Motorola Milestone (Droid) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 81.372 views

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
MadRettoR schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:25:

Waarom wordt de versie in Europa wel met multitouch uitgevoerd in tegenstelling tot de versie in USA?
Ik heb gelezen dat het patent dat Apple heeft op multitouch alleen in de VS geldig is en dat de Droid daarom voor markten buiten de VS wel met multitouch geleverd gaat worden.
Zoals ik dan simpel denk... Dit lijkt mij ten nadelen voor de third party apps. Stel dat er een app gemaakt wordt voor de droid dan moet hij dus kiezen voor bediening met multi of met singletouch. Dan kies je voor single want dan spreek je een veel grotere groep gebruikers aan namelijk EUR en USA.. Zitten wij met een multitouch screen, die we haast niet kunnen gebruiken... Offuh zit ik ernaast? :)
Ergens heb je wel gelijk maar ik denk dat de tijd het zal leren.
Als Motorola kans ziet om een giga hoeveelheid toestellen buiten de VS aan de man te brengen dan zullen de ontwikkellaars zeker applicaties voor multitouch gaan ontwikkelen.

Ik weet niet of Motorola een goede verkoop strategie (lees aangepaste versie) voor Azië op de planning heeft staan.
Apple heeft dat niet goed gedaan en dat was niet zo slim.

Met EMEA (Europa het Midden Oosten en Azië) is er een gigantische markt voor multitouch op de Droid ;)
Tevens zijn er nagenoeg geen telefoongerelateerde applicaties te vinden. Je download applicaties voor Android that is. En de Droid heeft ook gewoon multitouch, wat gewoon werkt in third party apps!

[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 12-11-2009 20:52 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Ik kwam een grappige review van Mobile-Review.Com tegen. Hij is vrij gekleurd (ze vinden zelfs het toetsenbord helemaal fantastisch van de droid!), daarom juist wel leuk om te lezen.

Conclusie:
Those who are looking for a QWERTY-enabled device jam-packed with features and a likable, speedy interface, the Milestone is the way to go. In fact, there aren't many phone like that out there - maybe the Nokia N900, but it's considerably slower, less stable and doesn't offer comparable functionality out of the box. In my opinion, the choice is very clear and Nokia is not what's on my mind. "Milestone" is a very fitting name for this phone - it will make an impact on the market and won't go unnoticed. Those who are into expensive and well-crafted things, should definitely put the Motorola Milestone on their short lists.
http://www.mobile-review....torola-milestone-en.shtml

Overigens, écht iedereen is zwaar enthousiast over het scherm en de buildquality (metaal + glas voor het scherm). Ik kan niet wachten tot ik 'm keer in m'n handen heb gehad, want hij schijnt echt een goed solid telefoontje te zijn (al overweeg ik nog steeds de Liquid).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt onder andere door het gebruik van hoogwaardige materialen, 169 gram is ook best heavy!

Dockrunner is hippe shit, multimedia'n zonder docking station =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:51
Wat ik mij wel afvraag is of als je met het qwerty toetsenbord aan het typen bent, je nog steeds gebruik kan maken van auto correctie. Aangezien er toch wel genoeg mensen zijn die het toetsenbord niet ideaal vinden.
Kon het zo snel nergens vinden

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij heb ik gelezen dat dit er gewoon was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:51
Tot nu toe heb ik alleen gezien dat er is bij het on screen toetsenbord

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://phandroid.com/wp-content/uploads/2009/11/xkcd-droid-550x166.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thieudebeu
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-08 11:56
Ik houd dit topic regelmatig in de gaten, hulde aan de mensen die steeds meer info blijven geven echt top \o/

Ik wacht met smart totdat de Motorola uitkomt, alleen zeggen ze bij hi in de winkel dat ze helemaal geen Motorola toestellen meer verkopen. Maar als dit toestel aanslaat ga ik er vanuit dat ze 'm zeker gaan verkopen.

Nogmaals Bedankt voor dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDonkey
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:44
Ik ken toevallig iemand die bij een telecom winkel werkt. En die gaf vandaag aan niet zeker te weten of hij naar NL komt. Omdat Motorola NL wat minder interessant vind.

Ik hou het in iedergeval nog in de gaten heb namelijk veel interesse in deze telefoon!

(zou niet eens weten of er een telefoon is die net als deze aan mijn eissen voldoet: vlot, uitschuifbaar toetsenbord, capacitief scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, die zegt dit, die weet dat, die werkt zus, die woont daar, die blaat blaat.. Gewoon afwachten..
Engeland vind ik ook goed, importeer ik 'm daar wel vandaan.. USA wordt hem niet, ivm CDMA en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
Er zijn te veel geruchten dat het toestel pas in Q1 (ik lees of veel websites februari/maart) 2010 in veel landen beschikbaar is. Motorola wil een soort schaarste creëren zodat er een run ontstaat zoals het deels het geval was bij de iPhone (wat alleen lukte in de VS, UK en een handvol andere landen).

Echter dit zou heel erg dom zijn van Motorola, de concurrentie staat niet stil en het zou mij niet verbazen als HTC bij die tijd met een veel betere toestel komt!

Als Motorola een echte wereldwijde succes wil, dan moet dit toestel voor het einde van November beschikbaar zijn!

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Discussie over de releasedatum mag in Motorola Milestone levertijden en abonnementen topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er schijnt een mogelijke productfout in een batch of in de softwareversie te zitten:

https://supportforums.mot...ad/16400?start=0&tstart=0

Meerdere mensen rapporteren problemen met geluid dat wegvalt uit de loudspeakers (niet de gewone telefoonspeaker). Maar misschien dat dit punt al op één van die twee gelekt internal notes staat met bugs/updates (en dus bekend al is bij Motorola/aan wordt gewerkt).

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2009 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En hij komt ook uit in Brazillie en Argentinie... bron heb ik zo 1,2,3 niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:35

13art

Moderator Mobile
Nu Nederland nog, anders wordt het afreizen naar Duitsland....
Of de X10 moet een stuk minder laggy worden..... Maar zelfs dan is de keuze lastig.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

DjWannaB2002 schreef op maandag 16 november 2009 @ 01:40:
Of de X10 moet een stuk minder laggy worden..... Maar zelfs dan is de keuze lastig.
En je zal nog 2-3 maanden moeten wachten op de X10... Ik wacht geduldig totdat hij in Nederland verkrijgbaar is.. hij zal uiteindelijk wel komen toch? En anders een import uit een land met QWERTY.. ik vind QWERTZ zo lelijk :X

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DjWannaB2002 schreef op maandag 16 november 2009 @ 01:40:
Afreizen is niet echt een optie, aangezien er 'n hele debiele betaalregeling is voor de Milestone..
Zie daarvoor het abbo-topic. Dan maar importeren via een Duits adres, via Amazon.de ofzo, mja offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Nee klopt heb je gelijk in, had het ook al gelezen, maar goed in de grensstreek weet je het maar nooit.
Maar goed dan nog blijft het een lastige keuze, losstaand van het feit of die nou in nederland uit komt of niet. Beide zijn gewoon zeer mooie toestellen, waar eigenlijk wel alles op zit wat je nodig hebt. Zeker als een QWERTY toetsenbordje niet een must is (denk zelf dat beide schermen groot genoeg zijn om onscreen toetsenbord te gebruiken).
Ook als je de verschillende artiekelen leest die gaan over de X10 vs de Droid (vs de iPhone) zie je dat de meningen erg verdeeld zijn. De één vindt de Droid beter, de andere weer de X10. Ondanks dat de specs wel anders zijn, ontlopen ze elkaar ook niet zoveel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DjWannaB2002 schreef op maandag 16 november 2009 @ 12:33:
Zeker als een QWERTY toetsenbordje niet een must is
(denk zelf dat beide schermen groot genoeg zijn om onscreen toetsenbord te gebruiken).
Denk het ook wel =) En de Milestone is zo dun, dat je dat fysieke tobo niet eens hoeft te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand van ZDNet die het toestel daadwerkelijk intensief heeft gebruikt (dus geen review die < 24hours is geschreven na unboxing), heeft wat ervaringen opgeschreven. Vooral interessant omdat hij een Ex Blackberry gebruiker is:

http://blogs.zdnet.com/perlow/?p=11583

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:55
Inderdaad een interessante review. Laat zien dat er nog het een en ander te verbeteren is. Voor het volgende punt vind ik persoonlijk een belangrijke feature.
The web version of GMail has the ability to consolidate POP3/IMAP accounts and the DROID comes with a regular POP3/IMAP mail client, but I’d really like to see all the accounts in a similar Unified Inbox with messages flagged or color coded from their originating accounts.
Dit vond ik een van de charmes van de Pal Pre. Ik zit echt te wachten op een toestel waarbij je privé en zakelijk heel gemakkelijk met elkaar kunt combineren, maar toch ook weer van elkaar kunt onderscheiden. Een dergelijke feature is dan heel erg handig en erg wenselijk. Dual Sim is daarbij overigens helemaal het ultieme.

[ Voor 4% gewijzigd door Zewatanejo op 16-11-2009 16:37 ]

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Krijg je dan geen amerikaanse droid? (Er staat voor Verizon Wireless, of is dat ook GSM?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Droid is Amerikaans, en is geen GSM =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Omdat de telefoon inmiddels in Europa uit is, een klein titelfixje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 19:53
Er schijnt een soort van software update geweest te zijn om de camera(focus) te verbeteren.

"Updated: There’s now talk that the camera issues were addressed with a “silent” over-the-air (OTA) firmware update. That’s not been confirmed by Verizon or Motorola as yet."

Als dit waar is maakt dit mij om twee redenen enthausiast. 1.) Veel mensen zeggen al dat niet alleen de focus verbeterd is maar er ook echt (veel) betere fotos gemaakt worden. 2.) Veel mensen waren door ervaring uit het verleden niet te spreken over de update support van Motorola die er niet of nauwelijks zou zijn. Met deze update zou blijken dat Motorola zich daarin verbeterd heeft...

Hoop dat het waar is.. dit maakt mij blij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat staat 1 bericht boven je ook vermeld..

En Motorola / Google werken samen aan de Droid, en het is HET Android-device op dit moment dusja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
En hebben jullie dit ook al gelezen? Hij is nu dus leverbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat zei ik hierboven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 23:08
Iemand hem al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Ik heb ook die links van CLB bekeken en alle posts in het BGR doorgelezen.
Maar er is helemaal geen OTA update of iets dergelijks geweest.
Het schijnt een bug in de Timestamp te zijn.

Die gaat met cycli van 24,5 dag.
Het komt er op neer dat er vandaag 17 november een nieuwe cyclus is gestart.
Daarbij werkt de autofocus (die ook gebruik maakt van de Timestamp) weer goed voor een periode van 24,5 dag... |:(
Daarna zal (als er nog geen update is geweest - waar overigens aan wordt gewerkt -) de auto focus weer niet meer goed werken voor een periode van... 24,5 dagen :(

Lees post 88 er maar ff op na op dat BGR forum.
En je kan het zelf ook testen als je de camera datum terug zet naar 16 november.
Dan heb je weer last van rode hoeken en slechte auto focus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

catt4u schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:10:
Daarbij werkt de autofocus (die ook gebruik maakt van de Timestamp) weer goed voor een periode van 24,5 dag... |:(
Daarna zal (als er nog geen update is geweest - waar overigens aan wordt gewerkt -) de auto focus weer niet meer goed werken voor een periode van... 24,5 dagen :(
Moet ik hieruit begrijpen dat je 24,5 dagen lang de camera stil moeten houden? :+

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:10:
Ik heb ook die links van CLB bekeken en alle posts in het BGR doorgelezen.
Maar er is helemaal geen OTA update of iets dergelijks geweest.
Het schijnt een bug in de Timestamp te zijn.

Lees post 88 er maar ff op na op dat BGR forum.
En je kan het zelf ook testen als je de camera datum terug zet naar 16 november.
Dan heb je weer last van rode hoeken en slechte auto focus ;)
Wauw, dit is wel een fantastisch rare bug ! _/-\o_
Maar mooi dat het dus iets softwarematigs is, dat is gemakkelijk(er) op te lossen dan faulty hardware.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2009 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
My bad 8)7 Sorry! Beetje over enthousiast van het nieuws dat ie er al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben trouwens heel benieuwd naar de meegeleverde turn by turn MotoNav applicatie. Is deze helemaal gratis? Het kaartmateriaal voor heel west-europa zit in ieder geval standaard gratis meegeleverd bij de Milestone. Dit bespaart je ook weer kosten, want als Motonav goed werkt hoef je geen losse software (legaal) meer aan te schaffen of een TomTom. Andere toestellen worden lang niet altijd met gratis turn-by-turn navigatiesoftware voor heel Europa geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:51
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:45:
Ik ben trouwens heel benieuwd naar de meegeleverde turn by turn MotoNav applicatie. Is deze helemaal gratis? [..]
Zoals al vaker gepost is het een trial van MotoNav en zul je best flink moeten betalen voor de software verder. Op zich logisch natuurlijk; er zijn al meerdere turn-by-turn alternatieven die op alle Android handsets werken in principe, het zou onhandig zijn van Motorola hun eigen software gratis weg te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leftblank schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:59:
[...]

Zoals al vaker gepost is het een trial van MotoNav en zul je best flink moeten betalen voor de software verder. Op zich logisch natuurlijk; er zijn al meerdere turn-by-turn alternatieven die op alle Android handsets werken in principe, het zou onhandig zijn van Motorola hun eigen software gratis weg te geven ;)
Ah, das wel jammer. Ik heb het even uitgezocht. Vermoedelijk is de MotoNav: de Nav N Go software, die inderdaad als 60 dagen trial wordt meegeleverd. Daarna kun je met een eenmalige fee een lifetime license krijgen. De Nav n Go-software is dit:

De website die zegt dat op de Milestone, de Nav N Go Software staat is: http://www.gpsbusinessnew...tone-s-Motonav_a1876.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een bron over die 24,5 dag cycle, wel zo handig :) Hij kan het dus wel! En het wordt gefixed! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat een timestamp, ik ga ervan uit dat hiermee bedoeld wordt de data die op de foto wordt afgedrukt, invloed kan hebben op de autofocus.
Kan iemand mij de relatie tussen deze twee dingen vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:10
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:42:
Ik snap niet dat een timestamp, ik ga ervan uit dat hiermee bedoeld wordt de data die op de foto wordt afgedrukt, invloed kan hebben op de autofocus.
Kan iemand mij de relatie tussen deze twee dingen vertellen?
Waarschijnlijk gaat het om de teller in de software die zodra afgedrukt wordt de datum aan de eigenschappen toevoegt. Deze zal wel eens in de 24,5 dagen overlopen, wat ik vaag vind is dat het datum-gerelateerd is en 24,5 dagen wel werkt en vervolgens 24,5 niet...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 18:01

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ik begin ook wel erg enthousiast te worden over deze telefoon. Ik heb nu een iPhone 2G maar baal er van dat ik persé iTunes moet hebben (dus Windows) om er simpel wat muziek op te kunnen zetten. Ik draai thuis alleen maar Linux, dus iPhone is gewoon geen oplossing voor mij.

Ik kan per januari een nieuw toestel uitzoeken en ik twijfel(de) tussen de Nokia N900, de Milestone en de Experia X10. Tot zover lijk ik het meest enthousiast te zijn over deze.

De n900 is natuurlijk wel super leuk, maar gezien Maemo nog lang niet volwassen is (ik bedoel, alleen "bellen" in portrait mode, de rest allemaal anders) en het voor mij overkomt als een bij elkaar geraapt zooitje denk ik dat mijn keus toch op deze gaat vallen. De X10 van SE wordt ook geen succes. SE heeft het verpest nadat ze de P1i hebben vervangen door de X1 (dat enge Win Mobile apparaat).

Ik ben dus erg benieuwd en wacht inmiddels ook op tot ik de eerste kan zien met mijn eigen ogen in mijn eigen handen ;)

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:42:
ik ga ervan uit dat hiermee bedoeld wordt de data die op de foto wordt afgedrukt
Denk dat het gewoon de EXIF info van de foto is, aangezien ik nog geen enkele foto met 'n datum heb gezien.
WHiZZi schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:27:
Ik heb nu een iPhone 2G maar baal er van dat ik persé iTunes moet hebben (dus Windows)
Kan ook met MacOSX, maarja daar heb jij ook niks aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

CLB schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:33:
[...]
Kan ook met MacOSX, maarja daar heb jij ook niks aan ;)
Nee inderdaad. De iPhone is het enige op-internet-aangesloten apparaat wat closed source is 8)7 (zelfs mijn wekker (chumby) is open-source :+ ).

Vandaar dat ik ook naar Android kijk nu in de hoop dat ik hier gewoon simpelweg een mp3/ogg op kan zetten en vervolgens afspelen of gebruiken als beltoon/smstoon/whatever-toon...

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WHiZZi schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:41:
[...]

Nee inderdaad. De iPhone is het enige op-internet-aangesloten apparaat wat closed source is 8)7 (zelfs mijn wekker (chumby) is open-source :+ ).
Windows Mobile, WebOS en Blackberry OS zijn toch ook nog steeds closed source, of heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik denk dat WHiZZi bedoelt dat het OS alleen door Apple gebruikt wordt en dat Apple alles bepaalt. Nu geldt dat voor het WebOS ook nog steeds, maar daar komt binnenkort waarschijnlijk verandering in.

Maargoed, we gaan wel een beetje offtopic zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WHiZZi schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:41:
Vandaar dat ik ook naar Android kijk nu in de hoop dat ik hier gewoon simpelweg een mp3/ogg
op kan zetten en vervolgens afspelen of gebruiken als beltoon/smstoon/whatever-toon...
Voor zulke en andere specifieke(re) Android vragen zou ik je naar Android 2.0 Eclair verschijnt willen verwijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ik ga daar eens checken..

offtopic:
Ik doelde op dat de iPhone het enige apparaat is wat ik thuis heb én wat op internet aangesloten is, wat niet open-source is ;)

Anyway, hoe langer ik naar de informatie zoek over deze telefoon, hoe sneller ik hem wil zien /kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker wat brakke pics van de Milestone (en de doos):
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/14y05xy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/142rax1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2zxt2zo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn besluit genomen en ga voor de Milestone ipv de N900. De milestone heeft een mooier uiterlijk. Dunner en een groter scherm. En de metaal afwerking is ook mooi. Mijn c902 heeft dit ook en dit heeft als voordeel dat de telefoon niet snel bekrast, mocht je hem een keer met pijn in je hart op de stoep laten vallen. :'(
De n900 heeft meer mogelijkheden, kwa tweaking. Echter denk ik dat ik de meer geavanceerde functies van de n900 toch niet ga gebruiken. De tweak mogelijkheden van de Milestone zijn voldoende voor mij.
Bovendien vind ik android er mooier en handiger uitzien op basis van de vele YT filmpjes die ik heb gezien. Misschien heb ik het wel mis, want ik heb beide nog nooit zelf getest.
Nu nog wachten wanneer die uitkomt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

@The Dragon: Precies de reden waarom ik de N900 niet meer wil, maar voor deze ga :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
WHiZZi schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:30:
@The Dragon: Precies de reden waarom ik de N900 niet meer wil, maar voor deze ga :D
die droid is niks voor mij want moet niks hebben van die afzonderlijke uitklapbare toetsenborden. Maar als je dat wel graag hebt, zou ik ook voor die droid gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik je 'm toch niet? Ding is 13,7mm dus waar hebben we het over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Ik twijfel ook heel erg over de driod en n900. Tot nu toe wint de driod, maar het grootste probleem is levertijd en ik vind all die facebook, twitter integraties die ik niet kan verwijderen ook een heel sterke minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is de Milestone :) En er zit alleen 'n FB-app in Android 2.0, that's it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maraldmec
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-04-2021
Ik zit ook nog te twijfelen tussen de n900 en de Milestone en misschien de x10. Maar inderdaad vooral de goede afwerking van de Milestone trekt mij wel. Bovendien vraag ik me af of maemo 5 al wel volwassen genoeg is en de Milestone ziet er inderdaad beter uit.
Ik ben ook wel benieuwd naar de x10, maar die mist weer een toetsenbord. Ik denk ook dat de Milestone wel wat goedkoper gaat worden.
De Milestone lijkt mij op dit moment echt het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
CLB schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:08:
Het is de Milestone :) En er zit alleen 'n FB-app in Android 2.0, that's it ;)
En dat is niet te verwijderen. Helaas! Ik hou niet van dictatuur in software. Daarom heb ik hekel aan Apple ;)

Lekker alles open en laat mensen zelf modules kiezen. Vrijheid ipv dictatuur...... ook als het om software gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
Je kan ook overdrijven hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar ben ik 't ook mee eens! 1 app en dat vind je hartstikke erg? Op elke mobiel staan tegenwoordig tig apps pre-installed. Android valt dan nog mee, helemaal op de Milestone aangezien dat een 'kale' versie is zonder HTC Sense, Motoblur of Rachael UI! En alle Google muk vind je dan geen probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Alle software die niet te verwijderen of uit te schakelen is vind ik een probleem. Vooral als ik ze niet gebruik. Doe mij maar een kale OS en laat mij zelf alle software kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lisadr schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:43:
Alle software die niet te verwijderen of uit te schakelen is vind ik een probleem. Vooral als ik ze niet gebruik. Doe mij maar een kale OS en laat mij zelf alle software kiezen.
Je kan die software gewoon verwijderen (na rooten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lisadr schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:43:
Alle software die niet te verwijderen of uit te schakelen is vind ik een probleem.
Vooral als ik ze niet gebruik. Doe mij maar een kale OS en laat mij zelf alle software kiezen.
Dan vraag ik me af wat jij onder een 'kale OS' verstaat.. Android 2.0 op de Milestone is zo clean als wat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
maraldmec schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 21:16:
Ik zit ook nog te twijfelen tussen de n900 en de Milestone en misschien de x10. Maar inderdaad vooral de goede afwerking van de Milestone trekt mij wel. Bovendien vraag ik me af of maemo 5 al wel volwassen genoeg is en de Milestone ziet er inderdaad beter uit.
Ik ben ook wel benieuwd naar de x10, maar die mist weer een toetsenbord. Ik denk ook dat de Milestone wel wat goedkoper gaat worden.
De Milestone lijkt mij op dit moment echt het beste.
Als je de kans krijgt moet je de N900 even voelen. Ik heb er eergisteren even mee mogen spelen op oxford street. Maemo 5 voelde voor mij heel volwassen aan. Afgezien daarvan voelde het toestel wel wat lomp aan.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:46:
[...]

Je kan die software gewoon verwijderen (na rooten).
Oh! Dat wist ik niet, ik las op engadget dat Facebook erop zat als een vast onderdeel voor je contactpersonen en is niet te verwijderen, maar als het te verwijderen is, dan zou dat geweldig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lisadr schreef op zondag 22 november 2009 @ 17:33:
[...]

Oh! Dat wist ik niet, ik las op engadget dat Facebook erop zat als een vast onderdeel voor je contactpersonen en is niet te verwijderen, maar als het te verwijderen is, dan zou dat geweldig zijn :)
Ah, als het echt helemaal geintegreerd is weet ik het niet, maar dat was ook niet helemaal wat je in de eerste post vroeg. Dat is zoiets als IE helemaal uit Windows verwijderen, terwijl het (vroeger) voor een aantal dingen noodzakelijk was. Over "gewone" pre-installed software - die kun je gewoon verwijderen na een root (als dat niet al gewoon kan via de appmanager). Zie bv:

http://forum.xda-develope...e/index.php/t-581635.html

/edit: ik lees net pas dat de DROID helaas nog niet geroot is :( (ligt niet aan Android, maar aan Motorola)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2009 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpje met 3D performance van de Droid.

Hier en daar framedrops, maar over het algemeen ziet het er al redelijk uit. Weet iemand welke game dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speed Forge 3D :)

[ Voor 64% gewijzigd door CLB op 22-11-2009 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
ziet er zeker goed uit :D

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Weet iemand al een plek waar je deze kan pre-orderen danwel kan importeren uit bijv DE? Mijn iPhone wordt steeds irritanter ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Daarvoor kun je Motorola Milestone levertijden en abonnementen topic in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Ah... :+

* WHiZZi moet wat meer zoeken buiten dat het topic lang is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

Zow... heb de Milestone besteld en hopelijk is die Vrijdag hier.

Heb gisteren een beetje met een HTC Hero zitten spelen. Ik hoop dat de Milestone een stuk sneller reageert dan de Hero. Vond hem namelijk een stuk trager dan mijn 3GS die ik eerst had. De OS is ook een stuk minder gelikt dan de Iphone OS. Iedereen snapte de Iphone out of the Box op de Hero zit een stuk steilere learning curve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hahaha er wordt op ebay een prototype van de Droid aangeboden voor verkoop, terwijl er duidelijk op het toestel zelf staat 'not for sale'
Ze zijn er ook al achter dat deze gast hem gekocht heeft van iemand anders op ebay alleen dan weer voor de nodige dollars minder.... Moet wel zeggen dat ik hem met zilver een stukje mooier vindt dan dat goud.
Bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor

coramoor

pyoro!

hmmm lees net dat het gelukt is om google navigation te gebruiken buiten USA weet nog niet precies hoe maar zit op xda-developers het te lezen. Het werkt trouwens op meerdere android toestellen.

duits artikel

xda

[ Voor 35% gewijzigd door coramoor op 23-11-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DjWannaB2002 schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:06:
Hahaha er wordt op ebay een prototype van de Droid aangeboden voor verkoop
Verwijderd in "Motorola Milestone levertijden en abonne..." ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ja ok, maar daar zitten we nu niet :p
Maar ok, had het daar niet gezien, en past misschien toch iets beter in dat topic, maar toch, wilde het niemand onthouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

How cool is this:

Dit kan natuurlijk al langer, ook op andere toestellen als de HTC HD2. Het fijne aan de Droid is juist de hoge resolutie icm een fysiek keyboard (bij een virtueel keyboard raak je anders de helft van je scherm kwijt). Windows 7 in your pocket :) Super handig als je vanaf school/werk even een nieuwe torrent wilt laten downloaden bv!

let op hij maakt een fout met de resolutie, die is 854x480 ipv de 840x480 die hij zegt - hij heeft dit al wel aangepast in de notes bij het filmpje

En de emulators draaien ook super smooth:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=baVwsE5xZ_Y]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=P3W7ECvT4cc]

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Laatst online: 10:07
Wat doen die emulators met je batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het eerste filmpje had ik thuis gezien, maar wat zijn de twee andere? Die kan ik niet hier vanaf werk bekijken. Zijn dit console emulators (snes, megadrive etc.)?
Dat eerste filmpje snap ik ook niet helemaal? Is dit dan iets waarmee je je eigen desktop vanaf overal kan bereiken? Dan kan je dus bestanden uitwisselen? Maar hij starte ook een programma op. Betekent dit ook dat je alle programma die je op je desktop geinstalleerd hebt ook kan starten vanuit je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is een Remote Desktop programma. Hiermee zie je gewoon je computerdesktop en kun je dus nagenoeg gewoon je computer besturen, iets opstarten of alvast een downloadje aanzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dus je bestuurt er je desktop mee. Ik kan dus met mijn telefoon bijv utorrent opstarten en een torrent laden. Deze zal dan gaan downloaden op mijn desktop pc. En dus niet op mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt inderdaad! Je ziet alleen 't scherm zeg maar, maar de computer zelf download!
Die andere 2 filmpjes zijn inderdaad handheldemulators, van de GBA en de SNES!

[ Voor 40% gewijzigd door CLB op 24-11-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:11:
ok dus je bestuurt er je desktop mee. Ik kan dus met mijn telefoon bijv utorrent opstarten en een torrent laden. Deze zal dan gaan downloaden op mijn desktop pc. En dus niet op mijn telefoon?
Als je nu de webui van uTorrent gebruik heb je ook nog eens een hele handige interface... Heb je geeneens remote desktop nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net die filmpjes gezien:
- Die gast draait gewoon AutoCad hahahaha heel chill
- Beide emulatoren zien er erg goed uit zeg, speelt erg ubervloeiend
(kan mooi het geblaat van nieuws: 'Games verkopen op iPhone vierhonderd keer beter dan op Android')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Remotedesktop is al zolang mogelijk met alle windowsmobile toestellen. Ervaring met android nog niet gehad, maar zou het zo eens proberen:
Logmein.com werkt bij mij toe altijd al op mn TytnII.
Zal zo even de hero uitproberen
..

edit.. via de hero en dan de gewone browser werkt het niet iig.

edit2:
deze optie werkt dus wel

http://androidcommunity.c...-control-of-desktop-7470/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Get!em schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:24:
Remotedesktop is al zolang mogelijk met alle windowsmobile toestellen.
Klopt is niets nieuws, ook onder de HD2 draait het mooi. Het leuke juist nu van de Droid is dat het een perfecte combo is van een highres-scherm (geen gezeik met in en uitzoomen of heen en weer scrollen omdat je desktop te groot is) en een fysiek keyboard (alles blijft zichtbaar, geen overlay).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Klopt, ik kijk ernaar uit.
Deze telefoon gaat vervanger worden voor mijn TytnII

Fanbase is groot, Google geeft het premium status, Motorola geeft het premium status.
Dus, mochten er bugs inzitten, dan worden deze ook gefixt is mijn ervaring. Ik vermoed ook dat dat de reden is dat de uitlevering in europa wat langer duurt.

De tytnII had ook een grote fanbase en werd redelijk goed ondersteund door onder andere xda.
Nu zal voor de motorola wel een ander forum gemaakt moeten worden, maar het aantal fans is in iedergeval groot. In amerika zijn in het eerste weekend al 100.000 verkocht. link

Aangezien XDA forums geen optie zijn, zal de activiteit voor deze telefoon zich wel concentreren op:
http://modmymoto.com/forums/

ben benieuwd....

[ Voor 7% gewijzigd door Get!em op 24-11-2009 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coramoor schreef op maandag 23 november 2009 @ 12:18:
Zow... heb de Milestone besteld en hopelijk is die Vrijdag hier.

Heb gisteren een beetje met een HTC Hero zitten spelen. Ik hoop dat de Milestone een stuk sneller reageert dan de Hero. Vond hem namelijk een stuk trager dan mijn 3GS die ik eerst had. De OS is ook een stuk minder gelikt dan de Iphone OS. Iedereen snapte de Iphone out of the Box op de Hero zit een stuk steilere learning curve.
Qua snelheid geef ik je gelijk.. Qua OS/GUI en learning curve.. Hmm..

Bij de IPhone heb ik vaak het idee dat ik opties mis.. Dat je niet doorkan naar extra opties of instellingen. Die heb je gelukkig bij android en Hero wél. Maar ik denk inderdaad dat voor sommige mensen het niet simpel genoeg kan ;)

Verder kan je je homescreen net zo simpel maken als de IPhone, gewoon domweg het scherm volknallen met icoontjes.. klaar!!

Ps. Komt er eigenlijk nu ook een versie van de Milestone met zilveren button en accenten? Ik vind dat goud wel érg amerikaans..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2009 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor

coramoor

pyoro!

Denk niet dat er nog een versie komt met zilvere accenten. Denk dat de droid die we zagen met zilver een prototype was zoals die ebay. Hoop echt dat ik mijn milestone nog voor het weekende binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was ook een engineering sample =)
Kijk maar op de Milestone-websites, overal met gouden accenten..
Geen probleem voor CLB, aangezien die er al half aan gewend is en dat komt door:
Afbeeldingslocatie: http://www.telecomwereld.nl/pic/news/2838/w902life.jpg
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:20:
Ter informatie de Duitse Milestone heeft de volgende taal opties:

Duits (uiteraard), Engels (US), Engels (GB), Frans, Italiaans en Spaans.
Als je de taal veranderd wordt het virteel toetsenbord QWERTY (of in geval van Frans AZERTY)
Ik heb echter geen info hoe de indeling is op het hardware toestenbord. (ik denk dat het ook QUERTY wordt, omdat ik echt niet aanneem dat ze de hardware hebben aangepast voor duitsland)

[ Voor 50% gewijzigd door CLB op 24-11-2009 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Damn een QUERTY toetsenbord, weer wat anders. Waar gaan ze nu weer de W plaatsen dan? :p ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Get!em schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:40:

Aangezien XDA forums geen optie zijn, zal de activiteit voor deze telefoon zich wel concentreren op:
http://modmymoto.com/forums/

ben benieuwd....
Of hier
http://android.modaco.com...la-droid-droid-modaco-com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QWERTY versie zal vanaf 7 december te krijgen zijn aan de andere kant van het kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
Pff, wanneer nou in Nederland ;( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al lang blij met Engeland (Ik woon toch niet meer in NL)
ik heb er zojuist een besteld (€ 475,- inc verzendkosten naar Spanje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:04:
QWERTY versie zal vanaf 7 december te krijgen zijn aan de andere kant van het kanaal
Bron/link?

O..Iets te snel van mijn kant. Ik zie dat je hier:
Motorola Milestone levertijden en abonnementen topic al een linkje hebt gegeven

[ Voor 37% gewijzigd door Zewatanejo op 24-11-2009 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adem9elf
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 19:27
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:40:
Ben al lang blij met Engeland (Ik woon toch niet meer in NL)
ik heb er zojuist een besteld (€ 475,- inc verzendkosten naar Spanje)
waar heb jij em besteld dan?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Levertijden en abonnementen graag hier, en niet in dit topic.