Ik heb gelezen dat het patent dat Apple heeft op multitouch alleen in de VS geldig is en dat de Droid daarom voor markten buiten de VS wel met multitouch geleverd gaat worden.MadRettoR schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:25:
Waarom wordt de versie in Europa wel met multitouch uitgevoerd in tegenstelling tot de versie in USA?
Ergens heb je wel gelijk maar ik denk dat de tijd het zal leren.Zoals ik dan simpel denk... Dit lijkt mij ten nadelen voor de third party apps. Stel dat er een app gemaakt wordt voor de droid dan moet hij dus kiezen voor bediening met multi of met singletouch. Dan kies je voor single want dan spreek je een veel grotere groep gebruikers aan namelijk EUR en USA.. Zitten wij met een multitouch screen, die we haast niet kunnen gebruiken... Offuh zit ik ernaast?
Als Motorola kans ziet om een giga hoeveelheid toestellen buiten de VS aan de man te brengen dan zullen de ontwikkellaars zeker applicaties voor multitouch gaan ontwikkelen.
Ik weet niet of Motorola een goede verkoop strategie (lees aangepaste versie) voor Azië op de planning heeft staan.
Apple heeft dat niet goed gedaan en dat was niet zo slim.
Met EMEA (Europa het Midden Oosten en Azië) is er een gigantische markt voor multitouch op de Droid