dat is toch niet zo gek?Spike_wolf schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:52:
Maar jij wil een iMac als een extern scherm gebruiken
Anoniem: 320583
@kwakzalver992
Apple Cinema Display 21''?
Volgens mij zijn alleen 20, 23 , 24 LED en 30'' gemaakt...
Apple Cinema Display 21''?
Volgens mij zijn alleen 20, 23 , 24 LED en 30'' gemaakt...
Jij koopt ook een extra auto als je een reserve wiel nodig hebt?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
De 27" iMac is goedkoper dan een 30" Cinema display en de resoluties zijn bijna hetzelfde. En dan heb je ook nog eens een extra computer mocht je dat ooit nog een keer nodig hebben. Dus zo gek is het nog niet 
Als je goedkoper een nieuwe auto kunt kopen dan een los wiel dan doe je dat toch ook
Als je goedkoper een nieuwe auto kunt kopen dan een los wiel dan doe je dat toch ook
[ Voor 17% gewijzigd door Moe_Szyslak op 17-01-2010 19:05 ]
haha nee, maar ik bedoelde eigenlijk dat het zo gek niet is om een macbook o.i.d. aan een imac te koppelen juist vanwege het grote scherm.Spike_wolf schreef op zondag 17 januari 2010 @ 18:54:
[...]
Jij koopt ook een extra auto als je een reserve wiel nodig hebt?
ik las dat dat ook alleen kon met een mini displayport naar mini displayport kabel?
iMacs en MacBooks hebben tegenwoordig alleen nog maar mini displayport ports. Dus je moet inderdaad een mdp -> mdp kabel hebben. En volgens mij kan alleen de 27" iMac gebruikt worden als extern scherm.
Tja, zit wat in.Moe_Szyslak schreef op zondag 17 januari 2010 @ 19:03:
De 27" iMac is goedkoper dan een 30" Cinema display en de resoluties zijn bijna hetzelfde. En dan heb je ook nog eens een extra computer mocht je dat ooit nog een keer nodig hebben. Dus zo gek is het nog niet
Maar dan hangt het er wel vanaf hoe groot scherm je wil hebben natuurlijk.
Lijkt me alleen wat overbodig en energie onzuinig om een overbodige computer te kopen.. maargoed, ieder z'n ding natuurlijk
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
En waarom zou een 30" cinema display zo duur zijn? Is dat scherm niet veel beter dan wat er in een 27" iMac zit? Lijkt me wel anders is het prijsverschil niet echt rechtvaardig.Spike_wolf schreef op zondag 17 januari 2010 @ 19:23:
[...]
Tja, zit wat in.
Maar dan hangt het er wel vanaf hoe groot scherm je wil hebben natuurlijk.
Lijkt me alleen wat overbodig en energie onzuinig om een overbodige computer te kopen.. maargoed, ieder z'n ding natuurlijk
Nee, volgens mij zit in die 30" nog niet eens LED verlichting. En de nieuwe 27" iMac's hebben ook ips panelen.. Dus tja waarom ze duurder zijn, goede vraag.
[ Voor 16% gewijzigd door Giant87 op 17-01-2010 22:47 ]
Nice!carfreak02 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:03:
[afbeelding]
[afbeelding]
* iMac 27" | i7 | 8 GB ram | 2 TB zonder knipperlicht![]()
* MacBook Unibody | 2,26 Ghz | Intel SSD
* iPhone 3GS | 32 GB
* Monster Beats | White
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
*kuch* foto's? *kuch*
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Mijn werk plek, niet veel bijzonders maar ik wou het toch even delen.
wat je ziet.
Apple iBook G3 M6497
2 hp 17"
hp toetsenbord en muis
Astra 51i telefoon
Random reader
mijn opdrachten map
wat je ziet.
Apple iBook G3 M6497
2 hp 17"
hp toetsenbord en muis
Astra 51i telefoon
Random reader
mijn opdrachten map

Toch heel anders dan een unibodyAnoniem: 117098 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:20:
[afbeelding]
Mijn 17" heeft een transplantatie ondergaan
[ Voor 4% gewijzigd door pposthoorn op 18-01-2010 18:11 ]
Heb je wat meer informatie over die bay? Kosten, winkel?Anoniem: 117098 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:20:
[afbeelding]
in de plaats van de 160GB stock HD zit nu een 80GB Intel SSD voor OS X en prgramma's en op de plek van de SuperDrive een 500GB HD waar de thuismap op staat.
De SuperDrive zit in een externe behuizing (zat bij de optical bay).
Anoniem: 117098
http://shop.ebay.com/i.ht...C_Drives_Storage_Internal
Let bij het kopen goed op of je een PATA (non-unibody MBP's) of SATA (unibody MBP's) koopt.
Een alternatief is de MCE Optibay, duurder maar makkelijker, voor de niet-tweakers onder ons
http://www.mcetech.com/optibay/
Let bij het kopen goed op of je een PATA (non-unibody MBP's) of SATA (unibody MBP's) koopt.
Een alternatief is de MCE Optibay, duurder maar makkelijker, voor de niet-tweakers onder ons
Anoniem: 218986
Leuk dat ik na die eindeloze stroom MacBook (Pro)'s ineens een mede iBook G3-user vindMartijn Meijer schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:25:
Mijn werk plek, niet veel bijzonders maar ik wou het toch even delen.![]()
wat je ziet.
Apple iBook G3 M6497
2 hp 17"
hp toetsenbord en muis
Astra 51i telefoon
Random reader
mijn opdrachten map
[afbeelding]
Ik heb afgelopen week de Windows pc eruit gegooid, en het bevalt een stuk beter met alleen een Macje op mn bureau!

Op het verlanglijstje staat nog een Magic Mouse, dock voor mn 3G S is onderweg.

Op het verlanglijstje staat nog een Magic Mouse, dock voor mn 3G S is onderweg.

[ Voor 50% gewijzigd door Ramquin op 19-01-2010 21:16 ]
Wat een gaaf bureau zo, ook met die kast eraaan! Echt precies mijn stijl!
Waar heb je dat bureau vandaan, als ik vragen mag?
Waar heb je dat bureau vandaan, als ik vragen mag?
@SyS_ErroR: Ikea Expedit.
wtf.. oke, dat had ik dus niet verwacht!
Prijs (en merk) is dus vaak weinig zeggend.. Bedankt allen.
Houd er rekening mee dat de prijs van de kast er nog bovenop komt, eerste link gaat alleen over het bureau: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40047675SyS_ErroR schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:47:
wtf.. oke, dat had ik dus niet verwacht!
sinds kort ook aan het overschakelen omdat ik het beu ben elke 7 maanden windows opnieuw te moeten installeren. Zie hier mijn half dode macbook in zijn natuurlijke omgeving, tweedehands gekocht voor een prikje. Foto gemaakt omdat de camera binnen handbereik lag tijdens het studeren, dus geen uber opgeruimd bureau ofzo.

Macbook 1,83ghz
2gb RAM
250gb HDD
batterij, superdrive en bluetooth zijn kapot en als je goed kijkt zie je ook de typische barstjes in de topcase. Voor de rest redelijk content van en als ik het helemaal gewoon ben gaat ie wss weg voor iets nieuwer.

Macbook 1,83ghz
2gb RAM
250gb HDD
batterij, superdrive en bluetooth zijn kapot en als je goed kijkt zie je ook de typische barstjes in de topcase. Voor de rest redelijk content van en als ik het helemaal gewoon ben gaat ie wss weg voor iets nieuwer.
dat zijn de argumenten, no offi maar aan wie ligt dat? en dan ga je ook nog over op een half kapotte. geweldige 1ste gebruikerservaring. denk je niet?Baffel schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:31:
sinds kort ook aan het overschakelen omdat ik het beu ben elke 7 maanden windows opnieuw te moeten installeren.
[ Voor 14% gewijzigd door loewie1984 op 20-01-2010 13:38 ]
Waarom doe je zo moeilijk? De poster geeft aan dat, ondanks de defecten, hij toch content is. Dat is prima toch?loewie1984 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:37:
[...]
dat zijn de argumenten, no offi maar aan wie ligt dat? en dan ga je ook nog over op een half kapotte. geweldige 1ste gebruikerservaring. denk je niet?
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Kan jij mij dan de oplossing geven voor mijn windows probleemloewie1984 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:37:
[...]
dat zijn de argumenten, no offi maar aan wie ligt dat? en dan ga je ook nog over op een half kapotte. geweldige 1ste gebruikerservaring. denk je niet?
Ik ben op zoek op naar een nieuw OS, en dan liever een mac met hardware gebreken, maar waar dat het OS volledig op werkt dan eerst uren met een hackintosh te sukkelen. En aangezien ik student ben, geen hopen geld over om een laptopje van 1000€ te kopen om dan te moeten merken dat het tegenvalt.
Wat is er makkelijk aan de MCE Optibay? Volgens mij zien die dingen er exact hetzelfde uit? Alleen is de één (om welke reden weet ik nietAnoniem: 117098 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 19:06:
http://shop.ebay.com/i.ht...C_Drives_Storage_Internal
Een alternatief is de MCE Optibay, duurder maar makkelijker, voor de niet-tweakers onder onshttp://www.mcetech.com/optibay/

Bij de MCE krijg je ook nog een behuizing om je SuperDrive aan een USB-poort te koppelen en verzendt men het gratis. Maar of dat de prijs waard is? Geen idee. De tip van LocA heb ik ter harte genomen: ik ben voor de eBay-aanbieding gegaan. Als ik'm binnen heb, zet ik een WD500BEVT erin en komt op de reguliere hdd-plek een OCZ Vertex van 60GB. Als ik het niet vergeet, neem ik wel een paar foto's ervan en schrijf ik een reportjesilentkiller schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:21:
[...]
Wat is er makkelijk aan de MCE Optibay? Volgens mij zien die dingen er exact hetzelfde uit? Alleen is de één (om welke reden weet ik niet) goedkoper dan de andere

Wat je ziet:
- MacBook Pro 15" 2.4ghz unibody.
- G2412HD BenQ screen (24 inch)
- Wired Apple keyboard
- Wireless Apple Mighty Mouse
- Apple iPhone 3GS
- Apple iPod Touch 16gb first generation.
- Logitech X-540 speaker set
- Rain Design M-Stand
- Wacom Bamboo tablet
- Logitech gaming mouse
[ Voor 10% gewijzigd door iMitch op 20-01-2010 15:17 ]
Heeft er niets mee te maken, ik lees dit topic als niet mac-bezitter met veel plezier maar wanneer men met een niet steekhoudend argument over de brug komt als reden van aanschaf kan ik het niet nalaten er even wat van te zeggen.Pixeltje schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:01:
[...]
Waarom doe je zo moeilijk? De poster geeft aan dat, ondanks de defecten, hij toch content is. Dat is prima toch?
Ik ben ook voornemens een mac aan te gaan schaffen, en niet omdat windows 7 zo kut is en ik het niet schoon kan houden, maar omdat ik wil gaan experimenteren met muziek produceren garagebox etc.
Ook niet steekhoudend, er zijn zat laptops die performen voor veel minder geld, en een fatsoenlijk werkende intel macbook had je al gekocht bij tweedehandsmac.nl vanaf 450 euro.Baffel schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:06:
[...]
En aangezien ik student ben, geen hopen geld over om een laptopje van 1000€ te kopen om dan te moeten merken dat het tegenvalt.
Ik wil er verder geen discussie meer van maken, of we openen een apart topic. Maar je moet niet gaan zeggen dat Windows niet schoon kan blijven, een computer doet slechts dingen die zijn gebruiker hem opdraagt te doen.
loewie1984, dit topic is niet bedoeld om een Mac OS X vs. Windows discussie te starten / te houden. Als iemand hier bepaalde (terechte of onterechte) redenen noemt, respecteer dan zijn of haar mening.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Maar je moet wel die kast erbij kopen? Of kun je ook gewoon het bureau kopen?Ramquin schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:01:
[...]
Houd er rekening mee dat de prijs van de kast er nog bovenop komt, eerste link gaat alleen over het bureau: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40047675
Je kan ook alleen het bureau kopen. Blijkbaar waren ze te lui om een nieuwe foto te maken ....Kn4kw0r5t schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:41:
[...]
Maar je moet wel die kast erbij kopen? Of kun je ook gewoon het bureau kopen?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40116070
Moet je maar ff op Ikea.nl kijken... http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59861342
Dat bureau is niet meer dan 2 planken en rust dus aan 1 kant op die kast. Die kast is er dan wel weer in verschillende maten.
Dat bureau is niet meer dan 2 planken en rust dus aan 1 kant op die kast. Die kast is er dan wel weer in verschillende maten.
Nee dat kan niet, je moet er een kast bijnemen.Kn4kw0r5t schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 16:41:
[...]
Maar je moet wel die kast erbij kopen? Of kun je ook gewoon het bureau kopen?
Je hebt wel de keuze uit een grote of een kleine kast.
Topcase kan je nog laten vervangen, gratis!Baffel schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:31:
sinds kort ook aan het overschakelen omdat ik het beu ben elke 7 maanden windows opnieuw te moeten installeren. Zie hier mijn half dode macbook in zijn natuurlijke omgeving, tweedehands gekocht voor een prikje. Foto gemaakt omdat de camera binnen handbereik lag tijdens het studeren, dus geen uber opgeruimd bureau ofzo.
[afbeelding]
Macbook 1,83ghz
2gb RAM
250gb HDD
maar ik heb die tweedehands gekocht, en heb er geen enkel aankoopbewijs van ofzo. Zou dat dan ook gaan? En dan gewoon even naar apple bellen ofzo?t1mmy schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:08:
[...]
Topcase kan je nog laten vervangen, gratis!
Serienummer staat bij Apple geregistreerdBaffel schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:39:
[...]
maar ik heb die tweedehands gekocht, en heb er geen enkel aankoopbewijs van ofzo. Zou dat dan ook gaan? En dan gewoon even naar apple bellen ofzo?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Tijdens de eerste drie jaar wordt het gratis vervangen. Als de MacBook buiten die drie jaar komt, is het niet zonder meer gratis en zullen er meestal kosten gerekend worden. Je kunt hetbeste even informeren bij Apple op 0900-7777703t1mmy schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:08:
[...]
Topcase kan je nog laten vervangen, gratis!
@Loca: Tof projectje, dat lukt met een unibody vast niet meer!
(Voor mij) nieuwe tablet:

-Imac 24" 2,66ghz
-Wacom Intuos 3 A4
-Ipod Touch 8GB
-HTC Touch Diamond

-Imac 24" 2,66ghz
-Wacom Intuos 3 A4
-Ipod Touch 8GB
-HTC Touch Diamond
Mooi!Enzo Dizono schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:16:
[afbeelding]
-Imac 24" 2,66ghz
-Wacom Intuos 3 A4
-Ipod Touch 8GB
-HTC Touch Diamond
[ Voor 3% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 20-01-2010 21:18 ]
De tablet gebruik je hoofdzakelijk met het stuurprogramma van Wacom natuurlijk. Het is in feite een vervanger van de muis die ik na installatie van het tablet ook niet meer heb aangeraakt. Ik ben (student) fotograaf en het tablet zal met name gebruikt worden voor Photoshop, Lightroom en InDesign.
@Enzo: Dat gaat met een Unibody juist makkelijker. Makkelijker te openen en een sata aansluiting voor de SuperDrive.
Ik ga over 2 weken verhuizen, wat ruimer appartement, dus ruimte voor een bureau voor mijn MBP! Is toch wat lekkerder werken(animatie, editting) dan aan de gammele eettafel
Ik ga over 2 weken verhuizen, wat ruimer appartement, dus ruimte voor een bureau voor mijn MBP! Is toch wat lekkerder werken(animatie, editting) dan aan de gammele eettafel
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Daar moet je eigenlijk een plaat van plexiglas overheen doenAnoniem: 117098 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:20:
[afbeelding]
in de plaats van de 160GB stock HD zit nu een 80GB Intel SSD voor OS X en prgramma's en op de plek van de SuperDrive een 500GB HD waar de thuismap op staat.
De SuperDrive zit in een externe behuizing (zat bij de optical bay).
Nadeel is alleen dat je dan geen touchpad meer hebtRHochstenbach schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:08:
[...]
Daar moet je eigenlijk een plaat van plexiglas overheen doen
gewoon nee.
Mooi!
Ik heb nieuwe speakers, muis, toetsenbord, goudvissen, stand voor macbook gemaakt. Dus zal binnenkort ook weer eens een foto'tje posten. (weekend weer even bureau 'opruimen')
Ik heb nieuwe speakers, muis, toetsenbord, goudvissen, stand voor macbook gemaakt. Dus zal binnenkort ook weer eens een foto'tje posten. (weekend weer even bureau 'opruimen')
Anoniem: 275013
Morgen komt mijn G4 met 22" beeldscherm, nou is dat natuurlijk niet zo luxe en woest als jullie het hebben, maar ach... arme student, windows gebruiker, en ik zie dit dus ook als eerste stap om helemaal over te stappen op Mac, wat natuurlijk wel weer leuk is voor de fanatiek mac gebruikers dat ook jongeren steeds meer overstappen :)! Morgen dus een fototje van mijn setup.
zat exact het zelfde te denken.RHochstenbach schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:08:
[...]
plexiglas en keyboard en mousepad mooi in verwerken.
jammer dat het keyboard zoveel zou bedekken..
Helemaal niet aan gedacht. Dan maar een USB keyboard eraan hangendark.druicca schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:49:
[...]
jammer dat het keyboard zoveel zou bedekken..
Toetsweek voorbij, dus bureau ff opgeruimd. Daarom vond ik het wel een geschikt moment om gelijk maar ff een paar fotootjes te schieten

Wat zie je?
MacBook Pro (mid 2009) - 2,26GHZ, 4GB
Apple Wireless Keyboard
Apple Magic Mouse (net 1 dag oud
)
Harman Kardon Soundsticks II
Samsung SyncMaster P2070
Wat zie je niet?
Apple iPhone 3GS 32GB (want daar zijn de foto's mee geschoten
)
Wat gaat er nog komen?
Apple Time Capsule 1TB

Wat zie je?
MacBook Pro (mid 2009) - 2,26GHZ, 4GB
Apple Wireless Keyboard
Apple Magic Mouse (net 1 dag oud
Harman Kardon Soundsticks II
Samsung SyncMaster P2070
Wat zie je niet?
Apple iPhone 3GS 32GB (want daar zijn de foto's mee geschoten
Wat gaat er nog komen?
Apple Time Capsule 1TB
Mooi hoor ! ook waar je monitor op staat er mooi moet alleen voor me zelf even kijken of mijn dell 2709 erop past en dan maar 1 bestellenSpinvis schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:48:
Die van mij dan ook nog maar eens een keer:
Op m'n studentenkamertje:
[afbeelding]
Wat valt er te zien?
- MacBook Pro Unibody 15" 2,66GHz 4GB![]()
- 24" Led Cinema Display![]()
- Bose Companion 5![]()
- iPhone3G![]()
- Magic Mouse![]()
- Wired keyboard![]()
- Belkin USB-hub![]()
Wat niet?
- 1TB Time Capsule
Hoe heb je je macbook pro daar zo mooi onder gekregen??
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
http://www.macstuff.nl/product_info.php?products_id=25425Peter_Aragorn schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:55:
Hoe heb je je macbook pro daar zo mooi onder gekregen??
Dat is er voor gemaaktMacessity LowKey Stand w/integrated USB2 4-Port Hub - Designed just for the Apple slim USB keyboard. Sturdy yet elegant, perfect for any iMac or Apple ...
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 22-01-2010 15:57 ]
Klopt idd, alleen heb ik 'm uit Belgie laten komen en daar was 't product 7 biertjes goedkoperMektheb schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:57:
[...]
http://www.macstuff.nl/product_info.php?products_id=25425
[...]
Dat is er voor gemaaktvoor je keyboard of mac mini zijn ze der ook.
Anoniem: 320583
@Spinvis
Het Apple LED Cinema Display blijft mooi
Hebben je Bose speakers helder geluid? En een beetje goeie bass?
Het Apple LED Cinema Display blijft mooi
Hebben je Bose speakers helder geluid? En een beetje goeie bass?
Maar die is voor een keyboard toch? Welke heb je dan voor je MBP?Mektheb schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:57:
[...]
http://www.macstuff.nl/product_info.php?products_id=25425
[...]
Dat is er voor gemaaktvoor je keyboard of mac mini zijn ze der ook.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Anoniem: 317160
Daar ben ik ook zeer in geïnteresseerd! Ziet er heel mooi uit!Peter_Aragorn schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:29:
[...]
Maar die is voor een keyboard toch? Welke heb je dan voor je MBP?
Vandaag een wireless keyboard, magic mouse en rain-stand gekocht voor mijn Macbook Pro. Interesse in pics? Is niet echt bijzonder natuurlijk, nu nog wachten op levering van mijn NEC IPS scherm.
Heb me overigens die NEC besteld omdat ik toch wat twijfelde over de Apple Cinema Display. Maar nu slaat twijfel terug toe. Dus een NEC EA231WMi of een Apple Cinema Display. Kostprijs is voor de Apple wel dubbel zoveel...
Heb me overigens die NEC besteld omdat ik toch wat twijfelde over de Apple Cinema Display. Maar nu slaat twijfel terug toe. Dus een NEC EA231WMi of een Apple Cinema Display. Kostprijs is voor de Apple wel dubbel zoveel...
[ Voor 36% gewijzigd door lapino op 22-01-2010 18:02 ]
Volgens mij past die voor je MBP ook eronderPeter_Aragorn schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:29:
[...]
Maar die is voor een keyboard toch? Welke heb je dan voor je MBP?
"gaat even zoeken"
EDIT: http://www.macessitywebstore.com/
de website van de maker, ze hebben er niet specefiek 1 voor je MBP, maar hij past er wel onder zoals spinvis al aangeeft hoop geholpen te hebben zover.
[ Voor 26% gewijzigd door Mektheb op 22-01-2010 19:37 ]
Ok, dat stuk aluminium waar mn scherm op staat heb ik bij macupgrade.be besteld. Daar kan je per Mac een ander model bestellen.
Led scherm bevalt uitstekend!
Bose speakers iets minder, had eigenlijk m'n geld aan andere speakers willen uitgeven.
Led scherm bevalt uitstekend!
Bose speakers iets minder, had eigenlijk m'n geld aan andere speakers willen uitgeven.
[ Voor 10% gewijzigd door Spinvis op 22-01-2010 19:44 ]
Klinkt wel chill zo'n toetsweekMarcjah schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:43:
Toetsweek voorbij, dus bureau ff opgeruimd.

Onze Apple's, van mij en mijn vriendinn Jammer weer dat die witte van mij is!
witte is ook erg mooi. Ik stond gisteren in mediamarkt en kon eigenlijk moeilijk kiezen of ik de witte mooier vind of de pro. Heb nu zelf nog een witte macbook van 2008, maar wil graag een nieuwe..
True true de witte is ook mooi ik ben er absoluut heel blij mee ik kan me niet meer herinneren dat ik mijn PC had aanstaan. De witte is natuurlijk krasgevoeliger, maar de reden waarom de MBP van mijn vriendin leuker is het ontspiegeld scherm, meer geheugen, 2 videokaarten en te duur voor mijn gebruik internetten e.d.

• Mac Pro ( Early 2008 )
• 8 x 2,8 GHz
• 8 GB Ram
• 2 x OCZ Vertex
• 4 x Western Digital Caviar Black
• 30 inch Cinema Display
• Altec Lansing FX 6021 speakers
• iPhone 3GS 32 GB
• Opgevoerde iPod video met 240 GB harde schijf
• G5 behuizing met daarin 2 EyeTV's, extra brander en een externe schijf.

• MacBook white
• Dell mini9 ( met Leopard )
• PowerBook 15 inch
• MacBook Pro 17 inch
( Foto's zijn klikbaar )
[ Voor 4% gewijzigd door unSOUND op 22-01-2010 22:21 ]
Heb je de achtergrond van die bovenste en kun je die mij DMen?unSOUND schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 22:09:
[afbeelding]
• Mac Pro ( Early 2008 )
• 8 x 2,8 GHz
• 8 GB Ram
• 2 x OCZ Vertex
• 30 inch Cinema Display
• iPhone 3GS 32 GB
[afbeelding]
[afbeelding]
• MacBook white
• PowerBook 15 inch
• MacBook Pro 17 inch
( Foto's zijn klikbaar )
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
die mac pro en G5 naast elkaar ziet er echt ongelofelijk bruut uitunSOUND schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 22:09:
[afbeelding]
• Mac Pro ( Early 2008 )
• 8 x 2,8 GHz
• 8 GB Ram
• 2 x OCZ Vertex
• 30 inch Cinema Display
• iPhone 3GS 32 GB
[afbeelding]
[afbeelding]
• MacBook white
• PowerBook 15 inch
• MacBook Pro 17 inch
( Foto's zijn klikbaar )
Anoniem: 117098
Jullie brengen me op ideeën...:PRHochstenbach schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:08:
[...]
Zo heb ik laatst een iBook G3 vermeubeld tot een digital picture frame <8
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
Voor glas, achter plexiglas met airvents boven en onder voor convectiekoeling (geen fans, custom koelribben op de G3, chipset en videochip. De HDD is inmiddels vervangen door een IDE-CF adapter met 8GB CF kaart, dus 100% serene stilte). Draait 10.3 Panther met iPhoto 2
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 117098 op 23-01-2010 20:17 ]
Anoniem: 317160
Bedankt voor de tip!Spinvis schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 19:41:
Ok, dat stuk aluminium waar mn scherm op staat heb ik bij macupgrade.be besteld. Daar kan je per Mac een ander model bestellen.
(snip...)
Hoe doe je dat met aan- en uitzetten? Dan moet je 'm steeds er onderuit halen of niet? Of zet je 'm gewoon nooit uit?
Toch wel, http://www.macessitywebst...ls.asp?ProductCode=LAPTUKMektheb schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 19:35:
[...]
Volgens mij past die voor je MBP ook eronder![]()
"gaat even zoeken"
EDIT: http://www.macessitywebstore.com/
de website van de maker, ze hebben er niet specefiek 1 voor je MBP, maar hij past er wel onder zoals spinvis al aangeeft hoop geholpen te hebben zover.
Klinkt heel mooi maar ik zie niksAnoniem: 117098 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 22:56:
[...]
Jullie brengen me op ideeën...:P
Zo heb ik laatst een iBook G3 vermeubeld tot een digital picture frame <8
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor glas, achter plexiglas met airvents boven en onder voor convectiekoeling (geen fans, custom koelribben op de G3, chipset en videochip. De HDD is inmiddels vervangen door een IDE-CF adapter met 8GB CF kaart, dus 100% serene stilte). Draait 10.3 Panther met iPhoto 2
Als ik naar college ga dan haal ik 'm eronder uit, maar zet m'n MBP vrijwel nooit uitAnoniem: 317160 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 00:27:
[...]
Bedankt voor de tip!
Hoe doe je dat met aan- en uitzetten? Dan moet je 'm steeds er onderuit halen of niet? Of zet je 'm gewoon nooit uit?
Een echte arme student leeft in een huis met tafels van kartonnen dozen en bierkratten... Die heeft geen Mac, Flatscreen TV en een Wii denk ik... Je hebt het dus prima voor elkaar als je het mij vraagt.Anoniem: 341578 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 13:25:
Ach het is niet veel (arme student)
<Opa modus>Ik heb al mijn spul ook pas kunnen kopen na jaren hard werken... </Opa modus>
Anoniem: 314044
Helemaal over op Apple!
Na aanschaf gister van een Imac 27'' is de windows zooi de deur uit!
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2303737.html
http://www.plaatjesupload.../01/23/1264263334-840.jpg
Ik heb linkjes van je foto gemaakt, want hij is met 1200x900 wel erg groot. Zou je een thumbnail willen maken met een link naar het origineel? Instructies staan in de topicstart.
Je ziet:
Macbook Unibody
IMac 27''
Ipod Touch 32 GB 3G
Logitech X-530 , worden nog vervangen.
Deel van de hoekbank.
overige spullen wat niet zo veel waard is.
iPhone 3GS 16 GB White
Niet zichtbaar:
BlackBerry Bold 9000, foto ermee gemaakt.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2303737.html
http://www.plaatjesupload.../01/23/1264263334-840.jpg
Ik heb linkjes van je foto gemaakt, want hij is met 1200x900 wel erg groot. Zou je een thumbnail willen maken met een link naar het origineel? Instructies staan in de topicstart.
Je ziet:
Macbook Unibody
IMac 27''
Ipod Touch 32 GB 3G
Deel van de hoekbank.
iPhone 3GS 16 GB White
Niet zichtbaar:
[ Voor 18% gewijzigd door Daedalus op 24-01-2010 20:33 ]
Hierbij mijn setup.. Houd er rekening mee dat dit mijn eerste mac is, gister goedkoop gekocht van de vader van een vriend van me. En het is ook om te kijken of ik hierna helemaal overstap op mac, en voor zover ik nu al kan zeggen: dat wil ik 
Niet dat iedereen straks zegt van: je loopt achter met je G4, haha! tevens een arme student dus
..
Achterkant bureau:
http://i49.tinypic.com/2eg5z52.jpg
Mijn uitzicht:
http://i49.tinypic.com/9rnjph.jpg
http://i46.tinypic.com/2v1vuk9.jpg
http://i50.tinypic.com/1z5oy3d.jpg
Ik heb linkjes van je foto gemaakt, want hij is met 1150x863 wel erg groot. Zou je een thumbnail willen maken met een link naar het origineel? Instructies staan in de topicstart.
Wat zie je:
- PowerMac G4
10.5, 1 GHz PowerPC G4 (2x), I MB L3-cache per processor, 1,38 GB DDR SDRAM
- 22" Apple Cinema Display
- Externe hardeschuif van 40 GB.
- ASUS X70Lseries met Windows Vista
- Mighty Mouse
- Apple Wired Keyboard
- G2 (HTC Magic - Android telefoon)
- Creative boksen met bass/versterker.
- G5 Muis van Logitech (zie naast de versterker.. nog geen idee wat ik er mee ga doen aangezien die achter mijn laptop zat)
- Wat andere rotzooi zoals papierbakje, pennenbakje, nietmachine, ouwe iPod die ik al 1.5 jaar niet heb gebruikt etc etc..
Niet dat iedereen straks zegt van: je loopt achter met je G4, haha! tevens een arme student dus
Achterkant bureau:
http://i49.tinypic.com/2eg5z52.jpg
Mijn uitzicht:
http://i49.tinypic.com/9rnjph.jpg
http://i46.tinypic.com/2v1vuk9.jpg
http://i50.tinypic.com/1z5oy3d.jpg
Ik heb linkjes van je foto gemaakt, want hij is met 1150x863 wel erg groot. Zou je een thumbnail willen maken met een link naar het origineel? Instructies staan in de topicstart.
Wat zie je:
- PowerMac G4
- Mighty Mouse
- Apple Wired Keyboard
- G5 Muis van Logitech (zie naast de versterker.. nog geen idee wat ik er mee ga doen aangezien die achter mijn laptop zat)
- Wat andere rotzooi zoals papierbakje, pennenbakje, nietmachine, ouwe iPod die ik al 1.5 jaar niet heb gebruikt etc etc..
[ Voor 10% gewijzigd door Daedalus op 24-01-2010 20:34 ]
Na een hoop werkplekken bekeken te hebben, mijnes ook maar is opgeruimd & op de gevoelige plaat gezet.
http://twkrs.v-dmeer.nl/22012010830.jpg
Ik heb linkjes van je foto gemaakt, want hij is met 2592x1944 wel erg groot. Zou je een thumbnail willen maken met een link naar het origineel? Instructies staan in de topicstart.
Wat zien we?
- MacBook late 2008
- Logitech 2.1 setje
- Linksys SD2005 5prts gbit switch
- 3 stekkerblokken (eentje achter de woofer)
- Externe HDD tbv time machine
- LG L203WT 20.1"
- Fruitschaal (vandaag weer hervuld
)
- Motorola Milestone
- Stapel muntjes van verschillende kroegen hier
- Ikea bureaulamp/tafel/stoel
http://twkrs.v-dmeer.nl/22012010830.jpg
Ik heb linkjes van je foto gemaakt, want hij is met 2592x1944 wel erg groot. Zou je een thumbnail willen maken met een link naar het origineel? Instructies staan in de topicstart.
Wat zien we?
- MacBook late 2008
- Logitech 2.1 setje
- LG L203WT 20.1"
- Fruitschaal (vandaag weer hervuld
- Motorola Milestone
[ Voor 18% gewijzigd door Daedalus op 24-01-2010 20:35 ]
Ik wil het er _niet_ over hebben.
Kan jij vanaf zo'n afstand je scherm nog goed zien? Voor mij zou dat, voor langdurig werk, echt te ver weg zijn!Anoniem: 314044 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 19:02:
Helemaal over op Apple!
[afbeelding]
Je ziet:
Macbook Unibody
IMac 27''
Ipod Touch 32 GB 3G
Deel van de hoekbank.
iPhone 3GS 16 GB White
Niet zichtbaar:
Ik vind het mooi spul hoor, vooral dat Cinema Display. Ik had er bijna een te pakken met ADC-DVI adapter zodat ik die bij m'n MacBook kon zetten, in nieuwstaat. Ging helaas niet door.Anoniem: 275013 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 19:05:
Hierbij mijn setup.. Houd er rekening mee dat dit mijn eerste mac is, gister goedkoop gekocht van de vader van een vriend van me. En het is ook om te kijken of ik hierna helemaal overstap op mac, en voor zover ik nu al kan zeggen: dat wil ik
[ Voor 3% gewijzigd door Frietsaus op 23-01-2010 21:10 ]
Vond je de iBook Clamshell niet mooi genoeg?Anoniem: 117098 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 20:16:
[...]
poging 2 dan maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat je dan een bezoekje aan de opticien moet overwegen, want voor zover ik kan beoordelen staat dat scherm niet extreem ver weg. Die bureau's zijn, als het goed is, ontworpen voor kantoorgebruik, waarbij ook rekening wordt gehouden met een gezonde afstand tussen jou en je scherm. In principe moet je zonder problemen je scherm kunnen overzien en lezen, ook na een uur nog.SyS_ErroR schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 21:07:
[...]
Kan jij vanaf zo'n afstand je scherm nog goed zien? Voor mij zou dat, voor langdurig werk, echt te ver weg zijn!
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Je scherm lijkt erg hoog te staan? Of is hij zo bevestigd dat hij in hoogte verstelbaar is?magiel schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 20:15:
Na een hoop werkplekken bekeken te hebben, mijnes ook maar is opgeruimd & op de gevoelige plaat gezet.
[afbeelding]
Wat zien we?
- MacBook late 2008
- Logitech 2.1 setje
- LG L203WT 20.1"
- Fruitschaal (vandaag weer hervuld)
- Motorola Milestone
BeideUnhooked schreef op zondag 24 januari 2010 @ 11:03:
[...]
Je scherm lijkt erg hoog te staan? Of is hij zo bevestigd dat hij in hoogte verstelbaar is?
Werd helemaal tureluurs van het van links naar rechts kijken als ik m'n MB naast het scherm had staan.
Nu voldoet een simpele blik met m'n ogen of een korte beweging met m'n nek
offtopic:
Daarbij vind ik breedbeeldschermen sowiso beter boven elkaar passen dan naast elkaar
Daarbij vind ik breedbeeldschermen sowiso beter boven elkaar passen dan naast elkaar
Ik wil het er _niet_ over hebben.
Ik vind het een snoezig schermpje! Hoewel, die met dat balletje eronder helemaalAnoniem: 275013 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 19:05:
Niet dat iedereen straks zegt van: je loopt achter met je G4, haha! tevens een arme student dus..
Achterkant bureau:
[afbeelding]
Mijn uitzicht:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zie je:
- PowerMac G4
- Mighty Mouse
- Apple Wired Keyboard
Zelfde speakers heb ik btw
Anoniem: 314044
Ik zie het zeer gemakkelijk.SyS_ErroR schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 21:07:
[...]
Kan jij vanaf zo'n afstand je scherm nog goed zien? Voor mij zou dat, voor langdurig werk, echt te ver weg zijn!
Misschien na de oogarts?
ViezerikTouchdomex schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 22:29:
[...]
Heb je de achtergrond van die bovenste en kun je die mij DMen?
13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /
Tjah
Ik was het al bijna vergeten Touchdomex.... Hier is ie:
http://www.antisound.nl/Plaatjes/Suzann-Swing.jpg
http://www.antisound.nl/Plaatjes/Suzann-Swing.jpg
Toevallig op een 24" LED Cinema Display 2e hands gekomen en kan er morgen om. Bestelling van NEC flatpanel dus gecancelled en wordt nu dus setup met MBP + ACD 24". Ben benieuwd...
Als je foto's van je setup plaatst, let er dan wel op dat je foto niet groter is dan 640 pixels breed (met eventueel een link naar het origineel). We hebben nl. niet allemaal een glasvezel internetverbinding thuis liggen
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
haha kwam er net achter dat ik nog een schermpje overhad, deze dus maar aan de laptop geslingerd:

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 275013 op 24-01-2010 20:46 ]
Ik plaats ook even een update,
Before;

Nieuw
logitech x-230 = logitech Z4 geworden
Apple keyboard
Laptopstandje, zelfgemaakt
Logitech V470 muisje
Goudvissen

(sorry voor de brakke foto's, slecht licht en met telefoon , nokia 5800 gemaakt)
Binnenkort muren verven (grijs), nieuwe gordijnen (wit), misschien externe monitor (13" is toch wel klein om lang op te werken)
Before;

Nieuw
Apple keyboard
Logitech V470 muisje
Goudvissen

(sorry voor de brakke foto's, slecht licht en met telefoon , nokia 5800 gemaakt)
Binnenkort muren verven (grijs), nieuwe gordijnen (wit), misschien externe monitor (13" is toch wel klein om lang op te werken)
Weet je toevallig wat de naam van je bureau is, of waar je hem vandaan hebt oid ?Enzo Dizono schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:16:
[afbeelding]
-Imac 24" 2,66ghz
-Wacom Intuos 3 A4
-Ipod Touch 8GB
-HTC Touch Diamond
Ziet er namelijk ideaal uit
En tevreden over dat tablet ? Ik heb nu een wacom bamboo, maar vind hem toch echt te klein worden nu ik hem steeds meer en meer gebruik.. ( zelfde software als jou, alleen ik gebruik hem niet als muisvervanger.. )
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Je vindt hem teveel worden? Leg uit.
Ik denk BTW dat hij dat bureau zelf heeft gemaakt van vuurhouten planken.
[ Voor 52% gewijzigd door fr3z op 24-01-2010 21:25 ]
Die Logitech Z-4 (2.1 Speakers) heb ik ook en ze klinken heerlijk.Igor92 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:56:
Nieuw
Apple keyboard
Logitech V470 muisje
Goudvissen
Dat moet natuurlijk ''te klein'' zijnfr3z schreef op zondag 24 januari 2010 @ 21:24:
Je vindt hem teveel worden? Leg uit.
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
niks mis met een MDD G4'tje hoor, mijn broertje heeft er ook een. heerlijk apparaatAnoniem: 275013 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 19:05:
Niet dat iedereen straks zegt van: je loopt achter met je G4, haha! tevens een arme student dus..
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/32759447#32759447">topicstart</a> voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/32759447#32759447">topicstart</a> voordat je hier post.