtopic
Ik zal het eens vragen aan 1 van die apple fanboys die ik ken.
Apple fanboy:
Nee voor de iPhone is het gratis. Voor de iPod touch zitten er kosten aan verbonden.
[ Voor 14% gewijzigd door L01 op 13-11-2009 11:46 ]
Er zit zelfs een TV tuner in die dingen... geinig...
Ja, gehad - wel icm een Telfort abo. Oplossing: jbr in "HTC Hero [part four]"M'n Exchange synch is nog steeds brak. Heb een hard reset gedaan alles opnieuw ingesteld maar helaas. Ik zet een (Exchange) afspraak in mijn agenda op m'n Hero maar die verschijnt maar niet in m'n Exchange agenda... Als ik handmatig synch wel trouwens maar ja daar zit ik niet echt op te wachten natuurlijk...
Meer mensen last van?
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
Het is gewoon gratis voor de iPhone. Dat je met betalen voor je iPod heeft te maken met wetten in amerika dat je niet zomaar functies mag toevoegen aan een product. Omdat je voor iPhone een abo hebt, mag t wel gratis.L01 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:36:
[...]
Offtopic? We bespreken toch het verschil tussen de upgrademogelijkheden van HTC vs Iphone?
Ik zal het eens vragen aan 1 van die apple fanboys die ik ken.
Apple fanboy:
[...]
Mja hij heeft hem maar 3 weken gebruikt.. Maar werkt in een telefoonwinkeltje dus wisselt elke maand goedkoop van mobiel volgens mij..Sypher schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:54:
Is die hem nu al zat dan?![]()
Android vs iPhone ga je qua snelheid wellicht iets op achteruit. Maar aan de andere kant staan dan wel weer gratis (en opensource) applicaties en vrijheid met wat je kunt en mag doen met je toestel. Google weert geen VoIP applicaties omdat de telecomproviders dit zo willen
Die vrijheid zit ik niet zo mee, voip zal ik ook niet gebruiken..
Ik ben gewoon puur nieuwsgierig naar de UI en de manier hoe HTC sense werkt. Wat ik tot nu toe heb gezien van die gadgets en meerdere taken tegelijk uitvoeren bevalt me in ieder geval wel. Het idee dat mijn twitterfeed wordt geupdate zonder dat ik eerst een app moet openen.
Verder ben ik nogal into the podcasts en zag ik dat google zijn eigen podcast app heeft waarin je podcasts kan downloaden en streamen (http://listen.googlelabs.com/)
Ook bevalt de manier waarop de contacts direct gelinkt worden aan mail, sms, facebook enz mij wel. (Nu alleen nog Hyves ondersteuning ingebouwd in Sense, maar dat zal er vast niet inzitten voorlopig)
http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum
Anoniem: 84479
Ik gebruik deze case al meer dan een maand en ben zeer tevreden.laserboy schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 17:47:
Iemand ervaring met de HTC Hero Silicon Case? Maakt dit het toestel merkbaar groter? Op de afbeeldingen te zien sluit dit de gehele achterkant af inclusief camera en speaker. Is dit merkbaar als je telefoon af gaat?
http://www.smartphoneshop...?dimensionid=17&shopid=11
Samen met een brando screen protector heb ik geen gesloten tasje meer nodig.
Een tasje maakt het geheel dikker.
De silicon case is dun en de benodigde gaten zitten op hun plaats.
Geen enkele belemmering bij het geluid.
Als ik in de toekomst overstap naar een ander mobieltje, neem ik beslist weer een silicon case.
Is het trouwens mogelijk om in de standaard music app bestanden te excluden van play lists of bij "play all" items te verwijderen oid?
dit omdat er nu telkens allerlei stemmetjes van me navigatie en ringtones ook rustig in die lijst worden opgenomen.
dit omdat er nu telkens allerlei stemmetjes van me navigatie en ringtones ook rustig in die lijst worden opgenomen.
Hij is al een aantal maanden in mijn bezit en de Hero bevalt me uitstekend (op de camera na).
Er is echter nog één ding wat ik niet goed werkend krijg en ik vraag me af of dat nou aan mij ligt of het een kwaaltje is van Android.
Als ik m'n telefoon op stil zet (trilfunctie aan), trilt de telefoon helemaal niet als er een smsje binnenkomt! Vrij vervelend dat ik telkens moet kijken of er een smsje binnen is gekomen. Soms reageer ik ook wat traag op smsjes, al heb ik mezelf al een beetje aangeleerd om wat regelmatiger te kijken.
Iemand die ook ervaring heeft met dit probleem?
Er is echter nog één ding wat ik niet goed werkend krijg en ik vraag me af of dat nou aan mij ligt of het een kwaaltje is van Android.
Als ik m'n telefoon op stil zet (trilfunctie aan), trilt de telefoon helemaal niet als er een smsje binnenkomt! Vrij vervelend dat ik telkens moet kijken of er een smsje binnen is gekomen. Soms reageer ik ook wat traag op smsjes, al heb ik mezelf al een beetje aangeleerd om wat regelmatiger te kijken.
Iemand die ook ervaring heeft met dit probleem?
Anoniem: 167272
Ja. Even de knop menu indrukken en alle mogelijkheden worden getoond.Subslider schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 18:18:
Is het trouwens mogelijk om in de standaard music app bestanden te excluden van play lists of bij "play all" items te verwijderen oid?
Hoe hard hebben jullie het volume staan tijdens het bellen?
Als ik hem harder zet dan +/- 60% dan begint hij behoorlijk te slissen/overmoduleren bij sommige gesprekken.
Het klinkt alsof de speaker half opgeblazen is.
Als ik hem harder zet dan +/- 60% dan begint hij behoorlijk te slissen/overmoduleren bij sommige gesprekken.
Asus A8N-SLI DeLuxe, AMD3500+ Venice, 2*512MB PC3200 Kingston, Ati850 XT, 2*Samsung 160 GB SATA (Raid0) , Maxtor 160 GB, Toshiba Dvd SD-M1502 speler, Nec 3520 Dvd Brander
vandaag keek ik in mijn adressenboek en plots staan er enkele nieuwe onbekende contacten in. Blijkt nu dat google automatisch iedereen toevoegt als contact waarmee je contact hebt via mail... kan je dat niet afzetten?
Ja dat kan, instellen welke service hij wel en niet moet syncenpina schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 00:21:
vandaag keek ik in mijn adressenboek en plots staan er enkele nieuwe onbekende contacten in. Blijkt nu dat google automatisch iedereen toevoegt als contact waarmee je contact hebt via mail... kan je dat niet afzetten?
Instellingen - gegevenssync - Google - Contactpersonen
Hoewel hij bij mij niets sync en het wel aanstaan
neen, dat is het niet... hij moet net wel synchroniseren met google maar niet zomaar iedereen waar ik een mail naar stuur automatisch in mijn adressenboek adden... er zitten gewoon plots vreemde personen in mijn contactenlijst op mijn gsm...
Maar dat is een instelling van google en niet van je gsm denk ik.
Volgens mij is er een optie waardoor je iedereen die je ooit mailt
automatisch in je contactenlijst komt. Bij de settings van gmail denk ik dan.
Volgens mij is er een optie waardoor je iedereen die je ooit mailt
automatisch in je contactenlijst komt. Bij de settings van gmail denk ik dan.
Je kan ervoor kiezen om enkel 'My contacts' te synccen, in gmail kan je op contacts klikken, en dan enkel de contacten dat je wilt in My contacts zetten.
Het zal aan mij liggen, maar dit lijkt mij dus echt niet prettig. Ik begrijp ook gewoon niet waarom zo'n case nodig zou zijn. Heb al jaren mijn telefoon los in mijn broekzak en nog nooit beschadigingen gehad. Kwestie van een dedicated broekzak voor je telefoon gebruiken. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat mijn broekzak de pouch / case voor mijn telefoon isAnoniem: 84479 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 18:12:
[...]Ik gebruik deze case al meer dan een maand en ben zeer tevreden.
Samen met een brando screen protector heb ik geen gesloten tasje meer nodig.
Een tasje maakt het geheel dikker.
De silicon case is dun en de benodigde gaten zitten op hun plaats.
Geen enkele belemmering bij het geluid.
Als ik in de toekomst overstap naar een ander mobieltje, neem ik beslist weer een silicon case.
Dat vind ik nu ookCavalera125 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:08:
[...]
Het zal aan mij liggen, maar dit lijkt mij dus echt niet prettig. Ik begrijp ook gewoon niet waarom zo'n case nodig zou zijn. Heb al jaren mijn telefoon los in mijn broekzak en nog nooit beschadigingen gehad. Kwestie van een dedicated broekzak voor je telefoon gebruiken. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat mijn broekzak de pouch / case voor mijn telefoon is
Zie je ook veel mensen met een iphone, "kijk eens hoe een dunne telefoon, maar ik doe er wel een beschermcase omheen hoor." meteen weer een dikke telefoon...
Nee, voor mij gewoon zonder hoesje
waar kan dat dan? Als ik op contacten klik, zie ik idd 'Mijn Contacts' staan. Maar als mijn Hero synct, synct die de 'All Contacts' ipv enkel de 'My Contacts' ...mngm schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 09:17:
Je kan ervoor kiezen om enkel 'My contacts' te synccen, in gmail kan je op contacts klikken, en dan enkel de contacten dat je wilt in My contacts zetten.
Anoniem: 195483
Ik heb een zeer eigenaardig probleem dat nog bij niemand lijkt voorgekomen.
M'n toestel is een G2 Touch van T-mobile.
De eerste vijf minuutjes ging alles perfect en plots begon hij automatisch het volume omloog te doen. Op dat punt bereikt hij de trilstand en hij blijf zo maar trillen. Ik kan dit alleen stoppen door op de één van de andere werkende knoppen te drukken, maar af en toe manifesteert zich dit terug. Gelijk met dit werken de volumeknoppen, de telefoonknop en de menuknop niet meer. Soms is het weer volledig opgelost, dan trilt hij weer en werken de enkele knoppen niet, dan werken alleen de knoppen niet. Enorm frustrerend.
Hulp is welkom!
De eerste vijf minuutjes ging alles perfect en plots begon hij automatisch het volume omloog te doen. Op dat punt bereikt hij de trilstand en hij blijf zo maar trillen. Ik kan dit alleen stoppen door op de één van de andere werkende knoppen te drukken, maar af en toe manifesteert zich dit terug. Gelijk met dit werken de volumeknoppen, de telefoonknop en de menuknop niet meer. Soms is het weer volledig opgelost, dan trilt hij weer en werken de enkele knoppen niet, dan werken alleen de knoppen niet. Enorm frustrerend.
Hulp is welkom!
Anoniem: 8504
Lijkt me een gevalletje garantie.. HTC is hierin erg goed, heb ik persoonlijk ondervonden. Ze komen de foon bij je ophalen en ook weer afleveren.Anoniem: 195483 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 12:40:
Ik heb een zeer eigenaardig probleem dat nog bij niemand lijkt voorgekomen.
Hulp is welkom!
Ik heb ook een sync probleem.. Ik synchroniseer agenda, contacts en mail via 3G met onze exchange server. Bij instellingen heb ik ingesteld dat hij eens in de 15 minuten synchroniseren moet..
Echter.. Vaak synchroniseert hij dan niet met de opgegeven regelmaat, en contacten/calender synchroniseert hij alleen als ik dit handmatig forceer.. Iemand een idee hoe ik alles automatisch kan laten updaten?
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 14-11-2009 12:58 ]
Anoniem: 195483
Ze komen die gewoon ophalen? Dat zou mooi zijn...Anoniem: 8504 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 12:56:
[...]
Lijkt me een gevalletje garantie.. HTC is hierin erg goed, heb ik persoonlijk ondervonden. Ze komen de foon bij je ophalen en ook weer afleveren.
Dit heb ik ook 2x gehad. Beide keren is het toestel gerepareerd.Vinamp schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 00:13:
Hoe hard hebben jullie het volume staan tijdens het bellen?
Heb je een PM gestuurdJeurizz schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 16:53:
[...]
Dit heb ik ook 2x gehad. Beide keren is het toestel gerepareerd.
Asus A8N-SLI DeLuxe, AMD3500+ Venice, 2*512MB PC3200 Kingston, Ati850 XT, 2*Samsung 160 GB SATA (Raid0) , Maxtor 160 GB, Toshiba Dvd SD-M1502 speler, Nec 3520 Dvd Brander
Als je zo'n screenprotector aanbrengt, werkt het dan nog net zo lekker als met het gewone scherm? Ik ben best bang voor beschadigingen, maar wil de schitterende gevoeligheid van dat scherm niet kwijt. Nog nooit zo'n lekker schermpje gehad.
bedankt, dat was het! ongelooflijk hoe zwaar het verstopt ismngm schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 11:56:
Contacten -> Groepen -> menu -> sync groepen -> enkel my contacts selecteren

scherm werkt even lekker!Anoniem: 167272 schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 22:18:
Als je zo'n screenprotector aanbrengt, werkt het dan nog net zo lekker als met het gewone scherm? Ik ben best bang voor beschadigingen, maar wil de schitterende gevoeligheid van dat scherm niet kwijt. Nog nooit zo'n lekker schermpje gehad.
Ik heb er een full body Invisible shield opgeplakt en deze zijn wat stroever en dikker dan de "gewone" screenprotectors, maar toch werkt perfect alsof er geen protector op zit.
Beste tweakers,
Aan de hand van reviews vond ik dit een geniale telefoon. Toch heb ik hem gister nog even geprobeerd bij een vriend. Wat me opviel is dat ik het toch een beetje tegen vond vallen. Ik wil graag jullie mening over een bepaald aantal dingen.
-Typen met het onboard toetsenboard gaat super lastig. Ik typte elk woord wel 1 keer mis. Op mijn LG viewty heb ik hier nauwelijks last van. hoe denken jullie hier over?
-Vaak traag. Kalender functie en andere functies hebben vaak lag in opstart e.d. Hebben jullie dit ook?
-Ze zeggen dat flash werkt op de telefoon maar toen ik naar deze site ging: http://mindcrap.com/media..._Crashing_into_the_Water/ werkte de flash speler helemaal niet. Werkt dit bij jullie wel?
Ik hoor graag van jullie!
Aan de hand van reviews vond ik dit een geniale telefoon. Toch heb ik hem gister nog even geprobeerd bij een vriend. Wat me opviel is dat ik het toch een beetje tegen vond vallen. Ik wil graag jullie mening over een bepaald aantal dingen.
-Typen met het onboard toetsenboard gaat super lastig. Ik typte elk woord wel 1 keer mis. Op mijn LG viewty heb ik hier nauwelijks last van. hoe denken jullie hier over?
-Vaak traag. Kalender functie en andere functies hebben vaak lag in opstart e.d. Hebben jullie dit ook?
-Ze zeggen dat flash werkt op de telefoon maar toen ik naar deze site ging: http://mindcrap.com/media..._Crashing_into_the_Water/ werkte de flash speler helemaal niet. Werkt dit bij jullie wel?
Ik hoor graag van jullie!
Ik denk dat dit wat wennen is. Sowieso typt het stukken beter als je hem tilt, echter moet je na een tijdje de telefoon in bezit hebben prima kunnen typen met het smalle toetsenbord.TictaCNL schreef op zondag 15 november 2009 @ 11:19:
De eerste keer als je een app opstart is die misschien niet helemaal optimaal, maar zodra hij in het geheugen geladen is moet het gewoon snel zijn.-Vaak traag. Kalender functie en andere functies hebben vaak lag in opstart e.d. Hebben jullie dit ook?
Flash werkt ook, maar niet alles. Momenteel is Adobe wel bezig met een andere versie die ongetwijfeld meer aan kan. Zaken als flashbanners werken nu in ieder geval wel, en flashgames moeten in principe ook werken. Het probleem is dat andere videoplayers dan Youtube een geval apart is...-Ze zeggen dat flash werkt op de telefoon maar toen ik naar deze site ging: http://mindcrap.com/media..._Crashing_into_the_Water/ werkte de flash speler helemaal niet. Werkt dit bij jullie wel?
je kunt (of eerder moet) het toestenbord op je vingers calibreren. Dan moet je een zin intypen en ziet de software hoe en waar je je vingers plaatst bij bepaalde letters.
Is er eigenlijk ook een MSN client voor Android die groepsgesprekken goed weergeeft? Ebuddy doet dit echt niet goed, dan krijg je een apart venster voor iedereen die in dat gesprek aanwezig is. Ik heb gezien dat eBuddy voor de N95 wel groepsgesprekken ondersteund.
Oke bedankt!
Als je telefoon nu uit de winkel komt. Heeft hij dan ook gelijk die HTC update er op? of moet dat nog. Die update waarin er minder lag in het menu is enzo.
Vinden jullie het verder nog steeds een aanrader?
Als je telefoon nu uit de winkel komt. Heeft hij dan ook gelijk die HTC update er op? of moet dat nog. Die update waarin er minder lag in het menu is enzo.
Anoniem: 104511
JATictaCNL schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:37:
Nog steeds de fijnste telefoon die ik ooit in handen heb gehad
als ik naar mijn contacten kijk die gelinkt staan met facebook, constateer ik dat de hero op 1 of andere manier de verjaardag altijd een dag te vroeg toont dan de eigenlijke dag zelf. Als ik dan naar facebook ga, zie ik dat de verjaardag daar wel correct is. Het is niet bij al mijn contacten, bij sommige wel, sommige niet.
Ja, maar ik weet nu wel dat ik echt een groter scherm nodig heb. (mijn vingers zijn dus niet huge, maar ik ben geen 16 meer)TictaCNL schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:37:
Oke bedankt!
lol
Anoniem: 69767
De HTC Hero is helemaal geen slechte telefoon, maar ik zou hem je nu niet meer aanraden. Als het goed is ligt volgende maand de Acer Liquid al in de winkel, met een hoger resolutiescherm en een snellere Snapdragon CPU. De buildquality is mss niet zo goed als de HTC maar de interne hardware is wel een stuk nieuwer. Je hebt geen Sense UI dat is wel een minpunt van de Acer (maar niet voor iedereen).TictaCNL schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:37:
Oke bedankt!
of wachten op de opvolger van de hero. Daar zie ik nu al naar uit
Ik vind het spijtig dat de interne hardware van de hero zo zwak is en lijkt op zijn maximum te zitten

Ik heb een brandende vraag!
Wie kan mij vertellen of de Hero lekker samenwerkt met een Nokia CK-100 carkit?
Ik heb in de vorige topics wel gelezen dat hij het lijkt te doen met een CK-7W. Maar aangezien ik binnenkort een CK-100 carkit wil laten inbouwen wil ik uiteraard wel even kijken of dat sowieso wel gaat werken.
Als men met een andere Nokia carkit ervaringen heeft ism de Hero dan hoor ik dat uiteraard ook graag! Want ergens stel ik mij dan zo voor dat als het op andere Nokia carkits werkt, dat er een behoorlijk grote kans is dat de Hero het ook doet samen met de CK-100.
Alvast bedankt!
Ik heb in de vorige topics wel gelezen dat hij het lijkt te doen met een CK-7W. Maar aangezien ik binnenkort een CK-100 carkit wil laten inbouwen wil ik uiteraard wel even kijken of dat sowieso wel gaat werken.
Als men met een andere Nokia carkit ervaringen heeft ism de Hero dan hoor ik dat uiteraard ook graag! Want ergens stel ik mij dan zo voor dat als het op andere Nokia carkits werkt, dat er een behoorlijk grote kans is dat de Hero het ook doet samen met de CK-100.
Alvast bedankt!
Het ligt er maar net aan wat je zoekt in een telefoon. Of de update er op staat zou ik niet weten, maar het is verder wel makkelijk om een update erop te zetten (helemaal als je een officiele update gebruikt, dat is min of meer update downloaden en draaien).TictaCNL schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:37:
Oke bedankt!
Ik ben zelf zeer tevreden met m'n Hero. Dus wat dat betreft kan ik hem zeker aan raden. Echter! Zoals al eerder is opgemerkt, er komen zeer binnenkort nieuwere en betere Android toestellen uit. Die met een veel betere snapdragon chipset (tenminste, die chipset lijkt echt een behoorlijke snelheid verbetering te brengen).
De oudere chipset in de Hero is dan ook zeker het grootste minpunt aan het apparaat. Met de nieuwe update(s) is de lag etc verdwenen en het toestel voelt ook zeker niet traag aan. Maar als ik nu een Android toestel moet kiezen dan zou ik toch nog even wachten.
En nog belangrijker, even zelf spelen met de verschillende apparaten. Af gaan op de adviezen en ervaringen van de mensen hier is natuurlijk heel belangrijk, maar er gaat niks tegen een eigen korte test sessie op!
Allereerst hartelijk dank voor de reacties!
Het lijkt jullie het best om te wachten met het kopen van een android phone. Maar als die nieuwe android phones uit zijn, zijn er waarschijnlijk binnen de kortste keren weer betere phones en dan kan ik er nooit 1 kopen
bij wijze van spreken dan.
Ook lijkt het me dat die nieuwe android phones een stuk prijziger zijn dan de hero. Welke android phones worden er komende tijd gerealesd dan?
MVG
Het lijkt jullie het best om te wachten met het kopen van een android phone. Maar als die nieuwe android phones uit zijn, zijn er waarschijnlijk binnen de kortste keren weer betere phones en dan kan ik er nooit 1 kopen
Ook lijkt het me dat die nieuwe android phones een stuk prijziger zijn dan de hero. Welke android phones worden er komende tijd gerealesd dan?
MVG
Er staan een hele hoop in de planning: Samsung, Motorola, HTC, Sony Ericsson ...TictaCNL schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:36:
Allereerst hartelijk dank voor de reacties!
Het lijkt jullie het best om te wachten met het kopen van een android phone. Maar als die nieuwe android phones uit zijn, zijn er waarschijnlijk binnen de kortste keren weer betere phones en dan kan ik er nooit 1 kopenbij wijze van spreken dan.
MVG
Jij kan jezelf beter de vraag stellen "Wat zijn de wensen die ik heb en welke telefoon sluit daarbij aan". De XPeria X10 zal je traagheid verhelpen i.v.m. de 1ghz processor. Daarnaast komen er andere toestellen met een hogere processor snelheid in verhouding tot de Hero. Het enige wat ik je kan adviseren is blijven testen met verschillende toestellen. En zoek zelf even uit welke toestellen binnenkort op de markt komen!
210667
Zit iets tegenstrijdigs in die opmerking?! Vindt je zelf ook niet?! Er komt altijd wel iets beters uit. Ergo, je koopt m nu, of je wacht.RaptorRVL schreef op maandag 16 november 2009 @ 01:44:
[...]
...Maar als ik nu een Android toestel moet kiezen dan zou ik toch nog even wachten...
Fffff wachten....pizza.
Idd.. Volgend jaar zouden er denk ik toch weer betere uitkomen210667 schreef op maandag 16 november 2009 @ 15:14:
[...]
Zit iets tegenstrijdigs in die opmerking?! Vindt je zelf ook niet?! Er komt altijd wel iets beters uit. Ergo, je koopt m nu, of je wacht.
Fffff wachten....pizza.

Zou wel krom zijn dat het allemaal slechtere toestellen worden!
210667
Tja als je je aankoop elke keer maar uitstelt omdat er 'betere' gaan komen, dan blijf je aan het uitstellen.DaJohn schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:31:
[...]
Idd.. Volgend jaar zouden er denk ik toch weer betere uitkomen![]()
Zou wel krom zijn dat het allemaal slechtere toestellen worden!
Daarbij moet je er ook bij in acht nemen dat de hero nou verkrijgbaar is voor 380,- en de touch hd2 (met snapdragon cpu vandaar de vergelijking) 520,-
Het is net of je nog wil wachten en of je het het geld waard vind voor een snellere smartphone.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet te klagen heb over mijn hero, uiteraard zou die sneller zijn met die snapdragon
maar overall is hij echt niet traag, en laggen doet hij ook bijna niet meer sinds de update.
Daarbij komt android 2.0 ook nog uit voor de hero, wat waarschijnlijk niet voor een tragere gsm zal zorgen.
Ik zou als ik het nou moest beslissen alsnog waarschijnlijk de hero kopen, prijsverschil doet veel.
Het is net of je nog wil wachten en of je het het geld waard vind voor een snellere smartphone.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet te klagen heb over mijn hero, uiteraard zou die sneller zijn met die snapdragon
maar overall is hij echt niet traag, en laggen doet hij ook bijna niet meer sinds de update.
Daarbij komt android 2.0 ook nog uit voor de hero, wat waarschijnlijk niet voor een tragere gsm zal zorgen.
Ik zou als ik het nou moest beslissen alsnog waarschijnlijk de hero kopen, prijsverschil doet veel.
[ Voor 8% gewijzigd door Staffie666 op 16-11-2009 17:16 ]
De koop uitstellen? Ik heb met opzet een 1 jarig abonnement genomen omdat ik niet zo zeker was van het toestel. Maar nu denk er voor het eerst sinds jaren over om het na dat jaar met nog een jaar sim-only te verlengen. Ach ja, wie weet wat er in oktober 2010 op de markt is... Ik vind het een prima dingetje in ieder geval. De opvolger van de Hero is er trouwens toch al, in de VS? Gewoon eigenlijk hetzelfde toestel zonder kinnetje. Heet ook iets met Droid daar, geloof ik.
Sense vind ik zo geweldig dat ik even niet denk aan een Android telefoon van een ander merk.
Sense vind ik zo geweldig dat ik even niet denk aan een Android telefoon van een ander merk.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 167272 op 16-11-2009 17:29 ]
De ''Droid'' is van motorola, de opvolger van de Hero gaat of heet nu de Htc dragon.
De Droid Eris is zover k weet een omgedoopte Hero
Ik heb een probleem met de Hero:
Ik ben abonnee bij Hi, en het komt voor dat mobiel netwerk (als in data connectie) wegvalt. De telefoon blijft maar proberen verbinding te maken met het netwerk, onder ''mobiel netwerk'' staat dan ''verbinden...''. Na een paar seconden verdwijnt dit en weer 10 seconden later probeert hij het opnieuw. Dit gaat zo soms een uur door. Zelf mobiel netwerk uit en aan zetten helpt niet. Maar als ik ''alleen 2G netwerken gebruiken'' aantik, krijg ik wel direct een ''G''. Dus dan heb ik wel dataverbinding. Ik kan overigens wel bellen, ik heb dan ook gewoon bereik. Tot nu toe doet dit probleem zich alleen maar thuis voor.
Ik ben abonnee bij Hi, en het komt voor dat mobiel netwerk (als in data connectie) wegvalt. De telefoon blijft maar proberen verbinding te maken met het netwerk, onder ''mobiel netwerk'' staat dan ''verbinden...''. Na een paar seconden verdwijnt dit en weer 10 seconden later probeert hij het opnieuw. Dit gaat zo soms een uur door. Zelf mobiel netwerk uit en aan zetten helpt niet. Maar als ik ''alleen 2G netwerken gebruiken'' aantik, krijg ik wel direct een ''G''. Dus dan heb ik wel dataverbinding. Ik kan overigens wel bellen, ik heb dan ook gewoon bereik. Tot nu toe doet dit probleem zich alleen maar thuis voor.
Die was het ja, de Droid Eris.Staffie666 schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:56:
De ''Droid'' is van motorola, de opvolger van de Hero gaat of heet nu de Htc dragon.
Anoniem: 327227
Hallo, ik ben nieuw hier en ga morgen de HTC Hero bestellen bij het verlengen van mijn Hi abbonement.
Ook koop ik er een ''Dane-Elec 4GB MicroSD HC Class 4'' omdat de normale microSD niet zo snel is dan deze en de telefoon bepaalde bestanden ''afspeelt'' van dit kaartje (van wat ik ervan snapte)
Nou is mijn vraag, kan ik het ene kaartje er gewoon uithalen en het andere erin stoppen, omdat er misschien bepaalde gegevens overgezet moeten worden ofzo?
Groetjes,
Pim
Ook koop ik er een ''Dane-Elec 4GB MicroSD HC Class 4'' omdat de normale microSD niet zo snel is dan deze en de telefoon bepaalde bestanden ''afspeelt'' van dit kaartje (van wat ik ervan snapte)
Nou is mijn vraag, kan ik het ene kaartje er gewoon uithalen en het andere erin stoppen, omdat er misschien bepaalde gegevens overgezet moeten worden ofzo?
Groetjes,
Pim
Standaard zit de SD kaart er uberhaupt niet in (wordt los bijgeleverd), dus dat maakt niks uitAnoniem: 327227 schreef op maandag 16 november 2009 @ 23:22:
Hallo, ik ben nieuw hier en ga morgen de HTC Hero bestellen bij het verlengen van mijn Hi abbonement.
Groetjes,
Pim
Persoonlijk niet. Heb nu al 2x een probleem met de hero. Eerste was dat de LED's en de trackball het niet meer deden. Opgestuurd en wel. Nu kan het geluid alleen nog maar via de koptelefoon en wordt hij niet meer herkend in Windows.TictaCNL schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:37:
Jammer, want ik was enorm tevreden, zeker voor de schermen die je helemaal zelf kunt instellen en het heerlijke browsen. Maar nu heeft het voor mij een bittere nasmaak

De gegevens worden volgens mij automatisch erop gezet zodra je de nieuwe erin doet.Anoniem: 327227 schreef op maandag 16 november 2009 @ 23:22:
Groetjes,
Pim
Gewoon even in windows de bestanden van je originele kaartje kopieeren naar het nieuwe kaartje, zou niet voor problemen moeten zorgen.Anoniem: 327227 schreef op maandag 16 november 2009 @ 23:22:
Groetjes,
Pim
@ Pjoter
Veel led problemen waren (tenminste meen ik gelezen te hebben) software gerelateerd. en zouden met de rom update verholpen zijn, dit al geprobeerd?
Daarbij kan ik me je teleurstelling goed voorstellen maar feit blijft dat je eigenlijk bij elke fabrikant pech kunt hebben, heb 3x een nokia gehad die vroegtijdig de geest gaven. Maakt nokia of zelfs dat model nog niet slecht.
Je hebt gewoon (helaas) erg veel pech gehad. Zoals ik met mijn htc diamond, en toch koop ik weer een htc
en ben er hartstikke tevreden over
Het enige wat er op het kaartje staat is HTC Sync toch?
* Sypher heeft dat kaartje geen eens bekeken
Ik ook niet, maar dat las ik op XDA, kan wel zijn dat dat bij een geroote hero was en dan kun je je aps op het geheugenkaartje zetten, dat maakt het wel logisch dat je een kopie moet maken. Maar kwaad kan het niet, foto's e.d. die hij opslaat en mp3 gaat hij echt niet zelf overzetten. (Met hij bedoel ik de gsm je zult het zelf moeten kopieeren)Sypher schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 08:28:
Het enige wat er op het kaartje staat is HTC Sync toch?
Anoniem: 26512
Ik heb de laatste tijd veel hinder van een zelf deblokkerend scherm, heb nu echt al tig keer mensen lopen bellen vanuit mijn broekzak
Tja, 2 keer menu toets en de vergrendeling is er ook al af. Vandaar dat ik de standaard lock ook niet gebruik. Ik heb er zelf lock 2.0 op staan, werkt perfect is is alleen te deblokkeren door het scherm te gebruiken. (En dat gaat niet in je broekzakAnoniem: 26512 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 09:26:
Ik heb de laatste tijd veel hinder van een zelf deblokkerend scherm, heb nu echt al tig keer mensen lopen bellen vanuit mijn broekzak
Hmm, dat kunnen 2 scenario's zijn:Anoniem: 26512 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 09:26:
1) je drukt per ongeluk 2x op het menu knopje
2) je drukt op het power knopje en slide naar beneden (unlikely)
Vervelend, misschien is er een lockscreen vervanger die lastiger te unlocken is? Die pattern-lock die er default in zit, misschien lost dat je probleem op?
Heb nu al een aantal keer gehad dat ik een telefoontje weer ophing met m'n oor. Iemand een idee hoe ik dat kan voorkomen?
Enige tip die ik zag is de phone automatisch laten locken, maar dat kan niet sneller dan 10 seconden.
Schuin houden ten opzichte van m'n oor of de headset gebruiken kan natuurlijk wel, maar is niet heel erg praktisch.
Enige tip die ik zag is de phone automatisch laten locken, maar dat kan niet sneller dan 10 seconden.
Schuin houden ten opzichte van m'n oor of de headset gebruiken kan natuurlijk wel, maar is niet heel erg praktisch.
[ Voor 20% gewijzigd door Peetman op 17-11-2009 10:47 ]
Misschien speaker tegen je oor en niet je scherm?, de ophangknop zit helemaal onderaan je scherm en mijn hoofd loopt rond en krijg het niet voor elkaar om onderste deel van mijn scherm per ongeluk tegen mijn oor te krijgen.Peetman schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:43:
Heb nu al een aantal keer gehad dat ik een telefoontje weer ophing met m'n oor. Iemand een idee hoe ik dat kan voorkomen?
ja, het kinnetje moet beneden...
Anders is het een voorhoofdje

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 167272 op 17-11-2009 17:10 ]
Ik gok zo dat hij de grote rode "End call" knop aanraaktjongentje schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:27:
[...]
Misschien speaker tegen je oor en niet je scherm?, de ophangknop zit helemaal onderaan je scherm en mijn hoofd loopt rond en krijg het niet voor elkaar om onderste deel van mijn scherm per ongeluk tegen mijn oor te krijgen.
Denk dat de beste optie toch is het scherm iets verder van je wang afhouden, ikzelf heb er persoonlijk vrij weinig last van. Misschien is die knop uit de software te slopen?
Ja, want alleen je oor kan een gesprek beeindigenjongentje schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:27:
[...]
Misschien speaker tegen je oor en niet je scherm?, de ophangknop zit helemaal onderaan je scherm en mijn hoofd loopt rond en krijg het niet voor elkaar om onderste deel van mijn scherm per ongeluk tegen mijn oor te krijgen.

Ik heb het zelf ook ooit gehad, gewoon end knop tegen mijn wang gehad.
Was toen ik 2 dingen tegelijk aan het doen was, en dus de telefoon tussen mijn gezicht en schouder had geklemt, al gok ik ook dat het mogelijk is met de telefoon gewoon vasthouden.
Ik vind het ook stom gemaakt trouwens hoor, normaal gaat je scherm uit als je belt. Of de optie zoals de iphone die heeft, dezelfde sensor zit in de hero dus kan niet moeilijk zijn.
mja dat met telefoon tussen schouder en wang heb ik dus ook een keer gehad, maar verder nooit. Zou er niet iemand een progsel hebben gemaakt wat ziet dat er geen licht meer op de lichtsensor valt en vervolgens het scherm uitschakelt?vandevorst schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:08:
[...]
Ja, want alleen je oor kan een gesprek beeindigen![]()
Ik heb het zelf ook ooit gehad, gewoon end knop tegen mijn wang gehad.
Was toen ik 2 dingen tegelijk aan het doen was, en dus de telefoon tussen mijn gezicht en schouder had geklemt, al gok ik ook dat het mogelijk is met de telefoon gewoon vasthouden.
Ik vind het ook stom gemaakt trouwens hoor, normaal gaat je scherm uit als je belt. Of de optie zoals de iphone die heeft, dezelfde sensor zit in de hero dus kan niet moeilijk zijn.
Dit topic is gesloten.